Προς το περιεχόμενο

Mobilepoint.gr


dkoufo1
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το κατάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

10 λεπτά πριν, BadassDffeD είπε

Καλησπέρα σε όλους

Ειμαι και εγω ενας απο αυτους που παρηγγειλαν απο το Mobile point ενα κινητο στης 24/04/2020... φυσικα και δεν εχω λαβει τιποτα και φυσικα και δεν εχω λαβει ουτε τα χρηματα μου πισω ακομα ακομα και αν ακυρωσαν απο μονοι τους την παραγγελια και μου εστειλαν και το συγκεκριμενο "αποδεικτικο" επιστροφης χρηματων... Εγω προσωπικα την πληρωμη την εκανα με ρεβολουτ και οχι με καταθεση αλλα με κανονικη πληρωμη με καρτα... Εχω ηδη κανει αμφισβητηση συναλλαγης και εχω μιλησει σε live chat και με εχουν καθησυχασει οι αρμοδιοι απο την τραπεζα... Ωστοσο ειμαι ακομα αγχωμενος και φοβαμαι οτι οντως εχουμε μπλεξει με απατεωνες... Εχω ηδη κανει και καταγγελια στον συνηγορο του καταναλωτη αλλα ακομα αναμονη. Μηπως υπαρχει κανενας αλλος που πληρωσε με revolut και γνωριζει μηπως παιρνει πιο πολυ η διαδιακασια στα refunds? 2 email μου εστειλαν απο mobile point να μου πουν οτι εχουν στειλει τα χρηματα αλλα ακομα τιποτα και ειμαι στην 4η εργασιμη.... Τι να πω υπομονη σε ολους και μακαρι να τελειωσει ολο αυτο αισια.

Φιλε εγω ειμαι στην 5η εργασιμη σημερα κ δεν ειδα τιποτα.

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
9 λεπτά πριν, SMPILOR είπε

Σήμερα μου έγινε επιστροφή χρημάτων, η παραγγελία μου έγινε 27-04  

Πως γινεται ρε φιλε να σου έγινε επιστροφή. Εγώ έκανα 23 Απριλίου και ακόμη τίποτα. Ανέβασε την κίνηση να σε πιστέψουμε. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, AnastasiouD1982 είπε

Φιλε εγω ειμαι στην 5η εργασιμη σημερα κ δεν ειδα τιποτα.

Πφφφφ...

Βλεπω οτι πολλοι δεν εχουν παρει τα χρηματα τους πισω μην μιλησω καν για παραγγελιες... Το παθημα να μας γινει μαθημα αλλα πρεπει να παρουμε τα λεφτα μας πισω με τον εναν ή τον αλλον τροπο.  Πιστευεις οτι την αλλη βδομαδα υπαρχει ενδεχομενο να γινουν επιστροφες?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, tartaki είπε

Η αλήθεια είναι πως κι εμενα το email αυτο με ανησυχησε καπως (απο την αλλη λεω , οκ εχουμε μια ελπιδα) από την άποψη οτι θέλουν να γράψουμε οτι εμείς προβήκαμε σε ακύρωση της συναλλαγης.. Ίσως έχουν κάποιο συμφέρον ως προς τα μάτια της τράπεζας για να μη φανούν τελείως αναξιόπιστοι κ διακοπεί η συνεργασία τους με την τράπεζα... Τι να πω. Όπως και να έχει νομίζω οτι καλύτερα να γράψουμε τα πράγματα ως έχουν.. Έτσι κι αλλιώς αν όντως ηταν ατυχία τους και κακός χειρισμός, ευκαιρία να τα βελτιώσουν βλέποντας τις συνεπειες

Σε συνέχεια του προηγούμενου μηνύματός μου

https://www.insomnia.gr/forums/topic/739898-mobilepointgr/page/63/?tab=comments#comment-57921682

Σας μεταφέρω ΜΕ ΚΑΘΕ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ την πληροφορία ότι το κατάστημα δεν έχει το δικαίωμα να ακυρώσει αν ο πελάτης δεν το ζητήσει/δώσει συγκατάθεση. Αν αυτό ισχύει τότε το κείμενο πιθανότατα θα πρέπει να αναφέρει ότι εσείς ακυρώσατε για να είναι σύννομο και να μπορεί να εκτελεστεί η επιστροφή. Όποιος έχει χρόνο γιατί εγώ αδυνατώ ας το τσεκάρει στο νόμο που διέπει τις εξ αποστάσεως συμβάσεις.

https://www.lawspot.gr/nomikes-plirofories/nomothesia/nomos-2251-1994

Επεξ/σία από sotirisHD
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, BadassDffeD είπε

Πφφφφ...

