Προς το περιεχόμενο

AOC 24G2U Gaming monitor


stelios69

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, Halidin Karahus είπε

Εμενε μου ήρθε το monitor με ενα dead pixel και νομιζω εχει σκονη σε ενα σημείο κατω απο την οθονη , το dead pixel φαινεται σε ενα συγκεκριμένο μπλε χρώμα . Δεν ξερω αν αξίζει να ασχοληθώ με την επιστροφή μιας κ αι δεν με ενοχλεί εδω και 2-3 μερες μου χρησιμοποιώ την οθόνη 

123049296_721973231736473_5092427286238679993_n.jpg

lgyk0vidn8w51.jpg

Παρασκευή ήρθε αντικατασταση οθόνης. Σήμερα την άνοιξα. Τελικά; κι γω τα ίδια σε 3 σημεία + ένα ΝΑ κόκκινο πίξελ. Επίσης αν πας κοντά βλέπεις πολύ έντονα σαν "χιονια" να το πω; σαν βροχή; τον "Ρυθμό ανανέωσης" σε σχέση με τη παλιά. Έχω και τις 2 μπροστά μου.

Αύριο θα πάρω τηλέφωνο να μου πουν τι και πώς.

_____________

@ProdromoTh

Επεξ/σία από 7nisiotis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 ώρες πριν, 7nisiotis είπε

Παρασκευή ήρθε αντικατασταση οθόνης. Σήμερα την άνοιξα. Τελικά; κι γω τα ίδια σε 3 σημεία + ένα ΝΑ κόκκινο πίξελ. Επίσης αν πας κοντά βλέπεις πολύ έντονα σαν "χιονια" να το πω; σαν βροχή; τον "Ρυθμό ανανέωσης" σε σχέση με τη παλιά. Έχω και τις 2 μπροστά μου.

Αύριο θα πάρω τηλέφωνο να μου πουν τι και πώς.

_____________

@ProdromoTh

Εγω δεν ξερω τι να κανω σκέφτομαι να την στείλω πισω αλλα φοβάμαι μην έρθει κατι χειρότερο 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναφορά σε κείμενο

 

 

Καλησπέρα παιδιά και από μένα! Έκανα κι εγώ παραγγελία στις 17/10 και η παραλαβή έγινε στις 30/10. Στην αρχή όλα καλά, κανένα dead/hot pixel υποτίθεται διπλοτσεκαρισμενο. Υπήρχε λίγο bleeding κάτω αριστερά αλλά λέω εντάξει αποδεκτό για IPS. Ενώ την απολάμβανα σε ένα βιντεάκι στο YouTube σε 21:9 αναλογία παρατηρώ κάτω δεξιά μια πράσινη κουκκίδα. Λέω ωχ. Το ψάχνω βλέπω ότι όντως είναι κολλημένα sub-pixel κόκκινο-μπλε. Δοκίμασα να τα ξεκολλήσω με το γνωστό πρόγραμμα για 25 λεπτά τίποτα. Μετά από το σεντονάκι αυτό, το ερώτημα είναι:
1. Να ζητήσω αντικατάσταση με την ίδια οθόνη; Η θα πέσω σε χειρότερη;

2. Να πάρω πίσω τα χρήματα μου και να επιλέξω άλλη εταιρία;

3. Να την κρατήσω με το σκεπτικό να μην πέσω σε χειρότερη;

Επίσης όπως αναφέρει το eShop σε περιπτώσεις που δεν υπάρχει απόθεμα γίνεται αντικατάσταση με ίδιας αξίας προϊόν ή μεγαλύτερης. 
 

Εικόνες: (στο ίδιο σημείο με διαφορετικό φόντο)

https://ibb.co/gDNG8kN
https://ibb.co/hdSyVRM
https://ibb.co/HDhzHHn
https://ibb.co/s6FX1X4
https://ibb.co/w4VnxC7

 

@ProdromoTh

Επειδή και εμένα ήρθε με 2 κολλημένα πιξελ σε προηγούμενη προσφορά θα σου συνιστούσα να την στείλεις πίσω και να πάρεις τα λεφτά σου αν μπορέσεις και δεν σου πουν τα δικά τους και επέλεξε κάποια άλλη και μάλιστα από άλλο κατάστημα θα πρότεινα...και αυτό γιατί μου περνάει μια ιδέα από το μυαλό ότι γνωρίζουν για το θέμα της οθόνης (όχι για όλα τα περιστατικά) και απλά προσπαθούν να την πουλήσουν σε κάποιον που δεν θα την γυρίσει πίσω από το να πουν έχει αυτό το θέμα ή είναι από επιστροφή ή να την επιστρέψουν στον προμηθευτή ή να την πουλήσουν φθηνότερα.Ξανά λέω πιστεύω ότι μπορεί να γίνεται σε κάποιες περιπτώσεις,όχι όλες.Απλά έχουν γίνει πολλές επιστροφές από τέτοιες αναφορές και πιστεύω σε ένα ποσοστό συμβαίνει και αυτό.Αν δεν τις δεχτούν η πλειοψηφία και τις επιστρέφουν τότε μπορεί να αλλάξουν σκεπτική.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πάντως σαν κατασκευή ( κάδρο-κολλησεις γύρω γύρω )είναι πιο γερή η νέα παρτίδα. Απλά πέσαμε σε προβληματική. Όλοι την ίδια φουρνιά πήραμε. Εσείς του eshop παραλάβατε ίδια μέρα σχεδόν με μένα που μου ήρθε από Γερμανία αντικατάσταση ( αγορά eshop.gr - Φλεβάρη 2020 ). Τόσο καιρό επειδή ήταν κ οι καραντινες, ιοί κτλπ δεν ασχολήθηκα, Αύγουστο άνοιξα το τικετ.

