Προς το περιεχόμενο

Καύσιμα ενισχυμένα και καύσιμα άπλα


A10B

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 23/1/2020 στις 1:40 ΜΜ, k_w_t είπε

Σχεδον ολες εκτος απο την BP και την Shell στα ΕΛΠΕ φορτωνουν....

Απο ΕΤΕΚΑ ,ΕΠ,Ελιν, SilkOil μεχρι ΕΚΟ..

Οι αλλες 2 φορτωνουν στην MotorOIL.... 

Μονο τα πρατηρεια με το σημα ΕΠ που ειναι εταιρικα ανοικουν στα ΕΛΠΕ...

Ολα τα αλλα ειναι συμφωνιες με το ονομα και το franchise.

Η bp είναι τον ΕΛΠΕ. 

Δεν ξερεις τι λες 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 94
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

3 λεπτά πριν, chdeal είπε

Οπότε βασικά η ιστορία είναι ότι:
- Η 95άρα δεν είναι 95αρα, συνεπώς ο κινητήρας που θέλει 95άρα αρχίζει να χτυπάει πειράκια
...
- Άλλος λόγος το αυτοκίνητο να συμπεριφέρεται καλύτερα με 100άρα (με τις λογικές συμπιέσεις που έχουν οι περισσότεροι κινητήρες καθημερινών οχημάτων) δεν υπάρχει.
- Οι εταιρείες συνεχίζουν να πουλάνε premium καύσιμο με το επιχείρημα ότι ο κινητήρας δουλεύει καλύτερα (στα μούτρα μας).
...

Ακριβώς. Αλλά πως ξέρουμε ότι η 95άρα δεν είναι 95 οκτανίων?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Ukforthemoment είπε

Μπορεί να είναι όλα ενα MATRIX!!!!

Δυστυχώς έτσι είναι για πολλά πράγματα. Δεν υπάρχει χρόνος για επεξεργασία της πληροφορίας, γεμίζουμε σαβούρα τον εγκέφαλό μας ο οποίος δεν πρόλαβε να αναπτυχθεί σημαντικά. Έχει τα ίδια κύτταρα και τις ίδιες συνάψεις που είχε και 50 χρόνια πριν...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, chdeal είπε

Οπότε βασικά η ιστορία είναι ότι:
- Η 95άρα δεν είναι 95αρα, συνεπώς ο κινητήρας που θέλει 95άρα αρχίζει να χτυπάει πειράκια
- Ο knock sensor πιάνει τα πειράκια, ο ελεγκτής του κινητήρα πειράζει τον χρονισμό. Σταματάει τα πειράκια, ρίχνοντας όμως την επίδοση. Αν δεν τα καταφέρει είναι κακά νέα για τον κινητήρα.
- Βάζεις 100 άρα (που δεν είναι 100άρα, αλλά τουλάχιστον είναι 95άρα). Λύνονται τα παραπάνω, και ο κινητήρας λειτουργεί φυσιολογικά. Ο οδηγός, που τον είχε συνηθίσει να δουλεύει "πνιγμένος" νιώθει πλέον το αυτοκίνητο να πετάει (ενώ στην πραγματικότητα πλέον πηγαίνει κανονικά).
- Άλλος λόγος το αυτοκίνητο να συμπεριφέρεται καλύτερα με 100άρα (με τις λογικές συμπιέσεις που έχουν οι περισσότεροι κινητήρες καθημερινών οχημάτων) δεν υπάρχει.
- Οι εταιρείες συνεχίζουν να πουλάνε premium καύσιμο με το επιχείρημα ότι ο κινητήρας δουλεύει καλύτερα (στα μούτρα μας).

Μεγάλη στιγμή μου πωλητής της shell (κλασσικά) που προσπαθούσε να με πείσει με διάφορα σενάρια τρόμου ότι το αυτοκίνητό μου θα καταστραφεί αν δε βάζω premium πετρέλαιο. 1ο επιχείρημα ότι το απλό έχει βιοαιθανόλη (του εξήγηση ότι όλα έχουν βιοαιθανόλη, είναι ντιρεκτίβα της Ε.Ε.). 2ο επιχείρημα ότι έχει τρομερές ιστορίες από πελάτες του που είχαν τρομερές βλάβες, πανάκριβες, επειδή έβαζαν απλό πετρέλαιο. Του εξήγησα ότι από τη στιγμή που πολλοί πελάτες του είχαν αυτό το θέμα θα πρέπει να προβληματιστεί για την ποιότητα του απλού πετρελαίου που πουλάει το πρατήριό του...

