Προς το περιεχόμενο

Mobilepoint.gr


dkoufo1
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το κατάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

52 λεπτά πριν, Pikoutsi είπε

Καλησπέρα σε όλους.

Από την Δευτέρα παρακολουθώ το thread με μεγάλο άγχος γιατί είχα κάνει και εγώ ηλεκτρονική παραγγελία ενός (πολύ ακριβού) laptop από το συγκεκρίμενο κατάστημα (και αφού είχα δει ότι είχε πολλές και καλές κριτικές) στις 01/04. Δύο βδομάδες πριν περάσουν 30 μέρες είχα επικοινωνήσει μαζί τους μέσω e-mail αλλά δεν απάντησαν. Μόλις έκλεισε ο μήνας άρχισα να παίρνω τηλέφωνα και μετά από αρκετές προσπάθειες βρήκα κάποιον υπάλληλο και μου είπε πως περίμενε την Παρασκευή (σ.σ. 08/05) να παραλάβει. Ό, τι είχε πει δηλαδή στους περισσότερους από εμάς. Ξεκίνησα τα τηλ εκείνη την Παρασκευή αλλά δεν μπορούσα να τους βρω. Όπως επίσης έγινε και τη Δευτέρα που ακολούθησε. Ψάχνοντας στο internet για καινούργιες πληροφορίες σχετικά με το μαγαζί βρήκα αυτό το thread και έτσι είδα πως πολλοί από εσάς ήσασταν σε παρόμοια κατάσταση, γεγονός που με άγχωσε ακόμα περισσότερο. Προχώρησα απευθείας σε καταγγελία στον ΣΤΚ και άρχισα να στέλνω απανωτά e-mail για ακύρωση της παραγγελίας. Την Δευτέρα το βράδυ μου έστειλαν e-mail ότι η παραγγελία ακυρώθηκε και θα δω τα χρήματα μου μέσα στις επόμενες 1-3 μέρες. Την Τρίτη το πρωί είδα πως κάποιος από εδώ ανέβασε δύο κινητά τηλέφωνα και δοκίμασα να πάρω στο "693", στο οποίο απάντησε ένας κύριος και μου είπε πως εφ' όσον είχα δηλώσει στοιχεια ΙΒΑΝ κλπ. στο e-mail, δεν χρειάζεται να κάνω κάτι άλλο. Σήμερα το πρωί με μεγάλη ανακούφιση πληροφορήθηκα από τον κάτοχο του λογαριαμού που είχε πραγματοποιήσει την πληρωμή πως επεστράφην ολόκληρο το ποσό και προχώρησα στην ακύρωση της καταγγελίας μου στον ΣΤΚ.

Τώρα, για αυτούς που αρέσκονται στο να το παίζουν έξυπνοι, να βλέπουν παντού φαντάσματα και να ασκούν κριτικές χωρίς να προσφέρουν τίποτα άλλο, θα ήθελα να τους πληροφορήσω πως υπάρχουμε και εμείς που δεν κάνουμε λογαριασμούς σε forum από εδώ και από εκεί. Όλως περιέργως, υπάρχει κόσμος που κάνει λογαριασμό αποκλειστικά για να πληροφορήσει την εξέλιξη της δικιά του περίπτωσης στα άτομα που βρίσκονται στην ίδια κατάσταση και είναι αγχωμένα. Θα σας πρότεινα, αν δεν το έχετε κάνει ήδη, εφ' όσον απολαμβάνεται να τονώνεται το "εγώ" σας, να συμμετάσχετε σε ανάλογα forum και να μην το παίζετε έξυπνοι σε ανθρώπους που έχουν το άγχος τους και προσπαθούν να βρουν λύσεις στο πρόβλημα τους. Δεν προσφέρετε τίποτα απολύτως.

Στους ομοιοπαθείς, εύχομαι να παραλάβετε γρήγορα τα χρήματα/προϊόντα σας.

Ακυρωσες την καταγγελια σου, για ποιο λογο ακριβως?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είτε μας επιστρέψουν (γελάω) είτε όχι τα λεφτά, πιστεύω ότι πρέπει να κάνουμε καταγγελία. Γτ ακόμα και να μας χρησιμοποιησαν για "δάνειο" όπως λένε μερικοί και να σκοπεύουν να μας τα επιστρεψουν δεν παύει να είναι λάθος η πρακτική τους. 

Τώρα σε ότι αφορά το τυποποιημένο mail με την ακύρωση και το doc που έχουμε λάβει οι περισσότεροι έχω αρχίσει να πιστεύω ότι θα το παίρναμε έτσι κι αλλιώς και χωρίς να ζητήσουμε γτ αυτό φαίνεται ήταν το σχέδιο. Ρίχνουμε τιμές - αγοράζουν οι μαλακες - ακυρώνουμε παραγγελίες. 

