Προς το περιεχόμενο

Τι πρωτότυπο; Αγορά πρώτης dslr!


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Όσο περισσότερο το ψάχνεις τόσο χρόνο χάνεις από το να βγεις και να φωτογραφήσεις. Ψάξιμο πολύ λοιπόν ή περισσότερος χρόνος στο αγαπημένο χόμπυ; Εγώ προτιμώ το δεύτερο πάντως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 238
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Εντάξει, εγώ δεν είμαι του στυλ να είμαι συνέχεια έξω για να βγάζω φωτογραφίες. Την  θέλω πιο πολύ για τις εξορμήσεις μου. Από εκεί και πέρα, αν αρχίσω πιο συχνά να ασχολούμαι αυτό θα το δείξει ο χρόνος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, Ntinlanden είπε

Προσωρινά εξαντλημένο λεει ναι..

Περιμένε να δεις εαν θα ξανα ειναι διαθέσιμο..αλλιως 3500...

3500 ή να δω και canon; Είδα ένα βιντεάκι τώρα της 250d. 250d ή 800d;

Επεξ/σία από ostvarivanje
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, ostvarivanje είπε

Στο Μ ε; Κατευθείαν στα βαθιά; Ούτε καν aperture priority; Τέλος πάντων, αυτό έχω σκοπό, αλλά με τη Sony που δοκίμασα λίγο στο manual, οκ κάποιες βγήκαν καλές, αλλά κάποιες που είχε περίεργο φωτισμό σίγουρα στο αυτόματο βγήκαν καλύτερες. Σίγουρα θέλει προσπάθεια, αλλά - και ένας λόγος που θέλω dslr - είναι πως οι ρυθμίσεις είναι πιο κλασικές και πιο άνετες από ό,τι στην mirrorless που έχω. Ίσως κάνω και λάθος, θα φανεί πολύ σύντομα πάντως. 

Τη συγκεκριμένη ατάκα του Χατζηχρήστου δεν την έχω στην υπεροψία μου... 🤣🙂😀

Πραγματικά δεν ήξερα για τον 18-70 γιατί όσα σετ έχω δει με τον 70-300 έβλεπα τον 18-55 και σκεφτόμουν ότι υπήρχε ένα gap μεταξύ 55 και 70 που ίσως σου χρειαζόταν.

Για τους φακούς τώρα: έκανα ένα πείραμα, κοιτώντας στον υπολογιστή τις φωτογραφίες που έχω τραβήξει σε τι εστιακή απόσταση είναι οι περισσότερες ώστε να πάρω μια εικόνα. Φαίνεται ότι δεν μπορεί άνθρωπος να βγάλει άκρη από τις εστιακές αποστάσεις που χρησιμοποιώ. Μάλλον οι περισσότερες σε 16, λόγω του ότι μου αρέσει πολύ τοπία με θάλασσα να τραβάω, αλλά όταν θέλω να εξειδικεύσω το κάδρο σε κάτι πιο συγκεκριμένο έχω όλες τις άλλες εστιακές αποστάσεις. Θα μπορούσα να πω πιο συχνά 16, 24, 25 και στο μέγιστο εστιακό μήκος 48-50. Βέβαια με την υποσημείωση ότι δεν είχα παραπάνω περιθώρια, αλλά μετά το 50 όλο και θα μειωνόταν η χρήση.

Όχι, πραγματικά δεν τρελαίνομαι, απλά στην αρχή θέλω να παίρνω μαζί μου και να χρησιμοποιώ έναν φακό για αυτό κοιτάω τους 18-105 και 18-140. Ναι, αυτήν είναι η τιμή για την 7200 αλλά μάλλον ήταν όνειρο και πάει. Εξαντλημένο από παντού. Μάλλον το καθυστέρησα ή μάλλον πρέπει να πάω σε κάτι άλλο.

Εγώ πάντως θα την έχω για ώρα στο λαιμό, για παράδειγμα πήγαμε στους Δελφούς και επειδή είμαι και εκπαιδευτικός και θα κάνω και μάθημα στο σχολείο για τους Δελφούς (με δική μου πρωτοβουλία, όχι ότι υπάρχει κάτι στο αναλυτικό πρόγραμμα), έβγαλα πολλές φωτογραφίες και μαζί με το μουσείο παρέμεινα εκεί γύρω στις 4 ώρες (πέρα από το ότι κάηκα στο λαιμό), όλο αυτό το διάστημα τη φωτογραφική την είχα κρεμασμένη. 

Μάλλον είναι πλέον άκυρη η σύγκριση γιατί δεν υπάρχει διαθεσιμότητα της 7200 στα 700€.

Για μεταχειρισμένη full frame θα μου άρεσε αλλά το ζήτημα είναι ότι βρίσκομαι στην επαρχία και δε θα ήθελα να την αγοράσω χωρίς να τη δω, κοινώς γουρούνι στο σακί. 

    Ας ξεκινήσω από τον Χατζηχρήστο 😂😂😂 , η ταινία είναι ο Μπακαλόγατος και προχωράω στην διάθεση σου για μάθηση η οποία κρίνεται υπέρ το δέον θετική , δεύτερον με ξεπερνάει , τρίτο και φαρμακερό μου κοστίζει χρόνο από το να έβγαζα φωτογραφίες 😂😂😂 χαλάλι σου όμως .

    Όσο για την D7200 μη σκοτιζεσαι , στο επόμενο ξεστοκαρισμα των καταστημάτων θα παίξει η D7500 , οπότε ακόμη καλύτερα για σένα . 

