Προς το περιεχόμενο

Mobilepoint.gr


Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το κατάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παιδιά εγώ σήμερα άνοιξα το σάιτ τους, έφαγα φρίκη, τους έστειλα μέιλ και τους έβρισα και μετά είδα ότι εδώ και 3 μέρες έχουν ακυρώσει αυτοβούλως την παραγγελία μου και μου έχουν στείλει κάποιο bank transaction.

Παρ'ολα αυτά δεν έχω πάρει τα χρήματα στον λογαριασμό μου ακόμα και θέλω να ρωτήσω αν αυτό είναι φυσιολογικό. 

 

Παραθέτω το μέιλ τους και το συνημμένο του

Ελπίζω να αποδειχθεί αλήθεια για όλους μας

Screenshot_2020-05-16-01-16-21-237_com.google.android.gm.png

IMG_20200516_011806.jpg

Πω εσύ από πάνω μου τσακισες την ψυχή

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Που φτασαμε. Να δανειζει ατοκα ο κοσμακης απο 300 μεχρι 2500 ευρω για 1,5 μηνα και στο τελος να λεει και ευχαριστω αν τα παρει πισω...Ενω υπαρχουν αρκετοι που θα παιδευτουν ακομα περισσοτερο...Λες και περισσευουν απ ολους μας να μας δεσμευουν τετοια ποσα για τοσο καιρο και να μην κανουμε και τη δουλεια μας...Ελπιζω να πεσει τσουχτερο προστιμο.

  • Like 2
  • Sad 1
Δημοσ.

Το απόγευμα (15/05) έλαβα και εγώ ένα μαιλ με το τι πρέπει να κάνω προκειμένου να πάρω τα λεφτά πίσω. Πλήρωσα με κάρτα και μου κάνει εντύπωση η αλήθεια είναι πως το μαγαζί σε συμβουλεύει να προβείς σε αμφισβήτηση. Γιατί όταν προχωράς σε αμφισβήτηση συναλλαγής όλες αυτές οι εταιρίες που έχουν τις κάρτες (visa MasterCard κτλ) τάσσονται υπέρ του πελάτη,τον προστατεύουν και του δίνουν οι ίδιοι τα χρήματα σε περίπτωση που αυτούς που χρωστάει τα λεφτά στον πελάτη δεν έχει χρήματα για να τα επιστρέψει και έπειτα προχωράει η τράπεζα το όλο θέμα με δικες τις ενέργειες απέναντι στον εμπορο. Έτσι ξέρω πως πάει γενικά χωρίς να ξέρω τι έχει γίνει με τους συγκεκριμένους απλά μου κάνει εντύπωση το άλλο θέμα γιατί από την στιγμή που έχει δωθεί μια εντολή σχεδόν μια βδομάδα τα χρήματα δεν μπορούν να μπουν κατευθείαν όπως στην κατάθεση αλλά δεν αργεί και τόσο πολύ. Τελος πάντων δικό τους πρόβλημα αν αυτοι στο μέλλον αντιμετωπίσουν θέμα με την τράπεζα. Όσοι πληρώσαμε με κάρτα είμαστε καλυμμένοι από τις τράπεζες και θα πάρουμε τα λεφτά πίσω σε ένα χ ψ χρονικό διάστημα με την διαδικασία της αμφισβήτησης και από εκεί και πέρα θα έχω να λέω πως το πάθημα μου έγινε μάθημα.  

  • Like 2
Δημοσ.

αντε με το καλο να παρετε τα λεφτα πισω και οπως εγραψε το μυνημα του καταστηματος σας ευχομαι μια μελλοντικη συνεργασια με το καταστημα.

6 ώρες πριν, sexymwro7 είπε

Που φτασαμε. Να δανειζει ατοκα ο κοσμακης απο 300 μεχρι 2500 ευρω για 1,5 μηνα και στο τελος να λεει και ευχαριστω αν τα παρει πισω...Ενω υπαρχουν αρκετοι που θα παιδευτουν ακομα περισσοτερο...Λες και περισσευουν απ ολους μας να μας δεσμευουν τετοια ποσα για τοσο καιρο και να μην κανουμε και τη δουλεια μας...Ελπιζω να πεσει τσουχτερο προστιμο.

