Προς το περιεχόμενο

Μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση


LeukoSustima

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 minutes ago, elpenor said:

τους κατηγορείς ότι είναι κλέφτες... χωρίς να τους πάρεις ένα τηλέφωνο να δεις αν έγινε κάποιο λάθος και να τους δώσεις την ευκαιρία να σου εξηγήσουν....  

 

18 hours ago, LeukoSustima said:

...

Quote

...μετά από τηλέφωνα ...Στο τηλέφωνο

...

 

17 hours ago, LeukoSustima said:

...Παίρνω τηλ....

 

17 hours ago, LeukoSustima said:

...ιλήσαμε στο τηλέφωνο ...

 

16 hours ago, LeukoSustima said:

Σ... μετά από πολλές μέρες και τηλέφωνα

...πάλι τηλεφωνικά

 

16 hours ago, LeukoSustima said:

... στο τηλέφωνο

 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 123
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

8 λεπτά πριν, elpenor είπε

Δεύτερο από την κριτική που έκανε κανένας δεν κατάλαβε τι έγινε, αν κατηγορείς κάποιον ότι είναι κλέφτης τουλάχιστον παρουσίασε αποδείξεις και περιέγραψε με τρόπο που μπορούν να καταλάβουν όλοι τι έγινε.

Εγώ πάντως μια χαρά κατάλαβα τι έγινε διαβάζοντας την κριτική.

Επίσης το "μου τα φάγανε" δεν υποδηλώνει κλοπή (που πολύ αμφιβάλλω αν γνωρίζεις την ακριβή σημασία της λέξης).

Όσο για τις αποδείξεις αυτές είναι υποχρεωτικές στις δίκες, όχι στις κριτικές, αλίμονο αν έπρεπε να ανοίξεις φάκελο δικογραφίας για να μπορέσεις να αφήσεις μια κριτική στο google.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ θα τους το έλεγα με απλή απάντηση, "εντάξει, τα λέμε στο δικαστήριο τότε". Το κάνω κοινοποίηση στο προφίλ μου (λχ facebook) να υπάρχει η καταγραφή και οι μάρτυρες της υπόθεσης.

Να δω πόσο θα τους έπαιρνε να "κινηθούν νομικά" για κάτι που οι ίδιοι δεν ήταν σωστοί με τις παραγγελίες τους.

Ενημερώνεις και τις άλλες αρχές (ΙΝΚΑ, συνήγορος του καταναλωτή).

Εδώ στον Κοστόβολο, είχα κάνει τότε αξιολόγηση στο Skroutz, για μια υπόθεση στις 24/07/2019, απλά και μου απάντησαν "πως αφορά μεμονωμένο περιστατικό". Παραπέρα τίποτα δεν έγινε. Το refund το πήρα και όλα οκ.

Θα φοβηθείς ένα "ψιλικατζίδικο" που σου πούλησε λάθος ένα vape ? και θα σου κάνει και "νομικά μέτρα" ;

Επεξ/σία από Pokemon640
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

όλοι καραμέλα συκοφαντική δυσφήμηση και τέτοια, αμέσως δικηγόροι και θα σου δείξω εγώ και τέτοια,  που απλά λες τα facts και την ιστορία σου (εφόσον είναι αληθινή έτσι), ούτε να μιλήσεις δεν μπορείς, τα πάντα politically correct.

Δηλαδή αυτοί οι δυο για αυτά που έχω γράψει τι πρέπει να μου κάνουν ?

wBbOHfo.png

------------------------

MONWIQQ.png

 

 

Επεξ/σία από great
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, LeukoSustima είπε

70.80 - 16 = 54.80 ευρώ ενώ πλήρωσα 58.40.

Κάποιος με προβλήματα δυσλεξίας (σημ: δεν είναι ειρωνεία) έκανε αναγραμματισμό. 😉 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και για να το ολοκληρώνουμε, ψόγος για συκοφαντική δυσφήμιση υπάρχει
αλλά όχι από την πλευρά του ts ο οποίος στοιχειοθετεί στον όποιο βαθμό γεγονότα και συμπεριφορές.

