Προς το περιεχόμενο

Μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση


LeukoSustima

Προτεινόμενες αναρτήσεις

18 λεπτά πριν, LeukoSustima είπε

Ναι,γι' αυτό και ρώτησα εδώ μήπως ξέρει κανείς όντως τι ισχύει γιατί δεν έχω καθόλου γνώσεις πάνω στο θέμα των νομικών.

Απλά όπως και να 'χει μου φάνηκε παράλογο το όλο σκηνικό για μηνύσεις κτλπ για μία κριτική (που γράφω ακριβώς τι έγινε στην πραγματικότητα).

Όχι φίλε,η κριτική δεν ήταν γιατί απλά με χρέωσαν 3.5 ευρώ παραπάνω.

Είναι γιατί δεν συμπεριέλαβαν κάτι στην παραγγελία,και κατόπιν συνεννόησης θα το έστελαν και θα πλήρωνα τη διαφορά,πράγμα που δεν έγινε ποτέ.

Την απόδειξη δεν την έχω κρατήσει και δεν θυμάμαι τι έγραφε καν.

Έχω την παραγγελία από το σαιτ που γράφει τις τιμές των προιόντων με δωρεάν μεταφορικά και το μήνυμα από το κουριερ που γράφει το ποσό που πλήρωσα.

Η κριτική έγινε προχθές και η αγορά έγινε πριν 6 μήνες.Άρα έχει 3 μήνες από τώρα?

3  μήνες από τότε που ανέβασες την κριτική .

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 123
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

1 ώρα πριν, Joshua21 είπε

Βασικά δεν του τα έκλεψαν, του τα έφαγαν, η κλοπή είναι άλλο πράγμα.

Αλήθεια εσύ πως αντιδράς όταν σου τρώνε 3,5€? Τους λες ευχαριστώ?

Αν είναι να χαλασω πανω από 10' δικού μου εργασιακού χρόνου για το θέμα, ειναι δεδομένο πως εχω βγει χαμένος 😉

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, dimitrisdim14 είπε

3  μήνες από τότε που ανέβασες την κριτική .

Είναι 3 μήνες από τη στιγμή που έλαβε γνώση του άδικου ο παθών (το καταστημα).

Με επιφύλαξη επειδή είναι μέσω διαδικτύου το αδίκημα είναι πάντα αυτόφωρο. 

 

Δεν είμαι δικηγορος οποτε μην τα πάρεις 100% ts.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντως αυτο με τον φπα μου συμβαινει συνεχεια και εμενα στο μαγαζι.

"Πελατης: 100 ευρω μην κοψεις αποδειξη 76 χρεωσε με"

"Οχι κυριε θα σας κοψω αποδειξη αλλα ακομα και ετσι να ηταν στα 124 ευρω ειναι 24 ευρω ο φπα, οχι 24 στα 100"

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Apostol. είπε

Παντως αυτο με τον φπα μου συμβαινει συνεχεια και εμενα στο μαγαζι.

"Πελατης: 100 ευρω μην κοψεις αποδειξη 76 χρεωσε με"

"Οχι κυριε θα σας κοψω αποδειξη αλλα ακομα και ετσι να ηταν στα 124 ευρω ειναι 24 ευρω ο φπα, οχι 24 στα 100"

Αγαπητε, οταν δεν κοβεται αποδειξη δεν χανεται μονο ο ΦΠΑ αλλα και 20%+ απο φορολογια. Ναι, ΟΚ δεν ειναι 24 ευρω το ΦΠΑ στα 100Ε, ειναι 19Ε αλλα δεν "κερδιζει" απο αυτο ο εμπορος ακομα κι ολο το ΦΠΑ να χαρισει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, SeaLion είπε

Βαθιά αμορφωσιά από αυτούς στο μαγαζί, αυτό φαίνεται από την απάντησή τους.