ο κοσμακης πρεπει να μαθει να προσεχει εδω με μεγαλες εταιριες δεν βγαζεις ακρη πολλες φορες οχι με μαγαζακια 5τμ που δε τα ξερει κανεις.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ειναι φανερο πια ότι μιλάμε για εξαπάτηση. Οι ανθρωποι εριξαν πιστολι στην αγορά (για τον οποιοδηποτε λογο). Το οτι υπαρχουν σποραδικές επικοινωνίες και καποιες επιστροφές χρημάτων στην δική μου λογική λέει ότι:

1) Λεφτά ΔΕΝ υπαρχουν για να γινουν επιστροφές σε όλους (είτε έχουν όλη την καλή διαθεση να τα επιστρέψουν είτε όχι)

2) Εαν υπηρχαν τα χρηματα προς επιστροφή θα ήταν υπόθεση 2-3 ημερών να κανουν μια πλήρη λίστα και να την δώσουν στην τράπεζα/τραπεζες και υποθεση 1-3 ημερων για να μεταφερθουν τα χρηματα στους δικαιούχους απο την τραπεζα. Οποτε είτε χρηματα δεν υπαρχουν είτε διαθεση δεν υπαρχει είτε και τα δυο.

3) Καπου κάπου βρίσκουν λίγο ρευστό και το επιστρέφουν (πολύ πιθανο από άλλο ηλεκτρονικό καταστημα στο οποίο σε λιγο καιρό θα κλαίγονται καποιοι άλλοι ή έστω απο δικά τους έσοδα στην βελτιστη περιπτωση). Αυτο δεν σημαινει οτι θα επιστραφουν τα χρηματα σε ολους.

4) Δεν απαντανε στα τηλεφωνα ακριβως επειδη δεν μπορουν να επιστρεψουν τα χρηματα. Ξεκαθαρο.

5) Φυσικα υπαρχει και η περιπτωση να στελνουν που και που καποια χρηματα πισω ωστε να καθησυχάζεται ο κοσμος και να καθυστερούν τις δικαστικές εξελίξεις.

6) Με τις μερικές σποραδικές επιστροφές χρηματων και τις σποραδικες απαντησεις σε τηλεφωνα εκτός οτι καθυστερουν ενα μεγαλο ογκο καταγγελιων, δημιουργουν και μια εικονα επιχειρηματια που δυσκολευεται μεν αλλα προσπαθει να ανταποκριθει σιγα σιγα στις υποχρεωσεις του, κατι στο οποιο σε ενα σχετικο δικαστηριο μπορει και να τους γλυτώσει εν μερη. Μπορει να γινεται εκ του πονηρου μπορει και οχι.

7) Μπορει να εχουν ολες τις καλες προθεσεις αλλα μπορει και οχι. Δεν το ξερετε μην στηριζεστε σε αυτο.

8 ) Μην στηριζεστε στο τι σας λεει ο καθε υπαλληλος της τραπεζας. Διαβαστε την νομοθεσια και πηγαινετε στον διευθυντη καποιου υποκαταστηματος. Σε περιπτωση που αρνουνται και καθυστερουν να εκτελεσουν τις προβλεπομενες διαδικασιες οι καταγγελια των τραπεζων για παρανομες πρακτικες γίνεται στην Τραπεζα της Ελλαδος και οχι σε αστυνομια.

Προσωπικα δεν θα καθυστερουσα καθολου να κανω επωνυμες καταγγελιες κανονικα και με δικηγορους σε καθε αρμοδια υπηρεσια ειδικα εαν μιλαμε για ποσα 500-800 ευρω που ακουω εδω μεσα.

Σε περιπτωση που παρετε τα χρηματα πισω τις ακυρωνετε, αλλιως δεν θα εχετε χασει χρονο και σειρα.

Επεξ/σία από SeNNinhA
  • Like 8
Δημοσ.

Το κατάστημα προσπαθεί να κάνει χρήση του νόμου, όπου ο δράστης υπεξαίρεσης απαλλάσσεται, αν επιστρέψει το προϊόν της υπεξαίρεσης. Κούνια που τους κούναγε. Έχουν στήσει εγκληματική οργάνωση, διαπράττοντας απάτη κατά συρροή, στέλνοντας με θράσος μαζικα ψευδή στοιχεία και πληροφορίες στους ανυποψίαστους καταναλωτές. Έχουν παραβιάσει σωρεία διατάξεων της νομοθεσίας, που αφορά στο δίκαιο των συμβάσεων, του καταναλωτή και το ηλεκτρονικό εμπόριο. Η ποινή φυλάκισης βέβαια δεν θα είναι αντίστοιχη της ταλαιπωρίας και αναστάτωσης που προκάλεσαν.

 

  • Like 2
Δημοσ.

Πάντως αλλάξανε το μήνυμα στην αρχική σελίδα με τον κορωνοιο και βάλανε αυτό 

Σας ενημερώνουμε ότι οι παραγγελίες των πελατών μας εκτελούνται κανονικά από το κατάστημα μας και σύντομα θα λάβετε τα προϊόντα σας. Για όσους καταναλωτές έχουν αιτηθεί την ακύρωση αυτών και την επιστροφή των χρημάτων τους:α) Οσους αφορούν ακυρωθείσες παραγγελίες οι οποίες έχουν εξοφληθεί μέσω τραπεζικής κατάθεσης τα χρήματα έχουν επιστραφεί είτε θα επιστραφούν άμεσα στους λογαριασμούς σας και β) όσους αφορούν ακυρωθείσες παραγγελίες που  έχουν εξοφληθεί μέσω κάρτας, θα λάβετε ένα mail με οδηγίες για τον τρόπο της άμεσης πιστώσης των χρημάτων σας στο λογαριασμο σας.Παρακαλούμε για την υπομονή και την συνεργασία σας για να ολοκληρωσουμε την διαδικασία νόμιμα και με σεβασμό στο καταναλωτικό κοινό.

