Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Mobilepoint.gr


Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το καστάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 λεπτά πριν, mikaaa είπε

ειχες ζητησει ακυρωση παραγγελιας?

Οχι απλα ερωτηση εκανα δεν εχω λαβει καν ενημερωση!

3 λεπτά πριν, Maria_ni είπε

Που το έστειλες αυτό; 

Βαιμπερ στον γνωστο σε ολους αριθμο καποιου γιωργου

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 1,9k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

επειδη εχουν ανοιχθει κατα καιρους πολλα τετοια θεματα απο ανθρωπους που εξαπατηθηκαν κατα τετοιο τροπο και που εν τελη υστερα απο πιεση πηραν τα χρηματα τους πισω ,εχω αρχισει να πιστευω το εξης .

Σκέφτομαι να γράψω βιβλίο με τίτλο "Πώς να γίνεις επιχειρηματίας μέσα σε έναν μήνα" Πρώτο βήμα κάνεις λίγες οικονομίες και μαζεύεις περίπου 600€ που χρειάζονται για το άνοιγμα μιας ΙΚΕ. Δεύτ

Ποιος σου είπε ότι έχουμε παραγγείλει από κατόπιν παραγγελίας όλοι? Πολλοί εδώ μέσα είναι 1-3 και 4-10 εργάσιμες. Με 200 κριτικές μαγαζί του Σκρουτζ ήταν. Είμαστε σε χώρα που πολλοί από μας κοιτάνε κα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σε όλους.

Από την Δευτέρα παρακολουθώ το thread με μεγάλο άγχος γιατί είχα κάνει και εγώ ηλεκτρονική παραγγελία ενός (πολύ ακριβού) laptop από το συγκεκρίμενο κατάστημα (και αφού είχα δει ότι είχε πολλές και καλές κριτικές) στις 01/04. Δύο βδομάδες πριν περάσουν 30 μέρες είχα επικοινωνήσει μαζί τους μέσω e-mail αλλά δεν απάντησαν. Μόλις έκλεισε ο μήνας άρχισα να παίρνω τηλέφωνα και μετά από αρκετές προσπάθειες βρήκα κάποιον υπάλληλο και μου είπε πως περίμενε την Παρασκευή (σ.σ. 08/05) να παραλάβει. Ό, τι είχε πει δηλαδή στους περισσότερους από εμάς. Ξεκίνησα τα τηλ εκείνη την Παρασκευή αλλά δεν μπορούσα να τους βρω. Όπως επίσης έγινε και τη Δευτέρα που ακολούθησε. Ψάχνοντας στο internet για καινούργιες πληροφορίες σχετικά με το μαγαζί βρήκα αυτό το thread και έτσι είδα πως πολλοί από εσάς ήσασταν σε παρόμοια κατάσταση, γεγονός που με άγχωσε ακόμα περισσότερο. Προχώρησα απευθείας σε καταγγελία στον ΣΤΚ και άρχισα να στέλνω απανωτά e-mail για ακύρωση της παραγγελίας. Την Δευτέρα το βράδυ μου έστειλαν e-mail ότι η παραγγελία ακυρώθηκε και θα δω τα χρήματα μου μέσα στις επόμενες 1-3 μέρες. Την Τρίτη το πρωί είδα πως κάποιος από εδώ ανέβασε δύο κινητά τηλέφωνα και δοκίμασα να πάρω στο "693", στο οποίο απάντησε ένας κύριος και μου είπε πως εφ' όσον είχα δηλώσει στοιχεια ΙΒΑΝ κλπ. στο e-mail, δεν χρειάζεται να κάνω κάτι άλλο. Σήμερα το πρωί με μεγάλη ανακούφιση πληροφορήθηκα από τον κάτοχο του λογαριαμού που είχε πραγματοποιήσει την πληρωμή πως επεστράφην ολόκληρο το ποσό και προχώρησα στην ακύρωση της καταγγελίας μου στον ΣΤΚ.

