Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 12.6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Παραδείγματα τιμών για το Golf:

Golf 1.5 TSI ACT 150PS Life από 23850 πήγε 22500
Golf 1.5 TSI ACT 150PS Style από 25950 πήγε 25150
Golf 1.5 eTSI ACT 150PS DSG Mild Hybrid Life  από 25050 πήγε 24750
Golf 1.5 eTSI ACT 150PS DSG Mild Hybrid Style από 28100 πήγε 27300

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, gedgr είπε

O configurator του VW Golf πάντως που κοιτάω αυτή τη στιγμή έχει μειωμένες τιμές.

Έχει όντως έβαλα μία το golf 1.5 μηχανικό με 17αρες και ηλιοροφή και βγαίνει 25528 ( τόσο το βγάζει και το site μου οπότε δουλεύει σωστά και είναι με τα νέα τέλη)

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, tsofras είπε

Το υπέθεσα από την περιγραφή ότι ήταν το προηγούμενο , έτσι ήταν και το δικό μου με εξαίρεση τις ζάντες

https://photos.app.goo.gl/SkZV85GC6KJpfiwi8

Αυτό που είδα είχε μαύρες πολυακτίνες ζαντες ματ.Αυτη η λεπτομέρεια κάνει την διαφορά. 
Τι καθεσε και ψάχνεις τωρα. Παρε το λεον και τελος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, mp123 είπε

Αυτό που είδα είχε μαύρες πολυακτίνες ζαντες ματ.Αυτη η λεπτομέρεια κάνει την διαφορά. 
Τι καθεσε και ψάχνεις τωρα. Παρε το λεον και τελος

Είναι το facelift και έβγαζε κάποια με αυτές τις ζάντες.

Δεν ψάχνω κάτι το καινούριο μου αρέσει περισσότερο , εγώ τιμές περιμένω να δω αν μπορώ να προσθέσω κάτι σε εξοπλισμό , βασικά την μεγάλη οθόνη και τον εσωτερικό φωτισμό θέλω μόνο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, tsofras είπε

Είναι το facelift και έβγαζε κάποια με αυτές τις ζάντες.

Δεν ψάχνω κάτι το καινούριο μου αρέσει περισσότερο , εγώ τιμές περιμένω να δω αν μπορώ να προσθέσω κάτι σε εξοπλισμό , βασικά την μεγάλη οθόνη και τον εσωτερικό φωτισμό θέλω μόνο

Κοιτά να γλυτώσεις για εμένα κάποια λεφτά. Παρε μια μεσαία πλούσια έκδοση με μαύρες ζαντες 17 η 18 συν ηλιοροφή και τέλος.παρτο και μανουαλ με 22 πιστευω να είσαι οκ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, mp123 είπε

Κοιτά να γλυτώσεις για εμένα κάποια λεφτά. Παρε μια μεσαία πλούσια έκδοση με μαύρες ζαντες 17 η 18 συν ηλιοροφή και τέλος.παρτο και μανουαλ με 22 πιστευω να είσαι οκ

24200 έχει μηχανικό με ηλιοροφή και μεταλλικό , τι 22000 αντίο ζωή δεν υπάρχουν αυτά σε κινητήρες της προκοπής

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, tsofras είπε

24200 έχει μηχανικό με ηλιοροφή και μεταλλικό , τι 22000 αντίο ζωή δεν υπάρχουν αυτά σε κινητήρες της προκοπής

Καντο παρτο και τέλος. Ωραίο είναι.μην βάλεις τίποτα άλλο πάνω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, jobous είπε

Καλημέρα, καλά τα έτη φωτός είναι υπερβολή θα έλεγα.....  Για πες μας τι περισσότερα έχει το BMW 118i Sport Line Advanced που κάνει 28000 με Focus St-lineX που έχει 24500.

Τέλος εμφανισιακά είναι και θέμα γούστου (επομένως σχετικό) 

