Προς το περιεχόμενο

Μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση


LeukoSustima

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, LeukoSustima είπε

Σοβαρά τώρα είμαι ο πελάτης που θα απέφευγες?

Είμαι άνθρωπος που δεν γυρνάει ούτε καφέ με ζάχαρη πίσω,που π.χ σε προιοντα ηλεκτρονικού έχει τύχει να μου στείλουν λάθος γεύση ή άλλη μάρκα νικοτίνη.

Και δεν έχω μιλήσει ποτέ ούτε έχω ξαναγράψει κριτική,αλλά αυτό για μένα ήταν κοροιδία και αξίζει ξεκάθαρα 1 αστέρι (αν και πιο πολύ ενόχλησε το "φαγανε").

Αλλά μάλλον βράζουμε στο ίδιο καζάνι για κάποιο λόγο γιατί ήμουν υπερβολικός.

Μιλαω για το παραδειγμα που μας εδωσες, δεν ξερω τι πελατης εισαι γενικα και τι κριτικες αφηνεις.

Ελπιζω να καταλαβαινεις οτι το 1/5 ηταν υπερβολη και μαλλον πανω σε νευρα και σου εξηγησα και με ποια λογικη το βλεπω σαν υπερβολη. Και στο λεει ενας που δεν παιρνει σε καμια περιπτωση το μερος του καταστηματος, αντιθετως, οπως βλεπεις το κατεκρινα για τη σταση του, ειδικα την μετεπειτα.

Ξαναλεω απαραδεκτο το μαγαζι που δεν διευθετησε το προβλημα που προεκυψε, 10 φορες απαραδεκτο οτι κατεφυγε σε απειλες οταν ρουφηξε το 1/5. Οταν λεω οτι σας βαζω στο ιδιο καζανι, δεν εννοω οτι φταιτε το ιδιο, ή οτι ειστε ιδιοι. Σας τοποθετω στο ιδιο καζανι ως προς το κομματι της υπερβολης για μικροπραγματα. Κοινως, το απογειωσατε και οι δυο σας, παρεα. Τωρα ποιος ηταν πιο υπερβολικος απο τον αλλον, προφανως το καταστημα που σε καμια περιπτωση δε δικαιουται να απειλει πελατες για μια κριτικη.

Στη θεση σου ως πελατης θα αφηνα 3/5 επειδη στις προηγουμενες 2 συναλλαγες εμεινα ευχαριστημενος (αρα ειναι φανερο πως απλα κατι πηγε λαθος εκ παραδρομης στην 3η παραγγελια που κι αυτη παντως εκτελεστηκε στο μεγαλυτερο ποσοστο της). Πιθανως να μην εδινα αλλη ευκαιρια στο καταστημα λογω της μετεπειτα κωλυσιεργειας στην αποκατασταση του προβληματος. Αλλα δημοσιως γενικα θελω να ειμαι ακριβοδικαιος σε κριτικες προς τα μαγαζια γιατι ετσι θα ηθελα να με αντιμετωπιζουν κι εμενα ως επαγγελματια που ΚΑΝΕΙ λαθη (κι οποιος λεει οτι δεν κανει, είτε ειναι ψευτης, είτε δεν εχει δουλεψει ποτε του). Το 1/5 το κραταω, για απατεωνες, κλεφτες, ψευτες και λοιπο συναφι. 1/5 θα εβαζα και σε αυτο το μαγαζι αν ηξερα οτι καταφευγουν σε απειλες εναντιον των πελατων τους. Γιαυτο ειπα οτι εκ των υστερων με τη συμπεριφορα τους, εχασαν και το οποιο δικιο ειχανε.

Να στο θεσω και λιγο διαφορετικα. Αν οντως ο αλλος ειναι παλαβος και σε παει νομικα για συκοφαντικη δυσφημιση και κουβαλησει κι εγγραφα που θα αποδεικνυουν οτι λες ψεματα (ασχετως αν λες αληθεια-στο δικαστηριο μετρανε οι αποδειξεις κι οχι το ποιος λεει την αληθεια του), και κληθεις να αποζημιωνεις, τοτε θα συμφωνησεις μαζι μου οτι ολο αυτο απογειωθηκε κι απο τους δυο χωρις ουσιαστικο λογο;

Επεξ/σία από BackFromHell
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 123
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Επισκέπτης
37 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Τα έχω διαβάσει προσεκτικά, μήπως εσύ θέλεις να τα διορθώσεις λίγο μπας και βγάλουν νόημα όσα δεν βγάζουν?

