Προς το περιεχόμενο

Τρελές ιστορίες από τρελούς πελάτες


Paris777

Προτεινόμενες αναρτήσεις

11 λεπτά πριν, primeragt είπε

Μαζι σου για τα παραδειγματα. Αλλα για την κιουρια δεν συμφωνω. Αλλο να μην συμφωνεις με την τιμη του καταστηματος και αλλο να λες δεν εχω τοσα (8Ε) αλλα τοσα (7Ε) και ο αλλος να λεει "αντε καλα, παρτο" και να βγαζεις παραπανω. Σορρυ αλλα εγω θα της εδινα τα πραγματικα ρεστα της 12Ε και αν δεν ηθελε να παει στο καλο.

Το θέμα είναι ότι είχε ήδη κόψει την απόδειξη στα 7 ευρώ (checkmate).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

3 ώρες πριν, gokuthelegend είπε

Μπορεί να είχε 20 ευρώ αλλά τα 13 μπορεί να είχε αποφασίσει από πριν να τα χαλάσει κάπου αλλού κάποια στιγμή αργότερα.

Εγώ μια φορά δούλευα σε αρχαιολογικό μουσείο και είχε γενική είσοδο 2 ευρώ. Μια φορά είχε έρθει μία από την Ισπανία και μας έδωσε 100ευρω και έβγαλε 1 εισιτήριο. Αναγκαστήκαμε να της δώσουμε 98 ευρώ ρέστα, μας άδειασε σχεδόν όλο το ταμείο από ψιλά. Επιπλέον οι Έλληνες είναι μακράν οι ποιο τσιφούτηδες, κοιτούσαν πως να γλυτώσουν 2 ευρώ και να μπουν τσάμπα με την πρόφαση "Έλληνας είμαι, γιατί να πληρώσω για να δω τα δικά μας τα αρχαία;", λες και τα αρχαία συντηρούνται από μόνα τους. Ενώ μια φορά είχε έρθει ένα γκρουπ με φοιτητές από χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, και ενώ δικαιούνταν δωρεάν εισιτήριο επέμεναν να πληρώσουν.

Θυμάμαι και κάποιον που το είχε αναφέρει ξανά αυτό με τα 2ευρω και το 100σταρι που ανάγκασαν τον υπάλληλο να τους δώσει όλα τα ρέστα. Εμένα αν ήταν στο χέρι μου θα είχα αρνηθεί και θα μιλούσα με προϊστάμενο τι να γίνει. Αν είναι να μην μπορείς να δώσεις ρέστα σε άλλους 100 επειδή ένας θέλει να πληρώσει έτσι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, ktf είπε

Το θέμα είναι ότι είχε ήδη κόψει την απόδειξη στα 7 ευρώ (checkmate).

Ακυρωση και τραβα (οχι εσυ) στο leroy με 3 εκαστο χωρις πέριτυλιγμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, Βασίλης_29 είπε

Θυμάμαι και κάποιον που το είχε αναφέρει ξανά αυτό με τα 2ευρω και το 100σταρι που ανάγκασαν τον υπάλληλο να τους δώσει όλα τα ρέστα. Εμένα αν ήταν στο χέρι μου θα είχα αρνηθεί και θα μιλούσα με προϊστάμενο τι να γίνει. Αν είναι να μην μπορείς να δώσεις ρέστα σε άλλους 100 επειδή ένας θέλει να πληρώσει έτσι.

