Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

17 λεπτά πριν, dante82 είπε

Ερώτηση: Το 360 camera feature στο Tucson (surround monitor το λέει) που έχει δίπλα του συμβολακι κύκλου αλλά όχι με bold όπως τα υπόλοιπα κυκλάκια, σημαίνει ότι είναι optional ή ότι δε διατίθεται καθόλου?

 Επιλογή για έξτρα μόνο στην disctictive έκδοση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 ώρες πριν, Papakaliati είπε

 Επιλογή για έξτρα μόνο στην disctictive έκδοση.

Ευχαριστω! Θα το βαλω extra. Επισης διαβαζω σε διπλανο forum οτι για καποιο λογο δεν εχουν βαλει ακομα επιλογη Adaptive Cruise Control. Τουλαχιστον αστειο, μιας και εχουν ολη την τεχνολογια. 

Ελπιζω συντομα να λυθει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν ρίξει κανείς μια ματιά στους εξοπλισμούς θα δει ότι η βασική η Exclusice, έχει κυριολεκτικά τα πάντα, προσωπικά θα πήγαινα στην Premium, όπου για μένα πραγματικά δεν λείπει τίποτα, αλλά αυτά που έχει η βασική στο tucson, είναι φουλ έξτρα εν αντιθέση με άλλες εταιρείες. Έχει κοντά 2 χρόνια που είμαι σε αναζήτηση αυτοκινήτου με ανώτατο όριο τα 27000 περίπου και σε αυτά τα λεφτά προσωπικά δεν μπόρεσα να βρω κανέναν άλλο αυτοκίνητο με κινητήρα 1,6 και 180 άλογα και με αυτό τον εξοπλισμό ακόμα και από την βασική έκδοση!! Προσωπικά θεωρώ κοροϊδία να με βαράν στο κεφάλι τα ίδια λεφτά (και ακόμα παραπάνω) κάτι Ford (Puma, Kuga), Peugeot (2008, 3008), Citroen (C5), Renault (Captur) για αυτοκίνητα με λιγότερο εξοπλισμό και πόσο μάλλον για κινητήρες 1000άρηδες με 130 άλογα το πολύ και το εν λόγω θέμα έχει αναλυθεί πάρα πολύ εδώ στο φόρουμ, ότι πλέον φτάσαμε στο σημείο να θέλεις κοντά 30.000 για να πάρεις ένα νορμάλ hatch. Δηλαδή είναι πολλά τα λεφτά για hyundai, αλλά δεν είναι για τις παραπάνω μάρκες? Από πότε και γιατί έγιναν premium αυτές οι μάρκες και είναι πιο "νορμάλ" να χρεώνουν τόσο?
Για μένα αυτή τη στιγμή για όποιον θέλει αυτοκίνητο φουλ έξτρα και με νορμάλ κινητήρα - άλογα και εγγύηση - αξιοπιστία, τα μόνα αυτοκίνητα που ξεχώρισα στο εύρος 25000-27000 είναι το:

  1. καινούργιο Leon, όπου στα 26000 παίρνεις πραγματικά τα πάντα από εξοπλισμό  με κινητήρα 1,5 και 150 άλογα
  2. το καινούργιο tucson
  3. το Honda Civic Sport plus
  4. το Focus με τον κινητήρα 1,5 και τα 180 άλογα
  5. το facelift του i30 με τον 1,5 και 160 άλογα στα 22000-23000
  6. το facelift στο Kona, όπου με 25000 παίρνεις 1,6 κινητήρα με 200 άλογα και αυτόματο κιβώτιο παρακαλώ! 
  7. και τα Kia Ceed & Xceed

Φίλε @dante82το tucson έχει standard το cruise control και το adaptive μπαίνει ως εξτρά! Για μένα αυτό συν το blind spot θεωρώ ότι για τον όγκο και την χρήση του αυτοκινήτου είναι από τα φάουλ που δεν είναι στάνταρ, αλλά δυστυχώς δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα. Αν μιλήσεις με την εισαγωγική πάντως πιστεύω είναι οι μόνοι που μπορούν να ενημερώσουν για τιμές όσον αφορά τον εξτρά εξοπλισμό.

