Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 12.6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
40 λεπτά πριν, eMike είπε

Γιατί αλλάζει?

Προσωπική άποψη , επειδή βάζεις το αριστερό πόδι τέρμα αριστερά τεντωμένο , αραχτό και δεν είσαι υποχρεωμένος να το έχεις στην "φτέρνα" κοντά στον συμπλέκτη

Κάτι που ακούγεται πολύ απλό αλλά εμένα με κουράζει

Επίσης αν δεν τρέχει όπως εγώ , με σταθερή ταχύτητα σε ταξίδι ξεκουράζεις και το χέρι στον τεμπέλη

45 λεπτά πριν, majnun είπε

Πάντως εγώ tsofras πήγα σε Ford στην Κόρινθο, Νέα Σμύρνη, Μαρούσι και Κηφισό.
ΜΑΚΡΑΝ την καλύτερη εντύπωση και καλύτερη τιμή μου την έκαναν στη Νέα Σμύρνη.
Ο πωλητής μου έδειξε το αμάξι στην έκδοση που ήθελα, μου ανέλυσε τον εξοπλισμό και μου είπε να περιμένω το test drive που θα φέρει.
Ούτε να πιέσει (τώρα τελειώνει η προσφορά), ούτε να με διώξει. Τόσο όσο. Μπράβο του.

Στη Βελμάρ, δε θα μπορούσα να έχω πιο αλγεινή εντύπωση. Ελλεινοί και τρισάθλιοι.
4 πωλητές μέσα να κάθονται και ούτε ένας να έρθει να με εξυπηρετήσει.
Αυτός που με εξυπηρέτησε δεν ήξερε τον εξοπλισμό, βαριόταν να μου μιλήσει, δε μου έβγαλε τιμή !
 

Αν καταφέρω να δώσω το δικό μου θα πάω σίγουρα στα νότια για αγορά.
 

Επίσης μιας και σε ενδιαφέρει, πολύ όμορφο και 4.15μ

https://www.autoblog.gr/2020/06/24/epishmo-neo-opel-mokka/

Ωχ δεν το είχα δεί εκτός καμουφλαζ ,πολύ  όμορφο είναι

4.15 ? Χμμ τι χώρους θα έχει

Αρχές του 21 :(

43 λεπτά πριν, djcat είπε

Ναι. Ήξερα οτι το αυτοκίνητο που πήρα δεν έχει τους χώρους που έχουν τα άλλα στην κατηγορία.

Ήξερα οτι δεν έχει τα γκατζετάκια που έχουν τα άλλα - οκ τα είχε και αυτό αλλά ξέφευγε πολύ σε τιμή και δεν ήθελα να δώσω τόσα.

Δεν είπα να πάρεις κάτι το οποίο είναι εντελώς έξω από τις ανάγκες σου σε χώρους κλπ. Αλλά το να γουστάρεις αυτό που πήρες μην το βάζεις χαμηλά στις προτεραιότητες σου.

Το λιοντάρι δεν έχει τους χώρους που θες; Δεν είναι στο ποσό που θες να διαθέσεις; Δεν έχει τα απαραίτητα στάνταρ ασφαλείας ενεργητικής και παθητικής; Στο ξαναλέω μην βιαστείς. Αυτό γουστάρεις και φαίνεται από αυτά που λες. Περίμενε να βγει και αν δεν σε ξενερώσει σε κάτι πολύ, δε νομίζω πως θα ευχαριστηθείς άλλο αυτοκίνητο περισσότερο. Και τώρα αν το ένα έχει χώρο  5-10 λιτρα παραπάνω και αν καίει μισό ευρώ λιγότερο, και αν η οθόνη του έχει πιο καλή ποιότητα δε νομίζω οτι κάνει διαφορά σε ένα αμάξι.

