Προς το περιεχόμενο

Πότε να αλλάξω λαδια σε καινούριο αυτοκίνητο?


dimos15

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
35 λεπτά πριν, panoskatos είπε

Οι κινητήρες δεν έρχονται στρωμενοι. Το κάθε αυτοκίνητο κάνει κάποιες γύρους σε πίστα ώστε ο τελικός ελεγκτής να δώσει το οκ ότι το αυτοκίνητο δουλεύει και κινείται σωστά. 

Ο συγκεκριμένος τρόπος στρωσιματος σε υψηλές στροφές δεν λέγεται στρώσιμο, πιο πολύ καταστροφικός ακούγεται. Τα τεστ σε υψηλές στροφές και αντοχές έχουν γίνει ανεξάρτητα σε μοτέρ δοκιμής. Όχι στα αυτοκίνητα που είναι να διατεθούν προς πώληση. 

Τι είναι να ανοίξουν τα μέταλλα, σουτιέν? 

Άλλος ένας που αναφέρει τις προσωπικές απόψεις του, οι οποίες στερούνται επιχειρημάτων. Τέτοιες απόψεις μου είναι εντελώς αδιάφορες, sorry.

------------------------------------

Όποιος ενδιαφέρεται πραγματικά να διαβάσει ενδιαφέροντα πράγματα περί στρωσίματος, μπορεί στο παρακάτω link να διαβάσει ένα σχετικό άρθρο που αρχικά είχε δημοσιευτεί σε περιοδικό αυτοκινήτου:

https://www.4troxoi.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=6656&start=1170#p2194477

Επεξ/σία από Joshua21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 173
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

18 ώρες πριν, dimos15 είπε

Καλησπέρα, όσοι έχετε καινούριο αυτοκίνητο πότε αλλάξατε λαδια για πρώτη φορα?

Ισχύει ότι πρέπει να αλλάξεις στα 1000 χιλιόμετρα γιατί ο κινητήρας έχει περισσότερες τριβες όταν είναι καινουριος?

Επίσης έχω διαβάσει ότι αν το αμάξι ειναι εκτος γκαράζ πρέπει να αλλάζεις λαδια κάθε χρόνο λόγω της υγρασίας.

Η αντιπροσωπεια μου λέει πρώτη αλλαγή στα 10000 χιλιόμετρα..

Πότε να αλλάξω οεο?😛

Κλείσε τα αυτιά  σου στον κάθε ξερόλα και κάνε αυτό που λέει το βιβλιαράκι. Στα 10K. Στο κάρτερ σου αυτην την στιγμή δεν βρίσκεται μόνο το λαδάκι της πρώτης τοποθέτησης αλλά και μια secret sauce που βοηθά τον κινητήρα στα πρώτα χιλιόμετρα της ζωής του. Κατά τα άλλα το λαδάκι είναι ακριβώς το ίδιο με αυτό που αγοράζεις απο το εμπόριο. Αλλάζοντάς όμως χάνεις και την σάλτσα, που την θες μέχρι τα 10Κ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, panoskatos είπε

Ο συγκεκριμένος τρόπος στρωσιματος σε υψηλές στροφές δεν λέγεται στρώσιμο, πιο πολύ καταστροφικός ακούγεται. Τα τεστ σε υψηλές στροφές και αντοχές έχουν γίνει ανεξάρτητα σε μοτέρ δοκιμής. Όχι στα αυτοκίνητα που είναι να διατεθούν προς πώληση. 

Το οτι ακουγεται καταστροφικος δεν σημαινει οτι ειναι κιολας. Για να τον ακολουθουν οι αυτοκινητοβιομηχανιες κατι παραπανω θα ξερουν απο εμενα κι απο εσενα. Επισης ολα τα μοτερ δοκιμαζονται, οχι μονο τα "δοκιμαστικα", γτ υπαρχει και αυτο που λεμε αστοχια υλικου. 