IMG_20201102_200225.jpg

IMG_20201102_205312_copy_2448x1224.jpg

Και για του λόγου το αληθές συγκρίνετε πάνω το Serial number + το τικετ μου και πότε παραλάβατε:

Screenshot_20201102-222806.jpg.718fd6ff22ad1224f1076486eda21a41.jpg

Ας λέει 21/10, με Γενική Ταχυδρομική, Πέμπτη ήρθε πρωί, Σάββατο πρωί μου το έφεραν σπίτι.

Επεξ/σία από 7nisiotis
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, 7nisiotis είπε

Πάντως σαν κατασκευή ( κάδρο-κολλησεις γύρω γύρω )είναι πιο γερή η νέα παρτίδα. Απλά πέσαμε σε νέα παρτίδα προβληματική. Όλοι την ίδια φουρνιά πήραμε. Εσείς του eshop παραλάβατε ίδια μέρα σχεδόν με μένα που μου ήρθε από Γερμανία αντικατάσταση ( αγορά eshop.gr - Φλεβάρη 2020 ). Τόσο καιρό επειδή ήταν κ οι καραντινες, ιοί κτλπ δεν ασχολήθηκα, Αύγουστο άνοιξα το τικετ.

IMG_20201102_200225.jpg

IMG_20201102_205312_copy_2448x1224.jpg

εγω εχω ενα dead pixel που φαίνεται σε ενα συγκεκριμένο μπλε χρωμα και δεν με ενοχλεί , επίσης εχει σκόνη πισο απο την οθονη και φαίνεται  σαν μια πολύ μικρή τελίτσα , αξίζει να την επιστρέψω και να περιαμμένο για καινούργια ? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να το κάνει αυτό μια εταιρία και να "χαλάει" το όνομα της στην αγορά! Εγώ προσωπικά από αυτά που έχω ακούσει εδώ μέσα δεν θα την ξαναεμπιστευτώ σαν εταιρία, έχοντας ως παράδειγμα μια TV-Monitor του αδερφού μου μάρκας LG η οποία έχει αλλάξει 3 κατόχους από το 2014 μέχρι σήμερα, έχει πέσει 2 φορές κάτω σε πλακάκι από τα 70 εκατοστά, και ακόμα κρατάει χωρίς κανένα πρόβλημα και φυσικά χωρίς black/hot/stuck pixels αλλά ούτε bleeding!!! Να αναφέρω επίσης ότι είναι μια 22' LED με IPS Panel του 2014!! Δηλαδή αντί να μειώνονται τα προβλήματα των IPS αυξάνονται;; 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ολη η παρτιδα προβληματικια ηταν ρε τι παιζει?! μηδεν quality control....τι να πω τοσο καιρο πλεον δεν εχει βγει καμια καλυτερη οθονη στην αγορα?!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Απλά εγώ από ότι κατάλαβα, και όπως είπε και ο @DRIFT_KING, ότι έρχεται η έξυπνη AOC και πάει παίρνει τις ελαττωματικές από την εταιρία που φτιάχνει τα panels (PANDA), βγάζει και μια πολιτική του κ**** για τα καμένα pixels, και καταφέρνει και πουλάει τις οθόνες της, ουσιαστικά προβληματικές, στην ίδια τιμή με άλλες με μία διαφορά των 10-30€. Παράδειγμα αυτή η LG στο Σκρουτζ https://www.skroutz.gr/s/21011854/LG-27GL63T-B-27-Gaming-Monitor.html#reviews η οποία είναι 27' LED με IPS στα 144hz στα 216€ ΜΑΖΙ με μεταφορικά και είναι LG!!!, και έρχεται η έξυπνη AOC 24' LED με IPS στα 144hz και σου την πουλάει προβληματική στα 187€ πλέον....

δεν ξέρω τι να πω παιδιά...

Επεξ/σία από ProdromoTh
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επισης 5ms αποκριση?! καθολου ιδια...οταν πηρα εγω η αοκ ηταν με τεραστια διαφορα η καλυτερη στην τιμη...δεν εχω ασχοληθει περισσοτερο με το θεμα φυσικα αλλα ηλπιζα πως κατι αλλο θα ειχε βγει εως σημερα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα τους στείλω τη νέα πίσω με το κόκκινο πιξελ και τα 3-4 dusty pixels τι διάολο είναι. Κρατάω τη παλιά τη δικιά μου με τα 2-3 μαζεμένα dead pixels που είναι προς τα δεξιά παρά το κόκκινο "λαμπάκι" μες τη μέση. Θα ενημερώσω αύριο αφότου μιλήσω μαζί τους. Επίσης νομίζω ότι η παλιά έχει πιο ζωντανά χρώματα ;!

