Προς το περιεχόμενο

Courier και Ελλαδα.


elpaso1

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 2,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, Jorvik είπε

Να συνεχισω και στις αλλες;

Untitled.jpg

Στον τιμοκατάλογο λέει 1 μέρα εντός πόλης και 1-2 για πρωτεύουσα ή μη πρωτεύουσα νομού , άρα αν μιλάμε για εντός πόλης τότε ναι κακώς που δίνει 1 μέρα αν δεν μπορεί να το τηρήσει , έχεις απόλυτο δίκιο.

14 λεπτά πριν, dimikout89 είπε

 

 

Επεξ/σία από dimikout89
παράλειψη
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, dimikout89 είπε

Στον τιμοκατάλογο λέει 1 μέρα εντός πόλης και 1-2 για πρωτεύουσα ή μη πρωτεύουσα νομού , άρα αν μιλάμε για εντός πόλης τότε ναι κακώς που δίνει 1 μέρα αν δεν μπορεί να το τηρήσει , έχεις απόλυτο δίκιο.

Χαιρομαι που συμφωνουμε οτι ακομα και τωρα κοροιδευουν τον κοσμο. 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, margaritagr είπε

Η μόνη αλήθεια ειναι οτι οι εταιρείες αργούν άπειρα Κ η υπομονή έχει ξεπεράσει το όριο. 

Καρφι δε καίγεται στον κοσμάκη πως λειτουργεί η κούριερ. Το μονο που θελουμε ειναι να ανταποκρίνονται σε αυτά που οι ίδιοι υπόσχονται. 

Γενικη ταχυδρομική, μια βδομάδα μετά, το δέμα μου ειναι ακόμα στη διαλλογη. ΘΕΟΙ ! 

Α, όχι, θέλουμε ανθρώπους με ενσυναίσθηση!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Jorvik είπε

Χαιρομαι που συμφωνουμε οτι ακομα και τωρα κοροιδευουν τον κοσμο. 

Προφανώς και συμφωνούμε σε πολλά , εξάλλου νομίζω πως είμαι ξεκάθαρος , οι μοναδικοί που δεν φταίνε είναι οι πελάτες σε όλη αυτή την κατάσταση. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω συνεργαστεί με όλες τις courier. Η speedex ποτέ δε μου δημιούργησε πρόβλημα. Και τηλ μου παίρνουν αν χρειαστεί και ξανά περνάνε αν δε με βρουν. Η γενική έχει βελτιωθεί σε σχέση με παλιότερα. ΕΛΤΑ τους έμεινε η δημοσιοϋπαλληλικη νοοτροπία. ACS μακριά. Άθλια από κάθε άποψη. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, dimikout89 είπε

 

Το ότι "ήμουν σπίτι όλη μέρα εγώ και 47 συγγενείς μου , οι γείτονες και η 5η στρατιά και κανείς δεν χτύπησε το κουδούνι". Εμείς μπορούμε να αποδείξουμε ότι ήρθαμε , εσύ μπορείς να αποδείξεις ότι όντως ήσουν σπίτι? Όχι...

 

Αυτές είναι οι αλήθειες που ποτέ δεν λέγονται γιατί δεν αρέσουν σε κανέναν. Παρόλα αυτά είναι οι μόνες αλήθειες απέναντι στις φήμες του καφενείου.

Αν χρησιμοποιήσω την κάμερα με τις ενδείξεις ημερομηνίας θα την δεχτείς ως προϊστάμενος ή και αυτή θα λέει "φήμες" του καφενείου; Ή μήπως θα αρχίσεις να ανησυχείς για τα προσωπικά δεδομένα των υπαλλήλων;

  • Like 11
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, Maurikycli είπε

Αν χρησιμοποιήσω την κάμερα με τις ενδείξεις ημερομηνίας θα την δεχτείς ως προϊστάμενος ή και αυτή θα λέει "φήμες" του καφενείου; Ή μήπως θα αρχίσεις να ανησυχείς για τα προσωπικά δεδομένα των υπαλλήλων;

Αν μπορεί να θεωρηθεί κανόνας και "κόλπο" όλων των εταιρειών , ένα μεμονωμένο περιστατικό σε ένα υποκατάστημα εταιρείας ταχυμεταφορών σε συγκεκριμένη περιοχή , που πιθανόν να ήταν και αποκλειστική υπαιτιότητα του συγκεκριμένου οδηγού κατόπιν προσωπικής κακής εκτέλεσης των επαγγελματικών καθηκόντων του , ναι θα το δεχτώ. 

