Προς το περιεχόμενο
papoys1

ΚΤΕΟ κάθε χρόνο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Βλέπω σε αρκετές ιστοσελίδες και πάλι ότι σκέφτονται να επιβάλλουν ΚΤΕΟ κάθε χρόνο σε οχήματα 10ετίας ή 15ετίας.Λέτε να ισχύει ή είναι μία συνηθισμένη φωτοβολίδα τρόμου από αυτές που αρέσκονται να αμολάνε κάθε τόσο οι κυβερνώντας  ώστε να μας έχουν συνεχώς στην πρίζα και ποτέ να μην μπορούμε να ησυχάσουμε.Τέλη κυκλοφορίας στο Θεό , ασφάλειες πανάκριβες , φορολογία στα καύσιμα φωτιά. 

Το δικό μου είναι 15ετίας , πολύ καλά συντηρημένο και φοβάμαι μην τυχόν μου βάλουν ένα νέο χαράτσι.Καλά δεν σκέφτονται τίποτε άλλο από το πως θα πάρουν χρήματα από τον κάθε κακομοίρη που δεν έχει να αγοράσει καινούργιο αυτοκίνητο ;;;;;;;  Δηλαδή ποιο είναι το νόημα τη διετία  να την κάνουν ένα χρόνο πέραν του εισπρακτικού μέτρου.

https://www.google.com/search?q=κτεο+κάθε+χρόνο%3B%3B%3B&oq=κτεο+κάθε+χρόνο%3B%3B%3B&aqs=chrome..69i57j0.8127j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Επεξ/σία από papoys1
  • Like 2
  • Sad 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
8 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Βλέπω σε αρκετές ιστοσελίδες και πάλι ότι σκέφτονται να επιβάλλουν ΚΤΕΟ κάθε χρόνο σε οχήματα 10ετίας ή 15ετίας.Λέτε να ισχύει ή είναι μία συνηθισμένη φωτοβολίδα τρόμου από αυτές που αρέσκονται να αμολάνε κάθε τόσο οι κυβερνώντας  ώστε να μας έχουν συνεχώς στην πρίζα και ποτέ να μην μπορούμε να ησυχάσουμε.Τέλη κυκλοφορίας στο Θεό , ασφάλειες πανάκριβες , φορολογία στα καύσιμα φωτιά. 

Το δικό μου είναι 15ετίας , πολύ καλά συντηρημένο και φοβάμαι μην τυχόν μου βάλουν ένα νέο χαράτσι.Καλά δεν σκέφτονται τίποτε άλλο από το πως θα πάρουν χρήματα από τον κάθε κακομοίρη που δεν έχει να αγοράσει καινούργιο αυτοκίνητο ;;;;;;;  Δηλαδή ποιο είναι το νόημα τη διετία  να την κάνουν ένα χρόνο πέραν του εισπρακτικού μέτρου.

https://www.google.com/search?q=κτεο+κάθε+χρόνο%3B%3B%3B&oq=κτεο+κάθε+χρόνο%3B%3B%3B&aqs=chrome..69i57j0.8127j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Σιγουρα θα παιχτουν τετοια κολπακια οπως και περιβαλλοντικα τελη για να αναγκασουν τον κοσμο ν αλλαξει αυτοκινητο ή να μεινει χωρις!!!

Εδω εμμεσα ειναι σαν να πειραξαν καταθεσεις με δολιο τροπο μεσο του ενφια και μειωση συνταξιων!!!

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 λεπτά πριν, gia_nnis είπε

Σιγουρα θα παιχτουν τετοια κολπακια οπως και περιβαλλοντικα τελη για να αναγκασουν τον κοσμο ν αλλαξει αυτοκινητο ή να μεινει χωρις!!!

Εδω εμμεσα ειναι σαν να πειραξαν καταθεσεις με δολιο τροπο μεσο του ενφια και μειωση συνταξιων!!!

Ναι ρε Γιάννη αλλά πριν 12-15 χρόνια ο κόσμος μπορούσε άνετα να αλλάξει αυτοκίνητο.Και εγώ το έκανα τότε γιατί μπορούσα αλλά σήμερα δεν μπορώ να το κάνω.Όταν με τη βία τα βγάζεις πέρα και έρχεται μήνας που έχεις χρεωθεί έξοδα και από τα έσοδα του επόμενου που θα βρεις 15.000 ευρώ να αγοράσεις καινούργιο αυτοκίνητο;;;;

Και ένα τέτοιο μέτρο δεν χτυπάει αυτόν που έχει τη δυνατότητα να το αλλάξει γιατί αυτός θα το κάνει.Το μέτρο χτυπάει όσους δεν μπορούμε να το κάνουμε οπότε αναγκαστικά φορτωνόμαστε ένα ακόμη χαράτσι στα τόσα και τόσα που μας επιβάλλουν.

