Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 λεπτά πριν, chriskourou είπε

Θα έπαιρνα το Q3 ξεκάθαρα. Αυτό το αμάξι είχα βάλει ως στόχο έτσι κι αλλιώς για τα μέσα του '21, αλλά με την πανδημία άλλαξα κατηγορία. 

Ωραίος . Δλδ σε ένα χρόνο από τωρα και αν.

Εισαι πολυ γρήγορος στις αποφάσεις σου. Μίλησε μας τι σε έκανε να αλλάξεις κατηγορία και σε πια κατηγορία θα πας αν δεν πάρεις το q3 ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, mp123 είπε

Ωραίος . Δλδ σε ένα χρόνο από τωρα και αν.

Εισαι πολυ γρήγορος στις αποφάσεις σου. Μίλησε μας τι σε έκανε να αλλάξεις κατηγορία και σε πια κατηγορία θα πας αν δεν πάρεις το q3 ;

Προφανώς κατάφερες να διαβάσεις τις πρώτες 20 λέξεις.  Δεν πειράζει, πάμε ξανά. Με έκανε να αλλάξω κατηγορία η πανδημία. Δεδομένου ότι μπορεί να έχουμε τα ίδια από Οκτώβριο, δεν μπορώ να φτάσω τα 30Κ περίπου που χρειάζομαι για ένα Q3. Οι κατηγορίες στις οποίες μπορώ να ανταποκριθώ είναι οι: mini suv και hatchback. 

Επεξ/σία από chriskourou
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 minutes ago, pareisaktos said:

Δίνεις 60.000+++ για αυτοκίνητο και σε απασχολούν τα 2 ευρώ παραπάνω που θα κάψεις π.χ. στα 100; Ο καθένας κάνει ότι θέλει με το πορτοφόλι του αλλά φαίνεται λίγο παράλογο

Συνήθως βέβαια δεν είναι μόνο αυτή η διαφορά και δεν είναι μόνο τόση. 

Στον ένα φίλο συγκεκριμένα τα ετήσια έξοδα για τις 2 εκδόσεις (διαφορετικού κυβισμού) στις οποίες ήταν ανάμεσα ήταν κάτι παραπάνω από 3500€ λόγω κατανάλωσης, φόρου πολυτελείας, ασφάλειας, τελών. 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, NickTG είπε

Συνήθως βέβαια δεν είναι μόνο αυτή η διαφορά και δεν είναι μόνο τόση. 

Στον ένα φίλο συγκεκριμένα τα ετήσια έξοδα για τις 2 εκδόσεις (διαφορετικού κυβισμού) στις οποίες ήταν ανάμεσα ήταν κάτι παραπάνω από 3500€ λόγω κατανάλωσης, φόρου πολυτελείας, ασφάλειας, τελών. 

Οποίος τα έχει τα 60000 κας και πάει δεν τον ενδιαφέρουν τα 3500 τον χρόνο.Τωρα τα αλλά είναι να είχαμε να λέγαμε.το να πάρεις τέτοιο αυτοκίνητο πρέπει να βγάζεις τουλάχιστον 6 κ τον μήνα σίγουρα και μόνιμα. Συν σπίτι δικό σου με γκαράζ κλπ. Αμα πας σε τέτοιες κατηγορίες με τα μισά μπροστά και τα μισά με δόσεις υπάρχει θέμα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 minutes ago, mp123 said:

Οποίος τα έχει τα 60000 κας και πάει δεν τον ενδιαφέρουν τα 3500 τον χρόνο.Τωρα τα αλλά είναι να είχαμε να λέγαμε.το να πάρεις τέτοιο αυτοκίνητο πρέπει να βγάζεις τουλάχιστον 6 κ τον μήνα σίγουρα και μόνιμα. Συν σπίτι δικό σου με γκαράζ κλπ. Αμα πας σε τέτοιες κατηγορίες με τα μισά μπροστά και τα μισά με δόσεις υπάρχει θέμα.

 

Κάτι λιγότερο από μισό μηνιαίο μισθό ήταν αυτά τα έξοδα χωρίς να μετράμε τα μπόνους τέλος του χρόνου. Έχει σημασία? 

Θα έπρεπε να τα δίνει έτσι αφού τον κάλυπτε τελικά και το άλλο? ΟΚ, θυσίασε επιδόσεις αλλά ήταν ήδη αρκετά γρήγορο το μικρότερο. 