Παίζει να ήμουν εγώ πάλι. Το είχα ξανα αναφέρει εδώ στο insomnia αλλά σε άλλο νήμα, όχι σε αυτό εδώ, νομίζω είχε ανοιχτεί ένα νήμα παλιότερα που συζητούσαν για τα ρέστα στα περίπτερα και άλλα καταστήματα. Το θέμα είναι ότι είναι παράνομο να αρνηθείς επίσημο χαρτονόμισμα, οπότε δεν μπορούσαμε να κάνουμε πολλά. Την ρωτήσαμε ευγενικά αν είχε μικρότερο χαρτονόμισμα ή κέρματα και μας είπε όχι. Ευτυχώς οι περισσότεροι έδιναν χρήματα ανάλογα του συνολικού ποσού των εισιτηρίων που έπαιρναν (μερικοί ερχόντουσαν παρέες ή σε γκρουπ με λεωοφορία) οπότε δίναμε ελάχιστα εως καθόλου ρέστα, ή πλήρωναν με κάρτα τραπέζης.

Επεξ/σία από gokuthelegend
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, gokuthelegend είπε

Παίζει να ήμουν εγώ πάλι. Το είχα ξανα αναφέρει εδώ στο insomnia αλλά σε άλλο θέμα, όχι σε αυτό εδώ. Το θέμα είναι ότι είναι παράνομο να αρνηθείς επίσημο χαρτονόμισμα, οπότε δεν μπορούσαμε να κάνουμε πολλά. Την ρωτήσαμε ευγενικά αν είχα μικρότερο χαρτονόμισμα ή κέρματα και μας είπε όχι.

Προσωπικα οταν ειμαι οριακα για τα ρεστα κ μου ερχεται κανενας που θελει να χαλασει κ παιρνει κατι σε χαμηλη αξια κ ενω βλεπω στο πορτοφολι του μικροτερης αξιας χαρτονομισμα, προσπαθει να το κρυψει κ να μου λεει δεν εχω, παιζει να του δωσω 1 ευρω σε μονολεπτα/διλεπτα/5λεπτα κ μπολικα 20λεπτα για να εχει να με θυμαται κ αυτος και η τσεπη του κ το πορτοφολι του κ ο κουμπαρας του.

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε πρακτορείο εισιτηρίων που δούλευα το 2016 στην Αλεξανδρούπολη, το οποίο στέλνει ΜΟΝΟ Σαμοθράκη (αλλά είναι γνωστό το ότι στέλνει εκεί μόνο, εδώ και πολλά χρόνια).

- Γεια σας, ξέρετε ποιος είμαι εγώ; 
- Όχι Κύριε.
- Είμαι ο Τάκης ο Παπαδόπουλος (τυχαίο το όνομα 😛 )
- Α, μάλιστα. 
- Είμαι εδώ 30 χρόνια (μπλαμπλαμπλα - αρχίσαμε, λέω).
- Πως μπορώ να σας βοηθήσω; Θέλετε να πάτε απέναντι; 
- Ναι, δώστε μου ένα για Θάσο. 
- Μόνο Σαμοθράκη από εδώ Κύριε.
- Μα γιατί; Εγώ θέλω να πάω Θάσο.
- 30 χρόνια εδώ θα έπρεπε να γνωρίζετε πως εδώ και πολλά χρόνια δεν πηγαίνει Θάσο από εδώ. Μόνο από Καβάλα για Θάσο
- Δεν μπορείς να τους πάρεις να τους πεις να κάνουν μια παράκαμψη; 
_ (... self headshot)

Στο ίδιο πρακτορείο και με τον κόσμο να μαζεύεται επικίνδυνα.
Ήταν μια περίοδος που συνηθίζονταν να ζητάμε ταυτότητα, αλλά χάριν συντομίας δεν ζητούσα όταν γινόταν χαμός.

- Ένα εισιτήριο. 
- Μάλιστα. Ονοματεπώνυμο; 
- Τάδε
- 9.90€ κύριε. 
Φεύγει.
Εξυπηρετώ καμιά 15ρια, βιαστικούς , ως συνήθως. Βλέπω τον τύπο ξανά πίσω (είχα θυμηθεί που τον ήξερα, ήταν γιατρός, ουρολόγος ,και τον είχα επισκεφθεί κιόλας τρομάρα του, είχε και το ίδιο όνομα με εμένα). 