Αυτό το λέγαν αρκετά άτομα στο ρεντιτ. Όταν πρωτοκυκλοφόρησε η οθόνη οι πρώτες παρτίδες ήταν σχεδόν τέλειες. Από μια συγκεκριμένη κι έπειτα εμφανίζεται σε μεγαλύτερη συχνότητα αυτό το φαινόμενο με τα κοκκινωπά πιξελς κ.ο.κ. Α, κάτι τελευταίο, backlight bleed δεν είχε πάντως.

Ξενέρωσα άσχημα ρε μάγκες. Τηλεόραση 4Κ πήρα για τον πατέρα μου, θέματα στις γωνιές με το πανελ, αντικατάσταση της main pc οθόνης μου, θέματα πάλι. Η Κατάρα της Οθόνης έπεσε αυτές τις μέρες! 

Επεξ/σία από 7nisiotis
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω εχω ενα pixel που ειναι μαύρο σε μπλε χρωματα και ελαφρός κόκκινο σε αλλα, δεν με ενοχλεί αλλα υπάρχει και ενα σημείο στο οποίο εχει σκόνη και φαίνεται σαν μια μικρή τελίτσα αξίζει να ασχοληθώ με επιστροφές ? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάλεσα το ελληνικό τμήμα αλλά επειδή φαίνεται το support ticket διαχειρίζεται από την autronics ( Ευρώπη ) δεν μπορούσε να βρει το id η κοπέλα που μιλήσαμε στην εξυπηρέτηση. Μου είπε ότι μπορεί να χρειαστεί να στείλω και τις 2 οθόνες πίσω κάτι που φυσικά δεν μπορώ καθώς θα μείνω ΧΩΡΊΣ μια οθόνη να δουλεύω. Μου έδωσε τηλέφωνο στη Γερμανία ( +4964776123101 ) να καλέσω αλλά προς το παρόν έστειλα μειλ σε αυτούς με το πρόβλημα της νέας παρτίδας αλλά και το αίτημα μου να επιστραφεί η νέα προβληματική οθόνη. Αν δεν απαντήσουν μου είπε να ξανακαλεσω να το δούμε. Ευγενική, φιλική και πρόθυμη να βοηθήσει η υπάλληλος, θετικό αυτό παραταύτα.

>

Όταν είχα παραλάβει την οθόνη αντικατάστασης υπήρχε ενας κόκκινος φάκελος με απόδειξη για την συγκεκριμένη και pre printed shipping label για αποστολή με UPS. Εδώ Κέρκυρα όμως που δεν υπάρχει κατάστημα της και αναλαμβάνει τα δέματα η Γενική Ταχυδρομική. Πήρα τηλέφωνο στα κεντρικά την UPS ώστε να ενημερώσουν την Γενική ( δεν κάλεσα κατευθείαν την δεύτερη για να είμαι καλυμμένος και σε αυτό το θέμα ) να έρθει να παραλάβει την οθόνη.

Για τη συνέχεια της διαδικασίας θα ενημερώσω. Όταν θα έχουμε τελειώσει απ ολα θα ανοίξω θέμα με ολόκληρη τη διαδικασία μαζεμένη step by step να μην είναι χύμα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σε όλους.

Προσωπικά παρέλαβα 2 οθόνες με την τελευταία προσφορά του e-shop και δεν αντιμετώπισα κανένα θέμα με καμμένα pixels ή κάτι άλλο.

Αποφάσισα μεν -σχετικά άμεσα- να αλλάξω setup, διότι χρειαζόμουν τελικά μεγαλύτερες (χρήση γραφείου), αλλά μπορώ να πω ότι είναι πολύ vfm monitor. Σε αυτά τα χρήματα απλά δεν βρίσκεις εύκολα ανάλογο πακέτο.

Μου έκαναν ιδιαίτερα θετική εντύπωση η χρωματική απόδοση, η ποιότητα κατασκευής και το γενικότερο feeling που σου αφήνει. Έχω δουλέψει με αρκετά ακριβότερο hardware και μπορώ να κρίνω.

Αξίζει να αναφέρω ότι τις χειρότερες εντυπώσεις αποκόμισα από τις EIZO. Απαράδεκτη ποιότητα κατασκευής και καμμένα pixels από monitor των 1.000€+. Υποτίθεται ότι είναι made in Japan και με άρτιο quality control. Καμμία σχέση στην πραγματικότητα...

Απλά ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την εμπειρία μου, καθώς νομίζω ότι αδικούμε λίγο το προϊόν. Ίσως βέβαια δυστυχώς και να έτυχε ελλατωματική παρτίδα σε ορισμένους. Είναι και θέμα τύχης καμμιά φορά.

 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...