Προς το περιεχόμενο

a-mobiles.gr


Valdazzar
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

Για να παραμείνει το νήμα ανοιχτό:

1. Γράφετε κόσμια, χωρίς χαρακτηρισμούς για κανέναν. Προκύπτουν ευθύνες και για εσάς που τα γράφετε, και για το χώρο που τα αφήνει αναρτημένα.

2. Σε καμία απολύτως περίπτωση μην προτρέπετε (ούτε για "αστείο") σε παράνομες ενέργειες.

3. Μη δημοσιεύετε προσωπικά δεδομένα. 

4. Yπενθυμίζουμε ότι μπορείτε να προχωρήσετε αρχικά σε καταγγελία στη Γραμμή Καταναλωτή στο 1520 εφόσον υπάρχει πρόβλημα με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. 

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν και το θέμα το είδα τώρα και δεν το έχω διαβάσει ολόκληρο , πριν λίγες μέρες πήγε ένας γνωστός μου στην διεύθυνση εκείνη , το μαγαζί είχε κάμερες κ κουρτίνες ,δεν φαινόταν κάτι ..ρώτησε εκεί σε ένα πρακτορείο ΟΠΑΠ κ του είπαν είχαν δει την προηγούμενη μέρα 2 αλλοδαπούς να μπαίνουν  με σακίδια  μέσα..(edit: έτσι μου είπε , έτσι λέω δεν ξέρω ακριβώς τι ισχύει γτ βλέπω διάφορα.. ελπίζω να βγει άκρη κ να πάρετε τα χρήματα σας πίσω όσοι τα χάσατε)

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

  • Super Moderators

Αρκετά! Στο επόμενο περιστατικό κλειδώνει για πάντα όπως και οποιαδήποτε άλλη προσπάθεια για να ανοίξει νέο. 

Αν δεν είστε ικανοί να συζητήσετε πολιτισμένα, να ενημερώνετε μόνο από τις αρμόδιες αρχές.

  • Like 8
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σας 

Έπεσα και εγώ θύμα απάτης από το συγκεκριμένο site επικοινώνησε με τον Σκρουτζ και μου είπε ότι μετά από Παράπονα που έχει δεχτεί από πελάτες στις 22 Νοεμβρίου διέκοψε τη συνεργασία με το συγκεκριμένο site

 

Σήμερα πήγα στην ασφάλεια και έκανα μήνυση την εταιρεία μίλησα και με την τράπεζα αλλά επειδή η πληρωμή έχει γίνει μέσω εταιρείας με έμβασμα μου είπαν ότι δεν μπορεί να γίνει αμφισβήτηση συναλλαγής

 

Θα προσπαθήσω να σας επισυνάψω το καταστατικό λειτουργίας της επιχείρησης το οποίο βρήκα στο γεμη και αναγράφονται όλα τα προσωπικά στοιχεία του εταίρου και ιδρυτή της εταιρίαςfile:///C:/Users/user/Downloads/signedAnnouncement.pdf

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να ξέρεις ότι αμφισβήτηση μπορείς να κάνεις. Εγώ έκανα αμφισβήτηση με έμβασμα στην Εθνικη και μάλιστα ήταν και πολύ ευγενικοί. Παρόλα αυτά δε θα πάρουμε τίποτα αν δε γίνει μαζική καταγγελία με δικηγόρο.

Επίσης, προς τους admins, μην κλείσετε το θέμα. Θα χαθούμε και δε θα έχουμε ελπίδες να πάρουμε πίσω τα χρήματα μας.. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα προσπαθήσω παλι να σας επισυνάψω το καταστατικό λειτουργίας της επιχείρησης το οποίο βρήκα στο γεμη και αναγράφονται όλα τα προσωπικά στοιχεία του εταίρου και ιδρυτή της εταιρία file://C:/Users/ikorolis/Downloads/signedAnnouncement.pdf

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, gothakos είπε

εαν κλεισει το θεμα υπαρχει ομαδα στο facebook anti-a-mobiles

Σωστά. Αλλά είναι πολύ λυπηρό να κλείσει το παρόν forum από κάποιους λίγους που δεν μπορούν να καταλάβουν ότι βρίζοντας και ουρλιάζοντας μόνο κακό κάνουν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το πρόβλημα είναι ότι ανεξαρτήτως αποτελέσματος οι καταναλωτικές συνήθειες πολλών εδώ μέσα θα παραμείνουν ολόϊδιες. Θα συνεχίζετε εμμέσως να στηρίζετε τις ίδιες τακτικές και θα συνεχίζετε να αγοράζετε από όπου βρείτε "απλά γιατί είναι φθηνά".

