Προς το περιεχόμενο

Xbox Series X Topic v2


aekoupoli
Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian

Βασικές συστάσεις (που ισχύουν συγχρόνως με τους όρους χρήσης του forum) για να παραμείνει το θέμα ανοιχτό:

  • Συζητήστε πάνω στην συγκεκριμένη κονσόλα (specs, περιφερειακά, προγραμματισμένες κυκλοφορίες, απορίες)
  • Αποφύγετε το VS με άλλες κονσόλες ή/και PC στο βαθμό του δυνατού
  • Αποφύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή γενικεύσεις του στυλ "fan boys", "haters" κλπ
  • Μην απαντάτε σε προβληματικά μηνύματα. Στείλτε αναφορά για να τα χειριστούν οι αρμόδιοι συντονιστές.

Αν το topic ξεφύγει, χωρίς να σταλούν αναφορές, θα κλειδώσει επ' αόριστον.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το είπε ένα παιδί πριν από μερικές μέρες. Κατοχικό σύνδρομο το λένε. Μαζι με game pass έχω 82 παιχνίδια σε εσωτερικό έναν ssd 500αρι και έναν hdd 3 tb. Και έχω παιχνίδια που δεν τα έχω κάνει καν install από τα δισκάκια ακόμα. Έλεγα να καταργήσω τον hdd που είναι αποκλειστικά για αποθήκη και να πάρω έναν 2 tb ssd αντί του 1 tb επέκταση. 

Από εκεί και πέρα το πόσα παιχνίδια όντως χρειάζομαι άμεσα διαθέσιμα και το πόσα θα παίξω τελικά είναι άλλη κουβέντα 😂😂. Ειδικά τώρα που έχω καταπιαστεί με valhalla θα αργήσω να παίξω κάτι άλλο. 

Νομίζω πως λόγω του ότι πλέον δε βγαίνουμε και δε χαλάμε λεφτά έξω τα χαλάμε μέσα και πολλές φορές τα χαλάμε χωρίς να υπάρχει και πολύ νόημα. 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 11,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

3 λεπτά πριν, Tigio13 είπε

Το είπε ένα παιδί πριν από μερικές μέρες. Κατοχικό σύνδρομο το λένε. Μαζι με game pass έχω 82 παιχνίδια σε εσωτερικό έναν ssd 500αρι και έναν hdd 3 tb. Και έχω παιχνίδια που δεν τα έχω κάνει καν install από τα δισκάκια ακόμα. Έλεγα να καταργήσω τον hdd που είναι αποκλειστικά για αποθήκη και να πάρω έναν 2 tb ssd αντί του 1 tb επέκταση. 

Από εκεί και πέρα το πόσα παιχνίδια όντως χρειάζομαι άμεσα διαθέσιμα και το πόσα θα παίξω τελικά είναι άλλη κουβέντα 😂😂. Ειδικά τώρα που έχω καταπιαστεί με valhalla θα αργήσω να παίξω κάτι άλλο. 

Νομίζω πως λόγω του ότι πλέον δε βγαίνουμε και δε χαλάμε λεφτά έξω τα χαλάμε μέσα και πολλές φορές τα χαλάμε χωρίς να υπάρχει και πολύ νόημα. 

Εγω το ειπα το κατοχικο σύνδρομο (ευχαριστώ για το παιδι) που φροντισα να παρω κ το δίσκο που έγραψα πιο πάνω..  τουλάχιστον ειμαι συνεπής χαχαχαχα