    Θέλω να μείνω λίγο στο ζήτημα του κατευθείαν στο M ( manual ) . Είναι μια προσέγγιση όχι κακή αρχικά ικανή όμως να μπερδέψει κάποιον στα πρώτα του βήματα , να τον κάνει να νομίζει πως ανακάλυψε το Άγιο Δισκοπότηρο ( προτείνω να ξεκινήσεις να παρακολουθείς το θέμα που άνοιξε ο Στρατηγός προχθές ) .

    Ας ξεκινήσουμε από το τρίπτυχο Διάφραγμα , Ταχύτητα , Ευαισθησία τα οποία είναι οι τρεις παράμετροι που ελέγχουν αυτό που κάνει το σώμα σε συνεργασία με έναν φακό . 

   Το σώμα δεν είναι παρά ένας κουβάς ο οποίος έχει έναν σωλήνα ( φακός ) και μέσα από τον σωλήνα πρέπει να γεμίσει με φως . 

   Πιο πέρα , το φως θα περάσει από τον σωλήνα φακό μέχρι να συναντήσει τον αισθητήρα ( το ψηφιακό μέσο που αντικατέστησε το φιλμ ) και η διαδικασία θα ελεγχθεί με σειρά προτεραιότητας από τον φακό ( διάφραγμα ) , τον φωτοφραχτη ( ταχύτητα ) και τελικά τον αισθητήρα ( ευαισθησία ) . 

   Και οι τρείς παράμετροι ελέγχουν τον τρόπο με τον οποίο θα γεμίσει ο κουβάς με νερό κι' εδώ αντικαθιστούμε πλέον το νερό με φως .

  Το διάφραγμα ( φακός ) , η ταχύτητα ( φωτοφραχτης / κλείστρο ) και η ευαισθησία ( αισθητήρας ) κάνουν ακριβώς το ίδιο πράγμα δλδ ελέγχουν πόσο φως θα μπεί μέσα στο σώμα ΣΥΝ ένα επιπλέον στοιχείο χωριστό για το καθένα . Η λειτουργία του καθενός , αναφέρεται στο κουμπί που βρίσκεται πάνω ψηλά στο σώμα ( mode dial ) αυτό που συνήθως βλέπουμε με τα αρχικά P A S M . 

   P ( program ) A ( aperture priority / προτεραιότητα διαφράγματος / φακός ) S ( shutter priority / προτεραιότητα ταχύτητας / κλείστρο / φωτοφραχτης ) M ( χειροκίνητα ) 

  Βρίσκονται εκεί για τον λόγο ότι ΑΝΑΛΟΓΩΣ ΣΥΝΘΗΚΩΝ , διότι υπάρχουν σαφώς διαφορετικές συνθήκες , μπορεί κάποιος να λειτουργήσει ΑΝΑΛΟΓΑ . Είναι αδύνατον σε μια σκηνή που εξελίσσεται γρήγορα και ένας ακόμη και έμπειρος χρήστης , ενώ έχει κρίνει πως χρειάζεται να αλλάξει διάφραγμα από 11 σε 4.5 όντας σε manual να προλάβει να το κάνει πριν χαθεί η σκηνή . Έχοντας μια μηχανή στο M ( manual ) οι επιμέρους ρυθμίσεις γίνονται όλες χερατα , όμως για κάτι τέτοιο απαιτείται χρόνος . Σε μια στατική σκηνή , ένα ηλιοβασίλεμα ας πούμε , υπάρχουν έως και 20 λεπτά τα οποία είναι υπεραρκετά για να κεντησουμε το πράγμα και να αλλάξουμε διάφορα με την ησυχία μας . Όταν όμως πρέπει να φωτογραφίσουμε ένα παιδί που τρέχει και αλλάζει κατεύθυνση σε κλάσματα δευτερολέπτου τα πράγματα αλλάζουν άρδην .

   Παρένθεση ώστε αφού έγινε κατανοητή η ανάγκη αλλαγής κάποιων παραμέτρων , παράμετροι οι οποίοι ελέγχονται με διάφορα κουμπιά , που στρίβουν , που πιέζονται κλπ ποια θα είναι η μηχανιστική διαδικασία για τέτοιο χειρισμό . Τα κουμπιά βρίσκονται σε διάφορα σημεία πάνω σε ένα σώμα η και φακό , η θέση τους διαφέρει από μοντέλο σε μοντέλο ακόμη και του ίδιου κατασκευαστή , πόσο μάλλον σε διαφορετικό κατασκευαστή .

   Εδώ έρχεται η ανάγκη του user manual , το οποίο για μένα είναι εκ των ουκ άνευ , όπως επίσης και η ανάγκη εξοικείωσης με τον χειρισμό ενός συγκεκριμένου συνδυασμού σώματος , φακού , κάτι το οποίο πολύς κόσμος παραλείπει να ασχοληθεί πιστεύοντας πως είναι απόλυτα ικανός για να το παρακάμψει  η πως η διαδικασία είναι περιττή . Για μένα αν δεν εξαντλήσει κάποιος το user manual και δεν αφιερώσει χρόνο εξοικείωσης με τον χειρισμό του συνόλου που έχει στα χέρια του ότι και να λέμε θα πάει στο βροντο .

  Θα χρειαστώ λίγο ακόμη για να δώσω κάποιες λεπτομέρειες γύρω από τον τρόπο επιλογής aperture priority ας πούμε , πείτε μου αν τα παραπάνω έγιναν κατανοητά και συνεχίζω .

