Προς το περιεχόμενο

Βενζίνη Shell V-Power


iSAD

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 λεπτά πριν, Periphery είπε

Σίγουρα δεν πίνω αυτό που πίνεις εσύ και είμαι ευγενικός, ακόμη κι αν δεν συμφωνώ με τα λεγόμενα κάποιου.

Ίσως να μην το έθεσα καλά.

Ένας ταλαιπωρημένος κινητήρας, που είναι στα όρια ρωγμών σε οποιοδήποτε εξάρτημα/σημείο, ίσως επιβαρυνθεί αν η καύση είναι πιο δυνατή απ'όσο σχεδιάστηκε να είναι.

Αν διαφωνείς, μπορείς να το αιτιολογήσεις με επιχειρήματα και όχι με ειρωνείες.

Ένας ταλαιπωρημένος κινητήρας θα τα παίξει ότι και να του βάλεις, it’s just matter of time!!!! Στην Ελλάδα πρέπει να έχουμε σαν δεδομένο ότι λίγο η πολύ τα καύσιμα είναι νοθευμένα, όποτε παίρνουμε το λιγότερο ρίσκο με το τι βάζουμε στο ντεπόζιτο για να προστατεύσουμε την περιουσία μας on the long run....... έτσι απλά, τώρα εάν το αυτοκίνητο είναι χρέπι η θέση του είναι στην ανακύκλωση και όχι στον δρόμο ........

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
1 λεπτό πριν, Dinos1973 είπε

Ένας ταλαιπωρημένος κινητήρας θα τα παίξει ότι και να του βάλεις, it’s just matter of time!!!!

Δεν είναι απόλυτο.

1 λεπτό πριν, Dinos1973 είπε

 

Στην Ελλάδα πρέπει να έχουμε σαν δεδομένο ότι λίγο η πολύ τα καύσιμα είναι νοθευμένα, όποτε παίρνουμε το λιγότερο ρίσκο με το τι βάζουμε στο ντεπόζιτο για να προστατεύσουμε την περιουσία μας on the long run....... έτσι απλά,

Βάζε 100άρα. It's a state of mind που λέει και η διαφήμιση του ελληνικού τουρισμού.

Δικά σου τα χρήματα, δικές σου οι επιλογές.

 

1 λεπτό πριν, Dinos1973 είπε

τώρα εάν το αυτοκίνητο είναι χρέπι η θέση του είναι στην ανακύκλωση και όχι στον δρόμο ........

Αν ζεις σε ανεπτυγμένη χώρα με υψηλούς μισθούς και χαμηλή ανεργία, ισχύει.

Στην Ελλάδα της κρίσης, που κυκλοφορούν ανασφάλιστα αυτοκίνητα, λίγο ουτοπικό.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εάν έχεις καινούργιο αυτοκίνητο vpower η 100αρα είναι μονόδρομος, εάν εχεις παλιό, οτιδήποτε με turbo, είναι επιβεβλημένη η 100αρα, στο παρελθόν τα μεγαλύτερα προβλήματα σε VW tsi κινητήρες ήταν λόγο κακής ποιότητας καυσίμου! Οποίος δεν το αντέχει οικονομικά είναι άλλο θέμα! 

22 λεπτά πριν, Periphery είπε

Δεν είναι απόλυτο.

Βάζε 100άρα. It's a state of mind που λέει και η διαφήμιση του ελληνικού τουρισμού.

Δικά σου τα χρήματα, δικές σου οι επιλογές.

Αν ζεις σε ανεπτυγμένη χώρα με υψηλούς μισθούς και χαμηλή ανεργία, ισχύει.

Στην Ελλάδα της κρίσης, που κυκλοφορούν ανασφάλιστα αυτοκίνητα, λίγο ουτοπικό.

Τι σχέση έχει η οικονομική κατάσταση με αυτό το θέμα??? Εάν δεν μπορείς να υποστηρίξεις το όχημα υπάρχουν άλλες λύσεις !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Dinos1973 είπε

Εάν έχεις καινούργιο αυτοκίνητο vpower η 100αρα είναι μονόδρομος, εάν εχεις παλιό, οτιδήποτε με turbo, είναι επιβεβλημένη η 100αρα, στο παρελθόν τα μεγαλύτερα προβλήματα σε VW tsi κινητήρες ήταν λόγο κακής ποιότητας καυσίμου! Οποίος δεν το αντέχει οικονομικά είναι άλλο θέμα! 

Εχω που εχω καινουργιο δηλαδη 5.000 χιλιομετρα Corsa E 1400cc 90ps βαζω vpower και ανα καποιο χρονικο διαστημα βαζω και 100αρα η ειμαι καλυμενος μιας και ο κινητηρας δεν ειναι απαιτητικος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, iSAD είπε

Εχω που εχω καινουργιο δηλαδη 5.000 χιλιομετρα Corsa E 1400cc 90ps βαζω vpower και ανα καποιο χρονικο διαστημα βαζω και 100αρα η ειμαι καλυμενος μιας και ο κινητηρας δεν ειναι απαιτητικος

Συνέχιζε να βάζεις vpower, δοκίμασε κάποια στιγμή απλή, και τότε θα καταλάβεις την διαφορά.......θα βαρεθείς να ακούς το κροτάλισμα του κινητήρα από τα πυρακια!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε

Συνέχιζε να βάζεις vpower, δοκίμασε κάποια στιγμή απλή, και τότε θα καταλάβεις την διαφορά.......θα βαρεθείς να ακούς το κροτάλισμα του κινητήρα από τα πυρακια!

