Προς το περιεχόμενο

Nokia 9 PureView TA-1082 6GB/128GB 230€ @eglobalcentral


Blackyy

Προτεινόμενες αναρτήσεις

7 λεπτά πριν, Seldon68 είπε

Lionheart αν το paypal δεν σου δώσει δίκιο πάρε άμεσα τηλέφωνο στην paypal. Η αρχική απόφαση είναι από AI και μερικές φορές δεν δουλεύει όπως θα έπρεπε αλλά από την εμπειρία μου όταν μιλήσεις με άνθρωπο στο τέλος βγάζεις άκρη.

Υπάρχει και σύστημα με μηνύματα αλλά είναι αργά τα ζα και αν βγει αρνητική η πρώτη απόφαση πρέπει να το τρέξεις το πράγμα.

Σε ευχαριστώ φίλε! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 303
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, Seldon68 είπε

Lionheart αν το paypal δεν σου δώσει δίκιο πάρε άμεσα τηλέφωνο στην paypal. Η αρχική απόφαση είναι από AI και μερικές φορές δεν δουλεύει όπως θα έπρεπε αλλά από την εμπειρία μου όταν μιλήσεις με άνθρωπο στο τέλος βγάζεις άκρη.

Υπάρχει και σύστημα με μηνύματα αλλά είναι αργά τα ζα και αν βγει αρνητική η πρώτη απόφαση πρέπει να το τρέξεις το πράγμα.

Πολύ σωστός, πλέον σχεδόν όλες οι αποφάσεις είναι Al!!

Και επειδή το paypal είναι περισσότερο buyer friendly, ειδικά όταν παίρνεις τηλέφωνο, ο εκάστοτε agent εξετάζει την εμπειρία χρήσης της υπηρεσίας τους όχι τόσο το τι συνέβη.

Επίσης στο Reddit κυκλοφορεί και ότι σε περίπτωση που τους αναφέρεται ότι η όλη κατάσταση σας έχει αγχωσει και σας έχει φοβίσει, σχεδόν πάντα δίνουν refund. 

Καλό είναι να ξέρουμε επίσης ότι σε αποφάσεις όπου το paypal δεν μπορεί να πάρει ξεκάθαρη θέση αποζημιώνει και τις δύο πλευρές.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις μου απάντησε η Nokia, τι κάνω απο εδώ και πέρα;

Dear .............
Welcome back to Nokia Mobile Care.
 
Thank you for the screenshots and for the video which you have sent.
I absolutely understand how you feel and we are very sorry to hear about the inconvenience!
I have checked the IMEI number in our system, but there is no information ( I have tried with both IMEI numbers, which are visible in the screenshot ). 
With such kind of issue, the device should be send in repair and some further investigations. I hope your seller to cooperate and to receive a positive feedback also from PayPal.

I am looking forward to your response!
You can reach us also via chat. The live technical support channel is easily accessible from the Nokia support application your Nokia smartphone and from your PC, at: https://www.nokia.com/en_int/phones/support#contact-us.

English support is available 24/7

Have a nice day!

Kind regards,
Nokia Mobile Care
 
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, lionheart75 είπε

Αυθημερόν απάντηση απο την Νokia. Μπράβο τους!

Dear .......,
 
Thank you for contacting Nokia Mobile Care!
 
I absolutely understand how you feel and I am very sorry to hear about the inconvenience! 
 
In order to provide you with the best assistance, I will need some additional information: 
 
The IMEI number of your phone? It is a 15 digit long number starting with 35.
- You can find it by checking on the side of the original box.
- You can check for the IMEI number also from your proof of purchase.
 
Did you try to get in touch with your seller and inform them about this issue?
 
And I do not recommend using the device until it gets repaired. 

I am looking forward to your response!

