Προς το περιεχόμενο

Mobilepoint.gr


Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το κατάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Nantiakarel είπε

αυτο πιστευω και εγω οτι χρωσταει στην τραπεζα και τα δεσμευει αυτα τα χρηματα, γι αυτο εκανε χρηση και του εξωδικου

και εγω στην ιδια μοιρα ειμαι παραγγελια 16/4 iphon 11 915 ευρω, μεχρι σημερα τιποτα, αυριο θα επικοινωνησω με το συνηγορο του ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ και με το ηλεκτρονικο εγκλημα, αλλα οπου τους φοβερισεις με δικηγορους τα στελνουν μου φαινεται κατι τετοιο θα κανω γιατι ειναι πολλα τα χρηματα

και δεν θα το προχωρησεις??? εγω θα το αναφερω στο Συνηγορο του Καταναλωτη, στο Οικονομικο  εγκλημα και σε καποιο αλλο που εχω σημειωσει εχω σκασει 915 ευρω

θεωρω οτι εχει κανει ακυρωση μεσω pos γιατι εχει τραπεζικα στοιχεια, reference κλπ. μαλλον με την τραπεζα εχει οφειλες και του τα παρακρατουν τα χρηματα για δικες τους οφειλες

Για να πάρω πίσω 600,πρέπει να ξοδέψω άλλα τόσα σε δικηγόρους.Μόνο με την τράπεζα θα κάνω καταγγελία και τέλος.

  • Like 1
  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Η μεγάλη πλάκα θα είναι όταν θα έρθει η στιγμή που θα ζητήσουν οι αρχές από το insomnia προσωπικά δεδομένα IP's και email καταχώρησης λογαριασμών...

Γιατί σύντομα....κάποιος με τις κατάλληλες νομικές γνώσεις και προσβάσεις θα το πράξει.

  • Like 3
Δημοσ.
Στις 12/5/2020 στις 3:53 ΜΜ, giorgoskotsalos είπε

Σταματηστε να σπερνετε πανικο! Σε οσους ηρθε μηνυμα ακυρωσης υπομονη 1 εβδομαδα τουλαχιστον και γραφετε μετα οτι θελετε! Για τους υπολοιπους υπομονη μεχρι παρασκευη η υπομονη για ακυρωση!

δυστυχως το εχω λαβει απο 12/5 την ακυρωση και ακομα με μέιλ επιμενουν οτι τα χρηματα τα παρακρατει η τραπεζα, και απο λεφτα τιποτα

9 λεπτά πριν, albabis είπε

Για να πάρω πίσω 600,πρέπει να ξοδέψω άλλα τόσα σε δικηγόρους.Μόνο με την τράπεζα θα κάνω καταγγελία και τέλος.

Ο συνηγορος του καταναλωτη ειναι δωρεαν και η διωξη οικονομικη εγκληματος

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, greekfragma είπε

Η μεγάλη πλάκα θα είναι όταν θα έρθει η στιγμή που θα ζητήσουν οι αρχές από το insomnia προσωπικά δεδομένα IP's και email καταχώρησης λογαριασμών...

Γιατί σύντομα....κάποιος με τις κατάλληλες νομικές γνώσεις και προσβάσεις θα το πράξει.

πολυ θα το ήθελα και εγώ αυτό ειλικρινά. Ανάθεμα αν έχει πάρει ένας τα λεφτά του πίσω! 

  • Like 2
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, akridas47 είπε

πολυ θα το ήθελα και εγώ αυτό ειλικρινά. Ανάθεμα αν έχει πάρει ένας τα λεφτά του πίσω! 

Θα εκπλαγείς από το ποιοί θα έχουν πρόβλημα αν αυτο συμβεί. Δεν θα είναι αυτοί που πήραν τα χρήματα τους.

