Προς το περιεχόμενο

Αλλαγή προϊόντος σε εγγύηση και απάτη;


UpToDate_

Προτεινόμενες αναρτήσεις

10 λεπτά πριν, Havik είπε

Ξεχνάς μια λέξη, λέει "τουλάχιστον" 2 έτη, όχι έως όπως στην adsl , ούτε ακριβώς 2 έτη.

Επίσης του απάντησαν από το συνήγορο, γιατί συζητάμε ακόμα αν και ίσως? ας προχωρήσει μέσω του συνήγορου να τελείωνει, στο Π θα λένε ότι θέλουν και θα κάνουν παζάρια βασισμένοι στο γεγονός ότι θα υποχωρήσει.

Βασικά, δεν του έχουν απαντήσει από τον ΣτΚ διότι αυτό που μετράει είναι η επίσημη γραπτή απάντηση που θα δώσει στην έγγραφη καταγγελία που θα κάνει (αν κάνει) ο TS. Μέχρι τότε, και τι είπε ο ΣτΚ προφορικά κλπ, είναι απλά για να αμπελοφιλοσοφούμε χωρίς καμία ουσία.

Πρέπει (θα έπρεπε ήδη αντί να χάνει ανούσιο χρόνο εδώ) να προχωρήσει σε καταγγελία κοινοποιόντας τον ΣτΚ και να δει μετά επίσημα το τι θα γίνει.
Αν και όπως είπα και πριν, imho θεωρώ ότι το Πλαίσιο ήταν εντάξει στις υποχρεώσεις του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 255
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Και γιατι επιλεγεις αυτο το καταστημα ενω υπαρχουν σοβαροτερα καταστηματα στην Ευρωπαικη επικρατεια που δεν σου κανουν τον κινεζο, οσον αφορα την εγγυηση.

Δυο καρτες γραφικων, ενα τροφοδοτικο, μια μητρικη. Αλλαγη με νεο μοντελο ή υπαρχων, και στην περιπτωση που το προιον  δεν υπαρχει στις αποθηκες (out of stock ) για τον Χ λογο τοτε τα λεφτα σου πισω. Ουτε Μα, ουτε Μου

 

5 λεπτά πριν, ChimairaX είπε

Αν μιλάμε για άλλο προϊόν, πχ τροφοδοτικό με 10 χρόνια εγγύηση, και στον 9ο χρόνο χαλάσει, πως γίνεται μια επιχείρηση να μπει σε διαδικασία εξόδων για μια αγορά που ολοκληρώθηκε πριν 9 χρόνι

Aν εχεις το παραστατικο τοτε σε καλυπτει αμεσως. Αν ομως το τροφοδοτικο το πουλησεις σε καποιον μετα το περας των 2+ χρονων και εχεις χασει την αποδειξη τοτε χανει και την εγγυηση ο επομενος αγοραστης. Μολις προσφατα το εμαθα με τον δυσκολο τροπο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, l337 είπε

Βασικά, δεν του έχουν απαντήσει από τον ΣτΚ διότι αυτό που μετράει είναι η επίσημη γραπτή απάντηση που θα δώσει στην έγγραφη καταγγελία που θα κάνει (αν κάνει) ο TS. Μέχρι τότε, και τι είπε ο ΣτΚ προφορικά κλπ, είναι απλά για να αμπελοφιλοσοφούμε χωρίς καμία ουσία.

Πρέπει (θα έπρεπε ήδη αντί να χάνει ανούσιο χρόνο εδώ) να προχωρήσει σε καταγγελία κοινοποιόντας τον ΣτΚ και να δει μετά επίσημα το τι θα γίνει.
Αν και όπως είπα και πριν, imho θεωρώ ότι το Πλαίσιο ήταν εντάξει στις υποχρεώσεις του.

Δεν μετράει το προφορικό του ΣτΚ  και μετράει το προφορικό του Π;

Συμφωνώ, θα έπρεπε να κάνει καταγγελία χτες.

Δεν είναι εντάξει σε καμία περίπτωση.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα κινηθώ απο Δευτέρα παιδιά , διότι πήρα ΣτΚ να ενημερωθώ, πήρα πλαίσιο μετά να τους ενημερώσω και μετά δεν έβγαζα γραμμή στον ΣτΚ .
Θα προβώ πάντως σε παραπάνω διαδικασίες .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Havik είπε

Δεν μετράει το προφορικό του ΣτΚ  και μετράει το προφορικό του Π;

Συμφωνώ, θα έπρεπε να κάνει καταγγελία χτες.

