Προς το περιεχόμενο

Nvidia RTX3000 Series (Ampere)


holy grail
Μήνυμα προστέθηκε από insomnia.gr,

Συνέχεια εδώ

 

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 λεπτά πριν, Herald είπε

Δυστηχώς πάντως σε αντίθεση με το RDR2, το game στα 30 fps δεν παλεύεται με τίποτα. RDR2 δεν είχα κανένα απολύτως θέμα, δεν το καταλάβαινα το 30αρι. Στο cp χτυπάει πάρα πολύ άσχημα, και ακόμα και τα 60 δείχνουν laggy. 

Εντάξει δεν μπορεί να υπάρξει σύγκριση μεταξύ των 2 το framerate όσον αφορά gameplay pacing. 

Το RDR2 ειναι 10 ταχύτητες κάτω αν με εννοείς, άλλο στυλ άλλο περιβάλλον. Το μάτι εστιάζει σε αλλες αποστάσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θέλουμε 2-3 γενιές μετά GPU για να πάμε στο lock 60 με όλα ανοιχτά, δεν ξέρω βέβαια αν οι επόμενες είναι MCM design όπως λένε με chiplets οπότε και θα δούμε μεγάλο άλμα στις επιδόσεις αλλά ακόμα και 100% να πάρεις από μια 4090 πχ πάλι σε native 4K θα τρώει ξύλο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
57 λεπτά πριν, morehp είπε

Εντάξει δεν μπορεί να υπάρξει σύγκριση μεταξύ των 2 το framerate όσον αφορά gameplay pacing. 

Το RDR2 ειναι 10 ταχύτητες κάτω αν με εννοείς, άλλο στυλ άλλο περιβάλλον. Το μάτι εστιάζει σε αλλες αποστάσεις.

Aυτο ακριβως.. Οποιαδηποτε συγκριση με ενα slow paced με ανοιχτο environment ειναι αστοχη..

Το ματι σε κλειστους χωρους και ειδικα με το verticality, το μεγεθος, το complexity  και γενικα την γεωμετρια του παιχνιδιου δεν ξεγελιεται ευκολα υπολογιζει πιο σωστα και του φαινονται οι οποιες αποκλισεις στο framerate πιο ευκολα..Να τονισω ομως εδω οτι παρα το χαμηλο αναλογικα framerate, εχω τουλαχιστον εγω προσωπικα πολυ καλα frametimes και lows αναλογικα με το ποσο βαρυ ειναι το παιχνιδι.. 

Το μονο σιγουρο ειναι οτι ειναι cpu intensive το παιχνιδι απιστευτα..

Απο οπου και να το πιασεις το CB2077 θυμιζει next gen ξεζουμιζει οτι του δωσεις, οποτε λιγο προσοχη στις απαιτησεις μας..

Επεξ/σία από d4ydr33m3r
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, narta είπε

καλα τους εκανε;) το να κλινει το ματι στο ray tracing και dlss επιδει η amd δεν εχει στο απεναντι στρατοπεδο εεε δεν εχει λογικη, μου αρεσει που ο steve επιστρατευσε στα γρηγορα τα τσιρακια του για να αρχισουν το κλαμα το βαρυ και η κακια nvidia και ολα τα γνωστα😁

2 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε

Μέχρι τώρα στις περισσότερες περιπτώσεις είχαμε console parity και τα 2-3Κ του PC ήταν κοροϊδία(Εκτός του frame-rate) σε σχέση με αυτά που έδινε η κονσόλα των 400 ευρώ. Τώρα που το CP 2077 είναι χάλι μαύρο στα κονσόλια και στο PC είναι next-gen experience, άλλαξε το σκηνικό, τουλάχιστον γι' αυτό το ένα παιχνίδι που όμως δεν είναι CoD των 5 ωρών αλλά RPG των 100 ωρών.

