Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Κοίτα: από μικρό με έμαθαν να αγοράζω κάτι αν έχω τα λεφτά και για αυτόν τον λόγο πάντα αγόραζα με κάρτα/paypal προπληρώνοντας το προϊον. Λόγο επαρχίας αγοράζω ηλεκτρονικά τουλάχιστον τα τελευταία 10 χρόνια (καλύτερες τιμές Online, πιο "ψαγμένα" πράγματα αδύνατον να τα βρεις στο νησί).

Τα τελευταία 2 χρόνια δυστυχώς έχουν αυξηθεί οι φορές που έχω "φάει φόλα" από ηλεκτρονικά καταστήματα: Ενώ το προϊον είναι διαθέσιμο για άμεση αποστολή στο sıte τελικά αφού το προπληρώσω μαθαίνω ότι θα έρθει μετά από 7-15 μέρες (σε 3-4  περίπτωσεις περίμενα πάνω από μήνα).   

Με αυτήν την όχι επαγγελματική συμπεριφορά αρκετών ηλεκτρονικών καταστημάτων και τις αστοχίες δημιουργούνται τα φαινόμενα που περιέγραψες. Εγώ στο πλήρωσα και στο site το είχες διαθέσιμο, δεν έχω καμμία όρεξη ούτε θέλω να χάσω χρόνο να σε παίρνω τηλέφωνα για να δω για ποιόν λόγο δεν ξεκίνησε ακόμα η παραγγελία μου ή να γίνομαι ζήτουλας για να πάρω πίσω τα λεφτά μου. 

Για παράδειγμα αν στις 2 Δεκεμβρίου αγοράσω κάτι "διαθέσιμο για αποστολή" για να το κάνω δώρο στα χριστούγεννα και με το "απο εβδομάδα θα το στείλουμε, σε 2 μέρες θα το στείλουμε" φτάσει 20 Δεκεμβρίου και ακόμα δεν το έχω στα χέρια μου ενώ το έχω προπληρώσει συγγνώμη αλλά του χρόνου θα βάλω 3 παραγγελίες αντικαταβολή και από όποιον παραλάβω πρώτο αυτόν θα εξοφλήσω.

Ακούγεται κάπως ωμό αλλά αυτή είναι η δική μου πραγματικότητα και οι λόγοι που με ανάγκασαν να περάσω στην "αντίπερα όχθη"

  • Like 7
  • Thanks 3
  • Απαντ. 160
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Δυστυχως τα προβληματα στην αλυσιδα παραγωγης-μεταφορας ειναι μεγαλα και ξεκινανε απο το εργοστασιο,συνεχιζουν στα containers και φτανουν εως την απλη μεταφορικη του νησιου που περιμενει το βαπορι.

Αν χρειαζεσαι κατι γρηγορα, θα πρεπει να εισαι προσεκτικος απο που θα το παραγγειλεις,ενδεχομενως να πρεπει να παρεις και τηλεφωνο πρωτα.

Εγω ως κατοικος Αττικης διαλεγω εταιρειες που ειναι κοντα, εταιρειες που εχουν δικο τους μεταφορικο μεσο,εταιρειες με καλα reviews κτλ.Πλεον σκεφτομαι να καταργησω τελειως παραγγελιες απο Κινα.

 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, vagos789 είπε

Δυστυχως τα προβληματα στην αλυσιδα παραγωγης-μεταφορας ειναι μεγαλα και ξεκινανε απο το εργοστασιο,συνεχιζουν στα containers και φτανουν εως την απλη μεταφορικη του νησιου που περιμενει το βαπορι.

Αν χρειαζεσαι κατι γρηγορα, θα πρεπει να εισαι προσεκτικος απο που θα το παραγγειλεις,ενδεχομενως να πρεπει να παρεις και τηλεφωνο πρωτα.

Εγω ως κατοικος Αττικης διαλεγω εταιρειες που ειναι κοντα, εταιρειες που εχουν δικο τους μεταφορικο μεσο,εταιρειες με καλα reviews κτλ.Πλεον σκεφτομαι να καταργησω τελειως παραγγελιες απο Κινα.

