Προς το περιεχόμενο

Πότε να αλλάξω λαδια σε καινούριο αυτοκίνητο?


dimos15

Προτεινόμενες αναρτήσεις

9 ώρες πριν, Vagosman είπε

Eνω το φίλτρο λαδιού υπάρχει για να πιάνει χώρο; Οχι για να πιάνει ρινίσματα;

Πολύ φιλολογία και μπλά μπλά. Οτι γράφει ο κατασκευαστής, οτι λέει το service reminder που εχουν τα περισσότερα νέα αυτοκίνητα. ΤΕΛΟΣ.

μμμμμ.. Μαλιστα..

Το φιλτρο λαδιου κανει αυτο που λεει φιλτραρει το λαδι απο οτι σωματιδιο ειναι αρκετα ελαφρυ ωστε να φτασει μαζει με τη ροη αναρροφησης εκει.. Τα θεωρητικα πιο βαρια ρινισματα μενουν στο καρτερ η και ακομα σε πιο δυσκολα σημεια οπως κοιλοτητες και κρυφα σημεια αφου το καρτερ δεν ειναι τετραγωνο οπως φανταζεσαι. Επισης μπορουν πολυ απλα να περιφερονται μακρια απ το φιλτρο με αποτελεσμα να μην αναρροφηθουν ποτε απ αυτο και να καθονται σε σημεια που δεν θες..

Η καλυτερη αντιμετωπιση γι αυτο που σου λεω δεν ειναι το φιλτρο.. Ειναι να μην εχεις ρινισματα καθολου.. 

Αν ειναι ετσι πηγαινε σε συνεργεια που σου βγαζουν το λαδι απο πανω... Αφου δε σε νοιαζει που μενουν πραγματα μεσα.. Αφου γι αυτο ειναι το φιλτρο ετσι?? 😵

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 173
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

5 ώρες πριν, KAKADI είπε

μμμμμ.. Μαλιστα..

Το φιλτρο λαδιου κανει αυτο που λεει φιλτραρει το λαδι απο οτι σωματιδιο ειναι αρκετα ελαφρυ ωστε να φτασει μαζει με τη ροη αναρροφησης εκει.. Τα θεωρητικα πιο βαρια ρινισματα μενουν στο καρτερ η και ακομα σε πιο δυσκολα σημεια οπως κοιλοτητες και κρυφα σημεια αφου το καρτερ δεν ειναι τετραγωνο οπως φανταζεσαι. Επισης μπορουν πολυ απλα να περιφερονται μακρια απ το φιλτρο με αποτελεσμα να μην αναρροφηθουν ποτε απ αυτο και να καθονται σε σημεια που δεν θες..

Η καλυτερη αντιμετωπιση γι αυτο που σου λεω δεν ειναι το φιλτρο.. Ειναι να μην εχεις ρινισματα καθολου.. 

Αν ειναι ετσι πηγαινε σε συνεργεια που σου βγαζουν το λαδι απο πανω... Αφου δε σε νοιαζει που μενουν πραγματα μεσα.. Αφου γι αυτο ειναι το φιλτρο ετσι?? 😵

Ενώ με το να ανοίξεις την τάπα θα ξεθυχουν όλα τα ρινίσματα εξω; Τι νομίζεις ότι είναι τα αυτοκίνητα κατασκευασμένα όλα από Γερμανούς να είναι τίγκα στο γρεζι; Οι ανοχές στα μηχανουργεία είναι μηδενικές πλέον. Οι κινητήρες ρονταρονται μόνοι τους και μένει από εσένα να στρώσεις τον κινητήρα πάνω στα υπόλοιπα μηχανικά μέρη. That's it.

Λάδι αλλάζεις οπότε το λέει ο κατασκευαστής η διαφωνείς; Και πάντα το προβλεπόμενο του λαδι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 21/3/2019 στις 1:10 ΜΜ, Joshua21 είπε

Κάτσε, σε λίγο θα βγουν μερικοί να σου πουν πως οι έρευνες αυτές είναι για γέλια επειδή όλοι ξέρουν πως η συχνή αλλαγή λαδιών μόνο καλό κάνει, πως οι μηχανικοί που έκαναν την έρευνα δεν είναι ανεξάρτητοι, και πολλά παρόμοια χαριτωμένα.

