Προς το περιεχόμενο

Courier και Ελλαδα.


elpaso1

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν υπαρχει χρονος για τηλεφωνα σε μεγαλες πολεις . σε καποια Franchisees και οι ιδιοι οι κουριερ χρησιμοποιουν τα δικα τς που κανονικα η εταιρια επρεπε να τους εδινε .Αν δε δει κουδουνι σε 10 δευτερα εχει ετοιμο το χαρτι και παει στον επομενο . Τωρα εσυ αν επιμενεις και το θες εκεινη τη μερα θα προσπαθησουν παραδοση την επομενη. μιας και και στα ψιλα γραμματα δικαιουται μια φορα ο κουριερ να περασει . απο οσο ξερω 1 φορα τη μερα .Ειναι η πολιτικη τους τετοια . Αν ενας κουριερ εχει φορτωμενα πχ 30 δεματα πρεπει να παει το δρομολογιο και οτι βρει βρεικε μετα γυρναει παιρνει αλλα 30 κ το ιδιο μεχρι να τελειωσει η βαρδια του . Τωρα για ογκωδη πραγματα που δεν χωραν στο κουτι . Συνηθως σου λενε να πας να τα παρεις γτ δε μπορει να παει για ενα τεραστιο δεμα και να χασει 20 λεπτα η μιση ωρα απο τη στιγμη που εχει πισω 50 μικροδεματα Η πιεση που δεχεται ειναι ασφυχτικη και σου λενε παραδωσε οτι βρεις και οσο ποιο γρηγορα μπορεις .Αν ηταν να ασχολειται με το καθε δεμα του καθενος και να τον ψαχνει 100 φορες τη μερα κλαφτα χαραλαμπε μετα .βραδυ θα τους επερνε . ο καθε ενας κουριερ αναλαμβανει ενα συγκεκριμενο δρομολογιο. και συγκεκριμενη γειτονια . Δε μπορουν να παν 2 ατομα στην ιδια περιοχη η 3 

Επεξ/σία από apos2008
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Σχεδόν όλοι εδώ μέσα, κατηγορείτε, μιλάτε απαξιωτικά, τονίζεται τις απαιτήσεις και τους εγωισμούς σας, να δείξετε πόσο υποφέρατε, πόσο κακό ήταν το σέρβις και άλλα τέτοια όμορφα...

Πείτε μια καλή κουβέντα, και δείξτε κατανόηση σε αυτά τα παιδιά που σας  εξυπηρετούν.

Αξίζει τον κόπο.  Την επόμενη φορά θα είναι καλύτερα τα πράγματα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 hours ago, vaskor said:

Σχεδόν όλοι εδώ μέσα, κατηγορείτε, μιλάτε απαξιωτικά, τονίζεται τις απαιτήσεις και τους εγωισμούς σας, να δείξετε πόσο υποφέρατε, πόσο κακό ήταν το σέρβις και άλλα τέτοια όμορφα...

Πείτε μια καλή κουβέντα, και δείξτε κατανόηση σε αυτά τα παιδιά που σας  εξυπηρετούν.

Αξίζει τον κόπο.  Την επόμενη φορά θα είναι καλύτερα τα πράγματα. 

δεν τα βαζει κανεις με τα παιδια που ειναι με τα παπακια και τα αυτοκινητα στους δρομους. οι γραβατογιακαδες στα κεντρικα της καθε κουριερ τα εχουν κανει μπαχαλο και μαλιστα ειναι και απο τις επιχειρησεις που εχουν πληγει απο τον κορωνοιο. 😂

http://www.avgi.gr/article/10842/10962923/-plettomene-epicheirese-kai-e-acs-tou-proedrou-tou-seb-