Φυσικά και δεν συζητάμε ότι είμαστε όλοι Άγιοι ή εξαιρετικοί επαγγελματίες και φταίνε πάντα οι άλλοι. Σε κάθε κλάδο υπάρχουν παρατράγουδα και αυτός δεν θα μπορούσε να είναι η εξαίρεση.

Στα χρόνια που την κάνω αυτή την δουλειά έχουν περάσει άνθρωποι που μιλούσαν άσχημα στους πελάτες , που κάνανε 2 ώρες τσιγάρο και μιλούσαν με την γκόμενα στο κινητό αντί να δουλεύουν , που κλέβανε από την αποθήκη και πολλά άλλα. Όλοι πήγαν σπίτι τους και δεν μπορούν να ορίζουν έναν ολόκληρο κλάδο.

Επεξ/σία από dimikout89
Συμπλήρωση
  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, margaritagr είπε

Η μόνη αλήθεια ειναι οτι οι εταιρείες αργούν άπειρα Κ η υπομονή έχει ξεπεράσει το όριο. 

Καρφι δε καίγεται στον κοσμάκη πως λειτουργεί η κούριερ. Το μονο που θελουμε ειναι να ανταποκρίνονται σε αυτά που οι ίδιοι υπόσχονται. 

Γενικη ταχυδρομική, μια βδομάδα μετά, το δέμα μου ειναι ακόμα στη διαλλογη. ΘΕΟΙ ! 

Το δικο μου εχει κολλησει στο καταστημα εδω 2 βδομαδες (20/3) κ δεν σηκωνει κανεις τηλεφωνα....

 

  • Sad 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πιστεύω ότι το πρόβλημα που έχει ο καθένας με την εκάστοτε εταιρία είναι θέμα τοπικό. Δηλαδή μπορεί σε εμενα η ACS να δουλεύει πολύ καλά στην περιοχή μου στην περιοχή σου να είναι χαλι μαύρο.

Στην περιοχή μου η χειρότερη εταιρία είναι η γενική ταχυδρομική άμα δω δέμα να έρχεται με δαύτους βογκάω προκαταβολικά. Το λαμόγια είναι λίγο για να τους περιγράψεις. Αμα δω γενική στο μαγαζί για μεταφορές αλλάζω μαγαζί και ας είναι να πληρώσω πιο ακριβά στο τέλος .. γιατί είμαι και σε κρίσιμη ηλικία πλέον και με την γενική ταχυδρομική η πίεση παίρνει την ανηφόρα

Πριν λίγη ώρα έπαιρνα τηλεφωνα για να στείλω ένα δέμα στον πατέρα μου στο νησί και ήθελα ένα κούριερ να περάσει από το σπίτι να παραλάβει το δέμα.

Γενική καλά δε πείρα ούτε για πλάκα όπως καταλάβατε, η speedex με εβαζε σε αναμονή λίγα λεπτά και μετά με πέταγε το σύστημα, στα ελτα πόρτα πόρτα με το καλημέρα μου έλεγε δε υπάρχει κανεις να με εξυπηρετήσει και με πέταγε και αυτό .... ολα αυτα για καμια ώρα συνεχόμενων κλήσεων, έτσι άρχισα να περνώ και ACS μετά από 5 τηλέφωνα που η γραμμή ήταν κατειλημμένη εντέλει έπιασα γραμμή περίμενα λίγα λεπτά αναμονή και εξυπηρετήθηκα !! ... ελπίζω δηλαδή να δούμε ποτε θα έρθει.

 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ρε κουτά για την υγεία σας νοιάζονται και καθυστερούν τις παραδόσεις. Αν τα δέματα έχουν κορονοϊο αυτος να μην υπάρχει όταν σας παραδόσουν το δέμα.

😀😀😀😀😀

Επεξ/σία από vorlon
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, dimikout89 είπε

Το ότι "ήμουν σπίτι όλη μέρα εγώ και 47 συγγενείς μου , οι γείτονες και η 5η στρατιά και κανείς δεν χτύπησε το κουδούνι". Εμείς μπορούμε να αποδείξουμε ότι ήρθαμε , εσύ μπορείς να αποδείξεις ότι όντως ήσουν σπίτι? Όχι...

Να αποδείξετε ότι χτυπήσατε κουδούνι μπορείτε?

  • Like 4
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, dimikout89 είπε

Όντας εργαζόμενος σε εταιρεία ταχυμεταφορών σε μεγάλο περιφερειακό κατάστημα πλέον σε διοικητική θέση στα operations έχοντας περάσει πρακτικά από όλα τα πόστα , διαπιστώνω πόσο στρεβλή εικόνα έχει σχηματίσει ο κόσμος για τον κλάδο των ταχυμεταφορών βασιζόμενοι σε φήμες.