Με τα 3500€ σε 5 χρόνια αλλάζει το δεύτερο αμάξι για την πόλη μόνο από αυτά που γλίτωσε. 

Δεν ξέρω ποια είναι τα "να χαμε να λέγαμε" σίγουρα πάντως δεν είναι αυτά που λέω. Μιλάω για πραγματικά παραδείγματα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, NickTG είπε

Κάτι λιγότερο από μισό μηνιαίο μισθό ήταν αυτά τα έξοδα χωρίς να μετράμε τα μπόνους τέλος του χρόνου. Έχει σημασία? 

Θα έπρεπε να τα δίνει έτσι αφού τον κάλυπτε τελικά και το άλλο? ΟΚ, θυσίασε επιδόσεις αλλά ήταν ήδη αρκετά γρήγορο το μικρότερο. 

Με τα 3500€ σε 5 χρόνια αλλάζει το δεύτερο αμάξι για την πόλη μόνο από αυτά που γλίτωσε. 

Δεν ξέρω ποια είναι τα "να χαμε να λέγαμε" σίγουρα πάντως δεν είναι αυτά που λέω. Μιλάω για πραγματικά παραδείγματα. 

Φυσικα δεν είναι αυτά που λες εσυ. 
Εγω θα επιμείνω ένας που πάει και δίνει 60 κ δεν τον νοιάζουν τα 3500. Αυτό είναι να είχαμε να λέγαμε.Φυσικα αν η αγορά εγίνε ολα μπροστά και έχει πίσω σπίτι καλή δουλειά συν καλό τραπεζικό λογαριασμό μπραβο στον άνθρωπο.Να χαρεί ένα ακριβό αυτοκίνητο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 minutes ago, mp123 said:

Φυσικα δεν είναι αυτά που λες εσυ. 
Εγω θα επιμείνω ένας που πάει και δίνει 60 κ δεν τον νοιάζουν τα 3500. Αυτό είναι να είχαμε να λέγαμε.Φυσικα αν η αγορά εγίνε ολα μπροστά και έχει πίσω σπίτι καλή δουλειά συν καλό τραπεζικό λογαριασμό μπραβο στον άνθρωπο.Να χαρεί ένα ακριβό αυτοκίνητο.

Τα 3.5 χιλιάρικα δεν είναι μια και έξω. 

Είναι κάθε χρόνο. Αν υποθέσουμε πως σε 7 χρόνια θα αλλάξει πάλι αμάξι θα έχει δώσει 24.5 χιλιάρικα έξτρα. 

Όλες οι περιπτώσεις για τις οποίες μιλάω είναι περιπτώσεις ανθρώπων με καλή δουλειά προφανώς και τα λεφτά όλα μπροστά. Δεν έβγαιναν ίσα ίσα και απλά δεν τους έφταναν για κάτι ακριβότερο. Απλά θεώρησαν πως δεν αξίζουν αυτά τα έξτρα λεφτά. 

Υπό αυτό πρίσμα λοιπόν κοίταξαν και τέλη, κατανάλωση, φόρους. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, NickTG είπε

Τα 3.5 χιλιάρικα δεν είναι μια και έξω. 

Είναι κάθε χρόνο. Αν υποθέσουμε πως σε 7 χρόνια θα αλλάξει πάλι αμάξι θα έχει δώσει 24.5 χιλιάρικα έξτρα. 

Όλες οι περιπτώσεις για τις οποίες μιλάω είναι περιπτώσεις ανθρώπων με καλή δουλειά προφανώς και τα λεφτά όλα μπροστά. Δεν έβγαιναν ίσα ίσα και απλά δεν τους έφταναν για κάτι ακριβότερο. Απλά θεώρησαν πως δεν αξίζουν αυτά τα έξτρα λεφτά. 

Υπό αυτό πρίσμα λοιπόν κοίταξαν και τέλη, κατανάλωση, φόρους. 

Οκ.Σεβαστο αυτό. Για πια δυο αμαξια μιλάμε  στα 60κ με τόσο μεγάλη διαφορά του κόστους χρήσεις 3500 τον χρόνο.

Αλλα μπραβο τους . Χαίρονται καλά αυτοκίνητα.

Εγω με περίπου μ.ο 50κ τον χρόνο δεν μπορώ να πάρω κάτι πάνω από 18κ. Βασικα δεν τα δίνω τα λυπάμαι.

