Προς το περιεχόμενο

Μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση


LeukoSustima

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Χθες το βράδυ έγραψα αυτή την κριτική στο google για ένα site που αφορά προιόντα ηλεκτρονικού τσιγάρου:

Αναφορά σε κείμενο

Έχω κάνει 3 παραγγελίες από το συγκεκριμένο.Οι 2 πρώτες ήταν ο.κ αν εξαιρέσεις το γεγονός οτι στη μία δεν είχε ένα από τα υγρά και με ειδοποίησαν αλλά το έστειλαν με μεγάλη καθυστέρηση και μετά από τηλέφωνα και πλήρωσα κανονικά τη διαφορά.Στην τρίτη όμως που πραγματοποιήθηκε το νοέμβρη (αξίας 70.8 ευρώ),όταν έφτασε η παραγελία είδα οτι ήταν 58.4 ευρώ.Έλειπε πάλι ένα υγρό αξίας 16 ευρώ χωρίς να έχω ενημερωθεί.Στο τηλέφωνο με βιαβεβαίωσαν οτι θα σταλεί και θα πληρώσω τη διαφορά.Το υγρό δεν ήρθε ποτέ όπως καταλαβαίνετε.Δεν είναι τα 3.5 ευρώ που έφαγαν,αλλά η αδιαφορία και η έλλειψη σεβασμού.Συμπεριφορά τελειώς αντιεπαγγελματική που δεν την έχω ξανασυναντήσει σε κανένα από τα πολλά vape sites που έχω παραγγείλει.

Ελπίζω να είναι κατανοητό τι έγινε.

Ωστόσο,ενοχλήθηκαν πολύ από αυτό που έγραψα γιατί με πήραν το πρωί και με απειλούσαν με μηνύσεις για συκοφαντική δυσφήμιση και κάτι άλλα νομικά αν δεν το σβήσω.

Μου έστειλαν mail αυτό:

Αναφορά σε κείμενο

μα μιλαμε σοβαρα?6 μηνες μετα μας λετε οτι ειμαστε αντιεπαγγελματιες.δεν μπορω να σας καταλαβω.επιφυλασσομαι για καθε νομιμο δικαιωμα κ θα προβω σε καθε νομιμη διαδικασια για εξασφαλιση των δικαιωματων μου

Και μου απάντησαν και στην κριτική:

Αναφορά σε κείμενο

Σας φαγαμε 3.5 ευρω????Δεν σας καταλαβαίνουμε πραγματικά τι εννοείτε. Σας χρέωσαμε για κάτι το οποίο δεν π α ραλαλαβατε??? Ποια ακριβώς είναι η αντιεπαγγελματικη συμπεριφορά?? Ότι δεν παραλάβαμε το συγκεκριμένο υγρό λόγο ελλείψης του προμηθευτή.? Σας απολογουμαστε λοιπόν γι αυτό.Έιναι κρίμα για τα δικά σας νεύρα να χρεώνεστε ένα site με ένα αστέρι .επιφυλασομαστε για καθε νομιμο δικαιωμα μας.

Λεπτομέρειες για Παραγγελία #9355
Πληρωμή μέσω Αντικαταβολή. Πληρώθηκε στις 7 Νοεμβρίου 2019
αν γνωριζεται καλα εχουμε 12/5/20 και θυμηθηκατε 6μηνες μετα να βαλετε ενα αστερι και να μαε πειτε οτι σας φαγαμε 3,5 ευρω.Σας ευχαριστουμε

Δεν έχω ξαναγράψει ποτέ κριτική για κατάστημα αλλά εχθές το βράδυ ψάχνοντας κάτι έπεσα πάνω σε αυτό το site και το θυμήθηκα μιας και βλέπω οτι στέκονται πολύ στο οτι το θυμήθηκα 6 μήνες μετά.

Και ρωτάω εγώ τώρα,έχω κάνει κάτι παράνομο?Εγω έγραψα απλά την εμπειρία μου με αυτό το κατάστημα.Μπορούν όντως να κινηθούν νομικά?Στέκει κάτι τέτοιο?

  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 123
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

εαν θελεις, καλυπτω το οικονομικο κομματι μεχρι οπου φτασει για να κινηθουμε νομικα για απειλες μεσω τηλεφωνου & ιντερνετ.

