Προς το περιεχόμενο

a-mobiles.gr


Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

Για να παραμείνει το νήμα ανοιχτό:

1. Γράφετε κόσμια, χωρίς χαρακτηρισμούς για κανέναν. Προκύπτουν ευθύνες και για εσάς που τα γράφετε, και για το χώρο που τα αφήνει αναρτημένα.

2. Σε καμία απολύτως περίπτωση μην προτρέπετε (ούτε για "αστείο") σε παράνομες ενέργειες.

3. Μη δημοσιεύετε προσωπικά δεδομένα. 

4. Yπενθυμίζουμε ότι μπορείτε να προχωρήσετε αρχικά σε καταγγελία στη Γραμμή Καταναλωτή στο 1520 εφόσον υπάρχει πρόβλημα με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. 

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, pasxaliskar είπε

οποτε η ζυγαρια γερνει προς την αστοχια του καταστηματος να διαχειριστει τον ογκο των παραγγελιων και οχι προς την απατη..

εγώ προσωπικά δεν θα το απέκλεια

άλλωστε για αυτό είπαμε εξ αρχής

1. αμφισβήτηση συναλλαγής (αφορά περιπτώσεις που έχει πληρωθεί με πιστωτική/χρεωστική κάρτα) με την τράπεζα σας

(αν έχει πληρωθεί με τραπεζική κατάθεση τότε θα πρέπει να γίνει προσφυγή με ένδικα μέσα για να πάρετε τα χρήματα σας.)

2. καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή - γενική γραμματεία καταναλωτή

3. καταγγελία στην δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος (ΕΛ.ΑΣ) και μήνυση

 

  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, ikorolis είπε

 

κακώς κατά την γνώμη μου ακύρωσες την μήνυση και την ποινική δίωξη ώστε να τιμωρηθεί ο υπεύθυνος

 

Έστω ότι η πρόθεση του ιδιοκτήτη δεν ήταν να εξαπατήσει.
Έστω ότι απλά όντως δεν μπορούσαν να διαχειριστούν τον όγκο των παραγγελιών και το μόνο τους λάθος ήταν που δεν σήκωναν τηλέφωνα να ενημερώσουν.

Σε αυτήν την περίπτωση τώρα γυρνάει τα λεφτά στον κόσμο ή εκτελεί παραγγελίες.

Ο άνθρωπος που παρέθεσες έχει πάρει τα λεφτά του πίσω. Να αφήσει ενεργή τη μήνυση και την ποινικη δίωξη γιατί? Επειδή δεν ενημερώθηκε σωστά κατά την διάρκεια της παραγγελίας του και εν τέλη πήρε τα λεφτά του πίσω?

 

Επεξ/σία από petran91
  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, petran91 είπε

Έστω ότι η πρόθεση του ιδιοκτήτη δεν ήταν να εξαπατήσει.
Έστω ότι απλά όντως δεν μπορούσαν να διαχειριστούν τον όγκο των παραγγελιών και το μόνο τους λάθος ήταν που δεν σήκωναν τηλέφωνα να ενημερώσουν.

Σε αυτήν την περίπτωση τώρα γυρνάει τα λεφτά στον κόσμο ή εκτελεί παραγγελίες.

Ο άνθρωπος που παρέθεσες έχει πάρει τα λεφτά του πίσω. Να αφήσει ενεργή τη μήνυση και την ποινικη δίωξη γιατί? Επειδή δεν ενημερώθηκε σωστά κατά την διάρκεια της παραγγελίας του και εν τέλη πήρε τα λεφτά του πίσω?

 

ναι εγώ

δεν θα ανακαλούσα την μήνυση (ποινική δίωξη) και ας ο ιδιοκτήτης μου έβαζε τα χρήματα (κατόπιν εορτής)

δεν θα ανακαλούσα τις καταγγελίες στις αρμόδιες αρχές

γιατί έτσι δίνουμε "άλλοθι" στον εκάστοτε ιδιοκτήτη να συνεχίσει να τα παίρνει από τους περισσότερους "αφελείς/άσχετους" και απλά να αποζημιώνει τους γνώστες/έμπειρους.