Από κει και πέρα, στο thread διακρίνω μια σχεδόν λύσσα για να θάψουμε τον κακό μαγαζάτορα, που κάναμε 100 αναζητήσεις για να καταλήξουμε στο μαγαζί του, που μας έχει κακοεξυπηρετήσει ήδη μια φορά αλλά κατα τ’άλλα πιστεύουμε πως με ένα τηλ. όλα καλά, θα λυθεί το θέμα με το λάθος στην παραγγελία/χρέωση. Meh… Πόση ώρα έφαγε ο ts σε αυτό το thread, πόση αναζητώντας το φτηνότερο μαγαζί στο Google και κυνηγώντας κουπόνια για να μας πει πως “δεν μπήκα καν στον κόπο να ξαναεπικοινωνήσω μαζί τους” και “πλάκα θα 'χε” να τους βάζαμε 10 αρνητικές κριτικές!

Σίγουρα η διαφορά στην τιμή δεν ήταν κάποια άλλη χρέωση; Μήπως π.χ. είχε δωρεάν αποστολή από 60 ευρώ και πάνω; Η απόδειξη τι λέει; Τι είναι, ένα άσχετο ποσό χτυπημένο σε ταμειακή ψιλικατζίδικου;

Όπως τα περισσότερα vapeάδικα που βλέπω και δεν είναι αλυσίδες, το πιο πιθανό είναι να το τρέχουν 1-2 άτομα κι αν είναι και λίγο άμπαλοι λάθη γίνονται και είναι θεωρώ λογικό το επίπεδο εξυπηρέτησης να μην είναι κορυφαίο. Αρνείσαι να τους μιλήσεις όταν στο ζητάνε κατόπιν κριτικής, λογικό βέβαια αφού εκνευρίστηκες με την απάντησή τους, εγώ πάντως θα άκουγα τι έχει να πει και θα του έδινα να καταλάβει τι έκανε λάθος -- αν σε ενδιαφέρει να υπάρχουν τέτοια μαγαζιά βέβαια. Γιατί μπορεί να μη σε πολυένοιαξαν τα 3.5€ αλλά αυτό μένει από την κριτική σου, πως σου "έφαγαν" λεφτά.  Το να έχει ένα μαγαζί κριτική πως τρώει λεφτά μπορεί να του κοστισει δεκάδες πελάτες κι ας έχει όπως λες 100 καλές κριτικές.

Απαράδεκτη η απάντηση από το μαγαζί βέβαια, το ξαναλέω για να μην παρεξηγηθώ.

Το να ψάχνω προσφορές ή γενικά συμφέρουσες τιμές για κάτι που αγοράζω 2 φορές το μήνα και χαλάω τουλάχιστον 70 ευρώ το μήνα είναι κατακριτέο?

Επειδή το 'γραψε κι άλλος και δεν καταλαβαίνω τη λογική.Μιλάμε για αναλώσιμα προιοντα από ήδη γνωστές εταιρείες όπως είναι τα υγρά για το ηλεκτρονικό.

Δωρεάν μεταφορικά και αντικαταβολή πάνω από 30 ευρώ έχει,και είναι σίγουρο από τις 2 προηγούμενες παραγγελίες συν οτι το γράφει στην προβολή της παραγγελίας.

Η απόδειξη δε θυμάμαι τι γράφει,αλλά θυμάμαι τι είπαμε μετά στο τηλέφωνο και τι δεν έγινε.

Που και άλλα να έγραφε η απόδειξη είναι επίσης απαράδεκτοι γιατί για φαντάσου άλλες τιμές να γράφει η σελίδας τους στην παραγγελία και να 'ρχονται άλλες και με απόδειξη κιόλας.

Το κατανοώ οτι μπορεί να έγινε κάποιο λάθος λόγω αμέλειας παρότι φρόντισα να ξεκαθαριστεί,αλλά νομίζω οτι οφείλω να έχω τη γνώμη μου και εφόσον είναι αυτή ακριβώς η εμπειρία όπως την περιγράφω να τους βαθμολογήσω με ένα αστέρι γιατί δεν μου 'χει ξανασυμβεί ποτέ σε άλλο κατάστημα.

