Προς το περιεχόμενο

PlayStation 5 Topic v2


JohnVani18
Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian

Βασικές συστάσεις (που ισχύουν συγχρόνως με τους όρους χρήσης του forum) για να παραμείνει το θέμα ανοιχτό:

  • Συζητήστε πάνω στην συγκεκριμένη κονσόλα (specs, περιφερειακά, προγραμματισμένες κυκλοφορίες, απορίες)
  • Αποφύγετε το VS με άλλες κονσόλες ή/και PC στο βαθμό του δυνατού
  • Αποφύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή γενικεύσεις του στυλ "fan boys", "haters" κλπ
  • Μην απαντάτε σε προβληματικά μηνύματα. Στείλτε αναφορά για να τα χειριστούν οι αρμόδιοι συντονιστές.

Αν το topic ξεφύγει, χωρίς να σταλούν αναφορές, θα κλειδώσει επ' αόριστον.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 ώρες πριν, Raiden5 είπε

Στο Digital Foundry ειναι φανατικοί τις sony? γιαυτο στο unboxing του PS5 ξέσκισαν το κουτι και μετα τους έκραζαν οι φαν τις sony στο twitter. Για το hardware του Series X εχουν δειξει μεγαλύτερο ενθουσιασμο θεωρό οσο τους παρακολουθώ, καμία σχέση με οπαδούς τις sony.  Προφανώς οπως και ειναι λογικο, θα πιστέψεις ποιο εύκολα το Digital foundry που ειδικεύετε σε αυτό που κανει  από κάποιον ανώνυμο του twitter που εχει προϊστορια στις ψευδείς είδησης κατά του PS5.

Εδώ έκαναν unboxing το ps5 (σε αυτό που έσκισε το κουτί) και στο βάθος στο background είχαν φαρδύ πλατύ το κουτί του Series X 😝

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 14,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ρε τι εχετε παθει ξαφνικα με τα Preorders παλι? 

Οι περισσοτεροι που γραφετε για ψεματα , τσεπωματα χρηματων κλπ (αφηνω την βοντα εξω , καθως εινια εξω απο τα νερα της με την πωληση κονσολας) , εχετε ποτε δουλεψει σε τηλ κεντρο σε ειδη τεχνολογιας (σιγουρα σε αλλα πόστα ναι-τηλ. κεντρο ομως?) ?? Το τηλεφωνο μπορει να βαραει ανα 15 δευτ. και στα 10 τηλ τα 8 να ναι η ιδια ερωτηση. Καπου θα πεσετε και σε ανθρωπο ο οποιος δεν ξερει κατι παρα μονο λεπτομερειες. Βασικα το "θεμα" μου δεν ειναι το τι λενε η αν κανουν σωστα την δουλεια τους στα εκαστοτε καταστηματα , οσο την ευκολια να μιλατε για τσεπωμα χρηματων απο την στιγμη που το καταστημα σου καθοριζει τους "ορους συναλλαγης" -ειτε ειναι προκαταβολη , ειτε αποπληρωμη ολου του ποσου - τα δινετε και μετα αναρωτιεστε αν σας εφαγαν τα χρηματα ή αν θα σας δωσουν Day1 κατι το οποιο δεν ειναι σιγουροι για πολλους λογους..... 

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε φταίνε τα παιδιά στα τηλ κέντρα. Αυτό με τίποτα.

 

φταινε οι εταιρείες (σε γενικές γραμμες πολλών κλάδων με μαζική ζήτηση επικοινωνίας κοινού) που πετάνε σαν τα σκυλιά τα νεαρά παιδιά που εξυπηρετούν τηλ κέντρα , χωρίς ενημέρωση και εκπαίδευση. Δυστυχως ο πελάτης έχει δίκιο κ θα πρέπει να μπορούν να τον αντιμετωπίσουν. Σε αυτό τον τομέα οι εταιρείες είναι πολύ πίσω.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
50 minutes ago, broxopios said:

Έτσι απευθύνθηκα στον συνήγορο του καταναλωτή χωρίς όμως να βγάλω άκρη. Το συμπέρασμα ήταν ότι κάποια καταστήματα δεν καλύπτουν τη νομοθεσία για 2 έτη εγγύησης. Συγκεκριμένα αυτά που φέρνουν συσκευές εκτός Ευρώπης (το ipad φαινόταν ότι ήρθε από Βουλγαρία αν θυμάμαι καλά) οπότε έμεινα με το πρόβλημα. 

Καμία σχέση.

Η σύμβαση αγοραπωλησίας έγινε εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης; Τότε το θέμα είναι λήξαν, υποχρεούνται αμφότερα τα μέρη να υπακούν στους νόμους των κρατών των οποίων πολίτες και άρα έχεις δύο χρόνια εγγύηση.

Btw (και χωρίς να έχει σημασία στο θέμα μας), η Βουλγαρία είναι μέλος της ΕΕ από το 2007

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, malawi είπε

Δε φταίνε τα παιδιά στα τηλ κέντρα. Αυτό με τίποτα.