6 λεπτά πριν, Imola είπε

Κλείσε τα αυτιά  σου στον κάθε ξερόλα και κάνε αυτό που λέει το βιβλιαράκι. Στα 10K. Στο κάρτερ σου αυτην την στιγμή δεν βρίσκεται μόνο το λαδάκι της πρώτης τοποθέτησης αλλά και μια secret sauce που βοηθά τον κινητήρα στα πρώτα χιλιόμετρα της ζωής του. Κατά τα άλλα το λαδάκι είναι ακριβώς το ίδιο με αυτό που αγοράζεις απο το εμπόριο. Αλλάζοντάς όμως χάνεις και την σάλτσα, που την θες μέχρι τα 10Κ.

Σωστο. 

32 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Οποιος ενδιαφέρεται πραγματικά να διαβάσει ενδιαφέροντα πράγματα περί στρωσίματος, μπορεί στο παρακάτω link να διαβάσει ένα σχετικό άρθρο που αρχικά είχε δημοσιευτεί σε περιοδικό αυτοκινήτου:

https://www.4troxoi.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=6656&start=1170#p2194477

Αναρωτήθηκες ποτέ γιατί κάποιοι λένε ότι τα μοτέρ είναι στρωμένα από το εργοστάσιο? Αφενός επειδή όλοι οι κατασκευαστές χρησιμοποιούν πλέον τη μέθοδο Plateau Honing για τη λείανση των κυλίνδρων και αφετέρου επειδή κανένα αυτοκίνητο δεν φεύγει από το εργοστάσιο χωρίς test drive. Κατά τη διάρκεια αυτής της δοκιμής (ή, σε άλλες περιπτώσεις, κατά τη διάρκεια της δοκιμής του κινητήρα σε δυναμόμετρο πάγκου πριν από την τοποθέτησή του στο αυτοκίνητο), κύριο μέλημα του δοκιμαστή είναι να ξεκινήσει το "πάτημα" των ελατηρίων. Πώς? Σανιδώνοντας το γκάζι και δίνοντάς του να καταλάβει!

Νομιζω πως εδω τα λεει ολα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτοί που είπανε "κάνε ότι λέει ο κατασκευαστής" δεν έλαβαν υπόψη τους ότι η ελληνική αντιπροσωπεία λέει διάφορα για να πουλήσει. Πχ εμένα μου είπαν να αλλάζω λάδια κάθε 15χιλ χιλιόμετρα, και στο σέρβις το λάδι έβγαινε σα ζελέ. Τότε μου είπαν το εξής αμιμητο: "Επισήμως λέμε 15χιλιάδες αλλά να αλλάζεις λάδια στα 7μισι χιλιάδες"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, Haldol είπε

Ακόμα πιστεύετε ότι οτιδήποτε VAGοειδές καίει πιο πολλή λάδι απ' όσο βενζίνη, ε;

Ας κάνουμε ένα μικρό quiz:

1) Πόσο λάδι συμπλήρωσα στα 116.000 χλμ που είχα το Polo του 2008; Ατμοσφαιρικό, 1400cc.

2) Πόσο λάδι έχω συμπληρώσει στα 6.500 χλμ που έχω το T-ROC; Turbo, 1000cc.

Οι απαντήσεις:

  Απόκρυψη περιεχομένων

1) Καθόλου.

2) Καθόλου.

δεν λέει κάτι αυτό.

κάθε πότε άλλαζες λάδια στο Polo? τι χρήση;

στο troc δεν δικαιολογείται αμάξι 2019 να καίει λάδια. τι κατανάλωση βενζίνης έχει ο 1000αρης;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οσοι πιστευεται οτι ερχονται τα αυτοκινητα μαζικης παραγωγης με  στρωμενα μοτερ, αλλαξτε  πλευρο, ισως ονειρευτειτε και αλλα παραμυθια, π.χ οτι τα τεσταρει ο Loeb.Δηλαδη πιστευεται οτι το κουβαδακι των 10.000 ευρω με το χιλιαρακι μοτερ καθονται και κουμπωνουν ενα ενα το μοτερακια σε δυναμομετρο παγκου, και το φροντιζουν με στοργη και κρεμουλα.Σε μια γραμμη παραγωγης μοτερ, που δεν προλαβαινει και βγαινουν χιλιαδες με διπλο-τριπλοβαρδιες, θα καθονται να χανουν χρονο και εργατοωρες και προσωπικο.Ξερετε ποσο χρονο θελει να κουμπωσεις μοτερ σε παγκο και να το στρωσεις.Αυτα γινονται σε  super αυτοκινητα των πολλων χιλιαδων ευρω, περιορισμενης παραγωγης που εχουν και μοτερ που γινονται στο χερι.

