Προς το περιεχόμενο

Αγορές από το εξωτερικό [part 2]


billdanos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
54 λεπτά πριν, andreas1gr είπε

Τι νομίζεις ότι θα συμβεί αν δώσεις το tracking number;;;;

Θα σου κλέψουν το δέμα;;;;

Ενταξει νομίζω η ειρωνία είναι κάπως περιττή, όπως επίσης θεωρώ περιττό και κάποιος άγνωστος να υπάρχει περίπτωση να μάθει την διέυθυνση μου.
Έχεις καποιος οποιοδίποτε σχόλιο να κάνει; Καλοδεχούμενο
Τώρα αν θες να ειρωνευτείς, υποτιμώντας την νοημοσύνη του άλλου είναι εξίσου περιττό.
Φιλικά πάντα

Επεξ/σία από tzagaritos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 6,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 ώρα πριν, tzagaritos είπε

Ενταξει νομίζω η ειρωνία είναι κάπως περιττή, όπως επίσης θεωρώ περιττό και κάποιος άγνωστος να υπάρχει περίπτωση να μάθει την διέυθυνση μου.
Έχεις καποιος οποιοδίποτε σχόλιο να κάνει; Καλοδεχούμενο
Τώρα αν θες να ειρωνευτείς, υποτιμώντας την νοημοσύνη του άλλου είναι εξίσου περιττό.
Φιλικά πάντα

Για εξήγησε μου αν έχεις την καλοσύνη πως κάποιος θα μάθει την διεύθυνση σου, οταν στους αριθμούς αποστολής φενεται μόνο το ταχυδρομικό γραφείο...;;;; 

Εκτός και αν βρίσκετε σε ένα χωριό και εσύ είσαι ο μοναδικός του κάτοικος... Οπότε πάω πάσο... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα παιδια.

Περιμενω ενα δεμα απο ιταλια(200ευρω αξια,5 κιλα βαρος,με απλο ταχυδρομειο)και απο τις 24 δειχνει αποστολη αντικειμενου.Σιγουρα περιμενει να σκαναριστει...

Να το περιμενω σε κανα μηνα,οπως τα δεματακια απο κινα η θα ρθει πιο γρηγορα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, andreas1gr είπε

Για εξήγησε μου αν έχεις την καλοσύνη πως κάποιος θα μάθει την διεύθυνση σου, οταν στους αριθμούς αποστολής φενεται μόνο το ταχυδρομικό γραφείο...;;;; 

Εκτός και αν βρίσκετε σε ένα χωριό και εσύ είσαι ο μοναδικός του κάτοικος... Οπότε πάω πάσο... 

Θα σου πω το εξής απλό, μπορείς να πάρεις τηλέφωνο την μεταφορική να πεις τον κώδικο και να πεις να στο φέρουν σε άλλη διεύθυνση εκεί κοντά ή να πεις ότι ο πωλητής έχει κάνει λάθος και ότι θέλεις να επαλήθευσεις τη διεύθυνση που έδωσε

Τέλος πάντων, δεν το είπα προσβλητικά ούτε κακοπροαίρετα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω ένα θεματάκι με μία παραγγελία από Aliexpress και θα ήθελα την βοήθεια σας.

Την εκανα στις 11/11/20 και για κάποιο άγνωστο λόγο έληγε η προστασια αγοράς σε χρόνο ρεκόρ(πριν 2-3 μέρες). Έστειλα έγκαιρα μήνυμα στον πωλητή να κάνει επέκταση του χρόνου προστασίας και δεν μου απάντησε. Έτσι άνοιξα dispute 1 ώρα πριν εκπνεύσει ο χρόνος προστασίας και τότε μου απάντησε:

Sorry to bother you. We are regret to inform you that the package has been returned to us, we could resend the item to you,if you agree, please complete the $0.01 order,the order will be associated with the item, so that you can track it.

Could you please close the dispute first?

Και τον ρωτάω, αν κάνω κάτι τέτοιο δεν θα έχω προστασία αγοράς μόνο για 0,01$; και μου απαντάει:

Please complete this $ 0.01 order, we will re-send you the item, the order will be associated with the item, so that you can track it

Once you  complete this $ 0.01 order, we will re-ship the item,but you need close the dispute first.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
39 λεπτά πριν, tzagaritos είπε

Θα σου πω το εξής απλό, μπορείς να πάρεις τηλέφωνο την μεταφορική να πεις τον κώδικο και να πεις να στο φέρουν σε άλλη διεύθυνση εκεί κοντά ή να πεις ότι ο πωλητής έχει κάνει λάθος και ότι θέλεις να επαλήθευσεις τη διεύθυνση που έδωσε

Τέλος πάντων, δεν το είπα προσβλητικά ούτε κακοπροαίρετα

1. Δεν θα γνωρίζει την διεύθυνση που θα λέει στο δέμα για να ζητήσει να το πάνε σε νέα... 