Ε ναι αυτό περιμένω , απλά το DSG με βάζει σε σκέψεις για το Leon

Επεξ/σία από tsofras
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, tsofras είπε

To ξέρω φίλε μου , για αυτό το λόγο αν και δεν με τρελαίνει εξωτερικά γυρίζει στο μυαλό μου το C3 aircross επειδή έχω μπεί και ήταν πάρα πολύ άνετο , επίσης για αυτό με ενθουσίασε στο test drive το C5 . Και το C4 θα φοράει την ίδια ανάρτηση αλλά παίζει να έρθει τέλος του χρόνου , δεν μπορώ να περιμένω τόσο. Επίσης έχει και το κιβώτιο της Aisin

Όλα αυτά σκέφτομαι και δεν βγάζω άκρη , hatchback για σπορ αίσθηση οδήγησης ή SUV για άνεση με τα θέματα που έχω.

Απλά επέλεξα το ποιο περίεργο SUV που θα μπορούσα και δεν μου βγήκε η άνεση

Σε καταλαβαίνω απόλυτα, πίστεψέ με..

Επειδή δεν υπάρχει το τέλειο αυτοκίνητο (τουλάχιστον όχι στα δικά μας βαλάντια), η βασική επιλογή που έχεις να κάνεις είναι : σπορ οδήγηση/αίσθηση ή άνεση? Πολύ δύσκολα συνδιάζονται, και συνήθως βγαίνει ένα μέτριο αποτέλεσμα και στους 2 τομείς .

Για εμένα η απόφαση ήταν πολύ εύκολη όταν γεννήθηκαν οι κόρες μου, και ερχόμενος από 106 Rallye, Civic type r ep3 και Golf GTi mk5 είχα χορτάσει αυτό που λέμε οδηγική απόλαυση και είχα αμέσως τελείως διαφορετικές ανάγκες και προτεραιότητες..

Είχα σιχαθεί να σκύβω για να μπαινοβγαίνω στο αυτοκίνητο, να αποφεύγω τις λακούβες σαν τον διάολο το λιβάνι και να κάνω γιόγκα για να δέσω / λύσω παιδιά στα καθισματάκια τους.

Πήρα λοιπόν ένα c3 picasso και βρήκα την υγειά μου και δεν ξανακοιταω πίσω.

Αυτά που με νοιάζουν πλέον είναι ένα αυτοκίνητο άνετο, ασφαλές και πρακτικό, να παίρνει μπρος every single time , να μην κοπανιόνται τα παιδιά μου πίσω σαν χταπόδια και να μην με στέλνει στο συνεργείο και στο βενζινάδικο μέρα παρά μέρα (πλέον ευτυχής κάτοχος Honda Jazz).

Δεν με ενδιαφέρει ούτε η εμφάνιση ούτε τα μπλιμπλίκια, είπαμε είναι άλλες οι προτεραιότητες και ανάγκες πλεον.

Σόρρυ για το κατεβατό, αλλά είπα να μοιραστώ τις σκέψεις μου μιας και been there - done that 🙂

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Redragon7 είπε

Σε καταλαβαίνω απόλυτα, πίστεψέ με..

Επειδή δεν υπάρχει το τέλειο αυτοκίνητο (τουλάχιστον όχι στα δικά μας βαλάντια), η βασική επιλογή που έχεις να κάνεις είναι : σπορ οδήγηση/αίσθηση ή άνεση? Πολύ δύσκολα συνδιάζονται, και συνήθως βγαίνει ένα μέτριο αποτέλεσμα και στους 2 τομείς .

Για εμένα η απόφαση ήταν πολύ εύκολη όταν γεννήθηκαν οι κόρες μου, και ερχόμενος από 106 Rallye, Civic type r ep3 και Golf GTi mk5 είχα χορτάσει αυτό που λέμε οδηγική απόλαυση και είχα αμέσως τελείως διαφορετικές ανάγκες και προτεραιότητες..

