Προς το περιεχόμενο

Τελικα ποιο το νοημα διδακτρικων και μεταδιδακτορικων


lactate

Προτεινόμενες αναρτήσεις

19 λεπτά πριν, -Dimitris- είπε

Που και παλι, μια διαγνωστικη μεθοδος εχει fixed τιμη αναξαρτητως ποσα διδακτορικα εχεις.

Το βασικο προβλημα ειναι πως για να εχεις διδακτορικο και μεταδιδακτορικο φτανεις 30, και μια φαρμακευτικη δε παιζει να σε κρατησει πανω απο τα 50 εκτος και εαν γινεις στελεχος.

Εχεις δει πολλους 50αρηδες να κανουν ερευνα σε παγκο;

Υποτιθεται οτι καποια στιγμη γινεσαι καθηγητής, η κάποιος υψηλοβαθμος ερευνητής.. και γενικα καπως μεταβατικο κομματι ειναι ο παγκος δεν νομιζω οτι καποιος θα παρει συνταξη  δουλευοντας μονο ππαγκο σε ερευνα. Κατα τ'αλλα αν ειναι τεχνολογος η βιολογος μπορει να παρει συνταξη απο ποστο που ειναι σε παγκο. Εγω πχ αυτα τα κανω γιατι θα ηθελα ακαδημαικη καριερα αν καθοταν, αλλα επειδη ξερω οτι δεν, κυριως ιδιωτικα με βλεπω σαν γιατρός, οχι να περιμενω μια ζωη ΙΚΥ και ΕΛΙΔΕΚ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 129
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 λεπτά πριν, lactate είπε

Κατα τ'αλλα αν ειναι τεχνολογος η βιολογος μπορει να παρει συνταξη απο ποστο που ειναι σε παγκο.

Δυστυχως αυτο δεν γινεται. Μετα απο ενα οριο ηλικιας θα προτιμησουν να προσλαβουν εναν αλλο 30αρη με ορεξη για δουλεια.

Για να απαντησω και στο αρχικο ερωτημα, αξιζουν τα μεταπτυχιακα και διδακτορικα εαν εισαι διατεθημενος μια ζωη να μετακινεισαι ανα τον κοσμο με προοπτικη να καποια στιγμη να αποκτησεις μονιμη θεση και συμβουλευτικο ρολο (ειτε ως καθηγητης ειτε ως συντονιστης). Παντα υπο τον φοβο να γινουν περικοπες και να εισαι αναμεσα σε αυτες.

Για Ελλαδα, απλα χανεις το χρονο σου αν δεν εχεις συγγενη καθηγητη.

Υ.Γ. Πρωην βιολογος εδω.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

56 λεπτά πριν, -Dimitris- είπε

Δυστυχως αυτο δεν γινεται. Μετα απο ενα οριο ηλικιας θα προτιμησουν να προσλαβουν εναν αλλο 30αρη με ορεξη για δουλεια.

Για να απαντησω και στο αρχικο ερωτημα, αξιζουν τα μεταπτυχιακα και διδακτορικα εαν εισαι διατεθημενος μια ζωη να μετακινεισαι ανα τον κοσμο με προοπτικη να καποια στιγμη να αποκτησεις μονιμη θεση και συμβουλευτικο ρολο (ειτε ως καθηγητης ειτε ως συντονιστης). Παντα υπο τον φοβο να γινουν περικοπες και να εισαι αναμεσα σε αυτες.

Για Ελλαδα, απλα χανεις το χρονο σου αν δεν εχεις συγγενη καθηγητη.

Υ.Γ. Πρωην βιολογος εδω.

και νυν;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, lactate είπε

και νυν;

Ιατρος.

Ελάχιστοι απο τους συμφοιτητες μου στο βιολογικο καταφεραν να μην επιστρεψουν πισω στην Ελλαδα. Οι περισσοτεροι απο αυτους ξεκινησαν να κανουν μαθηματα.

Δεν λεω οτι εχασαν το χρονο τους με διδακτορικο και μεταδιδακτορικο, απλα οτι δεν τους αρεσε η καθημερινοτητα ενος μεταδιδακτορα απο ενα σημειο και μετα (ισως οτι ηθελαν να κανουν οικογενεια).