- Μου κόψατε μόνο ένα εισιτήριο.
- Μα ένα ζητήσατε.
- Μα έχω γυναίκα και παιδί.
- Άρα θέλατε 2 σίγουρα. Το παιδί πόσο χρονών είναι; (ρώτησα γιατί ήταν τσάμπα για ~5 και με έκπτωση για ~10) 
- 18.
- Άρα θέλετε 3 εισιτήρια.  (αρχίζει αγχώνεται, εμφανώς)
- Δώστε μου 3 τότε. 
- Άλλα 2 λοιπόν, είναι 19.80 κύριε. (αφού ζήτησα ονοματεπώνυμα φυσικά)
Φεύγει

Με την άκρη του ματιού μου όμως, βλέπω πως περνάει μέσα με αυτοκίνητο. ΦΑΚ, λέω. 
Επιστρέφει λίγη ώρα μετά. 

- Μου είπαν πως πρέπει να κόψω εισιτήριο για το αυτοκίνητο, πληρώνουν τα αυτοκίνητα εισιτήριο;
(θυμήθηκα το ανέκδοτο με το "πληρώνουν τα δέντρα εισιτήριο για το λεωφορείο; Όχι. Λεμονιά, πέρνα μέσα)
... ( @#$@#!@#()$@ )  - τελικά του έκοψα αλλά πήγε πίσω να δει τις πινακίδες του γιατί δεν τις θυμόταν. Φορ γκαντς σνεικ 
ΠΩΣ έγινε γιατρός και ΓΙΑΤΙ πήγα σε αυτόν in the first place ?

 

Παλαιότερα, 2005, δούλευα σε ζαχαροπλαστείο (Χατζή) στην Θεσσαλονίκη. Από εκεί υπάρχουν πολλά σκηνικά, αλλά θυμάμαι λίγα. Θυμάμαι χαρακτηριστικά μία τύπισσα να αγοράζει κάθε 2-3 μέρες, 5 κιλά παγωτό γιαούρτι. WTF δηλαδή (τόσο παγωτό γιαούρτι δεν έφευγε κανονικά ούτε σε 2 μήνες :lol: ).
Θυμάμαι έναν τύπο να έρχεται στο ζαχαροπλαστείο και να ζητάει μπύρα με 4 παγάκια σε χαμηλό ποτήρι. Μπύρα. Με 4 παγάκια. Το χαμηλό, παλεύεται, πες.
Θυμάμαι μια παρέα με 2-3 στάνταρ να έρχονται 5 λεπτά πριν το κλείσιμο, συνήθως Παρασκευές ή Σάββατα που κλείναμε αργά, και να ζητούν πράγματα ανεκδιήγητα, όπως καφέδες (με κλειστή τη μηχανή για ώρες), παγωτά στο τραπέζι την στιγμή που είχε κλείσει το σαλόνι (τους τα προσέφερα σε κύπελλο, τους επέτρεπα να καθίσουν αλλά πληρώνοντάς με τιμή πακέτου - γιατί είχε διαφορετική τιμή το σαλόνι), και ποτέ δεν ήταν ευχαριστημένοι. Μάλλον επειδή δεν ανοίγαμε την μηχανή του καφέ για πάρτυ τους. Να πω ότι διαμαρτύρονται για την τιμή σαλονιού που ήταν τσιμπημένη, πάει στην ευχή... Αλλά δεν τους την χρέωνα, αφού :D 