  • Like 6
  • Thanks 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

+εργαζομενοι ΚΤΕΟ

+Κρατος

+συνεργεια

-Ο κοσμακης που εχει δεκαπενταετιας και ανω αμαξι

  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Ναι ρε Γιάννη αλλά πριν 12-15 χρόνια ο κόσμος μπορούσε άνετα να αλλάξει αυτοκίνητο.Και εγώ το έκανα τότε γιατί μπορούσα αλλά σήμερα δεν μπορώ να το κάνω.Όταν με τη βία τα βγάζεις πέρα και έρχεται μήνας που έχεις χρεωθεί έξοδα και από τα έσοδα του επόμενου που θα βρεις 15.000 ευρώ να αγοράσεις καινούργιο αυτοκίνητο;;;;

Και ένα τέτοιο μέτρο δεν χτυπάει αυτόν που έχει τη δυνατότητα να το αλλάξει γιατί αυτός θα το κάνει.Το μέτρο χτυπάει όσους δεν μπορούμε να το κάνουμε οπότε αναγκαστικά φορτωνόμαστε ένα ακόμη χαράτσι στα τόσα και τόσα που μας επιβάλλουν.

Η πλειοψηφία του κοσμου μπορει! Αυτες οι κυβερνησεις δεν βγαινουν μονες τους..! Η πλειοψηφια τους βγαζει!!!

Περαστικα μας!!!

  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξέρω ότι Ρουμανία τα άνω των 10ετων περνάνε ΚΤΕΟ κάθε χρόνο.Για εμένα είναι ένα παραπάνω έξοδο και αναποδιά γιατί θα πρέπει να είμαι Ελλάδα για να το περάσω,ήδη φέτος θα πληρώσω πρόστιμο καθως θα κατέβω Ελλάδα ένα μήνα αφότου λήξει,αλλιώς τα είχα κανονίσει αλλιώς ήρθαν τα πράγματα.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, papoys1 είπε

Ναι ρε Γιάννη αλλά πριν 12-15 χρόνια ο κόσμος μπορούσε άνετα να αλλάξει αυτοκίνητο.Και εγώ το έκανα τότε γιατί μπορούσα αλλά σήμερα δεν μπορώ να το κάνω.Όταν με τη βία τα βγάζεις πέρα και έρχεται μήνας που έχεις χρεωθεί έξοδα και από τα έσοδα του επόμενου που θα βρεις 15.000 ευρώ να αγοράσεις καινούργιο αυτοκίνητο;;;;

Και ένα τέτοιο μέτρο δεν χτυπάει αυτόν που έχει τη δυνατότητα να το αλλάξει γιατί αυτός θα το κάνει.Το μέτρο χτυπάει όσους δεν μπορούμε να το κάνουμε οπότε αναγκαστικά φορτωνόμαστε ένα ακόμη χαράτσι στα τόσα και τόσα που μας επιβάλλουν.

Να συμπληρώσω σε αυτά που γράφεις, με τα οποία παρεμπιπτόντως συμφωνώ απολύτως, ότι υπάρχει μια μεγάλη ηλικιακή ομάδα η οποία είναι αποκλεισμένη από τον τραπεζικό δανεισμό αυτή των συνταξιούχων.

Ο συνταξιούχος, ο 65αρης, που ακόμα είναι μια χαρά ακμαίος, ενεργός και συνεχίζει να μετακινείται με το αυτοκίνητο του, που όμως δεν τον δανείζει κανένας, πώς ακριβώς θα αλλάξει το όχημα του χωρίς χρηματοδότηση? Αναφέρομαι φυσικά στην πλειοψηφία των συνταξιούχων που παίρνει μια λογική σύνταξη, όχι σε ρετιρέ των ΔΕΚΟ. 

Το διάβασα κι εγώ κάπου αυτό για το ΚΤΕΟ, βέβαια ακόμα πρόκειται για φήμη, αλλά νομίζω έχει κάνει ξεκάθαρο η κυβέρνηση ότι η ανανέωση του στόλου είναι μέσα στις προθέσεις της συνεπώς δεν θα μου έκανε εντύπωση ένα τέτοιο μέτρο. 

  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας κοιταξουν πρωτα να μην υπαρχει αμαξι προ 2000 στους δρομους (δηλαδη 20ετιας τουλαχιστον) και ΜΕΤΑ ολα τα αλλα. Εδω εχουμε ακομα αμαξια του 80 που βρισκονται στους δρομους τι να λεμε τωρα.

  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Salvation81 είπε

Ας κοιταξουν πρωτα να μην υπαρχει αμαξι προ 2000 στους δρομους (δηλαδη 20ετιας τουλαχιστον) και ΜΕΤΑ ολα τα αλλα. Εδω εχουμε ακομα αμαξια του 80 που βρισκονται στους δρομους τι να λεμε τωρα.