Το ίδιο ακριβώς έπαθα και εγώ πριν μερικούς μήνες που έδειξα το πρώτο λινκ:

Το να προσπαθείς να παρουσιάσεις επιχειρήματα σε κολλημένα μυαλά είναι άδικος κόπος.

Από την άλλη να πας στα αξιόπιστα Ελληνικά συνεργεία και να σου βάζουν λαδάκια ότι νάναι να τα αφήνεις 20 και 25 χιλιάδες χιλιόμετρα που λένε οι κατασκευαστές (τα ίδια λέει και ο δικός μου) να είσαι σίγουρος ότι θα έχεις έναν πολύ υγιή κινητήρα για πολλά πολλά χιλιόμετρα.:P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά μην αδικείτε τους Γερμανούς στα αυτοκίνητα. Δεν είναι όλα vag. Υπάρχει η Mercedes η οποία είναι μια κατηγορία από μόνη της και φυσικά υπάρχει και η BMW. 

 

Όσο για το λάδι έχουν κάνει τα απαιτουμενα οι ειδικοί, κάνεις αυτό που σου λέει ο κατασκευαστής. Σίγουρα ξέρει πολλά περισσότερα από τον κάθε Μιτσουλα που έχει άποψη για όλα. 

Τα πράγματα είναι ξεκάθαρα και απορώ εν έτη 2019 να έχει γίνει μακεδονικό το θεμα .

Ή στο έτος ή στα χιλιόμετρα που σου λέει, όποια και αν είναι αυτά. Όποιο έρθει πρώτο. 

4 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Από την άλλη να πας στα αξιόπιστα Ελληνικά συνεργεία και να σου βάζουν λαδάκια ότι νάναι να τα αφήνεις 20 και 25 χιλιάδες χιλιόμετρα που λένε οι κατασκευαστές (τα ίδια λέει και ο δικός μου) να είσαι σίγουρος ότι θα έχεις έναν πολύ υγιή κινητήρα για πολλά πολλά χιλιόμετρα.:P

Τότε να επιλέγεις σωστά τα συνεργεία που πηγαίνεις ή να τα αλλάζεις μόνος σου. Απλά είναι τα πράγματα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 22/3/2019 στις 3:55 ΠΜ, LIGHT1NG είπε

3 λίτρα λάδι στα 1000? Ούτε αυτοκίνητο με αέριο δεν καίει τόσο..... Έρευνα απτά lidl είναι... 

Εμένα έχει αέριο 145.000 χιλιόμετρα το κοντέρ δείχνει 273.000 χιλιόμετρα συνολικά και λάδι άντε να μου κάψει καμιά φορά 200-300 γραμμάρια κάθε 8.000 χιλιόμετρα που τα αλλάζω.

Και το το βασικότερο όλων.Του βάζω μόνος μου λαδάκι 10/40 από τα Lidl.:P

21 λεπτά πριν, panoskatos είπε

Παιδιά μην αδικείτε τους Γερμανούς στα αυτοκίνητα. Δεν είναι όλα vag. Υπάρχει η Mercedes η οποία είναι μια κατηγορία από μόνη της και φυσικά υπάρχει και η BMW. 

Όσο για το λάδι έχουν κάνει τα απαιτουμενα οι ειδικοί, κάνεις αυτό που σου λέει ο κατασκευαστής. Σίγουρα ξέρει πολλά περισσότερα από τον κάθε Μιτσουλα που έχει άποψη για όλα. 

Τα πράγματα είναι ξεκάθαρα και απορώ εν έτη 2019 να έχει γίνει μακεδονικό το θεμα .

Ή στο έτος ή στα χιλιόμετρα που σου λέει, όποια και αν είναι αυτά. Όποιο έρθει πρώτο. 

Τότε να επιλέγεις σωστά τα συνεργεία που πηγαίνεις ή να τα αλλάζεις μόνος σου. Απλά είναι τα πράγματα. 

Για πες μου και μένα που είναι αυτά;;;;;;

Έχω οδηγήσει πολλά αυτοκίνητα έχω αλλάξει άπειρα συνεργεία και ανάθεμά με αν μπορώ να σου πω  ένα καλό.Και όσους έχω ρωτήσει παίρνω την ίδια απάντηση. Αν εσύ ξέρεις π[ες και σε μας να πηγαίνουμε.

