Προς το περιεχόμενο

Μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση


LeukoSustima

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης
8 λεπτά πριν, thodoris5321 είπε

Πιστεύω πως δε χρειαζόταν να ξαναεπικοινωνήσει με το μαγαζί, αλλά επίσης πριν την κρίση του ιού όλοι μας δεν είχαμε τόσο ελεύθερο χρόνο όσο τώρα που μπορούμε και να αναλύουμε το συμβαν. 

Aς μην το αναλύσω άλλο, λες κι έκανε κάποιο έγκλημα ο ts! Απλά σχολίασα την ευκολία της κακής κριτικής σε σχέση με την πραγματικότητα ενός φτηνού μαγαζιού. Το να σου σκάει κακή κριτική 6 μήνες μετά την αγορά και να σε λένε και κλέφτη 3.5€, sorry, είναι περίεργο.

Ο ιός, άσχετος με τον χρόνο του καθενός.... σε κάποιους άλλους γίνανε δουλειά από το σπίτι και ελεύθερος χρόνος ένα πράγμα.
Επίσης ασχέτως δουλειάς, ελ. χρόνου κτλ στο insomnia όλοι εν δυνάμει μπορούν να κάψουν λίγο έξτρα χρόνο όπως βλέπουμε :P 

18 λεπτά πριν, KoreanW είπε

Όντως να μη μείνει ασχολίαστο το γεγονός γιατί ο ts δεν αγόρασε φτηνή τιμή,
πήγε και αγόρασε από ένα μαγαζί που είχε υποτίθεται καλή αξιολόγηση.

Μπα, αγόρασε μετά από ψάξιμο στο Google (των προϊόντων φαντάζομαι) και επειδή είχε (υποτίθεται) κουπόνι από newsletter, επειδή "πάντα κοιτάζει να βρίσκει προσφορές", επειδή είχαν πράγματι πολύ καλές τιμές - α, και κάτι flavour shots:

Στις 13/5/2020 στις 1:25 ΜΜ, LeukoSustima είπε

Τη δεύτερη που καθυστέρησαν ήταν τέλη ιουλίου και θεώρησα οτι λόγω εποχής μπορεί να ήταν μια κακή περίοδος.

Έτσι,τους έδωσα άλλη μία ευκαιρία γιατί είχαν πράγματι πολύ καλές τιμές.

Αυτό που με οδήγησε να παραγγείλω ξανά το νοέμβρη ήταν το γεγονός οτι πωλούσαν flavour shots μαζί με τη βάση και τα booster (χωρίς να χρειαστεί να φτιάξω το υγρό εγώ δηλαδή που ήμουν και άσχετος τότε) και επιπλέον είχαν 15% έκπτωση σε όλες τις παραγγελίες για πάντα όπως λένε αν γραφτείς στο newsletter με κωδικό που στέλνουν (ο οποίος ωστόσο δεν δούλεψε στην τρίτη παραγγελία).

Δεν πείθομαι πως επέλεξε το μαγαζί από τις αξιολογήσεις, ενώ είχε ήδη κακή προσωπική εμπειρία.

Και για να γίνω πιο σαφής και σε αυτό που είπα πιο πάνω, ναι, εννοείται υπάρχουν μικρά/φτηνά τίμια μαγαζιά, αλλά το συγκεκριμένο μου κάνει για τη φάση που δεν τους παίρνει να χάσουν ούτε ένα πελάτη, οπότε λένε ναι και τάζουν σε όλους όσους επικοινωνούν, και μετά τρέχουν κι ό,τι προλάβουν.

 

Πάντως τελειωτικό χτύπημα θα ήταν να μας πει ο TS πως η παραγγελία ήταν και στο Black Friday!!

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 123
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

30 minutes ago, SeaLion said:

Aς μην το αναλύσω άλλο, λες κι έκανε κάποιο έγκλημα ο ts! Απλά σχολίασα την ευκολία της κακής κριτικής σε σχέση με την πραγματικότητα ενός φτηνού μαγαζιού. Το να σου σκάει κακή κριτική 6 μήνες μετά την αγορά και να σε λένε και κλέφτη 3.5€, sorry, είναι περίεργο.

Ο ιός, άσχετος με τον χρόνο του καθενός.... σε κάποιους άλλους γίνανε δουλειά από το σπίτι και ελεύθερος χρόνος ένα πράγμα.
Επίσης ασχέτως δουλειάς, ελ. χρόνου κτλ στο insomnia όλοι εν δυνάμει μπορούν να κάψουν λίγο έξτρα χρόνο όπως βλέπουμε :P 

Μπα, αγόρασε μετά από ψάξιμο στο Google (των προϊόντων φαντάζομαι) και επειδή είχε (υποτίθεται) κουπόνι από newsletter, επειδή "πάντα κοιτάζει να βρίσκει προσφορές", επειδή είχαν πράγματι πολύ καλές τιμές - α, και κάτι flavour shots:

Δεν πείθομαι πως επέλεξε το μαγαζί από τις αξιολογήσεις, ενώ είχε ήδη κακή προσωπική εμπειρία.