   

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, ostvarivanje είπε

3500 ή να δω και canon; Είδα ένα βιντεάκι τώρα της 250d. 250d ή 800d;

Εγώ πάντως προτιμώ τις Canon. Είμαι μειοψηφία εδώ στο insomnia, αλλά οι Canon έχουν κι αυτές ισχυρά πλεονεκτήματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, RTW4ever είπε

Εγώ πάντως προτιμώ τις Canon. Είμαι μειοψηφία εδώ στο insomnia, αλλά οι Canon έχουν κι αυτές ισχυρά πλεονεκτήματα.

    Σαφώς και έχουν πλεονεκτήματα , κάποτε πρέπει να γίνει κατανοητό σε όλους όσους βρίσκονται σε στάδιο αναζήτησης πως αυτό που έχει σημασία είναι " Αυτό που λειτουργεί για τον καθένα " αντί του Nikon vs Canon η DSLR vs all κλπ . Ότι λειτουργεί καλύτερα για τον καθένα και φυσικά για να φτάσει κάποιος σ' αυτό το σημείο προηγείται χρόνος . Χρειάζεται χρόνος όπου αφού έχει δοκιμάσει διάφορα έχει καταλήξει στο ζητούμενο .

   

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, jimskeet2002 είπε

Η d5600 για μενα δεν εχει καν λογο υπαρξης... Μια λιγο πιο προσεγμενη entry level αλλα καμια σχεση με το τι ειναι η d7xxx σειρα.

Ξανα λεω, αν εχεις σκοπο να ασχοληθεις με τη φωτογραφια και σ αρεσει κλπ. Κατευθειαν d7200. Αλλιως d3500.

Το να πας σε 5600 δεν κερδιζεις και τιποτα το ιδιαιτερο σε σχεση με την 3500.

Αμα βρισκεις οπως ειπες την 7200 στα 700ε κ ενδιαφερεσαι οπως ειπα να ασχοληθεις ειναι no brainer.

Για μένα όμως, που μου αρέσει η macro φωτογραφία συνδυαζόμενη με πολύωρους περίπατους αλλά και η ταξιδιωτική φωτογραφία, η D5600 έχει ξεκάθαρα πλεονεκτήματα έναντι της σειράς D7x00 αλλά και της σειράς D3x00:

- Ελαφρύτερη έναντι των D7x00.

- Μικρότερος όγκος έναντι των D7x00.

- Πλήρως αρθρωτή οθόνη αφής που ειδικά σε χειροκίνητη εστίαση σου λύνει τα χέρια σε δύσκολες γωνίες.

- Μεγαλύτερη οθόνη προεπισκόπισης (3,2") έναντι της σειράς D3x00 (αλλά και του ανταγωνισμού, όπως η Canon 800D): Όταν μιλάμε για χειροκίνητη εστίαση από την οθόνη, κάθε δέκατο της ίντσας είναι καλοδεχούμενο.

Πολύ ενδιαφέρουσες βρίσκω για παρόμοιους λόγους επίσης και τις Pentax (π.χ. Κ-70), γιατί διατηρούν έχουν μικρό όγκο (για μένα σημαντικότερο πλεονέκτημα ακόμα και έναντι του βάρους) αν και 50% βαρύτερες σε σχέση με μη-πενταπρισματικές μηχανές του ανταγωνισμού, αλλά και για άλλους λόγους που γενικά εκτιμώ (weather sealing ανώτερο από Canon / Nikon, και in-body stabilization, εξαιρετικά χρήσιμο σε φωτογραφία πορτραίτου σε χαμηλό φωτισμό χωρίς φλας).

Επεξ/σία από Cntrl+X
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Cntrl+X είπε

Για μένα όμως, που μου αρέσει η macro φωτογραφία συνδυαζόμενη με πολύωρους περίπατους αλλά και η ταξιδιωτική φωτογραφία, η D5600 έχει ξεκάθαρα πλεονεκτήματα έναντι της σειράς D7x00 αλλά και της σειράς D3x00:

- Ελαφρύτερη έναντι των D7x00.

- Μικρότερος όγκος έναντι των D7x00.

- Πλήρως αρθρωτή οθόνη αφής που ειδικά σε χειροκίνητη εστίαση σου λύνει τα χέρια σε δύσκολες γωνίες.

- Μεγαλύτερη οθόνη προεπισκόπισης (3,2") έναντι της σειράς D3x00 (αλλά και του ανταγωνισμού, όπως η Canon 800D): Όταν μιλάμε για χειροκίνητη εστίαση από την οθόνη, κάθε δέκατο της ίντσας είναι καλοδεχούμενο.

Πολύ ενδιαφέρουσες βρίσκω για παρόμοιους λόγους επίσης και τις Pentax (π.χ. Κ-70), γιατί διατηρούν έχουν μικρό όγκο (για μένα σημαντικότερο πλεονέκτημα ακόμα και έναντι του βάρους) αν και 50% βαρύτερες σε σχέση με μη-πενταπρισματικές μηχανές του ανταγωνισμού, αλλά και για άλλους λόγους που γενικά εκτιμώ (weather sealing ανώτερο από Canon / Nikon, και in-body stabilization, εξαιρετικά χρήσιμο σε φωτογραφία πορτραίτου σε χαμηλό φωτισμό χωρίς φλας).

Ναι αλλα μιλαμε για 600ε για μια entry level camera την ωρα που παιρνεις την d3500 στα 400ε.

Δηλαδη η οθονη αφης που εχεις εξτρα απο την 3500 αξιζει τα 200ε, με τα οποια μπορεις να παρεις ενα τριποδο και εναν 35αρη prime?? Γ αυτο λεω οτι δεν εχει λογο υπαρξης...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, babisskg είπε

    Ας ξεκινήσω από τον Χατζηχρήστο 😂😂😂 , η ταινία είναι ο Μπακαλόγατος και προχωράω στην διάθεση σου για μάθηση η οποία κρίνεται υπέρ το δέον θετική , δεύτερον με ξεπερνάει , τρίτο και φαρμακερό μου κοστίζει χρόνο από το να έβγαζα φωτογραφίες 😂😂😂 χαλάλι σου όμως .