Το θέμα είναι αν όντως το να γράφεις κάτι τέτοιο έχει νομικές συνέπειες,όχι αν ήταν αυστηρή η κριτική.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το αστείο της υπόθεσης δεν είναι το αν είναι διαρκές το αδίκημα

είναι ότι κατά τα λεγόμενα
ο ts έστω ότι τεκμηριώνει γεγονότα και συμπεριφορές
και - αν υποθέσουμε ότι τεκμαίρεται πως την απάντηση στο σχόλιο του ts τη δίνει το κατάστημα -
η πλευρά του καταστήματος είναι εκείνη που προβαίνει σε απειλές με αντάλλαγμα το κατέβασμα της κριτικής
και ενδεχομένως συκοφαντεί κιόλας αφήνοντας τα υπονοούμενα για επιλήψιμη πράξη

σε κάθε περίπτωση ο ts ξεκαθάρισε πως η κριτική του φορά το σύνολο της εμπειρίας του με το κατάστημα (όχι απλά το ποσό)
και για όποιον σημαίνει κάτι η έννοια της καταναλωτικής συνείδησης ή ένα απλό ενδιαφέρον στην εμπειρία του ts,
οι τραμπουκισμοί θα έπρεπε να είναι καταδικαστέοι αφενός
αφετέρου η ελευθερία του λόγου και της κριτικής θα έπρεπε να είναι προς το συμφέρον όλων

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, mourouzis2005 είπε

Αγαπητε, οταν δεν κοβεται αποδειξη δεν χανεται μονο ο ΦΠΑ αλλα και 20%+ απο φορολογια. Ναι, ΟΚ δεν ειναι 24 ευρω το ΦΠΑ στα 100Ε, ειναι 19Ε αλλα δεν "κερδιζει" απο αυτο ο εμπορος ακομα κι ολο το ΦΠΑ να χαρισει. 

και που ξέρεις οτι βγάζει κέρδη; 

 

ή που ξέρεις τι κέρδος έχει στην τιμή που σου πουλάει; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, xx1100 είπε

Αν είναι να χαλασω πανω από 10' δικού μου εργασιακού χρόνου για το θέμα, ειναι δεδομένο πως εχω βγει χαμένος 😉

Και ποιος σου είπε ότι ο ts ξόδεψε/ξοδεύει εργασιακό χρόνο για το θέμα?

Εσύ αλήθεια ξοδεύεις εργασιακό χρόνο για να διαβάζεις και να απαντάς στο συγκεκριμένο θέμα?

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βλέπω με στεναχώρια ότι όλο και πληθαίνουν τα posts για eshop που δεν έχουν εξυπηρετήσει όπως θα έπρεπε, μάλιστα έχω κάνει και εγώ γιατί έχει συμβεί και σε εμένα. 

Υπάρχουν κάποια βασικά που προσπαθώ να τειρώ προκειμένου όσο γίνεται να έχω μία ασφάλεια, ή τουλάχιστον να ξέρω ότι από πλευράς μου ήμουν κατά το δυνατόν προσεκτικός. 

Ένα πολύ μα πολύ βασικό είναι η ΕΙΚΟΝΑ του eshop. Αν το site του εμπόρου δεν είναι 100% άψογο, δεν το εμπιστεύομαι ακόμα και του αδερφού μου να είναι. Γιατί? Γιατί πάρα πολύ απλά αν δεν σέβεται ο ίδιος την επιχείρησή του, θα σεβαστεί εσάς σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά? Μιλάμε πλέον ότι ένα ΤΕΧΝΙΚΑ ΑΡΤΙΟ και όμορφο site μπορείς να φτιάξεις με 1000 και 1500 €, που να μην έχει ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΨΕΓΑΔΙ. Το 95% των eshops στο skroutz είναι τέτοια low budget site, όπου low budget δε σημαίνει και low quality, αλλά δε χρειάζεσαι και 3000€ για να φτιάξεις ένα ΣΩΣΤΟ site πλέον. Μπορεί να μην έχει τις 15 λειτουργίες που έχει ένα πιο ακριβό, αλλά αυτά που έχει ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ να είναι λειτουργικά και όμορφα γιατί πολύ απλά ΔΕΝ ΚΟΣΤΙΖΕΙ πάνω από 1500. 

