Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

και σε μενα το ιδιο θεμα μαλλον ειναι γενικο το κακο και μετα απο 1 με 2 μερες ειναι οκ αλλα το θεμα ειναι αλλο γιατι περνανε τελωνειο απο την στιγμη κατα της αγορας πληρωνουμε εχτρα VAT (ΦΠΑ) και ξανα βαζουν φορο μετα παλι εδω και κολλαει στο τελωνειο αλλο ενα μηνα και πανω ελεοςςςςςςςς!!!

  • Απαντ. 6,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Καλωσορίζουμε λοιπόν τα ΕΛΤΑ, έχουμε και λέμε:

-Δεμα απο ΗΠΑ, τσεκ

-Δεμα στο τελωνείο απο 9 του μήνα να κάθεται χωρις λόγο και αιτία, τσεκ

-300 τηλεφωνα (κυριολεκτικα) και 9 e-mail, τσεκ

-Καμία απάντηση, τσεκ

-Καλη χρονια τσεκ!

 

 

Screenshot_316.png

Δημοσ.

Επίσης μη σας παραξενεύει αν όλο αυτό γίνεται λόγω του black Friday για να μην ψωνίζει ο κόσμος από το εξωτερικό. Και δεν είναι καθόλου θεωρία συνωμοσίας γιατί δεν είναι δυνατόν να έχουν δεσμευμένα στο τελωνείο δέματα από ΕΕ που έπρεπε να περάσουν αέρα πατέρα...σου λέει θες black Friday για δωράκι τα Χριστούγεννα από εξωτερικό? Καλό 2023..δεν αποκλείεται να έχει δοθεί τέτοια γραμμή για να τονωθεί η εγχώρια αγορά

Δημοσ.

Και σε μένα μόλις σήμερα το πρωί ήρθε ειδοποίηση για Ελλειπή στοιχεία από αποστολέα και τους εστειλα με mail τα στοιχεία μου. Σε όλους τους προηγούμενους φίλους που είχαν τα ίδιο πρόβλημα (και στείλανε ή δεν στείλανε mail στα. ΓΕΤΑ) ξεκόλλησε το status μετά από κάποιες μέρες ή αυθημερόν ή έχει κολλήσει εκεί.; Ευχαριστώ και καλές γιορτές 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, ikthareone20736 είπε

Καλωσορίζουμε λοιπόν τα ΕΛΤΑ, έχουμε και λέμε:

-Δεμα απο ΗΠΑ, τσεκ

-Δεμα στο τελωνείο απο 9 του μήνα να κάθεται χωρις λόγο και αιτία, τσεκ

-300 τηλεφωνα (κυριολεκτικα) και 9 e-mail, τσεκ

-Καμία απάντηση, τσεκ

-Καλη χρονια τσεκ!

 

 

Screenshot_316.png

- Δεν έχει ρίξει μια ματιά στο φορουμ να παρατηρήσει πως οι τελωνειακές υπηρεσίες έχουν ανεπαρκές προσωπικό, μεγάλες καθυστερήσεις -ιδιαίτερα εν μέσω εκπτώσεων και γιορτών- και σπάνια απαντούν σε απόπειρες επικοινωνίας

Επεξ/σία από whosethere
  • Like 1
Δημοσ.
Στις 18/12/2021 στις 10:03 ΜΜ, whosethere είπε

Δε νομίζω ότι έχει σημασία που έστειλες το έγγραφο με μειλ στα ΕΛΤΑ, αφενός εάν σου είχαν ήδη στείλει μήνυμα με το ποσό προτού το έστειλες ο μόνος τρόπος να το επανεξετάσουν είναι μέσω ένστασης (επειδή έχει ήδη γίνει ο εκτελωνισμός και δεν πρόκειται να διορθώσουν οτιδήποτε παρά μόνο να τσεπώσουν ), αφετέρου εάν έστειλες το μέιλ προκαταβολικά -πριν καν σου στείλουν το μήνυμα- τα ΕΛΤΑ απλα θα αδιαφορήσουν για ένα τυχαίο email.

θα έχει ενδιαφέρον να δούμε την κίτρινη ετικέτα.

Ήρθε η ειδοποίηση. 9.07 ευρώ ΦΠΑ και 5 ευρώ τέλη εκτελωνισμού. Δηλαδή τα 4 email που έστειλα από την ώρα της άφιξης ώς την ώρα του εκτελωνισμού πήγανε στο βρόντο.

Από εβδομάδα πάω να καταθέσω αίτηση επανεξέτασης...

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, soterman είπε

Ήρθε η ειδοποίηση. 9.07 ευρώ ΦΠΑ και 5 ευρώ τέλη εκτελωνισμού. Δηλαδή τα 4 email που έστειλα από την ώρα της άφιξης ώς την ώρα του εκτελωνισμού πήγανε στο βρόντο.

Από εβδομάδα πάω να καταθέσω αίτηση επανεξέτασης...