Μια μέρα, μπαίνει ένας τύπος

- Γεια σας, ένα παγωτό καϊμάκι θέλω.
- Χωνάκι, κυπελάκι, μισόκιλο, 1 κιλό; Πόσο; 
- Βάλε όσο θέλεις. Έτσι κι αλλιώς, όλα αυγά έχουν μέσα ( :huh: )
- Δεν γίνεται να βάλω όσο θέλω. Όσον αφορά τα αυγά, το καϊμάκι δεν έχει αυγό. 
- Βάλε 1 κιλό. Έχει αυγό. Όλα έχουν, δεν το ήξερες; Γιατί δουλεύεις εδώ, απορώ.
- (αρχίζω να τα παίρνω) Κύριε, βλέπετε την κρέμα μπροστά; Βλέπετε που έχει κιτρινωπό χρώμα; Έχει αυγό. Βλέπετε το τάδε; Έχει αυγό. Το καϊμάκι, τουλάχιστον το δικό μας, δεν έχει.
- Ανίδεος είσαι μικρέ, βάλε το να φεύγω. 
- (μιας και "ο πελάτης έχει πάντα δίκιο, είπα να του βάλω και να φύγει, αλλά δεν θα περάσει το δικό του, λέω). Μισό λεπτό και θα σας βάλω.
Πετάγομαι λοιπόν σε ένα αποθηκάκι όπου έχει μια σκάλα και σε ένα πατάρι έχει ένα τεράστιο βιβλίο με τις αυθεντικές συνταγές των παγωτών που πουλούσε τότε το κατάστημα. Το κατεβάζω, πηγαίνω και του ανοίγω την συνταγή για το καϊμάκι.

- Για να ξέρετε τι τρώτε, ορίστε, αν θέλετε δείτε τα όλα, δεν θα το πω σε κανέναν 
Κοιτούσε αποσβολωμένος, πήρε το καϊμάκι, πλήρωσε, έφυγε. ΔΕΝ έχει πάντα δίκιο ο πελάτης. Όσοι δούλεψαν σε αντίστοιχα πόστα πωλήσεων (οποιουδήποτε τομέα), θα ξέρουν ότι  τις περισσότερες φορές ΔΕΝ έχει δίκιο, ο συγκεκριμένος τύπος πελάτη όμως. Υπάρχουν πολλοί περισσότεροι σωστοί ή απλά τυπικοί πελάτες, οι οποίοι δεν...γεννήθηκαν για να κάνουν την ζωή σας δύσκολη. BE LIKE THEM :P 

 

Κάτι τελευταίο. 

Πριν βρεθώ στο πόστο στο βιβλιοπωλείο που δουλεύω σήμερα, έκανα και το αγροτικό μου (λιγότερο από μήνα) στην πώληση. Φυσικά και κατάφερα να θυμηθώ τις "παλιές καλές εποχές" που ήμουν στην εξυπηρέτηση. Εδώ πρόκειται για πελάτισσα, με 2 παιδιά, που αγόραζε βιβλία αγγλικών. Δεν είναι κάποια περίεργη ή παράλογη, αλλά είναι από αυτά τα κουλά που σου συμβαίνουν και λες "WHY ME?" -και δεν το λες μόνο εσύ 🤣

- Θέλω τα τάδε βιβλία αγγλικών 
(μιας και ήμουν 3 ημέρες μόνο μέσα, και δεν υπήρχε περίπτωση να μείνω και στην πώληση, τα βιβλία δεν τα γνώριζα, οπότε με την καθοδήγηση συναδέλφου, τα βρήκα και τα παραδίδω). 
- Θέλω να πληρώσω με κάρτα και μετρητά. Μισά-μισά. 
- Κανένα πρόβλημα. 45.60€ είναι.
- Ωραία, 20€ μετρητα, 25.60€ από την κάρτα. 
Σε αυτή την περίπτωση, περνάς την κάρτα, για να βεβαιωθείς, πριν εκδοθεί το οποιοδήποτε παραστατικό/απόδειξη, ότι η κάρτα είναι οκ. Ε...μαντέψτε...Δεν ήταν