Ο σκρουτζ θα συνεχίσει με προβληματικούς αλγόριθμους, με προβληματικό έλεγχο στα καταστήματα που βάζει, και με -μια ζωή- προβληματικό σύστημα αξιολογήσεων.

Για να μην αναφερθώ σε θέματα εγγύησης, ιδίως στα κινητά της Xiaomi.

Τέλος πάντων. Για μένα μια συμβουλή για αγορά κινητού, είναι να ρωτήσετε το κατάστημα "Κόβετε τιμολόγιο με το άρθρο 39α;" και η απάντησή τους να είναι ένα γεμάτο σιγουριά "Βεβαίως κύριε/κυρία, κανονικά." Κι ας κοστίσει και κάποια λίγα ευρώ παραπάνω. Τότε θα ξέρετε ότι θα συνεργαστείτε με άτομα που τους ενδιαφέρει η δουλειά τους και οι πελάτες τους.

Επεξ/σία από ChimairaX
  • Like 7
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατά την άποψη μου έχω την εντύπωση ότι ότι έγινε έγινε,η κοπέλα πιθανότατα αύριο να μην παρουσιαστεί στο μαγαζί και να παραιτηθεί αν δεν έχει παραιτηθεί ακόμα,πράγμα που το περίμενα από την στιγμή που την είδα σήμερα ,και ήταν τρομοκρατημένη,φοβισμένη,για κλάμματα με αλλά λόγια!!Πιθανοτατα όσοι πήραν το cashέρι το πήραν και ήταν τυχεροί ..Οι υπόλοιποι εύχομαι καλά Χριστούγεννα να έχουμε και το νέο έτος να μας βρει με ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ !!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, VickyTrnk_ είπε

Θα προσπαθήσω παλι να σας επισυνάψω το καταστατικό λειτουργίας της επιχείρησης το οποίο βρήκα στο γεμη και αναγράφονται όλα τα προσωπικά στοιχεία του εταίρου και ιδρυτή της εταιρία file://C:/Users/ikorolis/Downloads/signedAnnouncement.pdf

Δοκίμασε να ανεβάσεις το αρχείο εδώ
https://filebin.net/

Μετά κάνε αντιγραφή το url (αυτό που ξεκινά από https://filebin.net/...........) και επικόλληση εδώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, VickyTrnk_ είπε

Θα προσπαθήσω παλι να σας επισυνάψω το καταστατικό λειτουργίας της επιχείρησης το οποίο βρήκα στο γεμη και αναγράφονται όλα τα προσωπικά στοιχεία του εταίρου και ιδρυτή της εταιρία file://C:/Users/ikorolis/Downloads/signedAnnouncement.pdf

Δεν υπάρχει χρήστης με όνομα  ikorolis στο θέμα αυτό;

Ασε που βάζεις λίνκ απο τον δίσκο σου στον οποίο δεν έχουμε πρόσβαση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που ήθελα να ανεβάσω είναι το καταστατικό που ήδη υπάρχει ανεβασμενο.....

Θα ξανά πάω στη τράπεζα αύριο

Αν υπάρχει μαζική καταγγελία θα ήθελα να συμμετέχω 

inbound5278403480434434153.pdf

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικό.
Αγορές από το διαδίκτυο ΜΟΝΟ με κάρτα. 

Ακόμη και να βαρέσει κανόνι ο έμπορας, υπάρχουν μηχανισμοί για να πάρεις πίσω τα λεφτά σου από την τράπεζα. 
Εγώ πλήρωσα με πιστωτική MasterCard Πειραιώς. Ήδη έκανα αμφισβήτηση συναλλαγής (chargeback) και πλέον η υπόθεση είναι στην MasterCard.
Μέσα σε 60 μέρες εάν ο έμπορος δεν αποδείξει πως όντως έστειλε το προϊόν που έχω πληρώσει θα πάρω τα χρήματά μου πίσω. Εάν δεν υπάρχουν χρήματα στους λογαριασμούς του εμπόρου μου είπαν πως τα δίνει η MasterCard. Προφανώς έχουν κάνει ασφάλεια για τέτοιες περιπτώσεις. 

https://www.eccgreece.gr/wp-content/uploads/2015/07/Chargeback-PR-eccgr.pdf

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...