  • Like 9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, Christos Vvs είπε

Αν ρίξει κανείς μια ματιά στους εξοπλισμούς θα δει ότι η βασική η Exclusice, έχει κυριολεκτικά τα πάντα, προσωπικά θα πήγαινα στην Premium, όπου για μένα πραγματικά δεν λείπει τίποτα, αλλά αυτά που έχει η βασική στο tucson, είναι φουλ έξτρα εν αντιθέση με άλλες εταιρείες. Έχει κοντά 2 χρόνια που είμαι σε αναζήτηση αυτοκινήτου με ανώτατο όριο τα 27000 περίπου και σε αυτά τα λεφτά προσωπικά δεν μπόρεσα να βρω κανέναν άλλο αυτοκίνητο με κινητήρα 1,6 και 180 άλογα και με αυτό τον εξοπλισμό ακόμα και από την βασική έκδοση!! Προσωπικά θεωρώ κοροϊδία να με βαράν στο κεφάλι τα ίδια λεφτά (και ακόμα παραπάνω) κάτι Ford (Puma, Kuga), Peugeot (2008, 3008), Citroen (C5), Renault (Captur) για αυτοκίνητα με λιγότερο εξοπλισμό και πόσο μάλλον για κινητήρες 1000άρηδες με 130 άλογα το πολύ και το εν λόγω θέμα έχει αναλυθεί πάρα πολύ εδώ στο φόρουμ, ότι πλέον φτάσαμε στο σημείο να θέλεις κοντά 30.000 για να πάρεις ένα νορμάλ hatch. Δηλαδή είναι πολλά τα λεφτά για hyundai, αλλά δεν είναι για τις παραπάνω μάρκες? Από πότε και γιατί έγιναν premium αυτές οι μάρκες και είναι πιο "νορμάλ" να χρεώνουν τόσο?
Για μένα αυτή τη στιγμή για όποιον θέλει αυτοκίνητο φουλ έξτρα και με νορμάλ κινητήρα - άλογα και εγγύηση - αξιοπιστία, τα μόνα αυτοκίνητα που ξεχώρισα στο εύρος 25000-27000 είναι το:

  1. καινούργιο Leon, όπου στα 26000 παίρνεις πραγματικά τα πάντα από εξοπλισμό  με κινητήρα 1,5 και 150 άλογα
  2. το καινούργιο tucson
  3. το Honda Civic Sport plus
  4. το Focus με τον κινητήρα 1,5 και τα 180 άλογα
  5. το facelift του i30 με τον 1,5 και 160 άλογα στα 22000-23000
  6. το facelift στο Kona, όπου με 25000 παίρνεις 1,6 κινητήρα με 200 άλογα και αυτόματο κιβώτιο παρακαλώ! 
  7. και τα Kia Ceed & Xceed

Φίλε @dante82το tucson έχει standard το cruise control και το adaptive μπαίνει ως εξτρά! Για μένα αυτό συν το blind spot θεωρώ ότι για τον όγκο και την χρήση του αυτοκινήτου είναι από τα φάουλ που δεν είναι στάνταρ, αλλά δυστυχώς δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα. Αν μιλήσεις με την εισαγωγική πάντως πιστεύω είναι οι μόνοι που μπορούν να ενημερώσουν για τιμές όσον αφορά τον εξτρά εξοπλισμό.

Όταν λες φούλ έξτρα τι εννοείς; Γιατί ο καθένας το αντιλαμβάνεται διαφορετικά, και φυσικά διαφοροποιείται ανάλογα με την μάρκα και εύρος τιμής. Το adaptive cruise control δεν εχει να κανει με τον ογκο του αυτοκινητου θαρρω, σιγα μην το βαζουνε στα στανταρ. Γερμανια αλλωστε στην καλυτερη εκδοση ενα ψωρο150ρικο κοστιζει.  

Έχει πάντως πολυ εξοπλισμό σε όλες σχεδόν τις εκδόσεις, ειδικά σε driving assistance. 

Επεξ/σία από Papakaliati
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το αμάξι σκοτώνει συμφωνώ σε όλα όσα έγραψες. Ασφαλώς και θα βάλω το ACC extra και με μεγάλη χαρά κιόλας. 

Όσο για τον εξοπλισμό, η Distinctive έχει τα θερμαινόμενα καθίσματα τα οποία σίγουρα θα τιμήσω! 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, Papakaliati είπε

Όταν λες φούλ έξτρα τι εννοείς; Γιατί ο καθένας το αντιλαμβάνεται διαφορετικά, και φυσικά διαφοροποιείται ανάλογα με την μάρκα και εύρος τιμής. Το adaptive cruise control δεν εχει να κανει με τον ογκο του αυτοκινητου θαρρω, σιγα μην το βαζουνε στα στανταρ. Γερμανια αλλωστε στην καλυτερη εκδοση ενα ψωρο150ρικο κοστιζει.  

