Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, and_64 είπε

Η μπαίνει κάποιος από κάτω και απελευθερώνει/κόβει συρματοσχοινο χειροκίνητα η πρεπει η οδική να έχει κάτι τέτοιο https://www.amazon.co.uk/Trolley-Hydraulic-Castors-Positioning-Workshop/dp/B07XGR78QF/ref=mp_s_a_1_1?dchild=1&keywords=Sunex+1500-Pound+Hydraulic+Wheel+Dolly&linkCode=gs3&qid=1606895986&sr=8-1&tag=bv030b-21

για να το σηκώσει και να το φορτώσει

πιο πιθανή βλεπω τη δευτερη λύση...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, paylidis είπε

πιο πιθανή βλεπω τη δευτερη λύση...

Και τα 2 έχουν παιχτεί σε γνωστούς ο ένας με X5 o αλλος με Passat από τα πρώτα που είχαν ηλεκτρικό χειρόφρενο. 

Το x5 έμεινε σε ένα χωριό στο πουθενά και η οδική που ήρθε σιγά μην είχε τέτοια κόλπα! Δεν ήθελαν να το σύρουν με το συρματόσχοινο επισης γιατί φοβήθηκαν λάστιχα/δαγκάνες κλπ οπότε τα κόψανε.

Φυσικά στη BMW μετά του πήγε κάνα εκατομμύριο για να το φτιάξει γιατί του παν γιατί τα κόψατε, έπρεπε να πάρετε εμάς να στείλουμε τη δικιά μας οδική 🤣🤣

Επεξ/σία από and_64
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, and_64 είπε

Και τα 2 έχουν παιχτεί σε γνωστούς ο ένας με X5 o αλλος με Passat από τα πρώτα που είχαν ηλεκτρικό χειρόφρενο. 

Το x5 έμεινε σε ένα χωριό στο πουθενά και η οδική που ήρθε σιγά μην είχε τέτοια κόλπα! Δεν ήθελαν να το σύρουν με το συρματόσχοινο επισης γιατί φοβήθηκαν λάστιχα/δαγκάνες κλπ οπότε τα κόψανε.

Φυσικά στη BMW μετά του πήγε κάνα εκατομμύριο για να το φτιάξει γιατί του παν γιατί τα κόψατε, έπρεπε να πάρετε εμάς να στείλουμε τη δικιά μας οδική 🤣🤣

Παρεμπιπτόντως φυσικά και μπορείς να απενεργοποιήσεις το ηλεκτρικό χειρόφρενο άμα θέλεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έτσι για να μαθαίνουμε κιόλας , στα σχόλια στο συγκεκριμένο video αναφέρουν αρκετοί ότι πρέπει να είναι κλειστή η πόρτα για να απεμπλακεί το ηλεκτρονικό χειρόφρενο. Οπότε μπορεί και για αυτό να είχε θέμα (δεν ξέρω αν δοκίμασε και με κλειστή την πόρτα ή αν δεν γνώριζε αυτή την λεπτομέρεια ο reviewer ή ο άνθρωπος της οδικής)

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, tsofras είπε

Έτσι για να μαθαίνουμε κιόλας , στα σχόλια στο συγκεκριμένο video αναφέρουν αρκετοί ότι πρέπει να είναι κλειστή η πόρτα για να απεμπλακεί το ηλεκτρονικό χειρόφρενο. Οπότε μπορεί και για αυτό να είχε θέμα (δεν ξέρω αν δοκίμασε και με κλειστή την πόρτα ή αν δεν γνώριζε αυτή την λεπτομέρεια ο reviewer ή ο άνθρωπος της οδικής)

Πολυ πιθανό τωρα που το λες μιας και μολις ανοιξω πορτα μπαινει αυτόματα χειροφρενο, οποτε ισως ναι μεν το απασφαλιζε αλλα επειδη εβλεπε ανοιχτη πορτα ξανακουμπωνε...

 

Σε άλλα νέα πηγαμε είδαμε Kamiq & Scala. To scala απορρίφθηκε λόγω φτωχού σχετικά εξοπλισμού στην εκδοση ambition+οτι η γυναικα λεει οτι μοιαζει με καραβαν...