Καποιοι συνεχισαν σπουδες εντος Ελλαδας με μηδενικη αμοιβη και παραλληλα εκαναν μαθηματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

To διδακτορικο ειναι να το γουστάρεις και να θες να προσφέρεις στην επιστήμη σου.. Δεν ειναι ΤΟ δυσκολο να το βγαλεις ειναι το ψυχολογικο κομματι της πιεσης απο ολους. Εγω πάντα ημουν της άποψης πολλών εδω μέσα ( με το πτυχιο ειμαι κομπλε) αλλα γλυκάθηκα μετα και τώρα κανω το διδακτορικο μου έχοντας ήδη 1 δημοσιευση απο το μεταπτυχιακο και 2 έτοιμες μονογραφιες προς release.

Ζώντας το πανεπιστήμιο από μέσα , πρέπει να έχεις γερά νεύρα όμως .. Πραγματικά... και είτε να κάνεις τη λάντζα του καθηγητή για να βγάλεις κάτι και να σε βοηθήσει μετά ίσως ή να πάρεις το πουλο και να σε παιδεύει . Eίναι ένας συνεχόμενος πόλεμος...και πολλα αλλα .

Μη κάνετε διδακτορικό για ασεπ όπως ειπώθηκε και χάνετε τσάμπα τα χρόνια σας αν δεν γουστάρετε την έρευνα και δεν έχετε όρεξη να ψάξετε , να απορριφθείτε και να φάτε φάπες μέχρι να κερδίσετε. .. Με ένα βύσμα γίνονται παπάδες και γλυτώνεις το μπέρδεμα.... 

Επεξ/σία από Ribopaido
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, Ribopaido είπε

To διδακτορικο ειναι να το γουστάρεις και να θες να προσφέρεις στην επιστήμη σου.. Δεν ειναι ΤΟ δυσκολο να το βγαλεις ειναι το ψυχολογικο κομματι της πιεσης απο ολους. Εγω πάντα ημουν της άποψης πολλών εδω μέσα ( με το πτυχιο ειμαι κομπλε) αλλα γλυκάθηκα μετα και τώρα κανω το διδακτορικο μου έχοντας ήδη 1 δημοσιευση απο το μεταπτυχιακο και 2 έτοιμες μονογραφιες προς release.

...

Τι θέμα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, NT1G είπε

Γιατί άραγε; :rolleyes:

Επειδή οι Αμερικανοί βρίσκουν δουλειά με το πτυχίο και δεν κάνουν διδακτορικό; Και οι θέσεις γεμίζουν με ανθρώπους από άλλες χώρες που θέλουν να σπουδάσουν;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, NT1G είπε

Τι θέμα;

 Ανάπτυξη τεχνικών βελτιστοποίησης της ενεργειακής διαχείρισης ηλεκτρικού αυτοκινήτου με τη χρήση υπερπυκνωτών και εργαλείων υπολογιστικής νοημοσύνης

Ανάπτυξη  EMS για καλυτερη διαχείριση του hybrid energy storage (bat+UC) επικεντρωμενο στο software .Θα δειξει ,εχει δουλεια και βιβλιογραφια αλλα παντα υπαρχει ενα κενο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Ribopaido είπε

To διδακτορικο ειναι να το γουστάρεις και να θες να προσφέρεις στην επιστήμη σου.. Δεν ειναι ΤΟ δυσκολο να το βγαλεις ειναι το ψυχολογικο κομματι της πιεσης απο ολους. Εγω πάντα ημουν της άποψης πολλών εδω μέσα ( με το πτυχιο ειμαι κομπλε) αλλα γλυκάθηκα μετα και τώρα κανω το διδακτορικο μου έχοντας ήδη 1 δημοσιευση απο το μεταπτυχιακο και 2 έτοιμες μονογραφιες προς release.

Ζώντας το πανεπιστήμιο από μέσα , πρέπει να έχεις γερά νεύρα όμως .. Πραγματικά... και είτε να κάνεις τη λάντζα του καθηγητή για να βγάλεις κάτι και να σε βοηθήσει μετά ίσως ή να πάρεις το πουλο και να σε παιδεύει . Eίναι ένας συνεχόμενος πόλεμος...και πολλα αλλα .