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν παιδες είμαι υπερβολικά νευριασμένος και απογοητευμένος από την aftersale εξυπηρέτηση του πλαίσιο.Πηρα ένα χειριστήριο xbox series(το shock blue),το οποίο υπήρξε ελαττωματικό καθώς το καπάκι για τις μπαταρίες δεν ανοίγει με τίποτα με όση δύναμη και να βάλεις(το έδωσα σε 3 διαφορετικούς ανθρώπους να προσπαθήσουν).Κατάφερα να το ανοίξω μόνο με κάρτα και αφού ήταν στα πρόθυρα να σπάσει.Πήρα λοιπόν στα πλαίσιο ΠΡΟΦΑΝΩΣ για αντικατάσταση και με έκαναν μανουρα ότι απλά είναι ένα καπάκι και ότι δεν υφίσταται λόγος αντικατάστασης.Με τα πολλά,και σε παράλληλη επικοινωνία με τη Microsoft που αποδέχτηκε αμέσως τη δυσλειτουργία του χειριστηρίου, αφού καταφερα να τους πείσω να το λάβουν πίσω, μου είπαν να το στείλω με δικά μου έξοδα αποστολής γεγονός που με έβγαλε εκτός εαυτού.Τα έξοδα αποστολής λοιπόν κυμαίνονται στα 13 ευρώ(για ενα προϊόν που έσκασα 60 ευρώ +509 ευρώ κονσόλα) και τα χρεώνουν σε ΕΜΕΝΑ για ένα ελαττωματικό προϊόν που ευθύνονται αυτοί.Πραγματικα μίλησα μέχρι και με τον υπεύθυνο του πλαίσιο γράφοντας με πραγματικά στα @@@δια του.Θελω να το κοινοποιήσω και σε εσάς γιατί έχω βγει εκτός εαυτού και θέλω να μοιραστώ την εμπειρία μου.Δεν είναι θέμα χρημάτων είναι θέμα τσιπας που μια μεγάλη εταιρία σαν το πλαίσιο λειτουργεί πλήρως ερασιτεχνικά και ανοργάνωτα και έχει γραμμένο έναν πελάτη του που ψωνίζει συχνά από το κατάστημα.Απο εμένα λοιπόν τέλος το πλαίσιο υπάρχουν και άλλα μαγαζιά να εξυπηρετηθω.

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας παιδιά 

  • Like 16
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, bubcrazy99 είπε

Λοιπόν παιδες είμαι υπερβολικά νευριασμένος και απογοητευμένος από την aftersale εξυπηρέτηση του πλαίσιο.Πηρα ένα χειριστήριο xbox series(το shock blue),το οποίο υπήρξε ελαττωματικό καθώς το καπάκι για τις μπαταρίες δεν ανοίγει με τίποτα με όση δύναμη και να βάλεις(το έδωσα σε 3 διαφορετικούς ανθρώπους να προσπαθήσουν).Κατάφερα να το ανοίξω μόνο με κάρτα και αφού ήταν στα πρόθυρα να σπάσει.Πήρα λοιπόν στα πλαίσιο ΠΡΟΦΑΝΩΣ για αντικατάσταση και με έκαναν μανουρα ότι απλά είναι ένα καπάκι και ότι δεν υφίσταται λόγος αντικατάστασης.Με τα πολλά,και σε παράλληλη επικοινωνία με τη Microsoft που αποδέχτηκε αμέσως τη δυσλειτουργία του χειριστηρίου, αφού καταφερα να τους πείσω να το λάβουν πίσω, μου είπαν να το στείλω με δικά μου έξοδα αποστολής γεγονός που με έβγαλε εκτός εαυτού.Τα έξοδα αποστολής λοιπόν κυμαίνονται στα 13 ευρώ(για ενα προϊόν που έσκασα 60 ευρώ +509 ευρώ κονσόλα) και τα χρεώνουν σε ΕΜΕΝΑ για ένα ελαττωματικό προϊόν που ευθύνονται αυτοί.Πραγματικα μίλησα μέχρι και με τον υπεύθυνο του πλαίσιο γράφοντας με πραγματικά στα @@@δια του.Θελω να το κοινοποιήσω και σε εσάς γιατί έχω βγει εκτός εαυτού και θέλω να μοιραστώ την εμπειρία μου.Δεν είναι θέμα χρημάτων είναι θέμα τσιπας που μια μεγάλη εταιρία σαν το πλαίσιο λειτουργεί πλήρως ερασιτεχνικά και ανοργάνωτα και έχει γραμμένο έναν πελάτη του που ψωνίζει συχνά από το κατάστημα.Απο εμένα λοιπόν τέλος το πλαίσιο υπάρχουν και άλλα μαγαζιά να εξυπηρετηθω.