Δημοσ.
23 λεπτά πριν, Nantiakarel είπε

δυστυχως το εχω λαβει απο 12/5 την ακυρωση και ακομα με μέιλ επιμενουν οτι τα χρηματα τα παρακρατει η τραπεζα, και απο λεφτα τιποτα

Ο συνηγορος του καταναλωτη ειναι δωρεαν και η διωξη οικονομικη εγκληματος

δεν διαφωνώ,θα το δώ

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, sotirisHD είπε

Θα εκπλαγείς από το ποιοί θα έχουν πρόβλημα αν αυτο συμβεί. Δεν θα είναι αυτοί που πήραν τα χρήματα τους.

τι εννοεις?

Δημοσ.

Μου ηρθε απο mobilepoint το ανωτερω mail με συνημμενο, αυτο που τονιζει ειναι να παμε στην τραπεζα να χαρακτηρισουμε την συναλλαγη σε αμφισβητηση και αν ανοιξετε το συν/νο θα δειτε οτι η τραπεζα του ρωταει αν εχει ακυρωθει η παραγγελια για επιστροφη των χρηματων, μου φαινεται οτι βρισκομαστε σε καλο δρομο. αρα αυτος πρεπει να ειχε χρεος στην τραπεζα και του δεσμευε τα λεφτα των πελατων του, υποθετω, γιατι στα χερια του αυτος δεν εχει παρει χρηματα, ολα αυτα ειναι στο λογαριασμο του pos και στο τελος γινεται η εκκαθαριση, δουλευα σε τραπεζα και το εχω δουλεψει το κομματι με τους εμπορους με τα pos, συμψηφιζει η τραπεζα τις καταθεσεις και τις ακυρωσεις, αλλα ο πελατης εχει οφειλεςπροφανως στην τραπεζα, του δεσμευει τα χρηματα, αλλα καπου βρηκε ενα παραθυρακι ο mobile και το προσπερασε, η γνωμη μου ειναι, σαν τραπεζικος

2 λεπτά πριν, zeyno είπε

Από ότι βλέπω έκαναν 2 μέρες να απαντήσουν στη τράπεζα 

πρεπει να λειτουργησε το εξωδικο προφανως

Δημοσ.

αν όντως υπάρχουν τα χρήματα στο λογαριασμό, που πιστεύω πως υπάρχουν, τότε μας δουλεύει η τράπεζα γιατί ξέρει ότι είναι χρήματα που πρέπει να επιστραφούν. Κοινώς μας χρησιμοποιεί για να πιέσει τη Mobilepoint να κανονίσει τυχόν οφειλές της. Όπως και να χει μας δουλεύουν και οι 2. Η mobilepoint γιατί λέει τη μισή αλήθεια και η τράπεζα που μας χρησιμοποιεί.

  • Like 1
Δημοσ.

αμφισβητηση συναλλαγης (1).pdf

Μόλις μου έστειλαν αυτό. Αφορά βέβαια άλλον πελάτη αλλά ίσως το έστειλαν για να δείξουν ότι κάτι γίνεται. Εμένα η τράπεζα μου είπε να περιμένω 45 μερες.

 

Aγαπητοί πελάτες,

Όπως μπορείτε να δείτε από την επισυναπτόμενη αλληλογραφία, η Τράπεζα σε
όσους πελάτες προχώρησαν σε αμφισβήτηση συναλλαγής λόγω μη παραλαβής της
παραγγελίας τους, μας απευθύνει ερώτημα ως επιχείρηση και εμείς από την
πλευρά μας επιβεβαιώνουμε την μη παραλαβή και ζητάμε εκ νέου την
επιστροφή των χρημάτων και αντιλογισμό της παραγγελίας. Με αυτόν τον
τρόπο οι πελάτες αυτοί θα λάβουν υποχρεωτικά τα χρήματα τους πίσω στην
χρεωστική ή πιστωτική τους κάρτα εντός λίγων ημερών.