 

Εγώ ήδη τις έχω καταργήσει γιατί πάντα είχα μια μικρή έννοια και άγχος καθώς περίμενα παρα πολύ καιρό και όταν γινόντουσαν ανάποδιες είχε διαδικασίες . Πολλές φορές καλύτερα κάτι ακριβό και να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο παρά "ευκαιρίες " και μετά να τρέχεις να μαζεύεις αποδεικτικά για να ανοίγεις disputes.

Δημοσ.

Δεν διάβασα την λίστα, αλλά να έφτιαχνες μια μαύρη λίστα από διευθύνσεις που ακύρωσαν, και σε αυτές μόνο να εμφανίζεται η αντικαταβολή ανενεργή (για σπάσιμο...), το σκέφτηκες;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Vago θα συμφωνήσω μαζί σου αλλά επέτρεψε μου να διευκρινήσω ότι δεν μιλάω για αποστολές εξωτερικού αλλά για μαγαζιά εντός Ελλάδας. 

α προβληματα στην αλυσιδα παραγωγης-μεταφορας" που αναφέρεις τα αναγνωρίζω αλλα στην τελική δεν με απασχολούν. Εγώ πελάτης είμαι και πλήρωσα για κάτι που εσύ μου είπες ότι έχεις διαθέσιμο. Αν θέλεις να ασχοληθώ με τα προβλήματα στην αλυσίδα παραγωγής και μεταφοράς να το κάνω αλλά με την άναλογη θέση και μισθό. 

Για εμένα ο κλάδος μόνος του τα έκανε μπάχαλο μη σεβόμενος τον συνεπή πελάτη. Μια εναλλακτική σε όλο αυτό θα ήταν να είχαν μπει κάποιοι κανόνες (πχ το έχεις δηλωμένο διαθέσιμο με αποστολή 24 ώρες και έκανες λάθος? δεν ξεκίνησε η αποστολή σε 24 ώρες? 30% έκπτωση βάση νόμου) ή αν μου πρόσφερες κάποια έκπτωση σε αναγνώριση του λάθους της εταιρείας ή των υπαλλήλων σου. 

Το "μπερδεύτηκε το σύστημα και δεν είναι διαθέσιμο" εγώ το μεταφράζω ως: δεν το είχαμε και είπαμε να κάνουμε την αρπακτή, τώρα που σου πήραμε τα λεφτά κάτσε και περιμένε μλκ. Η αντίδραση του συνεπή πελάτη σε αυτήν την αντιμετώπιση ήταν να στραφεί στις αντικατβολές και να τους αφήσει να ψάχνονται εκείνοι αντί για αυτόν. Και αν κλείσουν οι αντικαταβολές η αντίδραση του θα είναι να στραφει στα φυσικά καταστήματα. 

Ναι Κίνα ακόμα αγοράζω που και που αλλά είναι στην κατηγορία "κάποια στιγμή θα έρθει" συνηθώς κάτι φτηνό, δυσεύρετο που δεν με νοιάζει αν θα πάρει 3 μηνες.

Σε 2 "αποτυχημένες" αγορες με κάρτα πρόσφατα δεν ασχολήθηκα κάν με το κατάστημα: έστειλα ένα μαιλ στο κατάστημα που ζητούσα ακύρωση της παραγγελίας, περίμενα 2 μέρες και δεν πήρα απάντηση, στα καπάκια τηλέφωνο στην τράπεζα και αίτηση για να μπλοκάρει την συναλλαγή και να επιστραφούν τα λεφτά στην πιστωτική. Και στις 2 περιπτώσεις τα πήρα πίσω με λιγότερο τρέξιμο και αναμονή από το να καλώ το κάθε μαγαζί.

