Προς το περιεχόμενο

Μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση


LeukoSustima

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, Alxnks είπε

Στα 100€ 24, στα 50 12

αφού ρε συ λέει 50 τελική τιμή , άρα αποφορολογείς 

 

το έσοδο της επιχείρησης στον 73  είναι το 40.32

Επεξ/σία από logistoulis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 123
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

27 λεπτά πριν, k_w_t είπε

Καλα αυτο με το ΦΠΑ μου εχει γινει .σε αναποδη φαση με πελατη.

Επισκευη 50€ τελικη τιμη ..

Μιλαμε για υποκαταστημα αλυσιδας που δεν γινεται να μην κοψεις αποδειξη ...

Μου λεει μην κοψεις αποδειξη , και μου βγαζει 30€. 

Κατσε ρε φιλε 50 - φπα = 40 και μου  δινεις 30€.

Και αρχιζε να μου λεει ναι και ο φορος και η προκαταβολη φορου κτλ.

Ντιν ντιν αποδειξη χαρτακι 50€ παρακαλω ,...

Αποτελεσμα αρνητικη κριτικη στο Google κτλ.

ΥΓ Ηταν τοσο χαζος ο πελατης που την εκανε και σε λαθος υποκαταστημα

 

16 λεπτά πριν, Alxnks είπε

50 - ποσό ΦΠΑ; Το κλασικό 24; Γιατί εάν ναι, τότε 50 - ΦΠΑ = 38, με απλά μαθηματικά δημοτικού.

Επίσης, αν αφαιρεθεί και ο φόρος εισοδήματος (να πούμε ένα 25% μίνιμουμ?), είναι άλλα 9.5€, άρα πάμε στα 28.5€ (που, αφαιρώντας φόρους και ΦΠΑ, ειναι τελικα η τιμή που έχει ορίσει το κατάστημα ως λιανικής, συμπεριλαμβάνοντας το κέρδος του και τα λοιπά του έξοδα).

Πολύ καλά ήταν τα 30€ που έδινε, 1.5€ πάνω από την τιμή αυτή.

k_w_t τον βρήκαμε τον πελάτη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, Alxnks είπε

50 - ποσό ΦΠΑ; Το κλασικό 24; Γιατί εάν ναι, τότε 50 - ΦΠΑ = 38, με απλά μαθηματικά δημοτικού.

Επίσης, αν αφαιρεθεί και ο φόρος εισοδήματος (να πούμε ένα 25% μίνιμουμ?), είναι άλλα 9.5€, άρα πάμε στα 28.5€ (που, αφαιρώντας φόρους και ΦΠΑ, ειναι τελικα η τιμή που έχει ορίσει το κατάστημα ως λιανικής, συμπεριλαμβάνοντας το κέρδος του και τα λοιπά του έξοδα).

Πολύ καλά ήταν τα 30€ που έδινε, 1.5€ πάνω από την τιμή αυτή.

50 δια 1,24 ειναι 40  ..Απλα μαθηματικα νηπιαγωγειου....

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, Alxnks είπε

Στα 100€ 24, στα 50 12

Μαρέσει που επιμένεις κιόλας....Το 24% μπαίνει πάνω στην τιμή χωρίς ΦΠΑ, μάλλον πρέπει να ξαναπάς δημοτικό.

https://ypologismosfpa.com/

ΦΠΑ %:24%

Τιμή χωρίς ΦΠΑ:40.32

Τιμή με ΦΠΑ:50

ΦΠΑ ποσό:9.68

 

11 λεπτά πριν, Alxnks είπε

Στο κατάστημα μένει το κέρδος που έχει ορίσει επάνω από την τιμή χονδρικής.

Για να ρισκάρει κλέβοντας την εφορία θα πρέπει να έχει κάποιο έξτρα κέρδος, αλλιώς δεν έχει κανένα λόγο να το κάνει.

Το εμπορικό κέρδος θα του μείνει ούτως ή άλλως.

Επεξ/σία από Joshua21
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, logistoulis είπε

ρε μην είστε τόσο επιθετικοί, μπορεί να κολλήσει το μυαλό κάποιες φορές 

Άλλο το να κολλήσει το μυαλό, και άλλο το να επιμένει παρόλο που του εξηγούν που έχει κάνει λάθος, αυτό λέγεται ξεροκεφαλιά.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 12/5/2020 στις 9:38 ΜΜ, LeukoSustima είπε

Χθες το βράδυ έγραψα αυτή την κριτική στο google για ένα site που αφορά προιόντα ηλεκτρονικού τσιγάρου:

Ελπίζω να είναι κατανοητό τι έγινε.