Αν λοιπόν ο επαγγελματίας δεν έχει να δώσει 200 - 300€ σε έναν freelancer να του διορθώσει τις ατέλειες που του άφησε ο προηγούμενος, είναι δυνατόν να το εμπιστευτείτε εσείς? Και αν ναι, ΓΙΑΤΙ? Μήπως πήγατε και στρατό μαζί και είναι κολλητός σας? Ειλικρινά ώρες ώρες θέλει λίγο κοινή λογική, και με λυπεί που βλέπω ότι πολλοί δεν έχουν. 

Πάει ο άλλος και παραγγέλνει σε site που δεν έχει δυνατότητα paypal και αντικαταβολής, ενώ ΞΕΡΟΥΜΕ τί απατεωνιές γίνονται. Μα ώρες ώρες απορώ... Καταλαβαίνω να μη θέλει ένα Πλαίσιο και ένας Κοτσόβολος ή ένα Mothercare ή ότι άλλη μεγάλη εταιρεία ξέρουμε να μην έχουν Paypal λόγω υψιλής προμήθειας. Αλλά το skroutzoμαγαζάκι με μηδενικό brand name δεν πρέπει να το εμπιστεύεστε αν λείπουν συγκεκριμένα ΒΑΣΙΚΑ πράγματα. 

Το γράφω αυτό εδώ γιατί δεν θέλω να το γράψω στο άλλο με τα κινητά, ας γράφονται εκεί σχόλια που βοηθάνε την κατάσταση, και όχι να ρίχνουν λάδι στη φωτιά. 

3 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Και ποιος σου είπε ότι ο ts ξόδεψε/ξοδεύει εργασιακό χρόνο για το θέμα?

Εσύ αλήθεια ξοδεύεις εργασιακό χρόνο για να διαβάζεις και να απαντάς στο συγκεκριμένο θέμα?

Καταλαβαίνω πώς το εννοεί. Από ένα σημείο και μετά και ανάλογα με τον ελεύθερο χρόνο που έχει ο καθένας, πρακτικά όλα ΠΡΕΠΕΙ να τα μετράμε με χρήμα για να δούμε αν αξίζει να χαλάμε τη ζαχαρένια μας ή όχι. 

Να στο πω αλλιώς, αν ο άνθρωπος είναι ελεύθερος επαγγελματίας, ακόμα και ο ύπνος του κοστίζει. Γιατί ποτε δεν σταματάει η δουλειά, ούτε στο χέσιμο δυστυχώς. 

Από κει και πέρα το να απαντήσει κάποιος όπως πχ εγώ που είμαι στην κατηγορία που έγραψα από πάνω (μηδεν χρόνος), είναι φάση "ελεύθερος χρόνος" και λίγο χαλαρότητα. Σα να παίζω ένα game. Μία μέρα θα μπω insomnia 30 λεπτά, μία άλλη θα παίξω 30 λεπτά Fifa. 

Σε δική μου περίπτωση έστειλα 3-4 email σε κατάστημα για 2 ψαράκια που μου στείλανε με ΕΛΤΑ και πέθαναν (εγώ νόμιζα ότι τα φέρνουν με δικό τους μέσο, λάθος μου), και άκρη δεν έβγαλα. 

Θυσίασα 30-40 λεπτά για τα emails και τις προσπάθειες μέσω τηλεφώνου, χάλασα και τη ζαχαρένια μου για 2 μέρες που είχα ξενερώσει, ε οκ φτάνει. Έχασα 40 €. Δεν αξίζει να χάσω περισσότερο χρόνο για αυτό...

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
40 λεπτά πριν, LeukoSustima είπε

Το να ψάχνω προσφορές ή γενικά συμφέρουσες τιμές για κάτι που αγοράζω 2 φορές το μήνα και χαλάω τουλάχιστον 70 ευρώ το μήνα είναι κατακριτέο?

Επειδή το 'γραψε κι άλλος και δεν καταλαβαίνω τη λογική.Μιλάμε για αναλώσιμα προιοντα από ήδη γνωστές εταιρείες όπως είναι τα υγρά για το ηλεκτρονικό.