Και για να γίνω πιο σαφής και σε αυτό που είπα πιο πάνω, ναι, εννοείται υπάρχουν μικρά/φτηνά τίμια μαγαζιά, αλλά το συγκεκριμένο μου κάνει για τη φάση που δεν τους παίρνει να χάσουν ούτε ένα πελάτη, οπότε λένε ναι και τάζουν σε όλους όσους επικοινωνούν, και μετά τρέχουν κι ό,τι προλάβουν.

Πάντως τελειωτικό χτύπημα θα ήταν να μας πει ο TS πως η παραγγελία ήταν και στο Black Friday!!

η σειρά των γεγονότων:

το κατάστημα αμέλησε τις υποχρεώσεις του και προσέφερε κακές υπηρεσίες
o πελάτης μετά από επανειλημμένες επικοινωνίες περίμενε μήνες μάταια 
ο πελάτης ts έφτασε να κρίνει την εμπειρία από το κατάστημα
το κατάστημα τραμπουκίζει τον πελάτη σαν απάντηση
το σχόλιο στο φόρουμ λέει ότι ο πελάτης είναι περίεργος γιατί πέρασαν μήνες

μάλλον έχουμε λάθος προτεραιότητες και κρίση

η αναζήτηση χαμηλής τιμής είναι αναμφίβολα κομμάτι της λειτουργίας του ανταγωνισμού και καταναλωτικής συνείδησης
όσο τουλάχιστον είναι και η σχέση ποιότητας--τιμής

αφορισμοί του τύπου «ακριβό ίσον καλό» ή «φτηνό ίσον κακό»
ούτε αντιπροσωπεύουν την πραγματικότητα  ούτε είναι ωφέλιμοι για τον καταναλωτή

ακόμα κι έτσι όμως,
ο καταναλωτής δικαιούται να  ζητά το αυτονόητο ακόμα κι αν επιλέξει και τη φτηνή τιμή
και να κρίνει έπειτα την αγορά του για αυτό που είναι χωρίς να απολογηθεί σε κανένα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λοιπον με καθε αντικειμενικοτητα:

Το 1/5 αστερια για ενα μαγαζι απο το οποιο αγορασες 3 φορες, τις 2 ησουν οκ και την τριτη προεκυψε ενα μικρομπερδεμα (ειναι ξεκαθαρο οτι δεν θελησαν να σε κλεψουν παντως), ειναι επιεικως υπερβολικο και δεν ανταποκρινεται στην πραγματικοτητα κιολας. Κακως βεβαια που δεν διορθωσαν το προβλημα που δημιουργηθηκε, αλλα αρκουσαν 4, αντε 3 αστερια, αφου οι προηγουμενες εμπειριες σου απο το μαγαζι ηταν καλες οπως λες, ενω η συγκεκριμενη εκτελεστηκε μεν, κατα το ημισυ δε. Δεν καταλαβαινω γιατι ριχνεις ξερο 1 αστερι, αληθεια. Ειτε ειχες κακο mood (λογω καραντινας; ), ειτε δεν ξερεις πώς χρησιμοποιειται σωστα το εργαλειο των κριτικων, ειτε και τα δυο.

Υπερβολικη ειναι και η αντιδραση του μαγαζιου. Αλλα αυτους ως ενα σημειο μπορω να τους καταλαβω (δεν τους δικαιολογω καθολου ομως) διοτι η αρνητικη ποναει πολυ τον εμπορο και ειδικα τον τιμιο. Η αδικη κριτικη, ποναει ακομα πιο πολυ. Και ετσι αυτος που ασχοληθηκε να σου απαντησει μαλλον το εκανε με αναμενα τα λαμπακια. Κακως, πολυ κακως, χανουν και το οποιο δικιο τους ετσι.