καλοι δικηγοροι απειροι, θα μας συμβουλευσουν πιστευω σωστα.

μην ασχολεισαι με καραγκιοζηδες, βαλε κ 10 φιλους σου & 10 συγγενεις να θαψουν το μαγαζι επειδη κανουν τους νταηδες κ τελος.

  • Like 20
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από την στιγμή που τα γεγονότα είναι όπως τα αναφέρεις άστους να λένε ότι θέλουν. Δεν φτάνει που σε χρέωσαν παραπάνω ζητάνε και τα ρέστα? 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, mclein² είπε

εαν θελεις, καλυπτω το οικονομικο κομματι μεχρι οπου φτασει για να κινηθουμε νομικα για απειλες μεσω τηλεφωνου & ιντερνετ.

καλοι δικηγοροι απειροι, θα μας συμβουλευσουν πιστευω σωστα.

μην ασχολεισαι με καραγκιοζηδες, βαλε κ 10 φιλους σου & 10 συγγενεις να θαψουν το μαγαζι επειδη κανουν τους νταηδες κ τελος.

Εαν δεν έχουν σκοπό να το τραβήξουν αυτοί,δε θέλω να το κάνω εγώ.

Όσο για το άλλο πλάκα θα 'χε αλλά ακραίο μου ακούγεται.😄

 

20 λεπτά πριν, moure είπε

Από την στιγμή που τα γεγονότα είναι όπως τα αναφέρεις άστους να λένε ότι θέλουν. Δεν φτάνει που σε χρέωσαν παραπάνω ζητάνε και τα ρέστα? 

Ε προφανώς,δεν έχω λόγο να πω ψέματα και ούτε το κανα γιατί μου φάγαν λεφτά,απλά το θυμήθηκα και ξανανευρίασα.

Μάλλον τους πείραξε γιατί δέχονται μόνο καλές κτιτικές.Να φανταστείς στις 100 έχουν μόνο 2 αρνητικές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
40 λεπτά πριν, LeukoSustima είπε

Χθες το βράδυ έγραψα αυτή την κριτική στο google για ένα site που αφορά προιόντα ηλεκτρονικού τσιγάρου:

Ελπίζω να είναι κατανοητό τι έγινε.

Ωστόσο,ενοχλήθηκαν πολύ από αυτό που έγραψα γιατί με πήραν το πρωί και με απειλούσαν με μηνύσεις για συκοφαντική δυσφήμιση και κάτι άλλα νομικά αν δεν το σβήσω.

Μου έστειλαν mail αυτό:

Και μου απάντησαν και στην κριτική:

Δεν έχω ξαναγράψει ποτέ κριτική για κατάστημα αλλά εχθές το βράδυ ψάχνοντας κάτι έπεσα πάνω σε αυτό το site και το θυμήθηκα μιας και βλέπω οτι στέκονται πολύ στο οτι το θυμήθηκα 6 μήνες μετά.

Και ρωτάω εγώ τώρα,έχω κάνει κάτι παράνομο?Εγω έγραψα απλά την εμπειρία μου με αυτό το κατάστημα.Μπορούν όντως να κινηθούν νομικά?Στέκει κάτι τέτοιο?

Αυτό δεν είναι συκοφαντική δυσφήμιση (δε κατάλαβα βέβαια τι παίζει με τα 3.5 ευρώ αλλά ας το ξεπεράσουμε προς το παρόν)

31 λεπτά πριν, mclein² είπε

βαλε κ 10 φιλους σου & 10 συγγενεις να θαψουν το μαγαζι επειδη κανουν τους νταηδες κ τελος.

Αυτό είναι και αν το κάνεις ελπίζω να το πληρώσεις ακριβά.

Επεξ/σία από DrLo
  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, DrLo είπε

Αυτό δεν είναι συκοφαντική δυσφήμιση (δε κατάλαβα βέβαια τι παίζει με τα 3.5 ευρώ αλλά ας το ξεπεράσουμε προς το παρόν)

Αυτό είναι και αν το κάνεις ελπίζω να το πληρώσεις ακριβά.

Κάνω μία παραγγελία αξίας 70.80 ευρώ.

Όταν έρχεται το κουριερ βλέπω στο μήνυμα οτι είναι 58.40 πράγμα που μου προκάλεσε εντύπωση.