Συκοφαντική δυσφήμιση υπάρχει στην απάντηση του μαγαζιού
στο βαθμό που επικαλείται τους μήνες που πέρασαν όχι μόνο παρελκυστικά
αλλά  και ουσιαστικά αφήνοντας υπονοούμενα για δολιότητα του πελάτη

Quote

μα μιλαμε σοβαρα?6 μηνες μετα μας λετε

Quote

αν γνωριζεται καλα εχουμε 12/5/20 και θυμηθηκατε 6μηνες μετα 

και χαρακτηρίζοντας την πρόθεση του ts ως επιλήψιμη

Quote

Ότι δεν παραλάβαμε το συγκεκριμένο υγρό λόγο ελλείψης του προμηθευτή.? Σας απολογουμαστε λοιπόν γι αυτό.Έιναι κρίμα για τα δικά σας νεύρα να χρεώνεστε ένα site με ένα αστέρι .επιφυλασομαστε για καθε νομιμο δικαιωμα μας.

Quote

δεν μπορω να σας καταλαβω.επιφυλασσομαι για καθε νομιμο δικαιωμα κ θα προβω σε καθε νομιμη διαδικασια για εξασφαλιση των δικαιωματων μου

Λοιπόν το πολύ ενοχλητικό είναι η νοοτροπία ενός μαγαζιού να μην αισθάνεται την ανάγκη της συγνώμης για το λόγο που εκτέθηκε απέναντι στον συμβαλλόμενο
και αντ' αυτής της συγνώμης
να προσπαθεί να ακυρώσει στα μάτια τρίτων την κριτική
- είτε χρεώνοντας στον πελάτη δολιότητα
- είτε απειλώντας να επιχειρεί να κατεβάσει το σχόλιο

δυστυχώς

Επεξ/σία από KoreanW
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Εχοντας μαγαζι, θα σου πω πως δεν θα μου περνουσε ποτε απο το μυαλο να απαντησω ετσι σε πελατη, ο,τι κι αν γινοταν. Αντιεπαγγελματικο οσο δεν παει.

Στον αντιποδα ομως και σε περιπτωση που δεν υπηρχε δολος (που σιγα τον δολο για τετοιο ποσο, τεσπα) αν μου εσκαγε αρνητικη κριτικη μετα απο 6 μηνες που οχι τον πελατη δε θυμασαι, ουτε καν το αντικειμενο, θα μου φαινοταν εντελως υποπτο και εκνευριστικο. Ειδικα αν ειχα και κεσατια. Δεν δικαιολογω τον τροπο του καταστηματος, απλα κανω αποπειρα αιτιολογησης. Γι'αυτο προτεινω τις κριτικες να τις κανετε αμεσα, ουτως ωστε να μπορουν να ξερουν τι γινεται και να το διορθωσουν αν θελουν.

That said, η περιγραφη οπως την εκανες δεν ειναι αξια να χαρακτηριστει ως συκοφαντικη δυσφημιση, ωστοσο το ρημα "έφαγαν" θα μπορουσε να ειχε αποφευχθει. :)

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μπορούμε να ξέρουμε τι ακριβώς έχεις γράψει στην κριτική σου.

Αν τους κατηγορείς για κάτι, πρέπει να έχει πάντα και αποδεικτικά στοιχεία για να είσαι καλυμμένος και όχι μόνο τηλεφωνικές επικοινωνίες.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 minutes ago, stormrain said:

Εχοντας μαγαζι, θα σου πω πως δεν θα μου περνουσε ποτε απο το μυαλο να απαντησω ετσι σε πελατη, ο,τι κι αν γινοταν. Αντιεπαγγελματικο οσο δεν παει.

Στον αντιποδα ομως και σε περιπτωση που δεν υπηρχε δολος (που σιγα τον δολο για τετοιο ποσο, τεσπα) αν μου εσκαγε αρνητικη κριτικη μετα απο 6 μηνες που οχι τον πελατη δε θυμασαι, ουτε καν το αντικειμενο, θα μου φαινοταν εντελως υποπτο και εκνευριστικο. Ειδικα αν ειχα και κεσατια. Δεν δικαιολογω τον τροπο του καταστηματος, απλα κανω αποπειρα αιτιολογησης. Γι'αυτο προτεινω τις κριτικες να τις κανετε αμεσα, ουτως ωστε να μπορουν να ξερουν τι γινεται και να το διορθωσουν αν θελουν.

