Προς το περιεχόμενο

Skoda Scala ή Hyundai I30 ή .


nemesis000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

8 ώρες πριν, Lennox είπε

Giulietta να ταξιδευει με 120  και να χασει αναφλεξη. Να σκασουν ολα τα ιντζεκτιον και το αμαξι να σβυσει με 120.

Φαντάζομαι το έπαθε αμάξι που δεν είχε πάει ποτέ για σέρβις  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 121
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προσωπικά όσο κι αν συμπαθώ την Skoda για τα αξιόλογα v4m και πρακτικά αμάξια τους και την καλύτερη της VW αξιοπιστία τους, με αυτό το μοντέλο σχεδιαστικά φτάσαν επίπεδα αδιαφορίας/ασχήμιας Daewoo και Hyundai δεκαετίας του 90.

Ειδικά το πίσω μέρος και τα φώτα είναι σαν να σχεδίασε κάποιο κινεζάκι στο σχολείο επηρεασμένο από τα σχήματα του Tangram. Το όνομα του επίσης ψιλοφέηλ. Σαν σχήμα θυμίζει Rapid hatch μιας και δεν είναι φτηνότερη έκδοση της Octavia, αλλά επιμηκυμένη του Fabia.

Το i30 πιο λογική επιλογή, ιδίως αν δεν υπάρχει ιδιωτικό πάρκιγκ (είναι πιο μαζεμένο). Καλύτερο σασί, αναρτήσεις. Το fastback ένα τσικ ακριβότερο αλλά πολύ καλύτερο οδηγικά και εμφανισιακά.

Επεξ/σία από Krepalidis
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 26/5/2020 στις 3:41 ΜΜ, KoreanW είπε

αυτό είναι ένα τεράστιο ψέμα, skoda είναι ένα σήμα του ομίλου,η τεχνολογία, τα ανταλλακτικά και τα εργοστάσια είναι κοινά

αν οι ταρίφες αγοράζουν octavia και rapid είναι γιατί έχουν 5πορτο ευρύχωρο αμάξωμα , με τον ίδιο τρόπο που κάποτε αγόραζαν seat toledo πρώτης γενιάς

όσο για το scala είναι ένα station wagon με σασί polo-ibiza

Το εμπειρότερο προσωπικό, η καλύτερη ποιότητα συναρμολόγησης, ο καλύτερος ποιοτικός έλεγχος παράγει εντέλει ποιοτικότερα τελικά προϊόντα με λιγότερες ατέλειες, ακόμη κι αν όλο το hardware είναι ίδιο.

 

Θα πει κάποιος οι Τσέχοι καλύτεροι από τους Γερμανούς; Στην Τσεχία μπορεί όντως να τα συναρμολογούν Τσέχοι, στην Γερμανία το πιθανότερο είναι να τα συναρμολογούν οικονομικοί μετανάστες. Από αυτούς τους ...παράτυπους που οι Γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν ζητήσει κι άλλους και πιέζουν την Γερμανική και άλλες εξαρτημένες από την αυτοβιομηχανία κυβερνήσεις να πριμοδοτούν την προσέλευση τους (ως φτηνό εργατικό δυναμικό) με κοινοτικά κονδύλια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν κατέληξα στο i30 μένει να επιλέξω κινητήρα!

1.0 120hp τρικυλινδρο βενζίνη; (17600€ τιμή με κλειδί στο χέρι)

1.4 140hp τετρακύλινδρο βενζίνη; ( +2400€)

1.6 115/136 πετρέλαιο; (+ 4000€)

Τα χιλιόμετρα που κάνω είναι 15000 το χρόνο τα 3/4 αστικά.

Και τέλος έρχεται το facelift Οκτ- Νοέ 2020 και καμια έκπτωση δεν βλέπω παρότι η παραγωγή του υπάρχοντος σταμάτησε και θα πουλάνε μέχρι τότε ότι υπάρχει στοκ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, nemesis000 είπε

Λοιπόν κατέληξα στο i30 μένει να επιλέξω κινητήρα!

1.0 120hp τρικυλινδρο βενζίνη; (17600€ τιμή με κλειδί στο χέρι)

1.4 140hp τετρακύλινδρο βενζίνη; ( +2400€)

1.6 115/136 πετρέλαιο; (+ 4000€)

Τα χιλιόμετρα που κάνω είναι 15000 το χρόνο τα 3/4 αστικά.

