Προς το περιεχόμενο

Αγορα ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥ μικρου αυτοκινητου


Vtsola

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μόλις τώρα, tsofras είπε

ok Πάω πάσο , είπα μήπως είχες κανα φράγκο στην άκρη

Εγώ στο πρώτο αμάξι ο πατέρας μου μου έδινε 7.000ε , είχα μαζέψει άλλα 3000ε απο δουλειά και έβαλα και 5000ε δόσεις και ανέβηκα κατηγορία.

Προφανώς δεν λέω να κάνεις το ίδιο και σίγουρα απο το να μην έχεις αμάξι είναι καλύτερο το οτιδήποτε

Απλά με 1000ε διαφορά παίρνεις πολύ καλύτερο σαν αμάξι

Καλοτάξιδο ότι και αν πάρεις :D , αφού είναι λίγο πολύ τα ίδια , πάρε αυτό που σου κάνει κλικ τότε

Έχουμε και της @Aganaktismeni :D

Απαπα αυτό είναι με 82hp ενώ ότι έβαλα έχει τουρμπάκι.

Ειδικά το Clio είναι κουκλί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 152
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Τίποτα από αυτά δε θα έπαιρνα στη θέση σου, όπως έχω γράψει στην αρχή του θέματος, μόνο cng φυσικό αέριο, είτε με ~6Κ ένα μεταχειρισμένο Fiat punto (evo) λόγω 1ου αυτοκινήτου και Αθήνας, είτε καινούργιου πάλι με φ. α., όπως το ibiza ή το Scala κοντά στα 16Κ, σαν επένδυση ετών... 

4 χρόνια θα είσαι Αθήνα κρίμα να πάρεις ένα αυτοκίνητο και να δίνεις πολλά χρήματα σε καύσιμα, καθαρά προσωπική άποψη, σα συνάδελφος που έχω ζήσει Θεσσαλονίκη 10 χρόνια και σα 1ο αμάξι είχα punto, αγορά 5.2Κ από συναδέλφο για να μάθω να οδηγώ και να παρκάρω με μεγαλύτερη ευκολία λόγω του μήκους του ... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παιδια το συζητησα με γονεις και δεν αλλαζει κατι..μου ειπαν ενα απο τα 2 μιας και hyundai i20 exlusive δεν παιζει πουθενα..
να καταληξω στο οπελ που ειναι μοντελο του 20 η στο citroen που βγηκε το 2017?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το Corsa έχει πιο  μικρό φάρδος, ίσως και μήκος. Βολικό στον χειρισμό στην πόλη, ειδικά για νέο οδηγό. Το C3 είναι πιο φαρδύ ευρύχωρο αλλά για έναν νέο οδηγό οι ελάχιστοι έξτρα πόντοι μπορεί να τον ζορισουν στο παρκάρισμα.

 

Το Corsa έχει να ξέρεις ψοφιο κλιματιστικό. Νομίζω πως μπορείς να βρεις κάποιο από την έκδοση 120 years Opel είτε νέο είτε ελαφρώς μεταχειρισμένο (πχ. τσεκαρε ΒΕΛΜΑΡ). Τα σκοτωνανε γιατί ήταν τα τελευταία γερμανικά Όπελ πριν γίνουν κι εκείνα Peugeot 208/Citroen C3 με άλλο κοστούμι. Ειδικά η έκδοση 1.4 90 άλογα είναι εξαιρετική πλην του αδύναμου στην ψύξη κλιματιστικού που πασχουνε τα Κορσα. (ίσως στην Peugeot εποχή να το φτιάξανε στα μοντέλα παραγωγής  τέλη 2020)

 

Η ταπεινή μου γνώμη είναι να βάλεις 5 χιλιάρικα στην άκρη και να πάρεις ένα καλό μεταχειρισμένο μεταξυ 80- 100 άλογα με 7-8 χιλιάρικα. Ως νέος οδηγός είναι κρίμα να του κάνεις περιμετρικά ζημιές ένα χιλιάρικο στον χρόνο επάνω. Ακόμη κι αν δεν το κάνεις εσύ θα στο κάνουνε άλλοι αν δεν έχεις δικό σου πάρκινγκ. Μετρά η εμπειρία ακόμη και που το αφήνεις αλλά κι ανάμεσα από ποιους παρκάρεις για να μην στο φάνε...

Αν όντως πας σε καινούριο καλύτερα πάρε ένα i10 που άλλαξε και πρόσφατα μοντέλο, είναι όμορφο κλπ και μπορείς να πάρεις έκδοση με αισθητήρες και κάμερα οπισθοπορειας. Για μένα καλύτερα να θυσιάσεις χώρους ή έστω λίγη ιπποδύναμη ως νέος οδηγός, παρά συστήματα που θα σε προφυλάξουν από εγκεφαλικά σε εσένα και τους γονείς σου. Εκτός κι αν σκοπεύεις να ανοίξεις άμεσα οικογένεια...

