Προς το περιεχόμενο

ΚΤΕΟ κάθε χρόνο


papoys1

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 ώρες πριν, koulouri είπε

οπότε για να κανεις αποταμίευση θα επρεπε να τρως 15 πιτσες λιγοτερες τον μηνα..
( όταν απαντάς με "εξυπνάδες", να περιμένεις να σου απαντανε με "εξυπνάδες" ;) )

ουτε αποταμιευση κανω

αυτες ειναι συνηθειες τον φτωχων .

εχω το χρημα και δουλευει για μενα 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 156
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
40 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Αυτό που είχες υποστηρίξει από την αρχή ήταν κάθε όχημα να πληρώνει ότι του αναλογεί με βάση τα απόλυτα νούμερα καυσαερίων που βγάζει, ε από τη στιγμή που το μέσο που μεταφέρει τα προϊόντα από την παραγωγή σε αποθήκες και λιανοπωλητές βγάζει καυσαέρια γιατί να μην πληρώσει και αυτό με βάση τα απόλυτα νούμερα που εκπέμπει?

Τι σκτά λογική είναι αυτή βάση της οποίας εγώ που οδηγώ το ΙΧ μου πρέπει να πληρώσω τη βρώμα που βγάζει το φορτηγό που εξυπηρετεί τις ανάγκες της γιαγιάς?

Μάλλον εσύ είσαι αυτός που γράφεις χωρίς πρώτα να σκεφτείς.

Επαναλαμβανω ότι οποιαδηποτε αυξηση σε τιμη καυσιμων επειρεαζει πολλους τομείς!!!!! εαν εσενα σου φενονται πολλα τα τελη κυκλοφοριας  λυπαμαι.

Επεξ/σία από Dinos1973
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Dinos1973 είπε

Επαναλαμβανω οτι οποιαδηποτε αυξηση σε τιμη καυσιμων επειρεαζει πολους τομεις!!!!! εαν εσενα σου φενονται πολλα τα τελη κυκλοφοαριας λυπαμαι.

Όσες φορές να επαναλάβεις κάτι ανούσιο, δεν πρόκειται να αλλάξει απολύτως τίποτα.

Επίσης δεν θυμάμαι να έγραψα πουθενά ότι μου φαίνονται πολλά ή λίγα τα τέλη κυκλοφορίας, απλά στις αντιφάσεις σου στάθηκα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, argonaut είπε

Τα ανασφάλιστα θα τα βρούνε ποτέ;

Αλλά δείχνουμε κατανόηση διότι ως γνωστόν είναι πάρα μα πάρα πολύ δύσκολο να ματσάρουν τις ΒΔ των ασφαλιστικών εταιρειών με την ΒΔ του Υπουργείου Μεταφορών.

Αυτό είναι πρότζεκτ, προτζεκτάρα.

Tα βρίσκουν,όπως και αυτά που δεν πέρασαν ΚΤΕΟ.

Δεν πληρώνουμε καύσιμα αλλά φόρους με λίγο απο καύσιμο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, argonaut είπε

Τα ανασφάλιστα θα τα βρούνε ποτέ;

Αλλά δείχνουμε κατανόηση διότι ως γνωστόν είναι πάρα μα πάρα πολύ δύσκολο να ματσάρουν τις ΒΔ των ασφαλιστικών εταιρειών με την ΒΔ του Υπουργείου Μεταφορών.

Αυτό είναι πρότζεκτ, προτζεκτάρα.

Χρονια και Χρονια και Χρονια ακουμε οτι θα τους πιασουν, ενα @@ εχουν κανει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, Salvation81 είπε

Εχουμε και λεμε:

BMW Z4 Cabrio 2.5 λιτρα 2010 μοντελο: 199 g/km
BMW Z4 Coupe 2.5 λιτρα 2010 μοντελο: 192 g/km
Suzuki Grand Vitara 2.4 λιτρα 2010 μοντελο: 212 g/km

Βενζινη και 2.3 του 2010 δεν βρηκα παντως στα γρηγορα που κοιταξα, δες ομως στα 2.4 και 2.5 λιτρα και ακομα βγαζουν λιγοτερα.