Άρα το ενα δικό μου που είναι του 1998,αγορα το 2003 απο επισημη αντιπροσωπεία,ακριβη αγορα,παντα σε γκαραζ,άψογα συντηρημενο,service μονο σε αντιπροσωπεία ή επίσημο εξουσιοδοτημένο και θέλω να το κρατήσω μέχρι να γίνει αντικα να το πεταξω;

Δεν εχω κανένα πρόβλημα να περνάει ΚΤΕΟ κάθε χρόνο,ακόμα και και κάθε 6μηνο,αρκεί το ΚΤΕΟ να είναι όπως στη Γερμανία και να κόβει οτιδήποτε δεν έχει έγκριση για χρήση σε δημόσιο δρόμο,μιλάω για οτιδήποτε aftermarket,ζαντολαστιχα,εξατμίσεις,φώτα κλπ.

Επεξ/σία από jmmys
  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
6 λεπτά πριν, jmmys είπε

Άρα το ενα δικό μου που είναι του 1998,αγορα το 2003 απο επισημη αντιπροσωπεία,ακριβη αγορα,παντα σε γκαραζ,άψογα συντηρημενο,service μονο σε αντιπροσωπεία ή επίσημο εξουσιοδοτημένο και θέλω να το κρατήσω μέχρι να γίνει αντικα να το πεταξω;

Το βαζεις σε ενα γκαραζ και το κοιτας μεχρι να γινει αντικα, οπως θα κανει τελος του χρονου ο πατερας μου με το δικο του που ειναι μοντελο 2000 (και μιλαμε για αυτοκινητο 50 χιλιαδων τοτε).
Οσο και συντηρημενο να ειναι θα βγαζει καρκινο απο πισω γιατι ειναι 22 ετων μοντελο, λογικο ειναι αυτο. Οι διαβαθμισεις Euro 1-2-3-4-5-6 δεν βγηκαν για πλακα εξαλλου.

  • Like 8

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
11 λεπτά πριν, jmmys είπε

Άρα το ενα δικό μου που είναι του 1998,αγορα το 2003 απο επισημη αντιπροσωπεία,ακριβη αγορα,παντα σε γκαραζ,άψογα συντηρημενο,service μονο σε αντιπροσωπεία ή επίσημο εξουσιοδοτημένο και θέλω να το κρατήσω μέχρι να γίνει αντικα να το πεταξω;

Δεν εχω κανένα πρόβλημα να περνάει ΚΤΕΟ κάθε χρόνο,ακόμα και και κάθε 6μηνο,αρκεί το ΚΤΕΟ να είναι όπως στη Γερμανία και να κόβει οτιδήποτε δεν έχει έγκριση για χρήση σε δημόσιο δρόμο,μιλάω για οτιδήποτε aftermarket,ζαντολαστιχα,εξατμίσεις,φώτα κλπ.

to aftermarket εφοσον εχει εγκριση περναει. Μιλαμε ακομα και για κοτσαδορο.

Τι εννοουμε εγκριση; Να ειναι προιον Ευρωπαικης ενωσης και να εχεις βεβαιωση (χαρτι/email)απο τοπικο αντιπροσωπο οτι ειναι οκ

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετά τις παρεμβάσεις στο κέντρο της Αθήνας και τα κίνητρα για την ηλεκτροκίνηση έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι οι κυβερνώντες μας δεν θέλουν να έχουμε αυτοκίνητα. Θέλουν τον κόσμο έρμαιο των ΜΜΜ ή με πατίνια/ποδήλατα/πόδια. Σε αυτό συμβάλλει και η εκ περιτροπής εργασία που βλέπω να παγιώνεται, οπότε μας βλέπω με τo πατίνι ή το skate να κατεβαίνουμε την Πανεπιστημίου.

  • Like 3

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 ώρες πριν, papoys1 είπε

Ναι ρε Γιάννη αλλά πριν 12-15 χρόνια ο κόσμος μπορούσε άνετα να αλλάξει αυτοκίνητο.Και εγώ το έκανα τότε γιατί μπορούσα αλλά σήμερα δεν μπορώ να το κάνω.Όταν με τη βία τα βγάζεις πέρα και έρχεται μήνας που έχεις χρεωθεί έξοδα και από τα έσοδα του επόμενου που θα βρεις 15.000 ευρώ να αγοράσεις καινούργιο αυτοκίνητο;;;;

Και ένα τέτοιο μέτρο δεν χτυπάει αυτόν που έχει τη δυνατότητα να το αλλάξει γιατί αυτός θα το κάνει.Το μέτρο χτυπάει όσους δεν μπορούμε να το κάνουμε οπότε αναγκαστικά φορτωνόμαστε ένα ακόμη χαράτσι στα τόσα και τόσα που μας επιβάλλουν.