Και τέλος έρχεται το facelift Οκτ- Νοέ 2020 και καμια έκπτωση δεν βλέπω παρότι η παραγωγή του υπάρχοντος σταμάτησε και θα πουλάνε μέχρι τότε ότι υπάρχει στοκ.

Για 15.000χλμ δεν θα σου πρότεινα πετρέλαιο

Οπότε μένουν οι 2 κινητήρες βενζίνης , εγώ θα σου έλεγα για τον 1.4 140 άλογα αλλά εκεί πάς στις 20.000ε οπότε ξανα μπαίνεις στην λούπα να δείς τι μπορείς να πάρεις με 20.000ε που έχεις καλύτερες επιλογές θεωρώ απο το i30

Αν θέλεις να κρατήσεις την τιμή χαμηλά και πιστεύεις ότι θα σε καλύψει το 1.0 120hp (έχει μόνο 17 κιλά ροπής και του φαίνονται ) τότε να δώσεις τα 17600 που είναι πολύ καλή τιμή

Όπως είπαμε και σε άλλο ποστ με 18500 - 19000 βρίσκεις και το Opel Astra με 1.2 145 άλογα , με πάρα πολύ καλό εξοπλισμό (το i30 σε τι έκδοση πάει τόσο που αναφέρεις να την δώ μία ? ) οπότε εγώ προσωπικά θα προτιμούσα το Αστρα απο το i30 σε αυτά τα λεφτά .

Edit: Μόλις το είδα , φαντάζομαι Distinctive έκδοση δεν έχει αλλού τον 1.0 120 , οκ τα πάντα έχει δεν της λείπει τίποτα

Επεξ/σία από tsofras
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, tsofras είπε

Για 15.000χλμ δεν θα σου πρότεινα πετρέλαιο

Οπότε μένουν οι 2 κινητήρες βενζίνης , εγώ θα σου έλεγα για τον 1.4 140 άλογα αλλά εκεί πάς στις 20.000ε οπότε ξανα μπαίνεις στην λούπα να δείς τι μπορείς να πάρεις με 20.000ε που έχεις καλύτερες επιλογές θεωρώ απο το i30

Αν θέλεις να κρατήσεις την τιμή χαμηλά και πιστεύεις ότι θα σε καλύψει το 1.0 120hp (έχει μόνο 17 κιλά ροπής και του φαίνονται ) τότε να δώσεις τα 17600 που είναι πολύ καλή τιμή

Όπως είπαμε και σε άλλο ποστ με 18500 - 19000 βρίσκεις και το Opel Astra με 1.2 145 άλογα , με πάρα πολύ καλό εξοπλισμό (το i30 σε τι έκδοση πάει τόσο που αναφέρεις να την δώ μία ? ) οπότε εγώ προσωπικά θα προτιμούσα το Αστρα απο το i30 σε αυτά τα λεφτά .

Edit: Μόλις το είδα , φαντάζομαι Distinctive έκδοση δεν έχει αλλού τον 1.0 120 , οκ τα πάντα έχει δεν της λείπει τίποτα

Μόνο τα full led της λειπουν, θα ζήσω και χωρίς αυτά για 17600. Ναι τα 17 κιλά ροπής είναι θέμα για το σκαρί του i30 και λόγω φορολογιας ο 1.4 ανεβαίνει στα 20κ. Εκεί έχεις το απερχόμενο golf και ίσως το νέο leon σε style έκδοση με 130hp αλλά λέω να μείνω μακριά από τα αυτοκίνητα του ομίλου. Astra δεν μου αρεσει, τα γαλλακια φαίνονται παλιά και είναι ακριβότερα το focus πολύ πιο ακριβό ακόμη και στον τρικυλινδρο χιλιαρη.

 

Με προβληματίζει η έλευση του facelift και η μη πτώση της τιμής του υπαρχοντος...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, nemesis000 είπε

Μόνο τα full led της λειπουν, θα ζήσω και χωρίς αυτά για 17600. Ναι τα 17 κιλά ροπής είναι θέμα για το σκαρί του i30 και λόγω φορολογιας ο 1.4 ανεβαίνει στα 20κ. Εκεί έχεις το απερχόμενο golf και ίσως το νέο leon σε style έκδοση με 130hp αλλά λέω να μείνω μακριά από τα αυτοκίνητα του ομίλου. Astra δεν μου αρεσει, τα γαλλακια φαίνονται παλιά και είναι ακριβότερα το focus πολύ πιο ακριβό ακόμη και στον τρικυλινδρο χιλιαρη.

