Προς το περιεχόμενο

Αγορά αυτοκινήτου που ήταν test drive


StormGr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 80
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 ώρες πριν, kostasgr78 είπε

Ο νόμος της προσφοράς και της ζήτησης έχει διαταραχθεί, σίγουρα, στη χώρα μας, ελλείψει κανονικής ροής νέων αυτοκινήτων και σημαντικής γήρανσης όλου του στόλου.

Αυτό περισσότερο «κρατάει» τις τιμές ψηλότερα από ό,τι πριν, στα αυτοκίνητα 4+ χρόνων, π.χ. και στα 8 ακόμα.

Τα φρέσκα κρατάνε τον κανόνα του -10% με το κλειδί στο χέρι, -20% σε 1 χρόνο κλπ.

Σχετικά με το car.gr, όπως είπαμε και παραπάνω, στους ιστότοπους αγγελιών, εμφανίζονται οι επιθυμητές τιμές του πωλητή και όχι η πραγματική τιμή τελικής συναλλαγής. ;)

Βρες μου εσύ 10 αγγελίες με αυτοκίνητο 12 μηνών 20% κάτω από την τιμή καινούργιου, να σε παραδεχτώ 

Γιατί εγώ όταν έψαχνα πέρυσι τέτοια εποχή δεν έβρισκα ούτε 1... 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, ProponitisTouKanape είπε

Δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Για να το δώσει στην 5ετια σκοτωμένο πρέπει να έχει πάνω απο 200,000χλμ. Δεν υπάρχουν τσάμπα μεταχειρισμένα με 100,000 χλμ ούτε στη Γερμανια

200000 ο Γερμανός τα κάνει σε 3 3.5 χρονια, μιλάμε για άλλες αποστάσεις...

Γενικά δεν δίνουν όμως και αμάξι με μόνο 100000 είναι λίγα 

Ούτε λάδια δεν έχει προλάβει να αλλαξει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, AristidisZ είπε

Βρες μου εσύ 10 αγγελίες με αυτοκίνητο 12 μηνών 20% κάτω από την τιμή καινούργιου, να σε παραδεχτώ 

Γιατί εγώ όταν έψαχνα πέρυσι τέτοια εποχή δεν έβρισκα ούτε 1... 

Όπως είπαμε και παραπάνω, και το επαναλαμβάνουμε για πολλοστή φορά, στις αγγελίες θα βρεις επιθυμητές τιμές, εν ολίγοις τιμές που στην ελληνική κουλτούρα παζαρεύονται σε σημαντικό βαθμό.

Δηλαδή έστω τιμή καινούριου αυτοκινήτου 10.000 ευρώ. Υπάρχει πραγματικά άνθρωπος που θα δώσει πάνω από 8000 ευρώ, σε 1 χρόνο; Και μιλάμε για αξιόπιστες μάρκες και μοντέλα, να μην αναφερθούμε σε άλλα που πάνε παρακάτω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, zourman1981 είπε

200000 ο Γερμανός τα κάνει σε 3 3.5 χρονια, μιλάμε για άλλες αποστάσεις...

Γενικά δεν δίνουν όμως και αμάξι με μόνο 100000 είναι λίγα 

Ούτε λάδια δεν έχει προλάβει να αλλαξει

Δεν ισχύουν αυτά. Γενικά υπάρχει κόσμος που κάνει αποστάσεις αλλά δεν είναι κανόνας. Για να κάνει 200,000 σε 3 χρόνια πρέπει να κάνει commuting απο κανα χωριό κάθε μέρα. Επίσης η Γερμανία είναι γεμάτη αυτοκίνητα απο 2ο χέρι κιολας που έχουν 100-120,000 χλμ. Ο μόνος λόγος που είναι πιο φθηνά τα μεταχειρισμένα είναι πως υπάρχουν πολλα, πάρα πολλά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 13/9/2019 στις 4:19 ΜΜ, AristidisZ είπε

Βρες μου εσύ 10 αγγελίες με αυτοκίνητο 12 μηνών 20% κάτω από την τιμή καινούργιου, να σε παραδεχτώ 

Γιατί εγώ όταν έψαχνα πέρυσι τέτοια εποχή δεν έβρισκα ούτε 1... 

Δεν ξέρω τι έβρισκες στις αγγελίες αλλά αυτοκίνητο ενός χρόνου είτε έχει 3000χλμ είτε 10000χλμ θα πωληθεί τουλάχιστον 10% κάτω για τον απλούστατο λόγο ότι στα 15.000€ καινούργιου αυτοκινήτου δε θα δώσει κάποιος 14000€ για ένα μτχ έστω και με το 3000χλμ.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, 1988panos2171 είπε

Δεν ξέρω τι έβρισκες στις αγγελίες αλλά αυτοκίνητο ενός χρόνου είτε έχει 3000χλμ είτε 10000χλμ θα πωληθεί τουλάχιστον 10% κάτω για τον απλούστατο λόγο ότι στα 15.000€ καινούργιου αυτοκινήτου δε θα δώσει κάποιος 14000€ για ένα μτχ έστω και με το 3000χλμ.

Δε ξέρω αν διάβασες τι έγραψα, αλλά μίλησα για 20% και όχι 10%...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, AristidisZ είπε

Δε ξέρω αν διάβασες τι έγραψα, αλλά μίλησα για 20% και όχι 10%...

Σε μια σχετική συζήτηση που είχα σε μεγάλη αντιπροσωπία πρόσφατα μου είπαν ότι έχουν αυτοκίνητα 6 έως 9 μήνες για test-drive & συνεργάτες τα οποία τα δίνουν με 10 έως 15% ΜΑΧ έκπτωση. Για να πιάσει 20% έκπτωση πρέπει να "καβατζάρει" το έτος και το αποφεύγουν (τα δίνουν νωρίτερα).

