Προς το περιεχόμενο

Βενζίνη Shell V-Power


iSAD

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ενας λεει βαλε Vpower αλλος λεει ειναι τρικ , πραγματικα εχω μπερδευτει και νομιζω η μονη λυση ειναι να κανει 4-5 φουλαρισματα με V-power και ετσι ισως δω καποια διαφορα ειτε σε χιολιομετρα ειτε στην συμπεριφορα του αυτοκινητου

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 258
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 λεπτό πριν, iSAD είπε

Ενας λεει βαλε Vpower αλλος λεει ειναι τρικ , πραγματικα εχω μπερδευτει και νομιζω η μονη λυση ειναι να κανει 4-5 φουλαρισματα με V-power και ετσι ισως δω καποια διαφορα ειτε σε χιολιομετρα ειτε στην συμπεριφορα του αυτοκινητου

 Σε 90 ατμοσφαιρικά άλογα δεν θα δεις καμοια διαφορά απολύτως.

Το μόνο που θα σου πω για τα καύσιμα με εβδομαδιαία προσφορά φύγε μακριά.

Μακράν η Έκο είχε τα καλύτερα καύσιμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, davarisx είπε

 Σε 90 ατμοσφαιρικά άλογα δεν θα δεις καμοια διαφορά απολύτως.

Το μόνο που θα σου πω για τα καύσιμα με εβδομαδιαία προσφορά φύγε μακριά.

Μακράν η Έκο είχε τα καλύτερα καύσιμα.

Εχω μπερδευτει παρα πολυ ειναι η αληθεια με τοσες αποψεις. Θα φουλαρω με 100αρα αρχικα γιατι θα κανω ταξιδι σε 5 μερες δεν εχω βαλει ποτε ετσι και αλλιως , και μετα ισως δοκιμασω την vpower ισως δω διαφορα στα χιλιομετρα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, iSAD είπε

Εχω μπερδευτει παρα πολυ ειναι η αληθεια με τοσες αποψεις. Θα φουλαρω με 100αρα αρχικα γιατι θα κανω ταξιδι σε 5 μερες δεν εχω βαλει ποτε ετσι και αλλιως , και μετα ισως δοκιμασω την vpower ισως δω διαφορα στα χιλιομετρα

Το υπεραναλύεις. Χωρίς λόγο.

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, iSAD είπε

Εχω μπερδευτει παρα πολυ ειναι η αληθεια με τοσες αποψεις. Θα φουλαρω με 100αρα αρχικα γιατι θα κανω ταξιδι σε 5 μερες δεν εχω βαλει ποτε ετσι και αλλιως , και μετα ισως δοκιμασω την vpower ισως δω διαφορα στα χιλιομετρα

Γιατί δε βάζεις την 100άρα της AVIN; Σου επαναλαμβάνω πως shell δεν υπάρχει στην Ελλάδα.

Η AVIN είναι η εταιρεία του διυλιστηρίου του Βαρδινογιάννη - όπως η ΕΚΟ είναι των ΕΛ.ΠΕ.

Τα ΕΛ.ΠΕ. είναι τα μεγαλύτερα διϋλιστήρια στην Ελλάδα - και όχι του Βαρδινογιάννη. Δε λέω οτι δε βγάζει καλά καύσιμα η motor oil, απλά μην ψαρώνετε από το σηματάκι της Shell που διαχειρίζεται η Coral.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, iSAD είπε

Άρα 100αρα όσο και να βάζω έχω θέμα η όχι ?

Φιλος,έχεις κάνει την τρίχα τριχιά.Βάλε την βενζίνη που βάζεις και προσπάθησε να χαρείς το αμαξάκι σου .

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, iSAD είπε

Εταιρικό είναι νομίζω αυτό στην περιοχή μου χωρίς κάποια σιγουριά

Ίσως το δοκιμάσω από περιέργεια και μόνο

Και ας λέει το βιβλιαράκι 95?

ασ λεει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω πολυ παλια που το ειχα ψαξει μου ειχαν πει πως η V-Power ερχεται απο τα διυλιστηρια και μετα βαζουν κατι επι προσθετα και πως η Racing ερχεται απεξω.

Νομιζω μετα το γυρισαν και για αυτην στα διυλιστηρια αλλα πως τα επιπροσθετα τα εβαζαν εκει.

Οπως και να εχει ειναι αποδεδειγμενα καλες βενζινες. Σε γρηγορα τουρμπατα αυτοκινητα πολλοι που ξερω βαρουσαν πυρακια με V-Power απλη και γενικα με 95αρες+, με V-Power Racing ολοι ειναι οκ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχω δύο αυτοκίνητα.

Στο καθημερινό 1600αρι 20ετιας με το vteq βάζω την τελευταία 5ετια 90% των χιλιομέτρων που κάνω vpower σε προσφορά από το ίδιο πρατήριο.μηδενιζω πάντα που φουλαρω και κρατάω τις αποδείξεις.ε διάφορες από το 10% των χιλιομέτρων που κάνω βαζωντας Έκο η avin δεν έχω δει.