Edit.Οι έρευνες όμως φίλε είναι για τις χώρες που υπάρχει χρήμα και μπορεί ο άλλος στα 80-90 -100 χιλιάδες χιλιόμετρα να αλλάξει αμαξάκι. Δεν λένε για τον Έλληνα της κρίσης που το κοντέρ γράφει 150-200-250 χιλιόμετρα και βάλε τι θα κάνει ο κινητήρας αν του αλλάζει λάδια κάθε 25.000 χιλιόμετρα.

Επεξ/σία από papoys1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Εμένα έχει αέριο 145.000 χιλιόμετρα το κοντέρ δείχνει 273.000 χιλιόμετρα συνολικά και λάδι άντε να μου κάψει καμιά φορά 200-300 γραμμάρια κάθε 8.000 χιλιόμετρα που τα αλλάζω.

Και το το βασικότερο όλων.Του βάζω μόνος μου λαδάκι 10/40 από τα Lidl.:P

Για πες μου και μένα που είναι αυτά;;;;;;

Έχω οδηγήσει πολλά αυτοκίνητα έχω αλλάξει άπειρα συνεργεία και ανάθεμά με αν μπορώ να σου πω  ένα καλό.Και όσους έχω ρωτήσει παίρνω την ίδια απάντηση. Αν εσύ ξέρεις π[ες και σε μας να πηγαίνουμε.

Edit.Οι έρευνες όμως φίλε είναι για τις χώρες που υπάρχει χρήμα και μπορεί ο άλλος στα 80-90 -100 χιλιάδες χιλιόμετρα να αλλάξει αμαξάκι. Δεν λένε για τον Έλληνα της κρίσης που το κοντέρ γράφει 150-200-250 χιλιόμετρα και βάλε τι θα κάνει ο κλινητήρας αν του αλλάζει λάδια κάθε 25.000 χιλιόμετρα.

Φίλε έχεις απόλυτο δίκιο. 

Προσωπικά στην μοτοσυκλέτα κάνω σχεδόν τα πάντα μόνος μου.

Στο αυτοκίνητο επίσης κάνω πολλά μόνος μου όπως την αλλαγή λυπαντικων και φίλτρου που είναι το θέμα της κουβέντας μας. Σε όποιον πιάνουν λίγο τα χέρια του προτείνω να κάνει το ίδιο. Δεν είναι κάτι. 

Το σωστό συνεργείο είναι πονεμένη ιστορία. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Εμένα έχει αέριο 145.000 χιλιόμετρα το κοντέρ δείχνει 273.000 χιλιόμετρα συνολικά και λάδι άντε να μου κάψει καμιά φορά 200-300 γραμμάρια κάθε 8.000 χιλιόμετρα που τα αλλάζω.

Και το το βασικότερο όλων.Του βάζω μόνος μου λαδάκι 10/40 από τα Lidl.:P

Για πες μου και μένα που είναι αυτά;;;;;;

Έχω οδηγήσει πολλά αυτοκίνητα έχω αλλάξει άπειρα συνεργεία και ανάθεμά με αν μπορώ να σου πω  ένα καλό.Και όσους έχω ρωτήσει παίρνω την ίδια απάντηση. Αν εσύ ξέρεις π[ες και σε μας να πηγαίνουμε.

Edit.Οι έρευνες όμως φίλε είναι για τις χώρες που υπάρχει χρήμα και μπορεί ο άλλος στα 80-90 -100 χιλιάδες χιλιόμετρα να αλλάξει αμαξάκι. Δεν λένε για τον Έλληνα της κρίσης που το κοντέρ γράφει 150-200-250 χιλιόμετρα και βάλε τι θα κάνει ο κινητήρας αν του αλλάζει λάδια κάθε 25.000 χιλιόμετρα.

Άκυρο τώρα θυμήθηκα που μου είχε πει ο αδερφός μου για ένα τσιμουχακι βέβαια πρέπει να τον ρωτήσω για σίγουρα πάντως είναι bmw 316i compact 2002 1800cc και έχει περίπου στα 320.000 χλμ 

2 λεπτά πριν, panoskatos είπε

Φίλε έχεις απόλυτο δίκιο. 

Προσωπικά στην μοτοσυκλέτα κάνω σχεδόν τα πάντα μόνος μου.

Στο αυτοκίνητο επίσης κάνω πολλά μόνος μου όπως την αλλαγή λυπαντικων και φίλτρου που είναι το θέμα της κουβέντας μας. Σε όποιον πιάνουν λίγο τα χέρια του προτείνω να κάνει το ίδιο. Δεν είναι κάτι. 