Δεν είναι εντάξει σε καμία περίπτωση.

Από την πρώτη στιγμή του είπα να προχωρήσει σε έγγραφη καταγγελία. Τα προφορικά δεν λένε τίποτα απολύτως.
(άσχετα αν συμφωνώ ή διαφωνώ)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, mpentenis είπε

Ο νόμος λέει 2 χρόνια κατ'ελάχιστον απο τον κατασκευαστή, οχι 2 και τέλος. Η kingston δίνει (ή έδινε) 5, αυτο δεν αναιρεί οτι τα 5 ειναι 5 και οχι 2 και τα αλλα 3 οτι θέλουν

Σε αυτην την περιπτωση, δεν εχει καμια υποχρεωση πχ το Πλαισιο να ασχοληθει στον 4ο χρονο. Πρεπει να τις στειλεις τις μνημες εσυ ο ιδιος πισω στον κατασκευαστη.

Ειναι κατ'ελαχιστο 2 χρονια, με τα παραπανω χρονια να ειναι υπο ορους καταστηματων/κατασκευαστων

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, ChimairaX είπε

Χωρίς να θέλω να πάρω το μέρος του πλαίσιου, ο νόμος αναφέρει τουλάχιστον 2 έτη, δηλαδή ΟΧΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ από 2 έτη. Το 3ο έτος αφορά εγγύηση που δίνει ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ. Το πλαίσιο έχει ΝΟΜΙΚΗ υποχρέωση όλα τα εμπορεύματα που πουλάει να έχουν τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση από την ημερομηνία πώλησης. Πως γίνεται να κυνηγάς τον έμπορο για μια απόφαση του κατασκευαστή;

Αν μιλάμε για άλλο προϊόν, πχ τροφοδοτικό με 10 χρόνια εγγύηση, και στον 9ο χρόνο χαλάσει, πως γίνεται μια επιχείρηση να μπει σε διαδικασία εξόδων για μια αγορά που ολοκληρώθηκε πριν 9 χρόνια; Δηλαδή κάπου να υπάρχει και μια λογική. Τον κατασκευαστή κυνηγάς από την στιγμή που σου διαφήμισε το προϊόν του με αυτές τις προδιαγραφές. Δείχτε μου ότι κάνω λάθος, αν κάνω λάθος, αλλά δε βγάζει νόημα να κυνηγάς μια επιχείρηση που νομικά μετά την 2ετία μπορεί να αποσυρθεί νομιμότατα από τη διαδικασία της εγγύησης για τα προϊόντα που εισήγαγε.

Η εμπορική εγγύηση είναι εθελοντική, την δίνει είτε ο κατασκευαστής, είτε ο πωλητής και είναι μέρος του marketing του.

Η νομική εγγύηση είναι υποχρεωτική, την δίνει ο πωλητής και είναι η ελάχιστη υποχρέωση έναντι του αγοραστή.

Εδώ, εξ' όσων καταλαβαίνω, μιλάμε για τριετή εμπορική εγγύηση του πλαισίου (δηλαδή του πωλητή), ο κατασκευαστής μπορεί να δίνει 6 μήνες, δεν το ξέρουμε και μάλλον δεν μας ενδιαφέρει κι όλας!

  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

 

Εδώ, εξ' όσων καταλαβαίνω, μιλάμε για τριετή εμπορική εγγύηση του πλαισίου (δηλαδή του πωλητή)

Εδώ μιλάμε για 2 χρόνια του κατασκευαστή, τα οποία έχουν παρέλθει και έναν επιπλέον χρόνο του Πλαισίου εμπορική εγγύηση.

Δεν καταλαβαίνω όλους αυτούς που λένε ότι το Πλαίσιο φέρθηκε σωστά. Θα είχε φερθεί σωστά αν η αγορά είχε γίνει μετά την ημερομηνία του 2018 που άλλαξε ο νόμος. Ο νόμος του 1994 είναι σαφής, δεν έχουν καμία σημασία οι όροι της εμπορικής εγγύησης που έχει το κάθε κατάστημα, άπαξ και έδινε εμπορική εγγύηση όπως σε αυτή την περίπτωση, είναι υποχρεωμένο αφού αλλάξει το προϊόν να ανανεωθεί η εγγύηση.