Σας παρακαλούμε θερμά και σε συνέχεια των όσων σας έχουμε ήδη πει, να
ακολουθήσετε την ίδια διαδικασία (αμφισβήτηση συναλλαγής στις πιστωτικές
ή χρεωστικές κάρτες μέσω των οποίων έγιναν οι πληρωμές) προκειμένου και
εσείς να λάβετε πίσω τα χρήματα σας, όπως ορίζουν οι Γενικοί Όροι
Συναλλαγών και οι διεθνείς κανόνες των συμβάσεων VISA και Mastercard.

Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση και τη συνεργασία και ζητούμε
συγγνώμη για μία ακόμη φορά για την ταλαιπωρία σας.

ΥΓ. Για ευνόητους λόγους προστασίας προσωπικών δεδομένων έχουμε
διαγράψει από τη σχετική αλληλογραφία με την Τράπεζα τα στοιχεία
προσδιορισμού της εν λόγω συναλλαγής (αριθμό αναφοράς, στοιχεία κάρτας κλπ).

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Odysster είπε

αν όντως υπάρχουν τα χρήματα στο λογαριασμό, που πιστεύω πως υπάρχουν, τότε μας δουλεύει η τράπεζα γιατί ξέρει ότι είναι χρήματα που πρέπει να επιστραφούν. Κοινώς μας χρησιμοποιεί για να πιέσει τη Mobilepoint να κανονίσει τυχόν οφειλές της. Όπως και να χει μας δουλεύουν και οι 2. Η mobilepoint γιατί λέει τη μισή αλήθεια και η τράπεζα που μας χρησιμοποιεί.

έτσι φαίνεται. Όμως θα έχει να κάνει με τη VISA οπότε θα υποχωρήσει...η τράπεζα...

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, mariannaK91 είπε

αμφισβητηση συναλλαγης (1).pdf 344 kB · 3 downloads

Μόλις μου έστειλαν αυτό. Αφορά βέβαια άλλον πελάτη αλλά ίσως το έστειλαν για να δείξουν ότι κάτι γίνεται. Εμένα η τράπεζα μου είπε να περιμένω 45 μερες.

Aγαπητοί πελάτες,

Όπως μπορείτε να δείτε από την επισυναπτόμενη αλληλογραφία, η Τράπεζα σε
όσους πελάτες προχώρησαν σε αμφισβήτηση συναλλαγής λόγω μη παραλαβής της
παραγγελίας τους, μας απευθύνει ερώτημα ως επιχείρηση και εμείς από την
πλευρά μας επιβεβαιώνουμε την μη παραλαβή και ζητάμε εκ νέου την
επιστροφή των χρημάτων και αντιλογισμό της παραγγελίας. Με αυτόν τον
τρόπο οι πελάτες αυτοί θα λάβουν υποχρεωτικά τα χρήματα τους πίσω στην
χρεωστική ή πιστωτική τους κάρτα εντός λίγων ημερών.

Σας παρακαλούμε θερμά και σε συνέχεια των όσων σας έχουμε ήδη πει, να
ακολουθήσετε την ίδια διαδικασία (αμφισβήτηση συναλλαγής στις πιστωτικές
ή χρεωστικές κάρτες μέσω των οποίων έγιναν οι πληρωμές) προκειμένου και
εσείς να λάβετε πίσω τα χρήματα σας, όπως ορίζουν οι Γενικοί Όροι
Συναλλαγών και οι διεθνείς κανόνες των συμβάσεων VISA και Mastercard.

Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση και τη συνεργασία και ζητούμε
συγγνώμη για μία ακόμη φορά για την ταλαιπωρία σας.

ΥΓ. Για ευνόητους λόγους προστασίας προσωπικών δεδομένων έχουμε
διαγράψει από τη σχετική αλληλογραφία με την Τράπεζα τα στοιχεία
προσδιορισμού της εν λόγω συναλλαγής (αριθμό αναφοράς, στοιχεία κάρτας κλπ).

Εμένα πάντως δεν ήρθε κάποιο μειλ από αυτους σήμερα. 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...