Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ναι το διλιτρο κοιτάω με τα 150, 190 ή κσι τα 240 άλογα. Οι τιμές πάνω κάτω είναι αυτές που έγραψα. Δηλαδή βρίσκω αρκετά μεσαία έκδοση με 1-2 έξτρα και καπου 150.000χλμ στα 17-18Κ και υπάρχουν και κάποια 240άλογα με τετρακίνηση σε full extra εκδόσεις (πχ Highline ή R-Line για VW) με 300.000χλμ στα 13Κ.

Δε θέλω να πάρω αυτοκίνητο και να ασχολούμαι με αυτό και να τρέχω κάθε λίγο σε συνεργεία απλά ήθελα να ήξερα, πχ αν έπαιρνα αυτό με τα πολλά χλμ αν χρειαζόταν να ρίξω ένα Α λογικό ποσό πάνω και να το φέρω μηχανικά σε πολύ καλό και αξιόπιστο επίπεδο.

Δεν έχω εικόνα τι θέλει ένα αυτοκίνητο σε τέτοια χλμ γιατί όσα αυτοκίνητα έχω εγώ και ο στενός οικογενειακός κύκλος είναι κάτω των 100.000 χλμ κι έτσι μέχρι τώρα απλά ασχολούμαστε μόνο με την απλή περιοδική συντήρηση τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όταν σκοπεύεις να «κρατήσεις για πολλά χρόνια» αυτοκίνητο, δεν κοιτάς μοντέλα με 100δες χιλιάδες χιλιόμετρα φορτωμένα.

Επεξ/σία από _BASSstarlet_
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, _BASSstarlet_ είπε

Όταν σκοπεύεις να «κρατήσεις για πολλά χρόνια» αυτοκίνητο, δεν κοιτάς μοντέλα με 100δες χιλιάδες χιλιόμετρα φορτωμένα.

Συμφωνώ και εγώ είμαι της άποψης αν δεν έχεις δεν θέλεις να δώσεις κάποιο ποσό π.χ. από 15000€ και επάνω για μεσαίο μεγάλο τότε οκ

Από 15.000€ και πάνω θα προτιμήσω το καινούριο να έχω το κεφάλι μου ήσυχο

Εκτός αν συζητάμε ευκαιρίες με λίγα χιλιόμετρα, π.χ. εγώ πήρα τι Leon στα 16500€ με κάτω από 30.000χλμ ενώ καινούριο έκανε 24500€ και το γουσταρα πολύ , γενικά ακόμη και τώρα που ψαχνομαι τόσο καιρό κοιτάω με κάτω από 30000 χλμ

Από 100.000 χλμ και επάνω αρχίζεις να έχεις είτε θέματα με διαφορετικά αναλώσιμα είτε ακριβά service

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πρώτο θέμα που πρέπει να κοιτάξεις είναι το τελωνείο. Γιατί αυτό με τα 18000 ευρώ θα σου βγει μέχρι και 25000. Παίζει ρόλο ο κινητήρας τα άλογα οι ζάντες η ηλιοροφή... Δεύτερον για πετρελαιοκινητήρα τα 300000 χλμ δεν είναι και πολλά. Απλά θέλει να το κάνεις έναν έλεγχο πριν το παρεις. Με 5000 ευρώ κάνεις ρεκτιφιε κινητήρα και επισκευή σασμάν. να ξέρεις επίσης ότι αλλά αμορτισέρ φοράει αυτό με τα 150 άλογα άλλο με τα 240 όποτε κάποια πράγματα έχουν και διάφορα τιμής στην αλλαγή τους. Αυτά τα αυτοκίνητα σαν οικογενειάρχες για να τα συντηρεις πρέπει να βγάζεις 2000 το μήνα. Κάποια πράγματα τους άμα χαλάσουν είναι πανάκριβα. Κι εγώ κοιταω ένα audi a6 αλλά φοβάμαι πως αν πάθει κάτι θα μείνει στην αυλή.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσοι πάρετε αυτοκίνητο καινούργιο μην πάτε με αυτό διακοπές. Μιλάμε έχω κατέβει Πελοπόννησο και το νέο απλά με έφερε. Με το αγροτικό, με το 2ο μας που είχε κατέβει κάνα μήνα πριν κ ένα ΚΑΣΚΑΙ αεροπλάνο που έχω βρει εδώ από συγγενή  κ το χω λιώσει (150 αλογάκια full extra petrol με πανόραμα το οποίο κυλάει αθόρυβα). Σε όλα τα ανωτέρω γίνεται πάρτι από άμμο στο νέο ίχνος 😋😋😋, άρα μάλλον θα το χαρώ από του χρόνου. 