Φουλ εξτρα σίγουρα για τον καθένα είναι κάτι το προσωπικό το πως το αντιλαμβάνεται και το τι θεωρεί ο καθένας σημαντικό να έχει το αυτοκίνητο...Εγώ αναφέρομαι για τις τελευταίες εκδόσεις του κάθε μοντέλου και συγκριτικά με το τι έχει μέσα το καθένα σε σχέση με τον ανταγωνισμό πχ από τα όσα συστήματα ασφαλείας υπάρχουν αυτή τι στιγμή διαθέσιμα, τεχνολογικά μπλιμπλικια (κάμερες, οθόνες, μέγεθος σε ίντσες κλπ), κλιματισμό (διζωνικό-τριζωνικό), θερμαινόμενα/δερμάτινα καθίσματα, ηλιοροφές, full led φώτα και γενικότερα τα ας πούμε "top specs" στο κάθε μοντέλο συγκριτικά...Πχ για το Renault Clio όταν είχα ρωτήσει για να προσθέσω Blind Spot, εργοστασιακό τεμπέλη συν την μεγάλη οθόνη στο multimedia μου έβγαλαν μια τιμή κοντά στα 25.000, τα οποία συγκριτικά πχ με το Leon στην ίδια τιμή τα θεωρώ κοροϊδία να τα δώσω για το Clio...
Για τον όγκο (μέγεθος) του αυτοκινήτου αναφερόμουν στο blind spot, σόρρυ αν δεν το διατύπωσα σωστά. Για μένα προσωπικά μια χαρά είναι και το απλό το Cruise Control, απλά στο εύρος της τιμής θα μπορούσαν ίσως να βάλουν το adaptive, καθώς υπάρχει και σε άλλα μοντέλα σε αυτή την τιμή. Ή θα προτιμούσα να είχαν βάλει αυτό σε σχέση πχ με τον κρυφό φωτισμό ή τα θερμαινόμενα καθίσματα, αλλά εντάξει δεν γίνεται να ικανοποιήσουμε όλα τα γούστα μας..

Επεξ/σία από Christos Vvs
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα καλή χρονιά.. 

Εγώ να ρωτήσω κάτι άλλο..

Έστω θέλω να πάρω ενα Seat Ibiza..

Υπάρχουν διαφορές στη τιμή  από αντιπροσωπεία σε αντιπροσωπεία;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, gxyp είπε

Καλησπέρα καλή χρονιά.. 

Εγώ να ρωτήσω κάτι άλλο..

Έστω θέλω να πάρω ενα Seat Ibiza..

Υπάρχουν διαφορές στη τιμή  από αντιπροσωπεία σε αντιπροσωπεία;

Μπορεί να πετύχεις να σου κάνουν διαφορετικά "δώρα", τιμή ίσως όχι... 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, gxyp είπε

Καλησπέρα καλή χρονιά.. 

Εγώ να ρωτήσω κάτι άλλο..

Έστω θέλω να πάρω ενα Seat Ibiza..

Υπάρχουν διαφορές στη τιμή  από αντιπροσωπεία σε αντιπροσωπεία;

Ναι υπάρχουν. Και όπου πας θα πιέζεις οσο μπορεις για καλύτερη τιμή κ δωρα - έχουν περιθώριο 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λαε & Κοινοπολιτεια του @tsofras 😆 (μιας κ βλεπω οτι κυριακατικα ειστε ολοι σε εγρηγορση) 

τι εχετε να προτεινετε για: 
-χρηση πολη (80%) + εξοχικο σε νησι αρα δν καιγομαι για ταχυτητα.. λογικα 100-130αλογα
-βενζινη (10-11.000χλμ ετος)
-αυτοματο (βαρεθηκα να ανακατεβω το καζανι 1η-2α)
-να εχει ραγες (αρκετες μεταφορες με ποδηλατο/sup/snowboard)
-τιμη μαξ με πολυ ζορι 20Κ (για καινουργιο, αρα προκαταβολη 10κ + δοσεις) ή 15Κ για μεταχειρισμενο
-παρκινγκ πυλωτη υπαρχει
-από ηλεκτρονικά μπλιμπλικια θα ήθελα να είναι κάπως up to date, σίγουρα να έχει Apple car/Android Auto για χρήση με χάρτες/μουσική/τηλέφωνα 


Εδω και διαστημα οδηγαω το tcross της γυναικας και ειμαι πολυ ικανοποιημενος, απλα θα μου φαινοταν πολυ καπως να εχουμε 2bsuv. Βεβαια ισως ειναι κ μονοδρομος η κατηγορια, καθως για την χρηση που κανουμε ειναι πολυ βολικα. 