Τώρα, για αυτούς που αρέσκονται στο να το παίζουν έξυπνοι, να βλέπουν παντού φαντάσματα και να ασκούν κριτικές χωρίς να προσφέρουν τίποτα άλλο, θα ήθελα να τους πληροφορήσω πως υπάρχουμε και εμείς που δεν κάνουμε λογαριασμούς σε forum από εδώ και από εκεί. Όλως περιέργως, υπάρχει κόσμος που κάνει λογαριασμό αποκλειστικά για να πληροφορήσει την εξέλιξη της δικιά του περίπτωσης στα άτομα που βρίσκονται στην ίδια κατάσταση και είναι αγχωμένα. Θα σας πρότεινα, αν δεν το έχετε κάνει ήδη, εφ' όσον απολαμβάνεται να τονώνεται το "εγώ" σας, να συμμετάσχετε σε ανάλογα forum και να μην το παίζετε έξυπνοι σε ανθρώπους που έχουν το άγχος τους και προσπαθούν να βρουν λύσεις στο πρόβλημα τους. Δεν προσφέρετε τίποτα απολύτως.

Στους ομοιοπαθείς, εύχομαι να παραλάβετε γρήγορα τα χρήματα/προϊόντα σας.

Επεξ/σία από Pikoutsi
  • Like 4
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και να θέλει να γλυτώσει 50 ευρώ,ποιο το πρόβλημα το δικό σου;Εγώ πήρα την oled c9 1200 ευρώ και με τιμολόγιο της εταιρείας που θα μου επιστρέψουν ΦΠΑ μου βγήκε 960 περίπου.Μηπως έπρεπε να την πάρω απο Κωτσόβολο στα 1500 για να γουστάρεις εσύ;

 

Προς Johngta

Επεξ/σία από Spawn13
  • Like 2
  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
7 λεπτά πριν, giorgoskotsalos είπε

ΠΑΙΔΙΑ ΟΤΙ ΠΙΟ ΝΕΟ ΕΧΩ ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΑΝΕΒΑΖΕΤΕ ΑΚΥΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΣΑΚΩΝΕΣΤΕ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΜΙΑ ΑΚΡΗ! ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΤΕ ΣΑΝ 1 ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΑΝ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΣΕ ΠΑΙΔΙΚΟ ΣΤΑΘΜΟ! 

2DF3DA62-BA5D-4F4F-9B43-EF30DCAAC1C6.jpeg

Με ποιον μιλας εδω φιλε? 

Κ απότι καταλαβα ειναι συνομιλια απο viber.

Σε ποιο νουμερο μιλας κ σου απαντανε?

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα !!!! Μόλις έλαβα το μαιλ της ακύρωσης από το λογιστήριο και ταυτόχρονα μπήκαν κ τα λεφτά στον λογαριασμό μου γιατί είχα κάνει μεταφορά ποσού !!! Υπάρχουν ελπίδες για όλους όποτε  στειλτε μαιλ παιδιά πιστεύω ότι θα επιστραφούν και σε εσας και ότι αν κ ανόργανωτοι στο εν λόγο μαγαζι δεν είχαν σκοπό την εξαπάτηση . Βέβαια το λέω εκ του ασφαλούς τώρα που έλαβα τα χρήματα μου ...καλή τύχη σε όλους 

και κάτι ακόμα ... οποίος μπορεί να βοηθάει να το κάνει η επίκριση όταν ο άλλος φοβάται ότι έχασε τα λεφτά του τον αποκαρδιώνετε ....!καλη προαίρεση θέλει σε όλα .....!!!!!!

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 λεπτά πριν, Pikoutsi είπε

Καλησπέρα σε όλους.