- Βγαίνει το τάδε error, αυτό σημαίνει πως δεν επαρκεί το υπόλοιπο. Τι θέλετε να κάνουμε; 
- Αχ, έχω μόνο 20€ μετρητά. Αλλά έχω και μία ακόμη κάρτα. Δοκιμάστε 20€ από αυτήν και 5.60 από την δεύτερη. 
Εγώ φυσικά δεν είχα ξαναδεί ΔΥΟ κάρτες ΣΥΝ μετρητά, ποτέ μου, αλλά με κοινή λογική, θα έκανα πράξη την επιθυμία της Κυρίας
(δεν περνάει η κάρτα).
- Δοκιμάστε με 18€ και το υπόλοιπο από την άλλη
(με τα πολλά "τα βρήκαμε στα 13€ από την μία, 12.60 από την άλλη, 20€ μετρητά. Όλο αυτό κράτησε κάνα 25λεπτο με την συνάδελφο να με λέει "μητσοτάκη" και άλλα τέτοια όμορφα, μιας και κάτι αντίστοιχο είχε να της συμβεί καμιά 8ετία :lol: ).

Αν θυμηθώ τίποτα άλλο, θα ποστάρω.

  • Like 9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, gokuthelegend είπε

Μπορεί να είχε 20 ευρώ αλλά τα 13 μπορεί να είχε αποφασίσει από πριν να τα χαλάσει κάπου αλλού κάποια στιγμή αργότερα.

Το θέμα είναι ότι είχε 20€ και όχι 7€ όπως ψευδώς είπε!

------------------------------------------

Επιπλέον στις πωλήσεις ΠΟΤΕ δεν κόβεις απόδειξη πριν λάβεις το χρηματικό αντίτιμο. Μπορεί ο άλλος να έχει ξεχάσει το πορτοφόλι του, να μην έχει υπόλοιπο η κάρτα του κτλ. Θα ακυρώνεις συνεχώς αποδείξεις;

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, amakrido είπε

Το θέμα είναι ότι είχε 20€ και όχι 7€ όπως ψευδώς είπε!

------------------------------------------

Επιπλέον στις πωλήσεις ΠΟΤΕ δεν κόβεις απόδειξη πριν λάβεις το χρηματικό αντίτιμο. Μπορεί ο άλλος να έχει ξεχάσει το πορτοφόλι του, να μην έχει υπόλοιπο η κάρτα του κτλ. Θα ακυρώνεις συνεχώς αποδείξεις;

Συμφωνω μαζι σου αλλα ο νομος διαφωνει.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

εγω ειμαι κλειδαρας στην Α περιοχη & χθες τηλεφωνει μια κυρια απο περιοχη Β, 25χλμ μακρια.

-καλημερα.

-καλημερα.

-εχω ενα διαμμερισμα που ξενοικιαστηκε & μου παρεδωσαν ολα τα κλειδια αλλα μπηκα μετα απο 2 μερες και μυρισα αρωματα. νομιζω οτι πανε και μενουν σαν τους γυφτους μεσα & θελω ν'αλλαξω τον κυλινδρο της πορτας. ειναι θωρακισμενη πορτα οποτε προσεξτε τι θα μου πειτε. μη νομιζετε οτι επειδη ειμαστε στη Β περιοχη ειμαστε τιποτα μπρουκληδες.

-υπαρχει η επιλογη (α) στα 30€ και δωρο η εργασια & oι πατενταρισμενες επιλογες (β), (γ), (δ) στα 50€ - 60€ - 85€ αντιστοιχα.

-ωραια, μιλαω με τον αντρα μου και σας καλω.

παιρνει σημερα πρωι πρωι τηλεφωνο.

-καλημερα, ειμαι απο Β περιοχη και μιλαγαμε χθες για εναν κυλινδρο στα 30€. αυτον που δεν αντιγραφονται τα κλειδια.

-καλημερα, καποιο λαθος κανετε. ισως μιλησατε με καποιον αλλο συναδελφο. ο κυλινδρος στα 30€ ειναι free to copy. απο τα 50€ ξεκινουν οι πατενταρισμενοι.