Best regards,
Nokia Mobile Care
 
Τους απάντησα, γράφοντας αναλυτικά το story πως έχει με το άθλιο support του πωλητή, για την κλιμάκωση που αναγκάστηκα να κάνω στο paypal και το ότι δεν γνωρίζω ποια θα είναι η έκβαση αυτής.
Τους έδωσα το IMEI της συσκευής καθώς και φωτογραφίες και βίντεο με το πρόβλημα.
Επιπλέον τους έγραψα ότι σαν κατασκευαστής θέλησα να τους ενημερώσω τι εμφάνισε η καινούργια flagship συσκευή τους και αφετέρου αν με βάση το IMEI έχω κάποια κάλυψη.
Σε περίπτωση που δεν ισχύει κάτι τέτοιο πόσο θα είναι το κόστος επισκευής.
Μένει πλέον να δω τι θα γίνει. :) 
 

Ελπιζω να τους απαντησες THANK YOU FOR NOTHING!!!1

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

To "I hope your seller to cooperate" δεν είναι καλό. Σημαίνει μάλλον να το στείλεις στην eglobal.

Αλλά εγώ θα το έπαιζα κινέζος και θα απαντούσα: Can you check and verify IMEI numbers for all regions? If you can, do you think there is a possibility they sold me a fake Nokia phone?

Further, to whom should I send my phone to for repair? I suppose you mean to send it to one of your authorized service centers to perform the investigations mentioned in your message (can you suggest one in Athens, Greece?). Even better, can I send it directly to you?

Will the repair cost anything or my case will be treated as a customer with a defective device under warranty?

Τσιμουδιά για τον seller και την Paypal.

Επεξ/σία από imvrios
  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε παρόμοια περίπτωση με κάρτα γραφικών, η GIgabyte με εξυπηρέτησε και χωρίς χρέωση, απλά πλήρωσα τα μεταφορικά για Γερμανία. Απλά μου έκανε εξήγηση ότι εάν φτιάχνει θα το κάνουν, εάν χρείαζεται αντικατάσταση κτλ δεν θα με καλύψουν αφού ήταν απο grey market Σκρουτζάδικου.

Επεξ/σία από gorilas13
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, gorilas13 είπε

Σε παρόμοια περίπτωση με κάρτα γραφικών, η GIgabyte με εξυπηρέτησε και χωρίς χρέωση, απλά πλήρωσα τα μεταφορικά για Γερμανία. Απλά μου έκανε εξήγηση ότι εάν φτιάχνει θα το κάνουν, εάν χρείαζεται αντικατάσταση κτλ δεν θα με καλύψουν αφού ήταν απο grey market Σκρουτζάδικου.

Κάνουν τέτοια πράγματα τα σκρουτζομάγαζα; 🤣

Επεξ/σία από kkatzos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, gorilas13 είπε

Σε παρόμοια περίπτωση με κάρτα γραφικών, η GIgabyte με εξυπηρέτησε και χωρίς χρέωση, απλά πλήρωσα τα μεταφορικά για Γερμανία. Απλά μου έκανε εξήγηση ότι εάν φτιάχνει θα το κάνουν, εάν χρείαζεται αντικατάσταση κτλ δεν θα με καλύψουν αφού ήταν απο grey market Σκρουτζάδικου.

Εάν η κάρτα γραφικών προοριζόταν εξ αρχής για πώληση εντός Ευρώπης, δεν θα έπρεπε μέσω σειριακού να έχει πλήρης εγγύηση άσχετα από το σημείο αγοράς;

ΥΓ. Λογικά το σκρουτσομάγαζο την έφερε από Ασία αν κατάλαβα καλά και για αυτό αρνήθηκαν την αντικατάσταση σε περίπτωση που χρειαζόταν. 

Επεξ/σία από neosstoforum
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

43 λεπτά πριν, imvrios είπε

To "I hope your seller to cooperate" δεν είναι καλό. Σημαίνει μάλλον να το στείλεις στην eglobal.

Αλλά εγώ θα το έπαιζα κινέζος και θα απαντούσα: Can you check and verify IMEI numbers for all regions? If you can, do you think there is a possibility they sold me a fake Nokia phone?

Further, to whom should I send my phone to for repair? I suppose you mean to send it to one of your authorized service centers to perform the investigations mentioned in your message (can you suggest one in Athens, Greece?). Even better, can I send it directly to you?

Will the repair cost anything or my case will be treated as a customer with a defective device under warranty?

Τσιμουδιά για τον seller και την Paypal.

Να σαι καλά ρε φίλε για την πρόταση. Θα δοκιμάσω και βλέπουμε. :) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, lionheart75 said:

Μόλις μου απάντησε η Nokia, τι κάνω απο εδώ και πέρα;

Dear .............
 
Welcome back to Nokia Mobile Care.
 