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, apos2008 είπε

Υπαρχει και η γνωστη εκφραση εξω απο το χωρο πολλα τραγουδια λενε . και τα 3 ευρω των μεταφορικων π κλεγονται ειναι τιμη χονδρικης επδ το εκατοστε e-shop εχει συνεργασια με την ταδε Courier για σκεψου ολοι να πληρωναν λιανικη . 10+ ευρω πως θα τους ετσουζε . ουτε καν θα παταγαν προσθηκη στο καλαθι. Αχαχαχαχαχαχ

Εγώ λοιπόν προσωπικά από αύριο είμαι διατεθειμένος να πληρώσω 10€ μεταφορικά σε δέμα από eshop για παράδοση από Αμπελόκηπους σε Δάφνη π.χ. Απόσταση 5-7 χλμ περίπου.

Όμως......Αν το παραγγείλω Δευτέρα θα έρθει ΤΟ ΠΟΛΥ Τετάρτη! Σπίτι μου! Δεν θα πάω εγώ να το πάρω. Σε οποιαδήποτε διαφορετική περίπτωση θα πέσει αποζημίωση. Πάει?

Είσαι σίγουρος ότι έτσι λύνεται το πρόβλημα? Ή μάλλον είσαι σίγουρος ότι αυτό είναι το πρόβλημα? Γιατί εγώ τόσα χρόνια δεν νομίζω ότι είναι αυτό θέμα. Δεν είναι μόνο αυτό τουλάχιστον. Παίζει το ρόλο του αλλά το σημαντικότερο απ'ότι βλέπουμε είναι θέματα οργάνωσης! Θέματα logistics, θέματα ορθής κοστολόγησης υπηρεσιών/πάγιων εξόδων. Η εντύπωση που υπάρχει για όλες ανεξαιρέτως τις μεταφορικές είναι πως λειτουργούν σαν μπακάλικα και όχι σαν σοβαρές επιχειρήσεις με εταιρική ευθύνη. Κι αν για τα ΕΛΤΑ που ήταν δημόσια, είχαμε εύκολη την καραμέλα: "καλα δημόσιο, τι περιμένεις", για τις λοιπές είναι -στην καλύτερη- απαράδεκτη η όλη κατάσταση. Υπάρχουν οργανισμοί/εταιρείες (στην Ελλάδα, ναι) στις οποίες η ικανοποίηση του πελάτη παίζει μεγάλο ρόλο ακόμη και μετά την διεκπεραίωση των βασικών υπηρεσιών που προσφέρει η εκάστοτε επιχείρηση. After sales λέγεται. Το θέμα λοιπόν δεν είναι απλά να μου παραδώσει η ACS ή η Γενική το δέμα. Είναι να το παραδώσει αρχικά σε έναν προβλεπόμενο χρόνο αλλά και σε μια συγκεκριμένη κατάσταση. Ούτε πατικωμένο, ούτε χτυπημένο, ούτε τσαλακωμένο. Για να γίνει αυτό όμως θα πρέπει η επιχείρηση να απαρτίζεται από άτομα καταρτισμένα, από άρτια εκπαιδευμένα, και να υπάρχει σωστή δομή. Σωστά ανέφερε ένας φίλος πιο πάνω ότι σωστή μεταφορική με τον μπαμπά, την μαμά, το γιο και 3 μηχανάκια ΔΕΝ στήνεται. Ούτε αν νοικιάσεις ένα τεράστιο χώρο με μια ταμπέλα Speedex απ'έξω στήνεις εταιρεία. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Greektrooper είπε

Εγώ λοιπόν προσωπικά από αύριο είμαι διατεθειμένος να πληρώσω 10€ μεταφορικά σε δέμα από eshop για παράδοση από Αμπελόκηπους σε Δάφνη π.χ. Απόσταση 5-7 χλμ περίπου.

Όμως......Αν το παραγγείλω Δευτέρα θα έρθει ΤΟ ΠΟΛΥ Τετάρτη! Σπίτι μου! Δεν θα πάω εγώ να το πάρω. Σε οποιαδήποτε διαφορετική περίπτωση θα πέσει αποζημίωση. Πάει?