Ευτυχώς δεν έπεσε downgrade, όπως έκαναν με τo W3 επειδή τα κονσόλια δεν τραβούσαν, αν γινόταν και τώρα αυτό απλά θα παίζαμε ένα πολύ downgraded παιχνίδι και θα έπεφτε το κράξιμο της αρκούδας.

In other words, CDPR FTW.

Επειδή έκαναν τα reviews των 6800/6900 και έλεγαν ''Δεν μας νοιάζει το RT" έφαγαν φόλα απ' τον πέτσινο. Και καλά στα μέχρι τώρα να έλεγε κάποιος έτσι, μετά το CP 2077 αν πει κάποιος ''Δεν με νοιάζει το RT'' απλά θα του ταιριάζει η φράση ''Όσα δεν φτάνει η αλεπού''.

ελπιζω να μην συγκρινεις με τις εκδοσεις του ps4/xbox one χ ετσι?

τωρα εχουμε τα ps5/xsx ;) οπου και εκει ειμαι σιγουρος θα ενεργοποιησουν καποια ray tracing effect και η διαφορα θα εξαλειφθει

Επεξ/σία από nikos5800
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

57 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Θέλουμε 2-3 γενιές μετά GPU για να πάμε στο lock 60 με όλα ανοιχτά, δεν ξέρω βέβαια αν οι επόμενες είναι MCM design όπως λένε με chiplets οπότε και θα δούμε μεγάλο άλμα στις επιδόσεις αλλά ακόμα και 100% να πάρεις από μια 4090 πχ πάλι σε native 4K θα τρώει ξύλο. 

3090 SLI; ένα bridge και μια FE ακόμα θέλω για να δοκιμάσω 😅

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, nikos5800 είπε

τωρα εχουμε τα ps5/xsx ;) οπου και εκει ειμαι σιγουρος θα ενεργοποιησουν καποια ray tracing effect και η διαφορα θα εξαλειφθει

Ναι περίμενε, θα σου βάλουν RT shadows μόνο με dynamic res και 30FPS και θα πεις και ευχαριστώ.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οτι και να βαλουν και οσο optimization και να πεσει, τοσα rt fx μαζεμενα και ειδικα το psycho preset που ειναι raytraced global illumination ουτε στις πιο ζωντανες ονειρωξεις τους δεν θα το δουν.. 

Eχουν ομως και αυτες την χρησιμοτητα τους να δουμε και καμια παιχνιδαρα απο τις exclusive τους..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, 7nisiotis είπε

 

 

Τέσταρε χωρίς RTX αυτό το γκέιμ ; Και μετά απορεί γιατί του έκοψε τις FE ο πέτσινος 🤣

Μόλις τώρα, d4ydr33m3r είπε

Οτι και να βαλουν και οσο optimization και να πεσει, τοσα rt fx μαζεμενα και ειδικα το psycho preset που ειναι raytraced global illumination ουτε στις πιο ζωντανες ονειρωξεις τους δεν θα το δουν.. 

Eχουν ομως και αυτες την χρησιμοτητα τους να δουμε και καμια παιχνιδαρα απο τις exclusive τους..

Εγώ βλέπω ότι το παιχνίδι είναι βαρύ ακόμα και χωρίς RT οπότε ίσως να μην βάλουν και καθόλου ή αν βάλουν θα πέσουν στα 1080P με 30FPS. Η CDPR έκανε το καθήκον της αυτή τη φορά και το PC είναι η definitive edition να το παίξεις.

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Τέσταρε χωρίς RTX αυτό το γκέιμ ; Και μετά απορεί γιατί του έκοψε τις FE ο πέτσινος 🤣

Εγώ βλέπω ότι το παιχνίδι είναι βαρύ ακόμα και χωρίς RT οπότε ίσως να μην βάλουν και καθόλου ή αν βάλουν θα πέσουν στα 1080P με 30FPS. Η CDPR έκανε το καθήκον της αυτή τη φορά και το PC είναι η definitive edition να το παίξεις.