Από το 2018 άλλαξε αυτό και στην εμπορική εγγύηση παίζουν ρόλο τα μικρά γράμματα των όρων του κάθε καταστήματος.

Δεν θα κρίνουμε εδώ αν είναι παράλογο γιατί μπορεί να έχεις εσαεί προϊόν καινούριο ή όχι, προφανώς και ήταν παράλογο για αυτό και το άλλαξαν, από τη στιγμή όμως που ειπώθηκε από τον ΣτΚ ότι στην συγκεκριμένη συναλλαγή ακολουθείται ο νόμος του 1994 αυτό είναι το νόμιμο.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρώτα απο ολα λανθασμένα έχει δωθεί η ιδέα οτι μιλάμε για 2+1 ή οτιδήποτε τέτοιο.

Το Πλαίσιο προσφέρει μια τριετή εγγύηση που έχει συγκεκριμένους όρους, τους οποίους δεν ξέρουμε.

Επειδή είναι ηλεκτρονική συσκευή που πωλείται εντός Ε.Ε. έχει και μια διετή εγγύηση βάση κανονισμών, οι οποίοι έχουν αναφερθεί παραπάνω, και γενικά στο Forum πολλές φορές.

ΟΙ ΔΥΟ ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ.

Ο T.S προσπαθεί να κάνει χρήση της εμπορικής εγγύησης του Πλαισίου,  αφού η Ε.Ε. δεσμεύει τα καταστήματα να υπακούσουν στους κανόνες της Νομικής εγγύησης για 2 χρόνια, ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟ ΝΑ ΕΠΗΡΡΕΑΖΕΙ ΤΗΝ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΕΓΓΥΗΣΗ.

ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ και ΕΙΔΙΚΑ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΕΜΠΕΡΙΣΤΑΤΩΜΕΝΗ ΒΑΣΗ τα υποθέτω :), προσπαθώ απλά να καταλάβω τη σιγουριά του πλαισίου.

Όπως και να έχει, αφού θα γίνει καταγγελία θα μάθουμε και τι ισχύει.

 

 

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, papp0us είπε

Πρώτα απο ολα λανθασμένα έχει δωθεί η ιδέα οτι μιλάμε για 2+1 ή οτιδήποτε τέτοιο.

 

Έχει δίκιο δικό μου λάθος, δεν αλλάζει όμως κάτι σε αυτά που έγραψα, καθώς με βάση το ΣτΚ η αγορά της κάρτας έγινε με βάση το νόμο του 1994 που υποχρέωνε τον πωλητή σε ανανέωση της εγγύησης σε περίπτωση αντικατάστασης και ας έγραφε ότι ήθελε στους όρους του.

 

Επεξ/σία από golden33
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, golden33 είπε

Εδώ μιλάμε για 2 χρόνια του κατασκευαστή, τα οποία έχουν παρέλθει και έναν επιπλέον χρόνο του Πλαισίου εμπορική εγγύηση.

Δεν καταλαβαίνω όλους αυτούς που λένε ότι το Πλαίσιο φέρθηκε σωστά. Θα είχε φερθεί σωστά αν η αγορά είχε γίνει μετά την ημερομηνία του 2018 που άλλαξε ο νόμος. Ο νόμος του 1994 είναι σαφής, δεν έχουν καμία σημασία οι όροι της εμπορικής εγγύησης που έχει το κάθε κατάστημα, άπαξ και έδινε εμπορική εγγύηση όπως σε αυτή την περίπτωση, είναι υποχρεωμένο αφού αλλάξει το προϊόν να ανανεωθεί η εγγύηση.

Από το 2018 άλλαξε αυτό και στην εμπορική εγγύηση παίζουν ρόλο τα μικρά γράμματα των όρων του κάθε καταστήματος.

Δεν θα κρίνουμε εδώ αν είναι παράλογο γιατί μπορεί να έχεις εσαεί προϊόν καινούριο ή όχι, προφανώς και ήταν παράλογο για αυτό και το άλλαξαν, από τη στιγμή όμως που ειπώθηκε από τον ΣτΚ ότι στην συγκεκριμένη συναλλαγή ακολουθείται ο νόμος του 1994 αυτό είναι το νόμιμο.