χμμμ, μήπως επικοινώνησες με ebay/πωλητή; ίσως να έπαιξε κάποιο μπέρδεμα εκεί και να μην φάνηκε στην ετικέτα του δέματος ότι ήταν πληρωμένο, έτσι να μη χρειαστεί να ταλαιπωρηθείς με αιτήσεις στα ΕΛΤΑ και δώσεις παραπάνω χρήματα, αλλά να σου επιστρέψει το ποσό ο πωλητής/ebay.

Δημοσ.

Καλησπέρα και χρόνια πολλά σε όλους! Θα παρακαλέσω όποιον έχει την καλοσύνη και το χρόνο να διαβάσει τα παρακάτω, για μια συμβουλή - γνώμη για το παρακάτω θέμα:

Έχω ένα δέμα στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών το οποίο ήρθε από UK μέσω DHL.
Έλαβα ειδοποίηση πως η DHL δεν μπορεί να προχωρήσει στον εκτελωνισμό καθώς το invoice στο δέμα αναγράφει αξία 451.01 GBP (= 535.05€) ενώ έχω πληρώσει και έχω απόδειξη από PayPal για 236.10€.
Η αγορά των προϊόντων (βιβλίων) έγινε περίοδο εκπτώσεων Black Friday, αλλά από ότι φαίνεται ο πωλητής πέρασε στο invoice την αρχική αξία και όχι την τελική που προέκυψε από την έκπτωση.

Από DHL μου ανέφεραν ότι θα πρέπει να προχωρήσω την διαδικασία με εξωτερικό εκτελωνιστή.

Έστειλα μήνυμα στον πωλητή, αλλά αμφιβάλλω εάν θα απαντήσει σύντομα αυτές τις μέρες λόγω γιορτών.

Υποθέτω πως υπάρχουν 2 επιλογές:

1. Προσπαθώ να βρω εκτελωνιστή για να κάνει την διαδικασία και ενδεχομένως να πληρώσω τα μαλλιοκέφαλά μου λόγω της τεράστιας διαφοράς στην αναγραφόμενη στο δέμα τιμή και αυτής στην απόδειξη που έχω. Δεν έχω ιδέα για το πόσο μπορεί να φτάσει το κόστος...

2. Δεν παραλαμβάνω το δέμα και προσπαθώ να πάρω πίσω τα χρήματα από τον πωλητή καθώς το θέμα προέκυψε από δική του υπαιτιότητα. Σε αυτή τη περίπτωση τι γίνεται με το δέμα; Επιστρέφεται πίσω μετά από κάποιο αριθμό ημερών;

Έχει τύχει κάτι παρόμοιο σε εσάς; Δυστυχώς δεν έχει τύχει να μπλέξω με παρόμοια περίπτωση στο παρελθόν και όποια βοήθεια θα ήταν ευπρόσδεκτη.

Ευχαριστώ!

Δημοσ.
1 ώρα πριν, whosethere είπε

- Δεν έχει ρίξει μια ματιά στο φορουμ να παρατηρήσει πως οι τελωνειακές υπηρεσίες έχουν ανεπαρκές προσωπικό, μεγάλες καθυστερήσεις -ιδιαίτερα εν μέσω εκπτώσεων και γιορτών- και σπάνια απαντούν σε απόπειρες επικοινωνίας

Αυτο δεν ειναι δικο μου πρόβλημα, να ξεκαβαλήσουν απο το σταυροπόδι και να δουλέψουν, δεν φταιει η ελλειψη προσωπικού, η ελλειψη ενδιαφέροντος φταίει, η αδιαφορία, και η τεμπελιά. Καλές γιορτές 

  • Confused 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, grip είπε

Και σε μένα μόλις σήμερα το πρωί ήρθε ειδοποίηση για Ελλειπή στοιχεία από αποστολέα και τους εστειλα με mail τα στοιχεία μου. Σε όλους τους προηγούμενους φίλους που είχαν τα ίδιο πρόβλημα (και στείλανε ή δεν στείλανε mail στα. ΓΕΤΑ) ξεκόλλησε το status μετά από κάποιες μέρες ή αυθημερόν ή έχει κολλήσει εκεί.; Ευχαριστώ και καλές γιορτές 

Δεν προχωράει τίποτα παρά τα mail και τα τηλέφωνα....στο κεντρικό κατάστημα ΕΛΤΑ που απευθύνθηκα δεν κατάφεραν να τους στείλουν ούτε fax!! Φαντάσου ότι ούτε υπηρεσιακά δεν μπορούν να επικοινωνήσουν....καληνύχτα μας!

47 λεπτά πριν, Mandilarator είπε

Καλησπέρα και χρόνια πολλά σε όλους! Θα παρακαλέσω όποιον έχει την καλοσύνη και το χρόνο να διαβάσει τα παρακάτω, για μια συμβουλή - γνώμη για το παρακάτω θέμα:

Έχω ένα δέμα στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών το οποίο ήρθε από UK μέσω DHL.
Έλαβα ειδοποίηση πως η DHL δεν μπορεί να προχωρήσει στον εκτελωνισμό καθώς το invoice στο δέμα αναγράφει αξία 451.01 GBP (= 535.05€) ενώ έχω πληρώσει και έχω απόδειξη από PayPal για 236.10€.
Η αγορά των προϊόντων (βιβλίων) έγινε περίοδο εκπτώσεων Black Friday, αλλά από ότι φαίνεται ο πωλητής πέρασε στο invoice την αρχική αξία και όχι την τελική που προέκυψε από την έκπτωση.