Είσαι σίγουρος ότι έτσι λύνεται το πρόβλημα? Ή μάλλον είσαι σίγουρος ότι αυτό είναι το πρόβλημα? Γιατί εγώ τόσα χρόνια δεν νομίζω ότι είναι αυτό θέμα. Δεν είναι μόνο αυτό τουλάχιστον. Παίζει το ρόλο του αλλά το σημαντικότερο απ'ότι βλέπουμε είναι θέματα οργάνωσης! Θέματα logistics, θέματα ορθής κοστολόγησης υπηρεσιών/πάγιων εξόδων. Η εντύπωση που υπάρχει για όλες ανεξαιρέτως τις μεταφορικές είναι πως λειτουργούν σαν μπακάλικα και όχι σαν σοβαρές επιχειρήσεις με εταιρική ευθύνη. Κι αν για τα ΕΛΤΑ που ήταν δημόσια, είχαμε εύκολη την καραμέλα: "καλα δημόσιο, τι περιμένεις", για τις λοιπές είναι -στην καλύτερη- απαράδεκτη η όλη κατάσταση. Υπάρχουν οργανισμοί/εταιρείες (στην Ελλάδα, ναι) στις οποίες η ικανοποίηση του πελάτη παίζει μεγάλο ρόλο ακόμη και μετά την διεκπεραίωση των βασικών υπηρεσιών που προσφέρει η εκάστοτε επιχείρηση. After sales λέγεται. Το θέμα λοιπόν δεν είναι απλά να μου παραδώσει η ACS ή η Γενική το δέμα. Είναι να το παραδώσει αρχικά σε έναν προβλεπόμενο χρόνο αλλά και σε μια συγκεκριμένη κατάσταση. Ούτε πατικωμένο, ούτε χτυπημένο, ούτε τσαλακωμένο. Για να γίνει αυτό όμως θα πρέπει η επιχείρηση να απαρτίζεται από άτομα καταρτισμένα, από άρτια εκπαιδευμένα, και να υπάρχει σωστή δομή. Σωστά ανέφερε ένας φίλος πιο πάνω ότι σωστή μεταφορική με τον μπαμπά, την μαμά, το γιο και 3 μηχανάκια ΔΕΝ στήνεται. Ούτε αν νοικιάσεις ένα τεράστιο χώρο με μια ταμπέλα Speedex απ'έξω στήνεις εταιρεία. 

Ετσι ειναι. Να πει η ΕΕΤΤ αν θελεις να λεγεσαι κουριερ, εγγυημενη παραδοση αλλιως αποζημιωση. Να παν οι τιμες στα κανονια επιπεδα, και ολο το ψιλολοι στα απλα δεματακια του ελτα. Επισης δεν καταλαβαινω γιατι να εχει η καθε γειτονια στην Αθηνα καταστημα. Φορτωμα απο το χαμπ σε φορτηγακι και διανομη της καθε περιοχης.

ΥΓ. Η ΕΕΤΤ πρεπει να ειναι η καλυτερη αργομισθια στο Δημοσιο. Μιλαμε για ανυπαρκους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

η acs προβλέπει αποζημίωση για τις καθυστερήσεις. τις έχει διεκδικήσει άραγε κανένας επιχειρηματίας ;

https://www.acscourier.net/documents/10538/28685/GOAM_GR_4+7_Final_26_04_2016.pdf/880d4553-9b5c-45e7-a135-389f4847b6c9

Για αποδεδειγμένη καθυστέρηση επίδοσης ταχυδρομικών αντικειμένων ταχυμεταφορών, πέραν των ορισμένων ανά υπηρεσία χρόνων παράδοσης, καταβάλλεται αποζημίωση ίση με 6€ για κάθε μέρα καθυστέρησης και για την περίπτωση που η καθυστέρηση υπερβαίνει το πενταπλάσιο του συμφωνημένου χρόνου επίδοσης, επιπλέον επιστροφή του καταβληθέντος ταχυδρομικού τέλους για τη συγκεκριμένη αποστολή, με την προϋπόθεση ότι το συνολικό ποσό της αποζημίωσης δεν υπερβαίνει τα 100€.

