Προς το περιεχόμενο

Αγορά αυτοκινήτου που ήταν test drive


StormGr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 λεπτά πριν, 1988panos2171 είπε

Πήγες για καινούργιο και σου έκαναν πρόταση για το test drive;

Προσπαθώντας να κάνεις παζάρι και να κατεβάσεις την τιμή καμία φορά αν σε δουνε  ότι ζορίζεσαι σου αντιπροτεινουν κάποιο μεταχειρισμένο που έχουν ή το δικό τους το τεστ drive αν κοντευει ο καιρός να το δώσουν.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 80
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

13 ώρες πριν, tutuyo είπε

και για να μιλάμε συγκεκριμένα στην δική μου περίπτωση το αμάξι καινούργιο έκανε 25000 και μου προσέφερε η αντιπροσωπεία το τεστ ντραιβ (που ήταν η φουλ έκδοση και εκεί πάτησε για να με πείσει) στα 21000, ημερομηνία έκδοσης άδειας 11/2017 και 5500 χλμ

Η φουλ έκδοση πόσο κάνει καινούργια; Ήδη νομίζω ότι η έκπτωση είναι καλή. Εγγύηση σαν να το παίρνεις καινούργιο κανονικά;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
50 λεπτά πριν, 1988panos2171 είπε

Πήγες για καινούργιο και σου έκαναν πρόταση για το test drive;

ναι! όταν φτάσαμε στην επιλογή χρώματος του λέω να σαν αυτό που είδαμε στο τεστ ντραιβ και μου λέει το θες αυτό να το πάρεις όπως το βλέπεις;

20 λεπτά πριν, zio10 είπε

Η φουλ έκδοση πόσο κάνει καινούργια; Ήδη νομίζω ότι η έκπτωση είναι καλή. Εγγύηση σαν να το παίρνεις καινούργιο κανονικά;

η έκδοση που έβλεπα εγώ να αγοράσω έβγαινε 21000

η φουλ έκδοση κάνει 25000 καινούργια

και μου λέει σου δίνω ουσιαστικά την φουλ έκδοση στην τιμή της απλής.

εγγύηση τρέχει από ημερομηνία της άδειας δλδ από 2017. θα το έκαναν και ένα σέρβις λέει και θα το ετοίμαζαν

το θέμα είναι ότι εγώ παρατήρησα μικροφθορες στο χρώμα κάτω χαμηλά και στα χερούλια των πορτών

Επεξ/σία από tutuyo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, tutuyo είπε

ναι! όταν φτάσαμε στην επιλογή χρώματος του λέω να σαν αυτό που είδαμε στο τεστ ντραιβ και μου λέει το θες αυτό να το πάρεις όπως το βλέπεις;

η έκδοση που έβλεπα εγώ να αγοράσω έβγαινε 21000

η φουλ έκδοση κάνει 25000 καινούργια

και μου λέει σου δίνω ουσιαστικά την φουλ έκδοση στην τιμή της απλής.

εγγύηση τρέχει από ημερομηνία της άδειας δλδ από 2017. θα το έκαναν και ένα σέρβις λέει και θα το ετοίμαζαν

το θέμα είναι ότι εγώ παρατήρησα μικροφθορες στο χρώμα κάτω χαμηλά και στα χερούλια των πορτών

Είναι καλή η έκπτωση αλλά χάνεις αρκετή εγγύηση...αν είναι 5-7 χρόνια κάτι γίνεται αλλά αν είναι 2 ας πούμε στην ουσία δεν έχεις καθόλου. Είναι ένα θέμα αυτό.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, tutuyo είπε

ναι! όταν φτάσαμε στην επιλογή χρώματος του λέω να σαν αυτό που είδαμε στο τεστ ντραιβ και μου λέει το θες αυτό να το πάρεις όπως το βλέπεις;

η έκδοση που έβλεπα εγώ να αγοράσω έβγαινε 21000

η φουλ έκδοση κάνει 25000 καινούργια

και μου λέει σου δίνω ουσιαστικά την φουλ έκδοση στην τιμή της απλής.

