Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

49 λεπτά πριν, tsofras είπε

π.χ. με τα αυτόματα φώτα το παθαίνω αυτό)

μιας και δεν ξαναειχα αμαξι με αυτόματα φώτα, αν το αφήνεις συνέχεια στο auto υπάρχει κάποιο θέμα με το αναβουν τα φώτα με το που το ξεκλειδώνεις?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

15 λεπτά πριν, chrisxpap είπε

μιας και δεν ξαναειχα αμαξι με αυτόματα φώτα, αν το αφήνεις συνέχεια στο auto υπάρχει κάποιο θέμα με το αναβουν τα φώτα με το που το ξεκλειδώνεις?

Οχι, τι θέμα να υπάρχει δηλαδή; Τα φώτα αν χρειάζεται μόνο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εν τω μεταξυ καινουριο αυτοκινητο ποσο μπορει να το σφιξανε στις δοκιμες και ψοφησε η μπαταρια του? Η οντως ολα αυτα τα ηλ/νικα δημιουργουν θεμα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

54 λεπτά πριν, chrisxpap είπε

μιας και δεν ξαναειχα αμαξι με αυτόματα φώτα, αν το αφήνεις συνέχεια στο auto υπάρχει κάποιο θέμα με το αναβουν τα φώτα με το που το ξεκλειδώνεις?

Κανένα απολύτως

 

17 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Εν τω μεταξυ καινουριο αυτοκινητο ποσο μπορει να το σφιξανε στις δοκιμες και ψοφησε η μπαταρια του? Η οντως ολα αυτα τα ηλ/νικα δημιουργουν θεμα?

Οκ δεν ξέρουμε και τι είχε τραβήξει η μπαταρία ή αν έχει κάποιο άλλο θέμα όταν ενημερώσει ο τύπος θα μάθουμε

1 ώρα πριν, sofiathereal είπε

Καλησπερα παρέα! 

Έχω πάθει πλάκα με το 2020 Fiat tipo και ειδικά το hatchback, 13 14κ το περνεις συν πλην ένα χιλιάρικο, εξοπλισμός decent. Όμορφο φτηνό 5 χρόνια εγγύησεις... 

Η Fiat κρατάει ακόμα της παθογένιες προηγούμενων χρόνων? 

Η θα μπορούσαμε να το έχουμε στα υπόψιν. 

Έχει άθλιες βαθμολογίες στα crash test , τώρα αν δεν σε απασχολεί αυτό δεν ξέρω αν έχει βγάλει αλλά θέματα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 λεπτά πριν, Papakaliati είπε

Οχι, τι θέμα να υπάρχει δηλαδή; Τα φώτα αν χρειάζεται μόνο.

Έχω ακούσει ότι αν τα αφήνω ανοιχτά και δεν τα κλείνω από τον διακόπτη, ότι αν ανάβουν με την μίζα υπάρχει περίπτωση να καουν γιατί παίρνουν σιγά σιγα ρευμα κάτι τέτοιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαβασα πολυ decent κριτικες για το Tipo περαν της ασφαλειας οπως ειπε ο Τσοφρας. Το χαζεψα και λιγο για την τιμη του φαινεται πολυ value αν ειχε και λιγο νευρο περισσοτερο θα ηταν καλυτερα, παντα τηρουμενων των αναλογιων δηλαδη να ξερεις οτι παιρνεις μετρια ασφαλεια, πολυ καλους χωρους σε εξαιρετικη τιμη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, tsofras είπε

Κανένα απολύτως

 

Οκ δεν ξέρουμε και τι είχε τραβήξει η μπαταρία ή αν έχει κάποιο άλλο θέμα όταν ενημερώσει ο τύπος θα μάθουμε

Έχει άθλιες βαθμολογίες στα crash test , τώρα αν δεν σε απασχολεί αυτό δεν ξέρω αν έχει βγάλει αλλά θέματα

Κάποια στιγμή είχα διαβάσει χωρίς να εχω ψάξει για το συγκεκριμένο, οτι κάποια μοντέλα (οχι μονo fiat) "παλαιότερης κοπής" έφαγαν μείωση αστεριών γιατί τους λείπουν τα συστήματα αποφυγής πρόσκρουσης/τυφλές γωνίες κλπ και οχι γιατί έχουν ουσιαστικό θέμα με ζώνες πρόσκρουσης ή αερόσακους πχ. Ίσως να μην ισχύει για το tipo, απλά το αναφέρω...