εγώ για την ΕΕΤΤ έχω να πω τα καλυτέρα. οπότε έχω κάνει καταγγελία αμέσως επενέβησαν και όχι μόνο έβγαλα άκρη αλλά βγήκα και κερδισμένος.

Επεξ/σία από POS
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 9/4/2020 στις 1:07 ΜΜ, vorlon είπε

Ας κάνει προσλήψεις ορισμένου χρόνου. Όπως λες έχει 13500 περισσότερες αποστολές την εβδομάδα αρά στο περίπου 50000 τον μήνα. Με περίπου 3€ την αποστολή είναι 150000€ παραπάνω τον μήνα. Αν πάρει 10 courier με κόστος για την επιχείρηση έστω 1100€ μικτά μας αφήνει πάνω από 135000€ μικτά κέρδη για την επιχείρηση. Αρά το παραμύθι για τις κακόμοιρες εταιρίες ταχυμεταφορών που δεν έχουν στον ήλιο μοίρα ας κοπεί.

Είσαι εσύ μεγάλος επιχειρήματιας μου λες ποια επιχείρηση έχεις?τα έβαλες απίστευτα σωστά τα νούμερα  εσύ και όλοι οι Έλληνες

Θα σας πω εγώ τν γνώμη μου γιατί έχω ε επιχείρηση και δουλεύω μέσο Ίντερνετ.. οι τιμές είναι πολύ χαμηλές εγώ στέλνω δύο κιλά στα 4.80 μαζί με αντικαταβολή οι τιμες αυτές είναι λόγο ανταγωνισμού στην αρχή έστελνα με 5.80 αλλά έκανα συμβόλαιο νέο και το έριξα... Η Ελλάδα έχει Πόλλα νησιά και έχει και αρκετό ορεινό όγκο αυτό έχει κόστος .... Τα 50 λεπτά το έκαναν για να τα δίνουν στα παιδιά με τα μηχανάκια ... Ότι μου έσπασαν αρκετά δέματα μου τα έσπασαν αλλά μίλησα με το κατάστημα που  στέλνω και θα πάρω χρήματα... Ο ίδιος που έχει 2 μαγαζιά acs  που συνεργάζομαι με έβαλε στην αποθήκη και μου λέει κατά γράμμα κοίτα τη μαλακίες αγοράζουν είδα πάρα πολύ sex toy  και τηλεοράσεις χιούμορ... Τώρα για εσάς που έχετε γνώμη είσαστε κλασικοί Έλληνες που θέλετε να παραλάβετε σήμερα δεν σαν νοιάζει το πώς μόνο να κάνετε τν δουλειά σας με λίγα λόγια παρτακιδες 

  • Confused 4
  • Sad 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, Cocomel είπε

Είσαι εσύ μεγάλος επιχειρήματιας μου λες ποια επιχείρηση έχεις?τα έβαλες απίστευτα σωστά τα νούμερα  εσύ και όλοι οι Έλληνες