Όταν άνοιξα τη συσκευασία έλλειπε ένα υγρό αξίας 16 ευρώ χωρίς να με έχουν ενημερώσει καν οτι δεν το έβαλαν στην παραγγελία γιατί δεν το είχαν.

70.80 - 16 = 54.80 ευρώ ενώ πλήρωσα 58.40.

Παίρνω τηλ. και λένε οτι θα το στείλουν και θα πληρώσω τη διαφοά δηλαδή τα 12.40 που απέμεναν.

Είπα ο.κ μιας και είχε ξαναγίνει την προηγούμενη φορα (αν και εξοργίστηκα).

Ωστόσο αυτή τη φορά δεν ήρθε ποτέ υγρό.

Μόλις τώρα, Ukforthemoment είπε

Γράψε και τις απαντήσεις του μαγαζιού στην κριτική σου.

Το τελευταίο κουοτ είναι αυτό που έγραψαν κάτω από την κριτική στο google.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, LeukoSustima είπε

Κάνω μία παραγγελία αξίας 70.80 ευρώ.

Όταν έρχεται το κουριερ βλέπω στο μήνυμα οτι είναι 58.40 πράγμα που μου προκάλεσε εντύπωση.

Όταν άνοιξα τη συσκευασία έλλειπε ένα υγρό αξίας 16 ευρώ χωρίς να με έχουν ενημερώσει καν οτι δεν το έβαλαν στην παραγγελία γιατί δεν το είχαν.

70.80 - 16 = 54.80 ευρώ ενώ πλήρωσα 58.40.

Παίρνω τηλ. και λένε οτι θα το στείλουν και θα πληρώσω τη διαφοά δηλαδή τα 12.40 που απέμεναν.

Είπα ο.κ μιας και είχε ξαναγίνει την προηγούμενη φορα (αν και εξοργίστηκα).

Ωστόσο αυτή τη φορά δεν ήρθε ποτέ υγρό.

Το τελευταίο κουοτ είναι αυτό που έγραψαν κάτω από την κριτική στο google.

α, καταλαβα

Κοιτα,

Μπορεί να πάτησε κάποιος 58.40 αντί 54.80 ... και να έχουν μπερδευτςι μετά και να ξεχάστηκε

σε αυτή τη περίπτωση παρόλο του ότι ΟΚ, φυσικά έπρεπε να σου πούνε δε το έχουμε κλπ κλπ

μήπως βιάζεσε να το αποδόσεις σε δόλο ;

πάντως σε κάθε περίπτωση να αναφέρεις γεγονότα δεν ειναι "συκοφαντία" ... το να κατασκευάζεις ψευδείς κριτικές (όπως σε προτρέπει ο άλλος παραπάνω) είναι και θεωρώ ότι είναι τρομερό πρόβλημα του ηλεκτρονικού εμπορίου γιατί και τους εμπόρους συκοφαντεί και στους πελάτες χάνετε η εμπιστοσύνη στις κριτικές. Θεωρώ ότι όποιος γράφει αποδεδειγμενα ψευδη κριτική θα πρέπει να έχει τρομερά αυστηρές αστικές και ποινικές ευθύνες.

Επεξ/σία από DrLo
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, LeukoSustima είπε

Σας απολογουμαστε λοιπόν γι αυτό.Έιναι κρίμα για τα δικά σας νεύρα να χρεώνεστε ένα site με ένα αστέρι .επιφυλασομαστε για καθε νομιμο δικαιωμα μας

Να τους κάνεις ΕΣΥ μήνυση. Ξεκινάει πρόταση με γράμμα πεζό?? 

Μα μιλάμε σοβαρά?? Και μάλιστα δις?

Επεξ/σία από Froskeas
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κακή αντίδραση του μαγαζιού , για να βγει έτσι στην αντεπίθεση ίσως κάτι κρύβει από μεριάς τους.
Η γνώμη μου είναι πως θα έπρεπε να αρνηθείς την παραλαβή. 
Δεν ξέρω πως γίνεται σε μια παραγγελια με 5 πράγματα να σου στείλουν και να πληρωσεις για τα 4 χωρίς να έχεις ενημερωθεί. Πολύ εύκολα θα μπορούσες να είχες αρνηθεί την παραλαβή και να έτρωγαν επίσης ένα κακό σχόλιο. 
Από την άλλη αν είχες πληρώσει 50 αντί για 70 και ήταν όλα μέσα ; 


παντως περισσότερο στέκομαι στη συμπεριφορά τους που είναι κάκιστη ..