Και όλα αυτά σε έναν κινητήρα 1400 κυβικά, 90 άλογα που η εταιρεία λέει ότι μπορεί να κάψει και 91 οκτάνια....

Επεξ/σία από NT1G
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, NT1G είπε

Και όλα αυτά σε έναν κινητήρα 1400 κυβικά, 90 άλογα που η εταριία λέει ότι μπορεί να κάψει και 91 οκτάνια....

Δηλαδή είναι πολλά θεωρείς τα 97?

Έως 93 αναγράφει το κατώτερο το βιβλίο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, iSAD είπε

Δηλαδή είναι πολλά θεωρείς τα 97?

Έως 93 αναγράφει το κατώτερο το βιβλίο

Εγώ θεωρώ ότι δεν πρόκειται να δεις και καταλάβεις διαφορά και το να βάζεις 100αρα είναι πεταμένα λεφτά.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προσωπικές εμπειρίες

1. Η 100αρα εξατμίζεται ,μόνο για φουλάρισμα και άμεσο κάψιμο  

2.  Εταιρικό με εταιρικό shell έχω δει τρελή διαφορά 

3. Θα καταλάβεις την 100αρα όταν θα έχεις λίγες στροφές και πατώντας γκάζι δε θα σε κρεμάσει . 

4. Αν το αμάξι δεν έχει μεγάλο λόγο συμπίεσης πχ 9:1 (μικρό) δε θα την εκμεταλλευτεί 

5. Αν δεις απίστευτη διαφορά 100αρας σε σύγκριση με τη βενζίνη που έβαζες , αλλάζεις πρατήριο 

6. Δεν αξίζει τα λεφτά της . Βρίσκεις σωστό πρατήριο και αν έχεις παλιό αμάξι ρίχνεις σε απλή βενζίνη ένα καθαριστικό .

Επεξ/σία από korakios
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, iSAD είπε

Καλησπέρα θέλω να κάνω μια ερώτηση , έχω το Opel Corsa E καινούργιο πριν κάνα 3 μηνο και θέλω να ρωτήσω για την βενζίνη. Εγώ βάζω σταθερά από ένα cyclon βενζινάδικο , άκουσα ότι κάθε Τρίτη νομίζω η shell βγάζει την 97-98 οκτάνια στην τιμή της κανονικής , αλλά επίσης άκουσα μακρυά από αυτή την εταιρία. Τι έχετε να πείτε εσείς? Το αμάξι είναι 1400 90 άλογα δεν του είναι τόσο αναγκαία η 100αρα αλλά θέλω να βάζω όσο πιο συχνά με παίρνει για καλό του κινητήρα.

Ευχαριστώ

Η vpower είτε βενζίνη είτε diesel είναι ένα διαφημιστικό τρικ και τίποτα παραπάνω.95αρα είναι και η vpower με κάποια πρόσθετα όπως λενε.καθαρη 98αρα έχει μόνο η bp.

γενικα προτίμησε καύσιμα από ελ.πε όπως Έκο και bp.εχω το ίδιο εκδοση Innovation B14NEL κινητήρα με τα 100 άλογα τούρμπο με πρόγραμμα και δουλεύω μόνο 100αρα.εσυ με ατμοσφαιρικό προτίμησε την 95αρα δεν υπάρχει λόγος να βάζεις 100αρα.

 

Επεξ/σία από davarisx
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

άμα θες να δεις ποια είναι εταιρικα, κατέβασε την εφαρμογή allsmart της shell και θα δεις τα πρατηρια γυρω σου. Τα Ερμης και Μυρτεα ειναι εταιρικα , εχει σε ολη την Ελλαδα, στην περιοχη μου απο τα 5 shell που εχω τριγυρω, τα 3 ειναι εταιρικα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, korakios είπε

Προσωπικές εμπειρίες

..

4. Αν το αμάξι δεν έχει μεγάλο λόγο συμπίεσης πχ 9:1 δε θα την εκμεταλλευτεί 

...

Τα υβριδικά, Prius κ.τ.λ. είναι στο 13-14:1. Οπότε μόνο 100 οκτάνια εκεί;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, NT1G είπε

Τα υβριδικά, Prius κ.τ.λ. είναι στο 13-14:1. Οπότε μόνο 100 οκτάνια εκεί;

 Aυτα δουλεύουν σε κύκλο Atkinson με μεταβλητή συμπίεση.και 95 δεν έχουν θέμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, NT1G είπε

Τα υβριδικά, Prius κ.τ.λ. είναι στο 13-14:1. Οπότε μόνο 100 οκτάνια εκεί;

Αν λέει μόνο 100αρα ,ναι . Αλλιώς ειδικά σε 14:1 ή τουρμπάτα αμάξια θα δεις διαφορά (υποτίθεται). Άλογα δε θα πάρεις ,απλά θα τραβάει σωστά από χαμηλά και θα έχει μια σπιρτάδα/νεύρο 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, NT1G είπε

ε; Και γιατί αλλάζει η συμπίεση; Επίσης σε μεγάλα υψόμετρα έχουμε και λιγότερη πίεση.

Λόγω του μειωμένου οξυγόνου αλλάζει η στοιχειομετρία από τον αισθητήρα λ και η απόδοση πέφτει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...