Προς το περιεχόμενο

Πότε να αλλάξω λαδια σε καινούριο αυτοκίνητο?


dimos15

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 173
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, geodimis είπε

Η VAG τι λέει επίσημα για την, ενδιαμεση στο μεγάλο SRV,αλλαγή λαδιού 10-15k χλμ, ανάλογα τις σχολές; αλλάζεις φίλτρο λαδιού ή όχι; Τελευταία ακόυω απο΄μη εξουσιοδοτημένους ότι δεν αλλάζουν φίλτρο αλά μου φαίνεται λίγο παράξενο.

Επίσης κάτι αναφέρθηκε πιο πάνω για κάθε δύο χρόνια το υγρό των φρένων λόγω υγρασίας; Είναι άγραφος κανόνας;

 

27 λεπτά πριν, LIGHT1NG είπε

Αυτό για τα υγρά φρένων πρώτη φορά το βλέπω δεν νομίζω να ισχύει κιόλας αλλά ποτέ δεν ξέρεις.. 

Φίλτρο λαδιού συνήθως ανά 2ο σέρβις εκτός και αν γίνονται υπερβολικά χιλιόμετρα (ταξί) 

Ειναι τετοια η συσταση του υγρου φρενων (υγροσκοπικο) που απορροφα υγρασια με αποτελεσμα να ειναι λιγοτερο αποτελεσματικο. Η αλλαγη του συνισταται ανα 2 χρονια. Με μια μικρη ερευνα θα το δειτε κι εσεις. 

Επεξ/σία από Μάκαρος
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, geodimis είπε

Επίσης κάτι αναφέρθηκε πιο πάνω για κάθε δύο χρόνια το υγρό των φρένων λόγω υγρασίας; Είναι άγραφος κανόνας;

Όχι, γραμμένος είναι, δες εδώ για παράδειγμα το υπογραμμισμένο με πράσινο:Nissan2.thumb.jpg.ca6abcd2be1effa317a162325a3bfec9.jpg

Πάντως όπως είπαν και παραπάνω τα υγρά φρένων είναι υγροσκοπικά δλδ έλκουν υγρασία από την ατμόσφαιρα, η οποία σε μεγάλες συγκεντρώσεις δημιουργεί πολλά προβλήματα όπως το να μειώνει το σημείο βρασμού, την δημιουργία οξειδώσεων στο κύκλωμα, κτλ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, karaLRS είπε

δεν νομίζω ότι ένα δείγμα 2 ατόμων μπορεί να καθορίσει αν ένα αμάξι καίει λάδι ή όχι.

μπορώ να σου πω και εγώ για την giullieta 170hp που είχα που άλλαζα λάδια κάθε 20.000 χιλιόμετρα και δεν άνοιγα καν να τσεκάρω λάδια αφού την πρώτη φορά ( και μετά από 2 φορές μέγαρα) δεν είχε πέσει χιλιοστό το λάδι. έφυγε από τα χέρια μου με 150.000 χιλιόμετρα χωρίς κάποιο πρόβλημα.  το ότι έτυχε σε μένα δεν σημαίνει ότι είναι πανάκεια και περιλαμβάνει άπειρους παράγοντες όπως στρώσιμο, που γίνονται τα χιλιόμετρα , θερμοκρασίες καθώς και οδηγικό στιλ του οδηγού.

πολύ καλή κατανάλωση το t-roc για 1.3 τόνους αμάξι. 4.5 λίτρα για ταξίδι είναι εξαιρετικό.

όπως γράφω και από πάνω το αν κάτι καίει λάδι είναι αποτέλεσμα πολλών παραγόντων. άλλοι τυχεροί και άλλοι άτυχοι.

ίσως και η πεποιθηση ότι τα vag καίνε λάδι είναι και αποτέλεσμα της αστοχίας που υπήρχε σε κινητήρες 2009-2011

https://metropolitan.fi/entry/magazine-uncovers-reason-for-audi-engines-high-oil-consumption

εννοειται δεν εξαγεις συμπερασματα με δυο δειγματα.Εξαλλου δεν αναφερα εγω οτι καινε λαδια τα vw(ποσα δειγματα πηραν)?

επισης για αυτα τα αρθρα που παραθετεται.Τυχαια τωρα αναφερομαι σε εσενα και λεει σχετικα.

Some models of Audi and other Volkswagen group cars, such as Skoda have reported to have unusually high oil consumption. This has been often up to over 3 liters of motor oil over a 1000 kilometer distance.

καταλαβαινεις φανταζομαι οτι δεν μπορει να παρει κανενας σοβαρα αυτη την ερευνα οταν αναφερει οτι καποια μοντελα(καποια ισον ποσα?5 ή 10? αναφερθηκε οτι καινε λαδια.Απο ποιους σε ποιον?εχει βγαλει επισημη ανακοινωση η εταιρια?Υπαρχει επισημη ανακοινωση απο ομαδα ιδιοκτητων?)