    Όσο για την D7200 μη σκοτιζεσαι , στο επόμενο ξεστοκαρισμα των καταστημάτων θα παίξει η D7500 , οπότε ακόμη καλύτερα για σένα . 

    Θέλω να μείνω λίγο στο ζήτημα του κατευθείαν στο M ( manual ) . Είναι μια προσέγγιση όχι κακή αρχικά ικανή όμως να μπερδέψει κάποιον στα πρώτα του βήματα , να τον κάνει να νομίζει πως ανακάλυψε το Άγιο Δισκοπότηρο ( προτείνω να ξεκινήσεις να παρακολουθείς το θέμα που άνοιξε ο Στρατηγός προχθές ) .

    Ας ξεκινήσουμε από το τρίπτυχο Διάφραγμα , Ταχύτητα , Ευαισθησία τα οποία είναι οι τρεις παράμετροι που ελέγχουν αυτό που κάνει το σώμα σε συνεργασία με έναν φακό . 

   Το σώμα δεν είναι παρά ένας κουβάς ο οποίος έχει έναν σωλήνα ( φακός ) και μέσα από τον σωλήνα πρέπει να γεμίσει με φως . 

   Πιο πέρα , το φως θα περάσει από τον σωλήνα φακό μέχρι να συναντήσει τον αισθητήρα ( το ψηφιακό μέσο που αντικατέστησε το φιλμ ) και η διαδικασία θα ελεγχθεί με σειρά προτεραιότητας από τον φακό ( διάφραγμα ) , τον φωτοφραχτη ( ταχύτητα ) και τελικά τον αισθητήρα ( ευαισθησία ) . 

   Και οι τρείς παράμετροι ελέγχουν τον τρόπο με τον οποίο θα γεμίσει ο κουβάς με νερό κι' εδώ αντικαθιστούμε πλέον το νερό με φως .

  Το διάφραγμα ( φακός ) , η ταχύτητα ( φωτοφραχτης / κλείστρο ) και η ευαισθησία ( αισθητήρας ) κάνουν ακριβώς το ίδιο πράγμα δλδ ελέγχουν πόσο φως θα μπεί μέσα στο σώμα ΣΥΝ ένα επιπλέον στοιχείο χωριστό για το καθένα . Η λειτουργία του καθενός , αναφέρεται στο κουμπί που βρίσκεται πάνω ψηλά στο σώμα ( mode dial ) αυτό που συνήθως βλέπουμε με τα αρχικά P A S M . 

   P ( program ) A ( aperture priority / προτεραιότητα διαφράγματος / φακός ) S ( shutter priority / προτεραιότητα ταχύτητας / κλείστρο / φωτοφραχτης ) M ( χειροκίνητα ) 

  Βρίσκονται εκεί για τον λόγο ότι ΑΝΑΛΟΓΩΣ ΣΥΝΘΗΚΩΝ , διότι υπάρχουν σαφώς διαφορετικές συνθήκες , μπορεί κάποιος να λειτουργήσει ΑΝΑΛΟΓΑ . Είναι αδύνατον σε μια σκηνή που εξελίσσεται γρήγορα και ένας ακόμη και έμπειρος χρήστης , ενώ έχει κρίνει πως χρειάζεται να αλλάξει διάφραγμα από 11 σε 4.5 όντας σε manual να προλάβει να το κάνει πριν χαθεί η σκηνή . Έχοντας μια μηχανή στο M ( manual ) οι επιμέρους ρυθμίσεις γίνονται όλες χερατα , όμως για κάτι τέτοιο απαιτείται χρόνος . Σε μια στατική σκηνή , ένα ηλιοβασίλεμα ας πούμε , υπάρχουν έως και 20 λεπτά τα οποία είναι υπεραρκετά για να κεντησουμε το πράγμα και να αλλάξουμε διάφορα με την ησυχία μας . Όταν όμως πρέπει να φωτογραφίσουμε ένα παιδί που τρέχει και αλλάζει κατεύθυνση σε κλάσματα δευτερολέπτου τα πράγματα αλλάζουν άρδην .

   Παρένθεση ώστε αφού έγινε κατανοητή η ανάγκη αλλαγής κάποιων παραμέτρων , παράμετροι οι οποίοι ελέγχονται με διάφορα κουμπιά , που στρίβουν , που πιέζονται κλπ ποια θα είναι η μηχανιστική διαδικασία για τέτοιο χειρισμό . Τα κουμπιά βρίσκονται σε διάφορα σημεία πάνω σε ένα σώμα η και φακό , η θέση τους διαφέρει από μοντέλο σε μοντέλο ακόμη και του ίδιου κατασκευαστή , πόσο μάλλον σε διαφορετικό κατασκευαστή .

   Εδώ έρχεται η ανάγκη του user manual , το οποίο για μένα είναι εκ των ουκ άνευ , όπως επίσης και η ανάγκη εξοικείωσης με τον χειρισμό ενός συγκεκριμένου συνδυασμού σώματος , φακού , κάτι το οποίο πολύς κόσμος παραλείπει να ασχοληθεί πιστεύοντας πως είναι απόλυτα ικανός για να το παρακάμψει  η πως η διαδικασία είναι περιττή . Για μένα αν δεν εξαντλήσει κάποιος το user manual και δεν αφιερώσει χρόνο εξοικείωσης με τον χειρισμό του συνόλου που έχει στα χέρια του ότι και να λέμε θα πάει στο βροντο .