Προσωπικα οδηγαω ενα polo diesel το οποιο με εχει σωσει στην διαδρομη Νοτια-Βορεια Προαστια, αλλα ερχεται το πληρωμα της αλλαγης σιγα σιγα

κοιταω ακομη και μεταχειρισμενα, πχ χαζευα το: 
https://www.car.gr/33872002-suzuki-ignis-glx (ξερω δεν ειναι αυτοματο, αλλα ειναι βολικο, μανιτζεβελο, πετας μπαρες πανω κ πας μια μινι εξορμηση)


Αυτο το διαστημα δεν εχω καποιον wow factor για αμαξι, (ισως το focus να ελεγα) καθως μου φαινονται καπως βαρετα κ χωρις ταυτοτητα στην μαζα τους.
Πρεπει να ξεκινησω σε 2-3 βδομαδες για tour σε αντιπροσωπειες, οποτε any hint in advance, much appreciated

cheers 🤙
Αντωνης
 

Επεξ/σία από JailbrokenDiesel
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, JailbrokenDiesel είπε

Λαε & Κοινοπολιτεια του @tsofras 😆 (μιας κ βλεπω οτι κυριακατικα ειστε ολοι σε εγρηγορση) 

τι εχετε να προτεινετε για: 
-χρηση πολη (80%) + εξοχικο σε νησι αρα δν καιγομαι για ταχυτητα.. λογικα 100-130αλογα
-βενζινη (10-11.000χλμ ετος)
-αυτοματο (βαρεθηκα να ανακατεβω το καζανι 1η-2α)
-να εχει ραγες (αρκετες μεταφορες με ποδηλατο/sup/snowboard)
-τιμη μαξ με πολυ ζορι 20Κ (για καινουργιο, αρα προκαταβολη 10κ + δοσεις) ή 15Κ για μεταχειρισμενο
-παρκινγκ πυλωτη υπαρχει

Εδω και διαστημα οδηγαω το tcross της γυναικας και ειμαι πολυ ικανοποιημενος, απλα θα μου φαινοταν πολυ καπως να εχουμε 2bsuv. Βεβαια ισως ειναι κ μονοδρομος η κατηγορια, καθως για την χρηση που κανουμε ειναι πολυ βολικα. 

Προσωπικα οδηγαω ενα polo diesel το οποιο με εχει σωσει στην διαδρομη Νοτια-Βορεια Προαστια, αλλα ερχεται το πληρωμα της αλλαγης σιγα σιγα

κοιταω ακομη και μεταχειρισμενα, πχ χαζευα το: 
https://www.car.gr/33872002-suzuki-ignis-glx (ξερω δεν ειναι αυτοματο, αλλα ειναι βολικο, μανιτζεβελο, πετας μπαρες πανω κ πας μια μινι εξορμηση)


Αυτο το διαστημα δεν εχω καποιον wow factor για αμαξι, (ισως το focus να ελεγα) καθως μου φαινονται καπως βαρετα κ χωρις ταυτοτητα στην μαζα τους.
Πρεπει να ξεκινησω σε 2-3 βδομαδες για tour σε αντιπροσωπειες, οποτε any hint in advance, much appreciated

cheers 🤙
Αντωνης
 

Και εγώ σε κάποια φάση που είχα πεί για μικρότερο με ράγες κοίταγα το Ignis . Άλλοι το μισούν εμένα μου αρέσει έτσι παράξενο όπως είναι. Αν δεν είχε τόσο ψόφιο κινητήρα μπορεί και να το είχα επιλέξει.