Ευχαριστούμε

Με εκτίμηση

Mobile point

Δημοσ.
38 λεπτά πριν, SeNNinhA είπε

Ειναι φανερο πια ότι μιλάμε για εξαπάτηση. Οι ανθρωποι εριξαν πιστολι στην αγορά (για τον οποιοδηποτε λογο). Το οτι υπαρχουν σποραδικές επικοινωνίες και καποιες επιστροφές χρημάτων στην δική μου λογική λέει ότι:

1) Λεφτά ΔΕΝ υπαρχουν για να γινουν επιστροφές σε όλους (είτε έχουν όλη την καλή διαθεση να τα επιστρέψουν είτε όχι)

2) Εαν υπηρχαν τα χρηματα προς επιστροφή θα ήταν υπόθεση 2-3 ημερών να κανουν μια πλήρη λίστα και να την δώσουν στην τράπεζα/τραπεζες και υποθεση 1-3 ημερων για να μεταφερθουν τα χρηματα στους δικαιούχους απο την τραπεζα. Οποτε είτε χρηματα δεν υπαρχουν είτε διαθεση δεν υπαρχει είτε και τα δυο.

3) Καπου κάπου βρίσκουν λίγο ρευστό και το επιστρέφουν (πολύ πιθανο από άλλο ηλεκτρονικό καταστημα στο οποίο σε λιγο καιρό θα κλαίγονται καποιοι άλλοι ή έστω απο δικά τους έσοδα στην βελτιστη περιπτωση). Αυτο δεν σημαινει οτι θα επιστραφουν τα χρηματα σε ολους.

4) Δεν απαντανε στα τηλεφωνα ακριβως επειδη δεν μπορουν να επιστρεψουν τα χρηματα. Ξεκαθαρο.

5) Φυσικα υπαρχει και η περιπτωση να στελνουν που και που καποια χρηματα πισω ωστε να καθησυχάζεται ο κοσμος και να καθυστερούν τις δικαστικές εξελίξεις.

6) Με τις μερικές σποραδικές επιστροφές χρηματων και τις σποραδικες απαντησεις σε τηλεφωνα εκτός οτι καθυστερουν ενα μεγαλο ογκο καταγγελιων, δημιουργουν και μια εικονα επιχειρηματια που δυσκολευεται μεν αλλα προσπαθει να ανταποκριθει σιγα σιγα στις υποχρεωσεις του, κατι στο οποιο σε ενα σχετικο δικαστηριο μπορει και να τους γλυτώσει εν μερη. Μπορει να γινεται εκ του πονηρου μπορει και οχι.

7) Μπορει να εχουν ολες τις καλες προθεσεις αλλα μπορει και οχι. Δεν το ξερετε μην στηριζεστε σε αυτο.

8 ) Μην στηριζεστε στο τι σας λεει ο καθε υπαλληλος της τραπεζας. Διαβαστε την νομοθεσια και πηγαινετε στον διευθυντη καποιου υποκαταστηματος. Σε περιπτωση που αρνουνται και καθυστερουν να εκτελεσουν τις προβλεπομενες διαδικασιες οι καταγγελια των τραπεζων για παρανομες πρακτικες γίνεται στην Τραπεζα της Ελλαδος και οχι σε αστυνομια.

Προσωπικα δεν θα καθυστερουσα καθολου να κανω επωνυμες καταγγελιες κανονικα και με δικηγορους σε καθε αρμοδια υπηρεσια ειδικα εαν μιλαμε για ποσα 500-800 ευρω που ακουω εδω μεσα.

Σε περιπτωση που παρετε τα χρηματα πισω τις ακυρωνετε, αλλιως δεν θα εχετε χασει χρονο και σειρα.

Πεστα ρε φιλε, ετσι ειναι.

Σε ενα σοβαρο κρατος, με την πρωτη μηνυση θα ειχαν εντοπισει τον κυριο απο το κινητο του και θα ηταν στο αυτοφωρο τωρα. Η αστυνομια μπορει να τον βρει σε 10 λεπτα.

Επισης εχουν τετοιο θρασος που προτρεπουν το κοσμο να κανει αμφισβητηση συναλλαγης!!!

