Προς το περιεχόμενο

200€ Για Αλλαγη Λαδιων...


dimos15

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, mp123 είπε

Ο κατασκευαστής λέει βάλτε αυτό.το εξουσιοδοτημένο σέρβις το κάνει.σου δίνει εγγύηση τέλος.οταν βγει από την εγγύηση το πας οπου θες βάλε ότι θες.αλλα οκ ξέχασα τι να ξέρει ο κατασκευαστής. 

Ο κατασκευαστής φίλε μου δίνει τις (ελάχιστες) προδιαγραφές, δε διαλέγει εμπορικά brands. Π.χ εμένα θέλει VW 508.00. Δηλαδή 0W20 πλήρως συνθετικό, με πρόσθετα επιμίκυνσης της διάρκειας ζωής. Το ποιο λάδι θα βάλω εγώ (που να καλύπτει όμως τις προδιαγραφές του κατασκευαστή) είμαι ελεύθερος να το διαλέξω. Το αν θα βάλω Mobil1, Castrol, ή οτιδήποτε άλλο, δεν είναι κάτι που αφορά τον κατασκευαστή.

Επεξ/σία από Haldol
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 363
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

4 λεπτά πριν, Liapisftw είπε

Ο κατασκευαστής έχει μια συνεργασία με κάποια εταιρία για τα ανταλλακτικά, αυτό δεν σημαίνει ότι είναι και τα καλύτερα.. πολλά ανταλλακτικά ταιριάζουν, το θέμα είναι πιο είναι το βέλτιστο.. για να μην συνεχίσω με τις εξωφρενικές τιμές που αν πάρεις ακριβώς τα ίδια πράγματα από αλλού θα σου κοστίσουν κάτω του μισού..

Δεύτερον δεν σημαίνει ότι επειδή πήρες audi πρέπει να πληρώνεις και κερατιατικα.. αυτά γινόντουσαν παλιά που ο κόσμος είχε άγνοια. Πλέον ξύπνησε ο κόσμος.

Εντελώς φιλικά και χωρίς καμία παρεξήγηση.

Φυσικά και δεν παρεξηγώ.

Ανέκαθεν οι premium μάρκες έχουν και ακριβά σέρβις.το ίδιο μικρομεσαίο αυτοκίνητο σε γιαπωνεζο κορεατη θα πλήρωνες 100 120 ευρώ.ετσι είναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η πλάκα είναι ότι το VW Group έχει λάδι μηχανής με το δικό του brand.

L3BgqOl.jpg

Με τις τιμές 200€ λιπαντικό service, το λιγότερο που θα όφειλαν θα ήταν να βάλουν από δαύτο το λάδι.

Που θέλουν και καλά να το παίξουν αντιπροσωπεία... Ας βάζουν τα πάντα μαμίσια.

Αλλά ούτε κι αυτό το κάνουν. Απλά αισχροκερδούν στο κοινό λάδι και χρεώνουν τιμές στα ουράνια.

ΥΓ: Τη λογική ότι πρέπει να καταπίνουμε αμάσητη την αισχροκέρδεια, δεν την καταλαβαίνω.

Επεξ/σία από KoreanW
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάγκες,άσχετα αν η διαδικασία της αλλαγής λαδιών είναι πάνω κάτω ίδια σε αυτοκίνητα,δεν μπορεί ένα αυτοκίνητο π.χ. των 100.000 ευρώ να έχει το ίδιο κόστος σε αλλαγή λαδιών με ένα Yaris😂.0)

Πάντως ρωτήσαμε την Toyota για ένα service σε ένα Auris (ήθελε λάδια 0w20) μας είπαν ότι δεν βάζουν 0w20 αλλά 5w30 (μαντέψτε γιατί),και όταν ρωτήσαμε αν έχουν λάδια 0w20 μας είπαν ναι μπορούμε να τα παραγγείλουμε με κόστος 150 ευρώ τα 5 λίτρα😂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, Haldol είπε

Ο κατασκευαστής φίλε μου δίνει τις (ελάχιστες) προδιαγραφές, δε διαλέγει εμπορικά brands. Π.χ εμένα θέλει VW 508.00. Δηλαδή 0W20 πλήρως συνθετικό, με πρόσθετα επιμίκυνσης της διάρκειας ζωής. Το ποιο λάδι θα βάλω εγώ (που να καλύπτει όμως τις προδιαγραφές του κατασκευαστή) είμαι ελεύθερος να το διαλέξω. Το αν θα βάλω Mobil1, Castrol, ή οτιδήποτε άλλο, δεν είναι κάτι που αφορά τον κατασκευαστή.