2. Δεν θα γνωρίζει το όνομα που αναγράφετε στο δέμα για να ζητήσει το παραπάνω 

3. Αν μια στο εκατομμύριο καταφέρει να πείσει έναν ταχυδρόμο, όπου χωρίς να γνωρίζει κανένα στοιχείο του δέματος, να του το πάνε σε άλλη άσχετη διεύθυνση, πάλι θα χρειαστεί ταυτότητα - επίσημο κρατικό έγγραφο με τα στοιχεία που θα αναγράφονται στο δεμα... Τα οποία δεν θα τα έχει... 

Είπαμε καλό είναι να βλέπουμε csi, αλλά με μέτρο.... 

Τέλος πάντων... 

Μόλις τώρα, andreas1gr είπε

 

 

 

 

 

Επεξ/σία από andreas1gr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, andreas1gr είπε

1. Δεν θα γνωρίζει την διεύθυνση που θα λέει στο δέμα για να ζητήσει να το πάνε σε νέα... 

2. Δεν θα γνωρίζει το όνομα που αναγράφετε στο δέμα για να ζητήσει το παραπάνω 

3. Αν μια στο εκατομμύριο καταφέρει να πείσει έναν ταχυδρόμο, όπου χωρίς να γνωρίζει κανένα στοιχείο του δέματος, να του το πάνε σε άλλη άσχετη διεύθυνση, πάλι θα χρειαστεί ταυτότητα - επίσημο κρατικό έγγραφο με τα στοιχεία που θα αναγράφονται στο δεμα... Τα οποία δεν θα τα έχει... 

Είπαμε καλό είναι να βλέπουμε csi, αλλά με μέτρο.... 

Τέλος πάντων... 

 

Δεν ξέρω για εσένα αλλά ταυτότητα μου ζητάνε μόνο σε παραλαβή από το κατάστημα. Αλλά υγεία, όλα καλα

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, George! είπε

Έχω ένα θεματάκι με μία παραγγελία από Aliexpress και θα ήθελα την βοήθεια σας.

Την εκανα στις 11/11/20 και για κάποιο άγνωστο λόγο έληγε η προστασια αγοράς σε χρόνο ρεκόρ(πριν 2-3 μέρες). Έστειλα έγκαιρα μήνυμα στον πωλητή να κάνει επέκταση του χρόνου προστασίας και δεν μου απάντησε. Έτσι άνοιξα dispute 1 ώρα πριν εκπνεύσει ο χρόνος προστασίας και τότε μου απάντησε:

Sorry to bother you. We are regret to inform you that the package has been returned to us, we could resend the item to you,if you agree, please complete the $0.01 order,the order will be associated with the item, so that you can track it.

Could you please close the dispute first?

Και τον ρωτάω, αν κάνω κάτι τέτοιο δεν θα έχω προστασία αγοράς μόνο για 0,01$; και μου απαντάει:

Please complete this $ 0.01 order, we will re-send you the item, the order will be associated with the item, so that you can track it

Once you  complete this $ 0.01 order, we will re-ship the item,but you need close the dispute first.

Kαλησπερα.

Πιθανοτατα υπηρξε καποιο θεματακι απο μεριας του.Μου ετυχε και σε μενα με ενα πραγμα ευτελους αξιας 2ευρω.Εγω το εκανα γιατι ηταν καλος πωλητης.Anyway ολα πηγαν τελεια και μου ρθε η παραγγελια.Συμβαινει σε αρκετο κοσμο και κατι συνεβη πιστευω οχι εσκεμμενα.Εχω πολυ εμπιστοσυνη στο ali και παντα ειχα τελεια υποστηριξη απο μερους τους.Προτεινω να κανεις με συνομιλια με το help center τους,να σε βοηθησουν στο θεμα σου.

Ελπιζω να βοηθησα!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Amazon.de καθυστερει επιδεικτικα να κανει dispatch μια θηκη κινητου ενω ηταν αμεσα διαθεσιμη..Γνωριζουμε αν ειναι λογω black friday κλπ και αν μπορουμε να επικοινωνησουμε καπως να βγει ακρη?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, tzagaritos είπε

Δεν ξέρω για εσένα αλλά ταυτότητα μου ζητάνε μόνο σε παραλαβή από το κατάστημα. Αλλά υγεία, όλα καλα

 

 

Δεν υπάρχει καμία περίπτωση ο ταχυδρόμος να πάει σε άλλη διεύθυνση το δέμα αν δεν επιβεβαιώσει πρώτα ότι αυτός που το ζητάει είναι ο πραγματικός παραλήπτης. Αυτό προσπαθεί να σου εξηγήσει ο φίλος. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να παει σε αλλη διευθυνση η σε αλλο υποκαταστημα ελτα πρεπει να κανεις μια αιτηση στα ελτα και φυσικα για να παραλαβεις θα πρεπει να εχεις ταυτοτητα ωστε να συμφωνουν τα στοιχεια δεματος και παραληπτη. Τηλεφωνικα δε γινεται.

Μαλιστα εγω οταν δουλευα και ηθελα να παει σε αλλο υποκαταστημα που τοτε ηταν ανοιχτα ως τις 8 το βραδυ, πηγα να κανω αιτηση και δεν το καταφερα γιατι επρεπε να παω πρωινη ωρα σε καθημερινη 🙄 ενω ο λογος που ηθελα να κανω την αλλαγη ηταν ακριβως πως δε μπορουσα να παω πρωι καθημερινης 🤪

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, George! είπε

Έχω ένα θεματάκι με μία παραγγελία από Aliexpress και θα ήθελα την βοήθεια σας.