Θα σας πω εγώ τν γνώμη μου γιατί έχω ε επιχείρηση και δουλεύω μέσο Ίντερνετ.. οι τιμές είναι πολύ χαμηλές εγώ στέλνω δύο κιλά στα 4.80 μαζί με αντικαταβολή οι τιμες αυτές είναι λόγο ανταγωνισμού στην αρχή έστελνα με 5.80 αλλά έκανα συμβόλαιο νέο και το έριξα... Η Ελλάδα έχει Πόλλα νησιά και έχει και αρκετό ορεινό όγκο αυτό έχει κόστος .... Τα 50 λεπτά το έκαναν για να τα δίνουν στα παιδιά με τα μηχανάκια ... Ότι μου έσπασαν αρκετά δέματα μου τα έσπασαν αλλά μίλησα με το κατάστημα που  στέλνω και θα πάρω χρήματα... Ο ίδιος που έχει 2 μαγαζιά acs  που συνεργάζομαι με έβαλε στην αποθήκη και μου λέει κατά γράμμα κοίτα τη μαλακίες αγοράζουν είδα πάρα πολύ sex toy  και τηλεοράσεις χιούμορ... Τώρα για εσάς που έχετε γνώμη είσαστε κλασικοί Έλληνες που θέλετε να παραλάβετε σήμερα δεν σαν νοιάζει το πώς μόνο να κάνετε τν δουλειά σας με λίγα λόγια παρτακιδες 

Δεν αφορά κανέναν κουριερ τι αγοράζει ο καθένας. Δεν είναι δουλειά του να κρίνει. Δουλειά του είναι να μεταφέρει.

  • Like 9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, Cocomel είπε

Ο ίδιος που έχει 2 μαγαζιά acs  που συνεργάζομαι με έβαλε στην αποθήκη και μου λέει κατά γράμμα κοίτα τη μαλακίες αγοράζουν είδα πάρα πολύ sex toy  και τηλεοράσεις χιούμορ...

Τώρα, με συγχωρείς κιόλας, αλλά εσύ είσαι ο ίδιος που ρώτησες τον προηγούμενο αν είναι σοβαρός επιχειρηματίας? Και απαντάς αυτό?  Πότε θα καταλάβετε λοιπόν ότι το πρόβλημα δεν είναι ΤΙ παραγγέλνει ο κόσμος ούτε ΠΟΤΕ. Το αν είναι Black Friday, Πάσχα, εκπτώσεις κλπ δεν θα έπρεπε επ'ουδενι να επηρεάζει (κατά τέτοιον τρόπο τουλάχιστον) την απόδοση μιας εταιρείας. Όταν πας σε ταβέρνα π.χ Τσικνοπέμπτη, ο μαγαζατορας (αν είναι λίγο σοβαρός) θα έχει φροντίσει να έχει 2-3 γκαρσονια παραπάνω, επάρκεια κρεάτων και όλους τους ψηστες ετοιμοπόλεμους. Μπακαλίστικο εντελώς το παράδειγμα μου το ξέρω, ναι θα αυξηθεί μεν ο χρόνος εξυπηρέτησης αλλά εδώ έχετε καταλάβει γιατί πράγμα μιλάμε?? Μακάρι το άγχος υπεράσπισης που έχει πιάσει μερικούς για τις μεταφορικές να είχε πιάσει στο ελάχιστο και τα μεγαλοστελεχη των εταιρειών αυτών. 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, cat1967 είπε

ΥΓ. Η ΕΕΤΤ πρεπει να ειναι η καλυτερη αργομισθια στο Δημοσιο. Μιλαμε για ανυπαρκους.

true dat... βασικά τα παίρνουν από τα καρτέλ και κάνουν τα στραβά μάτια ισχύει και για τους ISP 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα απαντήσω σαν ελεύθερος επαγγελματίας που έχω 1 υπάλληλο και σε ένα μήνα θα έχω και δεύτερο.

Όταν βγάζεις λεφτά και προφανώς είσαι ικανοποιημένος από τον υπάλληλο, του δίνεις λεφτά. Ένας καλός υπάλληλος ανταμείβεται. Αρκεί να βγάζει και η επιχείρηση λεφτά. Δεν θέλω να μου φύγει ο υπάλληλός μου για πολλούς λόγους. Έχουμε σχέση εμπιστοσύνης που είναι αρκετά χρόνια συνεργασίας. Μου βγάζει λεφτά. Για ποιο λόγο να προσπαθώ να γλιτώσω 50€ από τον μισθό του διακινδυνεύοντας να φύγει; Από την άλλη προφανώς και προσαρμόζομαι στις τιμές της αγοράς. Δεν θα δώσω 900€ όταν με 700€ είναι ευχαριστημένος ο υπάλληλος.