Από την Δευτέρα παρακολουθώ το thread με μεγάλο άγχος γιατί είχα κάνει και εγώ ηλεκτρονική παραγγελία ενός (πολύ ακριβού) laptop από το συγκεκρίμενο κατάστημα (και αφού είχα δει ότι είχε πολλές και καλές κριτικές) στις 01/04. Δύο βδομάδες πριν περάσουν 30 μέρες είχα επικοινωνήσει μαζί τους μέσω e-mail αλλά δεν απάντησαν. Μόλις έκλεισε ο μήνας άρχισα να παίρνω τηλέφωνα και μετά από αρκετές προσπάθειες βρήκα κάποιον υπάλληλο και μου είπε πως περίμενε την Παρασκευή (σ.σ. 08/01) να παραλάβει. Ό, τι είχε πει δηλαδή στους περισσότερους από εμάς. Ξεκίνησα τα τηλ εκείνη την Παρασκευή αλλά δεν μπορούσα να τους βρω. Όπως επίσης έγινε και τη Δευτέρα που ακολούθησε. Ψάχνοντας στο internet για καινούργιες πληροφορίες σχετικά με το μαγαζί βρήκα αυτό το thread και έτσι είδα πως πολλοί από εσάς ήσασταν σε παρόμοια κατάσταση, γεγονός που με άγχωσε ακόμα περισσότερο. Προχώρησα απευθείας σε καταγγελία στον ΣΤΚ και άρχισα να στέλνω απανωτά e-mail για ακύρωση της παραγγελίας. Την Δευτέρα το βράδυ μου έστειλαν e-mail ότι η παραγγελία ακυρώθηκε και θα δω τα χρήματα μου μέσα στις επόμενες 1-3 μέρες. Την Τρίτη το πρωί είδα πως κάποιος από εδώ ανέβασε δύο κινητά τηλέφωνα και δοκίμασα να πάρω στο "693", στο οποίο απάντησε ένας κύριος και μου είπε πως εφ' όσον είχα δηλώσει στοιχεια ΙΒΑΝ κλπ. στο e-mail, δεν χρειάζεται να κάνω κάτι άλλο. Σήμερα το πρωί με μεγάλη ανακούφιση πληροφορήθηκα από τον κάτοχο του λογαριαμού που είχε πραγματοποιήσει την πληρωμή πως επεστράφην ολόκληρο το ποσό και προχώρησα στην ακύρωση της καταγγελίας μου στον ΣΤΚ.

Τώρα, για αυτούς που αρέσκονται στο να το παίζουν έξυπνοι, να βλέπουν παντού φαντάσματα και να ασκούν κριτικές χωρίς να προσφέρουν τίποτα άλλο, θα ήθελα να τους πληροφορήσω πως υπάρχουμε και εμείς που δεν κάνουμε λογαριασμούς σε forum από εδώ και από εκεί. Όλως περιέργως, υπάρχει κόσμος που κάνει λογαριασμό αποκλειστικά για να πληροφορήσει την εξέλιξη της δικιά του περίπτωσης στα άτομα που βρίσκονται στην ίδια κατάσταση και είναι αγχωμένα. Θα σας πρότεινα, αν δεν το έχετε κάνει ήδη, εφ' όσον απολαμβάνεται να τονώνεται το "εγώ" σας, να συμμετάσχετε σε ανάλογα forum και να μην το παίζετε έξυπνοι σε ανθρώπους που έχουν το άγχος τους και προσπαθούν να βρουν λύσεις στο πρόβλημα τους. Δεν προσφέρετε τίποτα απολύτως.

Στους ομοιοπαθείς, εύχομαι να παραλάβετε γρήγορα τα χρήματα/προϊόντα σας.

ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΦΙΛΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 λεπτά πριν, Pikoutsi είπε

Καλησπέρα σε όλους.

