Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με CNG / Φυσικό Αέριο


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μετατροπή σε cng έχουν κάνει ελάχιστοι(?) γιατί το κόστος είναι μεγάλο, το προστιθέμενο βάρος είναι επίσης μεγάλο και η συμπεριφορά του αυτοκινήτου αλλάζει δραματικά λόγω αυτού του βάρους στον πίσω άξονα. Βάλε και τα σπάνια πρατήρια και "δένει".

Συνεργεία μετατροπής σε LPG βλέπω κάθε μέρα, CNG ακόμα τίποτα.

Και τα περί νοθείας μάλλον μύθος είναι, απλά πουλάνε βιομηχανικό για autogas κι εκμεταλλεύονται τη διαφορά τιμής.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Το μόνο πρόβλημα του cng ειναι η αποθήκευση λόγω μεγάλων πιέσεων (200atm) αρα και δεξαμενών. Ετσι  οπως ειπε ο doubt το προστιθέμενο βάρος επηρεάζει το οχημα - δραματικά δεν θα έλεγα βεβαια- ομως η κατανάλωση και η χρήση αποζημιώνει.. 

Βέβαια τα επιστημονικά άρθρα λένε διαφορά:

https://www.researchgate.net/publication/277339055_Performance_Analysis_of_A_Spark_Ignition_Engine_Using_Compressed_Natural_Gas_CNG_as_Fuel

https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-642-24145-1_16

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Doubt είπε

Συνεργεία μετατροπής σε LPG βλέπω κάθε μέρα, CNG ακόμα τίποτα.

Και τα περί νοθείας μάλλον μύθος είναι, απλά πουλάνε βιομηχανικό για autogas κι εκμεταλλεύονται τη διαφορά τιμής.

https://www.fisikon.gr/synergia/

Τα περισσότερα, αν όχι όλα, είναι ΚΑΙ μετατροπής lpg. 

Το μείγμα lpg αλλάζει σύσταση κατά περίοδο (καλοκαίρι - χειμώνα),κάποια πρατήρια φιμολογουνται ότι τροφοδοτουνταν από διπλανή χώρα πριν χρόνια.... λόγω διαφοράς της τιμής 

Το cng είναι μέσω του σωληνωτου δικτύου διανομής, εκτός των πρατηρίων Ιωαννίνων και του μελλοντικού Ψαθοπυργου που είναι με μπουκάλες (μεταφορά) (πρέπει να είναι ακόμα ένα αλλά μου διαφεύγει) και δεν νοθευεται. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Nos20VT είπε

Δες ποσα χιλιομετρα κανεις το μηνα και αν υπαρχει καποιο πρατηριο αεριου κοντα σου. Οταν πας ενα ταξιδι ας πληρωσεις και κατι παραπανω..ολο τον υπολοιπο χρονο θα εισαι φουλ κερδισμενος.

Πολλά χιλιόμετρα δεν κάνω, αλλά μέσα στην πόλη όταν δεν βρέχει κινούμαι με το μηχανάκι. Οπότε το αμάξι το θέλω για μακρινές αποστάσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, chrisxpap είπε

Πολλά χιλιόμετρα δεν κάνω

Άρα πας σε ένα οικονομικό βενζίνης ,ούτε καν πετρέλαιο 

3 λεπτά πριν, chrisxpap είπε

Οπότε το αμάξι το θέλω για μακρινές αποστάσεις.

να είναι άνετο δηλαδή και όχι υβριδικό :)

Αν είναι άνοιξε νέο θέμα με τιμή ,χλμ/έτος , μέγεθος κτλ 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε chrisxpap δεν είναι για σένα το φυσικό αέριο, θα σου πρότεινα πετρέλαιο αλλά δεν ξέρουμε τι θα γίνει με το κράτος οπότε πας σε βενζίνη..διάλεξε κάτι με εμβελεια όπως και να εχει τα downsized  μοτέρ πια δεν καίνε πολυ στον αυτοκινητόδρομο.

Το φυσικό αέριο δεν είναι τέλειο αλλά το υγραέριο σίγουρα είναι μια βλακεια και μισή..απλά όταν ο τρόπος αποθήκευσης είναι πιο απλός και φθηνός(να τα πρατήρια), το κόστος μετατροπής είναι επίσης φθηνό(ο καθένας νομίζει πως θα λύσει όλα του τα προβλήματα με 700 ευρω) είναι λογικό να υπάρχει σε αφθονία.

Αυτά περί αλλαγής βάρους μου φαίνονται αστεία όταν μιλάμε για το βάρος ενός ανθρώπου..λες και οσοι κάνουν μετατροπή είναι κοντρακιδες.

Απορία έχω όσοι γράφουν σε αυτό το θρεαντ απαντώντας σε ερωτήσεις έχουν επαφή με το θέμα? έχουν αυτοκινητο με αέριο η έστω μετατροπή η λένε τη γνώμη τους παραπληροφορωντας τον κοσμο από τη φιλολογία που έχουν διαβάσει στο νετ?

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να δώσουμε και κανένα στοιχείο για να κρίνουν μόνοι τους οι ενδιαφερόμενοι.

DEXAMENES_B_10b.jpg

https://www.tosynergeio.gr/texnika/enallaktika-kausima/dexamenes-fisikou-aeriou

https://www.autogas.gr/δεξαμενές-cng/

https://www.gastheodorou-peiraias.gr/υγραεριο-η-φυσικο-αεριο/

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο πινακας απο μονος του δεν λεει κατι για να κρινει κανεις πρεπει να παει στα λινκ που παραθετεις, δημιουργεις εντυπωσεις..