Είχα σιχαθεί να σκύβω για να μπαινοβγαίνω στο αυτοκίνητο, να αποφεύγω τις λακούβες σαν τον διάολο το λιβάνι και να κάνω γιόγκα για να δέσω / λύσω παιδιά στα καθισματάκια τους.

Πήρα λοιπόν ένα c3 picasso και βρήκα την υγειά μου και δεν ξανακοιταω πίσω.

Αυτά που με νοιάζουν πλέον είναι ένα αυτοκίνητο άνετο, ασφαλές και πρακτικό, να παίρνει μπρος every single time , να μην κοπανιόνται τα παιδιά μου πίσω σαν χταπόδια και να μην με στέλνει στο συνεργείο και στο βενζινάδικο μέρα παρά μέρα (πλέον ευτυχής κάτοχος Honda Jazz).

Δεν με ενδιαφέρει ούτε η εμφάνιση ούτε τα μπλιμπλίκια, είπαμε είναι άλλες οι προτεραιότητες και ανάγκες πλεον.

Σόρρυ για το κατεβατό, αλλά είπα να μοιραστώ τις σκέψεις μου μιας και been there - done that 🙂

Και καλά έκανες , μία απο τα ίδια για αυτό και ενώ ξεκίνησα το ποστ με την σκέψη όχι SUV αλλά σπορ hatchback ,αλλά έστω και αυτή η μικρή συμβίωση με το 2008 που είδα ότι μπαίνω άνετα χωρίς να σκύβω , δένω τα παιδιά με τις ζώνες εύκολα , έβλεπα λακκούβα και δεν μου έβγαιναν τα άντερα , έβγαινα απο το γκαραζ και δεν σκεφτόμουν ότι θα βρώ κάτω  , είναι λόγοι που έχω διχαστεί .

Επίσης το Leon ήταν τούμπανο αλλά 3 φορές DSG , 1 αντλία (650ε) και τρίξιμο στα παράθυρα όταν ήταν στην μέση απο τους γρύλους , είναι κάποια απο τα πράγματα που με βάζουν σε 2ες σκέψεις όσο και αν μου αρέσει και ξέρω ότι θα το γουστάρω γιατί τα έβγαλε σε κάτω απο 40.000 χλμ

Θα μου πείς με άλλες μάρκες δεν θα έχεις πρόβλημα?

Ναι αλλά δίνουν τουλάχιστον 5,7,8 χρόνια εγγύηση

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, tsofras είπε

Και καλά έκανες , μία απο τα ίδια για αυτό και ενώ ξεκίνησα το ποστ με την σκέψη όχι SUV αλλά σπορ hatchback ,αλλά έστω και αυτή η μικρή συμβίωση με το 2008 που είδα ότι μπαίνω άνετα χωρίς να σκύβω , δένω τα παιδιά με τις ζώνες εύκολα , έβλεπα λακκούβα και δεν μου έβγαιναν τα άντερα , έβγαινα απο το γκαραζ και δεν σκεφτόμουν ότι θα βρώ κάτω  , είναι λόγοι που έχω διχαστεί .

Επίσης το Leon ήταν τούμπανο αλλά 3 φορές DSG , 1 αντλία (650ε) και τρίξιμο στα παράθυρα όταν ήταν στην μέση απο τους γρύλους , είναι κάποια απο τα πράγματα που με βάζουν σε 2ες σκέψεις όσο και αν μου αρέσει και ξέρω ότι θα το γουστάρω γιατί τα έβγαλε σε κάτω απο 40.000 χλμ

Θα μου πείς με άλλες μάρκες δεν θα έχεις πρόβλημα?

Ναι αλλά δίνουν τουλάχιστον 5,7,8 χρόνια εγγύηση

Μαζί σου.. Αν αρχίσω να σου γράφω το τι έβγαλε το Golf μέσα σε μια 8ετια και 90Κ χλμ θα ξημερώσουμε...33.000€ αυτοκίνητο καινούργιο υπόψιν, και το πρόσεχα (όπως όλα) όσο δεν πάει..