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας παιδιά 

Απαράδεκτο το πλαίσιο εφόσον συνέβησαν αυτά που διάβασα, τραγικό να γίνεται ολόκληρο θέμα για ένα προϊόν των 60 ευρώ και σε ευχαριστούμε για την πληροφορία. Αφού όμως βρήκες άκρη με την MS όλα καλά αλλά ρε συ εγώ με 12.50 ευρώ έστειλα με ΕΛΤΑ Courrier κονσόλα 7μιση ολόκληρα κιλά σε φίλο μου από την Θεσσαλονίκη στην Ορεστιάδα και εσένα σου ζήτησαν 13 ευρώ για ένα χειριστήριο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, music_lover είπε

Απαράδεκτο το πλαίσιο εφόσον συνέβησαν αυτά που διάβασα, τραγικό να γίνεται ολόκληρο θέμα για ένα προϊόν των 60 ευρώ και σε ευχαριστούμε για την πληροφορία. Αφού όμως βρήκες άκρη με την MS όλα καλά αλλά ρε συ εγώ με 12.50 ευρώ έστειλα με ΕΛΤΑ Courrier κονσόλα 7μιση ολόκληρα κιλά σε φίλο μου από την Θεσσαλονίκη στην Ορεστιάδα και εσένα σου ζήτησαν 13 ευρώ για ένα χειριστήριο?

Μιλάμε για αποστολή στο εξωτερικό.

17 λεπτά πριν, bubcrazy99 είπε

Λοιπόν παιδες είμαι υπερβολικά νευριασμένος και απογοητευμένος από την aftersale εξυπηρέτηση του πλαίσιο.Πηρα ένα χειριστήριο xbox series(το shock blue),το οποίο υπήρξε ελαττωματικό καθώς το καπάκι για τις μπαταρίες δεν ανοίγει με τίποτα με όση δύναμη και να βάλεις(το έδωσα σε 3 διαφορετικούς ανθρώπους να προσπαθήσουν).Κατάφερα να το ανοίξω μόνο με κάρτα και αφού ήταν στα πρόθυρα να σπάσει.Πήρα λοιπόν στα πλαίσιο ΠΡΟΦΑΝΩΣ για αντικατάσταση και με έκαναν μανουρα ότι απλά είναι ένα καπάκι και ότι δεν υφίσταται λόγος αντικατάστασης.Με τα πολλά,και σε παράλληλη επικοινωνία με τη Microsoft που αποδέχτηκε αμέσως τη δυσλειτουργία του χειριστηρίου, αφού καταφερα να τους πείσω να το λάβουν πίσω, μου είπαν να το στείλω με δικά μου έξοδα αποστολής γεγονός που με έβγαλε εκτός εαυτού.Τα έξοδα αποστολής λοιπόν κυμαίνονται στα 13 ευρώ(για ενα προϊόν που έσκασα 60 ευρώ +509 ευρώ κονσόλα) και τα χρεώνουν σε ΕΜΕΝΑ για ένα ελαττωματικό προϊόν που ευθύνονται αυτοί.Πραγματικα μίλησα μέχρι και με τον υπεύθυνο του πλαίσιο γράφοντας με πραγματικά στα @@@δια του.Θελω να το κοινοποιήσω και σε εσάς γιατί έχω βγει εκτός εαυτού και θέλω να μοιραστώ την εμπειρία μου.Δεν είναι θέμα χρημάτων είναι θέμα τσιπας που μια μεγάλη εταιρία σαν το πλαίσιο λειτουργεί πλήρως ερασιτεχνικά και ανοργάνωτα και έχει γραμμένο έναν πελάτη του που ψωνίζει συχνά από το κατάστημα.Απο εμένα λοιπόν τέλος το πλαίσιο υπάρχουν και άλλα μαγαζιά να εξυπηρετηθω.