Μη κάνετε διδακτορικό για ασεπ όπως ειπώθηκε και χάνετε τσάμπα τα χρόνια σας αν δεν γουστάρετε την έρευνα και δεν έχετε όρεξη να ψάξετε , να απορριφθείτε και να φάτε φάπες μέχρι να κερδίσετε. .. Με ένα βύσμα γίνονται παπάδες και γλυτώνεις το μπέρδεμα.... 

Συμφωνώ  με  αυτά που λες. Ομως καποια διδακτορικα ιδιως αμα εχεις ακρη ειναι  ευκολα. Γιατιξερω  πολυκοσμο που απλα του ετοιμαζαν τα  χαρτια του. Καθηγητές που εχουν 7 διδακτορικους καιστο  εργαστηριο   κυκλοφορει  μονο ενας και  οιαλλοι εχουν έτοιμα πειράματα. Και η πιεση εξαρταται πολυ απο τον καθηγητη. Βεβαια θεωρω ο τι πολλοι καθηγητες βρισκουν και τα κανουν γιατι εχω ακουσει τραγικα πραγματα. Οπως ξερω και καθηγητη που καθε 4-5 μηνες που παω στο  εργαστηριο του βλεπω αλλα ατομα γιατι σηκωνονται και φευγουν  γιατι  δεν παλευεται ο ανθρωπος.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πρόβλημα είναι ότι δεν υπάρχουν διαδικασίες που να ελέγχουν υποχρεώσεις και δικαιώματα: τόσο από την πλευρά των καθηγητών, όσο και των φοιτητών (διδακτορικών φοιτητών). Υπάρχει μεγάλος βαθμός εκμετάλλευσης και αυθαιρεσίας. Δεν υπάρχει ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ, ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΙ, ΜΗ-ΕΞΑΡΤΩΜΕΝΟΙ μηχανισμοί που να εποπτεύουν την ορθότητας των διαδικασιών κατά την εκπόνηση ενός διδακτορικού. Ό,ποιος θέλει εκμεταλλεύεται, ό,ποιος θέλει χρησιμοποιεί το βύσμα του, ό,ποιος θέλει καταδικάζει κάποιον κλπ.

Για παράδειγμα, προσωπικά, επειδή δεν δέθχηκα να μου κλέψουν το υλικό που συνέλεξα στην διατριβή μου, με βαθμολογήσανε εκδικητικά με ΛΙΑΝ ΚΑΛΩΣ (αντί άριστα) κατά την υποστήριξή του εναρμονισμένα όλοι η εξεταστική επιτροπή (έμαθα πληροφορίες εκ των έσω από έναν που "λύγισε", ότι δόθηκε ΓΡΑΜΜΗ να μπει αυτός ο βαθμός).

Όσο θα υπάρχουν αυτά TO YNANISTAN είναι τελειωμένη υπόθεση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, pmakr είπε

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ !!!! Όχι αν εχεις συγγενείς μέσα μπαμπαδες μαμαδες θειους 😛

Πολύ συμφωνώ με αυτό.

Παράδειγμα από εμένα: Όταν ήμουν φοιτητής είχαμε έναν καθηγητή αρκετά νέο (37 χρονών λέκτορας - για μαθηματικό πολύ σπάνιο που σημαίνει ότι ήταν τζιμάνι) που όμως ποτέ δεν έπαιζε όπως έπαιζαν οι άλλοι καθηγητές σε σημείο να διορθώνει ο μεν τους δε. Προφανώς αρχισάν να τον ενοχλούν οι συνάδελφοι του αρκετά μέσω του να του κόβουν ώρες διδασκαλίας και να τον βάζουν περισσότερη δουλειά σε κάτι έξτρα ψευδοεπιτροπές (μου τα είπε ο ίδιος). Εντέλει δεν άντεξε και παραιτήθηκε. Αλλά δυστυχώς για αυτόν το μετάνιωσε, πήρε πίσω την παραίτηση του και ξαναεπέστρεψε στο τμήμα.

Για να μην πολυλογώ, έχασε τόσο πολύ την αξιοπιστία του που μέχρι και σήμερα (5 χρόνια μετά) είναι ακόμη Λέκτορας (!!!).