Από πότε το διοξείδιο του άνθρακα είναι καρκίνος;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, NT1G είπε

Από πότε το διοξείδιο του άνθρακα είναι καρκίνος;

Εγω δεν αναφερθηκα μονο σε αυτο, απλα εφοσον ο φιλος αναφερθηκε σε αυτα και μονο τα νουμερα του παραθεσα πως και αυτα εχουν μεγαλη διαφορα ανα αυτοκινητο οταν υπαρχουν 10-12 χρονια ενδιαμεσα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, NT1G είπε

Από πότε το διοξείδιο του άνθρακα είναι καρκίνος;

Ισχύει αυτό που λες όμως εδώ συζητάμε για υπερβολική ποσότητα (θεωρώ),η τοξικότητα και οι επιπτώσεις της αυξάνονται με την αύξηση της περιεκτικότητας του αέρα σε CO2,

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε όρους διοξειδίου του άνθρακα (CO2) έχουμε:

Για ένα μεγάλο luxury μοντέλο:

μοντέλο έτος έκδοση hp co2 g/km
Mercedes Benz ML 1998-2001 πετρέλαιο 2.7 (270 CDI) 163 250
Mercedes Benz ML 2001-2005 πετρέλαιο 2.7 (270 CDI) 163 250
Mercedes Benz ML 2005-2008 πετρέλαιο 3.0 (280 CDI) 190 249
Mercedes Benz ML 2008-2011 πετρέλαιο 3.0 (280 CDI) 190 241
Mercedes Benz ML 2011-2015 πετρέλαιο 3.0 (350 BT) 258 179
Mercedes Benz GLS 2015-2019 πετρέλαιο 3.0 (350d) 258 199
Mercedes Benz GLS 2019+ πετρέλαιο 3.0 (350d) 286 187
Mercedes Benz ML 1998-2001 βενζίνη 3.2 (320) 218 330
Mercedes Benz ML 2001-2005 βενζίνη 3.2 (320) 218 324
Mercedes Benz ML 2005-2008 βενζίνη 3.5 (350) 272 275
Mercedes Benz ML 2008-2011 βενζίνη 3.5 (350) 272 266
Mercedes Benz ML 2011-2015 βενζίνη 3.5 (350) 306 199
Mercedes Benz GLS 2015-2019 βενζίνη 3.0 (400) 333 218
Mercedes Benz GLS 2019+ βενζίνη 3.0 (450) 367 245

και για ένα μικρό καθημερινό μοντέλο:

Toyota Yaris 1999-2003 πετρέλαιο 1.4 D4-D 75 113
Toyota Yaris 2003-2005 πετρέλαιο 1.4 D4-D 75 113
Toyota Yaris 2005-2009 πετρέλαιο 1.4 D4-D 90 119
Toyota Yaris 2009-2011 πετρέλαιο 1.4 D4-D 90 111
Toyota Yaris 2011-2014 πετρέλαιο 1.4 (D-4D-F) 90 104
Toyota Yaris 2014-2017 πετρέλαιο 1.4 (D-4D-F) 90 99
Toyota Yaris 1999-2003 βενζίνη 1.3 (16v VVT-i) 86 160
Toyota Yaris 2003-2005 βενζίνη 1.3 (16v VVT-i) 86 160
Toyota Yaris 2005-2009 βενζίνη 1.3 (16v VVT-i) 87 136
Toyota Yaris 2009-2011 βενζίνη 1.33 (Dual VVT-i) 99 119
Toyota Yaris 2011-2014 βενζίνη 1.33 (Dual VVT-i) 99 114
Toyota Yaris 2014-2017 βενζίνη 1.33 (Dual VVT-i) 99 114
Toyota Yaris 2017+ βενζίνη 1.5 (Dual-VVT-iE) 111 109

Όπως θα παρατηρήσουμε το θηρίο Mercedes Benz GLS πετρελαίου 3000cc του 2020 (μετρημένο με wltp) ρυπαίνει περίπου 20% περισσότερο από ένα απλό Yaris βενζίνης 1300cc του 2003 (μετρημένο με nedc) και υποθέτοντας φυσικά οτι το Yaris δεν έχει καθόλου φθορές με την πάροδο του χρόνου που έχουν ως αποτέλεσμα να αυξηθούν τα πραγματικά καυσαέρια (στην πραγματικότητα μάλλον απίθανο)!

Οπότε η υπόθεση οτι ένα παλιό μικρό ρυπαίνει λιγότερο από ένα νέο μεγάλο ή ένα βενζίνης ρυπαίνει λιγότερο από ένα πετρελαίου είναι μάλλον αυθαίρετη.

Φυσικά υπάρχει και το NOx αλλά αυτό είναι άλλη κουβέντα μιας και στα παλαιά οχήματα δεν είχε προβλεφθεί καν μέτρηση. 