Με λιγα λογια και οι δυο πλευρες για εμενα ειναι στο ιδιο καζανι: Υπερβολικες . Εσυ για ενα θεμα ησσονος σημασιας, αυτοι σιγουρα πονεσαν αρκετα απο την αρνητικη και σιγουρα θα τους επηρεασει. Και 10 πελατες να χασουνε επειδη η κριτικη σου θα τους δημιουργησει αμφιβολιες και θα πανε παρακατω , ζημια ειναι. Και ειναι ζημια για το τιποτα. Μαλλον πανω σε αυτη τη σκεψη θολωσαν και αρχισαν τις υπερβολες απο την μερια τους, ελπιζοντας πως θα σε κανουν να την σβησεις με αυτον τον τροπο. Η μετεπειτα αντιδραση τους αξιζει το 1 αστερακι, αλλα ολο αυτο ξεκινησε επειδη ξεκαθαρα τους αδικησες. Και στην αδικια ο καθενας αντιδρα αλλιως, αυτοι αντεδρασαν λαθος και αντιεπαγγελματικα.

Τωρα το να σε παει νομικα δεν το νομιζω , εκτος αν εχει και ορεξη και τροπο να αποδειξει οτι κατι απο οσα τους καταλογιζεις ειναι ψευδες. Προσεξε τι λεω. "Αν εχει τροπο να αποδειξει". Μπορει η αληθεια να ειναι αυτο που λες εσυ στην κριτικη σου, αλλα μπορει αυτοι εγγραφως να εχουν τη δυνατοτητα να αποδειξουν το αντιθετο. Εκει ενδεχομενως, αν εχουν ορεξη να σε τρεξουν, να μπορουν. Μαλλον ομως ηθελαν απλα να σε τρομαξουν για να σβησεις την αρνητικη.

Conclusion: Ειναι ο μαγαζατορας που θα απεφευγα ως πελατης, και εισαι ο πελατης που θα απεφευγα ως μαγαζατορας. Απλα σε αυτην την ιστορια ζημιωμενος ειναι μονο ο μαγαζατορας, διοτι με την αρνητικη κριτικη μαθαινουν ολοι οι υποψηφιοι πελατες για αυτον αλλα κανεις μαγαζατορας για εσενα.

Επεξ/σία από BackFromHell
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαβάζοντας την συνέχεια από το τελευταίο μου μήνυμα σε αυτό το τοπικ θυμήθηκα γιατί σταμάτησα να μπαίνω ινσομνια.

Σας ευχαριστώ που μου το υπενθυμισατε

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, BackFromHell είπε

Λοιπον με καθε αντικειμενικοτητα:

Το 1/5 αστερια για ενα μαγαζι απο το οποιο αγορασες 3 φορες, τις 2 ησουν οκ και την τριτη προεκυψε ενα μπερδεμα χωρις ομως να γινει και κανενα τρομερο ζητημα (ειναι ξεκαθαρο οτι δεν θελησαν να σε κλεψουν παντως), ειναι επιεικως υπερβολικο και δεν ανταποκρινεται στην πραγματικοτητα κιολας. Κακως βεβαια που δεν διορθωσαν το προβλημα που δημιουργηθηκε, αλλα αρκουσαν 4, αντε 3 αστερια, αφου οι προηγουμενες εμπειριες σου απο το μαγαζι ηταν καλες οπως λες, ενω η συγκεκριμενη εκτελεστηκε μεν, κατα το ημισυ δε. Δεν καταλαβαινω γιατι ριχνεις ξερο 1 αστερι, αληθεια.

Υπερβολικη ειναι και η αντιδραση του μαγαζιου. Αλλα αυτους ως ενα σημειο μπορω να τους καταλαβω (δεν τους δικαιολογω καθολου ομως) διοτι η αρνητικη ποναει πολυ τον εμπορο και ειδικα τον τιμιο. Η αδικη κριτικη, ποναει ακομα πιο πολυ. Και ετσι αυτος που ασχοληθηκε να σου απαντησει μαλλον το εκανε με αναμενα τα λαμπακια. Κακως, πολυ κακως, χανουν και το οποιο δικιο τους ετσι.

Με λιγα λογια και οι δυο πλευρες για εμενα ειναι στο ιδιο καζανι: Υπερβολικες . Εσυ για ενα θεμα ησσονος σημασιας, αυτοι σιγουρα πονεσαν αρκετα απο την αρνητικη και σιγουρα θα τους επηρεασει. Και 10 πελατες να χασουνε επειδη η κριτικη σου θα τους δημιουργησει αμφιβολιες και θα πανε παρακατω , ζημια ειναι. Και ειναι ζημια για το τιποτα. Μαλλον πανω σε αυτη τη σκεψη θολωσαν και αρχισαν τις υπερβολες απο την μερια τους, ελπιζοντας πως θα σε κανουν να την σβησεις με αυτον τον τροπο. Η μετεπειτα αντιδραση τους αξιζει το 1 αστερακι, αλλα ολο αυτο ξεκινησε επειδη ξεκαθαρα τους αδικησες. Και στην αδικια ο καθενας αντιδρα αλλιως, αυτοι αντεδρασαν λαθος και αντιεπαγγελματικα.

Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο.

Δεν υπάρχει λαμπάκια κτλ. Αν κάποιος δεν κάνει για καταστηματάρχης/επιχειρηματιάς καλύτερα να το κλείσει και να πουλάει σκέτα κάστανα. Από τη στιγμή που ο TS επικοινώνησε "δε μου στείλατε το υγρό και είναι €3.5 διαφορά στη χρέωση" ο σωστός επαγγελματίας το σημειώνει στην ατζέντα του ή στο word/excel τι @@ χρησιμοποιεί. Αν δεν είναι σε θέση να τηρήσει την αρχική παραγγελία και να το στείλει και πρέπει να επικοινωνήσεις σαν πελάτης 2-3-4 φορές τότε πολύ απλά λες, συγνώμη κύριε/κυρία στείλτε μου το iban σας να σας μεταφέρω τα €3,5. Και πάλι συγνώμη μπλα μπλα μπλα. ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΣ υποχρέωση προς πελάτη. ΚΑΝΟΝΑΣ.

Η συμμετοχή σε μια πλατφόρμα δεν πρέπει να έχει μόνο θετικά. ΔΕΝ υποχρεώνει κανείς κανέναν να έχει επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να την κουμαντάρει. Αν είσαι κακός επαγγελματίας όπως έγραψα κλείσε το και πούλα κάστανα, είναι πιο εύκολο.

Οι 10 πελάτες που θα χάσουν ΚΑΛΟ ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙ για να γίνουν πιο σωστοί. Πρέπεις θα φας την πατάτα για να μάθεις δυστυχώς. Έχουν λάθος τρόπο συμπεριφοράς σαν επιχείρηση.

[πχ, εγώ περίμενα από επώνυμο Ελληνικό eshop 62 (εξηνταδύο) μέρες χρήματα να γυρίσουν από το paypal γιατι έκανε υπομονή (δεν στείλανε 30 μέρες) και τις άλλες 30 δεν απαντούσαν στο paypal τι πρέπει να τους βάλω; 0/5,  1/5,  -1/5; ]

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
8 λεπτά πριν, zygorito είπε

Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο.

Δεν υπάρχει λαμπάκια κτλ. Αν κάποιος δεν κάνει για καταστηματάρχης/επιχειρηματιάς καλύτερα να το κλείσει και να πουλάει σκέτα κάστανα. Από τη στιγμή που ο TS επικοινώνησε "δε μου στείλατε το υγρό και είναι €3.5 διαφορά στη χρέωση" ο σωστός επαγγελματίας το σημειώνει στην ατζέντα του ή στο word/excel τι @@ χρησιμοποιεί. Αν δεν είναι σε θέση να τηρήσει την αρχική παραγγελία και να το στείλει και πρέπει να επικοινωνήσεις σαν πελάτης 2-3-4 φορές τότε πολύ απλά λες, συγνώμη κύριε/κυρία στείλτε μου το iban σας να σας μεταφέρω τα €3,5. Και πάλι συγνώμη μπλα μπλα μπλα. ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΣ υποχρέωση προς πελάτη. ΚΑΝΟΝΑΣ.

Η συμμετοχή σε μια πλατφόρμα δεν πρέπει να έχει μόνο θετικά. ΔΕΝ υποχρεώνει κανείς κανέναν να έχει επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να την κουμαντάρει. Αν είσαι κακός επαγγελματίας όπως έγραψα κλείσε το και πούλα κάστανα, είναι πιο εύκολο.

Οι 10 πελάτες που θα χάσουν ΚΑΛΟ ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙ για να γίνουν πιο σωστοί. Πρέπεις θα φας την πατάτα για να μάθεις δυστυχώς. Έχουν λάθος τρόπο συμπεριφοράς σαν επιχείρηση.

[πχ, εγώ περίμενα από επώνυμο Ελληνικό eshop 62 (εξηνταδύο) μέρες χρήματα να γυρίσουν από το paypal γιατι έκανε υπομονή (δεν στείλανε 30 μέρες) και τις άλλες 30 δεν απαντούσαν στο paypal τι πρέπει να τους βάλω; 0/5,  1/5,  -1/5; ]

Ο πελατης εχει παντα δικιο, εκτος απο τις περιπτωσεις που εχει αδικο.

Καποια στιγμη θα το καταλαβεις τι σημαινει και πώς ερμηνευεται το παραπανω, γιατι τωρα ειμαι σιγουρος οτι δεν μπορεις.