  • Like 5
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, DrLo είπε

α, καταλαβα

Κοιτα,

Μπορεί να πάτησε κάποιος 58.40 αντί 54.80 ... και να έχουν μπερδευτςι μετά και να ξεχάστηκε

σε αυτή τη περίπτωση παρόλο του ότι ΟΚ, φυσικά έπρεπε να σου πούνε δε το έχουμε κλπ κλπ

μήπως βιάζεσε να το αποδόσεις σε δόλο ;

πάντως σε κάθε περίπτωση να αναφέρεις γεγονότα δεν ειναι "συκοφαντία" ... το να κατασκευάζεις ψευδείς κριτικές (όπως σε προτρέπει ο άλλος παραπάνω) είναι και θεωρώ ότι είναι τρομερό πρόβλημα του ηλεκτρονικού εμπορίου γιατί και τους εμπόρους συκοφαντεί και στους πελάτες χάνετε η εμπιστοσύνη στις κριτικές. Θεωρώ ότι όποιος γράφει αποδεδειγμενα ψευδη κριτική θα πρέπει να έχει τρομερά αυστηρές αστικές και ποινικές ευθύνες.

Δεν αποκλείω το γεγονός να έγινε από αμέλεια η έξτρα χρέωση.

Ωστόσο,εφόσον μιλήσαμε στο τηλέφωνο και είπαμε να το στείλουν και να πληρώσω τη διαφορά,κάποιος ή δεν κατάλαβε σωστά (κομματάκι δύσκολο) ή αδιαφόρισε εντελώς.

Όπως και να 'χει,για να μιλάμε σοβαρά που λένε και στις απαντήσεις τους,προφανώς και δεν με ενδιαφέρουν τα 3.5 ευρώ γι' αυτό και δεν μπήκα καν στον κόπο να ξαναεπικοινωνήσω μαζί τους.

Αλλά είναι εκνευριστικό να ξανασυμβαίνει το ίδιο πράμα 2η φορά και να τρως και πιστόλι στο τελός.

Επομένως η άσχημη κριτική θα γινόταν ούτως ή άλλως.

2 λεπτά πριν, stelios_2809 είπε

Κακή αντίδραση του μαγαζιού , για να βγει έτσι στην αντεπίθεση ίσως κάτι κρύβει από μεριάς τους.
Η γνώμη μου είναι πως θα έπρεπε να αρνηθείς την παραλαβή. 
Δεν ξέρω πως γίνεται σε μια παραγγελια με 5 πράγματα να σου στείλουν και να πληρωσεις για τα 4 χωρίς να έχεις ενημερωθεί. Πολύ εύκολα θα μπορούσες να είχες αρνηθεί την παραλαβή και να έτρωγαν επίσης ένα κακό σχόλιο. 
Από την άλλη αν είχες πληρώσει 50 αντί για 70 και ήταν όλα μέσα ; 


παντως περισσότερο στέκομαι στη συμπεριφορά τους που είναι κάκιστη ..

Ισχύει το οτι ίσως έπρεπε να αρνηθώ την παραλαβή.

Αν και το σκέφτηκα οτι κάτι δεν έχουν βάλει,αλλά τα λεφτά που έλειπαν από το αρχίκο ποσό (12,40) δεν αντιστοιχούσαν σε κανέναν προιόν.

Ίσως να μου πέρασε από το μυαλό και αυτό που λες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, stelios_2809 είπε


Από την άλλη αν είχες πληρώσει 50 αντί για 70 και ήταν όλα μέσα ; 


 

Ναι μεν το σωστό θα ήταν και σε αυτήν την περίπτωση να πληρώσει το έξτρα 20αρικο ο πελάτης, αλλά λάθη, το οποίο συμφέρει κάποιον πελάτη να γίνει, το επωμίζεται το κατάστημα, και είναι λογικό.

Το αντίστροφο, δεν είναι, αφού ο πελάτης έχει πληρώσει και περιμένει να παραλάβει όλα τα προϊόντα, ή αν δεν παραλάβει κάποιο, να μην το πληρώσει καθόλου. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...