Αυτό σε κάνει όταν παίζεις με το σύστημα πολύ. Οπότε για όσοι το σκέφτεστε για academia προσέξτε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 λεπτά πριν, glenngould είπε

Το πρόβλημα είναι ότι δεν υπάρχουν διαδικασίες που να ελέγχουν υποχρεώσεις και δικαιώματα: τόσο από την πλευρά των καθηγητών, όσο και των φοιτητών (διδακτορικών φοιτητών). Υπάρχει μεγάλος βαθμός εκμετάλλευσης και αυθαιρεσίας. Δεν υπάρχει ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ, ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΙ, ΜΗ-ΕΞΑΡΤΩΜΕΝΟΙ μηχανισμοί που να εποπτεύουν την ορθότητας των διαδικασιών κατά την εκπόνηση ενός διδακτορικού. Ό,ποιος θέλει εκμεταλλεύεται, ό,ποιος θέλει χρησιμοποιεί το βύσμα του, ό,ποιος θέλει καταδικάζει κάποιον κλπ.

Για παράδειγμα, προσωπικά, επειδή δεν δέθχηκα να μου κλέψουν το υλικό που συνέλεξα στην διατριβή μου, με βαθμολογήσανε εκδικητικά με ΛΙΑΝ ΚΑΛΩΣ (αντί άριστα) κατά την υποστήριξή του εναρμονισμένα όλοι η εξεταστική επιτροπή (έμαθα πληροφορίες εκ των έσω από έναν που "λύγισε", ότι δόθηκε ΓΡΑΜΜΗ να μπει αυτός ο βαθμός).

Όσο θα υπάρχουν αυτά TO YNANISTAN είναι τελειωμένη υπόθεση.

Ενώ αλλού δεν γίνονται;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Ribopaido είπε

 Ανάπτυξη τεχνικών βελτιστοποίησης της ενεργειακής διαχείρισης ηλεκτρικού αυτοκινήτου με τη χρήση υπερπυκνωτών και εργαλείων υπολογιστικής νοημοσύνης

Ανάπτυξη  EMS για καλυτερη διαχείριση του hybrid energy storage (bat+UC) επικεντρωμενο στο software .Θα δειξει ,εχει δουλεια και βιβλιογραφια αλλα παντα υπαρχει ενα κενο

Αχα. Ενδιαφέρον. Καλή συνέχεια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 21/8/2020 στις 9:48 ΠΜ, lactate είπε

Όσους γνωστούς έχω που μπαίνουν σε αυτόν τον  δρόμο το μονο που καταφέρνουν ειναι να δουλευουν 12ωρα για ψίχουλα. Οι διδακτορικοί ειδικά περιμένουν να βγει καμια υποτροφία και να πλρωηθούν από εκεί (τα αποτελέσματα τα  οποία μπορεί να βγουν ένα χρόνο  αργότερα και οι πληρωμές ακόμα περισσότερο, οπότε στην καλύτερη από τα  3  χρόνια θα πληρωθούν από τον 2ο αναδρομικά ή στη χειρότερη θα πληρωούν μόνο 1,5 χρονο). Επισης ενδεχται  να μην  πλρωηουν καν (εχουμε πολλα τετοια) και είτε υποτροφία είτε τσάμπα, δεν έχεις ένσημα. Τα  μεταδιδακτορικά βασικά θέλουν μπλοκάκι και σε αντιμετωπίζουν φορολογικά σαν ελεύθερο επαγγελματία ενώ δεν είσαι. Δολεύεις πάλι 12ωρα, και όταν γυρνάς όο και κάποιο mail του καθηγητή θα έρθει να ασχοληθείς με κάτι. Οπότε λέω, όλο μας λέγαν διαβάστε γ ια να γράψετε  καλά για να κάνετε  μια καλή δουλειά. Και όντως δεν είσαι χειρονακτικό επάγγελμα να σκάβεις κάτω  από τον ήλιο, αλλά να δουλεύεις άπειρες ώρες και να πληρώνεσαι όχι ανάλογα των απειρων ωρών  ποιο το νοημα; Δηλαδη αν παιρνεις 900 ευρω χωρις ασφαλιση ποσο διαφορετικο να δουλευεις  8ωρο σε supermarket ξερω γω; Γιατι εκει δεν εχεις τις ιδιες ευθυνες. Δεν αγχώνεσαι ότι το μπουκαλακι που κρατας κανει 1000 ευρω,  ή ότι χειρίζεσαι πανάκριβο εξοπλισμό. Απλα νιωθω μια απογοητευση. 