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχας συγχαρητηρια για την επιτυχια σου στις πανελληνιες. Οπως ειπαν και τα παιδια δεν ειναι αποφαση ζωης. Παρε τον χρονο να ζυγισεις ολες τις επιλογες σου και μην τρελενεσαι. Αυτο που λενε οι πωλητες τρεχα να προλαβεις την προσφορα επειδη ειναι για λιγες μερες ακομα ειναι μπαρουφες. Προσφορες παιζουν παντα. 

Αυτο που λενε τα παιδια για τους αδυναμους κινητηρες εχουν δικιο. Οταν θα παρεις ενα τετοιο αυτοκινητο χανει ενα τεραστιο μερος της αρχικης αξιας του οταν θα θελεις να το πουλησεις. 

Για μενα καλυτερα να δωσετε 1-2κ παραπανω τωρα οπου θα σου καλυψει περισσοτερες αναγκες και θα ειναι πιο ευκολο να το πουλησεις αργοτερα.  

Απο αυτα τα δυο που θεωρεις προσφορες (για μενα δεν ειναι) προτιμω το Corsa, πιο νεανικο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

42 λεπτά πριν, Krepalidis είπε

Το Corsa έχει πιο  μικρό φάρδος, ίσως και μήκος. Βολικό στον χειρισμό στην πόλη, ειδικά για νέο οδηγό. Το C3 είναι πιο φαρδύ ευρύχωρο αλλά για έναν νέο οδηγό οι ελάχιστοι έξτρα πόντοι μπορεί να τον ζορισουν στο παρκάρισμα.

Το Corsa έχει να ξέρεις ψοφιο κλιματιστικό. Νομίζω πως μπορείς να βρεις κάποιο από την έκδοση 120 years Opel είτε νέο είτε ελαφρώς μεταχειρισμένο (πχ. τσεκαρε ΒΕΛΜΑΡ). Τα σκοτωνανε γιατί ήταν τα τελευταία γερμανικά Όπελ πριν γίνουν κι εκείνα Peugeot 208/Citroen C3 με άλλο κοστούμι. Ειδικά η έκδοση 1.4 90 άλογα είναι εξαιρετική πλην του αδύναμου στην ψύξη κλιματιστικού που πασχουνε τα Κορσα. (ίσως στην Peugeot εποχή να το φτιάξανε στα μοντέλα παραγωγής  τέλη 2020)

Η ταπεινή μου γνώμη είναι να βάλεις 5 χιλιάρικα στην άκρη και να πάρεις ένα καλό μεταχειρισμένο μεταξυ 80- 100 άλογα με 7-8 χιλιάρικα. Ως νέος οδηγός είναι κρίμα να του κάνεις περιμετρικά ζημιές ένα χιλιάρικο στον χρόνο επάνω. Ακόμη κι αν δεν το κάνεις εσύ θα στο κάνουνε άλλοι αν δεν έχεις δικό σου πάρκινγκ. Μετρά η εμπειρία ακόμη και που το αφήνεις αλλά κι ανάμεσα από ποιους παρκάρεις για να μην στο φάνε...

Αν όντως πας σε καινούριο καλύτερα πάρε ένα i10 που άλλαξε και πρόσφατα μοντέλο, είναι όμορφο κλπ και μπορείς να πάρεις έκδοση με αισθητήρες και κάμερα οπισθοπορειας. Για μένα καλύτερα να θυσιάσεις χώρους ή έστω λίγη ιπποδύναμη ως νέος οδηγός, παρά συστήματα που θα σε προφυλάξουν από εγκεφαλικά σε εσένα και τους γονείς σου. Εκτός κι αν σκοπεύεις να ανοίξεις άμεσα οικογένεια...

Μόλις είδα και το i10 και μου άρεσε πολύ..με κινητηρα 1,2 λέτε να το προτιμήσω;Γιατί μου φάνηκε καλό απο χώρους κτλ ρε παιδιά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, Vtsola είπε

Μόλις είδα και το i10 και μου άρεσε πολύ..με κινητηρα 1,2 λέτε να το προτιμήσω;Γιατί μου φάνηκε καλό απο χώρους κτλ ρε παιδιά

Οι προτάσεις του φίλου tsofras, ειδικά το Λεόν, είναι η καλύτερη επιλογή και με clima...Αυτά που λες είναι τίμια, αλλά όπως έγραψα και πιο πάνω για εμένα ΟΧΙ.. 