Το σωστό συνεργείο είναι πονεμένη ιστορία. 

Ασε με τα συνεργεία είναι άστα να πάνε ειδικά αν δουν ότι δεν είσαι και από εκεί, εμένα είχε θέμα το αμάξι με την τρόμπα φρένων και ο άλλος μου έλεγε ότι είναι το abs και όταν του είπα αν θέλει να το αλλάξει το abs (300 ευρώ) με δικιά του ευθύνη μου έλεγε ότι ίσως φτιάξει με κιτ ανταλλακτικών 20 ευρώ εν τέλη σηκώθηκα και έφυγα και περίμενα με την πρώτη ευκαιρία να πάω στον δικό μου (προβλήματα όταν πας σεζόν) 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Vagosman είπε

Ενώ με το να ανοίξεις την τάπα θα ξεθυχουν όλα τα ρινίσματα εξω; Τι νομίζεις ότι είναι τα αυτοκίνητα κατασκευασμένα όλα από Γερμανούς να είναι τίγκα στο γρεζι; Οι ανοχές στα μηχανουργεία είναι μηδενικές πλέον. Οι κινητήρες ρονταρονται μόνοι τους και μένει από εσένα να στρώσεις τον κινητήρα πάνω στα υπόλοιπα μηχανικά μέρη. That's it.

Λάδι αλλάζεις οπότε το λέει ο κατασκευαστής η διαφωνείς; Και πάντα το προβλεπόμενο του λαδι.

Φιλε δουλευω με κινητηρες διχρονους, τετραχρονους, μεγαλους, μικρους, αργοστροφους, μεσοστροφους, πολυστροφους που καινε diesel, γκαζι και HFO, καινουριους και παλιους απ τα 19 μου και ειμαι 34 αισιως. 

Γρεζια σε καινουριους παντα υπαρχουν σε ολα και παντου. Δεν διαφωνω καθολου με το σερβις στις προβλεπομενες ωρες του κατασκευαστη και με τα λαδια που προτεινει.. Λεω οτι μπορεις να εισαι ΚΑΙ ευελικτος σαφως προς τα κατω...

Εξηγουμαι αμεσως.. Ο κατασκευαστης εχει θεσπισει καποια χιλιομετρα για σερβις ή καποιες ωρες λειτουργιας μαζι με καποιο χρονικο περιθωριο.

Αυτα που εχει θεσπισει τα εχει θεσπισει οχι ο κυρ μπαμπης (ανιδεος ουσιαστικα) που δουλευει στην Toyota Hellas ας πουμε και μιλαει μαζι σου.. Αυτα τα εχει βγαλει ο Αρχιμηχανικος της Toyota Τσιν Τσουν Λι ξερω γω μαζι με ενα επιτελειο ολοκληρο απο πισω οι οποιοι εχουν να κανουν με ειδικους στα καυσιμα-λιπαντικα, μεταλλοτεχνικους, ηλεκτρολογους κλπ κλπ..

Αυτο που παραβλεπεις εσυ και πολλοι αλλοι και δε το λεω με την κακη εννοια ή οτιδηποτε αλλο, ειναι οτι τα συγκεκριμενα service intervals εχουν θεσπιστει για να ελαχιστοποιηθει το ρισκο να παθει κατι το αυτοκινητο σου ΓΕΝΙΚΑ..

Ειδικοτερα δεν μπορει να ξερει κανεις πως χρησιμοποιεις ΕΣΥ ο Τακης πχ το αυτοκινητο σου.. Εγω μπορει να του ρουφαω το αιμα ας πουμε και να καταπονω μεταλλα, να δημιουργω υγροποιησεις λογω του στυλ οδηγησης μου μεσα στη πολη, να βαζω μη ενδεδειγμενη βενζινη (απο πρατηρια που ειναι αμφιβολου), να να να να... Πολλα να...

Λοιπον που καταληγω.. Εφοσων εσυ και μονο γνωριζεις πως οδηγεις το αυτοκινητο που εχεις μπορεις και να ελιχθεις και προς τα κατω αναλογα τη χρηση που κανεις..

Εδω ρε φιλε προχτες ακουσα οτι η κατοσταρα βενζινη σε μερικους κινητηρες μπορει να κανει κακο..... Αν ειναι ποτε των ποτων δυνατο ας πουμε κατι τετοιο..

