Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγω αποσύρωμε. I Rest my case που λένε και στο χωριό μου. Θα επεμβενω μόνο όταν χρειαζετε .Πχ στυλ θέλω να πάρω αρονα. ναι εκεί θα επεμβω να σε φέρω στον ίσιο δρόμο .

8 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Η Corollαρα μου του '06, με τον υπεροχο 1.4 VVTi, ανεβαινε την Καστανια με αιρκοντισιον και φουλ φορτωμενη. Η καταναλωση σκαρφαλωνε στα 12-14 αλλα τα καταφερνε μια χαρα. Με 13 κιλα ροπη

Και μου λες οτι δεν επαρκουν 20-22 κιλα ροπης στα σημερινα αμαξωματα?Με συγχωρεις αλλα κυριολεκτικα δεν εχεις ιδεα.

Για να αποκτησεις ΚΑΝΕ TD, και μπορεις πανευκολα να το διαπιστωσεις μονος σου. Γιατι για να ειμαστε ειλικρινεις μεχρι τωρα δεν εχεις δοκιμασει κατι. Απλα οτι σου πεταει ο καθενας εδω και οτι γνωμη εχεις σχηματισει απο τις βιτρινες των αντιπροσωπειων.

Οπα κουμπάρε άλλο 1.4 άλλο 0,99. Παρτο αλλοιώς θα εκτεθείς.

Επεξ/σία από mp123
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 3/5/2020 στις 4:02 ΜΜ, hountalas είπε

Για πιο λόγο?

Κραδασμοί κινητήρα και θεωρούνται ΄΄πουσαρισμένοι΄΄απο το εργοστάσιο με μειονέκτημα σε μεγάλο χρονικό διάστημα τις βλάβες.

 

Επεξ/σία από TolisLa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως φίλε αμα κάποιος ξεκινήσει να διαβάζει απο την αρχή το θέμα σου κολλάει, σα να διαβάζεις βιβλίο και να θες να δεις το τέλος...

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Πάντως φίλε αμα κάποιος ξεκινήσει να διαβάζει απο την αρχή το θέμα σου κολλάει, σα να διαβάζεις βιβλίο και να θες να δεις το τέλος...

Κάτι σαν τους Viking’s. Αντε να βγει η 7 σεζόν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Η Corollαρα μου του '06, με τον υπεροχο 1.4 VVTi, ανεβαινε την Καστανια με αιρκοντισιον και φουλ φορτωμενη. Η καταναλωση σκαρφαλωνε στα 12-14 αλλα τα καταφερνε μια χαρα. Με 13 κιλα ροπη

Και μου λες οτι δεν επαρκουν 20-22 κιλα ροπης στα σημερινα αμαξωματα?Με συγχωρεις αλλα κυριολεκτικα δεν εχεις ιδεα.

Για να αποκτησεις ΚΑΝΕ TD, και μπορεις πανευκολα να το διαπιστωσεις μονος σου. Γιατι για να ειμαστε ειλικρινεις μεχρι τωρα δεν εχεις δοκιμασει κατι. Απλα οτι σου πεταει ο καθενας εδω και οτι γνωμη εχεις σχηματισει απο τις βιτρινες των αντιπροσωπειων.

Ένα οικογενειακό με χιλιάρη κινητήρα απλά πάει. Δε βγάζεις και πόδι να σπρώξεις. Αλλά έχουμε 2020 και δε θα δώσει 15,000, θα δώσει 22,000. Οπότε λογικό είναι να κοιτάζει κάτι καλύτερο. 

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 ώρες πριν, tsofras είπε

Αν έβγαιναν τα μαρούλια θα πήγαινα σε 2008 πάντως

Το 2008 με 130 άλογα στην Active γιατί το απορρίπτεις αφού σου αρέσει σαν αμάξι? Δε φαίνεται και τόσο "γυμνό".

566241228_.png.ceb0be5ceae03da1188de9c69269542d.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Η Corollαρα μου του '06, με τον υπεροχο 1.4 VVTi, ανεβαινε την Καστανια με αιρκοντισιον και φουλ φορτωμενη. Η καταναλωση σκαρφαλωνε στα 12-14 αλλα τα καταφερνε μια χαρα. Με 13 κιλα ροπη

Και μου λες οτι δεν επαρκουν 20-22 κιλα ροπης στα σημερινα αμαξωματα?Με συγχωρεις αλλα κυριολεκτικα δεν εχεις ιδεα.

Για να αποκτησεις ΚΑΝΕ TD, και μπορεις πανευκολα να το διαπιστωσεις μονος σου. Γιατι για να ειμαστε ειλικρινεις μεχρι τωρα δεν εχεις δοκιμασει κατι. Απλα οτι σου πεταει ο καθενας εδω και οτι γνωμη εχεις σχηματισει απο τις βιτρινες των αντιπροσωπειων.