For what it's worth, δεν θα σκεφτόμουν (προσωπικά) ξανά πάλι group vag με την καμμία ...

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Redragon7 είπε

Μαζί σου.. Αν αρχίσω να σου γράφω το τι έβγαλε το Golf μέσα σε μια 8ετια και 90Κ χλμ θα ξημερώσουμε...33.000€ αυτοκίνητο καινούργιο υπόψιν, και το πρόσεχα (όπως όλα) όσο δεν πάει..

For what it's worth, δεν θα σκεφτόμουν (προσωπικά) ξανά πάλι group vag με την καμμία ...

Και εγώ όταν το έδωσα είπα δεν ξαναπάω σε Vag , έλα που όμως που κάθεται σε τιμή-γούστα-εξοπλισμό

Ειδικά Seat και Skoda δεν μιλάω για τις άλλες 2

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, tsofras είπε

Και εγώ όταν το έδωσα είπα δεν ξαναπάω σε Vag , έλα που όμως που κάθεται σε τιμή-γούστα-εξοπλισμό

Ειδικά Seat και Skoda δεν μιλάω για τις άλλες 2

Εμ, έτσι την πατάμε όλοι 😀

Εξοπλισμό , γούστα και (και καλά) ποιοτικά πλαστικά και εσωτερικά (μην αρχίσω να γράφω, είπαμε 🙂) .. Και ως δια μαγείας με το που τελειώνει η εγγύηση αρχίζουν τα όργανα

Αλλά μην κάνουμε το θέμα " προβλήματα με το group vag" , είναι και στον χαρακτήρα του ανθρώπου φαντάζομαι ... Εγώ όταν παθαίνω μαθαίνω 🙂

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιστεύω ότι το μηχανικό σύνολο και το κιβώτιο (όσον αφορά αξιοπιστία, δύναμη, εγγύηση) πρέπει να έρχονται πρώτα. Αυτά αγοράζεις πρωτίστως.

Μετά, χώροι, ποιότητα κύλισης και γενικά οδηγική εμπειρία.

Κάπου εκεί ανάμεσα βάλε και το budget, και τελευταία άσε τα έξτρα (led, ηλιοροφή, τεμπέλης και ξετεμπέλης)

Προσωπικά έχω Golf MKVII, τριτεκνικό από το 2013, 1.400, 122 άλογα. Περίπου 10Κ χλμ το χρόνο, μια χαρά έπαιξαν και 3 καρεκλάκια πίσω, και το μόνο πρόβλημα που αντιμετώπισα ήταν 1 πεσμένο παράθυρο (φτου φτου..). Το Golf και το Focus ήταν τα πιο έυκολα και ολοκληρωμένα οδηγικά αυτοκίνητα που έκανα TD όταν έψαχνα (πριν 7 χρόνια), και το Focus το φοβήθηκα με το 1000αρι κινητήρα. Αν αγόραζα τώρα πρώτα θα κοίταζα να αγοράσω γερή και αξιόπιστη μηχανή.

Επίσης, όταν αγοράσεις υπολόγιζε υπέρβαση 10% από το budget σου για να είσαι χαρούμενος και να πάρεις την έκδοση που πραγματικά θέλεις. Μην τη λυπηθείς την υπέρβαση.. γιατί θα την ευχαριστιέσαι κάθε μέρα που θα μπαίνεις μέσα, ή θα τη συγχτηρίζεις που δεν την έκανες. Και εφόσον πας με δάνειο, η διαφορά μπορεί να είνα 20-30 euro το μήνα.. δηλαδή ένα take away από την αγαπημένη σου πιτσαρία, μία Κυριακή, κάθε μήνα.

 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, djcat είπε

Με το λιοντάρι είχες θέμα άνεσης;

Αυτοκίνητο παίρνεις - το να αγοράσεις κάτι που σου αρέσει είναι πολύ σημαντικό. Μην κοιτάς μόνο τα χαρακτηριστικά.