Ωστόσο,ενοχλήθηκαν πολύ από αυτό που έγραψα γιατί με πήραν το πρωί και με απειλούσαν με μηνύσεις για συκοφαντική δυσφήμιση και κάτι άλλα νομικά αν δεν το σβήσω.

Μου έστειλαν mail αυτό:

Και μου απάντησαν και στην κριτική:

Δεν έχω ξαναγράψει ποτέ κριτική για κατάστημα αλλά εχθές το βράδυ ψάχνοντας κάτι έπεσα πάνω σε αυτό το site και το θυμήθηκα μιας και βλέπω οτι στέκονται πολύ στο οτι το θυμήθηκα 6 μήνες μετά.

Και ρωτάω εγώ τώρα,έχω κάνει κάτι παράνομο?Εγω έγραψα απλά την εμπειρία μου με αυτό το κατάστημα.Μπορούν όντως να κινηθούν νομικά?Στέκει κάτι τέτοιο?

Το περιθώριο για να σ κάνει μήνυση είναι μέχρι και 3 μήνες μετά το συμβάν . Τώρα πέταξε το πουλάκι ...Αλλά και παλι αν ήταν να κάνει μήνυση σε κάθε έναν που αφήνει αρνητική και να πληρώνει παράβολα θα είχε κλείσει το μαγαζί . Προφανώς θέλει να σε τρομάξει να αλλάξεις την αξιολόγηση . Γραψτον στα παλιά σου τα παπούτσια .

Επεξ/σία από dimitrisdim14
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 12/5/2020 στις 7:46 ΜΜ, mclein² είπε

εαν θελεις, καλυπτω το οικονομικο κομματι μεχρι οπου φτασει για να κινηθουμε νομικα για απειλες μεσω τηλεφωνου & ιντερνετ.

καλοι δικηγοροι απειροι, θα μας συμβουλευσουν πιστευω σωστα.

μην ασχολεισαι με καραγκιοζηδες, βαλε κ 10 φιλους σου & 10 συγγενεις να θαψουν το μαγαζι επειδη κανουν τους νταηδες κ τελος.

Συμφωνώ και επαυξάνω. Δεν είναι επαγγελματικος τρόπος έτσι όπως απαντάνε. Για σπάσιμο μπες με άλλα προφίλ και βάλε 1 αστέρι και άστους να χτυπιούνται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 12/5/2020 στις 11:40 ΜΜ, aggelos87 είπε

Καλά τους έκοψες ρε αθεόφοβε 4 αστέρια για 3,5 ευρώ;;;

Από περιέργεια τους έστειλες πρώτα κάνα εμαιλ για να δεις τι συμβαίνει ή απλά 6 μήνες μετά το θυμήθηκες και είπες να σώσεις τον κόσμο από τέτοιους απατεώνες;

Άλλα απ την άλλη καλά έκανες, έτσι να γίνουν βούκινο (γιατί προφανώς τα 3,5 ευρώ στα έκλεψαν με δόλο, τέτοιο σοβαρό ποσό και παραγγελία δεν γίνεται απλά να το ξεχάσεις) και να μην πατάει κανείς στο μαγαζάκι τους μέχρι να βάλουν μυαλό και τιμωρήσουν παραδειγματικά τον υπάλληλο που στα 'φαγε.

Το σωστό φυσικά θα ήταν να σου στείλουν το τελευταίο υγρό με -3,5 ευρώ και δωρεάν μεταφορικά αλλα οκ, δεν κόβεις 4 αστέρια γι αυτό..

Κόβεις κανονικά , αν όμως πρώτα πάρεις τηλ και σου τα μασάνε και σ λένε πλήρωσε πχ μεταφορικά εσυ και τέτοια ...Αν αποδεχτούν να σ στείλουν , τότε όλα καλά 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 minutes ago, dimitrisdim14 said:

Το περιθώριο για να σ κάνει μήνυση είναι μέχρι και 3 μήνες μετά το συμβάν . Τώρα πέταξε το πουλάκι ...Αλλά και παλι αν ήταν να κάνει μήνυση σε κάθε έναν που αφήνει αρνητική και να πληρώνει παράβολα θα είχε κλήσεις. Προφανώς θέλει να σε τρομάξει να αλλάξεις την αξιολόγηση . Γραψτον στα παλιά σου τα παπούτσια .