 

Το kamiq ειναι μεσα στις πιθανές επιλογές, λιγο ογκωδες αλλα εκτιμα οτι μπορει να το συνηθίσει (οτιδήποτε και αν εβλεπε θα το θεωρουσε ογκωδες με δεδομενο οτι οδηγουσε κουβαδακι 11 χρονια). Η ambition υπερπλήρης, το μονο - που βρηκα ειναι το Hill assist που απουσιαζει (μπαινει με μικρο κόστος + κατοπιν παραγγελίας αλλα τότε χανεις τα 1500 € εκπτωσης). Σε γενικές γραμμές θα το ελεγα ικανοποιητικο για τα λεφτά του. Το σαββατο θα γίνει και test drive για να εχουμε εικονα του κινητηρα 90 ιππων

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 λεπτά πριν, paylidis είπε

Το kamiq ειναι μεσα στις πιθανές επιλογές, λιγο ογκωδες αλλα εκτιμα οτι μπορει να το συνηθίσει (οτιδήποτε και αν εβλεπε θα το θεωρουσε ογκωδες με δεδομενο οτι οδηγουσε κουβαδακι 11 χρονια). Η ambition υπερπλήρης, το μονο - που βρηκα ειναι το Hill assist που απουσιαζει (μπαινει με μικρο κόστος + κατοπιν παραγγελίας αλλα τότε χανεις τα 1500 € εκπτωσης). Σε γενικές γραμμές θα το ελεγα ικανοποιητικο για τα λεφτά του. Το σαββατο θα γίνει και test drive για να εχουμε εικονα του κινητηρα 90 ιππων

Η ambition ειναι αρκετα πληρης, το μονο που θα ηθελα εξτρα απο την Style ειναι το virtual cockpit και τα ημιδερματινα καθισματα.

Περιμενω εντυπωσεις απο τον 90αρη στο test drive, και αν μπορεις κανε reset το μετρητη καταναλωσης να μας δωσεις μια εικονα σε αστικες συνθηκες τι μεσο ορο καταναλωσε σε αυτο το τεταρτακι...

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Papakaliati είπε

Παρεμπιπτόντως φυσικά και μπορείς να απενεργοποιήσεις το ηλεκτρικό χειρόφρενο άμα θέλεις.

Με διαγνωστικό εννοείς φαντάζομαι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Papakaliati είπε

Τι εννοείς δεν βάζεις χειρόφρενο για να μην σπάσει; Πρώτη φορά το ακούω, και μένω σε χώρα με πολύ περισσότερο κρύο από Ελλάδα. Δεν ξέρω από που το άκουσες, αλλά προφανώς δεν ισχύει. 

3 ώρες πριν, prototypegr είπε

Πολλές φορές με παγωνιές κολλάει το χειρόφρενο και μένουν σταθεροί οι πίσω τροχοί. Βέβαια με λίγο κίνηση απεμπλοκάρονται αλλά συμβαίνει. Γι’ αυτό πολλοί όταν έχει παγωνιές δεν τραβάν χειρόφρενο αλλά απλώς τον έχουν το αυτοκίνητο με ταχύτητα μέσα. 

2 ώρες πριν, LongTom είπε

 Το αυτό "λίγο κίνηση και ξεκολάει" δεν ξέρω εάν ισχύει παντού και πάντα.

Βορεια Αγγλια περσυ μου κολλησε το χειροφρενο λογω κρυου και παγου και αργησα στην δουλεια ενα τριωρο.
Ειχα κολλησει οι πισω τροχοι και οσο και αν προσπαθουσα να τους ξεκολλησω δε τα καταφερνα με τιποτα.

Τελικα ξεκινησα την διαδρομη μου κακην κακως ελπιζοντας να μη καψω κανενα δισκοφρενο / τακακι κλπ.
Μυριζε ολο το αμαξι μολις εφτασα στην δουλεια και τα φρενα δεν ειχαν ξεκολλησει ακομα 😆
Ευτυχως δουλευα σχετικα κοντα τοτε!

Απο τοτε με το που μπαινουν τα κρυα δε βαζω ποτε χειροφρενο, μονο ταχυτητα και μια σφηνα σε 2 ροχες χιαστι για να ασφαλισω το αμαξι.

 

59 λεπτά πριν, paylidis είπε

Πολυ πιθανό τωρα που το λες μιας και μολις ανοιξω πορτα μπαινει αυτόματα χειροφρενο, οποτε ισως ναι μεν το απασφαλιζε αλλα επειδη εβλεπε ανοιχτη πορτα ξανακουμπωνε...

 

Σε άλλα νέα πηγαμε είδαμε Kamiq & Scala. To scala απορρίφθηκε λόγω φτωχού σχετικά εξοπλισμού στην εκδοση ambition+οτι η γυναικα λεει οτι μοιαζει με καραβαν...

 

Το kamiq ειναι μεσα στις πιθανές επιλογές, λιγο ογκωδες αλλα εκτιμα οτι μπορει να το συνηθίσει (οτιδήποτε και αν εβλεπε θα το θεωρουσε ογκωδες με δεδομενο οτι οδηγουσε κουβαδακι 11 χρονια). Η ambition υπερπλήρης, το μονο - που βρηκα ειναι το Hill assist που απουσιαζει (μπαινει με μικρο κόστος + κατοπιν παραγγελίας αλλα τότε χανεις τα 1500 € εκπτωσης). Σε γενικές γραμμές θα το ελεγα ικανοποιητικο για τα λεφτά του. Το σαββατο θα γίνει και test drive για να εχουμε εικονα του κινητηρα 90 ιππων

Μου ακουγονται ληγει οι 90 ιπποι για τετοιο σκαφος αλλα θα εχει ενδιαφερον να μας πεις πως σου φανηκαν στο Test drive.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, and_64 είπε

Με διαγνωστικό εννοείς φαντάζομαι

Oχι ρε τι διαγνωστικό. Απλά το απενεργοποιεις. 