Γενικά θα κάνω τα πάντα για να είναι ευχαριστημένοι οι πελάτες μου και να βγάζω εγώ λεφτά. Αυτό το θέλουν και το κάνουν όλοι. 

Στην πόλη που είμαι και γνωριζόμαστε λίγο πολύ οι περισσότεροι δεν γνωρίζω κανένα ιδιοκτήτη ταχυμεταφορών που να βγάζει λεφτά. Όλοι παλεύουν για την επιβίωση. Αν έβγαζαν λεφτά τότε θα έπαιρναν περισσότερους υπάλληλους, θα είχαν καλύτερα μηχανάκια/αυτοκίνητα, καλύτερες εγκαταστάσεις, καλύτερο τηλεφωνικό κέντρο κτλ.

Δεν βγάζουν λεφτά όμως. Δεν μιλάμε για 1.000€ και 2.000€. Με αυτά τα λεφτά, τι επένδυση να κάνεις; 

Άρα το πρόβλημα βρίσκεται στα κόμιστρα που πληρώνονται οι υπηρεσίες ταχυμεταφορών. 

Τα κόμιστρα είναι τόσο χαμηλά, γιατί είναι χαμηλά τα standards που ορίζει το κράτος. Αν τα standards ανέβουν, τότε δεν θα μπορεί να έχει ο οποιοσδήποτε τέτοια εταιρεία. Θα φύγουν πολλοί από την αγορά, θα μείνουν 2-3 το πολύ, οι τιμές θα πάνε 50-100% επάνω και όλα θα αλλάξουν.

Μια χαρά αντέχει η αγορά αυτή την αύξηση.

Η Amazon έχει πετύχει τέτοια ποιότητα υπηρεσιών γιατί βγάζει τρελά λεφτά αφού έχει τεράστια συγκέντρωση μεριδίου στον χώρο της για τα δεδομένα του.

Συμπέρασμα. Είναι αρρύθμιστο τελείως το πλαίσιο, μπορεί να κάνει την δουλειά ο οποιοσδήποτε με ελάχιστο κεφάλαιο, χαμηλά κέρδη, μέτριες υπηρεσίες.

Φτηνά μεταφορικά, χαμηλά κέρδη και καλές υπηρεσίες ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ!

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

μιλαγα πριν λιγο με γνωστο που δουλευει σε μεγαλη courier και μου ειπε πως στα κεντρικα τους εχουν προσλαβει πακιστανους, ινδους κλπ 4ωρους, χωρις σχεδον κανενα εργασιακο δικαιωμα για να βγει η δουλεια.

αυτοι τωρα οι ανθρωποι υποτίθεται πως θα βγουν να μοιρασουν δεματα.

αληθεια, οσοι παραλαμβανετε αθηνα τσεκαρετε αν ο courier ειναι ελληνας (ετσι απο περιεργια) ;

επισης να σας πω και το αλλο. σε ορισμενες courier οι διευθυντες ειναι 60+ ετων, με 30+ χρονια προυπηρεσια στην εταιρεια, το μονο που τους νοιαζει ειναι να περασουν μερικα ακομα χρονια, να παρουν την παχυλη αποζημιωση τους και να σηκωθουν να φυγουν. μη ξεχνατε πως και οι διευθυντες υπαλληλοι ειναι και εχουν την ιδια νοοτροπια, δεν ειναι δικη τους η επιχειρηση, τη παρτη τους κοιτανε.

νομιζετε οτι αυτοι οι ανθρωποι εχουν την ορεξη να διακυνδινεψουν τη θεσουλα τους, να παρουν πρωτοβουλιες και να κανουν ριζικες αλλαγες ;

γιαυτο και δεν προκειται να αλλαξει τιποτα στον συγκεκριμενο κλαδο.