That said, η περιγραφη οπως την εκανες δεν ειναι αξια να χαρακτηριστει ως συκοφαντικη δυσφημιση, ωστοσο το ρημα "έφαγαν" θα μπορουσε να ειχε αποφευχθει. :)

Μα δε χρειάζεται να δικαιολογούμε μια απάντηση μαγαζιού που είναι τέτοια όχι γιατί δε θυμάται τον πελάτη (που αλίμονο να χρειαζόταν για αυταπόδεικτα πράγματα στο ηλεκτρονικό εμπόριο)

αλλά γιατί ακριβώς δεν έχει πρόβλημα να θυμηθεί

Quote

δεν παραλάβαμε το συγκεκριμένο υγρό λόγο ελλείψης του προμηθευτή.? Σας απολογουμαστε λοιπόν γι αυτό.Έιναι κρίμα για τα δικά σας νεύρα να χρεώνεστε ένα site με ένα αστέρι .επιφυλασομαστε για καθε νομιμο δικαιωμα μας.

Λεπτομέρειες για Παραγγελία #9355
Πληρωμή μέσω Αντικαταβολή. Πληρώθηκε στις 7 Νοεμβρίου 2019

 

__________________________________________________________________________

4 minutes ago, The_Judas said:

Δεν μπορούμε να ξέρουμε τι ακριβώς έχεις γράψει στην κριτική σου.

 

20 hours ago, LeukoSustima said:

Χθες το βράδυ έγραψα αυτή την κριτική στο google για ένα site που αφορά προιόντα ηλεκτρονικού τσιγάρου:

Quote

Έχω κάνει 3 παραγγελίες από το συγκεκριμένο.Οι 2 πρώτες ήταν ο.κ αν εξαιρέσεις το γεγονός οτι στη μία δεν είχε ένα από τα υγρά και με ειδοποίησαν αλλά το έστειλαν με μεγάλη καθυστέρηση και μετά από τηλέφωνα και πλήρωσα κανονικά τη διαφορά.Στην τρίτη όμως που πραγματοποιήθηκε το νοέμβρη (αξίας 70.8 ευρώ),όταν έφτασε η παραγελία είδα οτι ήταν 58.4 ευρώ.Έλειπε πάλι ένα υγρό αξίας 16 ευρώ χωρίς να έχω ενημερωθεί.Στο τηλέφωνο με βιαβεβαίωσαν οτι θα σταλεί και θα πληρώσω τη διαφορά.Το υγρό δεν ήρθε ποτέ όπως καταλαβαίνετε.Δεν είναι τα 3.5 ευρώ που έφαγαν,αλλά η αδιαφορία και η έλλειψη σεβασμού.Συμπεριφορά τελειώς αντιεπαγγελματική που δεν την έχω ξανασυναντήσει σε κανένα από τα πολλά vape sites που έχω παραγγείλει.

Ελπίζω να είναι κατανοητό τι έγινε.

 

Επεξ/σία από KoreanW
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, stormrain είπε

Εχοντας μαγαζι, θα σου πω πως δεν θα μου περνουσε ποτε απο το μυαλο να απαντησω ετσι σε πελατη, ο,τι κι αν γινοταν. Αντιεπαγγελματικο οσο δεν παει.

Στον αντιποδα ομως και σε περιπτωση που δεν υπηρχε δολος (που σιγα τον δολο για τετοιο ποσο, τεσπα) αν μου εσκαγε αρνητικη κριτικη μετα απο 6 μηνες που οχι τον πελατη δε θυμασαι, ουτε καν το αντικειμενο, θα μου φαινοταν εντελως υποπτο και εκνευριστικο. Ειδικα αν ειχα και κεσατια. Δεν δικαιολογω τον τροπο του καταστηματος, απλα κανω αποπειρα αιτιολογησης. Γι'αυτο προτεινω τις κριτικες να τις κανετε αμεσα, ουτως ωστε να μπορουν να ξερουν τι γινεται και να το διορθωσουν αν θελουν.

That said, η περιγραφη οπως την εκανες δεν ειναι αξια να χαρακτηριστει ως συκοφαντικη δυσφημιση, ωστοσο το ρημα "έφαγαν" θα μπορουσε να ειχε αποφευχθει. :)

Προφανώς,δόλος δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι οτι υπάρχει γιατί το ποσό ήταν γελοίο.

Αλλά το 'χω γράψει 100 φορές,οτι μιλήσαμε στο τηλέφωνο και ειπώθηκε οτι θα στείλουν το προιον που έλειπε και θα πληρώσω τη διαφορά μόνο.

Τώρα αν όντως λόγω αδιαφορίας ή ανικανότητας δεν το στειλαν ποτέ,δεν το ξέρω.

Αλλά όπως και να 'χει εφόσον ξεκαθαρίστηκε μία φορά στο τηλέφωνο και δεν έπραξαν όπως έπρεπε η κριτική θα παρέμενε η ίδια.