φταινε οι εταιρείες (σε γενικές γραμμες πολλών κλάδων με μαζική ζήτηση επικοινωνίας κοινού) που πετάνε σαν τα σκυλιά τα νεαρά παιδιά που εξυπηρετούν τηλ κέντρα , χωρίς ενημέρωση και εκπαίδευση. Δυστυχως ο πελάτης έχει δίκιο κ θα πρέπει να μπορούν να τον αντιμετωπίσουν. Σε αυτό τον τομέα οι εταιρείες είναι πολύ πίσω.

Γενικα η φαση "ο πελατης εχει παντα δικιο" ειναι κατι καταραμενο. Εγω γενικα δεν εχω υψηλες απαιτησεις αλλα εαν μεχρι στιγμης με ξαφνιαζει θετικα ενα τηλ κεντρο ειναι αυτο του ΠΛΑΙΣΙΟ. Προσπαθουν να κρατησουν μια ταξη... Γενικα η εργασια στην Ελλαδα εχει θεμα σε πολλους τομεις καθως οι εταιρειες δε θελουν να πληρωνουν ουτε τον δικο τους εξοπλισμο αλλα ουτε να δινουν προοπτικη ανεξαρτητου ποστου , γιατι αυτο σημαινει αυξηση μισθου... Αν κατι με ξενερωνει αρκετα στα 35 μου ειναι οτι το 95% των εταιρειων στην Ελλαδα δεν εχουν καμια προοπτικη εξελιξης για τον εργαζομενο , για να μην βαλουν το χερι στην τσεπη και φυσικα το ιδιο το Κρατος κανει πλατες σε αυτο οταν δεν απαιτει απο τον ιδιωτικο τομεα να υπαρχιε συνεχης εξελιξη/εκπαιδευση του προσωπικου για το καλο ολων. 

*Το απλοποιησα οσο μπορεσα γιατι ειναι off-topic και ειναι μεγαλη κουβεντα.

 

Στα δικα μας τωρα , εγω περιμενω Day1 Λογικα καθως ειχα λαβει το μαγικο sms απο το ΠΛΑΙΣΙΟ και ειχα κανονισει και αδεια γαμωτη μου.... Αλλα τωρα θα παμε τρενο γιατι δουλευω σε Eshop αρα ακυρη η αδεια μαλλον..... Αυτο που εφτιαξε περισσοτερο ειναι οτι βλεπω χαμηλο θορυβο στην κονσολα και αρκετα καλο bc γιατι εχω backlog καλο στο 4 το οποιο δεν το επιανα λογο πολυ θορυβου στο προ και των 30fps. Ηλπιζα οτι θα γινει κατι στο 5 και τελικα εγινε..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Tο public είχε χάσει τον μπούσουλα πάντως με τις ηλεκτρονικές παραγγελίες την πρώτη περίοδο καραντίνας..εντάξει ήταν πρωτόγνωρο αλλά δεν μπορούσες καν να διορθώσεις το λάθος που έκαναν, δεν τους έβρισκες, δεν καταλάβαιναν τι έλεγες, τους εξηγούσες τι ακριβώς έγινε και σου έλεγαν εντάξει θα το διορθώσουμε και τίποτα. Ε στο τέλος το παράτησα το θέμα και διαγράφηκα από πελάτης τους. Εδώ θυμάμαι ο Μουστάκας που πουλάει παιδικά παιχνίδια έπεσε το site του και αναγκάστηκε να το διορθώσει για να δεχθεί τον τεράστιο όγκο παραγγελιών. Θέλουμε να ελπίζουμε όμως πως πλέον τα καταστήματα οργανώθηκαν καλύτερα. Είχαν ένα εξάμηνο να το κάνουν. Εγώ πιστεύω πως όλα θα πάνε καλά, τζάμπα αγχώνεστε όσοι παραγγείλατε νωρίς. Οι υπόλοιποι, υπομονή παιδιά, θα δούμε, κρατήστε καλού κακού και τις παλιές σας κονσόλες..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, CarbonFibre είπε

Κάτι ποιο οικονομικό και ποιοτικά καλό για εξωτερικό σκληρό στο Ps5 στο 1tb και ας μην είναι ssd μπορείς να μας προτείνεις;;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

 

1 ώρα πριν, Braveheart1980 είπε

Παιζει σε αλλο mode στο ps5? Γιαιτι δειχνει τοσο χαλια σε σχεση με το pro?

Το 60αρι must

Μηπως ειναι σε διαφορετικες tv?

Επεξ/σία από chrisgewrgi
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα παιδιά και χρόνια πολλά στους εορτάζοντες!! 

Εγώ ακόμη είμαι υπό σκέψη για παραγγελία από Vodafone.. 

Όπως είπα κρατάω μικρο καλάθι και ας μίλησα τηλεφωνικά. 