  Θα χρειαστώ λίγο ακόμη για να δώσω κάποιες λεπτομέρειες γύρω από τον τρόπο επιλογής aperture priority ας πούμε , πείτε μου αν τα παραπάνω έγιναν κατανοητά και συνεχίζω .

Καλημέρα (αν και βρισκόμαστε στο μεταίχμιο για καλησπέρα). Για τον Μπακαλόγατο σίγουρα το είδα αλλά δεν τη θυμάμαι αυτήν την ατάκα. Ίσως το δω σήμερα το απόγευμα (αν μου το επιτρέψει η ενασχόλησή μου πλέον με την 250d). Όσο για τη διάθεσή μου για μάθηση, πραγματικά μου φαίνεται και εμένα πολύ περίεργο, υπό την έννοια ότι αν ήταν να ψαχτώ για καμιά άλλη ρομ, για κέρνελ, για οτιδήποτε αφορά αυτόν τον τομέα (κανονικά xda rules αλλά και telegram πλέον) θα μου ήταν φυσιολογικό αλλά αυτό με τη φωτογραφία που έχω πάρει απόφαση για πολλά πράγματα, ακόμα δεν μπορώ να εξηγήσω πώς προέκυψε. Αυτά περί του χρόνου, αν αναφέρεσαι στον εαυτό σου και σε καθυστερώ από κάτι είναι τελείως κατανοητό και φυσικά ο καθένας ρυθμίζει το πρόγραμμά του. 

Καλά, δε σκοτίστηκα και πάρα πολύ που δεν την πρόλαβα αφού, όπως θα γράψω παρακάτω, μου φαίνεται ότι μου κλείνει το μάτι η 250d. Επίσης αυτά περί ξεστοκαρίσματος των καταστημάτων τα γνωρίζω πολύ καλά από τα κινητά (αν και τα τελευταία χρόνια αγοράζω μόνο από OnePlus). 

Ποιο είναι το θέμα αυτό που άνοιξε ο Στραγητός; Θα το ανακαλύψω. Είναι αυτό περί θεωρίας φωτογραφίας; Το είχα δει και μου είχε κεντρίσει το ενδιαφέρον ως τίτλος αλλά δεν είχα βρει το χρόνο να μπω μέσα και να το δω αλλά σήμερα στον καφέ αργότερα θα αρχίσω να το διαβάζω (είπαμε, ούτε ρομ ούτε τίποτα). Απλά δεν κατάλαβα πού βρίσκεται η έπαρση αν μάθει κάποιος να χειρίζεται αυτές τις τρεις παραμέτρους. 

Πρώτα από όλα περί της ανάλυσής σας περί αυτών των τριών παραμέτρων, φυσικά και μου είναι κατανοητά και βασικά τα γνωρίζω (τουλάχιστον σε θεωρητικό επίπεδο και λίγο πρακτικό). Επειδή αισθάνομαι λίγο άσχημα τρώγοντας το χρόνο σας, αν για οποιοδήποτε λόγο δεν υπάρχει ο κατάλληλος χρόνος ή η διάθεση γίνεται απολύτως κατανοητό. 

Να πω εδώ κάτι περί της επιλογής μου να πάω σε dslr ενώ το "ρεύμα" κινείται προς mirroless. Πρώτα από όλα το είχα καημό πολλά χρόνια (τουλάχιστον από τότε που πήρα το Πάσχα του 2014 τη ΝΕΧ-3Ν) οι χειροκίνητες ρυθμίσεις στις dslr μου φαίνονται πιο φιλικές (τουλάχιστον από τις ρυθμίσεις της Sony στις mirrorless) και διαισθάνομαι ότι θα ασχοληθώ περισσότερο με τη μηχανή και τις ρυθμίσεις της παρά αν έπαιρνα μια άλλη mirrorless ή αν έμενα αποκλειστικά στη Sony, με την οποία πιστεύω ότι  θα ασχοληθώ στο Μ περισσότερο τώρα. Προσπάθησα λίγο εχτές να βγάλω μερικές φωτογραφίες νύχτα, όχι βέβαια σε πλήρες σκοτάδι αλλά σε δρόμο φωτισμένο και η αυτόματες ρυθμίσεις με οδηγούσαν σε εικονίδιο που έλεγε ότι θα βγει κουνημένη και με το  που έκανα ρυθμίσεις στο Μ κατευθείαν βγήκε κανονικά καθαρή (αφού έφυγε το εικονίδιο εννοείται). Με χαροποίησε ιδιαίτερα όχι γιατί τα κατάφερα αλλά επειδή θα έχει μεγαλύτερο λόγο ύπαρξης και η Sony χρησιμοποιώντας την τα βράδια και θα πάω σίγουρα και σε άλλο φακό (σε βάθος χρόνου, μπορεί σε 1-2 χρόνια να πάω και σε άλλο σώμα αν εξελιχτούν όλα ομαλά με την dslr και την αγάπη μου όπως βλέπω προς τη φωτογραφία.

 

2 ώρες πριν, RTW4ever είπε

Εγώ πάντως προτιμώ τις Canon. Είμαι μειοψηφία εδώ στο insomnia, αλλά οι Canon έχουν κι αυτές ισχυρά πλεονεκτήματα.