Δωρεάν μεταφορικά και αντικαταβολή πάνω από 30 ευρώ έχει,και είναι σίγουρο από τις 2 προηγούμενες παραγγελίες συν οτι το γράφει στην προβολή της παραγγελίας.

Η απόδειξη δε θυμάμαι τι γράφει,αλλά θυμάμαι τι είπαμε μετά στο τηλέφωνο και τι δεν έγινε.

Που και άλλα να έγραφε η απόδειξη είναι επίσης απαράδεκτοι γιατί για φαντάσου άλλες τιμές να γράφει η σελίδας τους στην παραγγελία και να 'ρχονται άλλες και με απόδειξη κιόλας.

Το κατανοώ οτι μπορεί να έγινε κάποιο λάθος λόγω αμέλειας παρότι φρόντισα να ξεκαθαριστεί,αλλά νομίζω οτι οφείλω να έχω τη γνώμη μου και εφόσον είναι αυτή ακριβώς η εμπειρία όπως την περιγράφω να τους βαθμολογήσω με ένα αστέρι γιατί δεν μου 'χει ξανασυμβεί ποτέ σε άλλο κατάστημα.

Το θέμα είναι αν όντως το να γράφεις κάτι τέτοιο έχει νομικές συνέπειες,όχι αν ήταν αυστηρή η κριτική.

Νομίζω έχει απαντηθεί πως νομικές συνέπειες για αυστηρή (αλλά και αληθινή) κριτική δεν υπάρχουν.

Επειδή όμως είσαι στο insomnia κι όχι στο στέκι του δικηγόρου... Ναι, φυσικά και μπορείς να ψάχνεις όσο θες τι θα αγοράσεις! Μην περιμένεις να μείνει ασχολίαστο όμως το σενάριο "ψάχνω το πιο φτηνό μαγαζί / ψωνίζω κι ας έχω μείνει δυσαρεστημένος παλιότερα από αυτό το μαγαζί / δεν πολυκυνηγάω το λάθος που κάνει το μαγαζί, το αφήνω στην τύχη / ξυπνάω μια μέρα, 6 μήνες μετά και τους κάνω μια πολύ κακή κριτική."

Συνεχίζω off topic.... Γενικά μιλώντας, ό,τι πληρώνεις παίρνεις, έτσι δε λένε; Ε, φτηνότερο μαγαζί, χειρότερη εξυπηρέτηση συνήθως. Είναι τελικά για ένα αστεράκι κάποιο τέτοιο μαγαζί; Μπορεί και ναι. Μπορεί και όχι, στα πλαίσια των συμβιβασμών που μπορεί να κάνει κανείς για ψωνίσει φτηνότερα.

Το να υπάρχει αυτή η απάντηση του μαγαζιού online είναι ό,τι χειρότερο πάντως! Εγώ δεν θα ψώνιζα από μαγαζί που απαντά έτσι σε κριτική πελάτη.

Όλα αυτά στα λέω γιατί έχω πελάτες με παρουσία στο Google, που αν τους τύχει κακή κριτική τρελαίνονται! Συνήθως οι πολύ κακές κριτικές είναι είτε εμπαθείς είτε ψεύτικες είτε από... τρελαμένους που ενώ 9/10 πράγματα είναι καλά, το 1 αρνητικό έχει ως αποτέλεσμα κριτική ενός αστεριού. Είναι πολύ σκληρό να βάζεις κόπο για να σε απαξιώνει κάποιος μετά τόσο εύκολα. Κι εγώ έχω βάλει 1 αστεράκι π.χ. στο App Store αλλά έχω επιστρέψει να αλλάξω βαθμολογία όταν το app διορθώθηκε/βελτιώθηκε. Κανένας δεν αλλάζει τις κριτικές του στο Google πιστεύω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, SeaLion είπε

 

Συνεχίζω off topic.... Γενικά μιλώντας, ό,τι πληρώνεις παίρνεις, έτσι δε λένε; Ε, φτηνότερο μαγαζί, χειρότερη εξυπηρέτηση συνήθως.  