Και καλα εμενα ειναι η δουλεια μου.. Ενα search στο google ειναι να μαθεις... Κανεις ποτε δε το κανει?? 

 

PS. Αν θες να φυγουν για τα καλα ολα. Μπορεις να κανεις flushing ριχνοντας λαδι μετα το αδειασμα με ανοιχτη την ταπα για να παρασυρει και οτι μεινει.. Η ακομα καλυτερα γεμισμα λαδι 2-3 βολτες να ζεσταθει και ξανα αδειασμα..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, papoys1 είπε

Edit.Οι έρευνες όμως φίλε είναι για τις χώρες που υπάρχει χρήμα και μπορεί ο άλλος στα 80-90 -100 χιλιάδες χιλιόμετρα να αλλάξει αμαξάκι. Δεν λένε για τον Έλληνα της κρίσης που το κοντέρ γράφει 150-200-250 χιλιόμετρα και βάλε τι θα κάνει ο κινητήρας αν του αλλάζει λάδια κάθε 25.000 χιλιόμετρα.

Αυτό είναι μύθος. Στη Γερμανία τα αυτοκίνητα κάνουν τα ίδια ή περισσότερα χιλιόμετρα με την Ελλάδα μιας και κάνουν πολύ περισσότερα χιλιόμετρα ανά έτος. Επιπλέον σε χώρες χωρίς δική τους αυτοκινητοβιομηχανία όπως η Φινλανδία τα αυτοκίνητα τα κρατάνε παρόμοιο διάστημα με την Ελλάδα (δλδ συχνά 20ετία ή και περισσότερο)

Ακολουθώντας κανείς τις οδηγίες του κατασκευαστή μπορεί να ελπίζει σε 400.000χλμ. χωρίς πρόβλημα σε μοτέρ βενζίνης που οδηγείται νορμάλ και τα διπλάσια σε μεγάλο μοτέρ ντίζελ όπως των ταξί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, Black Demis είπε

θα σου πω ενα παράδειγμα έχω ενα colt czt όταν το πάω χαλαρά(δλδ σχεδόν πάντα)  (αλλάζω ταχύτητα max στης 3,000 το πολύ 110 χιλομετρα ωρα πάω κλπ έχω δοκιμάσει και στα 14,000 το λάδι να αλλάξω και να είναι πεντακάθαρο, από την άλλη έχω δοκιμάσει το συγκεκριμένω αυτοκίνητο να το λιώσω (κόφτες τρελή ταχυτιτα κλπ ) και στα 2,000 να είναι κατρανι τα λάδια....

προφανώς τα χιλομετρα που βάζουν κατασκευαστές είναι για φυσιολογική οδήγηση και φυσιολογικούς ανθρώπους και αν το αυτοκίνητο είναι οκ είναι υπεραρκετά....

Αν βγαζεις το λαδι στα 14Κ και ειναι πεντακαθαρο δεν ειναι καλο σημαδι. Σημαινει οτι σου βαζουν λαθος τυπο λιπαντικου και το λαδι δεν κανει σωστα τη δουλεια του. Το λαδι πρεπει να μπαινει ξανθο και να βγαινει μαυρο οταν το αλλαζεις. Αν μπαινει ξανθο και στην αλλαγη βγαινει παλι ξανθο να ανησυχησεις. Το λαδι μαυριζει γτ μαζευει καταλοιπα απο τον κινητηρα. Το λαδι ΠΡΕΠΕΙ να μαυριζει. 

Επισης οταν το αμαξι το σκιζεις, το λαδι ανεβαζει θεεμοκρασια, χανει τις ιδιοτητες του και το καιει. Δεν βγαινει κατραμι επειδη σκιζεις το αμαξι. 

Επεξ/σία από Μάκαρος
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
19 λεπτά πριν, KAKADI είπε

Η ακομα καλυτερα γεμισμα λαδι 2-3 βολτες να ζεσταθει και ξανα αδειασμα..