Κατά 95% έχω αποφασίσει για αυτήν. Και από τη στιγμή που προτιμάς την εταιρεία, εκτός από την 250d έχεις να μου προτείνεις και κάποια άλλη μηχανή από Canon;

2 ώρες πριν, babisskg είπε

    Σαφώς και έχουν πλεονεκτήματα , κάποτε πρέπει να γίνει κατανοητό σε όλους όσους βρίσκονται σε στάδιο αναζήτησης πως αυτό που έχει σημασία είναι " Αυτό που λειτουργεί για τον καθένα " αντί του Nikon vs Canon η DSLR vs all κλπ . Ότι λειτουργεί καλύτερα για τον καθένα και φυσικά για να φτάσει κάποιος σ' αυτό το σημείο προηγείται χρόνος . Χρειάζεται χρόνος όπου αφού έχει δοκιμάσει διάφορα έχει καταλήξει στο ζητούμενο .

Μια περιέργεια την έχω τη μηχανή ή μηχανές έχεις...

2 ώρες πριν, Cntrl+X είπε

Για μένα όμως, που μου αρέσει η macro φωτογραφία συνδυαζόμενη με πολύωρους περίπατους αλλά και η ταξιδιωτική φωτογραφία, η D5600 έχει ξεκάθαρα πλεονεκτήματα έναντι της σειράς D7x00 αλλά και της σειράς D3x00:

- Ελαφρύτερη έναντι των D7x00.

- Μικρότερος όγκος έναντι των D7x00.

- Πλήρως αρθρωτή οθόνη αφής που ειδικά σε χειροκίνητη εστίαση σου λύνει τα χέρια σε δύσκολες γωνίες.

- Μεγαλύτερη οθόνη προεπισκόπισης (3,2") έναντι της σειράς D3x00 (αλλά και του ανταγωνισμού, όπως η Canon 800D): Όταν μιλάμε για χειροκίνητη εστίαση από την οθόνη, κάθε δέκατο της ίντσας είναι καλοδεχούμενο.

Πολύ ενδιαφέρουσες βρίσκω για παρόμοιους λόγους επίσης και τις Pentax (π.χ. Κ-70), γιατί διατηρούν έχουν μικρό όγκο (για μένα σημαντικότερο πλεονέκτημα ακόμα και έναντι του βάρους) αν και 50% βαρύτερες σε σχέση με μη-πενταπρισματικές μηχανές του ανταγωνισμού, αλλά και για άλλους λόγους που γενικά εκτιμώ (weather sealing ανώτερο από Canon / Nikon, και in-body stabilization, εξαιρετικά χρήσιμο σε φωτογραφία πορτραίτου σε χαμηλό φωτισμό χωρίς φλας).

Την σκεφτόμουν την D5600 αλλά μάλλον θα κινηθώ προς Canon.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
53 λεπτά πριν, jimskeet2002 είπε

Ναι αλλα μιλαμε για 600ε για μια entry level camera την ωρα που παιρνεις την d3500 στα 400ε.

Δηλαδη η οθονη αφης που εχεις εξτρα απο την 3500 αξιζει τα 200ε, με τα οποια μπορεις να παρεις ενα τριποδο και εναν 35αρη prime?? Γ αυτο λεω οτι δεν εχει λογο υπαρξης...

Για το είδος της φωτογραφίας που με ενδιαφέρει είναι άκρως απαραίτητη, όχι απλά τα αξίζει. Όχι μόνο επειδή είναι αφής, αλλά και επειδή είναι πλήρως αρθρωτή και μεγαλύτερη από αυτή της D3500. Το τρίποδο και ο 35άρης είναι άχρηστα σε macro σενάρια που έχουν σχέση με έντομα τα οποία από στιγμή σε στιγμή μπορεί να τα χάσεις. Δεν προλαβαίνεις να στήσεις τρίποδο. Το έχω επιχειρήσει και με μονόποδο: δύσχρηστο επίσης. Αν όμως είσαι έμπειρος προλαβαίνεις να κάνεις την απαραίτητη χειροκίνητη εστίαση. Δοκίμασε π.χ. να βγάλεις macro φωτογραφία με ένα Raynox και την D3300 που έχω εγώ. Είναι συνήθως αδύνατον. Αντίθετα, με την M50 για παράδειγμα του αδερφού μου, είναι παιχνιδάκι. Κι αυτό χάρη στην ανακλινόμενη οθόνη (και στο focus peaking). Αν δεν έχεις focus peaking (και από τις DSLR μόνο οι Pentax έχουν και η πανάκριβη Nikon D850 αν δεν κάνω λάθος) βασίζεσαι πολύ στο όσο το δυνατό μεγαλύτερο μέγεθος οθόνης. Οι 3,2 ίντσες για microadjustment είναι πλεονέκτημα έναντι των 3. Αν πάλι δεν προλαβαίνεις να κάνεις manual εστίαση, όσο καλύτερο σύστημα αυτόματης εστίασης έχεις, τόσο το καλύτερο. Και η D5600 έχει ανώτερο σύστημα εστίασης από την D3500.

Τώρα, σε σχέση με Canon 800D. Λοιπόν, την Canon την εκτιμώ πολύ σαν εταιρία. Αλλά προσωπικά το σύστημα αυτόματης εστίασης δεν το έχω συνηθίσει. Δεν έχω μεγάλη εμπειρία, αλλά πείτε μου: Πρώτον για ποιό λόγο πρέπει να θυσιάσω τον βολικότατο πολυεπιλογέα (αυτόν που έχει η Nikon στο πίσω μέρος και που στις περισσότερες μηχανές ρυθμίζει white balance, κλπ). Έχετε δοκιμάσει να χρησιμοποιήσετε το αντίστοιχο στην Canon; Δε τον ξεχωρίζεις καλά καλά στην ψηλάφηση. Δεύτερον, για να φέρεις το σύστημα εστίασης στο προσκήνιο πρέπει πρώτα να πατήσεις ένα άλλο κουμπί στο πάνω μέρος της κάμερας. Ενώ στη Nikon με το που κοιτάς στο σκόπευτρο, απλά τοποθετείς το σημείο εστίασης εκεί που θες με τον πολυεπιλογέα. Τόσο απλό. Για ποιό λόγο να κάνω ένα βήμα παραπάνω και μάλιστα ψάχνοντας το μικροσκοπικό κουμπάκι εστίασης στο πάνω μέρος και μετά ψάχνοντας τον κακοσχεδιασμένο πολυεπιλογέα; Το πήρε χαμπάρι η Canon αυτό και στο μοντέλο 850D το άλλαξε, κάνοντάς το σα της 80D. Αλλά τι να το κάνεις που η 850D κοστίζει πάνω χιλιάρικο μαζί με φακό; Απαράδεκτη τιμή για τέτοιας κατηγορίας κάμερα.