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, dimos15 είπε

  Από την δεύτερη ερευνα "  The samples represent not just grandma’s grocery-getter, but also many Triton truck engines, and some Police Interceptor engines, taxi service engines, high-performance Mustang engines, high-mileage traveling salesman engines, trailer towing engines, etc.  There is a large, vast world of inputs to this 4.6L engine data; people who run thin 5w-20 and those who run thick 5w-40.  People who use conventional lubes and those who use synthetics are included.   Those who live in the heat of the desert southwest and those in the cold of Canada are all in here.   "

Τι θες να πεις με αυτο γτ δεν πολυ εχει σχεση με αυτο που εγγραψα εγω..

Επεξ/σία από KAKADI
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, vasilllis είπε

εννοειται δεν εξαγεις συμπερασματα με δυο δειγματα.Εξαλλου δεν αναφερα εγω οτι καινε λαδια τα vw(ποσα δειγματα πηραν)?

επισης για αυτα τα αρθρα που παραθετεται.Τυχαια τωρα αναφερομαι σε εσενα και λεει σχετικα.

Some models of Audi and other Volkswagen group cars, such as Skoda have reported to have unusually high oil consumption. This has been often up to over 3 liters of motor oil over a 1000 kilometer distance.

καταλαβαινεις φανταζομαι οτι δεν μπορει να παρει κανενας σοβαρα αυτη την ερευνα οταν αναφερει οτι καποια μοντελα(καποια ισον ποσα?5 ή 10? αναφερθηκε οτι καινε λαδια.Απο ποιους σε ποιον?εχει βγαλει επισημη ανακοινωση η εταιρια?Υπαρχει επισημη ανακοινωση απο ομαδα ιδιοκτητων?)

3 λίτρα λάδι στα 1000? Ούτε αυτοκίνητο με αέριο δεν καίει τόσο..... Έρευνα απτά lidl είναι... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 20/3/2019 στις 7:37 ΜΜ, Federer είπε

Ο κουμπάρος μου που είναι ταξιτζής αλλάζει λάδια κάθε 2000km. Για να το λέει αυτος έτσι θα είναι. Δηλαδή δεν ξέρει αυτος που συναναστεφεται με τοσο κόσμο κι έχει γυρίσει όλη την Ελλάδα  και ξέρει ο κατασκευαστής που έφτιαξε τον κινητήρα; Θα τρελαθούμε εντελώς; 

Το να δέχεσαι χωρίς αντίρρηση μια προτροπή του κατασκευαστή που αφορά συντήρηση και κόστος, χωρίς να σκέφτεσαι γιατί το λέει, το θεωρώ κουτό. 

Λένε πχ για 15.000/25.000χλμ, για λόγους περιβαλλοντικους, για να δείξουν ότι το όχημα που πωλούν δεν είναι απαιτητικό στην συντήρηση κλπ κλπ. 

Δεν τους νοιάζει να βγάλει 300.000χλμ το αμάξι, κάθε άλλο. 

Όπως επίσης για παράδειγμα λένε στα ελαστικά των μοτοσυκλετών, μια μεγάλη πίεση ελαστικών, απλά και μόνο για να είναι safe σε περίπτωση που σου την δώσει και πας με 250km/h ώστε να μην υπερθερμανθει. 

Αν τους ένοιαζε το grip, η πίεση θα ήταν πολύ λιγότερη. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 20/3/2019 στις 5:37 ΜΜ, palawiaris είπε

Υπάρχει ένα αποδεικτικό,ή μια έγκυρη πηγή που να λέει ότι τα αμάξια στρώνονται από το εργοστάσιο;

Καμια, απλα ειναι ενα μυθος. Οι πρωτοι κινητηρες δοκιμαζονται για λογους στατιστικους και δειγματολογικους. Οι υπολοιποι περνανε στην καταναλωση. Δεν βαζουν ενα κινητηρα να δουλευει 24ωρες και βαλε για να στο δωσουν ετοιμο. 

GΓια το στρωσιμο οπως αναφερθηκε πιο πανω, τα πραγματα ειναι οπως τα λενε. Μεταλλα, λιπανση, τριβες ισχυουν.

20 ώρες πριν, kostakis81 είπε

Παιδες υπερβάλλεται αρκετά

Και να μην το στρώσεις θα σου βγάλει άνετα 300κ χιλ οπότε άδικος κόπος

Η διαφορά σε στρωμένο η άστρωτο είναι αν θα βγάλει 350κ η 400κ

20+χρονια δηλαδή

Εγω στο pt cruiser εχω 360κ και αλλάζω λάδια κάθε 30κ και no problem

Iσως το πιο ασχημο αυτοκινητο που εχει κυκλοφορησει ποτε !!!