Αφου συναρμολογηθει ελενχεται ολο το αυτοκινητο σε καποια πιστα-διαδρομη εκει στο εργοστασιο.Δειγματοληπτικα καποιοι κινητηρες απο την γραμμη παραγωγης ελενχονται στο δυναμομετρο, για βελτιωσεις και αλλαγη  οπου χρειαζονται.

  • Like 5
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, karaLRS είπε

δεν λέει κάτι αυτό.

κάθε πότε άλλαζες λάδια στο Polo? τι χρήση;

στο troc δεν δικαιολογείται αμάξι 2019 να καίει λάδια. τι κατανάλωση βενζίνης έχει ο 1000αρης;

Φυσικά και ΔΕΝ λέει κάτι. Αυτό είναι το φυσιολογικό. Αλλά δε μπορώ ν' ακούω να χαρακτηρίζεται λαδιέρα οτιδήποτε βγαίνει απ' το... μισητό group.

Άλλαζα στις 7.500 - 10.000 με Mobil1 ESP 5W30. Χρήση απ' όλα, ταξίδι, πόλη, βουνό, θάλασσα. :P Με κάποια... "ζορίσματα" μερικές φορές (πιο μικρός είχα κι εγώ κάποιες "ανησυχίες").

Το T-ROC πάλι, καίει από 4.5 έως 8.5. Όταν το χρησιμοποιώ μόνο πόλη, με φανάρια, μποτιλιάρισμα, κλπ, βλέπω 7.0 - 8.5. Τελευταία φορά σε εθνικό σε διαδρομή ~250 χλμ (πήγαινε- έλα) το έριξα σε 4.5 μέση. Αυτά απ' το trip, δεν έχω μετρήσει ποτέ με το κλασικό "γέμισμα- διαδρομή- γέμισμα".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτα τα θεματα εχουν πλακα.  μαζευεις ενα σωρο σοφιες και μαργαριταρια...!    

 

ο καθενας λεει και απο μια εμπειρια. τουλαχιστον..,  κατι μαθαινουμε απο τα παθηματα και τις εμπειριες του καθενος, αρκει ο αναγνωστης να κατανοει και να "φιλτραρει" σωστα τα γραφομενα.  

 

δεν προκειται να γραψω ουτε για το διαφημιστικο "εργοστασιακο στρωσιμο", ουτε για τις αλλαγες καθε 2-3 ή 30κ χλμ.   ο καθενας κανει οπως νομιζει..!  

 

αλλα το μονο που θα πω ειναι....... μην υπερβαινετε και τους νομους της φυσικης.....!!!!   ειναι κριμα για το αμαξακι μας/σας....!!!   οσο καλυτερα το προσεχουμε και το συντηρουμε, τοσο περισσοτερο θα ζησει.......!!!!   

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Joshua21 είπε

Άλλος ένας που αναφέρει τις προσωπικές απόψεις του, οι οποίες στερούνται επιχειρημάτων. Τέτοιες απόψεις μου είναι εντελώς αδιάφορες, sorry.

----------------------------------

Από δω και πέρα θα διαβάζω το auto triti για να εμπλουτίσω τις γνώσεις μου.. 

Επεξ/σία από panoskatos
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, karaLRS είπε

δεν λέει κάτι αυτό.

κάθε πότε άλλαζες λάδια στο Polo? τι χρήση;

στο troc δεν δικαιολογείται αμάξι 2019 να καίει λάδια. τι κατανάλωση βενζίνης έχει ο 1000αρης;

βαλε και εμενα στο παιχνιδι με golf v tsi (κοντα στα 190 αλογα).