Επεξ/σία από mp123
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για καποιον που μετα βιας μπορει να φτασει τα 10Κ για αυτοκινητο, το ιδιο του φαινεται η συζητηση για τα 20Κ-30Κ να μετρανε  καταναλωσεις και τα γρ CΟ2. Ετσι και για αυτον των 60Κ  του φαινεται αδιανοητο να ασχολειται καποιος που εχει αμαξι 100Κ. Καθε ενας τα μετραει για διαφορετικο λογο... αλλα τα μετραει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, mp123 said:

Οκ.Σεβαστο αυτό. Για πια δυο αμαξια μιλάμε  στα 60κ με τόσο μεγάλη διαφορά του κόστους χρήσεις 3500 τον χρόνο.

Αλλα μπραβο τους . Χαίρονται καλά αυτοκίνητα.

Εγω με περίπου μ.ο 50κ τον χρόνο δεν μπορώ να πάρω κάτι πάνω από 18κ. Βασικα δεν τα δίνω τα λυπάμαι.

Δεν έχει τόση σημασία το αμάξι όσο τα κυβικά. 

Το ένα ήταν 2λιτρο και το άλλο 3λιτρο. Από εκεί έβγαινε η διαφορά. 

Στη συγκεκριμένη περίπτωση ένα SUV της BMW ήταν. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ διαβάζω για τέτοια ποσά και κάτι για 50κ / χρόνο και απορώ πως στην Ελλάδα του σήμερα είναι υπαρκτά τέτοια ποσά. Εκτως αν παίζουν "άλλα" από πίσω..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
40 λεπτά πριν, zio10 είπε

@tsofras ωραία τα αξεσουάρ αν και λίγο τσιμπημένα μου φάνηκαν! Θα τα βάλεις όλα;

Ναι έτσι λέω κοίτα για εμένα είναι νορμάλ τιμές 150€ έχει ο τεμπέλης όπου έχω κοιτάξει οκ βάζει 30€ τοποθέτηση , 45€ το κάλυμμα Πορτ μπαγκαζ 55 το είχα πάρει στο Leon, 70€ μαμά λεβιές 150€ έκανε στο Leon , 60€ πετάλια τα είχα πάρει 40€ noname έκαναν πάνω από 100€ στην seat.

Σύμφωνα με τις τιμές που είχα δεί για το δικό μου είναι μία χαρά

Περιμένω να μου πουν αν κάνουν κάποια έκπτωση μαζί και με φιμε να τα βάλω όλα να ξεμπερδευω

Μόλις βγήκε και update για Android 10 στο κινητό μου οπότε θα έχω και car play

Ξενέρωσα μόνο λίγο που είδα ότι αυτό με τα 130 άλογα έχει 2 εξατμίσεις ωραίες πίσω , αυτό με τα 100 έχει μια απλή αλλά οκ δεν πειράζει

Α και για όποιον ενδιαφέρεται είδα στην Ford έβγαλαν χρηματοδοτικά με 0 και 1 % επιτόκιο

Επεξ/σία από tsofras
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, tsofras είπε

Α και για όποιον ενδιαφέρεται είδα στην Ford έβγαλαν χρηματοδοτικά με 0 και 1 % επιτόκιο

Καλά δεν είναι ακριβώς 0 και 1. Αν διαβάσεις τα αστεράκια το τελικό επιτόκιο πρέπει να βγαίνει γύρω στο 4%

edit: έχεις δίκιο. Εγώ κοιτούσα για το kuga. για το focus το τελικό επιτόκιο βγαίνει στο 1,5%

Επεξ/σία από pareisaktos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, Liapisftw είπε

Εγώ διαβάζω για τέτοια ποσά και κάτι για 50κ / χρόνο και απορώ πως στην Ελλάδα του σήμερα είναι υπαρκτά τέτοια ποσά. Εκτως αν παίζουν "άλλα" από πίσω..

Δεν είναι πολλά.ουτε λίγα. Μέτρια εινσι. Δεν παίζουν αλλά . Βγαίνουν τιμιότατα με πολυ κόπο κσι στερήσεις.

Προς t.s Για εμένα άσε τα Καλυματα του παγκάζ και τεμπέληδες και βάλε κάτι από έξω οπως προστατευτικά στις πόρτες , στους προφυλακτήρες η γνήσιους ανεμοθραύστες. Φιμέ καλά λουμαρ με 229 240 ευρώ το έντυπες το αμάξι. Η αντιπροσωπία θα σε γδάρει..

Επεξ/σία από mp123
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...