Στα του θεματος οπως ειπα δε δικαιολογω το μαγαζι ουτε στο ελαχιστο, αλλα λεω οτι κριτικη 1 αστερακι μετα απο 2 καλα transactions κι ενα που εγινε μικρομπερδεμα (και οντως δεν λυθηκε), ειναι στις περιπτωσεις που εχει ΚΑΙ ο πελατης αδικο.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
1 ώρα πριν, KoreanW είπε

η σειρά των γεγονότων:

το κατάστημα αμέλησε τις υποχρεώσεις του και προσέφερε κακές υπηρεσίες
o πελάτης μετά από επανειλημμένες επικοινωνίες περίμενε μήνες μάταια 
ο πελάτης ts έφτασε να κρίνει την εμπειρία από το κατάστημα
το κατάστημα τραμπουκίζει τον πελάτη σαν απάντηση
το σχόλιο στο φόρουμ λέει ότι ο πελάτης είναι περίεργος γιατί πέρασαν μήνες

μάλλον έχουμε λάθος προτεραιότητες και κρίση

η αναζήτηση χαμηλής τιμής είναι αναμφίβολα κομμάτι της λειτουργίας του ανταγωνισμού και καταναλωτικής συνείδησης
όσο τουλάχιστον είναι και η σχέση ποιότητας--τιμής

αφορισμοί του τύπου «ακριβό ίσον καλό» ή «φτηνό ίσον κακό»
ούτε αντιπροσωπεύουν την πραγματικότητα  ούτε είναι ωφέλιμοι για τον καταναλωτή

ακόμα κι έτσι όμως,
ο καταναλωτής δικαιούται να  ζητά το αυτονόητο ακόμα κι αν επιλέξει και τη φτηνή τιμή
και να κρίνει έπειτα την αγορά του για αυτό που είναι χωρίς να απολογηθεί σε κανένα

Sorry, βάζεις δικές σου σάλτσες που ικανοποιούν το σενάριό σου. Και φυσικά χάνεις την ουσία όσων λέω.

Δεν έδωσα ποτέ κάποιο δίκιο στο συγκεκριμένο κατάστημα. Έκανα μια απόπειρα να ψυχολογήσω τον καταστηματάρχη ο οποίος αν μη τι άλλο φαίνεται ημιμαθής και τσαπατσούλης. Τα υπόλοιπα βαριέμαι να τα ξαναγράφω, δεν έχει νόημα.

Αφορισμοί πάντως είναι τα 1/5 vs 5/5 και η απολυτότητα του σοφού Έλληνα καταναλωτή (λολ)

Γεια σας τώρα, τo λαϊκό δικαστήριο αποφάσισε πως πρέπει να κλείσει το μαγαζί αυτό!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 13/5/2020 στις 5:42 ΜΜ, KoreanW είπε

Και για να το ολοκληρώνουμε, ψόγος για συκοφαντική δυσφήμιση υπάρχει
αλλά όχι από την πλευρά του ts ο οποίος στοιχειοθετεί στον όποιο βαθμό γεγονότα και συμπεριφορές.

Συκοφαντική δυσφήμιση υπάρχει στην απάντηση του μαγαζιού
στο βαθμό που επικαλείται τους μήνες που πέρασαν όχι μόνο παρελκυστικά
αλλά  και ουσιαστικά αφήνοντας υπονοούμενα για δολιότητα του πελάτη

και χαρακτηρίζοντας την πρόθεση του ts ως επιλήψιμη

Λοιπόν το πολύ ενοχλητικό είναι η νοοτροπία ενός μαγαζιού να μην αισθάνεται την ανάγκη της συγνώμης για το λόγο που εκτέθηκε απέναντι στον συμβαλλόμενο
και αντ' αυτής της συγνώμης
να προσπαθεί να ακυρώσει στα μάτια τρίτων την κριτική
- είτε χρεώνοντας στον πελάτη δολιότητα
- είτε απειλώντας να επιχειρεί να κατεβάσει το σχόλιο

δυστυχώς

Είναι κλασσικό ιδίωμα του Έλληνα, να ρίχνει πάντα άλλου τις ευθύνες και ακόμα χειρότερα να προσπαθεί να βγει και από πάνω

7 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Από ότι φαίνεται δεν τα καταφέρνεις στα απλά μαθηματικά δημοτικού, στην επαλήθευση μου βγαίνει λάθος, 30 + 24% = 47,12.....

Η αποφορολόγηση γίνεται αλλιώς, 50/1,24 = 40,32.

Επίσης δεν είναι λογικό κατάστημα και πελάτης να κλέβουν από κοινού την εφορία (και μάλιστα το μεγαλύτερο μέρος του ρίσκου να το παίρνει το κατάστημα) αλλά η διαφορά να μένει ολόκληρη στην τσέπη του πελάτη...