Με προβληματίζει η έλευση του facelift και η μη πτώση της τιμής του υπαρχοντος...

Τιμές αν δεν έρθει το νέο δύσκολο να ρίξουν, και εγώ που ρωταγα για το Λεόν δεν το έριχναν καθόλου μόνο προνομιακό επιτόκιο 3.4 βρήκα

Αν δεν βιάζεσαι θα σου έλεγα να περιμένεις, είναι κρίμα να πάρεις αμάξι και να παλιωσει το μοντέλο σε 3 μήνες , εκτός αν το γουστάρεις πολύ

 

Βασικά νέο είναι ή facelift?

Επεξ/σία από tsofras
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, tsofras είπε

Τιμές αν δεν έρθει το νέο δύσκολο να ρίξουν, και εγώ που ρωταγα για το Λεόν δεν το έριχναν καθόλου μόνο προνομιακό επιτόκιο 3.4 βρήκα

Αν δεν βιάζεσαι θα σου έλεγα να περιμένεις, είναι κρίμα να πάρεις αμάξι και να παλιωσει το μοντέλο σε 3 μήνες , εκτός αν το γουστάρεις πολύ

Βασικά νέο είναι ή facelift?

Facelift οπότε η αξία δεν θα πέσει τόσο και ίσως δεν κάνουν και εκπτώσεις

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στη θέση σου θα περίμενα την έκδοση με το facelift. Εκτός του είναι πολύ πιθανό να κάνουν κάποια επιπλέον έκπτωση στο απερχόμενο, μπορεί μέχρι τότε να έχεις βάλει κανένα φράγκο παραπάνω στην άκρη και να χτυπήσεις το 1.4.

Επεξ/σία από lightsout
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
On 29/05/2020 at 10:29, Krepalidis said:

Το εμπειρότερο προσωπικό, η καλύτερη ποιότητα συναρμολόγησης, ο καλύτερος ποιοτικός έλεγχος παράγει εντέλει ποιοτικότερα τελικά προϊόντα με λιγότερες ατέλειες, ακόμη κι αν όλο το hardware είναι ίδιο.

Θα πει κάποιος οι Τσέχοι καλύτεροι από τους Γερμανούς; Στην Τσεχία μπορεί όντως να τα συναρμολογούν Τσέχοι, στην Γερμανία το πιθανότερο είναι να τα συναρμολογούν οικονομικοί μετανάστες. Από αυτούς τους ...παράτυπους που οι Γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν ζητήσει κι άλλους και πιέζουν την Γερμανική και άλλες εξαρτημένες από την αυτοβιομηχανία κυβερνήσεις να πριμοδοτούν την προσέλευση τους (ως φτηνό εργατικό δυναμικό) με κοινοτικά κονδύλια.

ποιό εμπειρότερο προσωπικό; από αυτούς που εκπαιδεύει η vw να συναρμολογούν στις τεχνολογίες της vw;
ποιός καλύτερος ποιοτικός έλεγχος; από αυτόν που η low budger θυγατρική ήταν γνωστή και τώρα ξέρει και δε δίνει στη μητρική; ή μήπως από την εντρύφηση στις γερμανικές τεχνολογίες που έχει περισσότερη η θυγατρική που δεν φτιάχνει αλλά κάνει συναρμολόγηση και μόνο;

ποιοί οικονομικοί μετανάστες ποιά τάχα ποιοτικότερα προϊόντα και πράσινα άλογα; πέρα από το ατεκμηρίωτο, με την έννοια αυτή να αρχίσουμε να ψάχνουμε τους εργάτες των εργοστασίων τί καταγωγή έχουν για να αρχίσουμε τα συμπεράσματα περί αξιοπιστίας

έλεος
ΟΚ μπορεί να έχουμε συμπάθειες-αντυπάθειες σε λαούς-μάρκες κλπ, μπορεί να κατεβάζουμε υποθέσεις από το μυαλό μας, μπορεί το κάθε φόρουμ να μην ενδείκνυται για τις σοβαρότερες κουβέντες
αλλά επιτέλους κάποια στιγμή δεν καταργείται η λογική