 

Γενικά ειναι ενα decent πακετάκι για κάποιον που έχει σφιχτό budget και θέλει παράλληλα χώρους

1 ώρα πριν, chrisxpap είπε

μιας και δεν ξαναειχα αμαξι με αυτόματα φώτα, αν το αφήνεις συνέχεια στο auto υπάρχει κάποιο θέμα με το αναβουν τα φώτα με το που το ξεκλειδώνεις?

Το μόνο μείον αν είναι xenon σου ξεφτυλίζει πιο γρήγορα τις λάμπες με κάθε άναμα που κάνουν (αυτό γενικώς οταν τα έχεις στο auto, οταν μπαινοβγαίνεις πχ σε ενα μικρό τούνελ, ανάλογα και πόσο ευαίσθητος είναι ο αισθητήρας σε κάθε αυτοκίνητο). Τα led δεν νομίζω οτι έχουν τέτοιο θέμα, για τα αλογόνου nobody cares, 3 € κάνει η λάμπα 😛

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, and_64 είπε

Κάποια στιγμή είχα διαβάσει χωρίς να εχω ψάξει για το συγκεκριμένο, οτι κάποια μοντέλα (οχι μονo fiat) "παλαιότερης κοπής" έφαγαν μείωση αστεριών γιατί τους λείπουν τα συστήματα αποφυγής πρόσκρουσης/τυφλές γωνίες κλπ και οχι γιατί έχουν ουσιαστικό θέμα με ζώνες πρόσκρουσης ή αερόσακους πχ. Ίσως να μην ισχύει για το tipo, απλά το αναφέρω...

 

Γενικά ειναι ενα decent πακετάκι για κάποιον που έχει σφιχτό budget και θέλει παράλληλα χώρους

Το μόνο μείον αν είναι xenon σου ξεφτυλίζει πιο γρήγορα τις λάμπες με κάθε άναμα που κάνουν (αυτό γενικώς οταν τα έχεις στο auto, οταν μπαινοβγαίνεις πχ σε ενα μικρό τούνελ, ανάλογα και πόσο ευαίσθητος είναι ο αισθητήρας σε κάθε αυτοκίνητο). Τα led δεν νομίζω οτι έχουν τέτοιο θέμα, για τα αλογόνου nobody cares, 3 € κάνει η λάμπα 😛

Αν μπεις στο euroncap θα δεις ότι έχουν θέμα οι επιβάτες σε διάφορα σημεία πρόσκρουσης , οπότε δεν είναι λόγω των τεχνολογιών ασφαλείας μόνο

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, tsofras είπε

οκ παιδιά όλοι οι φόβοι που συζητάμε και ειδικά για το ηλεκτρικό χειρόφρενο , αντίο ζωή , κουμπάκια ρεεεε και κανονικό χειρόφρενο

 

 

Μιας και θίχτηκε το θέμα, υπάρχει κάποιος που να ξέρει τι κάνουμε σε αυτή την περίπτωση? Δηλαδή, ας υποθέσουμε ότι έχουμε αυτοκίνητο με ηλεκτρικό χειρόφρενο και τα συναφή και μένεις από μπαταρία, πως λύνεται ώστε να το πάρει η οδική? Ακόμη, ήθελα να ρωτήσω, στα κρύα, αρκετές φορές στο χειροκίνητο χειρόφρενο δεν βάζουμε χειρόφρενο παρά μόνο ταχύτητα για να μην σπάσει. Ισχύει αυτό και στα ηλεκτρικά? Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις εκ των προτέρων καθώς δεν γνωρίζω καθόλου περί ηλεκτρικών... 