Δεν μένει ολόκληρο το ρίσκο στο κατάστημα. Το κατάστημα επωφελείται με το φόρο που θα αποφύγει (αν έχει κέρδη)

Ο φόρος είναι του καταναλωτή. Φόρος επειδή κίνησε το χρήμα που εισέπραξε για το οποίο φορολογήθηκε.

0% φόρος λοιπόν για να μην κλέβει κανένας τους φόρους, είτε νομότυπα, είτε με υπεξαίρεση είτε δεν ξέρω με τι άλλο τρόπο.

Επεξ/σία από cacofonix-3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 minutes ago, SeaLion said:

Sorry, βάζεις δικές σου σάλτσες που ικανοποιούν το σενάριό σου. Και φυσικά χάνεις την ουσία όσων λέω.

Δεν έδωσα ποτέ κάποιο δίκιο στο συγκεκριμένο κατάστημα. Έκανα μια απόπειρα να ψυχολογήσω τον καταστηματάρχη ο οποίος αν μη τι άλλο φαίνεται ημιμαθής και τσαπατσούλης. Τα υπόλοιπα βαριέμαι να τα ξαναγράφω, δεν έχει νόημα.

Αφορισμοί πάντως είναι τα 1/5 vs 5/5 και η απολυτότητα του σοφού Έλληνα καταναλωτή (λολ)

Γεια σας τώρα, τo λαϊκό δικαστήριο αποφάσισε πως πρέπει να κλείσει το μαγαζί αυτό!

το σενάριό σου μην κάνεις τον κόπο να το κυκλοφορείς παραέξω
θα δέχεται αντίλογο

γεια σου και αέρα στα πανιά σου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
33 λεπτά πριν, KoreanW είπε

το σενάριό σου μην κάνεις τον κόπο να το κυκλοφορείς παραέξω
θα δέχεται αντίλογο

γεια σου και αέρα στα πανιά σου

Ψοφάω για αντίλογο. 

Αν και δεν διαφωνούμε σε κάτι ουσιαστικό. 
Βέβαια, επιμένω πως ο TS δεν ψώνισε από το μαγαζί αυτό λόγω των καλών κριτικών που είχε, αλλά λόγω των χαμηλών τιμών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, cacofonix-3 είπε

Δεν μένει ολόκληρο το ρίσκο στο κατάστημα. Το κατάστημα επωφελείται με το φόρο που θα αποφύγει (αν έχει κέρδη)

Ο φόρος είναι του καταναλωτή. Φόρος επειδή κίνησε το χρήμα που εισέπραξε για το οποίο φορολογήθηκε.

0% φόρος λοιπόν για να μην κλέβει κανένας τους φόρους, είτε νομότυπα, είτε με υπεξαίρεση είτε δεν ξέρω με τι άλλο τρόπο.

Αν είχες ρίξει μια ματιά στα συμφραζόμενα θα είχες διαπιστώσει ότι το post μου ήταν απάντηση στο φίλο πιο πάνω που επέμενε πως ο πελάτης θα έπρεπε να επωφεληθεί όχι μόνο τον ΦΠΑ, αλλά και τον φόρο που θα αποφύγει το κατάστημα.

Όσο για τα υπόλοιπα που γράφεις ούτε αυτά πολυβγάζουν νόημα, τι ακριβώς σημαίνει το "Δεν μένει ολόκληρο το ρίσκο στο κατάστημα"? Αν η εφορία σε έλεγχο διαπιστώσει ότι το κατάστημα δεν έκοψε απόδειξη τότε θα τιμωρήσει το κατάστημα (πρόστιμο 250-500€), όχι τον πελάτη, συνεπώς για να ακριβολογούμε ρίσκο το παίρνει το κατάστημα και μόνο.

Επίσης ο φόρος εισοδήματος που πληρώνει το κατάστημα ΔΕΝ είναι "φόρος του καταναλωτή επειδή κίνησε το χρήμα που εισέπραξε" (έχεις μεγάλη φαντασία, οφείλω να το παραδεχτώ), είναι φόρος του καταστήματος, είναι φόρος που πληρώνει το κατάστημα ως ποσοστό επί των κερδών του.

Επίσης το "0% φόρος λοιπόν για να μην κλέβει κανένας τους φόρους, είτε νομότυπα, είτε με υπεξαίρεση είτε δεν ξέρω με τι άλλο τρόπο" πάλι δεν βγάζει νόημα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
2 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Αν είχες ρίξει μια ματιά στα συμφραζόμενα θα είχες διαπιστώσει ότι το post μου ήταν απάντηση στο φίλο πιο πάνω που επέμενε πως ο πελάτης θα έπρεπε να επωφεληθεί όχι μόνο τον ΦΠΑ, αλλά και τον φόρο που θα αποφύγει το κατάστημα.