Προσωπικά μιλώντας ήταν ένα καλό μάθημα. Πλέον αγορές από Skroutz μέχρι παντόφλες 😝

Επεξ/σία από Polyurethanos
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Polyurethanos είπε

Είτε μας επιστρέψουν (γελάω) είτε όχι τα λεφτά, πιστεύω ότι πρέπει να κάνουμε καταγγελία. Γτ ακόμα και να μας χρησιμοποιησαν για "δάνειο" όπως λένε μερικοί και να σκοπεύουν να μας τα επιστρεψουν δεν παύει να είναι λάθος η πρακτική τους. 

Τώρα σε ότι αφορά το τυποποιημένο mail με την ακύρωση και το doc που έχουμε λάβει οι περισσότεροι έχω αρχίσει να πιστεύω ότι θα το παίρναμε έτσι κι αλλιώς και χωρίς να ζητήσουμε γτ αυτό φαίνεται ήταν το σχέδιο. Ρίχνουμε τιμές - αγοράζουν οι μαλακες - ακυρώνουμε παραγγελίες. 

Προσωπικά μιλώντας ήταν ένα καλό μάθημα. Πλέον από Skroutz μέχρι παντόφλες 😝

Συμφωνώ σε όσα είπες, Εγω προσωπικά εχω κάνει καταγγελίες και ύστερα από παρότρυνση δικηγόρου, θα μαζέψω όλα τα αποδεικτικά και τα μειλ και θα πάω στην αστυνομία για μήνυση!Ελπίζω και οι υπόλοιποι παθόντες να έχουν δραστηριοποιηθεί κάπως!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πήρα πριν 

3 λεπτά πριν, Xarakeys είπε

Παιδιά έχουν επιστραφεί σε κανέναν μέχρι τώρα χρήματα με πληρωμή μέσω καρτας;;

Άγνωστο. Εγώ να σου πω ότι πήρα την alpha bank και μου είπαν ότι παρότι ισχύει το αρχειάκι που έστειλαν, δεν βλέπουν κάποια εισερχόμενη ροή. Και διανύουμε την 3η εργάσιμη

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, marg23 είπε

Πήρα πριν 

Άγνωστο. Εγώ να σου πω ότι πήρα την alpha bank και μου είπαν ότι παρότι ισχύει το αρχειάκι που έστειλαν, δεν βλέπουν κάποια εισερχόμενη ροή. Και διανύουμε την 3η εργάσιμη

Ήμουν σίγουρη ότι δε θα επιστρέφονταν,αλλα από απορία και μόνο ρωταω!κγω όταν έδειξα το αποδεικτικό δεν μου είπαν με σιγουριά αλλα κάπως του είδα μαγκωμένους!εχεις κάνει αμφισβήτηση συναλλαγής;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, marg23 είπε

Πήρα πριν 

Άγνωστο. Εγώ να σου πω ότι πήρα την alpha bank και μου είπαν ότι παρότι ισχύει το αρχειάκι που έστειλαν, δεν βλέπουν κάποια εισερχόμενη ροή. Και διανύουμε την 3η εργάσιμη

Αν δεν υπάρχουν χρήματα στο λογαριασμό πως θα γίνει η πίστωση;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα κ πάλι..είναι η τρίτη φορά που γράφω από το πρωί..αρχικά μίλησα κ εγώ με αυτόν τον Γιώργο κ με διαβεβαίωσε ότι η θα γίνει επιστροφή η θα έρθει η παραγγελία.κατοπιν μιλήσαμε στο viper κ όταν του ζήτησα να μου πει λεπτομέρειες για την παραγγελία μου που του έδωσα π.χ. τι αφορά κ σε ποιο iban θα μπουν τα χρήματα μου,απλά δεν ξανά απάντησε....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Eπειδή είδα κ άλλα σχετικά σχόλια που μόνο δε βοηθάνε όσους έχουν αγχωθεί να ξαναπώ όπως έκανα και χθες ότι εγώ είχα κάνει κατάθεση 630Ε και τα έλαβα χθες. Ισως είναι πολύ πίσω οι δικές μου αναρτήσεις όπου είχα επισυνάψει και το αποδεικτικό από την τράπεζα για τους καχύποπτους για τα νέα μέλη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, xgol είπε

Ακυρωσες την καταγγελια σου, για ποιο λογο ακριβως?