Από την Δευτέρα παρακολουθώ το thread με μεγάλο άγχος γιατί είχα κάνει και εγώ ηλεκτρονική παραγγελία ενός (πολύ ακριβού) laptop από το συγκεκρίμενο κατάστημα (και αφού είχα δει ότι είχε πολλές και καλές κριτικές) στις 01/04. Δύο βδομάδες πριν περάσουν 30 μέρες είχα επικοινωνήσει μαζί τους μέσω e-mail αλλά δεν απάντησαν. Μόλις έκλεισε ο μήνας άρχισα να παίρνω τηλέφωνα και μετά από αρκετές προσπάθειες βρήκα κάποιον υπάλληλο και μου είπε πως περίμενε την Παρασκευή (σ.σ. 08/01) να παραλάβει. Ό, τι είχε πει δηλαδή στους περισσότερους από εμάς. Ξεκίνησα τα τηλ εκείνη την Παρασκευή αλλά δεν μπορούσα να τους βρω. Όπως επίσης έγινε και τη Δευτέρα που ακολούθησε. Ψάχνοντας στο internet για καινούργιες πληροφορίες σχετικά με το μαγαζί βρήκα αυτό το thread και έτσι είδα πως πολλοί από εσάς ήσασταν σε παρόμοια κατάσταση, γεγονός που με άγχωσε ακόμα περισσότερο. Προχώρησα απευθείας σε καταγγελία στον ΣΤΚ και άρχισα να στέλνω απανωτά e-mail για ακύρωση της παραγγελίας. Την Δευτέρα το βράδυ μου έστειλαν e-mail ότι η παραγγελία ακυρώθηκε και θα δω τα χρήματα μου μέσα στις επόμενες 1-3 μέρες. Την Τρίτη το πρωί είδα πως κάποιος από εδώ ανέβασε δύο κινητά τηλέφωνα και δοκίμασα να πάρω στο "693", στο οποίο απάντησε ένας κύριος και μου είπε πως εφ' όσον είχα δηλώσει στοιχεια ΙΒΑΝ κλπ. στο e-mail, δεν χρειάζεται να κάνω κάτι άλλο. Σήμερα το πρωί με μεγάλη ανακούφιση πληροφορήθηκα από τον κάτοχο του λογαριαμού που είχε πραγματοποιήσει την πληρωμή πως επεστράφην ολόκληρο το ποσό και προχώρησα στην ακύρωση της καταγγελίας μου στον ΣΤΚ.

Τώρα, για αυτούς που αρέσκονται στο να το παίζουν έξυπνοι, να βλέπουν παντού φαντάσματα και να ασκούν κριτικές χωρίς να προσφέρουν τίποτα άλλο, θα ήθελα να τους πληροφορήσω πως υπάρχουμε και εμείς που δεν κάνουμε λογαριασμούς σε forum από εδώ και από εκεί. Όλως περιέργως, υπάρχει κόσμος που κάνει λογαριασμό αποκλειστικά για να πληροφορήσει την εξέλιξη της δικιά του περίπτωσης στα άτομα που βρίσκονται στην ίδια κατάσταση και είναι αγχωμένα. Θα σας πρότεινα, αν δεν το έχετε κάνει ήδη, εφ' όσον απολαμβάνεται να τονώνεται το "εγώ" σας, να συμμετάσχετε σε ανάλογα forum και να μην το παίζετε έξυπνοι σε ανθρώπους που έχουν το άγχος τους και προσπαθούν να βρουν λύσεις στο πρόβλημα τους. Δεν προσφέρετε τίποτα απολύτως.

Στους ομοιοπαθείς, εύχομαι να παραλάβετε γρήγορα τα χρήματα/προϊόντα σας.

αυτο που καταλαβαινω ειναι πως πρεπει να κανουμε καταγγελια, μπας κ παρουμε τα λεφτα μας γρηγοροτερα κ μας φυγει το αγχος

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, AnastasiouD1982 είπε

Με ποιον μιλας εδω φιλε? 

Κ απότι καταλαβα ειναι συνομιλια απο viber.

Σε ποιο νουμερο μιλας κ σου απαντανε?

Ναι απο βαιμπερ! Στον γνωστο αριθμο με τον γνωστο γιωργο!