-μα χθες μου ειπατε οτι εχετε και με 30€

-οχι, ειπα οτι εχουμε απο 30€ κυλινδρους και πατενταρισμενους απο 50€.

-ειστε πολυ ακριβος.

-νομιζω πως δεν ειμαστε ακριβοι γιατι σας εκανα δωρο την τοποθετηση αλλα μπορειτε να ρωτησετε σε οποιοδηποτε συναδελφο στην αττικη για επιβεβαιωση αυτων που λεω.

-ρωτησα. για το προϊον που μου λετε 50€, βρηκα στα 30€ πωληση και 40€ τοποθετηση. ειστε ακριβος.

-δυστυχως δε μπορω να κατεβασω την τιμη.

-επαναλαμβανω, ειστε πολυ ακριβος. καλημερα, αν και με τετοιες τιμες δε σας βλεπω να την εχετε.

 

Υγ - το ειχα ανοιχτη ακροαση και εχουμε πεθανει στα γελια 4 ατομα !!!

 

Επεξ/σία από mclein²
  • Like 3
  • Thanks 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απορώ ρε φίλε. Είσαι ακριβός, έχεις 50€ το πατενταρισμένο και δεν της χρεώνεις περαστικά, σου λέει ότι δήθεν λέγαμε στα 30€ χτες (γιατί προφανώς δεν είχε ιδέα για τι μιλάς αν και για να σε...ψαρέψει , είπε τα γνωστά "ξέρουμε εμείς, μην νομίζετε", σου λέει ότι ΒΡΗΚΕ φτηνότερο και...

α) γιατί παίρνει εσένα ξανά αφού βρήκε με 30€; 
β) γιατί νομίζει πως κύλινδροι και πόρτες είναι παιδικά παιχνίδια; (καλά , ατυχές το παράδειγμα, τα παιδικά παιχνίδια μπορεί να είναι ακριβότερα :lol: )

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, tommybertsen είπε

Απορώ ρε φίλε. Είσαι ακριβός, έχεις 50€ το πατενταρισμένο και δεν της χρεώνεις περαστικά, σου λέει ότι δήθεν λέγαμε στα 30€ χτες (γιατί προφανώς δεν είχε ιδέα για τι μιλάς αν και για να σε...ψαρέψει , είπε τα γνωστά "ξέρουμε εμείς, μην νομίζετε", σου λέει ότι ΒΡΗΚΕ φτηνότερο και...

α) γιατί παίρνει εσένα ξανά αφού βρήκε με 30€; 
β) γιατί νομίζει πως κύλινδροι και πόρτες είναι παιδικά παιχνίδια; (καλά , ατυχές το παράδειγμα, τα παιδικά παιχνίδια μπορεί να είναι ακριβότερα :lol: )

εγω πιστευω οτι ηθελε να τη βγαλει οσο φθηνοτερα γινεται.

επειδη προσεχω τι λεω & συνηθως ξερω τα σταθερα σε ποια περιοχη βρισκονται, εξηγησα εξ'αρχης οτι θα χρεωθει μονο το προϊον γιατι η εργασια ήταν μονο τα μεταφορικα μου στη συγκεκριμενη περιπτωση. το υπολοιπο κομματι ηταν αστειο. οποτε λεω, θα την κερδισω ως πελατισσα για παντα κανοντας δωρο τα μεταφορικα μου. ελα ομως που μερικες φορες οι κουτοπονηριδηδες ακουν οτι τους βολευει...

Επεξ/σία από mclein²
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικά εγώ διαπιστώνω από πολλές πλευρές ότι ο κόσμος έχει αισχρότητα, κουτοπονηριά και θράσος... και αυτό που πραγματικά με ενοχλεί είναι ότι δε βάζει μυαλό ούτε με μνημόνια ούτε με τίποτα. Και το χειρότερο; Περναει αυτή η αισχρή συμπεριφορά και στη γενιά μας (30s) αλλά και στην επόμενη. 