μην το λες αυτό σε πολλά πράγματα  προσωπικά επιλέγω το μικρό μαγάζι και λόγω της τιμής αλλά και της εξυπηρέτησης σε σχέση με μια μεγάλη αλυσίδα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, SeaLion είπε

Νομίζω έχει απαντηθεί πως νομικές συνέπειες για αυστηρή (αλλά και αληθινή) κριτική δεν υπάρχουν.

Επειδή όμως είσαι στο insomnia κι όχι στο στέκι του δικηγόρου... Ναι, φυσικά και μπορείς να ψάχνεις όσο θες τι θα αγοράσεις! Μην περιμένεις να μείνει ασχολίαστο όμως το σενάριο "ψάχνω το πιο φτηνό μαγαζί / ψωνίζω κι ας έχω μείνει δυσαρεστημένος παλιότερα από αυτό το μαγαζί / δεν πολυκυνηγάω το λάθος που κάνει το μαγαζί, το αφήνω στην τύχη / ξυπνάω μια μέρα, 6 μήνες μετά και τους κάνω μια πολύ κακή κριτική."

Συνεχίζω off topic.... Γενικά μιλώντας, ό,τι πληρώνεις παίρνεις, έτσι δε λένε; Ε, φτηνότερο μαγαζί, χειρότερη εξυπηρέτηση συνήθως. Είναι τελικά για ένα αστεράκι κάποιο τέτοιο μαγαζί; Μπορεί και ναι. Μπορεί και όχι, στα πλαίσια των συμβιβασμών που μπορεί να κάνει κανείς για ψωνίσει φτηνότερα.

Το να υπάρχει αυτή η απάντηση του μαγαζιού online είναι ό,τι χειρότερο πάντως! Εγώ δεν θα ψώνιζα από μαγαζί που απαντά έτσι σε κριτική πελάτη.

Όλα αυτά στα λέω γιατί έχω πελάτες με παρουσία στο Google, που αν τους τύχει κακή κριτική τρελαίνονται! Συνήθως οι πολύ κακές κριτικές είναι είτε εμπαθείς είτε ψεύτικες είτε από... τρελαμένους που ενώ 9/10 πράγματα είναι καλά, το 1 αρνητικό έχει ως αποτέλεσμα κριτική ενός αστεριού. Είναι πολύ σκληρό να βάζεις κόπο για να σε απαξιώνει κάποιος μετά τόσο εύκολα. Κι εγώ έχω βάλει 1 αστεράκι π.χ. στο App Store αλλά έχω επιστρέψει να αλλάξω βαθμολογία όταν το app διορθώθηκε/βελτιώθηκε. Κανένας δεν αλλάζει τις κριτικές του στο Google πιστεύω.

Το φθηνότερο μαγαζί=χειρότερη εξυπηρέτηση δεν είναι απαραίτητο.

Και στα υγρά που χαλάω λεφτά συνέχεια πάντα κοιτάζω να βρίσκω προσφορές εαν υπάρχουν,αλλά ποτέ δεν μου 'χει τύχει κάτι τέτοιο.

Επιπλέον στο συγκεκριμένο μαγαζί οι τιμές δεν ήταν το μόνο κριτήριο.

Άντε πάλι με το επιχείρημα "το άφησα έτσι και το θυμήθηκα 6 μήνες μετά".

Δεν έγραψα για τα προιόντα κάτι αρνητικό,η βαθμολογία βασίστηκε αλλού και ήταν ξεκάθαρο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, SeaLion είπε

Βαθιά αμορφωσιά από αυτούς στο μαγαζί, αυτό φαίνεται από την απάντησή τους.