κούνα την κονσόλα στο focus (spoiler alert - κουνιέται) και κούνα στην 1

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, sb01053 είπε

κούνα την κονσόλα στο focus (spoiler alert - κουνιέται) και κούνα στην 1

Εμένα αυτό με χάλασε στο focus είχα δεί ότι κουνιέται στην αντιπροσωπεία και στο test drive όταν ακουμπούσε το πόδι μου κουνιόταν και ετριζε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σχετικά με το θέμα διαφοράς της εργοστασιακής κατανάλωσης με την πραγματικότητα, υπάρχει και ένας ακόμα παράγοντας που το διαφοροποιεί στην Ελλάδα και είναι τα όρια ταχύτητας. Στις Γερμανικές πόλεις για παράδειγμα είναι αυστηρό το όριο των 30 και 50km/h. Έχω γνωστό που έφαγε κλήση για 40km/h σε δρόμο με όριο 30 με φωτογραφία μέσα από βανάκι συμβατικό και άλλη μια για προσπέραση με 60km/h (με όριο 50) σε δρόμο όπως η Συγγρού με 3 λωρίδες ανα κατεύθυνση. Και γενικά το τηρούν ευλαβικά. Λογικό είναι εκεί να είναι και πιο κοντά οι καταναλώσεις στις εργοστασιακές. Εδώ στην Αθήνα δεν υπάρχει κανείς να πηγαίνει μόνο με 30 και 50 μέσα στην πόλη και με 90 στη Συγγρού. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μ ε την ευκαιρία της όντως ενδιαφέρουσας προσφοράς του Seat Ibiza 115hp Tsi DSG στα 13,950 επανέρχεται στο προσκήνιο, για μένα τουλάχιστον, το φλέγον θέμα της αξιοπιστίας του συγκεκριμένου κιβωτίου. Έχει κανείς συγκεκριμένη πρόσφατη εμπειρία θετική ή αρνητική;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, kalmik είπε

Μ ε την ευκαιρία της όντως ενδιαφέρουσας προσφοράς του Seat Ibiza 115hp Tsi DSG στα 13,950 επανέρχεται στο προσκήνιο, για μένα τουλάχιστον, το φλέγον θέμα της αξιοπιστίας του συγκεκριμένου κιβωτίου. Έχει κανείς συγκεκριμένη πρόσφατη εμπειρία θετική ή αρνητική;

Πολύ ωραία προσφορά αυτή , εγώ αυτά που διάβασα είναι ότι βελτίωσαν τα σημεία που είχε θέμα με τα λάδια, να μπαίνει σε νεκρά μόνο του για να μην γίνεται υπερθέρμανση και το όριο των 25 κιλών ροπής είναι ότι πρέπει για αυτόν τον κινητήρα.

Δεν παύει όμως το μηχανικό να είναι πιο αξιόπιστο από αυτό.

Εγώ είχα πει να ξαναπάω σε DSG γιατί σε βάθος 10ετιας παίζει να μην έχω πάνω απο 50000χλμ , αν κάνεις πολλά όμως δεν ξέρω αν είναι σοφή απόφαση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@tsofras Στο θέμα κιβωτίου έχεις καταλήξει; Ρωτάω γιατί εγώ μετά από 10 χρόνια με αυτόματο, αναγκάστηκα για 3 βδομάδες να κινηθώ με μηχανικό και ήταν από λίγο (σε στροφιλίκι με νορμάλ οδήγηση) έως πολύ (σε κίνηση σταμάτα-ξεκίνα) ενοχλητικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, kalmik είπε

Μ ε την ευκαιρία της όντως ενδιαφέρουσας προσφοράς του Seat Ibiza 115hp Tsi DSG στα 13,950 επανέρχεται στο προσκήνιο, για μένα τουλάχιστον, το φλέγον θέμα της αξιοπιστίας του συγκεκριμένου κιβωτίου. Έχει κανείς συγκεκριμένη πρόσφατη εμπειρία θετική ή αρνητική;

 

11 ώρες πριν, tsofras είπε

Πολύ ωραία προσφορά αυτή , εγώ αυτά που διάβασα είναι ότι βελτίωσαν τα σημεία που είχε θέμα με τα λάδια, να μπαίνει σε νεκρά μόνο του για να μην γίνεται υπερθέρμανση και το όριο των 25 κιλών ροπής είναι ότι πρέπει για αυτόν τον κινητήρα.

Δεν παύει όμως το μηχανικό να είναι πιο αξιόπιστο από αυτό.

Εγώ είχα πει να ξαναπάω σε DSG γιατί σε βάθος 10ετιας παίζει να μην έχω πάνω απο 50000χλμ , αν κάνεις πολλά όμως δεν ξέρω αν είναι σοφή απόφαση

Επειδή έτυχε να το δω απο κοντά το Ibiza της προσφοράς, να ξέρετε οτι τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα είναι εντελώς γυμνά, κυριολεκτικά 4 ρόδες και ενα τιμόνι. Προφανώς και έχουν ανταλλάξει το αυτόματο με τον όποιο εξοπλισμο. Αν πας μονο για το αυτόματο κιβωτιο οκ, αλλα είναι πολυ φτηνιάρικο το αμάξι, πχ χειρολαβές σε τραχύ μαύρο πλαστικό. 14200 βγαίνει, εαν θέλεις μεταλλικο παει +450

Στα ιδια λεφτά δινουν το χειροκίνητο με πολύ καλό επίπεδο εξοπλισμού, ειναι κυριολεκτικά άλλο αμάξι. 14.200 για ενα rebranded πόλο, με 4 χρονια εγγύηση είναι μια εξαιρετική τιμη

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...