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, iana είπε

Καλησπέρα !!!! Μόλις έλαβα το μαιλ της ακύρωσης από το λογιστήριο και ταυτόχρονα μπήκαν κ τα λεφτά στον λογαριασμό μου γιατί είχα κάνει μεταφορά ποσού !!! Υπάρχουν ελπίδες για όλους όποτε  στειλτε μαιλ παιδιά πιστεύω ότι θα επιστραφούν και σε εσας και ότι αν κ ανόργανωτοι στο εν λόγο μαγαζι δεν είχαν σκοπό την εξαπάτηση . Βέβαια το λέω εκ του ασφαλούς τώρα που έλαβα τα χρήματα μου ...καλή τύχη σε όλους 

και κάτι ακόμα ... οποίος μπορεί να βοηθάει να το κάνει η επίκριση όταν ο άλλος φοβάται ότι έχασε τα λεφτά του τον αποκαρδιώνετε ....!καλη προαίρεση θέλει σε όλα .....!!!!!!

Θα σε βγάλουν ψεύτρα δύο τρία άτομα από δω μέσα.Στο messenger στην ομάδα τα έχουν πάρει ήδη κάποια άτομα τα λεφτά.Εγβ σήμερα παρέλαβα τηλεόραση αντικατάστασης αλλά είμαι ψεύτης.

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχει τεράστια διαφορά να ενεργούν με τη λογική βάζω χαμηλές τιμές σε ακριβά προϊόντα, γίνεται χαμός από παραγγελίες και μαζεύω χρήμα από το λαό, χρήματα δηλ. που έχουν τη μορφή άτοκου βραχυπρόθεσμου δανεισμού, από τη στιγμή που ποτέ δεν υπήρχε η πρόθεση να προχωρήσουν τις παραγγελίες. Και σε ένα μήνα ακυρώνει το κατάστημα την παραγγελία και επιστρέφει χρήματα. Για τέτοιες πρακτικές είναι η επιβολή προστίμων. Ότι δεν παραδόθηκαν προϊόντα.

Εδώ όμως συζητάμε να χάσει ο κόσμος τα χρήματά του. Θα πρότεινα να ασχοληθούμε μόνο με την ουσία και να ενημερώνει όποιος παίρνει πίσω τα χρήματα.

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, Spawn13 είπε

Έχουν πάρει αρκετοί.Μην παραπληροφορειτε από τη στιγμή που δε ξέρετε και τρομάζετε τον κόσμο.Υπαρχει ομάδα στο messenger που μιλάνε πολλοί Οποιος δε γνωρίζει,να σταματήσει να γράφει εδώ μέσα.

άρα να ζητήσετε τα χρήματα σας μέσω της ομάδας στο FACEBOOK ή στο MESSENGER ή στο VIBER δεν υπάρχει λόγος να γράφετε στην παρούσα δημόσια ιστοσελίδα/κοινότητα

αφού δεν σας πιστεύουμε , σας αποκαλούμε ψεύτες , σας ειρωνευόμαστε , σας προσβάλουμε κτλ...

γιατί κάνετε θέματα με καταστήματα και φτάνετε τις 100+ σελίδες

γιατί δημιουργείτε λογαριασμούς τσάμπα κόπος σας λεω

πηγαίνετε στο FACEBOOK/MESSENGER/VIBER και μιλήστε αναμεταξύ σας θα βρείτε την άκρη.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις μου απάντησαν με email..

Καλησπερα σας ,

η παραγγελια σας ακυρωθηκε θα γινει αμεση επιστροφη χρηματων.

Για να δούμε γιατί πλέον τίποτα δεν πιστεύουμε...

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
11 λεπτά πριν, PanosKoum είπε

Spawn  σου έστειλα κ προσωπικό μήνυμα δεν ξέρω αν σου ήρθε , μπορείς να με βάλεις σε αυτή την ομάδα σε παρακαλώ !

Screenshot_2020-05-13-00-13-16-826_com.android.chrome.jpg

Δε μου έχει έρθει τίποτα.

  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
17 λεπτά πριν, PanosKoum είπε

Spawn  σου έστειλα κ προσωπικό μήνυμα δεν ξέρω αν σου ήρθε , μπορείς να με βάλεις σε αυτή την ομάδα σε παρακαλώ !

Screenshot_2020-05-13-00-13-16-826_com.android.chrome.jpg

Σε πρόσθεσα.Στο messenger θα σου έρθει.

  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Το θέμα έχει κλειδωθεί
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.