ΦΠΑ= Φόρος προστιθέμενης αξίας

VAT = VALUE ADDED TAX

Με φορολογείς δλδ επειδή ξοδεύω

Αν ζητήσω να μην μου κόψεις απόδειξη και πληρώσω το ίδιο ποσό, όπως γίνεται στις ταβέρνες με το δελτίο παραγγελίας, ο καταναλωτής είναι ο χαμένος της υπόθεσης, καθώς και επίσης και η ανταγωνίστρια επιχειρηση

Αν μοιραστούμε το ΦΠΑ σε δύο ίσα μέρη άρα αντί για 24% πληρώσω 12% είναι κερδισμένοι και οι δύο. Είναι δίκαιο;

Αν δεν πληρώσω καθόλου ΦΠΑ ως καταναλωτής, έχει ήδη κερδίσει ο επειχηρηματιας μιας και δε χρειάζεται να γίνει διαχειριστής ξένων χρημάτων (του κράτους). Το κράτος σε υποχρεώνει να είσαι διαχειριστής χωρίς όμως να σε αμοιβει για αυτή σου τη δουλειά.

Spoiler

Για την ίδια δουλειά, διαχείριση χρημάτων πχ, οι κούριερ στις αντικαταβολες χρεώνουν 2€

Έστω λοιπόν εγώ ότι θέλω να είμαι ηθικός και θέλω να πληρώσω αυτό το 24%. Γνωρίζω αν το κατάστημα θα τον αποδώσει; Τόσοι και τόσοι κάνουν υπεξαίρεση ΦΠΑ. Πες μου ένα λογο αν μπορώ να τον αποφύγω και να έχω μια καλύτερη τιμή της τάξης των 12-24%.

Για έκπτωση κάτω του 24% είναι παράλογο γιατι σε μια παρανομία πρέπει να είναι και οι δύο κερδισμένοι, αλλιώς για πιο λόγο να ρισκάρει ο επιχειρηματίας;

Θεωρώ λοιπόν ότι σε κάθε περίπτωση που για τον οποιονδήποτε λόγο κάποιος δεν κόψει απόδειξη, το 24% είναι το μόνο ποσο που πρέπει να αφαιρεθεί, ο φόρος δλδ προστιθέμενης αξίας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
2 λεπτά πριν, BackFromHell είπε

Μιλαω για το παραδειγμα που μας εδωσες, δεν ξερω τι πελατης εισαι γενικα και τι κριτικες αφηνεις.

Ελπιζω να καταλαβαινεις οτι το 1/5 ηταν υπερβολη και μαλλον πανω σε νευρα και σου εξηγησα και με ποια λογικη το βλεπω σαν υπερβολη. Και στο λεει ενας που δεν παιρνει σε καμια περιπτωση το μερος του καταστηματος, αντιθετως, οπως βλεπεις το κατεκρινα για τη σταση του, ειδικα την μετεπειτα.

Ξαναλεω απαραδεκτο το μαγαζι που δεν διευθετησε το προβλημα που προεκυψε, 10 φορες απαραδεκτο οτι κατεφυγε σε απειλες οταν ρουφηξε το 1/5. Οταν λεω οτι σας βαζω στο ιδιο καζανι, δεν εννοω οτι φταιτε το ιδιο, ή οτι ειστε ιδιοι. Σας τοποθετω στο ιδιο καζανι ως προς το κομματι της υπερβολης για μικροπραγματα. Κοινως, το απογειωσατε και οι δυο σας, παρεα. Τωρα ποιος ηταν πιο υπερβολικος απο τον αλλον, προφανως το καταστημα που σε καμια περιπτωση δε δικαιουται να απειλει πελατες για μια κριτικη.

μιας και διαγραφτηκε η απαντηση που σου εδωσα πριν, ας ξαναγραψω κατι μιας και ταιριαζει.

συμφωνα μ οσα μας λεει ο ΤΣ στη παραγγελια κανανε τα εξης λαθη:

-ελλειπε προιον (εχει γινει σε προηγουμενη παραγγελια)

-δεν ενημερωσαν

-λαθος τιμη

-τελικα ξεχασαν να το διορθωσουν και εμεινε ο ΤΣ κρεμασμενος με προιον λιγοτερο και εχοντας πληρωσει περισσοτερα

δηλαδη εσυ μετα απο τετοια εμπειρια τι βαθμολογια θα εβαζες? το μονο που δεν εκαναν λαθος ηταν πως ηταν ευγενικοι και βρηκαν αμεσα λυση στο προβλημα του ΤΣ (αλλο που τη δευτερη φορα δεν την πραγματοποιησαν).