Από κει και πέρα, στο thread διακρίνω μια σχεδόν λύσσα για να θάψουμε τον κακό μαγαζάτορα, που κάναμε 100 αναζητήσεις για να καταλήξουμε στο μαγαζί του, που μας έχει κακοεξυπηρετήσει ήδη μια φορά αλλά κατα τ’άλλα πιστεύουμε πως με ένα τηλ. όλα καλά, θα λυθεί το θέμα με το λάθος στην παραγγελία/χρέωση. Meh… Πόση ώρα έφαγε ο ts σε αυτό το thread, πόση αναζητώντας το φτηνότερο μαγαζί στο Google και κυνηγώντας κουπόνια για να μας πει πως “δεν μπήκα καν στον κόπο να ξαναεπικοινωνήσω μαζί τους” και “πλάκα θα 'χε” να τους βάζαμε 10 αρνητικές κριτικές!

Σίγουρα η διαφορά στην τιμή δεν ήταν κάποια άλλη χρέωση; Μήπως π.χ. είχε δωρεάν αποστολή από 60 ευρώ και πάνω; Η απόδειξη τι λέει; Τι είναι, ένα άσχετο ποσό χτυπημένο σε ταμειακή ψιλικατζίδικου;

Όπως τα περισσότερα vapeάδικα που βλέπω και δεν είναι αλυσίδες, το πιο πιθανό είναι να το τρέχουν 1-2 άτομα κι αν είναι και λίγο άμπαλοι λάθη γίνονται και είναι θεωρώ λογικό το επίπεδο εξυπηρέτησης να μην είναι κορυφαίο. Αρνείσαι να τους μιλήσεις όταν στο ζητάνε κατόπιν κριτικής, λογικό βέβαια αφού εκνευρίστηκες με την απάντησή τους, εγώ πάντως θα άκουγα τι έχει να πει και θα του έδινα να καταλάβει τι έκανε λάθος -- αν σε ενδιαφέρει να υπάρχουν τέτοια μαγαζιά βέβαια. Γιατί μπορεί να μη σε πολυένοιαξαν τα 3.5€ αλλά αυτό μένει από την κριτική σου, πως σου "έφαγαν" λεφτά.  Το να έχει ένα μαγαζί κριτική πως τρώει λεφτά μπορεί να του κοστισει δεκάδες πελάτες κι ας έχει όπως λες 100 καλές κριτικές.

Απαράδεκτη η απάντηση από το μαγαζί βέβαια, το ξαναλέω για να μην παρεξηγηθώ.

Σε προηγούμενη παραγγελία του ο TS αναφέρει πως τους πήρε τηλέφωνο πολλάκις για να λυθεί το ζήτημα την πρώτη φορά. Όταν ξανασυνέβη του ανέφεραν ότι θα του στείλουν το προϊόν και να πληρώσει τη διαφορά. Πιστεύω πως δε χρειαζόταν να ξαναεπικοινωνήσει με το μαγαζί, αλλά επίσης πριν την κρίση του ιού όλοι μας δεν είχαμε τόσο ελεύθερο χρόνο όσο τώρα που μπορούμε και να αναλύουμε το συμβαν. 

Η παραπάνω χρέωση (αναγραμματισμός) έγινε κατά 99,9% κατά λάθος είτε από τον μαγαζάτορα, είτε από τον κούριερ διότι υπάρχουν πολλές περιπτώσεις που ο ίδιος ο κούριερ συμπληρώνει χειρόγραφα δελτίο αποστολής. Αλλά όποιος και να έκανε αυτό το λάθος, ήταν ένα λάθος πάνω σε ένα άλλο λάθος που είχε ξανασυμβεί κιόλας, τα οποία όλα αυτά τα λάθη μόλις ενημερώθηκε το μαγαζί καθησύχασε τον αγοραστή και επί τελικής δεν έκανε τίποτα για να το διορθώσει. Εδώ μιλάνε τα γεγονότα και όχι προσωπικές γνώμες. Η απάντησή τους στην κριτική του ήταν σα να λέει "ναι, είμαστε αντιεπαγγελματίες.".