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας παιδιά 

Περίεργο να μην φροντίσει τα μεταφορικά η ίδια η MS. Μαλακία τους μεγάλη. Όπως και να έχει, έχεις την αναγνώριση της MS στο θέμα ελαττωματικό, οπότε στέλνεις άμεσα στην προστασία καταναλωτή για καταγγελία. Μην σου πω να το πας απλά πίσω στο Πλαίσιο για να πάρεις τα λεφτά σου. Χωρίς μα μου, υποχρεούνται να το πάρουν (ανάλογα το πόσες μέρες πέρασαν). ΜΗΝ ΤΟ ΑΦΗΣΕΙΣ ΕΤΣΙ όμως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, bubcrazy99 είπε

Απο εμένα λοιπόν τέλος το πλαίσιο υπάρχουν και άλλα μαγαζιά να εξυπηρετηθω.

 

Μη νομίζεις ότι στους άλλους θα είχες καλύτερη αντιμετώπιση. Πιο πιθανό είναι να μην έπιανες καν γραμμή να μιλήσεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, non-serviam είπε

Μιλάμε για αποστολή στο εξωτερικό.

Περίεργο να μην φροντίσει τα μεταφορικά η ίδια η MS. Μαλακία τους μεγάλη. Όπως και να έχει, έχεις την αναγνώριση της MS στο θέμα ελαττωματικό, οπότε στέλνεις άμεσα στην προστασία καταναλωτή για καταγγελία. Μην σου πω να το πας απλά πίσω στο Πλαίσιο για να πάρεις τα λεφτά σου. Χωρίς μα μου, υποχρεούνται να το πάρουν (ανάλογα το πόσες μέρες πέρασαν). ΜΗΝ ΤΟ ΑΦΗΣΕΙΣ ΕΤΣΙ όμως.

κοπανα κατευθειαν καταγγελια

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, non-serviam είπε

Μιλάμε για αποστολή στο εξωτερικό.

Περίεργο να μην φροντίσει τα μεταφορικά η ίδια η MS. Μαλακία τους μεγάλη. Όπως και να έχει, έχεις την αναγνώριση της MS στο θέμα ελαττωματικό, οπότε στέλνεις άμεσα στην προστασία καταναλωτή για καταγγελία. Μην σου πω να το πας απλά πίσω στο Πλαίσιο για να πάρεις τα λεφτά σου. Χωρίς μα μου, υποχρεούνται να το πάρουν (ανάλογα το πόσες μέρες πέρασαν). ΜΗΝ ΤΟ ΑΦΗΣΕΙΣ ΕΤΣΙ όμως.

Ε τότε δεν θα το έστελνα πουθενά, είχα την εντύπωση ότι θα γινόταν εδώ ο έλεγχος και η αντικατάσταση. Θα απαιτούσα από το Πλαίσιο πίσω τα λεφτά μου ή αντικατάσταση του προϊόντος.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
41 λεπτά πριν, bubcrazy99 είπε