εγω παντως πανω απο 2 αστερια δε θα εβαζα, και αυτο μονο και μονο για τη προθυμια να διορθωσουν το λαθος. εννοειται αν το διορθωναν θα ηταν 5 αστερια διοτι λαθη γινονται και οκ παρολο που την μακακια του καταστηματος την "πληρωνει" ο καταναλωτης (μεγαλυτερη αναμονη, καθεσαι να περνεις τηλεφωνα κλπ), η ειλικρινης προσπαθεια να βρεθει λυση μετραει για μενα πολυ θετικα. αν ομως τελικα με γραψεις εκει που δε πιανει η μελανη τα 2 αστερια ειναι πολυτελεια για μια τετοια εμπειρια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, BackFromHell είπε

Μιλαω για το παραδειγμα που μας εδωσες, δεν ξερω τι πελατης εισαι γενικα και τι κριτικες αφηνεις.

Ελπιζω να καταλαβαινεις οτι το 1/5 ηταν υπερβολη και μαλλον πανω σε νευρα και σου εξηγησα και με ποια λογικη το βλεπω σαν υπερβολη. Και στο λεει ενας που δεν παιρνει σε καμια περιπτωση το μερος του καταστηματος, αντιθετως, οπως βλεπεις το κατεκρινα για τη σταση του, ειδικα την μετεπειτα.

Ξαναλεω απαραδεκτο το μαγαζι που δεν διευθετησε το προβλημα που προεκυψε, 10 φορες απαραδεκτο οτι κατεφυγε σε απειλες οταν ρουφηξε το 1/5. Οταν λεω οτι σας βαζω στο ιδιο καζανι, δεν εννοω οτι φταιτε το ιδιο, ή οτι ειστε ιδιοι. Σας τοποθετω στο ιδιο καζανι ως προς το κομματι της υπερβολης για μικροπραγματα. Κοινως, το απογειωσατε και οι δυο σας, παρεα. Τωρα ποιος ηταν πιο υπερβολικος απο τον αλλον, προφανως το καταστημα που σε καμια περιπτωση δε δικαιουται να απειλει πελατες για μια κριτικη.

Στη θεση σου ως πελατης θα αφηνα 3/5 επειδη στις προηγουμενες 2 συναλλαγες εμεινα ευχαριστημενος (αρα ειναι φανερο πως απλα κατι πηγε λαθος εκ παραδρομης στην 3η παραγγελια που κι αυτη παντως εκτελεστηκε στο μεγαλυτερο ποσοστο της). Πιθανως να μην εδινα αλλη ευκαιρια στο καταστημα λογω της μετεπειτα κωλυσιεργειας στην αποκατασταση του προβληματος. Αλλα δημοσιως γενικα θελω να ειμαι ακριβοδικαιος σε κριτικες προς τα μαγαζια γιατι ετσι θα ηθελα να με αντιμετωπιζουν κι εμενα ως επαγγελματια που ΚΑΝΕΙ λαθη (κι οποιος λεει οτι δεν κανει, είτε ειναι ψευτης, είτε δεν εχει δουλεψει ποτε του). Το 1/5 το κραταω, για απατεωνες, κλεφτες, ψευτες και λοιπο συναφι. 1/5 θα εβαζα και σε αυτο το μαγαζι αν ηξερα οτι καταφευγουν σε απειλες εναντιον των πελατων τους. Γιαυτο ειπα οτι εκ των υστερων με τη συμπεριφορα τους, εχασαν και το οποιο δικιο ειχανε.

Να στο θεσω και λιγο διαφορετικα. Αν οντως ο αλλος ειναι παλαβος και σε παει νομικα για συκοφαντικη δυσφημιση και κουβαλησει κι εγγραφα που θα αποδεικνυουν οτι λες ψεματα (ασχετως αν λες αληθεια-στο δικαστηριο μετρανε οι αποδειξεις κι οχι το ποιος λεει την αληθεια του), και κληθεις να αποζημιωνεις, τοτε θα συμφωνησεις μαζι μου οτι ολο αυτο απογειωθηκε κι απο τους δυο χωρις ουσιαστικο λογο;

Κατάλαβα πως το λες,απλά έχουμε διαφορετική προσέγγιση πάνω στο θέμα.

Για μένα ένα λάθος στην παραγγελία ή μια αργοπορία δικαιολογείται και ποτέ δεν το έχω κάνει θέμα.

Από κει και πέρα η αδιαφορία παίρνει τη χείριστη βαθμολογία όπως και οι απατεώνες που αναφέρεις.

Και αν υπήρχε περίπτωση να το ξανασκεφτώ θα ήταν αν με περίσσεια ευγένεια προσπαθούσαν να μου εξηγήσουν οτι έγινε λάθος ή αν όντως δεν είχαν καταλάβει.

Αλλά η πρεμούρα τους απ' οτι κατάλαβα είναι να μην χαλάσει το ιματζ του μαγαζιού και μόνο μιας και μετά την κριτική μου όλως τυχαίως έχουν προστεθεί 7 5αρια κριτικές σε 2 μέρες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...