Τα 2 χρόνια του κατασκευαστή πως προέκυψαν;

Επίσης εφόσον μιλάμε για την εμπορική εγγύηση του πωλητή, τι μας ενδιαφέρει τι κάνει ο κατασκευαστής;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, agnostos13 είπε

Τα 2 χρόνια του κατασκευαστή πως προέκυψαν;

Επίσης εφόσον μιλάμε για την εμπορική εγγύηση του πωλητή, τι μας ενδιαφέρει τι κάνει ο κατασκευαστής;

Δεν μας ενδιαφέρει καθόλου, απλά νόμιζα ότι ο ένας χρόνος επιπλέον ήταν η εμπορική εγγύηση του Πλαισίου, αλλά όπως είπε ο @papp0us το Πλαίσιο έδινε 3 χρόνια εμπορική εγγύηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, golden33 είπε

Έχει δίκιο δικό μου λάθος, δεν αλλάζει όμως κάτι σε αυτά που έγραψα, καθώς με βάση το ΣτΚ η αγορά της κάρτας έγινε με βάση το νόμο του 1994 που υποχρέωνε τον πωλητή σε ανανέωση της εγγύησης σε περίπτωση αντικατάστασης και ας έγραφε ότι ήθελε στους όρους του.

Όχι δεν το είπα για εσένα, σε πρώτη φάση εγώ νόμιζα οτι ήταν μια σχέση 2+1, ψάχνοντας βρήκα οτι δεν έχουν σχέση οι 2 εγγυήσεις, και συνυπάρχουν. Αλλα επειδή γενικά δεν έχω ιδιαίτερες γνώσεις επι του θέματος και ο TS έχει ήδη βοήθεια νομικού, δεν νομίζω πως έχει και πολύ νόημα να ψάχνουμε ψύλλους στα άχυρα. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, papp0us είπε

Πρώτα απο ολα λανθασμένα έχει δωθεί η ιδέα οτι μιλάμε για 2+1 ή οτιδήποτε τέτοιο.

Μια χαρα μπορουμε να μιλαμε για 2+1 χρονο, μιας και οι 2 εγγυησης τρεχουν την ιδια στιγμη. Εχει 2 χρονια νομικη εγγυηση, και 1 τριτο χρονο οπου συνεχιζει να ισχυει μονο η εμπορικη. Κανενας σωστος στα μυαλα του δεν θα κανει χρηση εμπορικης εγγυησης, οταν η νομικη ειναι καλυτερη. Αρα 2+1

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Μια χαρα μπορουμε να μιλαμε για 2+1 χρονο, μιας και οι 2 εγγυησης τρεχουν την ιδια στιγμη. Εχει 2 χρονια νομικη εγγυηση, και 1 τριτο χρονο οπου συνεχιζει να ισχυει μονο η εμπορικη. Κανενας σωστος στα μυαλα του δεν θα κανει χρηση εμπορικης εγγυησης, οταν η νομικη ειναι καλυτερη. Αρα 2+1

Βρε χονδρικα έτσι γίνεται, αλλα λέω οτι η εμπορικη εγγύηση δεν είναι 1 χρόνο εδώ. Τρία χρόνια είναι. Η εγγύηση 3 χρόνια που λέει , είναι τρία χρόνια εμπορική εγγύηση του πλαισίου, όχι 2 χρόνια η κανονική και "ένας ακόμα έξτρα"

Άσε που γίνεται να σε συμφέρει η εμπορική εγγύηση. Όταν μια οθόνη έχει Zero pixel αντικατάσταση χωρίς δεύτερη ερώτηση, η εμπορική του εγγύηση είναι. Με βάση την "κανονική εγγύηση" αν σου κάψει pixel, στον 1.5 χρόνο θα πρέπει να τη γυρίσεις, να στην επισκευάσουν και να σου τη στείλουν πίσω. Η εμπορική σε αυτή την περίπτωση σου λέει "Φέρτη πίσω, πάρε καινούργια, μέσα σε μια ώρα, δεν ελέγχουμε τίποτα". Γιατι να μην τη χρησιμοποιήσει;

Επεξ/σία από papp0us
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...