Κάνε υπομονή να βγει το νέο λιονταράκι...  Καλώς ή κακώς είναι το αυτοκίνητο που γουστάρεις. Εσύ μετά θα το οδηγάς. Ούτε εγώ ούτε οι υπόλοιποι στο φόρουμ.

....καλά,αυτό δεν είναι σίγουρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το είχα γράψει στις αρχες του τοπικ πριν ακόμα πουλήσεις το Λεόν ότι αυτά που κοιτάς είναι downgrade και όχι upgrade από το αυτοκίνητο σου. Τελικά βγήκα αληθινος πιστευω..

Συνεχίζω να επιμένω για ένα a3 sedan μεταχειρισμένο.. κάπου σε αυτά τα χρήματα παίζουν μοντέλα του 16-17. Και άνετο και παράλληλα θα σου δώσει την σπορ αίσθηση. 1400cc 150hp..

Επεξ/σία από Liapisftw
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, Liapisftw είπε

Το είχα γράψει στις αρχες του τοπικ πριν ακόμα πουλήσεις το Λεόν ότι αυτά που κοιτάς είναι downgrade και όχι upgrade από το αυτοκίνητο σου. Τελικά βγήκα αληθινος πιστευω..

Συνεχίζω να επιμένω για ένα a3 sedan μεταχειρισμένο.. κάπου σε αυτά τα χρήματα παίζουν μοντέλα του 16-17. Και άνετο και παράλληλα θα σου δώσει την σπορ αίσθηση. 1400cc 150hp..

Δεν ξανά αγοράζω μεταχειρισμένο εκτός αν είναι κάποια ευκαιρία με πολύ λίγα χιλιόμετρα και εγγύηση

Μετά το τεστ ντραιβ αύριο θα πάω και από KIA να δω τι παίζει με Ceed GT line αυτόματο με 7 χρόνια εγγύηση και 5 χρόνια service

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, zio10 είπε

Πριν λίγο έπαιξε διαφήμιση kona αυτόματο, υβριδικό, 140 άλογα νομίζω. Ωραίο φαινόταν αλλά νομίζω το έχεις απορρίψει ε;

Καθαρά γιαετα πλαστικά του γιατί αλλιώς μου αρέσει σαν αμάξι και η premium έκδοση είναι κομπλέ από εξοπλισμό

Έχει βέβαια και μικρό πορτ μπαγκαζ αλλά έχει ράγες οπότε το σώζεις

1 ώρα πριν, ge-lyk είπε

....καλά,αυτό δεν είναι σίγουρο

Εννοείς ότι θα το ξαναπουλησω? 😅

Όχι , είπαμε ότι πάρω θα μείνει

Επεξ/σία από tsofras
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, tsofras είπε

Κοίτα να δείς σε ένα 2ωρο ταξίδι κουραζόμουν (με το 2008 στην πρώτη ώρα είχα θέμα)

Αλλά για να είμαστε δίκαιοι ήταν και αυτόματο , αλλάζει αρκετά η θέση οδήγησης αν είναι αυτόματο , και μικρότερη καταπόνηση (λόγω των προβλημάτων που έχω) με την μη χρήση συμπλέκτη.

