Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, monokeros είπε

Ευχαριστώ.  Οι δασμοί που γράφεις  πώς υπολογίζονται (για >150 και <500);

Αυτός ο κατάλογος των ΕΛΤΑ  συμφωνεί με τον υπάλληλο, που μάλλον εννούσε την περίπτωση που είναι ασφαλισμένο το δέμα με την αξία του.

Οι δασμοί πάνε ανάλογα με την δασμολογική κατάταξη του είδους. Τα πιο πολλά προϊόντα έχουν 3,5% δασμοί, άλλα ειναι ατελώς. Μπορείς να δεις πόσο % δασμοί έχει ένα προϊόν εδώ  https://www.aade.gr/dl_assets/customs/CELEX_32019R1776_EL_TXT.pdf

  • Like 2
  • Απαντ. 6,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Έκανα κάποιες αγορές πρόσφατα από temu είπα να το ρισκάρω, έχει κάποιος εμπειρία από εκεί;

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, metal2 είπε

Έκανα κάποιες αγορές πρόσφατα από temu είπα να το ρισκάρω, έχει κάποιος εμπειρία από εκεί;

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Σε περίπτωση αποστολής-επιστροφής δέματος προς ΗΠΑ για αλλαγή μεγέθους, στην επαναποστολή από εκεί και εισαγωγή στην Ελλάδα, πάλι πρέπει να πληρωθούν δασμοί, φόροι ή ό,τι άλλο μπορεί να γνωρίζετε;

Αντίστοιχα, έχω και μία συσκευή προς έλεγχο/επιδιόρθωση που σκέφτομαι αν συμφέρει να αποστείλω σε Ταϊβάν, οπότε κι εκεί δεν ξέρω αν χρεώνονται πάλι δασμοί, τέλη, φόροι κλπ, παρόλο που αφορά μία περίπτωση επισκευής κι όχι νέας αγοράς.

Υπάρχει κάτι που μπορεί να γίνει σε αυτές τις περιπτώσεις, κάποια ενέργεια από πλευράς μου και τι θα μπορούσα να χρεωθώ;

Δημοσ.
Στις 3/3/2024 στις 1:48 ΜΜ, metal2 είπε

Έκανα κάποιες αγορές πρόσφατα από temu είπα να το ρισκάρω, έχει κάποιος εμπειρία από εκεί;

Αγόρασα εγώ για γνωστό μου όχι για μένα πριν 1 μήνα, ήρθαν κανονικά με κούριερ (acs αν δεν κάνω λάθος)

Δημοσ.

Γεια χαρα,

Σκεφτομαι να κανω μια παραγγελια απο Amazon.com.

2 κοφτες κουζινας αξιας 20$ και 17$

Στο checkout εμφανιζει αυτα

Screenshot2024-03-06at20-36-27Amazon.comCheckout.png.56c0c247fa713cb0029eaf7a8ed18472.png

Η αποστολη γινεται με AmazonGlobal Expedited Shipping

Θα μπλεξω με τελωνειο λετε??

Ευχαριστω!

Δημοσ.
Στις 6/3/2024 στις 8:42 ΜΜ, ppetros είπε

Γεια χαρα,

Σκεφτομαι να κανω μια παραγγελια απο Amazon.com.

2 κοφτες κουζινας αξιας 20$ και 17$

Στο checkout εμφανιζει αυτα

Screenshot2024-03-06at20-36-27Amazon.comCheckout.png.56c0c247fa713cb0029eaf7a8ed18472.png

Η αποστολη γινεται με AmazonGlobal Expedited Shipping

Θα μπλεξω με τελωνειο λετε??

Ευχαριστω!

Όχι, γιατί τα έχεις προπληρώσει, φαίνεται ξεκάθαρα στο screenshot σου.

  • Thanks 1
Δημοσ.
2 hours ago, bill_viper said:

Όχι, γιατί τα έχεις προπληρώσει, φαίνεται ξεκάθαρα στο screenshot σου.

Οντως και ειχα ηδη διαβασει προηγουμενες αντιστοιχες απαντησεις..  Απλα ειχα καπου μπερδευτει και ηθελα μια επιβεβαιωση..

Σ ευχαριστω πολυ!

Δημοσ.

καλησπερα!

Για amazon.com - το κολπο που βαζεις ενα μικροπραγμα (πχ καλωδιο) κ μειωνει το shipping cost πως δουλευει? ξερεις κανεις να προτείνει κανενα τετοιο μικροπραγμα?

ευχαριστω εκ των προτερων

Δημοσ.
19 hours ago, vasmav said:

καλησπερα!

Για amazon.com - το κολπο που βαζεις ενα μικροπραγμα (πχ καλωδιο) κ μειωνει το shipping cost πως δουλευει? ξερεις κανεις να προτείνει κανενα τετοιο μικροπραγμα?

ευχαριστω εκ των προτερων

https://www.amazon.com/gp/aw/d/B00KN1HOHI/

  • Like 2
Δημοσ.

Καλησπέρα σας.

Αν μπορεί κάποιος να βοηθήσει.

Σε περίπτωση που αγοράσουμε από κάποιο μαγαζί μέσω κάρτας και αυτοί στείλουν χτυπημένα αντικείμενα, υπάρχει τρόπος να κάνουμε κάτι για αυτό; Αν το μαγαζί αρνηθεί και δεν θέλει να βοηθήσει πάνω σε αυτό ή να αποζημιώσει τι μπορούμε να κάνουμε;

Δημοσ.
Στις 13/3/2024 στις 1:22 ΜΜ, L-Griever είπε

Καλησπέρα σας.

Αν μπορεί κάποιος να βοηθήσει.

Σε περίπτωση που αγοράσουμε από κάποιο μαγαζί μέσω κάρτας και αυτοί στείλουν χτυπημένα αντικείμενα, υπάρχει τρόπος να κάνουμε κάτι για αυτό; Αν το μαγαζί αρνηθεί και δεν θέλει να βοηθήσει πάνω σε αυτό ή να αποζημιώσει τι μπορούμε να κάνουμε;

Αν η αγορά είναι από aliexpress/ebay επικοινωνείς με το support ανοίγεις ticket περιγράφοντας το προβλημα. Αν είναι από μεμονωμένο μαγαζί μιλάς με τράπεζα :)

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, aces είπε

Αν η αγορά είναι από aliexpress/ebay επικοινωνείς με το support ανοίγεις ticket περιγράφοντας το προβλημα. Αν είναι από μεμονωμένο μαγαζί μιλάς με τράπεζα :)

Όχι δυστυχώς δεν είναι από αυτά αλλά από ένα μαγαζί στην Ε.Ε. Το θέμα είναι ότι μου ήρθαν χτυπημένα και μου τα έστειλαν αυτοί έτσι από ότι μου φαίνεται και μάλλον δεν θα κάνουν κάτι για αυτό και πολύ πιθανόν να με γράψουν γιατί ήδη πέρασε 1 εβδομάδα και ακόμη δεν μου έδωσαν λύση.. Παίρνουν και μέρες να απαντήσουν..

Χμ αμφισβήτηση συναλλαγών κάνω από την τράπεζα; Δεν είναι η αμφισβήτηση για όταν μας χρεώνουν κάτι χωρίς να το ξέρουμε; Γίνεται και για χτυπημένα; Γιατί δεν βρήκα κάτι για την Πειραιώς.. Αν γίνεται να το ψάξω αν είναι και να το κάνω γιατί έδωσα αρκετά...

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...