αρα πρεπει να λες που  και πως να βρω τα λεφτα για νεο αμαξι και οχι να λες δεν εχω 

 

το δεν εχω ειναι νοοτροπια και μυαλο υπαλληλου που εχει μαθει να ζει μηνα με το μηνα 

  • Thanks 1
  • Haha 1
  • Sad 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 ώρες πριν, papoys1 είπε

Βλέπω σε αρκετές ιστοσελίδες και πάλι ότι σκέφτονται να επιβάλλουν ΚΤΕΟ κάθε χρόνο σε οχήματα 10ετίας ή 15ετίας.Λέτε να ισχύει ή είναι μία συνηθισμένη φωτοβολίδα τρόμου από αυτές που αρέσκονται να αμολάνε κάθε τόσο οι κυβερνώντας  ώστε να μας έχουν συνεχώς στην πρίζα και ποτέ να μην μπορούμε να ησυχάσουμε.Τέλη κυκλοφορίας στο Θεό , ασφάλειες πανάκριβες , φορολογία στα καύσιμα φωτιά. 

Το δικό μου είναι 15ετίας , πολύ καλά συντηρημένο και φοβάμαι μην τυχόν μου βάλουν ένα νέο χαράτσι.Καλά δεν σκέφτονται τίποτε άλλο από το πως θα πάρουν χρήματα από τον κάθε κακομοίρη που δεν έχει να αγοράσει καινούργιο αυτοκίνητο ;;;;;;;  Δηλαδή ποιο είναι το νόημα τη διετία  να την κάνουν ένα χρόνο πέραν του εισπρακτικού μέτρου.

https://www.google.com/search?q=κτεο+κάθε+χρόνο%3B%3B%3B&oq=κτεο+κάθε+χρόνο%3B%3B%3B&aqs=chrome..69i57j0.8127j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Πολύ απλό...αυξάνουν το κόστος συντήρησης ενός παλιού αυτοκίνητου με σκοπό να το κάνουν ασύμφορο στην κατοχή/χρήση και να ωθήσουν τον κόσμο στην αγορά νέων...

Πολύ φοβάμαι οτι με την πρόωθηση των ηλεκτροκίνητων (τα οποία δεν είναι ακόμα ελκυστικά) θα έρθουν σταδιακά περιβαλοντικά τέλη για οχήματα με ΜΕΚ, τα έσοδα των οποίων θα μετακυλίονται στις επιδοτήσεις για αγορά ηλεκτρικού!

Έρχονται τα ηλεκτρικά "Cayenne"....

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 hours ago, Salvation81 said:

Οσο και συντηρημενο να ειναι θα βγαζει καρκινο απο πισω γιατι ειναι 22 ετων μοντελο, λογικο ειναι αυτο. Οι διαβαθμισεις Euro 1-2-3-4-5-6 δεν βγηκαν για πλακα εξαλλου.

Ο καρκίνος δεν πάει με το Euro 1-2-3-4-5-6, ο καρκίνος πάει με τα απόλυτα νούμερα*.

'Ένα χαμηλού κυβισμού Euro 1-2-3 μπορεί σε απόλυτα νούμερα να βγάζει λιγότερα καυσαέρια από ένα Euro 4-5-6 μεγάλου κυβισμού λχ.
Κι εκεί πάλι εξαρτάται από τη χρήση, ένας που κάνει α χλμ το χρόνο, δεν επιβαρύνει το ίδιο την ατμόσφαιρα με κάποιον που κάνει τα πολλαπλάσια χλμ.

Άσε που για πολλά χρόνια, οι εταιρείες κλέβαν στα καυσαέρια, και καταχωρούσαν ό,τι να 'ναι «Euro»...

Για μένα το θέμα ποιός και πόσο επιβαρύνει, σηκώνει πολλη συζήτηση από ένα απλό «καρκίνος=22 ετών μοντέλο».

ΥΓ: *είναι σαν το χρηματιστήριο με τις εκπομπές ρύπων σε επίπεδο κρατών,
ας πούμε μια πρόταση που δε μετράει αποστειρωμένα μόνο Euro αλλά και χρήση:
θα μπορούσε το κράτος να βλέπει στο ΚΤΕΟ πόσα χλμ διανύεις από τον ένα έλεγχο στον επόμενο, και ανάλογα με τις εκπομπές καυσαερίων να σου λέει - ανεξαρτήτως Euro προδιαγραφών - πόσο επιβάρυνες και αν ξεπερνάς ένα όριο τί ρήτρα να χρωστάς είτε σε χρήμα είτε σε υπόλοιπο που δικαιούσαι να διανύσεις σε χλμ ως την επόμενη φορά

Επεξ/σία από KoreanW
  • Like 7

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.