Mήπως βιοντίζελ και όχι αιθανόλη που είναι για βενζίνη;

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, MessengerOfGood είπε

Ακριβώς. Αλλά πως ξέρουμε ότι η 95άρα δεν είναι 95 οκτανίων?

Πολύ απλά, επειδή χτυπάει πειράκια σε κινητήρες (ακόμα και καινούριους) που ο κατασκευαστής λέει ότι δουλεύουν με 95άρα. Αν θες, βάλε και τη λαϊκή σοφία στην εικόνα. Αν πας να πεις σε οποιονδήποτε μάστορα ότι το αυτοκίνητο χτυπάει πειράκια, η απάντηση κονσέρβα είναι "κωλοβενζίνες".

1 λεπτό πριν, Ukforthemoment είπε

Mήπως βιοντίζελ και όχι αιθανόλη που είναι για βενζίνη;

Πολύ σωστά, my bad.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης το V-Power Diesel  φτιάχνεται με άλλη μέθοδο , https://www.shell.com/energy-and-innovation/natural-gas/gas-to-liquids.html .

Eχω ακούσει όμως ότι δημιουργεί πρόβλημα σε λαστιχένια κομμάτια του συστήματος τροφοδοσίας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, MessengerOfGood είπε

Αν για λόγους αυτανάφλεξης (πειράκια) η μηχανή μειώσει την γωνία προπορείας τότε η απόδοση πέφτει. Αν λοιπόν η βενζίνη δεν είναι 95 οκτανίων που ζητάει ο κατασκευαστής θα έχεις λειτουργία του κινητήρα με διαφορετική απόδοση. Και ίσως με επιπτώσεις στην φθορά.

Ομολογώ ότι δεν καταλαβαίνω το νόημα της παράθεσης σου στα λεγόμενά μου .

Αν ο βενζινάς νοθεύει το καύσιμο ,το αμάξι θα χτυπά πειράκια δεν πάει να αλλάξει το αβάνς τα πειράκια θα είναι εκεί .

Τώρα αν θεωρείς ότι βάζοντας 100 άρα θα έχεις λιγότερες πιθανότητες για κρουστική καύση πάω πάσο , αρκεί να μην βάζεις 100 άρα στον κλέφτη βενζινά διότι κι αυτή νοθευμένη θα είναι .

1 ώρα πριν, MessengerOfGood είπε

 

 

1 ώρα πριν, MessengerOfGood είπε

 

 

1 ώρα πριν, MessengerOfGood είπε

 

 

Επεξ/σία από Kostasm45
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, Alex2020 είπε

Η bp είναι τον ΕΛΠΕ. 

Δεν ξερεις τι λες 

Ειπαμε και πριν ετσι ηταν παλια... Πριν φυγει η BP απο την Ελλαδα και αγορασουν την επωνυμια της τα ΕΛΠΕ.

 

Διαβασε και παρακατω που παραδεχτηκα το λαθος μου.... απλα μπηκες για να γραψεις την εξυπναδα σου. ???

Ημαρτον.....

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα παλαιάς κοπής αυτοκίνητα όπως και το δικό μου που φτιάχτηκαν να λειτουργούν με 95 οκτανίων και 100άρα να τους βάλεις (έχω βάλει) :D δεν θα δείς καμία διαφορά παρά μόνο στη τσέπη σου.

Και όμως κάποιοι τους βάζουν π.χ. απλή vpower και νομίζουν ότι οδηγούν ferrari που βλέπουν και στη διαφήμιση που γεμίζει από το πρατήριο της γειτονιάς.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, chdeal είπε

Πολύ απλά, επειδή χτυπάει πειράκια σε κινητήρες (ακόμα και καινούριους) που ο κατασκευαστής λέει ότι δουλεύουν με 95άρα. Αν θες, βάλε και τη λαϊκή σοφία στην εικόνα. Αν πας να πεις σε οποιονδήποτε μάστορα ότι το αυτοκίνητο χτυπάει πειράκια, η απάντηση κονσέρβα είναι "κωλοβενζίνες".