Λοιπόν παιδες είμαι υπερβολικά νευριασμένος και απογοητευμένος από την aftersale εξυπηρέτηση του πλαίσιο.Πηρα ένα χειριστήριο xbox series(το shock blue),το οποίο υπήρξε ελαττωματικό καθώς το καπάκι για τις μπαταρίες δεν ανοίγει με τίποτα με όση δύναμη και να βάλεις(το έδωσα σε 3 διαφορετικούς ανθρώπους να προσπαθήσουν).Κατάφερα να το ανοίξω μόνο με κάρτα και αφού ήταν στα πρόθυρα να σπάσει.Πήρα λοιπόν στα πλαίσιο ΠΡΟΦΑΝΩΣ για αντικατάσταση και με έκαναν μανουρα ότι απλά είναι ένα καπάκι και ότι δεν υφίσταται λόγος αντικατάστασης.Με τα πολλά,και σε παράλληλη επικοινωνία με τη Microsoft που αποδέχτηκε αμέσως τη δυσλειτουργία του χειριστηρίου, αφού καταφερα να τους πείσω να το λάβουν πίσω, μου είπαν να το στείλω με δικά μου έξοδα αποστολής γεγονός που με έβγαλε εκτός εαυτού.Τα έξοδα αποστολής λοιπόν κυμαίνονται στα 13 ευρώ(για ενα προϊόν που έσκασα 60 ευρώ +509 ευρώ κονσόλα) και τα χρεώνουν σε ΕΜΕΝΑ για ένα ελαττωματικό προϊόν που ευθύνονται αυτοί.Πραγματικα μίλησα μέχρι και με τον υπεύθυνο του πλαίσιο γράφοντας με πραγματικά στα @@@δια του.Θελω να το κοινοποιήσω και σε εσάς γιατί έχω βγει εκτός εαυτού και θέλω να μοιραστώ την εμπειρία μου.Δεν είναι θέμα χρημάτων είναι θέμα τσιπας που μια μεγάλη εταιρία σαν το πλαίσιο λειτουργεί πλήρως ερασιτεχνικά και ανοργάνωτα και έχει γραμμένο έναν πελάτη του που ψωνίζει συχνά από το κατάστημα.Απο εμένα λοιπόν τέλος το πλαίσιο υπάρχουν και άλλα μαγαζιά να εξυπηρετηθω.

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας παιδιά 

 

27 λεπτά πριν, music_lover είπε

Απαράδεκτο το πλαίσιο εφόσον συνέβησαν αυτά που διάβασα, τραγικό να γίνεται ολόκληρο θέμα για ένα προϊόν των 60 ευρώ και σε ευχαριστούμε για την πληροφορία. Αφού όμως βρήκες άκρη με την MS όλα καλά αλλά ρε συ εγώ με 12.50 ευρώ έστειλα με ΕΛΤΑ Courrier κονσόλα 7μιση ολόκληρα κιλά σε φίλο μου από την Θεσσαλονίκη στην Ορεστιάδα και εσένα σου ζήτησαν 13 ευρώ για ένα χειριστήριο?

 

17 λεπτά πριν, Socratis_g είπε

Μη νομίζεις ότι στους άλλους θα είχες καλύτερη αντιμετώπιση. Πιο πιθανό είναι να μην έπιανες καν γραμμή να μιλήσεις.

Eνας απο τους λόγους που σταμάτησα να αγοράζω απο Πλαισιο είναι και αυτός που ανέφερε ο Bub, ό,τι χειρότερο έχω αντιμετωπίσει after sales/CS, θα το ξαναπώ, μπορεί να λέμε για Κώτσους, Μediamarkt κτλπ αλλά τουλάχιστον, απο προσωπική πάντα εμπειρία, οταν χρειάστηκα αλλαγή για το οτιδήποτε (DOA/προβλήματα με κονσόλες κτλπ) πήγαινα πάντα στο γραφείο after sales, με ρωτούσαν για ποιον λόγοι το επέστρεφα, τους εξηγούσα, έλεγχαν αν τα κουτιά/προϊόν ηταν σε καλή κατάσταση και μου έκαναν αλλαγή επι τόπου χωρίς πολλά-πολλά...
Με το Πλαίσιο απο την άλλη, "δεν ξέρουμε", "δεν μπορούμε" και το σπάσιμο των παροιμιακών πατερόσακων ηταν πάντα στο Θεό, ποτέ ξανά απο αυτούς πραγματικά, δεν αξίζει το όλο stress/ταλαιπωρία...
Περαστικά φίλε μου, πάλι καλά που έβγαλες άκρη (αν και χαμένος στο τέλος πάλι σχετικά).