Επεξ/σία από Christos Vvs
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Christos Vvs είπε

Μιας και θίχτηκε το θέμα, υπάρχει κάποιος που να ξέρει τι κάνουμε σε αυτή την περίπτωση? Δηλαδή, ας υποθέσουμε ότι έχουμε αυτοκίνητο με ηλεκτρικό χειρόφρενο και τα συναφή και μένεις από μπαταρία, πως λύνεται ώστε να το πάρει η οδική? Ακόμη, ήθελα να ρωτήσω, στα κρύα, αρκετές φορές στο χειροκίνητο χειρόφρενο δεν βάζουμε χειρόφρενο παρά μόνο ταχύτητα για να μην σπάσει. Ισχύει αυτό και στα ηλεκτρικά? Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις εκ των προτέρων καθώς δεν γνωρίζω καθόλου περί ηλεκτρικών... 

Τι εννοείς δεν βάζεις χειρόφρενο για να μην σπάσει; Πρώτη φορά το ακούω, και μένω σε χώρα με πολύ περισσότερο κρύο από Ελλάδα. Δεν ξέρω από που το άκουσες, αλλά προφανώς δεν ισχύει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Christos Vvs είπε

Μιας και θίχτηκε το θέμα, υπάρχει κάποιος που να ξέρει τι κάνουμε σε αυτή την περίπτωση? Δηλαδή, ας υποθέσουμε ότι έχουμε αυτοκίνητο με ηλεκτρικό χειρόφρενο και τα συναφή και μένεις από μπαταρία, πως λύνεται ώστε να το πάρει η οδική? Ακόμη, ήθελα να ρωτήσω, στα κρύα, αρκετές φορές στο χειροκίνητο χειρόφρενο δεν βάζουμε χειρόφρενο παρά μόνο ταχύτητα για να μην σπάσει. Ισχύει αυτό και στα ηλεκτρικά? Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις εκ των προτέρων καθώς δεν γνωρίζω καθόλου περί ηλεκτρικών... 

Κρυο? Χειροφρενο?

Πρωτη φορα το ακουω, μαλλον κατι αλλο θα εννοεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Papakaliati είπε

Τι εννοείς δεν βάζεις χειρόφρενο για να μην σπάσει; Πρώτη φορά το ακούω, και μένω σε χώρα με πολύ περισσότερο κρύο από Ελλάδα. Δεν ξέρω από που το άκουσες, αλλά προφανώς δεν ισχύει. 

Καλημέρα. Δεν εννοεί να μην σπάσει αλλά μάλλον να μην κολλήσει. Πολλές φορές με παγωνιές κολλάει το χειρόφρενο και μένουν σταθεροί οι πίσω τροχοί. Βέβαια με λίγο κίνηση απεμπλοκάρονται αλλά συμβαίνει. Γι’ αυτό πολλοί όταν έχει παγωνιές δεν τραβάν χειρόφρενο αλλά απλώς τον έχουν το αυτοκίνητο με ταχύτητα μέσα. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, chrisxpap είπε

Έχω ακούσει ότι αν τα αφήνω ανοιχτά και δεν τα κλείνω από τον διακόπτη, ότι αν ανάβουν με την μίζα υπάρχει περίπτωση να καουν γιατί παίρνουν σιγά σιγα ρευμα κάτι τέτοιο.

Σε πολλα αμαξια οταν μιζαρεις σβηνουν τα φωτα για να προστατευθούν, γενικα δεν υπάρχει καποιο θέμα (περα πχ απο το να καουν λιγο νωρίτερα οι λαμπες αν ειναι αλογονου), τα τελευταια 15 χρονια που εχω αμαξια με αυτόματα φώτα μονιμα εκει τα έχω.