να ξέρεις το έχω κάνει αυτό στο παρελθόν με μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων και αντιπροσωπίες

Δημοσ.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ:

Αγαπητοί πελάτες,

Σε συνέχεια της ανακοίνωσης μας της 17/12/2019 σας ενημερώνουμε ότι η ροή αποστολής των παραγγελιών συνεχίζεται με ταχείς ρυθμούς και ήδη έχουν αποσταλεί μέσω της συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορών εκατοντάδες παραγγελίες. Ομοίως πελάτες παρέλαβαν οι ίδιοι από το κατάστημα μας το προϊον της παραγγελίας τους. Το προσωπικό της εταιρείας μας καταβάλει υπεράνθρωπες προσπάθειες με σκοπό να διεκπεραιωθούν το ταχύτερο δυνατόν όλες οι παραγγελίες, που εκκρεμούσαν δίχως υπαιτιότητα της εταιρίας μας συνεπεία της καθυστέρησης παράδοσης από τον προμηθευτή μας. Σας ευχαριστούμε θερμά για την κατανόηση και παραμένουμε στη διάθεσλη σας για κάθε διευκρίνηση. 

  • Thanks 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, A-mobilesGR είπε

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ:

Αγαπητοί πελάτες,

Σε συνέχεια της ανακοίνωσης μας της 17/12/2019 σας ενημερώνουμε ότι η ροή αποστολής των παραγγελιών συνεχίζεται με ταχείς ρυθμούς και ήδη έχουν αποσταλεί μέσω της συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορών εκατοντάδες παραγγελίες. Ομοίως πελάτες παρέλαβαν οι ίδιοι από το κατάστημα μας το προϊον της παραγγελίας τους. Το προσωπικό της εταιρείας μας καταβάλει υπεράνθρωπες προσπάθειες με σκοπό να διεκπεραιωθούν το ταχύτερο δυνατόν όλες οι παραγγελίες, που εκκρεμούσαν δίχως υπαιτιότητα της εταιρίας μας συνεπεία της καθυστέρησης παράδοσης από τον προμηθευτή μας. Σας ευχαριστούμε θερμά για την κατανόηση και παραμένουμε στη διάθεσλη σας για κάθε διευκρίνηση. 

Παρακαλούμε ενημερώστε μας ατομικά στα email μας για την εξέλιξη της παραγγελίας μας

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, A-mobilesGR είπε

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ:

Αγαπητοί πελάτες,

Σε συνέχεια της ανακοίνωσης μας της 17/12/2019 σας ενημερώνουμε ότι η ροή αποστολής των παραγγελιών συνεχίζεται με ταχείς ρυθμούς και ήδη έχουν αποσταλεί μέσω της συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορών εκατοντάδες παραγγελίες. Ομοίως πελάτες παρέλαβαν οι ίδιοι από το κατάστημα μας το προϊον της παραγγελίας τους. Το προσωπικό της εταιρείας μας καταβάλει υπεράνθρωπες προσπάθειες με σκοπό να διεκπεραιωθούν το ταχύτερο δυνατόν όλες οι παραγγελίες, που εκκρεμούσαν δίχως υπαιτιότητα της εταιρίας μας συνεπεία της καθυστέρησης παράδοσης από τον προμηθευτή μας. Σας ευχαριστούμε θερμά για την κατανόηση και παραμένουμε στη διάθεσλη σας για κάθε διευκρίνηση. 

καλησπέρα, αλήθεια πού ακριβώς παραμένετε  στην διάθεσή μας, έτσι ώστε να μας ενημερώσετε!?!?!

Εδώ δεν απαντάτε στα τηλέφωνα, στα emails σε τίποτα.. ούτε καν στο site σας, δεν ενημερώνετε την εξέλιξη της παραγγελίας..