η μόνη διαφωνία μου είναι το νομικό κομμάτι:
το κατάστημα απειλεί να εγκαλέσει για κολάσιμη πράξη που είναι η συκοφαντική δυσφήμιση υποτίθεται,
άρα το περιθώριο μετράει από την υποτιθέμενη τέλεσή της που είναι η ανάρτηση της κριτικής

αν και αναρωτιέμαι ποιός είναι στην πραγματικότητα εκείνος που εγκαλείται για νομικούς και μη λόγους

Επεξ/σία από KoreanW
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, KoreanW είπε

η μόνη διαφωνία μου είναι το νομικό κομμάτι:
το κατάστημα απειλεί να εγκαλέσει για κολάσιμη πράξη που είναι η συκοφαντική δυσφήμιση υποτίθεται,
άρα το περιθώριο μετράει από την υποτιθέμενη τέλεσή της που είναι η ανάρτηση της κριτικής

αν και αναρωτιέμαι ποιός είναι στην πραγματικότητα εκείνος που εγκαλείται για νομικούς και μη λόγους

Σωστός , όποτε το τρίμηνο ισχύει από όταν έβαλε την κριτική ο φίλος ... αλλά και έτσι να είναι , το κόβω πολύ τραβηγμένο να κάνει μήνυση Ο καταστηματάρχης . Άφησε μια κριτική με την εμπειρία του από συγκεκριμένο κατάστημα , που όλα αυτά μπορούν να αποδειχθούν , και το ξέρει και ο ίδιος ο καταστηματάρχης , όποτε προσπαθεί πιστεύω όπως είπα να ρίξει άδεια για να πιάσει γεμάτα ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Βαθιά αμορφωσιά από αυτούς στο μαγαζί, αυτό φαίνεται από την απάντησή τους.

Από κει και πέρα, στο thread διακρίνω μια σχεδόν λύσσα για να θάψουμε τον κακό μαγαζάτορα, που κάναμε 100 αναζητήσεις για να καταλήξουμε στο μαγαζί του, που μας έχει κακοεξυπηρετήσει ήδη μια φορά αλλά κατα τ’άλλα πιστεύουμε πως με ένα τηλ. όλα καλά, θα λυθεί το θέμα με το λάθος στην παραγγελία/χρέωση. Meh… Πόση ώρα έφαγε ο ts σε αυτό το thread, πόση αναζητώντας το φτηνότερο μαγαζί στο Google και κυνηγώντας κουπόνια για να μας πει πως “δεν μπήκα καν στον κόπο να ξαναεπικοινωνήσω μαζί τους” και “πλάκα θα 'χε” να τους βάζαμε 10 αρνητικές κριτικές!

Σίγουρα η διαφορά στην τιμή δεν ήταν κάποια άλλη χρέωση; Μήπως π.χ. είχε δωρεάν αποστολή από 60 ευρώ και πάνω; Η απόδειξη τι λέει; Τι είναι, ένα άσχετο ποσό χτυπημένο σε ταμειακή ψιλικατζίδικου;

Όπως τα περισσότερα vapeάδικα που βλέπω και δεν είναι αλυσίδες, το πιο πιθανό είναι να το τρέχουν 1-2 άτομα κι αν είναι και λίγο άμπαλοι λάθη γίνονται και είναι θεωρώ λογικό το επίπεδο εξυπηρέτησης να μην είναι κορυφαίο. Αρνείσαι να τους μιλήσεις όταν στο ζητάνε κατόπιν κριτικής, λογικό βέβαια αφού εκνευρίστηκες με την απάντησή τους, εγώ πάντως θα άκουγα τι έχει να πει και θα του έδινα να καταλάβει τι έκανε λάθος -- αν σε ενδιαφέρει να υπάρχουν τέτοια μαγαζιά βέβαια. Γιατί μπορεί να μη σε πολυένοιαξαν τα 3.5€ αλλά αυτό μένει από την κριτική σου, πως σου "έφαγαν" λεφτά.  Το να έχει ένα μαγαζί κριτική πως τρώει λεφτά μπορεί να του κοστισει δεκάδες πελάτες κι ας έχει όπως λες 100 καλές κριτικές.

Απαράδεκτη η απάντηση από το μαγαζί βέβαια, το ξαναλέω για να μην παρεξηγηθώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, xx1100 είπε

Nομίζω πως η κατάσταση είναι αντίστροφη. Ο πελάτης εβαλε αρνητική κριτική στο κατάστημα επειδή του έκλεψαν 3 1/2€... 

Όχι έπρεπε να βάλει και 5 αστεράκια :) !!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 minutes ago, dimitrisdim14 said:

Σωστός , όποτε το τρίμηνο ισχύει από όταν έβαλε την κριτική ο φίλος ... αλλά και έτσι να είναι , το κόβω πολύ τραβηγμένο να κάνει μήνυση Ο καταστηματάρχης . Άφησε μια κριτική με την εμπειρία του από συγκεκριμένο κατάστημα , που όλα αυτά μπορούν να αποδειχθούν , και το ξέρει και ο ίδιος ο καταστηματάρχης , όποτε προσπαθεί πιστεύω όπως είπα να ρίξει άδεια για να πιάσει γεμάτα ...