Ωραία να κάνω μία ερώτηση και εγώ επειδή είμαι όντως άσχετος ?

Σε τι στροφές αποδίδει αυτή την ροπή ? Ένας ατμοσφαιρικός κινητήρας σε ποιες στροφές έδινε αυτή τη ροπή ?

Και εγώ οδηγούσα ένα Suzuki Maruti με 800cc με 34 άλογα και πήγαινα στα Καμένα βούρλα.

Και μετά ένα Opel Corsa 1400cc με 90 άλογα

Και μετά ένα Opel Astra H GTC 1600Τcc με 240 άλογα

Και μετά ένα Opel Astra J 1400Τcc με 140 άλογα

Και τέλος ένα Seat Leon 1800Tcc με 180 άλογα

Τι σημαίνει αυτό ? Το ξέρω ότι με όλα τα παραπάνω πήγαινα στον ίδιο προορισμό . Τώρα αν πήγαινα το ίδιο ευχάριστα , ξεκούραστα , με την ίδια ενεργητική ασφάλεια προφανώς ξέρεις την απάντηση.

Δεν είπα ποτέ ότι δεν θα πάω κάπου με τα νέα χιλιάρα , είπα ότι δεν θέλω να κάνω 0-100 στα φανάρια πλέον αλλά να νιώθω ότι έχω και ένα γκάζι

22.000 θέλω να δώσω , δεν πιστεύω ότι τα αξίζει ένας χιλιάρης κινητήρας σε αίσθηση και ταχύτητα. Σε ρύπους και κατανάλωση μπορεί αλλά δεν με απασχολεί.

Τέλος πήγα και έκανα τεστ ντραιβ το C5 1.2 130 άλογα

Ναι μια χαρά το κουνάει το αμάξι αλλά μέχρι εκεί .

Τώρα χωρίς καμία ειρωνία και δεν παρεξηγούμαι αλλά μηχανολογικά μπορεί να μην έχω ιδέα , αλλά και εσύ αν πιστεύεις ότι σε καλύπτει ένας χιλιάρης κινητήρας μήπως δεν έχεις οδηγήσει κάτι άλλο? Χωρίς να σε προσβάλλω , ο αδερφός της γυναίκας μου αυτό ακριβώς μου είπε. Ότι πρώτα φορά (τώρα στα 43 του) πήρα αμάξι πάνω απο 100 άλογα και τούρμπο οπότε σε γενικές γραμμές είναι ευχαριστημένος .

Εγώ που έχω δεί τα 200+ άλογα , δεν είπα να πάω σε κάτι αντίστοιχο , αλλά τουλάχιστον τα 150 τα θέλω. Ε ο χιλιάρης δεν θα μου βγάλει τα γούστα

Αυτά ελπίζω να έγινα κατανοητός :D

4 λεπτά πριν, tzampatzis είπε

Το 2008 με 130 άλογα στην Active γιατί το απορρίπτεις αφού σου αρέσει σαν αμάξι? Δε φαίνεται και τόσο "γυμνό".

566241228_.png.ceb0be5ceae03da1188de9c69269542d.png

Ετοιμάζω τώρα το excel αλλά δεν ξέρω αν θα προλάβω κουράστηκα

Το θέμα είναι επειδή λίγο πολύ σε κάθε μάρκα έχει το μεταλλικό απο 300 - 500 μέσο όρο + έξοδα φακέλου 250 μέσο όρο + πινακίδες/σήμα 250 μέσο όρο , ότι τιμή βλέπεις βάλε 1000ε επάνω.

Οπότε ήδη αυτό πάει στα 22.400 χωρίς τίποτα άλλο

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, tsofras είπε

Ένα αμάξι που να είναι όμορφο με κάποιους χώρους κάτω από 22000€ με κινητήρα τουλάχιστον 1.4 140 άλογα

Τελικά ποιά αυτοκίνητα υπάρχουν στην ελληνική αγορά που να τα πληρούν αυτά?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα το συνεχίσω αύριο

Αυτοκίνητα με τελική τιμή κάτω απο 22.000 ( οπότε γύρω στα 21.000) μικρότερα απο 4.4 μέτρα με εξοπλισμό συνήθως τον 2ο

https://docs.google.com/spreadsheets/d/10B1t8v2nm03F1xoSv62KC3rX6iPKJpe91S-HtgzdlrI/edit?usp=sharing

Βάλτε αν θέλετε σχόλια

Μου μένει η Seat, Skoda, Suzuki δεν έχει κάτι άλλο απο άλλες εταιρείες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, tsofras είπε

Το θέμα είναι επειδή λίγο πολύ σε κάθε μάρκα έχει το μεταλλικό απο 300 - 500 μέσο όρο + έξοδα φακέλου 250 μέσο όρο + πινακίδες/σήμα 250 μέσο όρο , ότι τιμή βλέπεις βάλε 1000ε επάνω.