Εχει 80.000χλμ και λαδια βαζω τα longlife(μαρκα οτι μου κατσει) και τα κραταω 2 χρονια.Για την ακριβεια μονο τα castrol αντεξανε δυο χρονια.Τα αλλα αναβει το service περιπου στους 22 μηνες.

Α ξεχασα,δεν συμπληρωνω ποτε!!!!

 

Για τα επι του θεματος.Απο τον καιρο που επαιρνε ο μαστρο μπαμπης τον χαλυβδινο σωληνα και τον ετριβε και τον εκανε χιτωνιο εχουν περασει 10δες τεχνολογιες.Πλεον το χιτωνιο βγαινει απο τα μηχανηματα και εχει ακριβεια 0,01mm ΣΕ ΟΛΗ την διαδρομη του.χρησιμοποιουν επιστρωσεις (nicasil,chrome κ.α) με σκοπο την αποφυγη τριβων ,περιεργων συστολων-διαστολων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, cabdik είπε

αυτα τα θεματα εχουν πλακα.  μαζευεις ενα σωρο σοφιες και μαργαριταρια...!    

ο καθενας λεει και απο μια εμπειρια. τουλαχιστον..,  κατι μαθαινουμε απο τα παθηματα και τις εμπειριες του καθενος, αρκει ο αναγνωστης να κατανοει και να "φιλτραρει" σωστα τα γραφομενα.  

δεν προκειται να γραψω ουτε για το διαφημιστικο "εργοστασιακο στρωσιμο", ουτε για τις αλλαγες καθε 2-3 ή 30κ χλμ.   ο καθενας κανει οπως νομιζει..!  

αλλα το μονο που θα πω ειναι....... μην υπερβαινετε και τους νομους της φυσικης.....!!!!   ειναι κριμα για το αμαξακι μας/σας....!!!   οσο καλυτερα το προσεχουμε και το συντηρουμε, τοσο περισσοτερο θα ζησει.......!!!!   

Επειδή κάποιοι διαβάζουν περιοδικά για αυτοκίνητα νομίζουν οτι έγιναν επίσημοι μηχανικοί της κάθε εταιρείας και γνωριζουν τα αυτοκίνητα καλυτερα από αυτούς που ασχολήθηκαν σοβαρά με την κατασκευή τους. Χαραμιζουν το ταλέντο τους και τις γνώσεις τους.😀

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, Haldol είπε

Φυσικά και ΔΕΝ λέει κάτι. Αυτό είναι το φυσιολογικό. Αλλά δε μπορώ ν' ακούω να χαρακτηρίζεται λαδιέρα οτιδήποτε βγαίνει απ' το... μισητό group.

Άλλαζα στις 7.500 - 10.000 με Mobil1 ESP 5W30. Χρήση απ' όλα, ταξίδι, πόλη, βουνό, θάλασσα. :P Με κάποια... "ζορίσματα" μερικές φορές (πιο μικρός είχα κι εγώ κάποιες "ανησυχίες").

Το T-ROC πάλι, καίει από 4.5 έως 8.5. Όταν το χρησιμοποιώ μόνο πόλη, με φανάρια, μποτιλιάρισμα, κλπ, βλέπω 7.0 - 8.5. Τελευταία φορά σε εθνικό σε διαδρομή ~250 χλμ (πήγαινε- έλα) το έριξα σε 4.5 μέση. Αυτά απ' το trip, δεν έχω μετρήσει ποτέ με το κλασικό "γέμισμα- διαδρομή- γέμισμα".

δεν νομίζω ότι ένα δείγμα 2 ατόμων μπορεί να καθορίσει αν ένα αμάξι καίει λάδι ή όχι.

μπορώ να σου πω και εγώ για την giullieta 170hp που είχα που άλλαζα λάδια κάθε 20.000 χιλιόμετρα και δεν άνοιγα καν να τσεκάρω λάδια αφού την πρώτη φορά ( και μετά από 2 φορές μέγαρα) δεν είχε πέσει χιλιοστό το λάδι. έφυγε από τα χέρια μου με 150.000 χιλιόμετρα χωρίς κάποιο πρόβλημα.  το ότι έτυχε σε μένα δεν σημαίνει ότι είναι πανάκεια και περιλαμβάνει άπειρους παράγοντες όπως στρώσιμο, που γίνονται τα χιλιόμετρα , θερμοκρασίες καθώς και οδηγικό στιλ του οδηγού.