Από DHL μου ανέφεραν ότι θα πρέπει να προχωρήσω την διαδικασία με εξωτερικό εκτελωνιστή.

Έστειλα μήνυμα στον πωλητή, αλλά αμφιβάλλω εάν θα απαντήσει σύντομα αυτές τις μέρες λόγω γιορτών.

Υποθέτω πως υπάρχουν 2 επιλογές:

1. Προσπαθώ να βρω εκτελωνιστή για να κάνει την διαδικασία και ενδεχομένως να πληρώσω τα μαλλιοκέφαλά μου λόγω της τεράστιας διαφοράς στην αναγραφόμενη στο δέμα τιμή και αυτής στην απόδειξη που έχω. Δεν έχω ιδέα για το πόσο μπορεί να φτάσει το κόστος...

2. Δεν παραλαμβάνω το δέμα και προσπαθώ να πάρω πίσω τα χρήματα από τον πωλητή καθώς το θέμα προέκυψε από δική του υπαιτιότητα. Σε αυτή τη περίπτωση τι γίνεται με το δέμα; Επιστρέφεται πίσω μετά από κάποιο αριθμό ημερών;

Έχει τύχει κάτι παρόμοιο σε εσάς; Δυστυχώς δεν έχει τύχει να μπλέξω με παρόμοια περίπτωση στο παρελθόν και όποια βοήθεια θα ήταν ευπρόσδεκτη.

Ευχαριστώ!

Ζητάς από DHL να επιστραφεί το δέμα στον αποστολέα και παράλληλα κάνεις dispute στο PayPal μόλις δεις και επιστρέφει...επίσης ήξερα ότι τα βιβλία και οι επιστολές δεν υπόκεινται σε τελωνειακούς ελέγχους...

  • Sad 1
Δημοσ.
40 λεπτά πριν, ikthareone20736 είπε

Αυτο δεν ειναι δικο μου πρόβλημα, να ξεκαβαλήσουν απο το σταυροπόδι και να δουλέψουν, δεν φταιει η ελλειψη προσωπικού, η ελλειψη ενδιαφέροντος φταίει, η αδιαφορία, και η τεμπελιά. Καλές γιορτές 

μια ματιά στο φόρουμ θα αρκούσε και δε θα χρειαζόσουν 300 κυριολεκτικά τηλέφωνα, αλλά τι να λέμε, 300 σελίδες τώρα, ότι τα προβλήματα των υπηρεσιών γίνονται και δικά μας, καλή γαλοπούλα.

  • Like 1
Δημοσ.

Παντός τελευταία που έχω κάνει παραγγελία από αλι από διάφορους πολίτες παρατήρησα ότι μετά την συλλογή όλα μαζί 3-4 προϊόντα από όλους διάφορους έχουν συγκεντρωθεί σε ένα δέμα γιατί το ανάφερει κιόλας όταν κοιτάς για αριθμό αποστολής οπότε μάλλον το κάνει αλι για τα έξοδα αποστολής

Δημοσ.

Και μόλις ανανεώθηκε η κατάσταση ζητώντας μου PayPal για δέμα από την Ολλανδία ρε φίλε!! Χώρα της ΕΕ!! Τα συμπεράσματα δικά σας! Θα πληρώνουμε και τελωνείο για αποστολή από ευρωπαϊκές χώρες

Screenshot_2021-12-24-16-07-47-76_e4424258c8b8649f6e67d283a50a2cbc.jpg

Δημοσ.
22 λεπτά πριν, Neofrank είπε

Και μόλις ανανεώθηκε η κατάσταση ζητώντας μου PayPal για δέμα από την Ολλανδία ρε φίλε!! Χώρα της ΕΕ!! Τα συμπεράσματα δικά σας! Θα πληρώνουμε και τελωνείο για αποστολή από ευρωπαϊκές χώρες

Screenshot_2021-12-24-16-07-47-76_e4424258c8b8649f6e67d283a50a2cbc.jpg

Τους είχες στείλει στο μεσοδιάστημα τα στοιχεία σου μέσω mail ή απλά περίμενες να δεις καμιά αλλαγή στο status? 

Δημοσ.
59 λεπτά πριν, Vasilica89 είπε

Παντός τελευταία που έχω κάνει παραγγελία από αλι από διάφορους πολίτες παρατήρησα ότι μετά την συλλογή όλα μαζί 3-4 προϊόντα από όλους διάφορους έχουν συγκεντρωθεί σε ένα δέμα γιατί το ανάφερει κιόλας όταν κοιτάς για αριθμό αποστολής οπότε μάλλον το κάνει αλι για τα έξοδα αποστολής

Προσοχή στα combined shipping από Ali.Υπάρχει περίπτωση να πληρώσεις τελωνείο στην Ελλάδα.

Σαν μεμονωμένες αγορές έχεις προπληρωσει το VAT αλλά αν γίνουν όλες μαζί μια αποστολή τότε μπορεί να έχεις πρόβλημα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...