Και να σημειώσω οτι το μειλ ήρθε λίγες ώρες μετά την κριτική με το παλιό μειλ για την επιβεβαίωση της παραγγελίας,επομένως μια χαρά θυμήθηκαν.

46 λεπτά πριν, The_Judas είπε

Δεν μπορούμε να ξέρουμε τι ακριβώς έχεις γράψει στην κριτική σου.

Αν τους κατηγορείς για κάτι, πρέπει να έχει πάντα και αποδεικτικά στοιχεία για να είσαι καλυμμένος και όχι μόνο τηλεφωνικές επικοινωνίες.

Την κριτική την έχω αναρτήσει στην πρώτη αναφορά στο αρχικό ποστ.Μόνο αυτό έγραψα.

Τι αποδεικτικά στοιχεία ενοείς?Έχω τις λεπτομέριες της παραγγελίας και το μήνυμα με το ποσό και τον αριθμό παραγγελίας από το κουριερ.Δεν θα μπορούσα να έχω κάτι άλλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, aggelos87 είπε

Δηλαδή για εσένα υπάρχει μόνο το 1 και το 5;

Όχι δεν θα βάζα 5, θα τους έπαιρνα τηλέφωνο/ έστελνα email να δω γιατί δεν ήρθε η παραγγελία, μπορεί οι άνθρωποι να ξέχασαν να σε ενημερώσουν οτι δεν υπάρχει πλέον το υγρό. Να τους σκοτώσουμε; Αν δεν υπήρχε το συγκεκριμένο υγρό θα ζήταγα να μου στείλουν κάποιο άλλο και θα τους θύμιζα το υπόλοιπο που μου οφείλουν.

Μετά από αυτό και ανάλογα τις πράξεις τους θα αξιολογούσα αναλόγως.. και όχι απαραίτητα με 1 ή 5..

Σιγά μην σε ρωτήσει κι όλας πόσο θα βάλει...

Δεν τους σκότωσε κι όλας, μια κακή κριτική έβαλε!

Άλλωστε όπως έλεγε και ένας καθηγητής μου παλιά στο Πανεπιστήμιο, εφόσον πας για να κοπείς τι σημασία έχει αν είναι 1, 2, 3, ή 4...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, spectaculator είπε

Δεν μπορούν να σου κάνουν τίποτα. Αντίθετα μπορείς να τους απειλήσεις πως θα κάνεις καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή τόσο για τα προϊόντα όσο και για τις απειλές! Μπορείς άνετα να τους κλείσεις μια και καλή ειδικά αν είναι καμιά "σπιτική" επιχείρηση της πλάκας.

Ναι, ετσι ακριβως κλεινουν τα μαγαζια. Θα τους κλεισει για 3.5€. Παιζει να τους στειλει και ισοβια, για να μην σου πω σε καταναγκαστικα εργα.

Παντως ο ανθρωπος εχει ολα τα δικια με το μερος του. Εστω και αν ο χαρακτηρισμος "μου φαγανε 3.5€" ειναι λιγο τραχυς, η ουσια ειναι πως συνεβη ακριβως αυτο. Αθελα τους; Ισως. Καποιος μπερδευτηκε ή ξεχαστηκε; Πιθανως. Δεν νομιζω να το εκαναν για τα ψιλα. Συνεβη ομως, εστω και εκ παραδρομης. Τερμα αντιεπαγγελματικη απαντηση και συμπεριφορα, μιας και το καταστημα οπως φαινεται απο τα λεγομενα του TS, το αναγνωρισε το λαθος, απλα αμελησε 6 μηνες να το διορθωσει. They had it coming. Μπορει να αργησε 6 μηνες να κανει την κριτικη ο φιλος, αλλα επι της ουσιας δεν εχει αδικο. Τωρα κατι χαζα του τυπου "επιφυλλασομεθα" και "θα παμε για συκοφαντικη δυσφημηση" ειναι του παιδικου σταθμου. Δεν τα πιστευει οχι δικαστης, ουτε ακροατης.

Επεξ/σία από N3M3SiS
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολλές φορές φωνάζει ο κλέφτης να τρομάξει ο νοικοκύρης. TS ΘΑ σου έλεγα  παντως και εσυ να προσέχεις τι λες μη μπλέξεις παντως γιατί τα νομικά δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα οπως την καταλαβαίνουμε.  

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...