Να το πώ και αλλιώς: πριν 3 χρόνια αγόρασα το πρώτο μου αυτοκίνητο. Επειδή η μέλουσα συζυγος έμενε σε άλλη πόλη και έπρεπε να νοικιάσω για να βρεθούμε τα ΣΚ ο χρόνος παράδοσης ήταν για εμένα ζωτικής σημασίας. Το εξόφλησα με την παραγγελία και την συμφωνία ότι αν δεν έρθει την προσυμφωνημένη ημερομηνία θα έπαιρνα ένα της έκθεσης να κάνω τα ταξίδια μου μέχρι να το φέρουν. Στις "ηλεκτρονικές αρπαχτες" που είναι η μόδα τώρα έχω δεσμευμένα καπου τα χρήματα μου χωρίς να έχω προϊον στα χέρια μου παρά την προηγηθήσα συμφωνία (αποστολή σε 24 ώρες όπως αναφέρετε στον ιστότοπο). Ποιος με διασφάλιζει ως καταναλωτή?

Επεξ/σία από bgeorgalas
  • Like 1
Δημοσ.

Οσο θα υπάρχουν καταστήματα που κάνουν "ατασθαλίες" με διαθεσιμότητα και τιμές, τόσο θα υπάρχουν και πελάτες που κάνουν "ατασθαλίες" με παραλαβές-πληρωμές.

Και δεν έχει να κάνει με το μέγεθος του μαγαζιού για να είναι κάποιος σωστός.

Αν εσύ πάντα είσαι κύριος στην διαθεσιμότητα σου, στην εξυπηρέτηση και στις τιμές, τότε με τον καιρό θα σε εμπιστευτεί ο κόσμος και μπορείς να καταργήσεις την αντικαταβολή τελείως.

 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δυστυχως ειναι η πλειοψηφια των καταστηματων που εχουν αυτη τη συμπεριφορα.

Και ενα καταστημα που ηταν συνεπες,μπορει να στη φερει και αυτο.

Σπανια εαν καθυστερησει η παραγγελια θα παρουν τηλεφωνο να ειδοποιησουν η να προτεινουν κατι αλλο.

Δηλαδη για ονομα του θεου,το εχω δει απο κινεζομαγαζα αυτο και οχι απο ελληνικα.

Οποτε αντικαταβολη μεχρι να σβησει ο ηλιος.Η Paypal σε οσους εχουν,καθως δε θα χρειαστει καν να μπλεκω με τηλεφωνο για να παρω τα χρηματα μου.

Προσωπικα ελαχιστα καταστηματα,μετρημενα στα δαχτυλα του ενος χεριου ειναι ,που εμπιστευομαι να πληρωσω με πιστωτικη καθως ξερω οτι δε θα κανουν βλακεια.

Επεξ/σία από Dantε
  • Like 2
Δημοσ.

Το άλλο περίεργο είναι αγοράζεις από Κίνα που λέει ο λόγος καναπέ ολόκληρο και έχει δωρεάν μεταφορικά, πας στα online ελληνικά καταστήματα αγοράζεις μια θήκη κινητού 4 ευρώ έξοδα αποστολής + 3 ευρώ αντικαταβολή.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Kostasallinone είπε

Το άλλο περίεργο είναι αγοράζεις από Κίνα που λέει ο λόγος καναπέ ολόκληρο και έχει δωρεάν μεταφορικά, πας στα online ελληνικά καταστήματα αγοράζεις μια θήκη κινητού 4 ευρώ έξοδα αποστολής + 3 ευρώ αντικαταβολή.

Δεν ειναι εντελως παραλογο αυτο.

Στη Κινα εχουν συμφωνιες με τις μεταφορικες και το ιδιο το κρατος βοηθαει αρκετα απο οσο γνωριζω στο θεμα των εξαγωγων για αυτο τους βγαινει τοσο μικρο το κοστος.

Εδω εχεις το κουριερ που θα το πληρωσεις και θα σου αφησει ειδοποιηση για να πας να το παρεις.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Dantε είπε

Δεν ειναι εντελως παραλογο αυτο.

Στη Κινα εχουν συμφωνιες με τις μεταφορικες και το ιδιο το κρατος βοηθαει αρκετα απο οσο γνωριζω στο θεμα των εξαγωγων για αυτο τους βγαινει τοσο μικρο το κοστος.