Γράψτε του στα σχόλια να το τρέξει. Σε ημινεκρη κατάσταση από τη κούραση και νωρίς που έβγαλε ότι έβγαλε ο άνθρωπος. Καλύτερα που βγήκε πρώτα RAW. Εξάλλου είναι να βγει κι.αλλο patch σύντομα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Εγώ βλέπω ότι το παιχνίδι είναι βαρύ ακόμα και χωρίς RT οπότε ίσως να μην βάλουν και καθόλου ή αν βάλουν θα πέσουν στα 1080P με 30FPS. Η CDPR έκανε το καθήκον της αυτή τη φορά και το PC είναι η definitive edition να το παίξεις.

Εννοειται οτι ειναι βαρυ και εννοειται οτι ετσι επρεπε να ειναι γενικα με τα multiplatform.. Σε ενα ιδανικο κοσμο.. 

This is the way.. Ωπα απο αλλου ειναι αυτο..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, d4ydr33m3r είπε

Εννοειται οτι ειναι βαρυ και εννοειται οτι ετσι επρεπε να ειναι γενικα με τα multiplatform.. Σε ενα ιδανικο κοσμο.. 

This is the way.. Ωπα απο αλλου ειναι αυτο..

Πάντως αυτό το LoD ρε γαμώτο θα το φάμε στη μάπα και σ' αυτή τη γενιά..Μόνο η UE 5 έχει τεχνική(Nanite) να το εξαλείφει εντελώς αλλά θα το δούμε σε game άραγε ; Ακόμα και στα exclusives του PS5(GT7/R&C) το βλέπεις έντονα(pop-ups).

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Πάντως αυτό το LoD ρε γαμώτο θα το φάμε στη μάπα και σ' αυτή τη γενιά..Μόνο η UE 5 έχει τεχνική(Nanite) να το εξαλείφει εντελώς αλλά θα το δούμε σε game άραγε ; Ακόμα και στα exclusives του PS5(GT7/R&C) το βλέπεις έντονα(pop-ups).

οταν διαβάζεις reviewers να λένε "το rdr2 έχει κακες επιδόσεις επειδή φορτώνει assets που δεν βλέπεις", τότε θα φάμε pop in στην μάπα. 

Ελπίζω να αλλάζει λίγο από ini όπως στο witcher 3. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Sakiz105 είπε

οταν διαβάζεις reviewers να λένε "το rdr2 έχει κακες επιδόσεις επειδή φορτώνει assets που δεν βλέπεις", τότε θα φάμε pop in στην μάπα. 

Ελπίζω να αλλάζει λίγο από ini όπως στο witcher 3. 

Μέχρι τώρα μπορούσε να εξαφανιστεί το φαινόμενο με την χρήση του tessellated LoD, τελικά δεν την χρησιμοποίησαν πουθενά και παρέμεινε στα χαρτιά μόνο. Ας ελπίσουμε το nanite της UE 5 να εξαφανίσει το φαινόμενο γιατί είναι καρκίνος πια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Μέχρι τώρα μπορούσε να εξαφανιστεί το φαινόμενο με την χρήση του tessellated LoD, τελικά δεν την χρησιμοποίησαν πουθενά και παρέμεινε στα χαρτιά μόνο. Ας ελπίσουμε το nanite της UE 5 να εξαφανίσει το φαινόμενο γιατί είναι καρκίνος πια.

όσο meme και να είναι, περιμένω να δω τι θα κάνει το starfield σε αυτόν τον τομέα. Η creation, aka gamebryo, είχε την καλύτερη επίδοση με το καλύτερο customization για το lod

hardware level η driver level πρόβλημα για amd?  

απότι είδα έχει πρόβλημα με τα μεγάλα textures. Ίσως η infinity cache να μην είναι και τόσο καλή

image.png

@Devastor

 

Επεξ/σία από Sakiz105
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...