  • Like 9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
9 hours ago, tommybertsen said:

ΔΕΝ έχει πάντα δίκιο ο πελάτης. Όσοι δούλεψαν σε αντίστοιχα πόστα πωλήσεων (οποιουδήποτε τομέα), θα ξέρουν ότι  τις περισσότερες φορές ΔΕΝ έχει δίκιο, ο συγκεκριμένος τύπος πελάτη όμως. Υπάρχουν πολλοί περισσότεροι σωστοί ή απλά τυπικοί πελάτες, οι οποίοι δεν...γεννήθηκαν για να κάνουν την ζωή σας δύσκολη. BE LIKE THEM :P 

Κατά κανόνα, ο πελάτης δεν έχει ποτέ δίκιο. Ιδιαίτερα ο Έλληνας πελάτης θα σου δώσει μια πολύ ειδικά παραγγελία (αφού γνωρίζει πολύ καλά τι θέλει), θα του εξηγήσεις ότι αυτό που ζητάει θα βγει μια μαλακία και μισή, θα σου πει το κλασικό «εγώ σε πληρώνω, αυτό θα μου φτιάξεις», θα του το φτιάξεις ακριβώς όπως στο ζήτησε και μόλις διαπιστώσει ότι βγήκε μια μαλακία και μισή θα έρθει πίσω έχοντας την απαίτηση να κάνεις χαρακίρι μπροστά του, αφού πληρώνει ο άνθρωπος λέμε.

3 minutes ago, ThReSh said:

Ήρωες που κρατιέστε και δεν λέτε "γιατί δεν το παίρνετε από τον άλλο που το βρήκατε φτηνοτερα?"

Έχω πέσει μπροστά σε υπάλληλο αλυσίδας που είχε απηυδήσει με πελάτη επειδή είχε το router στα €60 ένα skroutzομάγαζο στην Καβάλα και η αλυσίδα το είχε €65 ξέρω 'γω. Αφού περίμενα κανά δεκάλεπτο να απελευθερωθεί ο υπάλληλος επειδή ήθελα να ρωτήσω κάτι, του λέω «ρε φίλε γιατί δεν το παραγγέλνεις από την Καβάλα να τελειώνουμε;». Και η απάντηση «μα άμα το παραγγείλω από εκεί θα μου βγει στα ίδια λεφτά με τα μεταφορικά».

Χάος μιλάμε.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, mclein² είπε

εγω πιστευω οτι ηθελε να τη βγαλει οσο φθηνοτερα γινεται.

 

Όπως ο κάθε κουτοπόνηρος 😛 

3 λεπτά πριν, mclein² είπε

ακουν οτι τους βολευει...

Επειδή είσαι προσεκτικός, ακούν ότι ΝΟΜΙΖΟΥΝ ότι τους βολεύει :P Ή για να το πω αλλιώς, ΝΟΜΙΖΟΥΝ πως ακούν ότι τους βολεύει :lol: 

Έχω ασχοληθεί με άπειρους πελάτες ως ένας απλός υπάλληλος (παλιότερα και ως πωλητής παπουτσιών για ένα φεγγάρι είχα ωραία περιστατικά). Αν όμως έχεις δική σου επιχείρηση έχεις μια σχετικά μεγαλύτερη ελευθερία να τους διαολοστείλεις 🙄

Νομίζω πως πραγματικά, την τρέλα, την καταλαβαίνουν καλύτερα όσοι έχουν κάνει το επάγγελμα. Από σέρβις (όπου ορισμένες φορές φταίει και ο σερβιτόρος αλλά ο κόσμος τον αντιμετωπίζει σαν δούλο του πολλές φορές) μέχρι πώληση οποιουδήποτε είδους και σε οποιοδήποτε χώρο (δεν λέω, μπορεί να έχεις νεύρα μια μέρα, να σου έχει πάει στραβά, συμβαίνει, αλλά πως να μην τα έχεις αν την προηγούμενη σου έκατσαν καμιά δεκαριά λαλάκες; Ωστόσο πρέπει να διατηρείς την ψυχραιμία σου, for sure)