1 ώρα πριν, Tigio13 είπε

Το είπε ένα παιδί πριν από μερικές μέρες. Κατοχικό σύνδρομο το λένε. Μαζι με game pass έχω 82 παιχνίδια σε εσωτερικό έναν ssd 500αρι και έναν hdd 3 tb. Και έχω παιχνίδια που δεν τα έχω κάνει καν install από τα δισκάκια ακόμα. Έλεγα να καταργήσω τον hdd που είναι αποκλειστικά για αποθήκη και να πάρω έναν 2 tb ssd αντί του 1 tb επέκταση. 

Από εκεί και πέρα το πόσα παιχνίδια όντως χρειάζομαι άμεσα διαθέσιμα και το πόσα θα παίξω τελικά είναι άλλη κουβέντα 😂😂. Ειδικά τώρα που έχω καταπιαστεί με valhalla θα αργήσω να παίξω κάτι άλλο. 

Νομίζω πως λόγω του ότι πλέον δε βγαίνουμε και δε χαλάμε λεφτά έξω τα χαλάμε μέσα και πολλές φορές τα χαλάμε χωρίς να υπάρχει και πολύ νόημα. 

Πως νομίζεις οτι παρήγγειλα καινούργια τηλεόραση προχθές  Tig ? :D 
Το πρόβλημα ειναι οτι παρήγγειλα ΠΑΛΙ απο το Public, ακόμα σε κατάσταση αναζήτησης, ούτε με ποιον courier, ουτε αριθμό φορτωτικής, ουτε τίποτα, ενα γενικό "εκτιμωμενη παραδοση 25/11 - 2/12" , οταν θα'ρθει, θα΄ρθει ενα πράμα...

Επίσης : ΑCS ταλαιπωρία part 2.

Double whammy μάγκες μου

Επεξ/σία από red1
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παραξενο να πληρωσεις μεταφορικα , εδω ειχα στειλει ολοκληρο one x Γερμανια στη ms στο service κ δεν πληρωσα. Ειχα μιλησει με ενα τηλεφωνο microsoft στην Ελλαδα κ μου εστειλε στο mail αυτοκολητακια κ τα τυπωσα κ πηγε κ ηρθε δωρεαν η κονσολα με ups η dhl δεν θυμαμαι ακριβως

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, spartan29gr είπε

Ναι αυτό συμβαίνει απο πρίν με τα dev licences, απλά νομίζω τώρα λόγω series S και οτι πάνε όλα βίτσα με πολύ εύκολο κατέβασμα retroarch εγινε τόσο μπάμ. Προσωπικά έχω ένα raspberry για αυτές τις δουλειές αλλα για τύπους που γουστάρουν emu, φαίνεται τίμια λύση. Λένε θα παίζει και PS2 σε λίγο καιρό

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τωρα ομως που το ξαναδιαβαζω καλυτερα,υπαρχουν  και καποιοι περιορισμοι οταν ενεργοποιησεις αυτο το κομματι.

Δεν μπορεις να ξαναπαιξεις μετα  retail παιχνιδια.Οπωτε ειναι  κυριως για αυτους  που ζητανε να κανουν το seies s  τους,εναν πραγματικο εξομοιωτη ρετρο παιχνιδιων

 

2 λεπτά πριν, chncynic είπε

Ναι αυτό συμβαίνει απο πρίν με τα dev licences, απλά νομίζω τώρα λόγω series S και οτι πάνε όλα βίτσα με πολύ εύκολο κατέβασμα retroarch εγινε τόσο μπάμ. Προσωπικά έχω ένα raspberry για αυτές τις δουλειές αλλα για τύπους που γουστάρουν emu, φαίνεται τίμια λύση. Λένε θα παίζει και PS2 σε λίγο καιρό

Ειδη παιζει

 

Επεξ/σία από spartan29gr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...