Επεξ/σία από KoreanW
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, KoreanW είπε

ποιό εμπειρότερο προσωπικό; από αυτούς που εκπαιδεύει η vw να συναρμολογούν τις τεχνολογίες της vw;
ποιός καλύτερος ποιοτικός έλεγχος; από αυτόν που η low budger θυγατρική ξέρει και δε δίνει στη μητρική; ή μήπως από την εντρύφηση στις γερμανικές τεχνολογίες που έχει περισσότερη η θυγατρική που κάνει συναρμολόγηση και μόνο;

ποιοί οικονομικοί μετανάστες ποιά τάχα ποιοτικότερα προϊόντα και πράσινα άλογα; πέρα από το ατεκμηρίωτο, με την έννοια αυτή να αρχίσουμε να ψάχνουμε τους εργάτες των εργοστασίων τί καταγωγή έχουν για να αρχίσουμε τα συμπεράσματα περί αξιοπιστίας

έλεος
ΟΚ μπορεί να έχουμε συμπάθειες-αντυπάθειες σε λαούς-μάρκες κλπ, μπορεί να κατεβάζουμε υποθέσεις από το μυαλό μας, μπορεί το κάθε φόρουμ να μην ενδείκνυται για τις σοβαρότερες κουβέντες
αλλά επιτέλους κάποια στιγμή δεν καταργείται η λογική

Αν ποτέ έχεις δει τεστ κι έρευνες αξιοπιστίας η Skoda κατά κανόνα είναι η πιο αξιόπιστη από Seat, VW και με τα λιγότερα παράπονα πελατών. Από το group μόνο η....Porsche την ξεπερνά σε αξιοπιστία αλλά όχι σε όλες τις έρευνες. 😂

Ψαξ' το!!!

Ξέρω, ακατανόητο οι Τσέχοι να τα καταφέρνουν καλύτερα από τους Γερμανούς ιδίως για όσους βαυκαλίζονται με πριμιουμίλα της Φαουβε ενώ σνομπάρουν τις θυγατρικές.

Ωστόσο μιλάμε κυρίως για συναρμολόγηση κι αξιοπιστία σε βάθος χρόνου κι όχι για σχεδιασμό και RnD.

Για να σε βοηθήσω, η Skoda βάζει δοκιμασμένες τεχνολογίες κι όχι ότι πρωτοβγεί, οπότε γλιτώνει από παιδικές ασθένειες  Επιπλέον δεν έχει η Τσεχία μεγάλο έλλειμμα σε εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό, δεν ζητάει διευκολύνσεις για μετανάστες εκτός Ε.Ε. οπως οι Γερμανοί βιομήχανοι από την κυβέρνηση τους και δεν εξαναγκάζεται σε ανάλογες ...εκπτώσεις στην γραμμή παραγωγής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 hours ago, Krepalidis said:

Αν ποτέ έχεις δει τεστ κι έρευνες αξιοπιστίας η Skoda κατά κανόνα είναι η πιο αξιόπιστη από Seat, VW και με τα λιγότερα παράπονα πελατών. Από το group μόνο η....Porsche την ξεπερνά σε αξιοπιστία αλλά όχι σε όλες τις έρευνες. 😂

Ψαξ' το!!!

Ξέρω, ακατανόητο οι Τσέχοι να τα καταφέρνουν καλύτερα από τους Γερμανούς ιδίως για όσους βαυκαλίζονται με πριμιουμίλα της Φαουβε ενώ σνομπάρουν τις θυγατρικές.

Ωστόσο μιλάμε κυρίως για συναρμολόγηση κι αξιοπιστία σε βάθος χρόνου κι όχι για σχεδιασμό και RnD.

Για να σε βοηθήσω, η Skoda βάζει δοκιμασμένες τεχνολογίες κι όχι ότι πρωτοβγεί, οπότε γλιτώνει από παιδικές ασθένειες  Επιπλέον δεν έχει η Τσεχία μεγάλο έλλειμμα σε εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό, δεν ζητάει διευκολύνσεις για μετανάστες εκτός Ε.Ε. οπως οι Γερμανοί βιομήχανοι από την κυβέρνηση τους και δεν εξαναγκάζεται σε ανάλογες ...εκπτώσεις στην γραμμή παραγωγής.