 Το νόημα είναι οτι πληρώνεσαι λίγο για να κάνεις καινοτόμο έρευνα, που μετριέται με δημοσιεύσεις σε διεθνή περιοδικά. Αυτή είναι η αμοιβή που την εξαργυρώνεις ανάλογσ.  Δεν είναι real job.

Αν κάνεις διδακtορικό που δεν μπορεί να δημοσιευθεί , είναι μαλλον χάσιμο χρόνου, όσο και να πληρωθείς,

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, koupan16 είπε

 Το νόημα είναι οτι πληρώνεσαι λίγο για να κάνεις καινοτόμο έρευνα, που μετριέται με δημοσιεύσεις σε διεθνή περιοδικά. Αυτή είναι η αμοιβή που την εξαργυρώνεις ανάλογσ.  Δεν είναι real job.

Αν κάνεις διδακtορικό που δεν μπορεί να δημοσιευθεί , είναι μαλλον χάσιμο χρόνου, όσο και να πληρωθείς,

Ισχύει αυτό για τις δημοσιεύσεις σε κάθε περίπτωση. Έχω φτάσει σε σημείο να αναρρωτιέμαι γιατί γραφεις διατριβη αφου στην ουσια η δουλεια σου ειναι τα paper. Κατα τ'αλλα δεν καταλαβαινω γιατι δεν αντιμετωπιζεται ως δουλεια. Πως μπορει καποιος χωρις αξιοπρεπη μισθο και ενσημα  να ναι παραγωγικος; Οταν ολο τσακωνεσαι με τους φορεις των υποτροφιων γιατι σε  εχουν απληρωτο 5 μηνες και  το νοικι τρεχει;  Θα πληρωθει ο ιδιοκτητης με αποκομα απο το αρθρο του nature ας πουμε;

5 ώρες πριν, -Dimitris- είπε

Ιατρος.

Ελάχιστοι απο τους συμφοιτητες μου στο βιολογικο καταφεραν να μην επιστρεψουν πισω στην Ελλαδα. Οι περισσοτεροι απο αυτους ξεκινησαν να κανουν μαθηματα.

Δεν λεω οτι εχασαν το χρονο τους με διδακτορικο και μεταδιδακτορικο, απλα οτι δεν τους αρεσε η καθημερινοτητα ενος μεταδιδακτορα απο ενα σημειο και μετα (ισως οτι ηθελαν να κανουν οικογενεια).

Καποιοι συνεχισαν σπουδες εντος Ελλαδας με μηδενικη αμοιβη και παραλληλα εκαναν μαθηματα.

την καλυτερη δουλεια εκανες που  εγινε γιατρος. Και το λεω σε ολους τους βιολογους οτι απλα δεν εχει νοημα.  Σπουδαζουν 4 (που βασικ 5 ειναι) +2 χρονια μαστερ +3 διδακτορικο για να παρουν εναν μισθο που θα τν επαιρνε καποιος χωρις τοσα πτυχια. Παραλληλα  δεν έχουν ούτε για πλάκα τα προνόμοια και το κύρος των γιατρων (τουλαχιστον στα ματια των ασθενων). Και εγω παντα παραλληλαμε  την  οδοντιατρικη  το πηγαινα το διδακτορικο + του οτι βιοποριζομουν με τον μισθο μου στο διδακτορικο σε μεγαλο βαθμο. Κατα τ'αλλα  ελεγα παντα οτι ως οδοντιατρος ζεις πολυ καλυτερα και δεν αξιζει να κουραζεσαι για τα αλλα. Μαρεσει που  εχω σε καποια ακαδημαικα βιβλια το ονομα μου σαν συγγραφεασ  κεφαλαιων, που εχω διδαξει και που εχω καποια αρθρα αλλα "σοβαρο" επαγγελμα για μενα ειναι η οδοντιατρικη (ή η ιατρική σε περιπτώσεις αλλων). Η  βιολογια ειναι παρα παρα  παρα πολυς κοπος χωρις να αμοιβεται αναλαογα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...