Δεν θέλω να προ πληρώσω και να μου ρθει τον άλλο μήνα η δεν ξέρω και εγώ ποτε 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, back15220 είπε

Κάτι ποιο οικονομικό και ποιοτικά καλό για εξωτερικό σκληρό στο Ps5 στο 1tb και ας μην είναι ssd μπορείς να μας προτείνεις;;

Από εκεί και πέρα όποιον εξωτερικό hdd γνωστής εταιρείας( WD, seagate, toshiba) πάρεις δεν πιστεύω ότι θα δεις διαφορά. Έχουν μεταξύ 40-60 ευρώ.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πραγματικά εδώ και χρόνια κάθε φορά που μιλάμε για προπαραγγελίες σε παιχνίδια / κονσόλες το ίδιο χάος επικρατεί. Αυτοί οι retailers είναι για τα μπάζα. Τόσα χρόνια δεν λένε να τα φτιάξουνε ;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εχω κανει παραγγελια 28/9 απο τα public με την ενδειξη για δευτερο κυμα. Και παραλαβη απο το καταστημα. Πηγα απο εκει την Πεμπτη για να αλλαξω την παραγγελια μου για παραδοση στο σπιτι. Με τα πολλα εσκασε ο διευθυντης να μου λεει δεν εχουμε παραλαβει ακομα και δε ξερουμε τι θα γινει. Του λεω δε με ενδιαφερει να παραλαβω day one, θελω απλα να αλλαξω την παραγγελια για παραλαβη σπιτι και να το προπληρωσω τωρα. Μου λεει και να την αλλαξουμε παλι θα ερθει οταν ανοιξουν τα καταστηματα γιατι ειναι εδω καταχωρημενο και θα το στειλουμε εμεις! Οτι ναιναι! Ολα τα υπολοιπα καταστηματα επικοινωνησαν απο μονοι τους με τους πελατες για την αλλαγη.

 

Αφου ειδα οτι μιλησατε με Voda εριξα και γω παραγγελια χθες. Μαλιστα αν κ ειχε γκριζαρισμενη την αντικαταβολη, επιλεχτηκε κ μου ηρθε mail επιβεβαιωσης με κωδικο παραγγελιας και οτι θα ενημερωθω για την πορεια της. Ισος bug της σελιδας, θα δειξει. Περιμενω να επικοινωνησουν μαζι μου...

Οπως κ να εχει ευχαριστω τα παιδια για τις πληροφοριες σχετικα με Voda. Ευελπιστω να παραλαβουμε φετος...

Επεξ/σία από jowl_tnt
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν υπαρχει περιπτωση κανεις να βρει ακρη στα τηλεφωνα με ολους αυτους.5 τηλεφωνα να παρεις την ιδια εταιρια θα σου πουν 5 διαφορετικα πραγματα.εγω εχω παρει αποφαση οταν βγει,τοτε θα κοιταξω αν υπαρχει καπου διαθεσιμη.διαφορετικα μολις γινει

Επεξ/σία από chrisgewrgi
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, Malthador είπε

Καμία σχέση.

Η σύμβαση αγοραπωλησίας έγινε εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης; Τότε το θέμα είναι λήξαν, υποχρεούνται αμφότερα τα μέρη να υπακούν στους νόμους των κρατών των οποίων πολίτες και άρα έχεις δύο χρόνια εγγύηση.

Btw (και χωρίς να έχει σημασία στο θέμα μας), η Βουλγαρία είναι μέλος της ΕΕ από το 2007

Ναι πιθανόν να μου είπαν άλλη χώρα δε θυμάμαι.

Ωστόσο γιατί ούτε με τον ΣΚ δεν έβγαλα άκρη; Τι παραπάνω έπρεπε να κάνω. Αν θυμάμαι καλά είχα ανοίξει και ανάλογο topic εδώ. 

Βέβαια κάποια καταστήματα αναφέρουν 24 μήνες. Άλλα 12. Τι γίνεται και τι πρέπει να κάνουμε σε περίπτωση που χρειαστούμε τον 2ο χρόνο εγγύησης και μας τον αρνούνται δε γνωρίζω. Θυμάμαι το είχα ψάξει αρκετά τότε με το ipad air 2, αλλά άκρη δεν έβγαλα. Μέχρι και στην επίσημη αντιπροσωπεία της apple στην Ελλάδα πήγα, αλλά τζίφος κι εκεί. Τα ίδια μου έλεγαν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πόσο πίσω είστε στην Ελλάδα. Μα πραγματικά πόσο πίσω.

Κάθεστε χαλάτε την καρδιά σας για το αν θα παραλάβετε το pre-order σας day-one.

Εδώ Κύπρο είμαστε έτη φωτός μπροστά. Ούτε pre order ουτε τίποτα. Δίνεις το email σου και εκδηλώνεις ενδιαφέρον.

Όταν εσείς θα παίζετε με την κονσολίτσα σας, εμείς θα περιμένουμε email για το άν και πότε θα έρθουν τα μηχανάκια Κύπρο.

Έτσι, για να ζηλεύετε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...