Σε μη B-SUV νομίζω ότι μόνο το i20 / i30 βρήκα που να παίρνει εργοστασιακές μπάρες . Θεωρώ ότι λόγω B-SUV πλέον δεν βάζουν σχεδόν πουθενά την δυνατότητα φόρτωσης απο πάνω. Αν δεν κάνω λάθος μάλλον έχει και το focus Active (που και σου αρέσει όπως είπες , είναι και λίγο ψηλότερο θα έχεις και 125 άλογα) αλλά σε αυτόματο δεν ξέρω τιμή μπορεί να ξεφεύγει λίγο

Σε B-SUV στα λεφτά που λές Skoda Kamiq DSG αλλά με τα 116 άλογα , όπως μας περιγράφεις αυτά που θέλεις μάλλον θα σου είναι κομπλέ σαν δύναμη

Να δούμε τι θα πούν και οι άλλοι

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, paylidis είπε

Ναι υπάρχουν. Και όπου πας θα πιέζεις οσο μπορεις για καλύτερη τιμή κ δωρα - έχουν περιθώριο 

Το θέμα είναι ότι εδώ Κρήτη δεν υπάρχουν και πολλές επιλογές.. Ίσως προσπαθήσω τηλεφωνικά σε κάποιες αντιπροσωπείες..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 1/1/2021 στις 10:41 ΜΜ, Shyn είπε

Για το δικο μου γουστο παντως, απο τα πιο ομορφα εσωτερικα στην αγορα. Θα το κοιταξω το πρωι για τον φωτισμο και θα ενημερωσω! Τριξιματα απο που προερχονται και ποσα χιλιομετρα εχει?

 

Edit @Speculoos

color.png.834f130d0d61daa98c5fd193f4d6b0d5.png

Ναι το εσωτερικό είναι εκπληκτικό, όπως και ευχάριστη έκπληξη για ΜΒ η θέση οδήγησης.

Νομίζω έχω γράψει ότι έχω την 180d. Tην παραλάβαμε Οκτώβρη του 19 και τα ψιλοτριξιματάκια (όταν) ακούγονται πίσω από την κεντρική οθόνη και προς το ντουλαπάκι του συνοδηγού. Δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο αλλά κάνει μεγαλύτερη εντύπωση από αυτό που είναι λόγω του premium του αυτοκινήτου. Χιλιόμετρα μόλις 4000, δε βοήθησε τόσο η πανδημία όσο και η έλευση φέτος του XC40.

Επεξ/σία από Speculoos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, JailbrokenDiesel είπε

κοιταω ακομη και μεταχειρισμενα, πχ χαζευα το: 
https://www.car.gr/33872002-suzuki-ignis-glx (ξερω δεν ειναι αυτοματο, αλλα ειναι βολικο, μανιτζεβελο, πετας μπαρες πανω κ πας μια μινι εξορμηση)

Ήταν η πρώτη μου επιλογή σε βενζίνη αλλά τελικά δεν έκατσε.
Σε μαύρο χρώμα δε χτυπά άσχημα ο ιδιαίτερος πίσω σχεδιασμός του ,σε συνδυασμό με ωραία ζάντα είναι σούπερ.
Μεταχειρισμένο θα έχει περισσότερη ιπποδύναμη και ροπή,  καινούριο έχει μηδενικά τέλη .

Οι χώροι για την κατηγορία του είναι απίστευτοι και μου φάνηκε πολύ άνετο.

  

45 λεπτά πριν, tsofras είπε

Αν δεν είχε τόσο ψόφιο κινητήρα μπορεί και να το είχα επιλέξει.

Ίσως είδες το καινούριο με τα 83 άλογα, με τα 90 και χαμηλότερα τη ροπή ήταν κομπλέ (είναι και ελαφρύ)

Επεξ/σία από korakios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, korakios είπε

Ήταν η πρώτη μου επιλογή σε βενζίνη αλλά τελικά δεν έκατσε.
Σε μαύρο χρώμα δε χτυπά άσχημα ο ιδιαίτερος πίσω σχεδιασμός του ,σε συνδυασμό με ωραία ζάντα είναι σούπερ.
Μεταχειρισμένο θα έχει περισσότερη ιπποδύναμη και ροπή,  καινούριο έχει μηδενικά τέλη .

Οι χώροι για την κατηγορία του είναι απίστευτοι και μου φάνηκε πολύ άνετο.

  

Ίσως είδες το καινούριο με τα 83 άλογα, με τα 90 και χαμηλότερα τη ροπή ήταν κομπλέ (είναι και ελαφρύ)

Ε εντάξει no offense αλλά γύρισα που γύρισα σε μικρό , σε ατμόσφαιρα με 90 άλογα δεν θα ξαναγυρίσω :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...