Οκ ας το πάρουμε έτσι όπως το λες.1 ευρώ το λίτρο το πολύ διαφορά θα δεις σε καλές εταιρίες.δλδ 5 ευρώ το πολύ κόστος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, KoreanW είπε

Η πλάκα είναι ότι το VW Group έχει λάδι μηχανής με το δικό του brand.

L3BgqOl.jpg

Με τις τιμές 200€ λιπαντικό service, το λιγότερο που θα όφειλαν θα ήταν να βάλουν από δαύτο το λάδι.

Που θέλουν και καλά να το παίξουν αντιπροσωπεία... Ας βάζουν τα πάντα μαμίσια.

Αλλά ούτε κι αυτό το κάνουν. Απλά αισχροκερδούν στο κοινό λάδι και χρεώνουν τιμές στα ουράνια.

ΥΓ: Τη λογική ότι πρέπει να καταπίνουμε αμάσητη την αισχροκέρδεια, δεν την καταλαβαίνω.

https://www.skroutz.gr/s/17291737/Volkswagen-G-052-167-5W-40-5lt.html

45 ευρώ τα 5l.

Άρα τα υπόλοιπα 155 είναι για φίλτρο/ροδέλα/εργατικά ;;;
Γελάνε και οι πέτρες.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικά στην opel θα δώσω τα 120 ευρώ για λάδια για opel astra G αλλά θα είμαι πάνω από τον μάστορα και θα βλέπω τι κάνει.Πάντα στην αντιπροσωπεία.Γιατί είναι μεν μοντέλο 1999 αλλά μόλις έγραψα 48.000 χλμ.Και θα του πώ κοίτα και αυτό και το άλλο και δες τα κολλάρα και δες τα υγρά μου.Αλλά στο τέλος θα πάρει και ένα δεκαρικάκι πουρμπουάρ και δεν θα πεί κουβέντα.Και έχω και το κεφάλι μου ήρεμο και τον βάζω να τα περάσει ΟΛΑ BOOK SERVICE γραπτό με σφραγίδα ακόμα και τους απλούς ελένχους.Μόνο μια φορά συνάντησα αντίδραση απο μάστορα *πάντα αντιπροσωπεία* και του είπα : τόσο τα λάδια τόσο η εργατοώρα να και το πουρμπούρι σου.Τα θές η πάω στην άλλη παραδίπλα που τα θέλει;Τώρα είναι να πάω πάλι για ιμάντα εκκεντροφόρου/τρόμπα νερού/εξωτερικό ιμάντα γιατί έκανα αλλαγή το 2007 προν απο 9.500 χλμ λέει 350.Του λέω 350 και 10 για σένα και είμαι δίπλα σου.Και δεν έχει θέμα.Άμα είχε θέμα υπάρχει και άλλη αντιπροσωπεία.Και στα μηχανάκια μου είμαι χειρότερος γιατί σκαμπάζω πιο πολλά.Αλλά και εκεί και καφέ θα κεράσω τον μάστορα και θα τον βοηθήσω με τα εργαλεία και ταλιράκι θα πάρει εξτρα.Και δεν τον χαλάει καθόλου.Και έχει και τα λαδάκια που θέλω εγλω σφραγισμένα και καβατζωμένα και τα ελένχω πριν μπούνε (γιατί θέλω λαδάκια συγκεκριμένα και ακριβά)

  • Confused 5
  • Sad 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 minutes ago, dpolal said:

https://www.skroutz.gr/s/17291737/Volkswagen-G-052-167-5W-40-5lt.html

45 ευρώ τα 5l.

Άρα τα υπόλοιπα 155 είναι για φίλτρο/ροδέλα/εργατικά ;;;
Γελάνε και οι πέτρες.

το ότι δε θα δώσουν καν σημασία να βάλουν από το μαμά brand

αλλά θα δώσουν σημασία αν τους πας μόνος σου το επώνυμο λάδι;

.

συν ότι τα λεφτά τα ζητάνε επειδή είναι αντιπροωπεία,

αλλά μαμά αναλώσιμα δε χρησιμοποιούν;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, dimos15 είπε

Πρεπει να κανω το πρωτο service σε audi a3 του 2018 και μου ειπαν αλλαγη λαδιων 200€ με την εκπτωση.. ( κανονικα εχει 280€ 😂 )

Το επομενο αμαξι θα ειναι ηλεκτροκηνιτο...