Γιατί τους είχα καταθέσει ένα αρκετά μεγάλο ποσό και θεώρησα πως αν ήθελαν να "φάνε" λεφτά, εμείς που είχαμε δώσει τα πιο πολλά, και μέσω τραπεζικής κατάθεσης κιόλας, σίγουρα δεν θα τα βλέπαμε ποτέ. Παρ' όλα αυτά, μέσα σε δύο μέρες από την ακύρωση, το ποσό επιστράφηκε στον λογαριασμό ολόκληρο. Οπότε όλο αυτό το χάος μπορεί και να δημιουργήθηκε εξαιτίας της κάκιστης επικοινωνίας και διαχείρισης του φόρτου εργασίας από την πλευρά τους, και όχι επειδή είναι απατεώνες. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Pikoutsi είπε

Γιατί τους είχα καταθέσει ένα αρκετά μεγάλο ποσό και θεώρησα πως αν ήθελαν να "φάνε" λεφτά, εμείς που είχαμε δώσει τα πιο πολλά, και μέσω τραπεζικής κατάθεσης κιόλας, σίγουρα δεν θα τα βλέπαμε ποτέ. Παρ' όλα αυτά, μέσα σε δύο μέρες από την ακύρωση, το ποσό επιστράφηκε στον λογαριασμό ολόκληρο. Οπότε όλο αυτό το χάος μπορεί και να δημιουργήθηκε εξαιτίας της κάκιστης επικοινωνίας και διαχείρισης του φόρτου εργασίας από την πλευρά τους, και όχι επειδή είναι απατεώνες. 

Ευχαριστώ, με κάλυψες. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε πόση ώρα σας έβαλαν τα λεφτά εσείς που κάνατε κατάθεση σε τράπεζα;

Σε πόση ώρα μπήκαν από την στιγμή που σας ήρθε το μέιλ να τους δώσετε το iban. 

Γιατί εμένα το πρωί μου ήρθε το μέιλ αυτό, αλλά λεφτά ακόμα δεν μπήκαν...

Λογικά αν μου βάλουν τα λεφτά πρέπει να φανεί στο λεπτό όπως όταν τους τα έβαλα εγω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, chriss_z είπε

Eπειδή είδα κ άλλα σχετικά σχόλια που μόνο δε βοηθάνε όσους έχουν αγχωθεί να ξαναπώ όπως έκανα και χθες ότι εγώ είχα κάνει κατάθεση 630Ε και τα έλαβα χθες. Ισως είναι πολύ πίσω οι δικές μου αναρτήσεις όπου είχα επισυνάψει και το αποδεικτικό από την τράπεζα για τους καχύποπτους για τα νέα μέλη.

Με κατάθεση είχες πληρώσει ή μέσω καρτας;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Pikoutsi είπε

Γιατί τους είχα καταθέσει ένα αρκετά μεγάλο ποσό και θεώρησα πως αν ήθελαν να "φάνε" λεφτά, εμείς που είχαμε δώσει τα πιο πολλά, και μέσω τραπεζικής κατάθεσης κιόλας, σίγουρα δεν θα τα βλέπαμε ποτέ. Παρ' όλα αυτά, μέσα σε δύο μέρες από την ακύρωση, το ποσό επιστράφηκε στον λογαριασμό ολόκληρο. Οπότε όλο αυτό το χάος μπορεί και να δημιουργήθηκε εξαιτίας της κάκιστης επικοινωνίας και διαχείρισης του φόρτου εργασίας από την πλευρά τους, και όχι επειδή είναι απατεώνες. 

Οι τιμές όμως ήταν επιτηδευμένα χαμηλές για να τραβήξουν ανυποψιαστους πελάτες (μαζί και εμένα) σαν κουνούπια στην λάμπα. Αυτό δεν δείχνει ότι έγινε απλά κακή διαχείριση των προμηθειών αλλά ότι όντως ήθελαν να γίνουν πολλές παραγγελίες (κ άρα πληρωμες). 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, Pikoutsi είπε

Γιατί τους είχα καταθέσει ένα αρκετά μεγάλο ποσό και θεώρησα πως αν ήθελαν να "φάνε" λεφτά, εμείς που είχαμε δώσει τα πιο πολλά, και μέσω τραπεζικής κατάθεσης κιόλας, σίγουρα δεν θα τα βλέπαμε ποτέ. Παρ' όλα αυτά, μέσα σε δύο μέρες από την ακύρωση, το ποσό επιστράφηκε στον λογαριασμό ολόκληρο. Οπότε όλο αυτό το χάος μπορεί και να δημιουργήθηκε εξαιτίας της κάκιστης επικοινωνίας και διαχείρισης του φόρτου εργασίας από την πλευρά τους, και όχι επειδή είναι απατεώνες. 

Συγχαρητηρια!πρεπει να είσαι από τους πολυ τυχερούς!γιατι οι υπόλοιποι μέχρι στιγμής δεν έχουμε δει καμία κίνηση!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...