Όσο για τα υπόλοιπα που γράφεις ούτε αυτά πολυβγάζουν νόημα, τι ακριβώς σημαίνει το "Δεν μένει ολόκληρο το ρίσκο στο κατάστημα"? Αν η εφορία σε έλεγχο διαπιστώσει ότι το κατάστημα δεν έκοψε απόδειξη τότε θα τιμωρήσει το κατάστημα (πρόστιμο 250-500€), όχι τον πελάτη, συνεπώς για να ακριβολογούμε ρίσκο το παίρνει το κατάστημα και μόνο.

Επίσης ο φόρος εισοδήματος που πληρώνει το κατάστημα ΔΕΝ είναι "φόρος του καταναλωτή επειδή κίνησε το χρήμα που εισέπραξε" (έχεις μεγάλη φαντασία, οφείλω να το παραδεχτώ), είναι φόρος του καταστήματος, είναι φόρος που πληρώνει το κατάστημα ως ποσοστό επί των κερδών του.

Επίσης το "0% φόρος λοιπόν για να μην κλέβει κανένας τους φόρους, είτε νομότυπα, είτε με υπεξαίρεση είτε δεν ξέρω με τι άλλο τρόπο" πάλι δεν βγάζει νόημα.

Ξαναδιάβασε τι έγραψα και ίσως καταλάβεις τι εννοώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, cacofonix-3 είπε

Ξαναδιάβασε τι έγραψα και ίσως καταλάβεις τι εννοώ.

Τα έχω διαβάσει προσεκτικά, μήπως εσύ θέλεις να τα διορθώσεις λίγο μπας και βγάλουν νόημα όσα δεν βγάζουν?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ διαβάζοντας σκόρπια μηνύματα, θα πώ μια άποψη, και ας πέσει στο κενό.

Α) Ο TS είχε δικιο που άφησε την αρνητική. Εϊχε αρνητική εμπειρία απο το κατάστημα, για αυτό ειναι οι βαθμολογίες εκει, δεν είναι μόνο για να διαβάζεις ΑΑΑ+ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΡΟΜΕΡΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΜΠΡΑΒΟ, αλλα και για δηλώνεις που σε χάλασε το συγκεκριμένο κατάστημα.

Μια αρνητική αξιολόγηση δεν είναι καταδίκη. ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΑΠΑΝΤΑΝΕ τα καταστήματα. Έχω δει αρνητικές βαθμολογίες, που με έκαναν να συμπαθήσω περισσότερο το κατάστημα, γιατί ο πελάτης ηταν Μ@λ@κ@ς και ο καταστηματάρχης μπήκε σε κόπο να απαντήσει.

Β) Δεν ξέρω από που προκύπτει οτι ο καταστηματάρχης πρέπει να είναι διπλωμάτης, και να σας απαντάει με γλύκα  και προδέρμ. Έχετε δει τον τόνο σας οταν αφήνετε σχόλια; Νομίζετε πως έχετε απέναντι τον Δαλάι λάμα; Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο, και ο επιχειρηματίας είναι άνθρωπος. Αν ξεφύγει ξέφυγε, δεν έχει να κάνει πουθενά αυτό με το πόσο καλός επιχειρηματίας είναι, εκτός αν θέλετε μια πατρική φιγούρα και όχι καταστηματάρχη οπότε πάσο.

Γ) ΑΝ ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ η απάντηση του, απλά δεν ξαναψωνίζετε απο αυτόν. Ειναι δικαίωμα μας να ψωνίζουμε από οπού μας αρέσει. Έχω δώσει 10%+ σε τιμή, επειδή σε τηλέφωνο που πήρα ο άνθρωπος ήταν ΕΥΓΕΝΙΚΟΤΑΤΟΣ.  Το να βάλετε όμως "φίλους και γνωστούς να τον μαυρίσουν, επειδή εσάς δε σας άρεσε ο τρόπος του" είναι κάτι διαφορετικό, για το οποίο έχω κατάλληλη λέξη, αλλα θα με κόψει το ΕΣΡ.