Ότι νομίζετε ότι ξέρετε , ότι θεωρείτε πως γνωρίζετε , ότι πιστεύετε που σας λέει ο ξάρδερφος που έκανε κούριερ για 6 μήνες και "ξέρει τα κόλπα" είναι όλα αηδίες. Δεν γνωρίζει κανείς το παραμικρό για τον τρόπο λειτουργίας και τιμολόγησης μιας εταιρείας ταχυμεταφορών αν δεν έχει κάνει την δουλειά σε διοικητικό επίπεδο. Ούτε καν οι οδηγοί δεν ξέρουν πολλά βασικά πράγματα για την λειτουργία των δικτύων και της τιμολόγησης , γιατί φυσικά δεν είναι αυτή η δουλειά τους.

Τι να πρωτοσχολιάσω? Το ανεκδιήγητο και γελοίο αφήγημα του "αφήνουν χαρτάκια χωρίς να έχουν τα δέματα μαζί"? Από την στιγμή που ένα δέμα θα χρεωθεί σε έναν οδηγό ( κανείς δεν μπορεί να το αμφισβητήσει έστω και με τον ισχυρισμό ότι εικονικά γίνεται σε επίπεδο μηχανογράφησης , γιατί γίνεται ) αυτός ο οδηγός είναι υπόχρεος σε αυτή την αποστολή μέχρι να το παραδώσει ή να το γυρίσει πίσω στην αποθήκη όπου θα του ξεχρεωθεί με υπογεγραμμένη υπεύθυνη δήλωση κατά την πρόσληψη του και πολλά πολλά μικρά γραμματάκια. Και ας πούμε ότι έχει χρεωθεί 50 αποστολές , με μέση αντικαταβολή στο καθένα 70 ευρώ οπότε μιλάμε για 3,500 σε αξία εμπορευμάτων. Και έστω ότι δεν τα παίρνει ποτέ μαζί του και μένουν στην αποθήκη όπου ένας πονηρός συνάδελφος τσιμπάει ένα iphone των 1.100 ευρώ και το βάζει στην τσαντούλα του. Μαντέψτε ποιός θα το πληρώσει το τηλεφωνάκι!! Ποιός υπάλληλος αν δεν είναι παντελώς ηλίθιος θα δεχτεί αυτό το ρίσκο? 

Το ότι "ήμουν σπίτι όλη μέρα εγώ και 47 συγγενείς μου , οι γείτονες και η 5η στρατιά και κανείς δεν χτύπησε το κουδούνι". Εμείς μπορούμε να αποδείξουμε ότι ήρθαμε , εσύ μπορείς να αποδείξεις ότι όντως ήσουν σπίτι? Όχι...

Το ότι εμπιστεύεστε και κάνετε αγορές από σελίδες στο φβ και στο ινστα όπου ούτε τηλέφωνο επικοινωνίας δεν έχουν για να μιλήσετε και είναι αποθήκες με Πακιστανούς στο Κερατσίνι , αλλά σας κοροιδεύει η κούριερ που δεν σας φέρνει το δέμα την επόμενη μέρα , 1-2 , με τηλέφωνο πριν την παράδοση και μια σπανακόπιτα με φρεντο ντεκαφ για δώρο όπως σας διαβεβαίωσαν?

Ότι γίνεται αυτομάτως νόμος το οτιδήποτε γράφει ο καθένας στις παρατηρήσεις μιας ηλεκτρονικής αγοράς ή η οποιαδήποτε άλλη απαίτηση χωρίς να αναγράφεται πουθενά ούτε στους επίσημους τιμοκαταλόγους και όρους των εταιρειών ταχυμεταφορών ούτε και στα ηλεκτρονικά καταστήματα , και φυσικά δωρεάν?

Ότι τα 3 ευρώ μεταφορικά θεωρούνται τεράστιο κόστος και γίνονται ανούσιες συγκρίσεις με εταιρείες του εξωτερικού όταν μόνο οι απαιτήσεις του Δημοσίου σε ΦΠΑ , φόρους , προκαταβολές εισοδήματος , εισφορές κτλ είναι σε δυσθεώρητα επίπεδα όταν την ίδια στιγμή δέχεστε να πληρώνετε ένα κομμάτι ύφασμα από το Μπαγκλαντές που έχει μηδαμινό κόστος 30-40 ευρώ?