Φίλε μου, πάρε τηλέφωνο και άλλα εξουσιοδοτημένα συνεργεία για να πάρεις τιμή. Όπως σωστά αναφέρθηκε, η εγγύηση δεν χάνεται εφόσον τα service γίνονται σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο του δικτύου. Διακόσια ευρώ για λάδια είναι κακόγουστο αστείο. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, KoreanW είπε

Η πλάκα είναι ότι το VW Group έχει λάδι μηχανής με το δικό του brand.

L3BgqOl.jpg

Με τις τιμές 200€ λιπαντικό service, το λιγότερο που θα όφειλαν θα ήταν να βάλουν από δαύτο το λάδι.

Που θέλουν και καλά να το παίξουν αντιπροσωπεία... Ας βάζουν τα πάντα μαμίσια.

Αλλά ούτε κι αυτό το κάνουν. Απλά αισχροκερδούν στο κοινό λάδι και χρεώνουν τιμές στα ουράνια.

ΥΓ: Τη λογική ότι πρέπει να καταπίνουμε αμάσητη την αισχροκέρδεια, δεν την καταλαβαίνω.

Πάλι και από εκεί σε κλέβει η vw τουλάχιστον 1 ευρώ το λίτρο.

Έχει συνεργασία με την Castrol.πιο φτηνά θα σου έρθει να βάλεις Castrol πάρα αυτό.σοβαρα τωρα πιστεύεις πως η vw έχει διυλιστήρια και παράγει δικα της λάδια ;

Τουλάχιστον η Mazda στο rx8 που είχα είχε total που έγραφαν μόνο για rx8.

 

Επεξ/σία από mp123
  • Thanks 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, KoreanW είπε

το ότι δε θα δώσουν καν σημασία να βάλουν από το μαμά brand

αλλά θα δώσουν σημασία αν τους πας μόνος σου το επώνυμο λάδι;

.

συν ότι τα λεφτά τα ζητάνε επειδή είναι αντιπροωπεία,

αλλά μαμά αναλώσιμα δε χρησιμοποιούν;

Πρώτον δεν υπάρχουν «μαμά» αναλώσιμα.
To group VAG δεν έχει δικό του εργοστάσιο παρασκευής λαδιών μηχανής.
Αυτό που βλέπουμε στις φωτό είναι φασόν λάδι που παρασκευάστηκε από κάποια εταιρεία σύμφωνα με τις προδιαγραφές που δόθηκαν από το γκρούπ και μάλιστα χωρίς να ξέρουμε ούτε από ποιά εταιρεία είναι και σίγουρα χωρίς να είναι από τα «καλύτερα» της αγοράς λόγο κόστους.
 

Το δοχείο που βλέπουμε γράφει επάνω VW - Audi - Seat και κατά 99,9% ίδιο ακριβώς λάδι πέρνουν και τα Skoda.
Δηλαδή οι ιδιοκτήτες π.χ. SEAT είτε πληρώνουν και αυτοί 200ρια για αλλαγή λαδιών ή αν πληρώνουν λιγότερα (για το ίδιο «μαμά» λάδι) τότε τί είναι αυτό που διαφοροποιεί το κόστος ;;;
Τα εργατικά ;;;
Γιατί δεν νομίζω ότι οι μηχανικοί στην Audi να πληρώνονται με χρυσάφι σε σχέση με τους συναδέρφους τους στην Seat, άρα τα 200ρια είναι καθαρή κοροϊδία.

 

Το αν κάποιος λοιπόν θέλει να πληρώνει 200 και βάλε είναι δικαίωμα του, αλλά είναι κορόϊδο, διότι δεν πληρώνει ούτε ακριβότερο/καλύτερο λάδι, ούτε ακριβότερους μηχανικούς.

Και φυσικά ΔΕΝ πρόκειτε να χαθεί καμμιά εγγύηση, όπως πολύ λανθασμένα αναφέρθηκε, από την στιγμή που πάει σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο, το οποίο έχει εγκεκριμένους μηχανικούς (περνάνε από εκπαίδευση) και χρησιμοποιεί λάδια που έχουν ακριβώς τις ίδιες προδιαγραφές με ότι ορίζει ο κατασκευαστής.