Επεξ/σία από terry308
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο χιλιαρης βγάζει 67 άλογα. Ο χιλιαδιακοσιάρης λογικά θα είναι στα 80+. Για νέο οδηγό σε όχημα ελαφρύ όπως το i10, χωρίς φαμίλια, μπαγκαζια είναι μια χαρά. Μην σκέφτεσαι 15 χρόνια μετά. Στα 30++ μπορεί να έχεις αλλάξει 3 αυτοκίνητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

https://www.car.gr/29117441-seat-leon-tgi-cng

Η καλύτερη επιλογή 

Με το μεγάλο ντεπόζιτο βενζίνης, όχι των 9λτρ που είναι τώρα και φυσικό αέριο.... για απόλυτη οικονομική μετακίνηση... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδια καλο χρυσο το Λεον αλλα ψαχνει για μικρο.

18 χρονων ειναι δεν εχει παιδια σκυλια γατια για να θελει χωρους.

Πολυ καλυτερο το Λεον σσαν αυτοκινητο απλα μερικες φορες το μικροτερο ειναι πολυ καλυτερο 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, imr είπε

Ρε παιδια καλο χρυσο το Λεον αλλα ψαχνει για μικρο.

18 χρονων ειναι δεν εχει παιδια σκυλια γατια για να θελει χωρους.

Πολυ καλυτερο το Λεον σσαν αυτοκινητο απλα μερικες φορες το μικροτερο ειναι πολυ καλυτερο 

Εσύ τι θα πρότεινες;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

51 λεπτά πριν, imr είπε

Ρε παιδια καλο χρυσο το Λεον αλλα ψαχνει για μικρο.

18 χρονων ειναι δεν εχει παιδια σκυλια γατια για να θελει χωρους.

Πολυ καλυτερο το Λεον σσαν αυτοκινητο απλα μερικες φορες το μικροτερο ειναι πολυ καλυτερο 

22 είναι κι όχι 18

4 χρόνια η σχολή (λογικά) θα βγει 26....  4 χρόνια δεν θα έχει εισόδημα κανονικό , θα έχει γκομενακι και με φ. α. θα πηγαίνει άνετα Αθήνα - Ναύπλιο Αθήνα με ούτε 10€, θα θέλει να αγαπάει ή να κάνει ταξιδακι Τρίκαλα, Λάρισα Θεσσαλονίκη και τα έξοδα καυσίμων θα είναι φτηνότερα από τα έξοδα διοδίων, το "μεγάλο" γίνεται "μικρό", το "μικρο" δεν γίνεται" μεγάλο", άλλο 65 κι άλλο 110 άλογα, ένα ταξιδάκι να θέλει να κάνει να είναι άνετος, 2-3 άτομα, κλίμα και βουρ...  μετά από 380.000χλμ και 13 έτη οδήγησης αυτό είναι το σκεπτικό μου ή μεταχειρισμένο πάλι με φ. α. στα 6-7Κ και τα υπόλοιπα στην άκρη γιά μετά την σχολή.... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, terry308 είπε

22 είναι κι όχι 18

4 χρόνια η σχολή (λογικά) θα βγει 26....  4 χρόνια δεν θα έχει εισόδημα κανονικό , θα έχει γκομενακι και με φ. α. θα πηγαίνει άνετα Αθήνα - Ναύπλιο Αθήνα με ούτε 10€, θα θέλει να αγαπάει ή να κάνει ταξιδακι Τρίκαλα, Λάρισα Θεσσαλονίκη και τα έξοδα καυσίμων θα είναι φτηνότερα από τα έξοδα διοδίων, το "μεγάλο" γίνεται "μικρό", το "μικρο" δεν γίνεται" μεγάλο", άλλο 65 κι άλλο 110 άλογα, ένα ταξιδάκι να θέλει να κάνει να είναι άνετος, 2-3 άτομα, κλίμα και βουρ...  μετά από 380.000χλμ και 13 έτη οδήγησης αυτό είναι το σκεπτικό μου ή μεταχειρισμένο πάλι με φ. α. στα 6-7Κ και τα υπόλοιπα στην άκρη γιά μετά την σχολή.... 

Σωστα δεν ειδα για τα 22

Δεν διαφωνω με αυτα που λες, απλα για χρηση κατα κυριο λογο στην Αθηνα χωρις αμεσα σχεδια για οικογενιεα εγω δεν θα επερνα μεγαλο αυτοκινητο. 

Το μεγαλυτερο εχει παρα πολλα προτερηματα, το θεμα ειναι εαν τα αντισταθμιζει η ευκολια που εχει το μικρο

Στο μεταχ συμφωνω 100%. με 6-7 βρισκεις πολυ καλες περιπτωσεις

 

Επεξ/σία από imr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...