Thank you for the screenshots and for the video which you have sent.
 
I absolutely understand how you feel and we are very sorry to hear about the inconvenience!
 
I have checked the IMEI number in our system, but there is no information ( I have tried with both IMEI numbers, which are visible in the screenshot ). 
 
With such kind of issue, the device should be send in repair and some further investigations. I hope your seller to cooperate and to receive a positive feedback also from PayPal.

I am looking forward to your response!
 
You can reach us also via chat. The live technical support channel is easily accessible from the Nokia support application your Nokia smartphone and from your PC, at: https://www.nokia.com/en_int/phones/support#contact-us.

English support is available 24/7

Have a nice day!

Kind regards,
Nokia Mobile Care
 

Να σου πω την εμπείρια μου, απο κάποια χρόνια που δούλεψα στο αντικείμενο αλλά και απο προσωπική εμπειρία. 

Θα σου πούνε είτε να στείλεις για επισκευή στην TS SOLUTIONS (νομίζω έχουν το service - αλλά και πάλι μπορεί να είναι απλά γραφέιο υποδοχής συσκευών) ή να σου κλείσουν ραντεβού με courier για να το στείλεις εξωτερικό. Χρήματα δεν πρόκειται να σου πούνε απο πριν, και μάλιστα σε email. Θέλουν να ελέγξουν τα IMEI που είναι στην πλακέτα της συσκευής. Να δούν απο που προήλθε. Μην αποκλείεις το ενδεχόμενο να είναι refurbished, ακόμα και κλεμμένο απο container. Αυτό μου έκανε εμένα η HTC με το 10, αφού είχε ένα θέμα η κάμερα και είναι και συνηθισμένη τακτική αρκετών εταιρείων. 

Πρόσφατα χρειάστηκα το paypal σε αγορά απο cdkeys. Το key που μου στείλανε δεν ήταν σωστό και κάνανε τον Κινέζο. Η MS που μίλησα μου είπε πως πρέπει να μιλήσω με τον πωλητή (χωρίς να λέει κάτι για το κλειδί). Τα ανέφερα στο paypal (αν και το μαγαζί μου έλεγε ότι φταίω εγώ και τους κοροιδεύω) και με δικαιώσανε, οπότε και μου επέστρεψε τα λεφτά το μαγαζί. Οπότε, μείνε με το paypal, και απο εκεί και πέρα βλέπεις τι γίνεται. Θεωρώ ότι θα σε δικαιώσουν πανηγυρικά. Μπορεί να σου ζητήσουν να το στέιλεις πίσω, αλλά δεν πιστεύω. Σε κάθε περίπτωση ζητάς να το στείλεις απο εκεί που σου το στείλανε.  Στείλε όλα τα email, και πάρε ένα email απο ΕΛΤΑ που να λέει τους περιορισμούς για τις μπαταρίες. Και μην ανησυχείς. 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, Agmourk είπε

Να σου πω την εμπείρια μου, απο κάποια χρόνια που δούλεψα στο αντικείμενο αλλά και απο προσωπική εμπειρία. 

Θα σου πούνε είτε να στείλεις για επισκευή στην TS SOLUTIONS (νομίζω έχουν το service - αλλά και πάλι μπορεί να είναι απλά γραφέιο υποδοχής συσκευών) ή να σου κλείσουν ραντεβού με courier για να το στείλεις εξωτερικό. Χρήματα δεν πρόκειται να σου πούνε απο πριν, και μάλιστα σε email. Θέλουν να ελέγξουν τα IMEI που είναι στην πλακέτα της συσκευής. Να δούν απο που προήλθε. Μην αποκλείεις το ενδεχόμενο να είναι refurbished, ακόμα και κλεμμένο απο container. Αυτό μου έκανε εμένα η HTC με το 10, αφού είχε ένα θέμα η κάμερα και είναι και συνηθισμένη τακτική αρκετών εταιρείων. 