 

Και ΝΑΙ.
Ο ts μπορεί να πάει το A3 του για service σε συνεργείο για SKODA άνετα χωρίς να χάσει τίποτα και με τα μισά λεφτά. :D
 

Επεξ/σία από dpolal
  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, dpolal είπε

Πρώτον δεν υπάρχουν «μαμά» αναλώσιμα.
To group VAG δεν έχει δικό του εργοστάσιο παρασκευής λαδιών μηχανής.
Αυτό που βλέπουμε στις φωτό είναι φασόν λάδι που παρασκευάστηκε από κάποια εταιρεία σύμφωνα με τις προδιαγραφές που δόθηκαν από το γκρούπ και μάλιστα χωρίς να ξέρουμε ούτε από ποιά εταιρεία είναι και σίγουρα χωρίς να είναι από τα «καλύτερα» της αγοράς λόγο κόστους.
 

Το δοχείο που βλέπουμε γράφει επάνω VW - Audi - Seat και κατά 99,9% ίδιο ακριβώς λάδι πέρνουν και τα Skoda.
Δηλαδή οι ιδιοκτήτες π.χ. SEAT είτε πληρώνουν και αυτοί 200ρια για αλλαγή λαδιών ή αν πληρώνουν λιγότερα (για το ίδιο «μαμά» λάδι) τότε τί είναι αυτό που διαφοροποιεί το κόστος ;;;
Τα εργατικά ;;;
Γιατί δεν νομίζω ότι οι μηχανικοί στην Audi να πληρώνονται με χρυσάφι σε σχέση με τους συναδέρφους τους στην Seat, άρα τα 200ρια είναι καθαρή κοροϊδία.

Το αν κάποιος λοιπόν θέλει να πληρώνει 200 και βάλε είναι δικαίωμα του, αλλά είναι κορόϊδο, διότι δεν πληρώνει ούτε ακριβότερο/καλύτερο λάδι, ούτε ακριβότερους μηχανικούς.

Και φυσικά ΔΕΝ πρόκειτε να χαθεί καμμιά εγγύηση, όπως πολύ λανθασμένα αναφέρθηκε, από την στιγμή που πάει σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο, το οποίο έχει εγκεκριμένους μηχανικούς (περνάνε από εκπαίδευση) και χρησιμοποιεί λάδια που έχουν ακριβώς τις ίδιες προδιαγραφές με ότι ορίζει ο κατασκευαστής.

Και ΝΑΙ.
Ο ts μπορεί να πάει το A3 του για service σε συνεργείο για SKODA άνετα χωρίς να χάσει τίποτα και με τα μισά λεφτά. :D
 

Όλοι οι εξουσιοδοτημένοι λίγο πολύ τις ίδιες τιμές έχουν. Πήγαινε ts το αμάξι για σέρβις από εκεί που το πήρες εφόσον έχει ( που σίγουρα έχει) σέρβις και τέλος.ψαχνεις τωρα για μια διαφορα στο 50ρικο ευρω.αστο καλυτερα.

3 χρόνια εγγύηση έχει νομίζω η audi  αρα άλλες δύο φορές θα το πας.μετα πηγαίνετε όπου θες.μην το πας στον κάθε μπάρμπα Μήτσο κρίμα είναι ακριβό αμάξι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
35 minutes ago, mp123 said:

Πάλι και από εκεί σε κλέβει η vw τουλάχιστον 1 ευρώ το λίτρο.

Έχει συνεργασία με την Castrol.πιο φτηνά θα σου έρθει να βάλεις Castrol πάρα αυτό.σοβαρα τωρα πιστεύεις πως η vw έχει διυλιστήρια και παράγει δικα της λάδια ;

Τουλάχιστον η Mazda στο rx8 που είχα είχε total που έγραφαν μόνο για rx8.

 

30 minutes ago, dpolal said:

Πρώτον δεν υπάρχουν «μαμά» αναλώσιμα.
To group VAG δεν έχει δικό του εργοστάσιο παρασκευής λαδιών μηχανής.
Αυτό που βλέπουμε στις φωτό είναι φασόν λάδι που παρασκευάστηκε από κάποια εταιρεία σύμφωνα με τις προδιαγραφές που δόθηκαν από το γκρούπ και μάλιστα χωρίς να ξέρουμε ούτε από ποιά εταιρεία είναι και σίγουρα χωρίς να είναι από τα «καλύτερα» της αγοράς λόγο κόστους.
 