Η αξιολόγηση όντως δεν είναι απολύτως κατανοητή και όντως το κατάστημα δύσκολα θα θυμηθεί τι λύση έχει υποσχεθεί στον αγοραστή αλλά αυτό δε της δίνει άλλωθι σε καμία περίπτωση. 
  ---------------
Προσωπικά θα έπαιρνα την απάντησή τους κυριολεκτικά για την μήνυση και θα κινόμουν εκδικητικά (και λάθος μου βέβαια). Θα έψαχνα δηλαδή αν συνεργάζονται με σκρουτζ/bestprice και θα τους έκανα αναφορά σε αυτούς με το τι συνέβει, καταγγελία στον συνήγορο κοκ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

57 minutes ago, SeaLion said:

Νομίζω έχει απαντηθεί πως νομικές συνέπειες για αυστηρή (αλλά και αληθινή) κριτική δεν υπάρχουν.

Επειδή όμως είσαι στο insomnia κι όχι στο στέκι του δικηγόρου... Ναι, φυσικά και μπορείς να ψάχνεις όσο θες τι θα αγοράσεις! Μην περιμένεις να μείνει ασχολίαστο όμως το σενάριο "ψάχνω το πιο φτηνό μαγαζί / ψωνίζω κι ας έχω μείνει δυσαρεστημένος παλιότερα από αυτό το μαγαζί / δεν πολυκυνηγάω το λάθος που κάνει το μαγαζί, το αφήνω στην τύχη / ξυπνάω μια μέρα, 6 μήνες μετά και τους κάνω μια πολύ κακή κριτική."

Συνεχίζω off topic.... Γενικά μιλώντας, ό,τι πληρώνεις παίρνεις, έτσι δε λένε; Ε, φτηνότερο μαγαζί, χειρότερη εξυπηρέτηση συνήθως. Είναι τελικά για ένα αστεράκι κάποιο τέτοιο μαγαζί; Μπορεί και ναι. Μπορεί και όχι, στα πλαίσια των συμβιβασμών που μπορεί να κάνει κανείς για ψωνίσει φτηνότερα.

Το να υπάρχει αυτή η απάντηση του μαγαζιού online είναι ό,τι χειρότερο πάντως! Εγώ δεν θα ψώνιζα από μαγαζί που απαντά έτσι σε κριτική πελάτη.

Όλα αυτά στα λέω γιατί έχω πελάτες με παρουσία στο Google, που αν τους τύχει κακή κριτική τρελαίνονται! Συνήθως οι πολύ κακές κριτικές είναι είτε εμπαθείς είτε ψεύτικες είτε από... τρελαμένους που ενώ 9/10 πράγματα είναι καλά, το 1 αρνητικό έχει ως αποτέλεσμα κριτική ενός αστεριού. Είναι πολύ σκληρό να βάζεις κόπο για να σε απαξιώνει κάποιος μετά τόσο εύκολα. Κι εγώ έχω βάλει 1 αστεράκι π.χ. στο App Store αλλά έχω επιστρέψει να αλλάξω βαθμολογία όταν το app διορθώθηκε/βελτιώθηκε. Κανένας δεν αλλάζει τις κριτικές του στο Google πιστεύω.

Όντως να μη μείνει ασχολίαστο το γεγονός γιατί ο ts δεν αγόρασε φτηνή τιμή,
πήγε και αγόρασε από ένα μαγαζί που είχε υποτίθεται καλή αξιολόγηση.
Και έδειξε κάθε καλή πιστη στη συνέχεια για να φτάσει να σχηματίσει την εντύπωση που έγραψε ότι αποκόμισε.
Κι αν ασχολήθηκε, τυχαία κιόλας και πολύ που.

On 12/05/2020 at 22:09, LeukoSustima said:

Μάλλον τους πείραξε γιατί δέχονται μόνο καλές κτιτικές.Να φανταστείς στις 100 έχουν μόνο 2 αρνητικές.

 

41 minutes ago, LeukoSustima said:

Επιπλέον στο συγκεκριμένο μαγαζί οι τιμές δεν ήταν το μόνο κριτήριο.

_____________________________________________________________________________________________

42 minutes ago, LeukoSustima said:

Άντε πάλι με το επιχείρημα "το άφησα έτσι και το θυμήθηκα 6 μήνες μετά".

Ποιός ξέρει; Μπορεί να είναι η λογική «περασμένα ξεχασμένα»...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...