  • Like 2
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, A-mobilesGR είπε

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ:

Αγαπητοί πελάτες,

Σε συνέχεια της ανακοίνωσης μας της 17/12/2019 σας ενημερώνουμε ότι η ροή αποστολής των παραγγελιών συνεχίζεται με ταχείς ρυθμούς και ήδη έχουν αποσταλεί μέσω της συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορών εκατοντάδες παραγγελίες. Ομοίως πελάτες παρέλαβαν οι ίδιοι από το κατάστημα μας το προϊον της παραγγελίας τους. Το προσωπικό της εταιρείας μας καταβάλει υπεράνθρωπες προσπάθειες με σκοπό να διεκπεραιωθούν το ταχύτερο δυνατόν όλες οι παραγγελίες, που εκκρεμούσαν δίχως υπαιτιότητα της εταιρίας μας συνεπεία της καθυστέρησης παράδοσης από τον προμηθευτή μας. Σας ευχαριστούμε θερμά για την κατανόηση και παραμένουμε στη διάθεσλη σας για κάθε διευκρίνηση. 

Ευχαριστούμε για την ενημέρωση αλλά πείτε μας τον αριθμό της πιο πρόσφατης εκτελεσμένης παραγγελίας και πόσες παραγγελίες εκτελούνται καθημερινά

Δημοσ.

ρε παιδια θα αρχισετε τωρα ενας ενας να κανετε ερωτησεις σε ενα προφιλ που φτιαχτηκε πριν λιγο και δεν ξερουμε καν ποιος ειναι απο πισω? Τρεφετε δηλαδη ακομα ελπιδες οτι θα παρετε αυτα που παραγγειλατε? το πραγμα βρωμισε καντε τις απαραιτητες ενεργειες που χρειαζονται που πολυ σωστα εχουν περιγραψει καποια παιδια εδω μεσα για να παρετε τα χρηματα σας πισω.

  • Like 2
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, A-mobilesGR είπε

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ:

Αγαπητοί πελάτες,

Σε συνέχεια της ανακοίνωσης μας της 17/12/2019 σας ενημερώνουμε ότι η ροή αποστολής των παραγγελιών συνεχίζεται με ταχείς ρυθμούς και ήδη έχουν αποσταλεί μέσω της συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορών εκατοντάδες παραγγελίες. Ομοίως πελάτες παρέλαβαν οι ίδιοι από το κατάστημα μας το προϊον της παραγγελίας τους. Το προσωπικό της εταιρείας μας καταβάλει υπεράνθρωπες προσπάθειες με σκοπό να διεκπεραιωθούν το ταχύτερο δυνατόν όλες οι παραγγελίες, που εκκρεμούσαν δίχως υπαιτιότητα της εταιρίας μας συνεπεία της καθυστέρησης παράδοσης από τον προμηθευτή μας. Σας ευχαριστούμε θερμά για την κατανόηση και παραμένουμε στη διάθεσλη σας για κάθε διευκρίνηση. 

Τοςα άτομα στο φόρουμ , τόσα άτομα στο φβ δεν έχει παραλάβει κανένας κανενα δέμα, για να παραλάβουν και προϊόν από το κατάστημα δεν το συζητάω καν. Δεν έχει παραλάβει κανεις και τίποτα. Δεν απαντάτε σε τηλέφωνα,μειλ και η μόνη εικόνα που έχουμε (ειδικά όσοι είμαστε από μακρυά) έχουμε το ότι είναι ένα κλειστο μαγαζί χωρίς να μπορείς να δεις τίποτα και μια κοπέλα που προσπαθεί να εξυπηρέτηση μέσα στο άγχος και να κλαίει και τέτοια περίεργα (το συμπέρασμα από ότι έχω διαβασει). Πραγματικά όπως όλοι μας ελπίζω αυτό να τελειώσει, να είναι όντως έτσι τα πράγματα, να μην μπορούσατε να ανταπεξέλθετε και και και και, και να τελειώσει γρηγορα ειδικά με επιστροφή χρημάτων όχι μόνο για μένα αλλα για όλους.αν έχεις τόση δουλεια να μην αφηνεις μια κοπέλα να τραβάει ότι τραβάει, πρόσληψη προσωπικού λεγετε και θα λύνονταν ολα. Συγνώμη αν δεν «σέβομαι τους όρους» προς τους διαχειριστές αλλά νομίζω ότι μας τρολλάρουν και μας κοροϊδεύουν.