Συγνωμμη για την παρεμβαση.

Επεξ/σία από Loinen
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γνώμη μου κάθε χρονο έχεις δεν έχεις κάνει 10.000 χλμ άλλαζε τα λαδάκια ,για να ειναι ο κινητήρας καθαρός ,τιμές 30-50 ευρώ το πολύ .

βάζε και κάθε μήνα με δίμηνο σκέτη κατοστάρα κάνα 40-50ευρώ και το αμαξάκι θα ειναι jet.

κάνε και τα σερβις κανονικά ...άντε με μια μικρή καθυστέρηση και ολα οκ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Loinen είπε

Ισως το πιο ασχημο αυτοκινητο που εχει κυκλοφορησει ποτε !!!

Συγνωμμη για την παρεμβαση.

Νομιζω το fiat multipla παιρνει το χρυσο 😂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

21 ώρες πριν, KAKADI είπε

Ποια σαλτσα??? 😂🤣

Συμπληρώματα διατροφής. Χωρίς πλάκα τώρα, απο το εργοστάσιο προστίθενται ειδικά συνθετικά που βοηθάνε το μοτέρ στα πρώτα του χιλιόμετρα. Αν αλλάξεις τα λάδια πρίν τα 10Κ τα χάνεις αυτά τα συνθετικά. Εκτός και αν ξέρεις ποιά είναι, ψάξεις και τα βρείς και τα βάλεις μόνος σου κατά την αλλαγή. Αλλα γιατί να το κάνεις όλο αυτό; Δέρφορ, άστο όπως είναι μέχρι τα 10Κ, μην το σκίζεις και πήγαινε όμορφα και άλλαξέ τα βάσει των οδηγιών του κατασκευαστή. [Από το 1989 οδηγώ Honda CRX, Civic VTi, TypeR και S2000. Ακολουθούσα πιστά τις οδηγίες του Ιάπωνα και τα μοτέρ έραβαν μέχρι τα γεράματά τους.]

 

Επεξ/σία από Imola
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Imola είπε

Συμπληρώματα διατροφής. Χωρίς πλάκα τώρα, απο το εργοστάσιο προστίθενται ειδικά συνθετικά που βοηθάνε το μοτέρ στα πρώτα του χιλιόμετρα. Αν αλλάξεις τα λάδια πρίν τα 10Κ τα χάνεις αυτά τα συνθετικά. Εκτός και αν ξέρεις ποιά είναι, ψάξεις και τα βρείς και τα βάλεις μόνος σου κατά την αλλαγή. Αλλα γιατί να το κάνεις όλο αυτό; Δέρφορ, άστο όπως είναι μέχρι τα 10Κ, μην το σκίζεις και πήγαινε όμορφα και άλλαξέ τα βάσει των οδηγιών του κατασκευαστή. [Από το 1989 οδηγώ Honda CRX, Civic VTi, TypeR και S2000. Ακολουθούσα πιστά τις οδηγίες του Ιάπωνα και τα μοτέρ έραβαν μέχρι τα γεράματά τους.]

Καλα δεν ειπε κανενας οτι αν δεν αλλαξεις λαδια πιο νωρις απ τα πρωτα 10000 οτι θα σπασει το μοτερ..

Απλα τα οποια ρινισματακια δημιουργηθουν στο καινουριο κινητηρα απ το ζορι της καροτσας τα βγαζεις μονο ετσι.

Παλιοτερα ειχε περισσοτερο νοημα κατι τετοιο που ειχες να κανεις με αλλα μεταλλα, καυσεις κτλ. 

Παρολα αυτα δε το εχω καν ακουσει αυτο που λες για τα εξτρα.. Βασικα δε το εχω συναντησει πουθενα.

Παρολα αυτα το ενα δεν αναιρει το αλλο, δηλαδη οτι δεν αντιμετωπισες ποτε προβλημα ακολουθωντας τις οδηγιες του κατασκευαστη..

Ισα ισα ησουν στο sweet spot of maintenance που λεμε. Και νωριτερα να τα εκανες παλι δε θα εβλεπες κατι ομως.

Japan μονο ε? Respect...

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 21/3/2019 στις 1:13 ΠΜ, Joshua21 είπε

Οι κινητήρες έρχονται στρωμένοι από το εργοστάσιο, όχι τα αυτοκίνητα, δες αυτό το απόσπασμα άρθρου για να καταλάβεις:

spacer.png

 

Οπότε μάγκες από την αντιπροσωπεία φεύγετε τσίτα τα γκάζια. Όμως προσοχή στις πόρτες, το τιμόνι και στο τασάκι. 

Γιατί μπορεί ο κινητήρας να είναι στρωμένος αλλά όχι το αυτοκίνητο!!! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...