Στο άλλο που έχει 10.5 συμπίεση βαζωντας την vpower δεν έχω πυρακια.βαζωντας απλή 95αρα έχω.οποτε κάτι κάνει αλλά όχι σε αυτοκίνητα που δεν την χρειάζονται.

Το χειρότερο είναι που πας στα shell και με το που σταματήσεις σου λένε άνοιξε να κοιταξουμε λάδια νερά.και φυσικά μέσα στην πόλη ποτέ δεν είναι το έδαφος ευθεία.

Και σχεδόν όλοι μετά αγοράζουν και συμπληρώνουν λάδια......... 

Δεν μιλάω για την racing...

Επεξ/σία από Thanos1972
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Thanos1972 είπε

 

Στο άλλο που έχει 10.5 συμπίεση βαζωντας την vpower δεν έχω πυρακια.βαζωντας απλή 95αρα έχω.

Κάπου έχεις μπερδευτεί αδερφέ.

10.5 είναι σχετικά χαμηλή συμπίεση,αν ειχες 11.5-12 τι θα έβαζες μεθανολες?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, davarisx είπε

Η vpower είτε βενζίνη είτε diesel είναι ένα διαφημιστικό τρικ και τίποτα παραπάνω.95αρα είναι και η vpower με κάποια πρόσθετα όπως λενε.καθαρη 98αρα έχει μόνο η bp.

γενικα προτίμησε καύσιμα από ελ.πε όπως Έκο και bp.εχω το ίδιο εκδοση Innovation B14NEL κινητήρα με τα 100 άλογα τούρμπο με πρόγραμμα και δουλεύω μόνο 100αρα.εσυ με ατμοσφαιρικό προτίμησε την 95αρα δεν υπάρχει λόγος να βάζεις 100αρα.

 

Από πότε έχεις να πας σε shell? Η v power πλέον εδώ και καιρό είναι 98 οκτανια. Αυτό που λες ίσχυε πριν χρόνια....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε έξι μήνες ,που θα έχει παλιώσει θα βάζεις ότι να είναι.....άρα ξεκινά κάθε Τρίτη με v-power που είναι σε προσφορά από τα εταιρικά της shell (Ερμής και Μυρτεα), βγάλε και μια κάρτα να μαζεύεις πόντους να παίρνεις και κάτι μια φορά τον χρόνο δώρο και θα είσαι τζετ.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, davarisx είπε

Κάπου έχεις μπερδευτεί αδερφέ.

10.5 είναι σχετικά χαμηλή συμπίεση,αν ειχες 11.5-12 τι θα έβαζες μεθανολες?

Μάλλον κάπου εσύ έχεις μπερδευτεί γιατί δεν είπα πουθενά ότι έχω υψηλή συμπίεση .απλά την ανέφερα στο αυτοκίνητο που βλέπω την διαφορά.και δεν μιλάω για σύγχρονο αυτοκίνητο όπου ρυθμίζει τα μίγματα ο εγκέφαλος αλλά για αυτοκίνητο 50 χρόνων με δύο διπλά καρμπυρατέρ όπου καταλαβαίνεις απευθείας την διαφορά σε ότι έχει να κάνει με το εάν είναι καλή η βενζίνη η όχι χωρίς να πειράξεις ρυθμίσεις καρμπυρατέρ η αβανς.αλλα το αποτέλεσμα δεν αλλάζει......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, kazantzidis είπε

Από πότε έχεις να πας σε shell? Η v power πλέον εδώ και καιρό είναι 98 οκτανια. Αυτό που λες ίσχυε πριν χρόνια....

Έχω να πάω από τότε που κάνανε την φουστια και βουταγαν από μόνοι τους την μάνικα vpower και σου βαζαν χωρίς να σε ρωτησουν και αν το έβλεπες είχε καλός.σε κάποια φάση τα είχα πάρει άσχημα τον αφήνω φουλαρει και του λέω ωραία δεν με ρώτησες βγάλε μου την αξία σε απλη και τα υπόλοιπα από την τσέπη σου.

το μόνο καύσιμο που αξίζει από εκεί είναι η racing η οποία φυσικά είναι εισαγωγης και όχι τα νεροπλυματα της motor.

Για diesel δεν μιλάω καν σκέτο biodiesel.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, davarisx είπε

Έχω να πάω από τότε που κάνανε την φουστια και βουταγαν από μόνοι τους την μάνικα vpower και σου βαζαν χωρίς να σε ρωτησουν και αν το έβλεπες είχε καλός.σε κάποια φάση τα είχα πάρει άσχημα τον αφήνω φουλαρει και του λέω ωραία δεν με ρώτησες βγάλε μου την αξία σε απλη και τα υπόλοιπα από την τσέπη σου.

το μόνο καύσιμο που αξίζει από εκεί είναι η racing η οποία φυσικά είναι εισαγωγης και όχι τα νεροπλυματα της motor.

Για diesel δεν μιλάω καν σκέτο biodiesel.

Το βιοντίζελ δημιουργεί προβλήματα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...