  • Like 1
Δημοσ.

To ότι έφτιαξαν λογαριασμό στο Insomnia, με ξεπερνάει. Αν είναι όντως αλήθεια και δεν είναι κάποιος που τρολλάρει, είναι μεγάλη τους τιμή

@A-mobilesGR έχω προσπαθήσει να πάρω τηλέφωνο πάνω από 50 φορές και είτε μιλάει, είτε δε το σηκώνει ποτέ κανείς. Έχω πλήρη επίγνωση της κατάστασης μιας και είμαι παθών και ξέρω το πόσο δύσκολα περνάτε και εσείς αλλά και εμείς. Μπορεί κάποιος να μου απαντήσει στο mail που έστειλα στην εταιρία σας σχετικά με τη παραγγελία: 6043?

Ευχαριστώ.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, A-mobilesGR είπε

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ:

Αγαπητοί πελάτες,

Σε συνέχεια της ανακοίνωσης μας της 17/12/2019 σας ενημερώνουμε ότι η ροή αποστολής των παραγγελιών συνεχίζεται με ταχείς ρυθμούς και ήδη έχουν αποσταλεί μέσω της συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορών εκατοντάδες παραγγελίες. Ομοίως πελάτες παρέλαβαν οι ίδιοι από το κατάστημα μας το προϊον της παραγγελίας τους. Το προσωπικό της εταιρείας μας καταβάλει υπεράνθρωπες προσπάθειες με σκοπό να διεκπεραιωθούν το ταχύτερο δυνατόν όλες οι παραγγελίες, που εκκρεμούσαν δίχως υπαιτιότητα της εταιρίας μας συνεπεία της καθυστέρησης παράδοσης από τον προμηθευτή μας. Σας ευχαριστούμε θερμά για την κατανόηση και παραμένουμε στη διάθεσλη σας για κάθε διευκρίνηση. 

Ας επικοινωνήσει μαζί μας κάποιος υπεύθυνος έστω μέσω email η συμπεριφορά σας είναι εντελώς αντι-επαγγελματική. Ας υπάρξει κάποια ενημέρωση αλλιώς η μηνύσεις και οι καταγγελίες θα αυξηθούν. Αρ. Παραγγελίας 6156

Επεξ/σία από Amath
  • Like 1
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, A-mobilesGR είπε

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ:

Αγαπητοί πελάτες,

Σε συνέχεια της ανακοίνωσης μας της 17/12/2019 σας ενημερώνουμε ότι η ροή αποστολής των παραγγελιών συνεχίζεται με ταχείς ρυθμούς και ήδη έχουν αποσταλεί μέσω της συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορών εκατοντάδες παραγγελίες. Ομοίως πελάτες παρέλαβαν οι ίδιοι από το κατάστημα μας το προϊον της παραγγελίας τους. Το προσωπικό της εταιρείας μας καταβάλει υπεράνθρωπες προσπάθειες με σκοπό να διεκπεραιωθούν το ταχύτερο δυνατόν όλες οι παραγγελίες, που εκκρεμούσαν δίχως υπαιτιότητα της εταιρίας μας συνεπεία της καθυστέρησης παράδοσης από τον προμηθευτή μας. Σας ευχαριστούμε θερμά για την κατανόηση και παραμένουμε στη διάθεσλη σας για κάθε διευκρίνηση. 

Ευτυχώς που δεν είμαι πελάτης σας (και μέχρι τώρα με έχει αξιώσει η κρίση μου να αποφεύγω τις κακοτοπιές στις μηχανές αναζήτησης skroutz.gr , bestprice.gr και όταν βλέπω κάτι ύποπτο να το αναφέρω σε αυτές ώστε να κάνουν σχετικούς ελέγχους και να το αφαιρέσουν από τα συνεργαζόμενα καταστήματα τους.)