Εδω εχεις το κουριερ που θα το πληρωσεις και θα σου αφησει ειδοποιηση για να πας να το παρεις.

Πλέον ο χρόνος παράδοσης από τα ελληνικά καταστήματα είναι ίδιος ή και χειρότερος από Κίνα.

Είναι τραγικό να έρχεται πακέτο από υπερατλαντικό ταξίδι πιο γρήγορα από πακέτο εντός Ελλάδας που έχεις πληρώσει μεταφορικά.

Πριν μια εβδομάδα αγόρασα από banggood αποθήκες Κίνας 1 μέτρο σπάγκο και παρέλαβα προχτές με speedex.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Kostasallinone είπε

Πλέον ο χρόνος παράδοσης από τα ελληνικά καταστήματα είναι ίδιος ή και χειρότερος από Κίνα.

Είναι τραγικό να έρχεται πακέτο από υπερατλαντικό ταξίδι πιο γρήγορα από πακέτο εντός Ελλάδας που έχεις πληρώσει μεταφορικά.

Πριν μια εβδομάδα αγόρασα από banggood αποθήκες Κίνας 1 μέτρο σπάγκο και παρέλαβα προχτές με speedex.

Ενταξει πλεον δεν ειναι τοσο χαλια(τουλαχιστον στη περιοχη μου,για αλλου δε γνωριζω) οσο το Δεκεμβρη που οντως η κατασταση ηταν ανυποφορη.

3-4 μερες κανουν τα courier.Αλλα το οτι ερχονται απο banggood σφαιρα,ισχυει.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, dj_aggelos είπε

@mechpanos Αυτό και αν είναι η λογική του παραλόγου από τον κουνιάδο σου. Εκανε παραγγελία από ένα κατάστημα το οποίο μπορεί να φέρθηκε άψογα στην εξυπηρέτηση του πήγε στην κούριερ και αντιμετώπισε πρόβλημα παράτησε την παραγγελία με αποτέλεσμα η κούριερ θα πάρει τα χρήματα της από το κατάστημα το κατάστημα θα χρεωθεί και δεν θα εισπράξει την παραγγελία. Ωραία πράγματα.

Σε αυτό έχεις δίκιο... του το είπα κι εγώ...αλλά του άναψαν τα λαμπάκια γιατί ο υπάλληλος ήταν απότομος και είρωνας και σηκώθηκε κι έφυγε.

Δημοσ.
20 ώρες πριν, dj_aggelos είπε

@mechpanos Αυτό και αν είναι η λογική του παραλόγου από τον κουνιάδο σου. Εκανε παραγγελία από ένα κατάστημα το οποίο μπορεί να φέρθηκε άψογα στην εξυπηρέτηση του πήγε στην κούριερ και αντιμετώπισε πρόβλημα παράτησε την παραγγελία με αποτέλεσμα η κούριερ θα πάρει τα χρήματα της από το κατάστημα το κατάστημα θα χρεωθεί και δεν θα εισπράξει την παραγγελία. Ωραία πράγματα.

Δεν εχεις απολυτο δικιο...

Για να γινει αντιληπτο, ειναι σαν να χω στο μαγαζι μου πχ  μια σκαλα με 30 σκαλια , δηλαδη το μαγαζι μου να ειναι δυσπροσιτο για πολλους, και να παραπονιεμαι οτι φταιει η σκαλα..

Η μεταφορικη εταιρια, κουριερ κτλ, ειναι συνεργατης του καταστηματος.. εφοσον εγω δεν εχω φυσικη πρόσβαση στο καταστημα και μου προσφερει την ευκαιρια να μπω στο μαγαζι απο το σπιτι μου, πρεπει ολοκληρη η αλυσιδα να ειναι συνεπεις. Γιατι θεωρω και εγω εντελως παραλογο, ενα eshop να δρεπει τα ωφελη του να ειναι eshop ,( αν καποιος δεν καταλαβαινει τι ενοω μπορουμε να το συζητησουμε) και εγω σαν φυσικο μαγαζι να "αντιμετωπίζομαι" με διαφορετικο τροπο...