Έτσι έκανα όταν έγινε σφυρί η γκολφο. Το πήγε ο μηχανικός 30 χλμ στα κόκκινα,  αλλαγή λάδια και κομπλέ 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το στρώσιμο στα πρώτα χιλιομετρά είναι για να πατήσουν σωστά τα τακάκια- φρένα , από τα λάστιχα να φύγει η αρχική πούδρα, και γενικά να πατήσουν σωστά όλα τα υλικά. Δεν άφορα μονό τον κινητήρα. Ακόμα και όταν αλλάζεις ελαστικά σου λένε τα πρώτα χιλιομετρά να είσαι ήρεμος στην οδήγηση. Για αυτό λένε όχι ζορίσματα στα πρώτα χιλιομετρά. Από εκεί και πέρα ο κατασκευαστής ξέρει πολύ καλύτερα ποτέ γίνονται οι αλλαγές (είτε σε χρονικό διάστημα - είτε σε χιλιομετρα ) . Το εργοστάσιο ξέρει καλύτερα από τον μπαρμπα μητσο που θέλει να έχει παραπάνω κέρδος από service. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, babis70 είπε

Το στρώσιμο στα πρώτα χιλιομετρά είναι για να πατήσουν σωστά τα τακάκια- φρένα , από τα λάστιχα να φύγει η αρχική πούδρα, και γενικά να πατήσουν σωστά όλα τα υλικά. Δεν άφορα μονό τον κινητήρα. Ακόμα και όταν αλλάζεις ελαστικά σου λένε τα πρώτα χιλιομετρά να είσαι ήρεμος στην οδήγηση. Για αυτό λένε όχι ζορίσματα στα πρώτα χιλιομετρά. Από εκεί και πέρα ο κατασκευαστής ξέρει πολύ καλύτερα ποτέ γίνονται οι αλλαγές (είτε σε χρονικό διάστημα - είτε σε χιλιομετρα ) . Το εργοστάσιο ξέρει καλύτερα από τον μπαρμπα μητσο που θέλει να έχει παραπάνω κέρδος από service. 

Συμφωνω απολυτα.. Και αν εχεις να κανεις με μπαρμπα μητσους ακομα περισσοτερο συμφωνω μαζι σου...

Απλα το λαδακι γενικα δινει ζωη στο μοτερ. Αν με ρωτησεις προσωπικα δε το λυπαμαι..

Αν θες την απολυτη οικονομια, μην οδηγεις σαν κανιβαλος και ακολουθησε τον κατασκευαστη και κατα γραμμα αν μπορεις.

Δεν θα χασεις εκτος και αν πεσεις σε κακη παρτιδα που δεν μπορεις να κανεις τιποτα.. Που ομως θα σε καλυψει ετσι κ αλλιως ο κατασκευαστης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, papoys1 είπε

Από την άλλη να πας στα αξιόπιστα Ελληνικά συνεργεία και να σου βάζουν λαδάκια ότι νάναι να τα αφήνεις 20 και 25 χιλιάδες χιλιόμετρα που λένε οι κατασκευαστές (τα ίδια λέει και ο δικός μου) να είσαι σίγουρος ότι θα έχεις έναν πολύ υγιή κινητήρα για πολλά πολλά χιλιόμετρα.:P

Πολύ αμφιβάλλω ότι ο δικός σου κατασκευαστής λέει να αφήνεις τα λαδάκια 20 και 25 χιλιάδες χιλιόμετρα.

Ο δικός μου πάντως λέει να τα αφήνω 15.000 χλμ / 12 μήνες εφόσον οδηγώ σε κανονικές συνθήκες ή 7.500 χλμ / 6 μήνες όταν οδηγώ σε δύσκολες συνθήκες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

49 λεπτά πριν, Μάκαρος είπε

Αν βγαζεις το λαδι στα 14Κ και ειναι πεντακαθαρο δεν ειναι καλο σημαδι. Σημαινει οτι σου βαζουν λαθος τυπο λιπαντικου και το λαδι δεν κανει σωστα τη δουλεια του. Το λαδι πρεπει να μπαινει ξανθο και να βγαινει μαυρο οταν το αλλαζεις. Αν μπαινει ξανθο και στην αλλαγη βγαινει παλι ξανθο να ανησυχησεις. Το λαδι μαυριζει γτ μαζευει καταλοιπα απο τον κινητηρα. Το λαδι ΠΡΕΠΕΙ να μαυριζει. 

Επισης οταν το αμαξι το σκιζεις, το λαδι ανεβαζει θεεμοκρασια, χανει τις ιδιοτητες του και το καιει. Δεν βγαινει κατραμι επειδη σκιζεις το αμαξι. 

370.000 χιλιόμετρα έχει λίγο αργά να ανισιχω πλέον τα ψωμιά του έχει φάει έτσι και αλλιος με μηδενικές βλάβες από κάθε άποψη, ότι και να πάθει τώρα..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...