εγγύηση τρέχει από ημερομηνία της άδειας δλδ από 2017. θα το έκαναν και ένα σέρβις λέει και θα το ετοίμαζαν

το θέμα είναι ότι εγώ παρατήρησα μικροφθορες στο χρώμα κάτω χαμηλά και στα χερούλια των πορτών

Ε αυτό, προσπαθούν να το ξεφορτωθούν. Γι αυτούς το ίδιο είναι είτε πουλήσουν ένα καινούργιο είτε ένα test drive όσο πιο γρήγορα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια σημαντική σημείωση πάνω στα παραπάνω που έχουμε ήδη πει.

Έστω ότι θα είναι το test-drive ακόμα για χρόνια στην εγγύηση. Αυτό δεν λέει κάτι από μόνο του.

Οι ζημιές σε δισκοπλατώ από την οδήγηση πολλών ανθρώπων που ψάχνουν να βρουν το συμπλέκτη (που λέγαμε), δεν καλύπτονται από εγγυήσεις! Για να καλυφθεί ένα δισκοπλατώ από εγγύηση, θα πρέπει να αποδειχτεί ότι υπήρξε αστοχία υλικού. Αν ανοιχθεί και γίνει πραγματογνωμοσύνη, θα αποδειχθεί από τα σημεία φθοράς ότι είναι λόγω χειρισμού του οδηγού/οδηγών και δεν θα καλύπτεται  και θα πρέπει να πληρωθεί η ζημιά!

Επίσης, οι ζημιές στον κινητήρα λόγω αυξημένης πίεσης στα πρώτα χιλιόμετρα από πολλαπλούς οδηγούς, είναι μια βλάβη που θα αρχίζει να βγάζει τα σημάδια της μετά την εγγύηση!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 11/9/2019 στις 12:51 ΜΜ, NT1G είπε

Αυτοκίνητο 5ετίας, έστω με 100 k km, είναι τελειωμένο κιόλας;

Οι Γερμανοί πάντως στην πενταετία τα στέλνουνε και μάντεψε ποιοί τα αγοράζουν;

Επεξ/σία από parlapipas25
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι αλλά οι Γερμανοί κάνουν 80000 το χρόνο 

Επίσης έχουν πολύ χιόνι και αλάτι

Το "ελληνικο" κάνει Μαξ  20000 το χρόνο 

Επίσης στο ελληνικό από ιδιώτη είναι πολύ πιθανό να βρεις και βιβλίο σέρβις σε 5ετιας αμάξι

Ο Γερμανός δεν αλλάζει ούτε λάδια... Για αυτό και τα σκοτώνει στην 5ετια γιατί ξέρει ότι δεν έχει γίνει σωστή χρήση...

Απλά η ιστορία βολεύει τους μαντραδες γιατί αφενός γυρνανε χιλιόμετρα 

Αφετέρου σου πλασάρουν και μια εγγύηση ανύπαρκτη φυσικά

Καταλαβαίνεις ότι ενώ εσύ σα πελάτης βλέπεις 2 οχήματα 5ετιας με ίδια χλμ προφανώς δεν έχουν καμία σχέση μεταξύ τους...

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

46 λεπτά πριν, zourman1981 είπε

Ναι αλλά οι Γερμανοί κάνουν 80000 το χρόνο 

Επίσης έχουν πολύ χιόνι και αλάτι

Το "ελληνικο" κάνει Μαξ  20000 το χρόνο 

Επίσης στο ελληνικό από ιδιώτη είναι πολύ πιθανό να βρεις και βιβλίο σέρβις σε 5ετιας αμάξι

Ο Γερμανός δεν αλλάζει ούτε λάδια... Για αυτό και τα σκοτώνει στην 5ετια γιατί ξέρει ότι δεν έχει γίνει σωστή χρήση...

Απλά η ιστορία βολεύει τους μαντραδες γιατί αφενός γυρνανε χιλιόμετρα 

Αφετέρου σου πλασάρουν και μια εγγύηση ανύπαρκτη φυσικά

Καταλαβαίνεις ότι ενώ εσύ σα πελάτης βλέπεις 2 οχήματα 5ετιας με ίδια χλμ προφανώς δεν έχουν καμία σχέση μεταξύ τους...