1 ώρα πριν, Dinos1973 είπε

Αυξηση των φορων στα καυσιμα με την αφομειωση των τελων κυκλοφοριας σημαινει αυξηση σε οποιο προιον μεταφερεται απο την παραγωγη σε αποθηκες και μετα σε καταστηματα, τουτεστην η γιαγια που δεν οδηγει θα πληρωσει τα δικα σου τελη στην τιμη των προιοντων στα supermarket και λαικες κλπ κλπ. Ας βουταμε την γλωσα μας λιγο στο μυαλο μας!!!!!!

Καταλαβαίνω τι λες αλλά για σκέψου καλύτερα...τα προϊόντα που παράχθηκαν στην άλλη άκρη της Ελλάδας (ή του κόσμου) για λογαριασμό της γιαγιάς δεν μεταφέρονται, ωστέ να μπορεί να τα βρει στο ράφι του supermarket της γειτονιάς της;

Ποιός θα έπρεπε κατ' εσένα να επωμίζεται δηλαδή το κόστος...ο οδηγός του φορτηγού;

Αν θεωρήσουμε οτι τα τέλη ή/και οι φόροι στα καύσιμα δεν πρέπει να αφορούν τα επαγγελματικά οχήματα παρά μόνο τα ΙΧ αυτό είναι μια άλλη κουβέντα...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Dark_Nightfall είπε

Ισχύει αυτό που λες όμως εδώ συζητάμε για υπερβολική ποσότητα (θεωρώ),η τοξικότητα και οι επιπτώσεις της αυξάνονται με την αύξηση της περιεκτικότητας του αέρα σε CO2,

Και να ισχύει, που δεν νομίζω, τοξικότητα ≠ καρκίνος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, argonaut είπε

Τα ανασφάλιστα θα τα βρούνε ποτέ;

Αλλά δείχνουμε κατανόηση διότι ως γνωστόν είναι πάρα μα πάρα πολύ δύσκολο να ματσάρουν τις ΒΔ των ασφαλιστικών εταιρειών με την ΒΔ του Υπουργείου Μεταφορών.

Αυτό είναι πρότζεκτ, προτζεκτάρα.

Βασικά η βάση δεδομένων του υπουργείου μεταφορών δεν βοηθάει σε κάτι, γιατί δεν ενημερώνεται για το ποια οχήματα βρίσκονται σε ακινησία.

Πάντως αυτή η διασταύρωση - σε αντίθεση με αυτό που πιστεύεις - έχει γίνει ήδη τουλάχιστον 3 φορές μέχρι τώρα, η πρώτη φορά ήταν στις 06/06/2017, μόνο που πήραν πίσω τα πρόστιμα επειδή εκ παραδρομής χρεώθηκαν και σε πάρα πολλά οχήματα που δεν έπρεπε.

Και το κυριότερο είναι πως αυτή η διασταύρωση όσες φορές και να γίνει δεν πρόκειται να μειώσει τα οχήματα που πραγματικά κυκλοφορούν ανασφάλιστα, πχ αυτά που κυκλοφορούν οι τσιγγάνοι όσες φορές και να τους βεβαιωθεί ηλεκτρονικό πρόστιμο δεν θα αλλάξει κάτι, ούτως ή άλλως δεν πληρώνουν τίποτα. Μόνο οι έλεγχοι στο δρόμο για ανασφάλιστα/κτεο/whateva θα βοηθήσουν,  ε αυτό δεν το βλέπω να γίνεται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, agnostos13 είπε
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         

Φυσικά υπάρχει και το NOx αλλά αυτό είναι άλλη κουβέντα μιας και στα παλαιά οχήματα δεν είχε προβλεφθεί καν μέτρηση. 
...

Σε όλα αυτά που έχεις βάλει σχεδόν έχει προβλεφθεί όριο NOx.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, NT1G είπε

Και να ισχύει, που δεν νομίζω, τοξικότητα ≠ καρκίνος

Σύμφωνοι,το είπαμε αυτό,θέλω να πω ότι η υπερβολική ποσότητα μπορεί να προκαλέσει αντιδράσεις όπως στο βίντεο παρακάτω.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Dark_Nightfall είπε

Σύμφωνοι,το είπαμε αυτό,θέλω να πω ότι η υπερβολική ποσότητα μπορεί να προκαλέσει αντιδράσεις όπως στο βίντεο παρακάτω.

Δηλαδή η αντίδραση του τύπου στο βίντεο οφειλόταν σε υπερβολική ποσότητα CO2?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...