Την εκανα στις 11/11/20 και για κάποιο άγνωστο λόγο έληγε η προστασια αγοράς σε χρόνο ρεκόρ(πριν 2-3 μέρες). Έστειλα έγκαιρα μήνυμα στον πωλητή να κάνει επέκταση του χρόνου προστασίας και δεν μου απάντησε. Έτσι άνοιξα dispute 1 ώρα πριν εκπνεύσει ο χρόνος προστασίας και τότε μου απάντησε:

Sorry to bother you. We are regret to inform you that the package has been returned to us, we could resend the item to you,if you agree, please complete the $0.01 order,the order will be associated with the item, so that you can track it.

Could you please close the dispute first?

Και τον ρωτάω, αν κάνω κάτι τέτοιο δεν θα έχω προστασία αγοράς μόνο για 0,01$; και μου απαντάει:

Please complete this $ 0.01 order, we will re-send you the item, the order will be associated with the item, so that you can track it

Once you  complete this $ 0.01 order, we will re-ship the item,but you need close the dispute first.

μην κλείσεις το dispute,άσε να περάσουν οι ημέρες που μετράει στην υπόθεση και ζήτα από το Ali να παρέμβει και να σου κάνει refund, μυρίζει απατεώνας πωλητής

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 2/12/2020 στις 9:01 ΜΜ, andreas1gr είπε

Για εξήγησε μου αν έχεις την καλοσύνη πως κάποιος θα μάθει την διεύθυνση σου, οταν στους αριθμούς αποστολής φενεται μόνο το ταχυδρομικό γραφείο...;;;; 

Εκτός και αν βρίσκετε σε ένα χωριό και εσύ είσαι ο μοναδικός του κάτοικος... Οπότε πάω πάσο... 

Σε μερικά tracking numbers φαίνεται το ονοματεπώνυμο και η διεύθυνση. Ειδικά τώρα με τα 8ψηφια και τα 11ψηφια που από κάποιο σημείο και μετά τα αναλαμβάνουν ιδιωτικά κουριερ και στην παράδοση μπορεί να φαίνεται και το τηλέφωνο. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να τα βγάζει φορά παρτίδα δημόσια τέτοια στοιχεία. @nikosgiann78 λογικά από ένα σημείο και μετά έχει αλλάξει tracking number. Δες στο parcelsapp.com μήπως σου βγάζει περαιτέρω πληροφορίες. 

 

 

 

 

Επεξ/σία από zananiro
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, zananiro είπε

Σε μερικά tracking numbers φαίνεται το ονοματεπώνυμο και η διεύθυνση. Ειδικά τώρα με τα 8ψηφια και τα 11ψηφια που από κάποιο σημείο και μετά τα αναλαμβάνουν ιδιωτικά κουριερ και στην παράδοση μπορεί να φαίνεται και το τηλέφωνο. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να τα βγάζει φορά παρτίδα δημόσια τέτοια στοιχεία. @nikosgiann78 λογικά από ένα σημείο και μετά έχει αλλάξει tracking number. Δες στο parcelsapp.com μήπως σου βγάζει περαιτέρω πληροφορίες. 

 

 

 

 

Από όσο έχω δει, μόνο το Bpost (Belgium Post), αναφέρει το ονοματεπώνυμο του παραλήπτη (χωρίς τίποτα άλλο). Έχω πάρει εκατοντάδες δέματα από το Aliexpress, σε καμιά μηχανή δεν είδα στοιχεία διεύθυνσης και τηλ. Τί μορφή έχει το tracking number;

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, nikosgiann78 είπε

Από όσο έχω δει, μόνο το Bpost (Belgium Post), αναφέρει το ονοματεπώνυμο του παραλήπτη (χωρίς τίποτα άλλο). Έχω πάρει εκατοντάδες δέματα από το Aliexpress, σε καμιά μηχανή δεν είδα στοιχεία διεύθυνσης και τηλ. Τί μορφή έχει το tracking number;

 

 

Κάποιες πρόσφατες παραγγελίες από aliexpress ήρθαν με bg speedy, εκεί έγραφε πληροφορίες διεύθυνσης στην αναζήτηση του tracking (11ψηφιος αριθμός). Και από ένα σημείο και μετά άλλαζε το tracking και ήταν αναγνωρίσιμο από την acs όπου μετά την παράδοση έγραφε στοιχεία παραλήπτη στις πληροφορίες του tracking. Ένα άλλο δέμα με 8ψηφιο tracking από banggood το παρέλαβα από γενική ταχυδρομική όπου στις πληροφορίες παράδοσης έγραφε τα στοιχεία παραλήπτη. 

Φυσικά δεν σημαίνει ότι αν κάποιος τα γνωρίζει αυτά μπορεί να σου κλέψει το δέμα. Απλά δεν είναι και ότι καλύτερο να τα γνωρίζει κάποιος. 

Επεξ/σία από zananiro
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...