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σημερα νομίζω οτι απο το mobilepoint.gr  στην επωνυμία εβγαλαν και τα ονοματα τους,θυμαται κανενας πως ακριβώς ηταν για να κανω καταγγελεία στον συνηγορο του καταναλωτή?

Επεισης αν εχει καποιος αυτο το τηλ του Γιωργου ας μου στειλει σε μηνυμα,ευχαριστω

Επεξ/σία από gregor38
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ είμαι από αυτούς που πήραν τα χρήματα τους αλλά δεν έχει καμία σημασία γι αυτούς που ακόμα περιμένουν. Μην περιμένετε τίποτε και κανέναν κάντε μόνοι σας ότι μπορείτε από χθες. Εδώ έχουμε ένα κατάστημα που μας πάει από αναβολή σε αναβολή με μέιλ και ανακοινώσεις έχει κλείσει και έχει αδειάσει το φυσικό του χώρο και δεν απαντάει στα τηλέφωνα εδώ και μια βδομάδα. Αποκορύφωμα κοροϊδίας τα πιθανά κρούσματα κορωνοιου. Επικαλούνται δε στην σημερινή ανακοίνωση σεβασμό στο καταναλωτικό κοινό, δείτε θράσος!!! Κερδίζουν χρονο κάνοντας μερικές επιστροφές και υπόσχονται στην μεγάλη μερίδα των πελατών τους (τρομάρα μας). Πολύ φοβάμαι πως δεν θα τα πάρουν όλοι τα λεφτά τους και απορώ πως δεν έχει επέμβει ακόμη κάποιος εισαγγελέας μετά από τόσες καταγγελίες. Αλλά όπως φαίνεται το γνωρίζουν το παιχνίδι και ήταν προετοιμασμενοι. Καλή δύναμη σε όλους 

Επεξ/σία από vagemm1
Δημοσ.
41 λεπτά πριν, akatsim είπε

Επισης εχουν τετοιο θρασος που προτρεπουν το κοσμο να κανει αμφισβητηση συναλλαγης!!!

Εάν τα λεφτά υπήρχαν θα έκαναν άμεσα επιστροφή μέσα σε 10 λεπτα οι ίδιοι.

ΔΕΝ έχουν λεφτά για επιστροφή και ζητάνε από τον κόσμο να τα ζητήσει πίσω από την τράπεζα του. Στην ουσία σου λέει στα έφαγα. Κίνηση για να γλυτώσεις επιπλέον ατομικές μηνύσεις και με τις τράπεζες θα δούνε αργότερα τι θα κάνουν.

  • Like 3
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, SeNNinhA είπε

Εάν τα λεφτά υπήρχαν θα έκαναν άμεσα επιστροφή μέσα σε 10 λεπτα οι ίδιοι.

ΔΕΝ έχουν λεφτά για επιστροφή και ζητάνε από τον κόσμο να τα ζητήσει πίσω από την τράπεζα του. Στην ουσία σου λέει στα έφαγα. Κίνηση για να γλυτώσεις επιπλέον ατομικές μηνύσεις και με τις τράπεζες θα δούνε αργότερα τι θα κάνουν.

Ακριβώς, προσπαθούν να κερδίσουν χρόνο. Όπως κάνουν από Παρασκευή σε Παρασκευή 

  • Like 2
Δημοσ.
47 λεπτά πριν, gregor38 είπε

Σημερα νομίζω οτι απο το mobilepoint.gr  στην επωνυμία εβγαλαν και τα ονοματα τους,θυμαται κανενας πως ακριβώς ηταν για να κανω καταγγελεία στον συνηγορο του καταναλωτή?

Επεισης αν εχει καποιος αυτο το τηλ του Γιωργου ας μου στειλει σε μηνυμα,ευχαριστω

https://mobilepoint.gr/terms

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πιστεύω είτε έχουν μπλοκάρει οι τράπεζες τους λογαριασμούς τους,είτε έχουν αποσύρει τα χρήματα.Όπως και να έχει δεν μπορούν να πιστώσουν χρήματα,όπως ήταν και τελείως ανίκανοι να φέρουν εις πέρας οποιαδήποτε παραγγελία σωστά.Το μόνο σίγουρο είναι ότι είναι πολύ θρασείς που αντί να ζητήσουν μια τεράστια συγνώμη δημοσίως προς όλους τους πελάτες που εξαπατήθηκαν και να αποσύρουν τα προϊόντα από το σάιτ ,αυτοί συνεχίζουν το ίδιο βιολί με ένα ανοιχτό σάιτ και σίγουρα ακόμα δέχονται παραγγελίες από υποψήφια θύματα.

Επεξ/σία από mpampisaloniki
  • Like 1
Δημοσ.

 

 

Σε κάποιους είναι το επάγγελμα τούς αυτό η αστυνομία όμως τι κάνει με τόσους μήνυσης;;;; 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...