Επεξ/σία από POS
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, Greektrooper είπε

Τώρα, με συγχωρείς κιόλας, αλλά εσύ είσαι ο ίδιος που ρώτησες τον προηγούμενο αν είναι σοβαρός επιχειρηματίας? Και απαντάς αυτό?  Πότε θα καταλάβετε λοιπόν ότι το πρόβλημα δεν είναι ΤΙ παραγγέλνει ο κόσμος ούτε ΠΟΤΕ. Το αν είναι Black Friday, Πάσχα, εκπτώσεις κλπ δεν θα έπρεπε επ'ουδενι να επηρεάζει (κατά τέτοιον τρόπο τουλάχιστον) την απόδοση μιας εταιρείας. Όταν πας σε ταβέρνα π.χ Τσικνοπέμπτη, ο μαγαζατορας (αν είναι λίγο σοβαρός) θα έχει φροντίσει να έχει 2-3 γκαρσονια παραπάνω, επάρκεια κρεάτων και όλους τους ψηστες ετοιμοπόλεμους. Μπακαλίστικο εντελώς το παράδειγμα μου το ξέρω, ναι θα αυξηθεί μεν ο χρόνος εξυπηρέτησης αλλά εδώ έχετε καταλάβει γιατί πράγμα μιλάμε?? Μακάρι το άγχος υπεράσπισης που έχει πιάσει μερικούς για τις μεταφορικές να είχε πιάσει στο ελάχιστο και τα μεγαλοστελεχη των εταιρειών αυτών. 

Χρόνια Πολλά,συμφωνώ μαζί σου ότι τί μεταφέρει δεν τον αφορά, αλλά Δεν μπορείς να συγκρίνεις ανομοιες δουλειές. Τα καφέ μπάρ εστιατόρια βρίσκουν αμέσως η με ένα τηλέφωνο παραπάνω προσωπικό,για να δουλέψει  ένα δύο δύσκολα βράδια , στις κούριερ δεν είναι το ίδιο κανείς δεν πάει για  2, 5 μέρες γιατί  δεν τί γνωρίζει  να την κάνει, ή δεν αντέχει και τελος καιοι εταιρείες αυτές αποφεύγουν αδηλωτο προσωπικό πρώτον για το αν πάθει κάτι τι γίνετε που είναι στον δρόμο, δεύτερον πάρει τα δέματα και τα χρήματα και φύγει, τρίτον πρόστιμο  από ΙΚΑ.

Χρόνια πολλά και πάλι με υγεία και  τα μόνα προβλήματα μάς να είναι οι κάποιες καθυστερήσεις των εταιρειών και των κούριερ .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, gordonas είπε

Θα απαντήσω σαν ελεύθερος επαγγελματίας που έχω 1 υπάλληλο και σε ένα μήνα θα έχω και δεύτερο.

Όταν βγάζεις λεφτά και προφανώς είσαι ικανοποιημένος από τον υπάλληλο, του δίνεις λεφτά. Ένας καλός υπάλληλος ανταμείβεται. Αρκεί να βγάζει και η επιχείρηση λεφτά. Δεν θέλω να μου φύγει ο υπάλληλός μου για πολλούς λόγους. Έχουμε σχέση εμπιστοσύνης που είναι αρκετά χρόνια συνεργασίας. Μου βγάζει λεφτά. Για ποιο λόγο να προσπαθώ να γλιτώσω 50€ από τον μισθό του διακινδυνεύοντας να φύγει; Από την άλλη προφανώς και προσαρμόζομαι στις τιμές της αγοράς. Δεν θα δώσω 900€ όταν με 700€ είναι ευχαριστημένος ο υπάλληλος.

Γενικά θα κάνω τα πάντα για να είναι ευχαριστημένοι οι πελάτες μου και να βγάζω εγώ λεφτά. Αυτό το θέλουν και το κάνουν όλοι. 