το έχω πει παραπάνω

ο καταστηματάρχης με τα υπονοούμενα και τις απειλές επιχειρεί με τον τρόπο που το αντιλαμβάνεται
να ακυρώσει την κριτική στα μάτια τρίτων

- να εννοήσει ότι ο ts είχε δόλο άρα η κριτική του είναι κενή
- να αναγκάσει τον ts να κατεβάσει την κριτική

προφανώς αν ενδιαφερόταν να απαντήσει επί της ουσίας, να ζητήσει συγνώμη, να επανορθώσει
δε θα ακολουθούσε αυτή την κατεύθυνση
καίγεται μόνο για τα έσοδα που θα χάσει και όχι για την υποχρέωσή του σε ένα αποδεδειγμένα δυσαρεστημένο πελάτη

τα περί μηνύσεων κλπ είναι αστεία
για να μην πω ότι αν κάποιος θα μπορούσε να μηνύσει τον άλλο, μάλλον ο ts θα έπρεπε (με βάση τα λεγόμενα πάντα)

υγ: μου κάνει εντυπωση που σε μια περίπτωση στην οποία ο πελάτης έχει όλο το δίκιο κατά τα λεχθέντα και ενδεχομένως κατά τεκμήριο,
βρίσκονται τόσοι που υπερασπίζονται μια αχαρακτήριστη συμπεριφορά του καταστήματος,
σκέφτομαι μόνο να μην είχε όλο το δίκιο ο πελάτης τί θα άκουγε...

και κάνω επίσης σκέψεις περί καταναλωτικής συνείδησης,
κάθε τεκμηριωμένη κριτική θα πρέπει να είναι σεβαστή και να ακούγεται
είναι προς το συμφέρον όλων (αγορά, ανταγωνισμός, καταστήματα, καταναλωτές)

Επεξ/σία από KoreanW
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, txcellas είπε

Πολλές φορές φωνάζει ο κλέφτης να τρομάξει ο νοικοκύρης. TS ΘΑ σου έλεγα  παντως και εσυ να προσέχεις τι λες μη μπλέξεις παντως γιατί τα νομικά δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα οπως την καταλαβαίνουμε.  

Ναι,γι' αυτό και ρώτησα εδώ μήπως ξέρει κανείς όντως τι ισχύει γιατί δεν έχω καθόλου γνώσεις πάνω στο θέμα των νομικών.

Απλά όπως και να 'χει μου φάνηκε παράλογο το όλο σκηνικό για μηνύσεις κτλπ για μία κριτική (που γράφω ακριβώς τι έγινε στην πραγματικότητα).

2 ώρες πριν, xx1100 είπε

Nομίζω πως η κατάσταση είναι αντίστροφη. Ο πελάτης εβαλε αρνητική κριτική στο κατάστημα επειδή του έκλεψαν 3 1/2€... 

Όχι φίλε,η κριτική δεν ήταν γιατί απλά με χρέωσαν 3.5 ευρώ παραπάνω.

Είναι γιατί δεν συμπεριέλαβαν κάτι στην παραγγελία,και κατόπιν συνεννόησης θα το έστελαν και θα πλήρωνα τη διαφορά,πράγμα που δεν έγινε ποτέ.

1 ώρα πριν, The_Judas είπε

Εφόσον έχεις αποδεικτικό από την τράπεζα ότι έδωσες για παράδειγμα 50 ευρώ και αυτοί σου έστειλαν απόδειξη με προϊόντα των 47 ευρώ νομίζω ότι είσαι καλυμμένος.

Την απόδειξη δεν την έχω κρατήσει και δεν θυμάμαι τι έγραφε καν.

Έχω την παραγγελία από το σαιτ που γράφει τις τιμές των προιόντων με δωρεάν μεταφορικά και το μήνυμα από το κουριερ που γράφει το ποσό που πλήρωσα.

39 λεπτά πριν, dimitrisdim14 είπε

Το περιθώριο για να σ κάνει μήνυση είναι μέχρι και 3 μήνες μετά το συμβάν . Τώρα πέταξε το πουλάκι ...Αλλά και παλι αν ήταν να κάνει μήνυση σε κάθε έναν που αφήνει αρνητική και να πληρώνει παράβολα θα είχε κλείσει το μαγαζί . Προφανώς θέλει να σε τρομάξει να αλλάξεις την αξιολόγηση . Γραψτον στα παλιά σου τα παπούτσια .

Η κριτική έγινε προχθές και η αγορά έγινε πριν 6 μήνες.Άρα έχει 3 μήνες από τώρα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...