ξέρω πολύ καλά αυτό για το οποίο μιλάω, γιατί το παρακολουθώ προσκεκτικά εδώ και χρόνια

οι «έρευνες» δε συμφωνούν μεταξύ τους πρώτα πρώτα,
άλλα λέει η έρευνα της μιας χώρας άλλα της άλλης χώρας, άλλα λέει η έρευνα της μιας χρονιάς άλλα της άλλης χρονιάς κοκ
 άρα επιστημονικά δεν υπάρχει το κριτήριο της επαναληψιμότητας

δεν υπάρχει επίσης κι ο ισχυρισμός ότι η Skoda είναι πιο πάνω σε όλες τις έρευνες
αφενός εξαρτάται από το μοντέλο και την κατηγορία πχ supermini, μικρομεσαία κλπ
αφετέρου σε έρευνες έχω δει και Seat πιο «αξιόπιστα» από Skoda

αξιοπιστία επίσης δε μελετουν πολλές από τις εν λόγω έρευνες, δημοσκοπήσεις ικανοποίησης είναι οι περισσότερες από αυτές πχ της JD Power
στο κομμάτι της δημοσκόπησης εμπεριέχεται το σφάλμα στατιστικό και υποκειμενικό
στο κομμάτι δε της ικανοποίησης το κριτήριο αφορά παραμέτρους συνολικά ευρύτερες της αξιοπιστίας πχ ευρυχωρία, δίκτυο αντιπροσώπων, προφίλ χρήστη (οδηγικό, συντήρησης κλπ)

όσο για την υπόθεση ότι «η Skoda βάζει δοκιμασμένες τεχνολογίες κι όχι ότι πρωτοβγεί, οπότε γλιτώνει από παιδικές ασθένειες»
επειδή ξαναλέω θυμάμαι πολύ καλά αυτές τις «έρευνες»,
τον καιρό (αρχές δεκαετίας 2000) το Fabia πρωτοδοκίμαζε την προβληματική supermini πλατφόρμα του γκρουπ,
ή τον καιρό (μέσα δεκαετίας 2000) που στα Seat έβαζαν ακόμα τα αξιόπιστα MPI και στα Skoda έβαζαν ήδη τα πρώτα TSI και DSG
(για τα οποία σήμερα δεν υπάρχει αμφιβολία περί τίνος επρόκειτο)
και πάλι οι «έρευνες» μιλούσαν για αξιοπιστία Skoda

ξέρω πολύ καλά αυτό που έχω δει να εκτυλίσσεται χρόνια
και προειδοποιώ ότι καλό είναι να μένουμε μακριά και επιφυλακτικοί απέναντι σε ασκήσεις και εκστρατείες μάρκετινγκ

Επεξ/σία από KoreanW
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραία τα λες μόνο που στατιστικά κατά κανόνα η Skoda βγαίνει όντως πιο αξιόπιστη και με πιο ικανοποιημένους πελάτες. Μάλιστα VW επίσης είναι συνήθως κάτω κι από την Seat, συνήθως ουραγός με την Mini.

Σπάνια οι θυγατρικές δοκιμάζουν πρώτες τις νέες τεχνολογίες. Πχ. πρόσφατα πρώτα πήρε το Ibiza την νέα πλατφόρμα που φόρεσε και το Polo. Αυτό ωστόσο είναι η εξαίρεση, όχι ο κανόνας.

Ως προς τους πελάτες, ναι, όσο υποκειμενικές κι αν είναι οι γνωμες στο τέλος σημασία έχει πόσο ικανοποιημένος είναι στο τέλος ο αγοραστής/κάτοχος.

Παίζουν πάντοτε ρόλο και παράγοντες άσχετοι με το καθεαυτό αμάξι όπως η εξυπηρέτηση, αξιοπιστία και τιμολογιακή πολιτική της εκάστοτε αντιπροσωπείας/εισαγωγέα. Σε ένα βαθμό όμως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και για τα παραπάνω αλλά και από προσωπική εμπειρία θα αποφύγω όσο μπορώ αυτοκίνητο του ομίλου.

Κλινω προς τη Hyundai και μάλλον θα περιμένω το facelift εκτός αν προκύψει κάποια "εξωφθαλμη" προσφορά μέχρι τότε στη κατηγορία που ψάχνω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...