γιατί αν ήμουν πελάτης σας όπως αρκετοί εδώ πέρα αλλά και στο FACEBOOK και σας είχα παραγγείλει προιόν από 11/2019 και τώρα έχουμε 12/2019

δεν θα δεχόμουν επιστροφή χρημάτων από εσάς

δεν θα δεχόμουν συγνώμη για το δικό σας λάθος ή του προμηθευτή σας

θα έκανα αμφισβήτηση συναλλαγής με την τράπεζα μου

φυσικά δεν θα δεχόμουν καμία αποστολή/παραλαβή προιόντος από εσάς

θα έκανα καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή - γενική γραμματεία καταναλωτή

θα έκανα καταγγελία στην δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος (ΕΛ.ΑΣ) και μήνυση

θα έκανα έγκληση και ασφαλιστικά μέτρα εναντίων σας με τον δικηγόρο μου.

 

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, A-mobilesGR είπε

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ:

Αγαπητοί πελάτες,

Σε συνέχεια της ανακοίνωσης μας της 17/12/2019 σας ενημερώνουμε ότι η ροή αποστολής των παραγγελιών συνεχίζεται με ταχείς ρυθμούς και ήδη έχουν αποσταλεί μέσω της συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορών εκατοντάδες παραγγελίες. Ομοίως πελάτες παρέλαβαν οι ίδιοι από το κατάστημα μας το προϊον της παραγγελίας τους. Το προσωπικό της εταιρείας μας καταβάλει υπεράνθρωπες προσπάθειες με σκοπό να διεκπεραιωθούν το ταχύτερο δυνατόν όλες οι παραγγελίες, που εκκρεμούσαν δίχως υπαιτιότητα της εταιρίας μας συνεπεία της καθυστέρησης παράδοσης από τον προμηθευτή μας. Σας ευχαριστούμε θερμά για την κατανόηση και παραμένουμε στη διάθεσλη σας για κάθε διευκρίνηση. 

Και οι επιστροφές χρημάτων σε όσους έκαναν ακύρωση παραγγελίας;

Δημοσ.

Αγαπητοί Πελάτες ,

Με το παρόν μήνυμα μας, επικοινωνούμε μαζί σας με σκοπό να απολογηθούμε για την καθυστέρηση στην διεκπεραίωση των παραγγελιών σας, η οποία σας γνωστοποιούμε ότι δεν οφείλεται σε υπαιτιότητα της εταιρείας μας αλλά σε καθυστέρηση παράδοσης από τον προμηθευτή μας. Επιπροσθέτως σας ζητάμε συγνώμη για την δυσκολία στην επικοινωνία με το τηλεφωνικό μας κέντρο η οποία οφείλεται στον αυξημένο όγκο κλήσεων που δέχεται το τηλεφωνικό μας κέντρο σε συνδυασμό με το γεγονός ότι η εταιρία μας εργάζεται με μειωμένο προσωπικό λόγω προβλήματος υγείας εγκυμονούσας υπαλλήλου του τηλεφωνικού μας κέντρου. Ως εκ τούτου η μια τηλεφωνήτρια αδυνατεί να εξυπηρετήσει τις πολλές κλήσεις που δέχεται καθημερινά το κέντρο μας. Σας ενημερώνουμε ότι το ζήτημα της καθυστέρησης παραλαβής έχει επιλυθεί και ήδη από την 16.12.2019 έχει ξεκινήσει η εκτέλεση και αποστολή των παραγγελιών μέσω της συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορών. Οι παραγγελίες εκτελούνται και αποστέλλονται αμέσως μόλις παραλαμβάνονται τα προιόντα εκάστης μιας παραγγελίας. Κατά την αποστολή ενημερώνεστε με μήνυμα SMS στον αριθμό που έχει δηλωθεί κατά την παραγγελία. Σας ζητούμε συγνώμη για την αναστάτωση και σας ευχαριστούμε που επιλέξατε την a-mobiles για τις αγορές σας. Με τις ειλικρινείς ευχαριστίες μας για την κατανόηση. 

A-mobiles.gr

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, A-mobilesGR είπε

Σας ζητούμε συγνώμη για την αναστάτωση και σας ευχαριστούμε που επιλέξατε την a-mobiles για τις αγορές σας.

Oριστε με μια συγνωμη και τις ευχαριστιες εληξε το πραγμα😂🤣

 

 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...