Πρώτη φορά εν τω μεταξύ πατάω τόσο πολύ φρένο σε ΠΕΟ.... όσοι είναι στο αντίθετο από μένα ρεύμα θέλουν να αποδημισουν σε τόπο χλωερο.Εγω όμως δεν θέλω!!!! Αν δεν πάταγα φρένο θα χα γίνει κιμάς. Σε στροφές χωρίς ορατότητα και ο άλλος κάνει προσπέραση....Εχω ρίξει μούντζα τρελή και κάτι κατάρες μούρλια. Κάτι τέτοιες στιγμές θα θελα να χα ένα hammer και να μην με νοιάζει το φρένο.  Για να μην πω κανένα m1a2 Abrams 😋

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, vagelisfil είπε

Μου δείχνεις κάποιος συγκεκριμένο post γιατί τα έχω διαβάσει όλα αλλά δε βλέπω κάποιο παρεμφερές με το δικό μου?

To  peugeot 508 σου δείχνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμπληρωσα 1200χλμ για το λεγαμενο, αλλου εγραψα δυο τρια πραγματα.

Χαζευα και εγω λιγο mobile πριν παρω καινουργιο τελικα. Παιζουν γυρω στα 24+ τα ντιζελ, μερικα γραφουν 0 χλμ με λεντ,πανοραμικες κλπ. 

Στο συγκεκριμενο δν κερδιζεις τπτ ιδιαιτερο, εχουν πολλα εξτρα, αλλα πολλα χειροκινητα. Το αυτοματο με μετατροπεα που εχουν ειναι πολυ πολυ καλο.

Απλα να πω πως με sport mode, ac, καθολου cruise, kick downs πολλα 90-130, 160-180, τσαπατσουλιες, εγραψε 6.3 or so για ~400χλμ. Οικονομικος ο ντιζελ τους.

Τουλαχιστον, θα παιχτουν ταξιδια χωρις να σκεφτομαι καταναλωσεις.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχω εντυπωσιαστει απο την καταναλωση του 1000 κινητηρα. Σε εκδρομη 500χλμ με τα περισσοτερα χλμ σε ορεινο επαρχιακο (πχ ζαγοροχωρια 2ες -3ς ) και εγνατια με 130-140 κλιματισμο 4 ατομα μεση καταναλωση 6,2 λ/100. Με το προηγουμενο 1,6 ατμοσφαιρικο θα ειχα πανω απο 8-8.5 καταναλωση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, c-max είπε

Εχω εντυπωσιαστει απο την καταναλωση του 1000 κινητηρα. Σε εκδρομη 500χλμ με τα περισσοτερα χλμ σε ορεινο επαρχιακο (πχ ζαγοροχωρια 2ες -3ς ) και εγνατια με 130-140 κλιματισμο 4 ατομα μεση καταναλωση 6,2 λ/100. Με το προηγουμενο 1,6 ατμοσφαιρικο θα ειχα πανω απο 8-8.5 καταναλωση.

πολυ καλο ακουγεται...

 

παιζει βεβαια κ το βαρος ρόλο, εμενα πχ που ειναι 1600 κιλα με τον 1.5tfsi δε πεφτει κατω απο 7 σε παρόμοια διαδρομή με τι-πο-τα (πιο πιθανό να ειναι προς το 7,3-7,4 επειδη εχω κ λιγο βαρυ ποδι)... σε αλλα μοντέλα του group εχω δει χαμηλότερες καταναλώσεις για αυτο το μοτέρ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, paylidis είπε

πολυ καλο ακουγεται...

παιζει βεβαια κ το βαρος ρόλο, εμενα πχ που ειναι 1600 κιλα με τον 1.5tfsi δε πεφτει κατω απο 7 σε παρόμοια διαδρομή με τι-πο-τα (πιο πιθανό να ειναι προς το 7,3-7,4 επειδη εχω κ λιγο βαρυ ποδι)... σε αλλα μοντέλα του group εχω δει χαμηλότερες καταναλώσεις για αυτο το μοτέρ.

Και εγώ τώρα ταξίδι την Κυριακή 400χλμ δεν έπεσα κάτω από 7 με τίποτα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πειτε μου την γνωμη σας -

Peugeot 2008 1.2 130 αλογα Active ?  η Peugeot 2008 1.2 100 αλογα Allure ? σε βενζινη εκδοση εχουν 400 ευρω διαφορα ποιο πανω η Allure.

Εγω θελω τα παραπανω αλογα για να ειμαι ποιο ηρεμος εαν καποια στιγμη χρειαστει , αλλα θελω και τα καλουδια της Allure

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μερικες φωτογραφιες απο φθηνα premium ! Τα οδηγησα προσφατα και τα 2. Η BMW κερδιζει σε εξωτερικη εμφανιση ενω η A στο εσωτερικο (βεβαια εχει πακετο Advantage και Ambient, ενω η BMW ειναι χωρις Innovation). Μαλλον και εγω στο Α θα παω. 

https://photos.app.goo.gl/ohE25kHLFwjsu6fXA

Επεξ/σία από Shyn
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...