Πρόσφατα χρειάστηκα το paypal σε αγορά απο cdkeys. Το key που μου στείλανε δεν ήταν σωστό και κάνανε τον Κινέζο. Η MS που μίλησα μου είπε πως πρέπει να μιλήσω με τον πωλητή (χωρίς να λέει κάτι για το κλειδί). Τα ανέφερα στο paypal (αν και το μαγαζί μου έλεγε ότι φταίω εγώ και τους κοροιδεύω) και με δικαιώσανε, οπότε και μου επέστρεψε τα λεφτά το μαγαζί. Οπότε, μείνε με το paypal, και απο εκεί και πέρα βλέπεις τι γίνεται. Θεωρώ ότι θα σε δικαιώσουν πανηγυρικά. Μπορεί να σου ζητήσουν να το στέιλεις πίσω, αλλά δεν πιστεύω. Σε κάθε περίπτωση ζητάς να το στείλεις απο εκεί που σου το στείλανε.  Στείλε όλα τα email, και πάρε ένα email απο ΕΛΤΑ που να λέει τους περιορισμούς για τις μπαταρίες. Και μην ανησυχείς. 

Σε ευχαριστώ πολύ! :) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν η ίδια η NOKIA δεν μπορεί να βρει το IMEI καταλαβαίνεται τι έχει συμβεί... Γι αυτό τέτοιου είδους προσφορές καλό είναι να ανεβαίνουν με προσοχή. Ευτυχώς που δεν έκανα κίνηση να το πάρω.

@lionheart75

Το να το παίξεις καμικάζι και να το στείλεις επιστροφή στην διεύθυνση από την οποία στο έστειλαν στην Αγγλία το σκέφτεσαι σαν ενδεχόμενο ? Γράψε και σε ένα χαρτί ότι είναι DOA και ζητάς είτε επισκευή είτε αντικατάσταση. Εγώ αυτό θα έκανα και θα ρίσκαρα το ενδεχόμενο να μου το ξαναστείλουν πίσω.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Vasilis 07 είπε

Το να το παίξεις καμικάζι και να το στείλεις επιστροφή στην διεύθυνση από την οποία στο έστειλαν στην Αγγλία το σκέφτεσαι σαν ενδεχόμενο ? Γράψε και σε ένα χαρτί ότι είναι DOA και ζητάς είτε επισκευή είτε αντικατάσταση. Εγώ αυτό θα έκανα και θα ρίσκαρα το ενδεχόμενο να μου το ξαναστείλουν πίσω.

Από την εμπειρία μου επειδή έχω δουλέψει σε αντίστοιχες εταιρείες, η διεύθυνση από "Ευρωπαϊκές" αποθήκες το πιο πιθανό να είναι από θυρίδες ή εταιρείες διαχείρισης  που δεν δέχονται παραλαβές δεμάτων οπότε γίνονται Rejected και αυτόματα γυρίζουν πίσω (εφόσον υπάρχει η δυνατότητα να επιστρέψουν, διαφορετικά καταστρέφονται από την εταιρεία courier/ταχυδρομείου).

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τo site το αναφέρει πάντως ότι δεν υπάρχει καμία εγγύηση κατασκευαστή παρα μόνο του καταστήματος.

Tο ΙMEI όμως δεν έπρεπε να δίνει ένα αποτέλεσμα? Τι συσκευές είναι αυτές? Refurbished που τις έσβησε απο την λίστα η ΝΟΚΙΑ ή η κάθε εταιρεία?

IMG_20200723_141154.jpg

Επεξ/σία από gorilas13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, gorilas13 είπε

Τo site το αναφέρει πάντως ότι δεν υπάρχει καμία εγγύηση κατασκευαστή παρα μόνο του καταστήματος.

Tο ΙMEI όμως δεν έπρεπε να δίνει ένα αποτέλεσμα? Τι συσκευές είναι αυτές? Refurbished που τις έσβησε απο την λίστα η ΝΟΚΙΑ ή η κάθε εταιρεία?

IMG_20200723_141154.jpg

Τίποτα εκθεσιακές-demo ενδεχομένως που βγήκαν προς πώληση νύχτα.

Έχω την αίσθηση οτι αυτές δεν έχουν κανονικό ΙΜΕΙ και κουτί οπότε μπορεί να έχουν βάλει άλλο κουτί με random αριθμό IMEI...

Εκτός αν έχουν άλλο αριθμό IMEI που δεν το βρήκε ο TS αλλά δεν θα τον ενημέρωναν σχετικά από την Nokia;

Το δικό σου έχει κωδικό IMEI πάνω που ταυτίζεται με αυτόν που αναφέρει το software (*#06#) και το κουτί;

Επεξ/σία από agnostos13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...