Σε άλλο θέμα έλεγαν ότι στην Ελλάδα είναι που τα αυτοκίνητα πάσχουν λόγω κακής συντήρησης.

Τρέχα-γύρευε, δηλαδή...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, dtzgr είπε

Σε άλλο θέμα έλεγαν ότι στην Ελλάδα είναι που τα αυτοκίνητα πάσχουν λόγω κακής συντήρησης.

Τρέχα-γύρευε, δηλαδή...

Άλλο κακη, άλλο ανύπαρκτη

Είναι ελάχιστες οι περιπτώσεις που κάποιος Έλληνας σε 5 έτη κατοχής του οχήματος δεν θα έχει αλλάξει ούτε λάδια, ο Γερμανός δεν κάνει ούτε αυτό, κάνα τακακι και πολύ είναι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 10/9/2019 στις 6:52 ΜΜ, kostasgr78 είπε

10% είναι η πτώση της τιμής σε καινούριο, μόλις βγαίνεις από την αντιπροσωπεία, και έχεις την άδεια κυκλοφορίας στο όνομά σου, πριν ακόμα βγάλεις τη ζελατίνα, και κρατάς το κλειδί στο χέρι για πρώτη φορά!

20% χοντρικά, ανάλογα με το μοντέλο πάντα, είναι η πτώση της τιμής ένα χρόνο μετά ... και ανάλογα με την κακομεταχείριση και τα χιλιόμετρα μπορεί και παραπάνω.

30% για ένα test-drive είναι μια δίκαιη προσφορά, για πολύ καλά διατηρημένο test-drive. Για τα χειρότερα, άνετα και 40-50% κάτω.

Αυτά τα νούμερα είναι στη θεωρία πολύ σωστά, στην πράξη όμως δεν υπάρχει τέτοια απομείωση στα (φρέσκα) μεταχειρισμένα, πολύ απλά γιατί υπάρχει ουσιαστικά μηδενική προσφορά 

Όταν π.χ. εγώ έχω ένα αμάξι τέλος 2017 αγορασμένο καινούριο το οποίο έκανε 20Κ, η θεωρία σου λέει ότι θα έπρεπε να το πουλήσω 14 - 15 χιλιάρικα,

Έλα μου όμως που αν μπω στο car θα δω ότι σε αυτά τα λεφτά πουλάνε αυτοκίνητα 4-5 χρόνων και όχι 2...

Ο λόγος για τον οποίο συμβαίνει αυτό έχει απόλυτα λογική εξήγηση, καθώς στη παρούσα περίοδο τα αμάξια 3-4ετίας που πουλιούνται είναι ελάχιστα, (ειδικά στην κατηγορία του Segment C, αμάξια που είναι στα 18~25Κ καινούργια), με αποτέλεσμα να εφαρμόζεται και εδώ (έστω και στρεβλά) ο νόμος της ζήτησης και της προσφοράς... 

 

Επεξ/σία από AristidisZ
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο νόμος της προσφοράς και της ζήτησης έχει διαταραχθεί, σίγουρα, στη χώρα μας, ελλείψει κανονικής ροής νέων αυτοκινήτων και σημαντικής γήρανσης όλου του στόλου.

Αυτό περισσότερο «κρατάει» τις τιμές ψηλότερα από ό,τι πριν, στα αυτοκίνητα 4+ χρόνων, π.χ. και στα 8 ακόμα.

Τα φρέσκα κρατάνε τον κανόνα του -10% με το κλειδί στο χέρι, -20% σε 1 χρόνο κλπ.

Σχετικά με το car.gr, όπως είπαμε και παραπάνω, στους ιστότοπους αγγελιών, εμφανίζονται οι επιθυμητές τιμές του πωλητή και όχι η πραγματική τιμή τελικής συναλλαγής. ;)

Επεξ/σία από kostasgr78
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, parlapipas25 είπε

Οι Γερμανοί πάντως στην πενταετία τα στέλνουνε και μάντεψε ποιοί τα αγοράζουν;

Δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Για να το δώσει στην 5ετια σκοτωμένο πρέπει να έχει πάνω απο 200,000χλμ. Δεν υπάρχουν τσάμπα μεταχειρισμένα με 100,000 χλμ ούτε στη Γερμανια

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...