---------------------------------------

Ένα άλλο περιστατικό για να καταλάβουμε πως ορισμένες φορές, ορισμένοι άνθρωποι δεν πρέπει να κυκλοφορούν έξω από τους 4 τοίχους του σπιτιού τους ή αν το κάνουν, να πηγαίνουν σε κάνα ψυχολόγο. 

Αυτό συνέβη πρόσφατα, στην κοπέλα μου. Δουλεύουμε στο ίδιο βιβλιοπωλείο, αυτή στην πώληση (αν αρχίσω τα περιστατικά της, δεν θα τελειώνω 😛 ). Πρόσφατα άλλαξε τμήμα και από αυτό της ψυχολογίας κλπ, πήγε σε αυτό της ιστορίας και θρησκευτικών (και άλλα μεταξύ αυτών). Ένα τμήμα για να το μάθεις χρειάζεται ΠΟΛΥΣ χρόνος, αλλά λέμε πολύς. Επειδή έχει θέληση και καλό perception, έχει ήδη μάθει το μεγαλύτερο μέρος του τμήματος, και μπορεί και μένει μόνη κατά διαστήματα στο ταμείο ή και στην εξυπηρέτηση. Στο περιστατικό ΔΕΝ ήταν μόνη, αλλά με την υπεύθυνη του τμήματος.

- Έχεις το τάδε από τον τάδε; 
- Ναι, μισό λεπτάκι να το βρούμε
(επειδή στο τμήμα αυτό οι συγγραφείς μπαίνουν αλφαβητικά αλλά ορισμένα βιβλία μπαίνουν ανά εκδότη σε κάποιες βιβλιοθήκες, ρωτάει για σιγουριά η κοπέλα μου την υπεύθυνη ) 
- Ελπίδα, στο "Σ" ψάχνω; 
- Ναι.
Πριν προλάβει να βρει το βιβλίο, μιλάμε για ούτε 10 sec

- Να φωνάξουμε μωρέ κάναν άλλο συνάδελφο; Εσύ έτσι κι αλλιώς για μόστρα είσαι στο μαγαζί
- Κύριε, ο τρόπος σας, δεν είναι όμορφος. 
- Μα γιατί, κοπλιμέντο σου έκανα.
- Το κοπλιμέντο εξαρτάται και ποιος το κάνει. 
- Μα τι καλύτερο από μια βιτρίνα για δημόσιες σχέσεις στο μαγαζί; 
- Αφού είμαι βιτρίνα, περάστε στον επόμενο συνάδελφο.

Η υπεύθυνη που ήταν μάρτυρας, φώναξε το αφεντικό. Το αφεντικό δεν σηκώνει τέτοιες συμπεριφορές από πελάτες. Του έδωσε το βιβλίο (του το χάρισε δηλαδή), και του είπε αν θέλει να ξαναπατήσει, να μετράει τα λόγια του και να είναι ευγενικός, όπως και οι υπάλληλοι απέναντί του. Μόκο ο τυπάς. Απλά ήθελε να πει την εξυπνάδα του.

Αν και αυτός, είχε παρόμοιες συμπεριφορές απέναντι σε γυναίκες, αποκλειστικά, και στο παρελθόν, αυτή τη φορά το έκανε με το καλημέρα (09:05 το πρωί). Πείτε μου πως να σου πάει καλά η ημέρα μετά... Να μην γίνει κάνας σεισμός 2-3 μέρες αργότερα; 😛 
Εκτός από τις αστείες, έχουμε και αυτές τις συμπεριφορές...

  • Like 17
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...