Δ) Το περι μήνυσης, είναι μια μπούρδα και μισή. Δεν έχει καμία βάση να κάνει τέτοια κίνηση, και δείχνει μαλακισμένη προσέγγιση. Μακριά απο το κατάστημα του, αφου σου φέρθηκε έτσι. Όχι όμως ψεύτικο μαύρισμα, είναι αλητεία.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, BackFromHell είπε

Λοιπον με καθε αντικειμενικοτητα:

Το 1/5 αστερια για ενα μαγαζι απο το οποιο αγορασες 3 φορες, τις 2 ησουν οκ και την τριτη προεκυψε ενα μικρομπερδεμα (ειναι ξεκαθαρο οτι δεν θελησαν να σε κλεψουν παντως), ειναι επιεικως υπερβολικο και δεν ανταποκρινεται στην πραγματικοτητα κιολας. Κακως βεβαια που δεν διορθωσαν το προβλημα που δημιουργηθηκε, αλλα αρκουσαν 4, αντε 3 αστερια, αφου οι προηγουμενες εμπειριες σου απο το μαγαζι ηταν καλες οπως λες, ενω η συγκεκριμενη εκτελεστηκε μεν, κατα το ημισυ δε. Δεν καταλαβαινω γιατι ριχνεις ξερο 1 αστερι, αληθεια. Ειτε ειχες κακο mood (λογω καραντινας; ), ειτε δεν ξερεις πώς χρησιμοποιειται σωστα το εργαλειο των κριτικων, ειτε και τα δυο.

Υπερβολικη ειναι και η αντιδραση του μαγαζιου. Αλλα αυτους ως ενα σημειο μπορω να τους καταλαβω (δεν τους δικαιολογω καθολου ομως) διοτι η αρνητικη ποναει πολυ τον εμπορο και ειδικα τον τιμιο. Η αδικη κριτικη, ποναει ακομα πιο πολυ. Και ετσι αυτος που ασχοληθηκε να σου απαντησει μαλλον το εκανε με αναμενα τα λαμπακια. Κακως, πολυ κακως, χανουν και το οποιο δικιο τους ετσι.

Με λιγα λογια και οι δυο πλευρες για εμενα ειναι στο ιδιο καζανι: Υπερβολικες . Εσυ για ενα θεμα ησσονος σημασιας, αυτοι σιγουρα πονεσαν αρκετα απο την αρνητικη και σιγουρα θα τους επηρεασει. Και 10 πελατες να χασουνε επειδη η κριτικη σου θα τους δημιουργησει αμφιβολιες και θα πανε παρακατω , ζημια ειναι. Και ειναι ζημια για το τιποτα. Μαλλον πανω σε αυτη τη σκεψη θολωσαν και αρχισαν τις υπερβολες απο την μερια τους, ελπιζοντας πως θα σε κανουν να την σβησεις με αυτον τον τροπο. Η μετεπειτα αντιδραση τους αξιζει το 1 αστερακι, αλλα ολο αυτο ξεκινησε επειδη ξεκαθαρα τους αδικησες. Και στην αδικια ο καθενας αντιδρα αλλιως, αυτοι αντεδρασαν λαθος και αντιεπαγγελματικα.

Τωρα το να σε παει νομικα δεν το νομιζω , εκτος αν εχει και ορεξη και τροπο να αποδειξει οτι κατι απο οσα τους καταλογιζεις ειναι ψευδες. Προσεξε τι λεω. "Αν εχει τροπο να αποδειξει". Μπορει η αληθεια να ειναι αυτο που λες εσυ στην κριτικη σου, αλλα μπορει αυτοι εγγραφως να εχουν τη δυνατοτητα να αποδειξουν το αντιθετο. Εκει ενδεχομενως, αν εχουν ορεξη να σε τρεξουν, να μπορουν. Μαλλον ομως ηθελαν απλα να σε τρομαξουν για να σβησεις την αρνητικη.

Conclusion: Ειναι ο μαγαζατορας που θα απεφευγα ως πελατης, και εισαι ο πελατης που θα απεφευγα ως μαγαζατορας. Απλα σε αυτην την ιστορια ζημιωμενος ειναι μονο ο μαγαζατορας, διοτι με την αρνητικη κριτικη μαθαινουν ολοι οι υποψηφιοι πελατες για αυτον αλλα κανεις μαγαζατορας για εσενα.

Σοβαρά τώρα είμαι ο πελάτης που θα απέφευγες?

Είμαι άνθρωπος που δεν γυρνάει ούτε καφέ με ζάχαρη πίσω,που π.χ σε προιοντα ηλεκτρονικού έχει τύχει να μου στείλουν λάθος γεύση ή άλλη μάρκα νικοτίνη.

Και δεν έχω μιλήσει ποτέ ούτε έχω ξαναγράψει κριτική,αλλά αυτό για μένα ήταν κοροιδία και αξίζει ξεκάθαρα 1 αστέρι (αν και πιο πολύ ενόχλησε το "φαγανε").

Αλλά μάλλον βράζουμε στο ίδιο καζάνι για κάποιο λόγο γιατί ήμουν υπερβολικός.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...