Οι δεξαμενες αεριου μετριονται σε κιλα αεριου που χωρανε. Σε καποιο απο τα λινκ σου αναφερει την ακριβη την 6+ κιλα στα 11Kg Βαρος...συνηθως βαζουν 8αρες στις μετατροπες λογω ογκου οποτε ποσο νομιζεις θα ζυγιζει...

Το μαμα αμαξι με ολο τον εξοπλισμο αν θυμαμαι καλα ειναι 100 κιλα βαρυτερο...αυτο περιλαμβανει και μια λαμαρινα γυρω στα 2 εκ. χοντρη που προστατευει το κατω μερος χωρια τα υπολοιπα (δεξαμενες που παιρνουν 17,7 Kg CNG) αρα η μετατροπη που τοσο "καλη" δεν θα ειναι δεν νομιζω να ειναι πανω απο 100 κιλα.

Κακως σκαλωνεις σε αυτο..γιατι δεν σκαλωνεις οτι με 10 ευρω βγαζεις 280 χιλιομετρα πολης??....

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, korakios είπε

Άρα πας σε ένα οικονομικό βενζίνης ,ούτε καν πετρέλαιο

Αν υποθέσουμε ότι η διαφορά στην τιμή του αυτοκινήτου με ή χωρίς lpg είναι κοντά, η μικρότερη τιμή του αερίου δεν θα κάνει πιο οικονομική την μεταφορά?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, chrisxpap είπε

Αν υποθέσουμε ότι η διαφορά στην τιμή του αυτοκινήτου με ή χωρίς lpg είναι κοντά, η μικρότερη τιμή του αερίου δεν θα κάνει πιο οικονομική την μεταφορά?

Σίγουρα αλλά εδώ μιλάμε για φυσικό αέριο, όχι LPG :)

Και μιας και ήμαστε offtopic , καλύτερα να βρεις ένα καλοδιατηρημένο βενζίνης και μετά να του βάλεις LPG . 
 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, Nos20VT είπε

Ο πινακας απο μονος του δεν λεει κατι για να κρινει κανεις πρεπει να παει στα λινκ που παραθετεις, δημιουργεις εντυπωσεις..

Οι δεξαμενες αεριου μετριονται σε κιλα αεριου που χωρανε. Σε καποιο απο τα λινκ σου αναφερει την ακριβη την 6+ κιλα στα 11Kg Βαρος...συνηθως βαζουν 8αρες στις μετατροπες λογω ογκου οποτε ποσο νομιζεις θα ζυγιζει...

Το μαμα αμαξι με ολο τον εξοπλισμο αν θυμαμαι καλα ειναι 100 κιλα βαρυτερο...αυτο περιλαμβανει και μια λαμαρινα γυρω στα 2 εκ. χοντρη που προστατευει το κατω μερος χωρια τα υπολοιπα (δεξαμενες που παιρνουν 17,7 Kg CNG) αρα η μετατροπη που τοσο "καλη" δεν θα ειναι δεν νομιζω να ειναι πανω απο 100 κιλα.

Κακως σκαλωνεις σε αυτο..γιατι δεν σκαλωνεις οτι με 10 ευρω βγαζεις 280 χιλιομετρα πολης??....

Ας πούμε λοιπόν πως βάζεις 8κιλη δεξαμενή αφού λες πως είναι το σύνηθες. Πόσα χλμ θα κάνεις με 8 κιλά CNG;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ανάλογα την κατανάλωση του αυτοκινήτου σου..ας πούμε ότι θα βγάζεις 120- 150...βάλε 8*0.83=6.64..αν κάνεις 1000 χιλιόμετρα θα πάει 66.4+ βάλε και ένα 30αρι βενζίνη για να πλένεται σωστά..εγώ σου λέω 100 όλα.

Σε ένα αμάξι που έδινες 200 κοντά θα  είσαι στα 100 και όπως τα είδες υπολόγισα 100 χιλιόμετρα με 8 κιλά δηλαδή να καίει πολύ...αυτά πρέπει να κατσεις να τα υπολογίσεις για το κάθε αυτοκίνητο ξεχωριστα

Στο ταξίδι θα πληρώσεις βενζίνη, αυτά όλα που λέμε μας νοιάζουν κυρίως εδώ στην πόλη πολη που κάνουμε τις περισσότερες μετακινήσεις..

Όσους βλέπω στο αεριαδικο με μετατροπή είναι χαρούμενοι πάντως...δεν θα γυρναγαν ποτέ πίσω.

Οι δε ταξιτζήδες λένε μετά από 300+ χιλιόμετρα απροβληματιστα..και για το σπίτι αυτό..

Έχει καλά και κακά..κυρίως το δίκτυο και ότι χάνεις σε χώρο αποσκευών αλλά από οικονομικής άποψης συμφαιρει πολύ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όλα είναι ανάλογα με την διαδρομή και τη ταχύτητα και και και... 

10kg 300km στο δικό μου ibiza tgi 5αρι σασμάν Θεσσαλονίκη - Αλεξανδρούπολη με μέση ταχύτητα 110-120 χλμ/ώρα 

Μέσα στη πόλη βγάζει λιγότερα χλμ... 

Επεξ/σία από terry308
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...