πολύ καλή κατανάλωση το t-roc για 1.3 τόνους αμάξι. 4.5 λίτρα για ταξίδι είναι εξαιρετικό.

8 λεπτά πριν, vasilllis είπε

βαλε και εμενα στο παιχνιδι με golf v tsi (κοντα στα 190 αλογα).

Εχει 80.000χλμ και λαδια βαζω τα longlife(μαρκα οτι μου κατσει) και τα κραταω 2 χρονια.Για την ακριβεια μονο τα castrol αντεξανε δυο χρονια.Τα αλλα αναβει το service περιπου στους 22 μηνες.

Α ξεχασα,δεν συμπληρωνω ποτε!!!!

Για τα επι του θεματος.Απο τον καιρο που επαιρνε ο μαστρο μπαμπης τον χαλυβδινο σωληνα και τον ετριβε και τον εκανε χιτωνιο εχουν περασει 10δες τεχνολογιες.Πλεον το χιτωνιο βγαινει απο τα μηχανηματα και εχει ακριβεια 0,01mm ΣΕ ΟΛΗ την διαδρομη του.χρησιμοποιουν επιστρωσεις (nicasil,chrome κ.α) με σκοπο την αποφυγη τριβων ,περιεργων συστολων-διαστολων.

όπως γράφω και από πάνω το αν κάτι καίει λάδι είναι αποτέλεσμα πολλών παραγόντων. άλλοι τυχεροί και άλλοι άτυχοι.

ίσως και η πεποιθηση ότι τα vag καίνε λάδι είναι και αποτέλεσμα της αστοχίας που υπήρχε σε κινητήρες 2009-2011

https://metropolitan.fi/entry/magazine-uncovers-reason-for-audi-engines-high-oil-consumption

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδες υπερβάλλεται αρκετά

Και να μην το στρώσεις θα σου βγάλει άνετα 300κ χιλ οπότε άδικος κόπος

Η διαφορά σε στρωμένο η άστρωτο είναι αν θα βγάλει 350κ η 400κ

20+χρονια δηλαδή

Εγω στο pt cruiser εχω 360κ και αλλάζω λάδια κάθε 30κ και no problem

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, froyd said:

Αυτοί που είπανε "κάνε ότι λέει ο κατασκευαστής" δεν έλαβαν υπόψη τους ότι η ελληνική αντιπροσωπεία λέει διάφορα για να πουλήσει. Πχ εμένα μου είπαν να αλλάζω λάδια κάθε 15χιλ χιλιόμετρα, και στο σέρβις το λάδι έβγαινε σα ζελέ. Τότε μου είπαν το εξής αμιμητο: "Επισήμως λέμε 15χιλιάδες αλλά να αλλάζεις λάδια στα 7μισι χιλιάδες"

Ότι λέει ο κατασκευαστής,άρα και η επίσημη αντιπροσωπεία. 17 χρόνια - 4 διαφορετικά αυτοκίνητα. Πάντα τα service στις αντιπροσωπείες. Για να μην αναφέρω και το θέμα της εγγύησης και πάει αλλού η κουβέντα. Περιπτώσεις και εξαιρέσεις πάντα θα υπάρχουν όπως η δική σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Imola είπε

Κλείσε τα αυτιά  σου στον κάθε ξερόλα και κάνε αυτό που λέει το βιβλιαράκι. Στα 10K. Στο κάρτερ σου αυτην την στιγμή δεν βρίσκεται μόνο το λαδάκι της πρώτης τοποθέτησης αλλά και μια secret sauce που βοηθά τον κινητήρα στα πρώτα χιλιόμετρα της ζωής του. Κατά τα άλλα το λαδάκι είναι ακριβώς το ίδιο με αυτό που αγοράζεις απο το εμπόριο. Αλλάζοντάς όμως χάνεις και την σάλτσα, που την θες μέχρι τα 10Κ.

Ποια σαλτσα??? 😂🤣

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...