Επεξ/σία από Cntrl+X
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, ostvarivanje είπε

Καλημέρα (αν και βρισκόμαστε στο μεταίχμιο για καλησπέρα). Για τον Μπακαλόγατο σίγουρα το είδα αλλά δεν τη θυμάμαι αυτήν την ατάκα. Ίσως το δω σήμερα το απόγευμα (αν μου το επιτρέψει η ενασχόλησή μου πλέον με την 250d). Όσο για τη διάθεσή μου για μάθηση, πραγματικά μου φαίνεται και εμένα πολύ περίεργο, υπό την έννοια ότι αν ήταν να ψαχτώ για καμιά άλλη ρομ, για κέρνελ, για οτιδήποτε αφορά αυτόν τον τομέα (κανονικά xda rules αλλά και telegram πλέον) θα μου ήταν φυσιολογικό αλλά αυτό με τη φωτογραφία που έχω πάρει απόφαση για πολλά πράγματα, ακόμα δεν μπορώ να εξηγήσω πώς προέκυψε. Αυτά περί του χρόνου, αν αναφέρεσαι στον εαυτό σου και σε καθυστερώ από κάτι είναι τελείως κατανοητό και φυσικά ο καθένας ρυθμίζει το πρόγραμμά του. 

Καλά, δε σκοτίστηκα και πάρα πολύ που δεν την πρόλαβα αφού, όπως θα γράψω παρακάτω, μου φαίνεται ότι μου κλείνει το μάτι η 250d. Επίσης αυτά περί ξεστοκαρίσματος των καταστημάτων τα γνωρίζω πολύ καλά από τα κινητά (αν και τα τελευταία χρόνια αγοράζω μόνο από OnePlus). 

Ποιο είναι το θέμα αυτό που άνοιξε ο Στραγητός; Θα το ανακαλύψω. Είναι αυτό περί θεωρίας φωτογραφίας; Το είχα δει και μου είχε κεντρίσει το ενδιαφέρον ως τίτλος αλλά δεν είχα βρει το χρόνο να μπω μέσα και να το δω αλλά σήμερα στον καφέ αργότερα θα αρχίσω να το διαβάζω (είπαμε, ούτε ρομ ούτε τίποτα). Απλά δεν κατάλαβα πού βρίσκεται η έπαρση αν μάθει κάποιος να χειρίζεται αυτές τις τρεις παραμέτρους. 

Πρώτα από όλα περί της ανάλυσής σας περί αυτών των τριών παραμέτρων, φυσικά και μου είναι κατανοητά και βασικά τα γνωρίζω (τουλάχιστον σε θεωρητικό επίπεδο και λίγο πρακτικό). Επειδή αισθάνομαι λίγο άσχημα τρώγοντας το χρόνο σας, αν για οποιοδήποτε λόγο δεν υπάρχει ο κατάλληλος χρόνος ή η διάθεση γίνεται απολύτως κατανοητό. 

Να πω εδώ κάτι περί της επιλογής μου να πάω σε dslr ενώ το "ρεύμα" κινείται προς mirroless. Πρώτα από όλα το είχα καημό πολλά χρόνια (τουλάχιστον από τότε που πήρα το Πάσχα του 2014 τη ΝΕΧ-3Ν) οι χειροκίνητες ρυθμίσεις στις dslr μου φαίνονται πιο φιλικές (τουλάχιστον από τις ρυθμίσεις της Sony στις mirrorless) και διαισθάνομαι ότι θα ασχοληθώ περισσότερο με τη μηχανή και τις ρυθμίσεις της παρά αν έπαιρνα μια άλλη mirrorless ή αν έμενα αποκλειστικά στη Sony, με την οποία πιστεύω ότι  θα ασχοληθώ στο Μ περισσότερο τώρα. Προσπάθησα λίγο εχτές να βγάλω μερικές φωτογραφίες νύχτα, όχι βέβαια σε πλήρες σκοτάδι αλλά σε δρόμο φωτισμένο και η αυτόματες ρυθμίσεις με οδηγούσαν σε εικονίδιο που έλεγε ότι θα βγει κουνημένη και με το  που έκανα ρυθμίσεις στο Μ κατευθείαν βγήκε κανονικά καθαρή (αφού έφυγε το εικονίδιο εννοείται). Με χαροποίησε ιδιαίτερα όχι γιατί τα κατάφερα αλλά επειδή θα έχει μεγαλύτερο λόγο ύπαρξης και η Sony χρησιμοποιώντας την τα βράδια και θα πάω σίγουρα και σε άλλο φακό (σε βάθος χρόνου, μπορεί σε 1-2 χρόνια να πάω και σε άλλο σώμα αν εξελιχτούν όλα ομαλά με την dslr και την αγάπη μου όπως βλέπω προς τη φωτογραφία.