Δεν υπάρχει κουλτούρα σε κανένα επίπεδο στην χώρα , και οι αγορές μέσω ιντερνετ και όλα τα κομμάτια της αλυσίδας που τις αποτελούν δεν θα μπορούσε να είναι η εξαίρεση. Δυστυχώς ο κλάδος των ταχυμεταφορών έχει τρομερές στρεβλώσεις για τις οποίες ο μοναδικός που δεν είναι υπαίτιος είναι ο πελάτης , και ακόμα χειρότερα αυτός που πάντα την πληρώνει. 50-50 η ευθύνη ανάμεσα σε κουριερ και e-shops με τους μεν να έχουν φτάσει τις τιμές σε εξευτελιστικό σημείο και να μην βγαίνουν για να παρέχουν αυτό για το οποίο πληρώνονται και τους δε να δίνουν ψεύτικες υποσχέσεις για να κλείσουν μια πώληση.

Το τονίζω , ο σωστά ενημερωμένος πελάτης που με όμορφο τρόπο και σεβασμό απέναντι στους εργαζόμενους πάσης φύσης εταιρείας , διεκδικεί αυτό για το οποίο πληρώνει έχει τον αμέριστο σεβασμό όλων και θα σκιστούμε να τον εξυπηρετήσουμε.Και αυτός ο πελάτης ναι έχει πάντα όλα τα δίκια με το μέρος του. Ο πελάτης που έχει παντελή άγνοια , απαιτεί , βρίζει , φωνάζει και χτυπιέται χωρίς να ξέρει επειδή έτσι νομίζει πως θα περάσει το δικό του , όπως έχουμε μάθει να κάνουμε γενικά σε αυτή την χώρα , δεν έχει κανένα δίκιο και το όποιο μπορεί να είχε αυτομάτως το χάνει.

Όπως έχω προτείνει δεκάδες φορές από την μέρα που ξεκίνησαν όλες αυτές οι καταγγελίες για τις "κακές" κούριερ που "κοροιδεύουν" τον κόσμο η λύση είναι μια και πρέπει να εφαρμοστεί καθολικά. Παύση όλων των παραλαβών αποστολών , μοίρασμα του στοκ που υπάρχει στις αποθήκες μέχρι να αδειάσουμε , αναθεώρηση των τιμοκαταλόγων με τιμολογήσεις που ανταποκρίνονται στα πραγματικά λειτουργικά κόστη και συνολική αναμόρφωση των υπηρεσιών και του μοντέλου λειτουργίας. Και όσο πάρει , 2-3-6 μήνες , να μηδενίσουν ταμεία από πολλούς μεγαλοεπιχειρματίες του φβ που τώρα σηκώνουν παντιέρα και τα ξαναλέμε από Σεπτέμβριο. Κάτι που φυσικά δεν πρόκειται να γίνει ποτέ , συνεπώς η ταλαιπωρία για όλους μας , εργαζόμενους και πελάτες , θα συνεχιστεί.

Αυτές είναι οι αλήθειες που ποτέ δεν λέγονται γιατί δεν αρέσουν σε κανέναν. Παρόλα αυτά είναι οι μόνες αλήθειες απέναντι στις φήμες του καφενείου.

Ενδιαφέρουσα οπτική κατέθεσες φίλε! Κάποια από αυτά δεν ήταν προφανή ακόμα και σε όσους έχουν πολύ συχνή διεπαφή με εταιρίες κούριερ ή γενικότερα αρκετή επαγγελματική εμπειρία. Εγώ την άποψη που εξέφρασα και την επιλογή να πληρώσω παραπάνω για DHL Express την εξήγησα, βάσει της τεράστιας διαφοράς επαγγελματισμού και εμπειρίας αγοράς, με παραλαβή κατ΄οίκον και παράδοση εξωτερικό σε 1 ημέρα και σε συγκεκριμένη ώρα.

 

Μόλις τώρα όμως, μου είπαν οι δικοί μου ότι ο άνθρωπος που θα έκανε την παραλαβή τους είπε να πάει 1 ώρα αργότερα από το πλαίσιο παραλαβής που είχα επιλέξει και αυτοί δέχτηκαν ωστόσο! Και πάλι δεν μπορείς να ξεφύγεις από αυτήν την αντιεπαγγελματική συμπεριφορά! Με ενοχλεί πολύ περισσότερο γιατί πληρώνω, πληρώνω εξτρά και καταλαβαίνω απόλυτα το διαχρονικό συσσωρευμένο θυμό όσων γράφουν εδώ πέρα που δεν λαμβάνουν τις υπηρεσίες που πληρώνουν. Σε εμένα αυτό τώρα μπορεί να είναι τυχαίο αλλά οι υπόλοιποι εδώ πέρα δεν είναι όλοι "άτυχοι" ή σε "κακές" περιοχές ή "κακεντρεχείς" που θέλουν να κλείσει ο κλάδος των κούριερ. Κάπου επιτέλους φταίνε και οι διοικήσεις/πολιτικές των εταιριών όπως και οι franchisees και αυτός που τους επιλέγει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...