  • Like 1
Δημοσ.

Υπάρχει όμως και η άλλη εκδοχή: στην δική μου περίπτωση αγοράζω από πολύ γνωστό πολυκατάστημα (public) με κάρτα και paypal, η παραγγελία αργεί και εν τελλει δεν φτάνει ποτέ σε εμένα με αποτέλεσμα να μου ζητάνε να την παραλάβω από την κουριερ. δεν το δέχομαι και ζητάω να επιστραφεί. ΜΟΥ ΕΠΕΣΤΡΕΨΑΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 20 ΗΜΕΡΕΣ. σε άλλα καταστήματα στους όρους αναφέρουν επιστροφή χρημάτων ακόμα και σε30 ημερες.

Άλλη περίπτωση προχθές, κάνω αγορά, πληρώνω με κάρτα, την επόμενη ημέρα ζητάω ακύρωση (με email), δεν απαντάνε, ζητάω με δεύτερο email ξανά ακύρωση, την επόμενη ημέρα μου στέλνουν μήνυμα πως την απέστειλαν. η κουριερ την έφερε, δεν την δέχτηκα και τώρα ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΟΥ.

Άλλη περίπτωση, πάλι αγορά με κάρτα. για την τις τελευταίες 2 εβδομάδες έχει γίνει 5 φορές. Αγοράζω κάτι που αναφέρεται πως υπάρχει... το πληρώνω κανονικά. έπειτα με ενημερώνουν πως δεν υπάρχει και πως θα μου επιστραφούν τα χρήματα... άλλες 3-4 ημέρες αναμονής να φανούν τα χρήματα.

Άλλη περίπτωση αγορά καλοκαιριού με τραπεζική κατάθεση και αποστολή με μεταφορική. προϊόν ελαττωματικό... ακόμα προσπαθώ να βρω άκρη...

 

Τι θέλω να πω με όλα αυτά, πως αν είχα αγοράσει και εγώ με αντικαταβολή τώρα θα είχα το κεφάλι μου ήσυχο! και ιδικά στο πρώτο παράδειγμα δεν μιλάμε για την "κουτσή Μαρία" που έκανε eshop αλλά για το public !

Και εγώ μαγαζί έχω, αλλά τα eshops πριν 2 χρόνια με τα eshops του σήμερα δεν έχουν καμία σχέση. τον τελευταίο καιρό πάει από το κακό στο χειρότερο. Αν δεις απαντήσεις που δίνουν και συμπεριφορές από eshops θα τρελαθείς. είναι νέοι στο χώρο και δεν ξέρουν που πάνε τα 4.

 

κάποτε παράγγελνες κάτι και ήξερες πως θα το έχεις σε 3 - 5 ημέρες τώρα φτάσαμε να περιμένουμε πληρωμένες παραγγελίες ακόμα και μήνα !

 

Άσε τις εικονικές αποθήκες... που για να μάθεις αν υπάρχει πραγματικά πρέπει να τηλεφωνήσεις...

ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ (γενικά) ΑΛΛΑ ΤΑ eshops της Ελλάδας;

  • Like 2
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, sam sam είπε

 

 

Άσε τις εικονικές αποθήκες... που για να μάθεις αν υπάρχει πραγματικά πρέπει να τηλεφωνήσεις...

ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ (γενικά) ΑΛΛΑ ΤΑ eshops της Ελλάδας;

η ευθυνη για να μαστε δικαιοι , βαραίνει και τους δυο.. ο καθεενας για διαφορετικους λογους..

ισως οπως προειπωθηκε θα επρεπε να υπαρχει ενα αδεκαστο ελεγκτικο μεσο, ωστε και τα eshops με κακη συμπεριφορα να εχουν κυρωσεις, αλλα και οι κακοι πελατες το ιδιο... αλλα Ελλαδα ειμαστε... πρεπει να υπαρχει παραθυρο για καθε λογης "λαμογια" ..οποτε...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...