Κατά 95% έχω αποφασίσει για αυτήν. Και από τη στιγμή που προτιμάς την εταιρεία, εκτός από την 250d έχεις να μου προτείνεις και κάποια άλλη μηχανή από Canon;

Μια περιέργεια την έχω τη μηχανή ή μηχανές έχεις...

Την σκεφτόμουν την D5600 αλλά μάλλον θα κινηθώ προς Canon.

    Έγραψα για τον χρόνο μου αστειευαμενος φυσικά ...... 😂😂😂 ...... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Cntrl+X είπε

Για το είδος της φωτογραφίας που με ενδιαφέρει είναι άκρως απαραίτητη, όχι απλά τα αξίζει. Όχι μόνο επειδή είναι αφής, αλλά και επειδή είναι πλήρως αρθρωτή και μεγαλύτερη από αυτή της D3500. Το τρίποδο και ο 35άρης είναι άχρηστα σε macro σενάρια που έχουν σχέση με έντομα τα οποία από στιγμή σε στιγμή μπορεί να τα χάσεις. Δεν προλαβαίνεις να στήσεις τρίποδο. Το έχω επιχειρήσει και με μονόποδο: δύσχρηστο επίσης. Αν όμως είσαι έμπειρος προλαβαίνεις να κάνεις την απαραίτητη χειροκίνητη εστίαση. Δοκίμασε π.χ. να βγάλεις macro φωτογραφία με ένα Raynox και την D3300 που έχω εγώ. Είναι συνήθως αδύνατον. Αντίθετα, με την M50 για παράδειγμα του αδερφού μου, είναι παιχνιδάκι. Κι αυτό χάρη στην ανακλινόμενη οθόνη (και στο focus peaking). Αν δεν έχεις focus peaking (και από τις DSLR μόνο οι Pentax έχουν και η πανάκριβη Nikon D850 αν δεν κάνω λάθος) βασίζεσαι πολύ στο όσο το δυνατό μεγαλύτερο μέγεθος οθόνης. Οι 3,2 ίντσες για microadjustment είναι πλεονέκτημα έναντι των 3. Αν πάλι δεν προλαβαίνεις να κάνεις manual εστίαση, όσο καλύτερο σύστημα αυτόματης εστίασης έχεις, τόσο το καλύτερο. Και η D5600 έχει ανώτερο σύστημα εστίασης από την D3500.

Τώρα, σε σχέση με Canon 800D. Λοιπόν, την Canon την εκτιμώ πολύ σαν εταιρία. Αλλά προσωπικά το σύστημα αυτόματης εστίασης δεν το έχω συνηθίσει. Δεν έχω μεγάλη εμπειρία, αλλά πείτε μου: Πρώτον για ποιό λόγο πρέπει να θυσιάσω τον βολικότατο πολυεπιλογέα (αυτόν που έχει η Nikon στο πίσω μέρος και που στις περισσότερες μηχανές ρυθμίζει white balance, κλπ). Έχετε δοκιμάσει να χρησιμοποιήσετε το αντίστοιχο στην Canon; Δε τον ξεχωρίζεις καλά καλά στην ψηλάφηση. Δεύτερον, για να φέρεις το σύστημα εστίασης στο προσκήνιο πρέπει πρώτα να πατήσεις ένα άλλο κουμπί στο πάνω μέρος της κάμερας. Ενώ στη Nikon με το που κοιτάς στο σκόπευτρο, απλά τοποθετείς το σημείο εστίασης εκεί που θες με τον πολυεπιλογέα. Τόσο απλό. Για ποιό λόγο να κάνω ένα βήμα παραπάνω και μάλιστα ψάχνοντας το μικροσκοπικό κουμπάκι εστίασης στο πάνω μέρος και μετά ψάχνοντας τον κακοσχεδιασμένο πολυεπιλογέα; Το πήρε χαμπάρι η Canon αυτό και στο μοντέλο 850D το άλλαξε, κάνοντάς το σα της 80D. Αλλά τι να το κάνεις που η 850D κοστίζει πάνω χιλιάρικο μαζί με φακό; Απαράδεκτη τιμή για τέτοιας κατηγορίας κάμερα.

Επειδή βλέπω ότι έχεις ασχοληθεί με την Canon, να υποθέσω ότι η 250d είναι καλύτερη σου την 800d σωστά; Εκτός από αυτά τα δύο μοντέλα υπάρχει κάποιο άλλο σε entry level που ίσως θα έπρεπε να κοιτάξω; 

1 ώρα πριν, babisskg είπε

    Έγραψα για τον χρόνο μου αστειευαμενος φυσικά ...... 😂😂😂 ...... 

Τότε είμαστε μια χαρά. Έλα να κεράσω καφέ αλλά μάλλον είμαστε μακριά! 😊🌊😅

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, ostvarivanje είπε

Επειδή βλέπω ότι έχεις ασχοληθεί με την Canon, να υποθέσω ότι η 250d είναι καλύτερη σου την 800d σωστά; Εκτός από αυτά τα δύο μοντέλα υπάρχει κάποιο άλλο σε entry level που ίσως θα έπρεπε να κοιτάξω; 

Τότε είμαστε μια χαρά. Έλα να κεράσω καφέ αλλά μάλλον είμαστε μακριά! 😊🌊😅

     Ποτέ μη λες ποτέ ......... 😂😂😂 ........ 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, babisskg είπε

     Ποτέ μη λες ποτέ ......... 😂😂😂 ........ 

Ποτέ δε λέω ποτέ, ειδικά από τότε που μου ήρθαν τούμπα κάποια πράγματα και το εννοώ αυτό για το καφεδάκι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...