On certain 2015 or newer models, the parking brake applies automatically when the door is opened or the key is turned off after shifting to PARK. In this video, the auto apply prevention is demonstrated in a 2016 S550. This currently applies to the S Class, the GLE Class, the C Class, the E Class The GLC Class, The CLA Class, The GLA Class, the GLS Class and the AMG GT.

 

Επεξ/σία από Papakaliati
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, Papakaliati είπε

Oχι ρε τι διαγνωστικό. Απλά το απενεργοποιεις. 

A το auto apply εννοείς, εγω κατάλαβα για  οταν είναι κολλημένο/έχει προβλημα

Επεξ/σία από and_64
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ναι παιδιά, να κολλήσει εννοούσα και γω, γράψτε λάθος για το "σπάσει".
Και γω το παρκάρω μέσα σε πυλωτή και στα πολλά κρύα απλά κουμπώνω ταχύτητα, εξου και η απορία για το αν ισχύει το ίδιο και με τα ηλεκτρικά...

Επεξ/σία από Christos Vvs
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, tsofras είπε

Έχει άθλιες βαθμολογίες στα crash test , τώρα αν δεν σε απασχολεί αυτό δεν ξέρω αν έχει βγάλει αλλά θέματα

Φυσικά τα τεστ έχουν μια κάποια βαρύτητα και όσο νανε από κορολλα του 96 που κατέχω τώρα θα είναι ασφαλέστερο. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα στην παρεα, ειχαμε update προχωραει το πραγμα απλα με συμβουλευσε ο μαν να περιμενω μεχρι 15-16 Δεκεμβρη να ανακοινωθουν τα νεα τελη. Με τις πρωτες πληροφοριες θα πληρωνω γυρω στα 81 με WLTP και σκεφτομαι μιας και θα μαστε σε καραντινα για καμποσο ακομα να το αφησω για αρχες Γεναρη το πινακιδωμα. Απο την αλλη λετε να μου το τρωει το αγιαζι? Να το προσεχουν? χαχαχα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σκέψου ότι τα τέλη είναι μηδέν με ταξινόμηση απο το 2021 (βάση του νομοσχεδίου που διάβασα)

Υ.Γ. : Γιατί ξεπερνάει τα 122 gr/km σε WLTP???

Επεξ/σία από jobous
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, paylidis είπε

Πολυ πιθανό τωρα που το λες μιας και μολις ανοιξω πορτα μπαινει αυτόματα χειροφρενο, οποτε ισως ναι μεν το απασφαλιζε αλλα επειδη εβλεπε ανοιχτη πορτα ξανακουμπωνε...

 

Σε άλλα νέα πηγαμε είδαμε Kamiq & Scala. To scala απορρίφθηκε λόγω φτωχού σχετικά εξοπλισμού στην εκδοση ambition+οτι η γυναικα λεει οτι μοιαζει με καραβαν...

 

Το kamiq ειναι μεσα στις πιθανές επιλογές, λιγο ογκωδες αλλα εκτιμα οτι μπορει να το συνηθίσει (οτιδήποτε και αν εβλεπε θα το θεωρουσε ογκωδες με δεδομενο οτι οδηγουσε κουβαδακι 11 χρονια). Η ambition υπερπλήρης, το μονο - που βρηκα ειναι το Hill assist που απουσιαζει (μπαινει με μικρο κόστος + κατοπιν παραγγελίας αλλα τότε χανεις τα 1500 € εκπτωσης). Σε γενικές γραμμές θα το ελεγα ικανοποιητικο για τα λεφτά του. Το σαββατο θα γίνει και test drive για να εχουμε εικονα του κινητηρα 90 ιππων

Στο θέμα της σύγκρισης Scala CNG και Kamiq CNG, εγώ προτίμησα να θυσιάσω το keyless και τον διζωνικό κλιματισμό, και να κερδίσω 2.000 ευρώ περίπου και μεγαλύτερο πορτ παγκαζ (μιλάμε πάντα για τις εκδόσεις ambition και στα δυο αυτοκίνητα). Αν δεν κάνω λάθος, αυτές είναι οι μεταξύ τους διαφορές από άποψη εξοπλισμού. Από κει και πέρα, σίγουρα ο καθένας έχει διαφορετικά γούστα. Αναμένουμε εντυπώσεις από το test drive.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...