Οπότε ήδη αυτό πάει στα 22.400 χωρίς τίποτα άλλο

Εδώ στον configurator το έχει δωρεάν το μεταλλικό χρώμα πάντως. Και αν πατήσεις Αποθήκευση pdf θα δεις και τον εξοπλισμό της έκδοσης.

https://www.peugeot.gr/range/car-selector/2008/suv/configurator/trim-level.html

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, turbat0s είπε

Τελικά ποιά αυτοκίνητα υπάρχουν στην ελληνική αγορά που να τα πληρούν αυτά?

Αν το ήξερα θα το είχα κλείσει 🤣:P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, tsofras είπε

Θα το συνεχίσω αύριο

Αυτοκίνητα με τελική τιμή κάτω απο 22.000 ( οπότε γύρω στα 21.000) μικρότερα απο 4.4 μέτρα με εξοπλισμό συνήθως τον 2ο

https://docs.google.com/spreadsheets/d/10B1t8v2nm03F1xoSv62KC3rX6iPKJpe91S-HtgzdlrI/edit?usp=sharing

Βάλτε αν θέλετε σχόλια

Μου μένει η Seat, Skoda, Suzuki δεν έχει κάτι άλλο απο άλλες εταιρείες

Γιατί έβαλες και χιλιάρια μέσα? Αφού είπαμε τουλάχιστον 1400.

Μόνο τα κορεάτικα πληρούν τις απαιτήσεις σου.

Επεξ/σία από turbat0s
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, tzampatzis είπε

Εδώ στον configurator το έχει δωρεάν το μεταλλικό χρώμα πάντως. Και αν πατήσεις Αποθήκευση pdf θα δεις και τον εξοπλισμό της έκδοσης.

https://www.peugeot.gr/range/car-selector/2008/suv/configurator/trim-level.html

21900 το Active στον configurator

1 λεπτό πριν, turbat0s είπε

Γιατί έβαλες και χιλιάρια μέσα? Αφού είπαμε τουλάχιστον 1400.

Μαζεύω ότι είδα και είχε κάποιο ενδιαφέρον για να αρχίσω να τα ζυγίζω - βγάζω εκτός .

Οπότε ότι έχει εκεί μέσα υπάρχει πιθανότητα να το αγόραζα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε μου το έγραψα στο θέμα που έχω ανοίξει εγώ. 2008 active 1.2 130hp τελική τιμή 19.500 έχω γραπτή προσφορά 2 ημερών στα χέρια μου.
 

Το έκανα τεστ ντραιβ και αυτό και το 1.2 100hp καθώς και τον 1.0tsi 116hp στο καμικ. Αν δεν σε καλύπτουν οι επιδόσεις τον συγκεκριμένων κινητήρων τότε μάλλον πρέπει να αλλάξεις κατηγορία τιμής και αμαξιού. 
 

Καμία σχέση ο κυβισμός με τις διαθέσιμες ροπές. Λίγο ρισερτς πάνω στην τεχνολογια τους ίσως σε βοηθήσει να γίνεις λίγο πιο δεκτικός. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 30/4/2020 στις 11:06 ΜΜ, tsofras είπε

1) Ασφάλεια

2) Ποιότητα κύλισης - Άνεση για τα ταξίδια ( έχω θέμα με μέση και αυχένα οπότε με κουράζει η οδήγηση γενικά)

3) Αξιοπιστία (όσο γίνεται , πάντα με σωστή συντήρηση κτλ.)

4) Να μην είναι ψόφιο. Τώρα είμαι με 180 άλογα αλλά το αμάξι να το τρέχω μία φορά τον χρόνο αν είμαι μόνος. Ταξίδια στην εθνική με οικογένεια πάω πάντα με το όριο , οπότε απλά αν είναι φορτωμένο , με κλίμα και πάω σε καμία ανηφόρα να μην κάνω κομπολόι τον λεβιέ :D . Οπότε έστω 1.2Τ με 130 άλογα  θα είναι εντάξει

5) Ποιότητα

6) Ομορφιά είναι υποκειμενικό το ξέρω , απλά δεν θα ήθελα μέσα να είναι σπαρτιάτικο , να γουστάρεις να το οδηγείς , στην τελική περισσότερο το βλέπεις εσωτερικά το αμάξι

 

Εσυ δεν εβαλες τον κινητηρα 4ο ως προτεραιοτητα και οχι για γκαζια αλλα να ειναι decent?

Το πιο πανω ερχεται σε πληρη αντιδιαστολη με αυτο που γραφεις τωρα ομως

17 λεπτά πριν, tsofras είπε

 

Εγώ που έχω δεί τα 200+ άλογα , δεν είπα να πάω σε κάτι αντίστοιχο , αλλά τουλάχιστον τα 150 τα θέλω. Ε ο χιλιάρης δεν θα μου βγάλει τα γούστα

Κοινως για να βγαλεις γουστα, θα το πληρωσεις παραπανω

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...