6 ώρες πριν, Christos Vvs είπε

Μιας και θίχτηκε το θέμα, υπάρχει κάποιος που να ξέρει τι κάνουμε σε αυτή την περίπτωση? Δηλαδή, ας υποθέσουμε ότι έχουμε αυτοκίνητο με ηλεκτρικό χειρόφρενο και τα συναφή και μένεις από μπαταρία, πως λύνεται ώστε να το πάρει η οδική? Ακόμη, ήθελα να ρωτήσω, στα κρύα, αρκετές φορές στο χειροκίνητο χειρόφρενο δεν βάζουμε χειρόφρενο παρά μόνο ταχύτητα για να μην σπάσει. Ισχύει αυτό και στα ηλεκτρικά? Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις εκ των προτέρων καθώς δεν γνωρίζω καθόλου περί ηλεκτρικών... 

δε γινεται αυτο που λες, καταρχήν το ηλεκτρικό χειροφρενο με το που σβήσεις το αμαξι αν δε το κουμπωσεις κουμπωνει μόνο του (στα vag τουλαχιστον αλλα πιθανότατα σε όλα).

Το τι κάνουμε σε αυτη τη περιπτωση και εμενα θα με ενδιέφερε να το μάθω...

1 λεπτό πριν, prototypegr είπε

Καλημέρα. Δεν εννοεί να μην σπάσει αλλά μάλλον να μην κολλήσει. Πολλές φορές με παγωνιές κολλάει το χειρόφρενο και μένουν σταθεροί οι πίσω τροχοί. Βέβαια με λίγο κίνηση απεμπλοκάρονται αλλά συμβαίνει. Γι’ αυτό πολλοί όταν έχει παγωνιές δεν τραβάν χειρόφρενο αλλά απλώς τον έχουν το αυτοκίνητο με ταχύτητα μέσα. 

καλα εδώ 10 μερες δε το κίνησα το δικό και ειχε σφίξει/κολλήσει αλλα με το που έκανα οπισθεν κομπλε (αποτομα ξεκολλησε αλλα αναμενομενο)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Papakaliati είπε

Τι εννοείς δεν βάζεις χειρόφρενο για να μην σπάσει; Πρώτη φορά το ακούω, και μένω σε χώρα με πολύ περισσότερο κρύο από Ελλάδα. Δεν ξέρω από που το άκουσες, αλλά προφανώς δεν ισχύει. 

 

11 λεπτά πριν, prototypegr είπε

Καλημέρα. Δεν εννοεί να μην σπάσει αλλά μάλλον να μην κολλήσει. Πολλές φορές με παγωνιές κολλάει το χειρόφρενο και μένουν σταθεροί οι πίσω τροχοί. Βέβαια με λίγο κίνηση απεμπλοκάρονται αλλά συμβαίνει. Γι’ αυτό πολλοί όταν έχει παγωνιές δεν τραβάν χειρόφρενο αλλά απλώς τον έχουν το αυτοκίνητο με ταχύτητα μέσα. 

To αυτό. 
Κλασσική συμβουλή εδώ στα μεγάλα κρύα.
Ο πεθερός το έπαθε κανά δυό φορές (με παλαιότερα αμάξια, δεν ξέρω τι παίζει με τα ηλεκτρονικά χειρόφρενα) και έπρεπε να φέρει γερανό για να το σηκώσει. Το αυτό "λίγο κίνηση και ξεκολάει" δεν ξέρω εάν ισχύει παντού και πάντα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, paylidis είπε

 

Το τι κάνουμε σε αυτη τη περιπτωση και εμενα θα με ενδιέφερε να το μάθω...

Η μπαίνει κάποιος από κάτω και απελευθερώνει/κόβει συρματοσχοινο χειροκίνητα η πρεπει η οδική να έχει κάτι τέτοιο https://www.amazon.co.uk/Trolley-Hydraulic-Castors-Positioning-Workshop/dp/B07XGR78QF/ref=mp_s_a_1_1?dchild=1&keywords=Sunex+1500-Pound+Hydraulic+Wheel+Dolly&linkCode=gs3&qid=1606895986&sr=8-1&tag=bv030b-21

για να το σηκώσει και να το φορτώσει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...