Στην πόλη που είμαι και γνωριζόμαστε λίγο πολύ οι περισσότεροι δεν γνωρίζω κανένα ιδιοκτήτη ταχυμεταφορών που να βγάζει λεφτά. Όλοι παλεύουν για την επιβίωση. Αν έβγαζαν λεφτά τότε θα έπαιρναν περισσότερους υπάλληλους, θα είχαν καλύτερα μηχανάκια/αυτοκίνητα, καλύτερες εγκαταστάσεις, καλύτερο τηλεφωνικό κέντρο κτλ.

Δεν βγάζουν λεφτά όμως. Δεν μιλάμε για 1.000€ και 2.000€. Με αυτά τα λεφτά, τι επένδυση να κάνεις; 

Άρα το πρόβλημα βρίσκεται στα κόμιστρα που πληρώνονται οι υπηρεσίες ταχυμεταφορών. 

Τα κόμιστρα είναι τόσο χαμηλά, γιατί είναι χαμηλά τα standards που ορίζει το κράτος. Αν τα standards ανέβουν, τότε δεν θα μπορεί να έχει ο οποιοσδήποτε τέτοια εταιρεία. Θα φύγουν πολλοί από την αγορά, θα μείνουν 2-3 το πολύ, οι τιμές θα πάνε 50-100% επάνω και όλα θα αλλάξουν.

Μια χαρά αντέχει η αγορά αυτή την αύξηση.

Η Amazon έχει πετύχει τέτοια ποιότητα υπηρεσιών γιατί βγάζει τρελά λεφτά αφού έχει τεράστια συγκέντρωση μεριδίου στον χώρο της για τα δεδομένα του.

Συμπέρασμα. Είναι αρρύθμιστο τελείως το πλαίσιο, μπορεί να κάνει την δουλειά ο οποιοσδήποτε με ελάχιστο κεφάλαιο, χαμηλά κέρδη, μέτριες υπηρεσίες.

Φτηνά μεταφορικά, χαμηλά κέρδη και καλές υπηρεσίες ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ!

συμφωνω σε ολα με μια μικρη παρατηρηση, πρωτα πρεπει να ειναι ευχαριστημενος ο εργαζόμενος και μετα ο πελατης.

ο εργαζόμενος μπορει να σου διωξει τους πελατες και χωρις τους εργαζομενους δεν μεγαλωνει μια επιχειρηση.

αναπτυξη με one man show κανεις δεν εχει πετυχει.

Επεξ/σία από POS
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, Cocomel said:

. Ο ίδιος που έχει 2 μαγαζιά acs  που συνεργάζομαι με έβαλε στην αποθήκη και μου λέει κατά γράμμα κοίτα τη μαλακίες αγοράζουν είδα πάρα πολύ sex toy  και τηλεοράσεις χιούμορ... Τώρα για εσάς που έχετε γνώμη είσαστε κλασικοί Έλληνες που θέλετε να παραλάβετε σήμερα δεν σαν νοιάζει το πώς μόνο να κάνετε τν δουλειά σας με λίγα λόγια παρτακιδες 

και οι παροχοι internet αντι να κανουν αναβαθμισεις στο ιντερνετ τωρα που εχει πιταρει να πουν:κοψτε το utube  και το uporn αφου ειναι αχρηστα κοψτε και τα τορρεντ που ειναι παρανομα ωστε να μην χρειαστει να γινουν αναβαθμισεις.καταλαβαινω αυτο που λες οτι ο κοσμος δεν θα πρεπε να κανει παραγγελιες που δεν ειναι κατι που επειγει αλλα αυτο σε μια αλλη ζωη.οποτε δεν πας να προσαρμοσεις τον ανθρωπο αλλα την εταιρεια για να ανταπεξελθει.και υπαρχουν εταιρειες που το εκαναν και εταιρειες που δεν το εκαναν.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...