Το δοχείο που βλέπουμε γράφει επάνω VW - Audi - Seat και κατά 99,9% ίδιο ακριβώς λάδι πέρνουν και τα Skoda.
Δηλαδή οι ιδιοκτήτες π.χ. SEAT είτε πληρώνουν και αυτοί 200ρια για αλλαγή λαδιών ή αν πληρώνουν λιγότερα (για το ίδιο «μαμά» λάδι) τότε τί είναι αυτό που διαφοροποιεί το κόστος ;;;
Τα εργατικά ;;;
Γιατί δεν νομίζω ότι οι μηχανικοί στην Audi να πληρώνονται με χρυσάφι σε σχέση με τους συναδέρφους τους στην Seat, άρα τα 200ρια είναι καθαρή κοροϊδία.

Το αν κάποιος λοιπόν θέλει να πληρώνει 200 και βάλε είναι δικαίωμα του, αλλά είναι κορόϊδο, διότι δεν πληρώνει ούτε ακριβότερο/καλύτερο λάδι, ούτε ακριβότερους μηχανικούς.

Και φυσικά ΔΕΝ πρόκειτε να χαθεί καμμιά εγγύηση, όπως πολύ λανθασμένα αναφέρθηκε, από την στιγμή που πάει σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο, το οποίο έχει εγκεκριμένους μηχανικούς (περνάνε από εκπαίδευση) και χρησιμοποιεί λάδια που έχουν ακριβώς τις ίδιες προδιαγραφές με ότι ορίζει ο κατασκευαστής.

Και ΝΑΙ.
Ο ts μπορεί να πάει το A3 του για service σε συνεργείο για SKODA άνετα χωρίς να χάσει τίποτα και με τα μισά λεφτά. :D
 

αχ αυτά τα διδακτικά του τύπου "σοβαρα τωρα πιστεύεις πως η vw έχει διυλιστήρια και παράγει δικα της λάδια ;"

πρώτον μη μου τα λέτε εμένα, γιατί το λάθος είναι αυτό που έχετε ερμηνεύσει σε κάτι που λέω:

ω ναι, οι εταιρείες έχουν πλήρη γκάμα με δικά τους ανταλλακτικά ακόμα και αναλώσιμα (χωρίς απαραίτητα να σημαίνει κάτι περί ποιότητας αυτών)

και στα αναλώσιμα περιλαμβάνονται πχ

- λάδια με τη φίρμα VW Group.

- μπαταρίες με τη φίρμα VW Group.

- τακάκια με τη φίρμα VW Group.

- φίλτρα με τη φίρμα VW Group

κοκ

.

Κάτι που μπορεί να μη γνωρίζετε είναι πως αυτό που λέτε για τα αναλώσιμα, συμβαίνει και για κανονικά ανταλλακτικά

πχ δεν έχει η VW εργοστάσιο για φανάρια αυτοκινήτου και τα προμηθεύεται "φασόν" όπως εννοείτε,

παρομοίως δεν έχει η VW εργοστάσια για μονάδες ABS ή καταλύτες ή καθίσματα ή ταμπλώ κοκ.

.

Πάμε τώρα σε αυτό που λάθος ερμηνεύσατε :

το απλό που λέω είναι ότι τα ανταλλακτικά που πουλάει η μαμά με το δικό της brand έχουν τσιμπημένη τιμή σε σχέση με τα ¨"φασόν".

Επειδή η αντιπροσωπεία μεταχειρίζεται το άλλοθι ότι τσιμπάει τιμές επειδή προσφέρει ποιότητα εργασίας και ανταλλακτικών ανώτερη από το φασόν του μαστρο-Μήτσου,

αυτό που λέω είναι ότι τουλάχιστον ας δικαιολογεί και στην πράξη το άλλοθι στην ποιότητα εργασίας-ανταλλακτικών που επικαλείται 

και ας βάζει αναλώσιμα με τη μαμά φίρμα.

Αλλά δεν το κάνει ούτε αυτό!

Ελπίζω τώρα να συνεννοούμαστε.

 

Επεξ/σία από KoreanW
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Εγώ μια μπαταριουλα VW άλλαξα σε Seat 280 ευρώ.  Πέρυσι service στα 90 χιλιάδες πετρέλαιο 380 ευρώ με τακάκια.  Γενικά παίζει γδαρσιμο αλλά και τι να κάνεις. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο ts έγραψε τις μαγικές λέξεις. Καρεντα Αμαρουσίου 

Οι Αλεφαντοι τις αυτοκίνησης. Μόλις τους έκανα ρόμπα παντού όπου μπορούσα να γραψω

Με πολύ συγκεκριμένα στοιχεία με πήραν τηλέφωνο και καλά  για συγνώμη  χωρίς να παραδέχονται 

Όχι μόνο ότι είναι ανίκανοι αλλά και απατεώνες 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...