Απλά δεν θέλω να κάνω το λάθος πάλι να πάω σε DSG (γιατί είπα μόνο σε αυτόματο θα πάω) και χτυπάω το κεφάλι μου στον τοίχο

Το C3 aircross εκτός των άλλων το σκέφτομαι σοβαρά γιατί έχει το aisin κιβώτιο με μετατροπέα ροπής , μακράν πιο αξιόπιστο απο το DSG που ξέρω ότι θα δουλεύει πάλι στα όρια της ροπής

Για αυτό σκέφτομαι και το ford focus λόγω το κιβωτίου , αλλά εκεί είπαμε 1.0 κινητήρας , μικρότερος χώρος αποσκευών , δεν έχει ράγες , δεν έχει ρεζέρβα το αυτόματο πάει 24.000+

Το C3 αν εξαιρέσουμε ότι δεν έχει σπορ οδήγηση και διακόπτες κλιμαστιμού , έχει και αυτό τα πάντα απο εξοπλισμό , ρεζέρβα , ράγες , grip control , χώρους μεταβλητούς μέχρι 530 λίτρα νομίζω , εξωτερικά δεν είναι άσχημο απλά λίγο αδιάφορο θα έλεγα και κοστίζει περίπου 2500ε κάτω . 5 χρόνια εγγύηση αντί για 8 , 1.2 130 άλογα αντί 1.0 125

Περιμένω να ακούσω και ημερομηνία για το C4 γιατί αν έχει όλα τα καλά του C3 , + την ανάρτηση του C5 , δείχνει ενδιαφέρον σχεδιαστικά , αν είναι καλή και η τιμή του είναι πάρα πολύ καλή επιλογή , απλά φοβάμαι ότι θα έρθει τέλος του χρόνου

Και θέλω και ηλιοροφή :D

Μόλις εχθές, πήγα και έκανα τεστ νταιβ και έκλεισα C3 Aircross. Προσωπικα θεωρω οτι με διχρωμια μπορει να γινει παρα πολυ ομορφο, μονοχρωμο χανει ελαφρως. Ητανε, με τεραστια διαφορα, η καλυτερη ευκαιρια σε σχεση με τα υπολοιπα παρομοια. Το πηρα μπλε και ασπρη οροφο, το ανοιχτοχρωμο εσωτερικο, full extra , με ηλιοροφη. Χειροκινητη βεβαια εκδοση, αλλα παντα ειχα στο μυαλο μου οτι το δευτερο αμαξι δεν με ενδιαφερει δε και καλα να ειναι αυτοματο, ειδικα μιας και τα αυτοματα κοστιζανε 3000 ευρα πανω, και θεωρησα οτι τα 110 κυβικα ειναι αρκετα τιμια. 

Πορτ μπαγκαζ και χωροι πολύ καλοί, ειδικά αν σκεφτει κανείς ότι μιλάμε για 4.15 μέτρα αμάξι. 

Επεξ/σία από Papakaliati
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, Papakaliati είπε

Μόλις εχθές, πήγα και έκανα τεστ νταιβ και έκλεισα C3 Aircross. Προσωπικα θεωρω οτι με διχρωμια μπορει να γινει παρα πολυ ομορφο, μονοχρωμο χανει ελαφρως. Ητανε, με τεραστια διαφορα, η καλυτερη ευκαιρια σε σχεση με τα υπολοιπα παρομοια. Το πηρα μπλε και ασπρη οροφο, το ανοιχτοχρωμο εσωτερικο, full extra , με ηλιοροφη. Χειροκινητη βεβαια εκδοση, αλλα παντα ειχα στο μυαλο μου οτι το δευτερο αμαξι δεν με ενδιαφερει δε και καλα να ειναι αυτοματο, ειδικα μιας και τα αυτοματα κοστιζανε 3000 ευρα πανω, και θεωρησα οτι τα 110 κυβικα ειναι αρκετα τιμια. 

Πορτ μπαγκαζ και χωροι πολύ καλοί, ειδικά αν σκεφτει κανείς ότι μιλάμε για 4.15 μέτρα αμάξι. 

Άντε με το καλό , παράδοση πότε σου είπαν? Τιμή με ηλιοροφή? Έκδοση Shine?

Όπως έχουμε ξαναπεί full extra σημαίνει όλα τα έξτρα που παίρνει το μοντέλο , σίγουρα έχει πολύ καλό εξοπλισμό , αλλά δεν έχει LED φώτα π.χ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...