Επεξ/σία από jgeorgiou
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το 2010 αγορασα τέτοιο αμάξι. 

Η τιμή σχεδόν -15-20% από τη τιμή του Καινούργιου. Προφανώς ο λόγος της τιμής αλλά και ότι δίνει εργοστασιακή εγγύηση με κάλυψαν να το αγοράσω. Στη πορεία φάνηκαν όλα οκ. 

Το 2017 στο δεύτερο μου αμάξι κινήθηκα πάλι για το ίδιο στυλ αλλά τελικά βρήκα από ιδιώτη ! Από τη δικη μου εμπειρία ήταν όλα οκ και το συνιστώ με τις βασικές προϋποθέσεις 

1. Τιμή vs νέου 

2. Εγγύηση εργοστασιακή 

3. Έλεγχος μηχανικού 

μετα και να θες να το πουλήσεις θα έχεις ψηλή τιμή σε σχέση με αυτή που το αγόρασες 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, jgeorgiou είπε

Σε μια σχετική συζήτηση που είχα σε μεγάλη αντιπροσωπία πρόσφατα μου είπαν ότι έχουν αυτοκίνητα 6 έως 9 μήνες για test-drive & συνεργάτες τα οποία τα δίνουν με 10 έως 15% ΜΑΧ έκπτωση. Για να πιάσει 20% έκπτωση πρέπει να "καβατζάρει" το έτος και το αποφεύγουν (τα δίνουν νωρίτερα).

Εγώ συμφωνώ μαζί σου, για αυτό και είπα ότι 30% για αμάξι test drive απλά δεν παίζει

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν αναλύσαμε παραπάνω ότι το -30% είναι μια καλή τιμή, δεν σημαίνει ότι αναλύσαμε την προσέγγιση των ελλήνων αντιπροσώπων που πουλάνε και τα πιο σάπια μεταχειρισμένα, με λίγο πλύσιμο, ως «κορυφαίο, με εγγύηση από εμάς που το ελέγξαμε».

Αναλύσαμε τί είναι συμφέρον για τον τελικό καταναλωτή.

Όποιος ξέρει την αγορά, ξέρει λεπτομερώς τί συμβαίνει πίσω από τις «κουρτίνες».

Σχετικά με το γεγονός ότι κάποιος τελικά θα τα πάρει τα test-drive στο -15%, τί να αναλύσουμε; Προσωπικά γούστα καταναλωτών.

Εδώ υπάρχουν δεκάδες χιλιάδες έλληνες καταναλωτές που πηγαίνουν και εμπιστεύονται των 95% των ελλήνων «μαντράδων» που είναι τεκμηριώμενα απατεώνες. Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, kostasgr78 είπε

Όταν αναλύσαμε παραπάνω ότι το -30% είναι μια καλή τιμή, δεν σημαίνει ότι αναλύσαμε την προσέγγιση των ελλήνων αντιπροσώπων που πουλάνε και τα πιο σάπια μεταχειρισμένα, με λίγο πλύσιμο, ως «κορυφαίο, με εγγύηση από εμάς που το ελέγξαμε».

Αναλύσαμε τί είναι συμφέρον για τον τελικό καταναλωτή.

Όποιος ξέρει την αγορά, ξέρει λεπτομερώς τί συμβαίνει πίσω από τις «κουρτίνες».

Σχετικά με το γεγονός ότι κάποιος τελικά θα τα πάρει τα test-drive στο -15%, τί να αναλύσουμε; Προσωπικά γούστα καταναλωτών.

Εδώ υπάρχουν δεκάδες χιλιάδες έλληνες καταναλωτές που πηγαίνουν και εμπιστεύονται των 95% των ελλήνων «μαντράδων» που είναι τεκμηριώμενα απατεώνες. Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα.

Μα πως θα το πάρει κάποιος 30% κάτω όταν το δίνουν -10-15% και πάλι φεύγει; Ποιος ο λόγος να το ρίξουν τόσο; Επειδή θεωρητικά θα έπρεπε να έχει πέσει τόσο η τιμή; 

Κι εμείς αν ήμασταν στη θέση τους δε νομίζω να το δίναμε με τέτοια έκπτωση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα. Είμαι κ εγώ σε ένα τέτοιο δίλημμα. Έχω βρει ένα αυτοκίνητο σε αντιπροσωπία από Test Drive 20% φθηνότερα από το καινούργιο και με υπόλοιπο εγγυήσεις. Πάντως σε όσα αυτοκίνητα έχω κάνει εγώ Test Drive ήταν ο πωλητής δίπλα και στην πραγματικότητα αυτά που θες να «δοκιμάσεις» στην πραγματικότητα δεν μπορείς λόγω του πωλητή και το πηγαίνεις κυριλέ. 
Πραγματικά δε ξέρω τι να κάνω…

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

περι τεστ drive την ιδια αποψη εχω και εγω

οτι δηλαδη γενικα οι αντιπροσωπειες δεν σε αφηνουν να κανεις ενα σωστο test drive

εγω δηλαδη που ημουν αναμεσα σε 1600 ατμοσφαιρα και 1400 turbo, μια βολτα της μισης ωρας 

στον κηφισσο (με η χωρις πωλητη μεσα) πραγματικα δεν καταλαβαινεις τιποτα..

Απλα στα αμαξια απο test δεν εισαι σιγουρος οτι εχει γινει σωστο στρωσιμο κλπ

γενικα δεν τα γ@μ@νε 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...