Βλεπω οτι πολλοι δεν εχουν παρει τα χρηματα τους πισω μην μιλησω καν για παραγγελιες... Το παθημα να μας γινει μαθημα αλλα πρεπει να παρουμε τα λεφτα μας πισω με τον εναν ή τον αλλον τροπο.  Πιστευεις οτι την αλλη βδομαδα υπαρχει ενδεχομενο να γινουν επιστροφες?

Φιλε δεν πιστευω τιποτα μεχρι να δω κινηση στον λογαριασμο μου.

Εγω εκανα ολες τις νομικες διαδικασιες κ απλα θα περιμενω.

Θα σου προτεινα να κανεις κ εσυ το ιδιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, AnastasiouD1982 είπε

Φιλε δεν πιστευω τιποτα μεχρι να δω κινηση στον λογαριασμο μου.

Εγω εκανα ολες τις νομικες διαδικασιες κ απλα θα περιμενω.

Θα σου προτεινα να κανεις κ εσυ το ιδιο.

Τις εχω κανει ηδη και περιμενω και εγω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, BadassDffeD είπε

Τις εχω κανει ηδη και περιμενω και εγω...

Οποτε οσοι ενεργησαμε με αυτο τον τροπο μονο να περιμενουμε την εξελιξη τις υποθεσεις μπορουμε κ τιποτε αλλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
35 λεπτά πριν, SMPILOR είπε

Σήμερα μου έγινε επιστροφή χρημάτων, η παραγγελία μου έγινε 27-04  

Πληρωμή με λογαριασμό όχι με κάρτα...

Επεξ/σία από mpampisaloniki
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά ηρεμήστε. Τελικά αποδεικνύεται σιγά σιγά ότι δεν υπήρχε πρόθεση να χαθούν χρήματα.

Έκανα παραγγελία 14/04  μέσω μεταφοράς χρημάτων και έλαβα το πλήρες ποσό πίσω σήμερα. Πιθανώς να τηρείται χρονολογική σειρά στις αποζημιώσεις.

Χωρίς να θέλω να πάρω κανέναν στον λαιμό μου προτείνω υπομονή και να απολαύστε το ΣΚ και ας είμαστε αισιόδοξοι ότι θα λάβει τέλος αυτή η ιστορία από βδομάδα. 

Παραθέτω αποδεικτικό.

 

Στιγμιότυπο 2020-05-16, 00.44.53.png

Επεξ/σία από alextsikop
προσωπικά δεδομένα στην φώτο
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, alextsikop είπε

Παιδιά ηρεμήστε. Τελικά αποδεικνύεται σιγά σιγά ότι δεν υπήρχε πρόθεση να χαθούν χρήματα.

Έκανα παραγγελία 14/04  μέσω μεταφοράς χρημάτων και έλαβα το πλήρες ποσό πίσω σήμερα. Πιθανώς να τηρείται χρονολογική σειρά στις αποζημιώσεις.

Χωρίς να θέλω να πάρω κανέναν στον λαιμό μου προτείνω υπομονή και να απολαύστε το ΣΚ και ας είμαστε αισιόδοξοι ότι θα λάβει τέλος αυτή η ιστορία από βδομάδα. 

Παραθέτω αποδεικτικό.

Στιγμιότυπο 2020-05-16, 00.44.53.png

Καταθεση εκανες φιλε μου η αγορα με καρτα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια δια μαγειας εξαφανιστηκαν ολες η κριτικες στο κατατσημα τις Γουναρη...

Πως το εξηγειται αυτο?

Ακομα θελουμε να πιστευουμε οτι δεν ειναι απατη κ οτι θα δουμε τα λεφτα μας στον λογαριασμο μας καποια στιγμη?

1 λεπτό πριν, alextsikop είπε

Μεταφορά χρημάτων σε Πειραιώς.

Αρα καταθεση σε λογαριασμο τις Κ. Μαρσελου?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, AnastasiouD1982 είπε

Παιδια δια μαγειας εξαφανιστηκαν ολες η κριτικες στο κατατσημα τις Γουναρη...

Πως το εξηγειται αυτο?

Ακομα θελουμε να πιστευουμε οτι δεν ειναι απατη κ οτι θα δουμε τα λεφτα μας στον λογαριασμο μας καποια στιγμη?

Αρα καταθεση σε λογαριασμο τις Κ. Μαρσελου?

Ναι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...