Πολύ σωστά, my bad.

Τα σύγχρονα αυτοκίνητα δεν χτυπάνε πειράκια με αλλαγή των παραμέτρων καύσης (δεν ξέρω αν επεμβαίνουν μόνο στη  γωνία προπορείας). Άρα με τέτοια αυτοκίνητο δεν ακούς να χτυπάνε.

5 ώρες πριν, Kostasm45 είπε

Ομολογώ ότι δεν καταλαβαίνω το νόημα της παράθεσης σου στα λεγόμενά μου .

Αν ο βενζινάς νοθεύει το καύσιμο ,το αμάξι θα χτυπά πειράκια δεν πάει να αλλάξει το αβάνς τα πειράκια θα είναι εκεί .

Τώρα αν θεωρείς ότι βάζοντας 100 άρα θα έχεις λιγότερες πιθανότητες για κρουστική καύση πάω πάσο , αρκεί να μην βάζεις 100 άρα στον κλέφτη βενζινά διότι κι αυτή νοθευμένη θα είναι .

Δεν αναφερόμουν σε νοθευμένη βενζίνη αλλά σε βενζίνη λιγότερων οκτανίων δηλ. βενζίνη που αυταναφλέγεται σε χαμηλότερο βαθμό συμπιεσης από αυτόν που έχει σχεδιάσει τη μηχανή ο κατασκευαστής.

 

ΥΓ Τα "πειράκια" είναι κρουστική καύση που οφείλεται σε προανάφλεξη, πρίν δώσει σπινθήρα το μπουζί.

Στα Diesel δεν υπάρχουν μπουζί, η ανάφλεξη οφείλεται ακριβώς στην υψηλή συμπίεση του μίγματος αερα-καυσίμου.

Επεξ/σία από MessengerOfGood
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 24/1/2020 στις 11:35 ΜΜ, MessengerOfGood είπε

Τα σύγχρονα αυτοκίνητα δεν χτυπάνε πειράκια με αλλαγή των παραμέτρων καύσης (δεν ξέρω αν επεμβαίνουν μόνο στη  γωνία προπορείας). Άρα με τέτοια αυτοκίνητο δεν ακούς να χτυπάνε.

Δεν αναφερόμουν σε νοθευμένη βενζίνη αλλά σε βενζίνη λιγότερων οκτανίων δηλ. βενζίνη που αυταναφλέγεται σε χαμηλότερο βαθμό συμπιεσης από αυτόν που έχει σχεδιάσει τη μηχανή ο κατασκευαστής.

ΥΓ Τα "πειράκια" είναι κρουστική καύση που οφείλεται σε προανάφλεξη, πρίν δώσει σπινθήρα το μπουζί.

Στα Diesel δεν υπάρχουν μπουζί, η ανάφλεξη οφείλεται ακριβώς στην υψηλή συμπίεση του μίγματος αερα-καυσίμου.

Στο δικό μου το αυτοκίνητο vw 1.4 tsi του 2012 όταν η βενζίνη είναι φόλα, μια χαρά τα ακούω τα " πειράκια".

Τα "πειράκια" και καλά διορθώνονται με το αβάνς , αφού η έναρξη της καύσης γίνεται πριν το άνω νεκρό σημείο ,οπόταν το μίγμα δεν συμπιέζεται μέχρι τέλους και έτσι δεν έχεις τοπικές προαναφλεξεις μίγματος εντός του κυλίνδρου.

Επεξ/σία από Kostasm45
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η Shell πάντως σου πρήζει το συκώτι και στο εξωτερικό, δεν είναι μόνο ελληνική πατέντα. Πάω προχθές σε ένα κοντινό στο σπίτι που έχει γενικά καλές τιμές (ενώ Shell σε άλλα σημεία της Γερμανίας είναι φωτια) και έρχεται παππους υπάλληλος-κράχτης. Με ρωτάει αν θέλω να μου βάλει ο ίδιος και όταν ξεκινάω να βάζω μόνος μου πετρέλαιο αρχίζει να με ρωτάει πόσα χλμ κάνω και μου προωθεί ετήσια συνδρομή που με την τιμή του απλού καυσίμου βάζεις το V-Power diesel που φαντάζομαι θα μου δώσει +20 άλογα +50 ροπή +30 handling κλπ. Τιμούλα 120€. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...